@@ - pak je neki rodjo nestrucan zaradio

Na natpisima ulica u zg. Koji je smisao ploce s natpisom ulice? Da se CITA. A kako citati nesto postavljeno 4 m iznad zemlje i napisano sitnim slovima?

Prvo, postoji zagrebacka plava boja, i ploce bi trebale biti te boje. Ok, mogu biti malo tamnije, ali ne skoro crne.

Drugo, natpis ulice je na gornjoj osmini ploce, onda veliko nista, a na doljnjoj osmini nesto jos sitnije, sto bi najvise strance zanimalo, ali je eto na hrvatskom. Nije mi jasno cemu to -nista? Velika ploca, a natpis na njima mali?

Trece, bijela crta s lijeva je bez veze. Da je s desna, imalo bi smisla, ovako ploca 'curi' na desno..

Cetvrto, da je to radio netko tko je makar malo odslusao struku, graficku, znao bi da takvi nazivi trebaju biti napisani velikim slovima (capital letters), i po dimenzijama velikim slovima.

Peto, sto je falilo starim plocama? Prelijepe su, diskretan bijeli obrub i u sredini veliko i citljivo ime ulice.

A da ne velim da je recimo u voznji nemoguce procitati te ploce. Prigovor stranaca je da su nam ulice lose oznacene, e sad su jos gore.. a putokaza kojih fali - nema i dalje

Eto, tako se rusi Zagreb

06.11.2014. u 17:58   |   Editirano: 06.11.2014. u 18:00   |   Dodaj komentar

pozdrav tebi, zagrebu , hrvatskim braniteljima , valdi , sabori i šjor Milanu
i naravno Dinamu i mamičima
nadam se da večer ne osramote
a dobro ja sam torida , nema veze. ala veselo i dobra večer

Autor: raky03   |   06.11.2014. u 18:05   |   opcije


Zna Leopard,ili Kondor kak se radi sa rodjacima

Autor: colorado1   |   06.11.2014. u 18:06   |   opcije


Pogledajte natpis Ilica. Dusa mi se kvrci.. ne da nije lijepo niti svrsishodno, nego je tragicno.. eto, narod smo koji ne zna niti natpise napraviti kak spada.. postoji ona stara generacija ploca, prekrasnih, s izvedenim uglovima, zasto nisu to opet vratili? A i kucni borjevi su bili nekad lijepi, isto su imali natpise ulica na sebi, a sad ovo sranje

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 18:07   |   opcije


Ahoj Raky, da, cula sam da je danas utakmica..

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 18:08   |   opcije


pa nije stvar u natpisima nek kako izvuci lovu

Autor: colorado1   |   06.11.2014. u 18:09   |   opcije


O komu ti, Colorado?

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 18:09   |   opcije


Pa to sam i napisala u naslovu..

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 18:10   |   opcije


a je utakmica

Autor: raky03   |   06.11.2014. u 18:10   |   opcije


Natpisii ulica identificiraju grad, pa to je njegova iskaznica, mene je sram sto nam rade iz zg

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 18:11   |   opcije


pa o prisluškivanju razgovora Bandica i Pripuza,BAndic je ovoga zvao Kondor a on njega Leopard

Autor: colorado1   |   06.11.2014. u 18:12   |   opcije


Aha, ne pratim bas..

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 18:12   |   opcije


a ja zg vidim samo na televiziji

Autor: raky03   |   06.11.2014. u 18:14   |   opcije


Zao mi je sto nisam danas fotkala juzni ugao varsavske i franskopanske, lijepo se vide stara i nova ploca jedna pokraj druge. Na staroj se lijepo vidi Varsavska, a na novoj tri bijele crte, jedna okomita, i dvije vodoravne, koje us zapravo slova, ako se stane pod plocu i iskrivi vrat

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 18:18   |   opcije


Osim toga, populacija je sve starija, sto znaci da i slabije vidi i da su dobrodosli veliki natpisi

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 18:19   |   opcije


Da su se barem drzali i dalje zahoda, i tramvajskih nadstresnica..

