©© - Dosljednost
To mi je jedna od čudnih riječi (poput glup, mrziti, ...) Što bi to značilo, neku stvar napraviti uvijek na isti način, o nekoj stvari imati uvijek jedno određeno mišljenje i sl? Hm.
Recimo, u svojoj bivšoj spavaćoj sobi koja je sad kćerina, neko vrijeme bih spavala glavom prema sjeverozapadu. Onda bi mi je jednom trenutku došlo da promijenim stranu i okrenem glavu prema jugoistoku. I tako spavam neko vrijeme, a za to vrijeme mi nikako ne ide u glavu kako sam mogla spavati okrenuta prema sjeverozapadu. Pa sve do nekog trenutka kad bih se opet okrenula za 180, ne svaćajući više kako sam pak mogla imati glavu prema jugoistoku. I tako naizmjence.
Ili, idem autom na posao danima.. i onda mi prekopča i krenem vlakom. Dok idem autom, nije mi jasno kak mi se da ići vlakom. Kad krenem vlakom, nije mi jasno zašto ikad idem autom..
I sad, ako jedan dio mene ne razumije drugi dio mene, tj. samu sebe ne razumijem, a stvar se ponavlja i vidim to, kako da onda razumijem druge? Ili kako zahtijevati ili očekivati da mene netko razumije? Ili, kako od nekog očekivati dosljednost? Ne usudim se..
Jeste li vi dosljedni?
02.11.2014. u 17:50 | Dodaj komentar
Meni je problem jednu stvar ponoviti na isti način, što god to bilo..
Autor: Cococh-Anel | 02.11.2014. u 17:55 | opcije
ne uvijek.
Autor: ANERAK | 02.11.2014. u 18:00 | opcije
dakle, nisam.
Autor: ANERAK | 02.11.2014. u 18:01 | opcije
ja sam čisti zbrčkani nered
Autor: ANERAK | 02.11.2014. u 18:01 | opcije
I ' uvijek' je čudna riječ
Autor: Cococh-Anel | 02.11.2014. u 18:01 | opcije
povodim se za ugodom.
Autor: ANERAK | 02.11.2014. u 18:01 | opcije
To smo mi, kreativci... Sin je na mene, on ne može naučiti pjesmicu napamet, ali ju prepriča svojim riječima da padnem na rit
Autor: Cococh-Anel | 02.11.2014. u 18:02 | opcije
uvijek je isto što i dosljedno :)
po meni :)
Autor: ANERAK | 02.11.2014. u 18:02 | opcije
Ja se povodim za zabavom, ako velim za 'izazovom' bit će pretenciozno.. ali ima istine.. mora mi bit zanimljivo i zabavno
Autor: Cococh-Anel | 02.11.2014. u 18:03 | opcije
ja sam lako pamtila pjesmice..asocijativno pamtim.
Autor: ANERAK | 02.11.2014. u 18:03 | opcije
I još ak je komplicirano, evo mene..
Autor: Cococh-Anel | 02.11.2014. u 18:04 | opcije
ugoda uključuje i zabavu i izazov i mir i rad..i svašta nešto..što mi pruža ugodu :)
Autor: ANERAK | 02.11.2014. u 18:05 | opcije
Da, asocijativno, samo te asocijacije znaju otfurati :)
Autor: Cococh-Anel | 02.11.2014. u 18:05 | opcije
malo sluha k tome..za rimu..i eto ti pjesmuljka naučenog :)
Autor: ANERAK | 02.11.2014. u 18:07 | opcije
Recimo, hitim se u neki projekt s guštom. I razradim od ideje do izvedbe. Ooodem naprijed i do tada guštam.. i onda tu negdje postane neugodno, jer uglavnom ljudi oko mene ne kuže o čemu se radi, tj. moraju polako prijeći cijeli moj misaoni put od početka da bi se uključili, sva kriva i prava razmišljanja, i tako čekam najsporijeg da shvati, obično hijerarhijski prema gore.. i to nije ugodno, uh, zamorno.. Pa kad im ego proradi... joj..
