©© - Subotom ujutro
Zašto se kaže - putar na glavi? Zašto baš putar? Pa na glavi?
Razmišljam o korupciji. I podmazivanju. Možda otud putar? Ok, ajde o proviziji. Zašto su politička mjesta tako omiljena? Osim nekakve moći koja je ili nije, zbog provizija. Koje su zabranjene. Ali su zamamne. Recimo, ako neki političar pristane na sklapanje posla sa stranim partnerom, a tom stranom partneru je u interesu sklopiti posao jer su tržišta zasićena, strani partner podmaže tog političara. I to je svima jasno kao dan. Što je veća lova u igri, to je zamamniji posao. I provizija. Otvori se račun u švicarskoj banci, sjedne lova, i političar miran. Hrvatska porezna pojma nema. Uostalom, Švicarska i živi od diskrecije svojih klijenata. Reče mi jedan Švicarac, još davno, Švicarska između ostalog jako dobro živi i zbog toga što mnogi klijenti koji otvore račune u Švicarskoj jednostavno nestanu. Nakon nekog vremena ta lova pripadne banci. Poklon Švicarskoj. I zato Švicarsku nitko ne dira jer svi imaju lovu na sigurnom tamo. Tako se vodi država, sa skrivenim adutima. A ne guzicu na sunce pa ajmo redaljka..
Navodno je i moj jedan stric imao lovu tamo - obrtnik, nije političar, umro, a nije ostavio detalje gdje je lova i pod kojom šifrom.
Drugo pitanje o kojem razmišljam je tko zapravo vlada Hrvatskom. Ne znam točan odgovor, ali ga naslućujem. No, to sigurno nije ekipa na vlasti, oni su sitne ribe.. Marionete, topovsko meso. No, možda takvi nakon nekog vremena bivanja na vlasti naslažu putra, i prijeđu u sivu zonu, više se ne čuje aktivno za njih ali oni su jedni od tih koji vuku konce.. Nakon što im se račun u Švicarskoj dovoljno podeblja da uđu u 'pravu ekipu'. Zapravo, prava imena su skrivena, prave snage se ne eksponiraju. Taj dio je nevidljiv.
Hrvatskom vladaju i strane banke. Taj dio je vidljiv.
U tom kontekstu, razmišljam kakva revolucija bi imala smisla? Kad zapravo ne znamo protiv koga se borimo? Jedino reovlucija koja bi uzdrmala svjetski bankarski svijet bi imala smisla, no to nije lokalna hrvatska revolucija. A i kako s praćkom na tenk?
Budući da skrivene sile jako dobro vladaju i nemaju gubitaka, kako bi bilo da se njih metne na direktnu vlast? Oni znaju s novcem i imaju mrežu svega..
08.11.2014. u 7:52 | Dodaj komentar
Dobro jutro, Koke.
Autor: georgi | 08.11.2014. u 8:02 | opcije
Jutro, Georgi :)
Autor: Cococh-Anel | 08.11.2014. u 8:04 | opcije
Mi smo već sad pod prinudnom upravom MMF-a, jer su njihovi indirektni zahvati u naš proračun, pored korupcije na svim razinama, razlog ovih napetosti u društvu. Njihov je orijentir profit, a on cijedi lokalno stanovništvo i uzrokuje patnju.
Sustav je uređen mnogim uredbama, koje pored što stvaraju privid reda, ujedno i usporavaju dinamiku nižih razina od državnih i bančnih.
Nama bi sad trebao jedan karizmatični vođa, može biti premijer, ne treba bit izborni sustav bitno drugačiji, ali barem 2 mandata, a način na koji bi mogao doći na vlast bi bio kamuflažni. Znači, sve zahvate pripremiti i kad sjedne da to sve zdrma i u roku 10-ak godina demonstrira kako se može i kao se radi.
Nažalost, postavlja se pitanje tko bi ga nasljedio, jer mi smo demokratska zemlja i vlast se osvaja na izborima, tako da bi se moralo i nešto oštro promijeniti po pitanju prioriteta u mjerama uspješnosti, jer ovi sadašnji profit, profit, profit su uzrokovali propadanje na svim razinama.