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 18:21   |   opcije


Evo nasla sam rodje:

" ...projekt novoga izgleda pločica, kojima će se obilježavati gradske ulice i trgovi te kućni brojevi predstavili su autori Nikla Đurek i Damir Bralić, koji su naglasili da im je inspiracija za dizajn bili u starim secesijskim potpisima arhitekata zgrada u središtu grada te da su tako stvorili novi oblik slova i pismo koje su prozvali "ilica". 
Zadržana je tradicionalna plava boja Zagreba, a novina na novim pločicama je da će pored imena ulice biti i mala pločica ili natpis s informacijama o osobi čije ime ulica nosi. Naglasili su da će se za prostor Gornjega grada zadržati dosadašnji oblik pločica, koji potječe još iz Austro-Ugarske, samo će natpisi s informacijama o imenu ulice biti bijele boje. Novina je da će neka imena prometnica imati oblik sličan prometnoj signalizaciji te će postati i dio prometne signalizacije, istaknu li su Bralić i Đurek. "

vo, nasla sam imena rodja
"

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 18:27   |   opcije


Drz te me! Ajme, oni su izmislili novi font, jer im dosad izmisljeni nisu dostajali, i taj font se zove ILICA, ajme, ne mogu vjerovati.. a Banditos nije htio reci koliko kosta taj projekt izmisljanja novog fonta, drz te me!

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 18:28   |   opcije


Ajd, namirila se dva rodje, sve to Coco placa, jer mi smo bogata drzava koja stvara vizure i nove fontove.. nadam se da ce taj font biti u windowsima u sljedecem izdanju

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 18:33   |   opcije


A kako lazu za tradicipnalnu plavu boju zagreba, daltonisti nijedni!

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 18:34   |   opcije


Iz ovog teksta slutim da ce predizajnirati i prometnu signalizaciju, ajme drz te me, jer rodje dobili krila! Ako je nesto u ovoj drzavi ok onda je to promet i njegova signalizacija, to nam je najbolje na svijetu. NE DIRAJTE NAM PROMETNE ZNAKOVE ! Jooooj

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 18:37   |   opcije


nisu bitni grafičari nego proizvođaći ploča

Autor: colorado1   |   06.11.2014. u 18:40   |   opcije


Ne bih se cudila da osmerokutni stop postane recimo sesterokutni, zasto ne? Nema veze sto je to medjunarodna konvencija, ili da su znakovi elipticni, u obliku hello kity i tak.. platit ce Coco redizajn signalizacije. Uostalom, zasto na semaforima nije jos i plavo svjetlo?

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 18:40   |   opcije


Stampanje ploca je isto grafika, kaj nije? doduse, kod nas vise nista nije kak treba, dizajnom i grafikom se bave samouki jer su naucili nesto malo na kompjutoru

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 18:43   |   opcije


Rodje razumiju cijenu kvadrata zemljista, i ako treba uniste uspjesnu proizvodnju na tom zemljistu, jer je njima bitno zemljiste, eto dometa... ako rodjo ne razumije duh zagreba, ali razumije da se stampanje ploca moze naplatiti od drugog rodje, eto srece

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 18:47   |   opcije


Jedan rođen u Rijeci drugi u Zagrebu.

Autor: bozicnica   |   06.11.2014. u 18:51   |   opcije


Profe na arh.faksu.

Autor: bozicnica   |   06.11.2014. u 18:51   |   opcije


http://www.kordun.hr/lav/katalog/dopunski/stare.php

pločica 25cmx 25cm- 395.- kn.

ista takva, sa par slova više- 900 i nešto. izrada monopolizirana.

realna cijena bi bila cca 10.- kn.

Autor: mmmmmm_da   |   06.11.2014. u 18:51   |   opcije


Kad vidim "rođo" očekujem da je zbolja rođo.
Ovi su kumek i ne znam kak se veli u primorju?