Autor: Cococh-Anel | 02.11.2014. u 18:11 | opcije
Hoćem reći, nije sve ugodno što započne ugodno, i znam da ne bude, ali se opet hitim.. Baš sam pričala s kolegicom, slične smo.. mi smo tipovi ledolomaca.. razbijamo led, proširimo stazu, ovi iza nas bi mogli mirno ploviti samo kad bi poslušali savjet taj i taj, ali ne, njih počne zanimati sve o lomljenju leda, pa zašto baš na taj način, pa zašto baš s tim, pa moglo se je drukčije, pa to i nije baš nešto, neš ti lomit led, i tak... i onda nas zaustave i čekamo da svi u svojim glavama polome ledove na sve moguće načine kako bi mirno krenuli ploviti.. E, ali ne bi se oni za pravo primili lomljenja leda, i krenuli ispred nas.. ali su nakon bitke strašni generali..
Autor: Cococh-Anel | 02.11.2014. u 18:17 | opcije
Zapravo, uglavnom sam neshvaćena. Šmrc! Sad trenutno imam ideju kako unaprijediti jedan proces na poslu, ali me nitko ne šljivi. Htjela bih uvesti bazu podataka u jedan segment. Imamo alate, imamo sve u kući, imamo i znanje, samo je potrebno odvojiti nešto vremena da se stvar postavi, a donijelo bi uštedu u vremenu i pridonijelo kvaliteti. No, uho koje bi to trebalo čuti, ne čuje. Jer dotičnomu pojam 'baza podataka' ne znači ništa. I on nema predodžbu što je to i koje su mogućnosti toga. A ako on za nešto ne zna i ne razumije to, onda to ne postoji (poznato, ha?).. i ne da blagoslov..
Autor: Cococh-Anel | 02.11.2014. u 18:22 | opcije
A ja 'samo kompliciram'..
Autor: Cococh-Anel | 02.11.2014. u 18:23 | opcije
Tak sam na jednom svojem prijašnjem poslu isto pilila za bazu podataka, i ni čut! A ja ne budi lijena, napravila sama program, instalirala dvjema ženama koje su radile na tomu, baza bila na serveru, i stvar je profunkcionirala. Uu, super! Velim ja, evo sad sam vam pokazala kak ose to može, a sad vi angažirajte ozboljne programere da naprave pravi program sa svim potrebnim zaštitama.. Aha.. moj 'privremeni' programčić je 6 godina bio upotrebljavan.. i kad sam otišla iz firme blokirala sam dio funkcija, nije se više moglo upisivati, samo čitati, jer nisam htjela da ga koriste dok nisam blizu, da nešto ne krene krivo... Naljutili su se na mene. I tada konačno pokrenuli programere... Tad sa naučila i ovo: ne postoje privremena rješenja. Svako privremeno rješenje prijeđe spontano u stalno.
Autor: Cococh-Anel | 02.11.2014. u 18:30 | opcije
Bok!
Trebalo bi malo proučiti uz što se veže riječ "dosljedan/nedosljedan", u kojim prilikama se koristi i s kojom svrhom.
Po meni ta riječ ima nekakav samookrivljujući mehanizam u sebi na subliminiranom nivou. Mislim da se radi o trik-riječi.
...jer ako ti logika i osjećaj govore jedno, a ti do tada to nisi radio tako nego drugačije, zar bi trebao sve podrediti toj dosljednosti, ma što ona značila. I ja mislim da je riječ malo bezveze.
Autor: georgi | 02.11.2014. u 18:37 | opcije
Bok, Georgi :) Da, ti točno u sridu! Lijepo si to objasnila
Autor: Cococh-Anel | 02.11.2014. u 18:39 | opcije
Odgovoran mi je ok riječ, ali dosljedan bome....to mi je malo kao neko veto na kretivnost npr. bit doljedan u seksu, što bi to bilo?
Autor: georgi | 02.11.2014. u 18:39 | opcije
Misliš - subliminalnom nivou? To sam prvo pročitala... može i sublimiranom..
Autor: Cococh-Anel | 02.11.2014. u 18:41 | opcije
Samo bih dodala, pazi ovo: biti doljedan u ponašanju da ne bi koga iznenadio nepredvidljivim ponašanjem. To vuče na sužavanje, a ne na ekspanziju.
Da si ti bila dosljedna s podacima, ne bi napravila programčić. Nego bi išla starim utabanim stazama, po nekim registratorima uživo po papirima, vukla ladice od 50 kila iz zida za tri podatka.