Autor: georgi | 08.11.2014. u 8:08 | opcije
Jako malo ljudi ima taj kapacitet, ljubav za ljude, nesebičnost, a da bi se željeli aktivno baviti politikom, ali izgleda da ćemo jednog morati "žrtvovati".
Autor: georgi | 08.11.2014. u 8:09 | opcije
"Podmazivanje" je indikator nefunkcioniranja sustava, jer većina stvari radi na halo-metodu, a ako veliki igrači "podmazuju", onda nema manji nemaju šanse pokenuti ništa, jer im treba strahovita financijska poluga nedohvatna njihovim mogućnostima, obzirom je jezik društva postao prvenstveno novac.
S druge strane strahovito ga se puno rasipa u ništa, pere, direktno iz proračuna, niz kaskade se do dna strašno malo slijeva, velika je dispoporcija među slojevima u standardu, kultura je egoistična, a to rasipanje govori ponovno o toma kako nemamo kontrolu nad vlastitim sustavom financiranja i upravljanja državom kao si i sama rekla.
Autor: georgi | 08.11.2014. u 8:14 | opcije
Da, samo tko bi trebao biti taj premijer? Ne mislim na ime i prezime.. Osim što bi trebao biti karizmatičan prema narodu, trebao bi biti karizmatičan i prema sivima, plivati u svim vodama.. Inače mu ode glava začas. Jesmo li mi dovoljno mudar narod da izaberemo takvog premijera?
Autor: Cococh-Anel | 08.11.2014. u 8:15 | opcije
Mogućnost postoji, a uz određenu pomoć "političkog inžinjeringa", jer bi ga trebalo "podvaliti" sadašnjem establishmentu, ali meni se čini da se stvaraju ciklonali preduvjeti za takav scenarij.
Autor: georgi | 08.11.2014. u 8:18 | opcije
Takva je vjerojatnost naravno izuzetno malena, ali imali smo i luđih zahvata, jer je to nešto u sanjalačkom mentalitetu i srčanosti što ide protiv svih izgleda i ja mislim kako će sljedeći izbori biti posebni i najznačajniji do sada, jer nema puno vremena.
Autor: georgi | 08.11.2014. u 8:20 | opcije
Sirotinja smo izgleda koja kad ima priliku zgrabiti lovu, nema mjeru. Zato bih ja na vlast stavila nekog bogatog, tko neće prodati vlastitu guzicu za sitne pare.. a svi smo mi pederi, jel, samo je pitanje cijene :)
Autor: Cococh-Anel | 08.11.2014. u 8:22 | opcije
Zato trebamo naći jednog koji se jebe za džabe :-)))
Autor: georgi | 08.11.2014. u 8:25 | opcije
Nisam baš optimistična kad vidim koliko naš narod lako trzne na pitanje recimo ćirilice.. s takvim bedastim narodom možeš bilo što.. zapali se za svaku sitnicu, baciš im vrući krumpir i oni se loptaju danima, a istovremeno im ukradeš zlato i dijamante - to ne vide
Autor: Cococh-Anel | 08.11.2014. u 8:25 | opcije
Jutro!
Spašava se Hrvatska na obodima bloga? :)))
Autor: ivanschchica | 08.11.2014. u 8:27 | opcije
Da, nekog tko bi iz entuzijazma napravio nešto s Hrvatskom, jer se dokazao moćnim što se love tiče
Autor: Cococh-Anel | 08.11.2014. u 8:28 | opcije
Svojevoljno Hrvatska je pristupila MMF-u još tamo početkom devedesetih, ako se ne varam. MMF nema apsolutno nikakve veze sa osiromašenom državnom blagajnom, već imaju oni koje se ne tako davno gorljivo branilo upravo na blogu.
Autor: ivanschchica | 08.11.2014. u 8:28 | opcije
Da, Ivo, razmjenjujemo mišljenja..
Autor: Cococh-Anel | 08.11.2014. u 8:29 | opcije
Da, kad se to shvati kao metoda ili uzorak, onda se prosječni građanin nađe u to upetljan, pa rade emocije. Zato politika kod nas još uvijek radi na te emocije, jer im se ljudi ne mogu othrvati. Svijest političara je isto dualistička, pa se ne gleda kako njihov životni vijek tu nije bitan, već oni samo služe svojim građanima i rade na povećanju njihove kvalitete života.