Autor: bozicnica   |   06.11.2014. u 18:53   |   opcije


Gledala sam neki dan.
Zbilja su male pločice.
Lijepe..ali malene.

Autor: bozicnica   |   06.11.2014. u 18:53   |   opcije


Gledala sam neki dan.
Zbilja su male pločice.
Lijepe..ali malene.

Autor: bozicnica   |   06.11.2014. u 18:54   |   opcije


Baj.

Autor: bozicnica   |   06.11.2014. u 18:54   |   opcije


kokica za te ploče prepucavanja su prestala prije par godina, ali ti si po običaju malo of.
Da si se barem malo pokušala informirati valjda bi te prošli porivi za spominjanjem rođi i sličnih budalaština.

Autor: krelec   |   06.11.2014. u 19:14   |   opcije


Vrlo si lako mogla saznati tko je autor pločica, tko i kako je donio pravilnik
o označavanju ulica, te rokove i način na koji će se to provesti. No očito
je puno lakše podilaziti najnižim strastima te lupetati stvari o kojima pojma nemaš.

Autor: krelec   |   06.11.2014. u 19:16   |   opcije


Da, i da me opet ne pitaš, imam samo srednju školu.

Autor: krelec   |   06.11.2014. u 19:16   |   opcije


naručitelj projekta
Grad Zagreb
izrada projekta
Doc. Dr. Sc. Nikola Đurek
Doc. Damir Bralić
copyright
© 2012 Grad Zagreb

to su autori koje ti posprdno nazivaš rođama

Autor: krelec   |   06.11.2014. u 19:19   |   opcije


https://geoportal.zagreb.hr/Upute/kbr/pdf/PGS.pdf

Autor: krelec   |   06.11.2014. u 19:19   |   opcije


Te su plocice lijepe za recimo eskponate u muzeju, ali ne za imena ulica.

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 20:15   |   opcije


Onda nam je i arhitektonski faks vriti ako su ove ploce tzv uspjesni dizajn. Glavno da su oni kreirali novi font. Krelec, ti to nemres shvatiti

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 20:18   |   opcije


Jos nekaj, Kre, ja ti ne padam u nesvijest kad netko ima titulu, ali razmem da je to tebi nekaj vazno

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 20:19   |   opcije


Ako netko nesto napravi lose, onda je napravio lose. A neki rodjo je okrenuo lovu, vjerojatno ime tog rodje ne bude pisalo u vecernjaku

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 20:20   |   opcije


I ja sam te ploce na Ilici danas primijetila, nisam dosad. Ne znam jesu li bile do sada jer nemam vremena bas skitatigradom i gledati ploce.. no, Krelec kad su postavljene te ploce na Ilici?

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 20:22   |   opcije


Ne kuzim zakaj se Krelec uvijek tak uzruja oko neceg sto napisem. Osjecam se kao da sam mu bivsa zena koju ne moze smislit i sto god kazem ne valja. Nema veze sto glavno da je protiv mene.. Kre, da ja zivim kao ti, ja bih pjevala okolo i cvrkutala, kaj tebi treba taj bijes?

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 20:47   |   opcije


A Boza mi je dobra, veli - nisu to rodje, znam ja sve rodje :)

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 20:48   |   opcije


hej bok...ovo s rođom je vjerojatno istina! no, meni se estetski i vizualno sviđaju ti natpisi ulica...iako se posve slažem s tobom da nisu prikladni za naziv ulice...slova su premala i više se gledalo na estetiku nego na praktičnost i čemu služe! meni se to čini da su neki dečki (ovi arhitekti) htjeli bit veći zagrepčani od njih samih i bit nobles, al su to učinili na krivom mjestu (ulične ploče) jer mi je taj stil pisma primjereniji npr (mislim da si to i sama spomenula) u nekom muzeju ili nekom hotelu!