Doljedno je, komanda, skupi se, jer nekom drugom smeta.
A odgovornost je ok. To je drugo.
Autor: georgi | 02.11.2014. u 18:42 | opcije
Da, subliminalnom, zaletila sam se. Hvala.
Autor: georgi | 02.11.2014. u 18:43 | opcije
Ma da, i ta se riječ obično koristi kad netko nekog razočara svojim postupkom, pa ovaj kresne - Nisi dosljedan! Kao da bi itko na ovom svijetu morao ili uopće trebao biti dosljedan!
Autor: Cococh-Anel | 02.11.2014. u 18:45 | opcije
Zato je meni odgoj djece težak, jer nisam dosljedna :) Prema djeci valjda treba biti dosljedan, dok ne stasaju.. ali kad nisam :(, ne mogu biti što nisam..
Autor: Cococh-Anel | 02.11.2014. u 18:47 | opcije
Meni vele da osciliram. To bi bilo nešto tipa kud ćeš ti, ako si ti fosna dimenzija 200cmx50cm i kao takvu sam te apsolvirao/-la. Što mene briga koliko tko može apsolvirati? Npr.
Autor: georgi | 02.11.2014. u 18:48 | opcije
Ja mislim da čovjek treba biti dosljedan SAMO sebi. Što ne znači promjenjljiv u koječemu :). Ne volim glumatanja i da je netko ono što nije...
Autor: Fatamorgana1 | 02.11.2014. u 18:48 | opcije
S djecom je veliki izazov, jer se radi o velikom rasponu vremena, velikom emotivnom angažmanu, a sve to skupa s osjećajem odgovornosti i velike vezanosti, pa onda dolazi povremeno do iscrpljenosti, a bome su i sve pametniji i lukaviji :-))), i sve češće su im argumenti zašto nešto "ne" na mjestu.
Autor: georgi | 02.11.2014. u 18:50 | opcije
hm..zakaj onda postoje procedure ?
zbog mogućnosti provjere i ponavljanja postupaka.
one zahtijevaju dosljednost.
samim tim postaju rutina.
a onda i dosada.
rezultat-uvijek isti.
boring.
Autor: ANERAK | 02.11.2014. u 18:50 | opcije
Hahha, Georgi :) Razumijem te, i mene tak optužuju da sam promjenljivih dimenzija, a taman me pohvatali. Pa ispadam kriva ja, a ne oni koji pormatraju iz žablje perspektive
Autor: Cococh-Anel | 02.11.2014. u 18:51 | opcije
To SAMO je super zamišljeno, ali uključuje i paket-aranžman obaveza prema onima za koje smo odgovorni, a to bi se moglo onda reći dosljedan prema sebi, a prema drugima oko nas korektan. To bi bi bilo super.
Autor: georgi | 02.11.2014. u 18:53 | opcije
npr. za izolaciju stanica i rast stanične kulture, neophodna je dosljedost. Poštivanje procedure.
i u još mnogim postupcima (operativi zahvati, sudskim procesima npr)
al to ije tema loga..
serem, ne bum više :)
sorkač
Autor: ANERAK | 02.11.2014. u 18:55 | opcije
E, Ane, upravo mi je aktualno na poslu postavljati procedure, i tu se isto borim s vjetrenjačama. Za mene je procedura utabana staza s minimaliziranim mogućim odstupanjima. S naglaskom na ovom drugom. I ja sam za to da se uloži puno vrmeena u postavljanje što sigurnije procedure, da se ne gubi kasnije vrijeme na detaljne provjere. No, ljudi se valjda boje da neće imati što raditi, pa radije upogone nezrelu proceduru, a onda se gube sati i sati za kontrole i ispravke pogrešaka.. Ok, tako čuvamo radna mjesta - i da smo u državnoj službi još bih razumjela. Ali u privtnom sektoru gdje je vrijeme itekako novac.. ne kužim
Autor: Cococh-Anel | 02.11.2014. u 18:56 | opcije
sam pridjev, dosljedno, ne govori o tome
da li je nešto, što je dosljedno, dobro ili loše
može se biti dosljedan i u činjenju lošeg
dakle, govorite o kontekstima
a ne, o dosljednosti
Autor: perce | 02.11.2014. u 18:58 | opcije
Ja govorim o procesnim procedurama, ne o eksperimentalnim, iako vrijedi isto, ali u tom segmentu ljudi bojle razumiju.