Netko tko se može dići iznad toga, a voli jednako sve šašave ekipe kao ljude, bio bi nam dobar, i da je manijački radoholičar. Ne bi smio puno spavati, jer ima jako puno posla.
Autor: georgi | 08.11.2014. u 8:30 | opcije
Svako vanjsko zaduživanje implicira uticaj MMF-a, a mi trebamo raditi na vraćanju vanjskog duga u ekspresnom roku.
Autor: georgi | 08.11.2014. u 8:31 | opcije
Georgi, imaš li možda podatak kolik dio proračuna ide za plaće ljudima koji rade za državu? Uprava, bolnice, škole..
Autor: Cococh-Anel | 08.11.2014. u 8:34 | opcije
A kako vratiti dug kad ne stvaramo novac? Realni sektor nam je u banani
Autor: Cococh-Anel | 08.11.2014. u 8:36 | opcije
Nemamo otkuda vraćati, jer nemamo vlastito gospodarstvo. Uostalom Coco je to gotovo jednako napisala u tekstu gore: "Hrvatskom vladaju strane banke".
Autor: ivanschchica | 08.11.2014. u 8:36 | opcije
oho jutro ,
Autor: raky03 | 08.11.2014. u 8:36 | opcije
Volim ja razmjenu mišljenja. Ukoliko joj osnov nije mentalna masturbacija u smislu rasta u vlastitim očima. To rade političari, to možda sada jednim dijelom kojeg se sramim radim i ja.
Autor: ivanschchica | 08.11.2014. u 8:39 | opcije
Politika ugnjavi, i više nego priča o ljubavi :)
Autor: ivanschchica | 08.11.2014. u 8:39 | opcije
Ne mislim da je problem u plaćama, ali je problem u broju ljudi na državnom proračunu. Nije ni to problem, nego njihova efikasnost. Da se svatko pokrene i radi punom parom, pogotovo ovi u upravi, možda bi Hrvatska isplovila u svijetlu budućnost
Autor: Cococh-Anel | 08.11.2014. u 8:40 | opcije
Moglo bi ovo sve izaći i na dobro.
Samo ako budemo imali malo sreće.
Autor: georgi | 08.11.2014. u 8:41 | opcije
Ivo, ovo je brainstorming. Sve je dozvoljeno reći, bez kočnica, i po mogućnosti emocija, a možda neka ideja ili zaključak ispliva :)
Autor: Cococh-Anel | 08.11.2014. u 8:42 | opcije
politika-
Autor: raky03 | 08.11.2014. u 8:44 | opcije
Treba planirat proračun u pozitivi,
aktivirat službe i udri naplatu po carinama,
prelit novce iz trgovačkih lanaca u investicije za poljoprivredu i stočarstvo,
legalizirati ne samo industrijsku već i medicinsku konoplju i ne samo medicinsku već i turističku,
a agencijama ne dat rasipat se već ti je za agenciju dosta iPhone i stol za stavit na njega kavu, a to može i u hodniku, ne treba toranj.
To bi bilo u grubim crtama.
Autor: georgi | 08.11.2014. u 8:45 | opcije
Jutro, Raky :) Nemam ti ja pojma o politici, samo promatram oko sebe..
Autor: Cococh-Anel | 08.11.2014. u 8:45 | opcije
Georgi za premijerku! Ili barem ministricu financija :) Ja to ozbiljno. Još samo treba napravili milestones i metriku.
Autor: Cococh-Anel | 08.11.2014. u 8:47 | opcije
Trebalo bi ponovno uvesti radne akcije, naziva: "Manje pričaj, više radi". :D
Autor: ivanschchica | 08.11.2014. u 8:47 | opcije
e da čita sam jučer članak o Urugvaju
i presidentu Josi Mujici
nama bi treba jedan onakav,,
Autor: raky03 | 08.11.2014. u 8:48 | opcije
... alternativnog naziva: "rad oslobađa".