Autor: mai_sarai   |   06.11.2014. u 20:49   |   opcije


Hej, Mai, bas pogledaj plocu s natpisom Ilica, mislila sam da me netko zeza kad sam ga ugledala, a ima ih svakih parsto metara. Ogromna prazna ploca, a u lijevom gornjem uglu pise Ilica. Pretpostavljam da pise jer je presitno za procitati

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 20:53   |   opcije


I jos me nekaj zanima.. Krelec, osjecas li se ti dobro nakon sto dodjes na moj blog i istreses to sto istreses? Osjecas li poslije olaksanje, srecu, osjecas li se mocnim - ono - kako sam joj smjestio? Ako da, onda ok. Ali eto ja, ja se ne osjecam dobro kad nekom kresnem nesto ruzno.. zato jer to znaci da u meni ima neceg ruznog sto izlazi iz mene. Jer to zaoravo nema veze s tom drugom osobom nego s onim kako se ja osjecam. I mora da sam jako lose ako me uspije uzrujati netko koga ni ne poznam, a i pogotovo ako je tema neka neosobna..

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 21:01   |   opcije


Bijes koji bih osjetila je dio mene, uostalom svaka moja reakcija je nesto sto je u meni.. ok, drugo bi bilo da me sad netko fizicki muci, i da mi je zivot u pitanju. Ako u meni ima bijesa, onda cu reagirati bijesom. Ako u meni ima ljutnje, reagirat cu ljutnjom. Nije bitan objekt. Jer ljutnju osjecam JA, a ne onaj na koga sam ljuta.. a zasto bih ja sebe mucila bijesom ili ljutnjom? Ne pada mi na pamet..

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 21:04   |   opcije


Isto vrijedi i za mrznju

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 21:05   |   opcije


Znaci, u Krelecu ima bijesa, i na koga ce nego na mene. Na mene moze, jer zna da sam blaga, i da mu necu zamjeriti. A kaj da se ljutim na njega kad nemre on drukcije.. u meni ima tuge, rasplace me kad je netko grub prema meni.. rijetko popizdim, fakat rijetko... prerijetko..

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 21:08   |   opcije


Bas razmisljam danas o reakcijama ljudi, i o tome kako treba upoznati stanje kad netko prijedje u crveno. Kod nekog je to razbijanje ili samar, a kod nekog je izjava - nisam dobro, ili samo pogled.. o tomu cu napisati blog

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 21:16   |   opcije


kokica nema u meni nikakvog bijesa. Samo me malo buni to kada ti sebi umisliš
da možeš nipodaštavati nečiji trud i rad, a ja ovako jadan i bez faksa o fontovima,
i mogućnostima grafičkih programa znam barem stotinjak puta više nego što ćeš ti ikada znati.

Autor: krelec   |   06.11.2014. u 21:29   |   opcije


Na primjer krajnje je primitivno ljude trpati u neki fah, pa makar to bili i "rođe"
bez da si imalo upućena kako i na koji način je došlo do realizacije tih oznaka
za ulice.

Autor: krelec   |   06.11.2014. u 21:30   |   opcije


da, i ti si primijetila taj vaš "odnos" tj. njegov prema tebi! a ne mogu ne primijetit da ima i posve drugi prema nekim drugim ženama npr pam, boža, vega...no, recimo da si ti još dobro prošla za razliku od mene npr...ili još gore...zlatkice? svaki put kada čitam njegove komentare na zlatkinu blogu pitam se kako jedan muškarac može sa ženom tako razgovarat? da, ima neke zlobe u njemu glede žena...očito ga još nekaj muči u odnosu na vlastitu (ex) a to očito i nadalje pripisuje ostalim ženama (čak bih mogla reći i koji mu je "okidač" al radije neću)...zadnje vrijeme sam baš strpljiva i puna ha ha....razumijevanja! btw bilo bi mi drago vidjet te jednom od ovih petaka gore? ako pak ne, pozdrav tebi i co!