Autor: Cococh-Anel | 02.11.2014. u 18:59 | opcije
Dosljedno gledam lijevo-desno-lijevo kad prelazim cestu.
Ili kad palim auto: prvo ključ, pa kvačilo, pa gas i u prvoj krećem...to tako funkcionira.
A dosljedni seks? Kako bi to izgledalo? Zamislimo komunikaciju nalik na razgovor s besplatnom službom za korisnike t-coma: za bla pritisnite 1, za blabla pritisnite 2 i onda kad konačno dobiješ operatera pita te kakav imaš ruter i da li vidiš crni gubmić... :-)))
Autor: georgi | 02.11.2014. u 19:00 | opcije
Pero, pa nismo raščlanjivali na dobro i loše.. no čini mi se da bi uglavnom 'oni drugi' trebali biti dosljedni. Da, i meni je lakše s nekim tko je kao stup, kog ne vidim sto godina i nakon toga je i dalje na istom mjestu.
Autor: Cococh-Anel | 02.11.2014. u 19:02 | opcije
Fala Pero. Vratio na centar.
Autor: georgi | 02.11.2014. u 19:02 | opcije
za to, Coco, postoji bolja riječ
tvrdoglavo
Autor: perce | 02.11.2014. u 19:04 | opcije
pisanje procedura za sve i sva je jedini način provjerljivosti dosljednosti postupka. Pa tak i pronalaska greške. Sve mora biti provjerljivo. Nedostatak procedura bila je jedna od najvećih zamjerki EK..Svi za sve moraju imati proceduru :)
Autor: ANERAK | 02.11.2014. u 19:04 | opcije
Pri inovativnom istraživanju, svaki se postupak mora bilježiti, da bi se kasnije mogla uspostaviti procedura, koja će osiguravati dosljednost u rezultatu i provjerljivost.
Dosljednost u provođenju procedura je za neke poslove obligatna.
Baze podataka uvelike olakšavaju posao. Uspostava baze podataka je poprilično skupa. Možda zato tvoj poslodavac izbjegava uštedjeti vrijeme.
Autor: ANERAK | 02.11.2014. u 19:10 | opcije
a sad bum fakat prestala srati..
sorkač..
idem
cmok
Autor: ANERAK | 02.11.2014. u 19:12 | opcije
reklo bi se: kasno marko na kosovo stiže? no, kako ovo ipak nije bojno polje, mislim da ću se konstruktivno pridružit raspri o dosljednosti! ja ne misllim da je to nužno loše bit dosljedan. pače, češće je dobro nego loše, no kak veli perce ovisi o kontekstu. da bi me razumjeli, citirat ću što kaže rječnik hrv. riječi o toj riječi:
pa kaže: 1. koji se pridržava čega, ne odstupa od stava, stila itd...postojan, ustrajan
2. koji logično proizlazi iz čega
dakle, osobina dosljednosti je prilično važna. jer, kako bismo znali kakav je tko u svojoj srži, ak nije dosljedan? npr jedan banalan primjer...kažem da volim toplu kavu, a ne hladnu! a onda slijedeći put kažem da mi je draža hladna...i tak...svojojm nedosljednošću zbunjujem ljude oko sebe! ostavljam dojam da ne znam što hoću? dakle, valja ipak biti dosljedan osobito u nekim osnovnim postavkama svog života! biti dosljedan ne znači da ne možeš ili ne smiješ promijenit stav! dapače, ne volim ljude koji su ukorijenjeni uvijek i svuda u svemu...dobro je preispitat stavove..osobito one najvažnije! a i moda se mijenja, običaji etc...no sve to skupa ne potire dosljednost kao vrlinu? meni barem a bojim se da neki brkaju dosljednost sa krutošću i ortodoksnošću?
Autor: mai_sarai | 02.11.2014. u 19:57 | opcije
Ja nisam dosljedna, a sve volim raditi isto...ja sam creature of habit, tj. sve radim istim redosljedom, kad nešto promijenim, sva se uzbudim...a kažu da je zdravo za mozak, mijenjati....
Autor: juicy-mama | 02.11.2014. u 22:28 | opcije