Autor: ivanschchica | 08.11.2014. u 8:48 | opcije
Imamo odličan kadar u medicini, ali sadašnje zdravstvo nema više novaca za normalan rad, pa bi trebalo njima dati s čim će raditi, poticati zdravstveni turizam i visokosofisticirane zahvate koji ga prate, turizam tokom cijele godine, i Vlada na biciklima.
Autor: georgi | 08.11.2014. u 8:48 | opcije
Meni je ideja o autsorsingu super, šteta što nije prošla.. Barem bi dio službi postao efikasan
Autor: Cococh-Anel | 08.11.2014. u 8:49 | opcije
Ja Georgi ne bih izabrala niti za predsjednicu razreda ;)
Kako bi prelila novac iz trgovačkih lanaca kada su mahom stranci vlasnici trgovačkih lanaca?
Dobro, ovo o legalizaciji indijske konoplje je dobra ideja :)
Autor: ivanschchica | 08.11.2014. u 8:50 | opcije
E, to, zdravstveni turizam! PA već to i imamo, recimo zubariju u Istri, samo treba proširiti :) Super ideja!
Autor: Cococh-Anel | 08.11.2014. u 8:50 | opcije
Kad bi tražili bilo koju stranku neka da studiju (program) svoje politike u mandatu na državnoj razini, dobili bi powerpoint prezentaciju, a to treba biti razrađeno u formi mandatska biblija. Ne moš doć neozbiljno na vlast, pa ne znat što bi radio, ako je rad ideja.
Autor: georgi | 08.11.2014. u 8:51 | opcije
Jbla vas konoplja, baš nam sad treba da se svi napuše i pozaspu
Autor: Cococh-Anel | 08.11.2014. u 8:51 | opcije
ko će nas spasit od samih nas
i onih sa političke pozorice
Autor: raky03 | 08.11.2014. u 8:52 | opcije
Ma jok, ne bi pušili, radili bi kolačiće. Pa da vidiš ljubavi i empatije i sunca za sve :)))
Autor: ivanschchica | 08.11.2014. u 8:52 | opcije
Meni da se samo udat :-), a može i divlji brak, al da znam gdje sam, a ne ovako. I onda mu mašem s balkona bijelom maramicom i ispraćam u njegove pothvate kroćenja ludog svijeta.
Autor: georgi | 08.11.2014. u 8:52 | opcije
Bez projekta s timelines i načinom procjene učinka - ništa. I troškovnikom, naravno.
Autor: Cococh-Anel | 08.11.2014. u 8:53 | opcije
Ja bih tebi Gerogi preporučila muža domaćicu, da on tebe ispraća kad ideš u pothvate :)
Autor: Cococh-Anel | 08.11.2014. u 8:54 | opcije
A tko ima takvu zonu slobode osim nizozemaca? Nitko, tu se treba novaca nahapat.
A i koristi se i u medicinske svrhe, ali u drugom obliku i to može biti naš izvozni proizvod za ovaj dio europe, a legalno.
Autor: georgi | 08.11.2014. u 8:54 | opcije
Ajme ,ode virjeme, moram ići po malu na trening. Ajd, uživajte :)
Autor: Cococh-Anel | 08.11.2014. u 8:55 | opcije
Bojim se da je katoličanstvo tu prepreka - što se trave tiče, možda se varam
Autor: Cococh-Anel | 08.11.2014. u 8:56 | opcije
Trenutno je najdominatnija droga na tržištu heroin, sinetetske droge i alkohol za niže slojeve, i kokain za političare i estradu.
Autor: georgi | 08.11.2014. u 8:56 | opcije
Nije, prepreka.
Za jedno dvije godine, nakon ove promidžbe industrijske konoplje kao zahvalne kulture ide i legalizacija marihuane.
Svećenici isto vole sit narod.
Autor: georgi | 08.11.2014. u 8:57 | opcije
Ajd, ja sam i doručkovala s vama i čaj popila :-)
Autor: georgi | 08.11.2014. u 8:58 | opcije
(Ok, meni to ide i bez kolačića) (Ovo je bio EPP)
Šta nisu Nizozemci katolici? Idem provjerit............. "Iako od sredine srednjeg vijeka pretežito kršćanska zemlja, Nizozemska je danas jedna od najnereligioznijih zemalja Europe. U regijama u kojima su katolici i protestanti nekada predstavljali glavne religijske struje sada to više nije slučaj. Od 1989. godine je najveći dio nizozemskog stanovništva nereligiozan."