Autor: mai_sarai   |   06.11.2014. u 21:31   |   opcije


Sada je to fora, da svaki jad svoje frustracije liječi prozivajući. Ajde da pričaš o kemiji,
jednu jedinu riječ nebi rekao. Respektiram tvoje znanje, ali biti toliko ambiciozan kao
ti i procjenjivati stvari o kojima blag veze nemaš, e to stvarno treba moći.

Autor: krelec   |   06.11.2014. u 21:32   |   opcije


Isto sam tako siguran da nemaš pojma o proceduri dobivanja bilo kakvog posla
sa gradom. Igrom slučaja znam ponešto o tome i uvjeravam te, iako znam da te sa
takvim predrasudama ne mogu uvjeriti, da su "rođe" u potpunosti nestale iz poslovanja grada.

Autor: krelec   |   06.11.2014. u 21:34   |   opcije


A sto ti sad radis, Kre? Mene omalovazavas, a ne znas koliko znam o tomu..

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 21:35   |   opcije


Samo ti mai slobodno reci, nemam je sa tim nikakvih problema, pogotovo stoga što uvijek i redovito fulavaš da se sve dimi.

Autor: krelec   |   06.11.2014. u 21:36   |   opcije


Znaci, ti si rodjo?

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 21:36   |   opcije


Ja skromno i ponizno kritiziram tvoje pisanje u ovom blogu, a u njemu ti bezobzirno,
prostački vrijeđaš cijelu jednu grupaciju ljudi nazivajući ih posprdno "rođe" misleći
valjda pri tome kak je to jako kul i fora.

Autor: krelec   |   06.11.2014. u 21:37   |   opcije


O vašem referiranju o bijesu izazvanom mojim propalim brakom imao bih što reči,
ali mi elementarna pristojnost ne dozvoljava. Samo ću reči, vi ste ih imele po dva.

Autor: krelec   |   06.11.2014. u 21:40   |   opcije


Ma glavno da si ti skroman i ponizan, da nisi rekao ne bi mi palo na pamet

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 21:42   |   opcije


krelec, znaš na koga me ti podsjećaš? na one dečkiće iz ranog osnovnjaka kojima kad su se curice sviđale oni su tu svoju ranjivost prikrivali upravo grubošću i nanođenjem boli! morti se ti bojiš (ne kao strah već upravo je poznato kad su muškarci najjači? kad su najslabiji, a zna se kad su najslabiji!) takvih nekih žena poput mene i koke?

Autor: mai_sarai   |   06.11.2014. u 21:43   |   opcije


Moje tipkanje ovdje nema apsolutno nikakve veze sa tobom, nego jedino i isključivo sa
temom koju si otvorila blogom.

Autor: krelec   |   06.11.2014. u 21:43   |   opcije


Draga mai, da živim i deset života sigurna budi da bi se naši putevi u svih deset razilazili,
pa molim te te svoje uobrazlije o nevjerojatnoj zavodljivosti ostavi svojim pričama.

Autor: krelec   |   06.11.2014. u 21:44   |   opcije


krelec, pa ova država je nastala i opstala na rođama! ne mislim da si ti taj, ali nažalost zahvaljujući takvima ko ti hm...oni bujaju ko bršljan..svuda su im već pipci obrasli! no, iz tebe stalno provijava neka sirovina, krelče? zakaj to, pokaj to? ta i koko i ja smo posve benigne cure, dapače...i pretjerano! no, znam ja da si ti slab upravo na takve...nježne i plave! ha ha...jedino kaj imamo malo preveć leta za tebe...ti moš razgovarat sa ženom tek ako ima brat bratu 20 let manje od tebe! no, idem sad laku noć..društvo!

Autor: mai_sarai   |   06.11.2014. u 21:46   |   opcije


Kre, naporan si , i ne drzis se teme nego komentiras mene, pogledaj u komentarima.. nemoj mi vise dolaziti na blog

Autor: Cococh-Anel   |   06.11.2014. u 22:17   |   opcije


Dodaj komentar