Veli wiki.
Vidiš, vidiš... možda bi se Crkva našla ugroženom novim prosvjetiteljskim pokretom... kolačićima :)))
Autor: ivanschchica | 08.11.2014. u 8:59 | opcije
Bok cure!
Autor: ivanschchica | 08.11.2014. u 9:00 | opcije
Za one koji možda ne znaju, publicist Bruno Bušić (1939.) početkom 70-tih odlazi iz tadašnje SFRJ na zapad i postaje ekstremni hrvatski politički emigrant. Jedan je od najpoznatijih i najradikalnijih zagovornika stvaranja hrvatske države nasilnim putem, odnosno oružanom borbom. Ubijen je 1978. u Parizu. U jednom od svojih tekstova iz 1975. napisao je:
" ... Da smo složni i čestiti davno bismo imali državu. A bit će rođenje, rodit će se slobodna Hrvatska kad padne Berlinski zid i kad se budu rušila komunistička krvava carstva kao kule od karata. Nema ni jedne države da je nastala bez krvavih gaća. Vjerojatno ćemo se i mi morati pobiti za slobodu sa Srbima, a možda i s Turcima. Teret rata morat ćemo podnijeti svi podjednako ...
.. No kad se oslobodimo srpskog ropstva i stvorimo državu, vidjet ćete kako tek naši kradu. Svak nas je stoljećima krao i potkradao, a najteže će i najgore biti kad nas naši budu krali te prodavali svjetskim jebivjetrima i makro lopovima. Navalit će na nas kao velike ptice grabljivice. Tada će biti najveće i nerješivo pitanje - kako nas tada spasiti od nas samih?!"
Bruno Bušić
Autor: raky03 | 08.11.2014. u 9:02 | opcije
urugvaj ---
Ustavom iz 1967. stvorena je snažna institucija predsjednika, uravnotežena zakonodavnom i sudbenom vlasti, slično SAD-u. Predsjednik je istovremeno šef države i vlade, a bira ga se na općim izborima, zajedno s potpredsjednikom, na razdoblje od 5 godina. Vladu (kabinet) čini 13 ministara koje imenuje predsjednik.
Zakonodavnu vlast ima dvodomna Opća skupština (Asamblea General) koja se sastoji od 30-članog senata (Cámara de Senadores) kojim predsjeda potpredsjednik Republike i 99-članog zastupničkog doma (Cámara de Representantes). Mandat zastupnika oba doma, izabranih na općim izborima, traje 5 godina
Autor: raky03 | 08.11.2014. u 9:07 | opcije
legalizirati prostituciju i na te usluge staviti PDV od 35%
povećati proizvodnju i prodaju oružja
prodavati državljanstvo svima koji to plate cca 5 mil eura po glavi
jedna prigodna
https://www.youtube.com/watch?v=PfuIlux5kxE
dobro jutro
Autor: RI41 | 08.11.2014. u 9:10 | opcije
JEDINI predsjednik države koji ne živi u palači, nosi staru odjeću i vozi Volkswagena Bubu, Urugvajac Jose Mujica,
e takav bi treba jedan kod nas. Hose Muhika
nije mujica i nije bosanac i nema veze sa fatom
ima mali ranč.....
Autor: raky03 | 08.11.2014. u 9:11 | opcije
Je, vlasnici svote od 5 milijuna eura sve trče dobiti hrvatsko državljanstvo. A s oružjem ne bi bili konkurentni na svjetskom tržištu.
Autor: ivanschchica | 08.11.2014. u 9:12 | opcije
nisam čitala komentare pa možda fulavam, al...kak je island mogao odjebat eu i proglasit nacionalizaciju i sve lijepo banke svjetske stjerat u kurac? hm...i počeli su ispočetka...zakaj mi ne bi mogli tak nekaj? pa šta košta da košta? al oni tamo imaju poštene političare koji se nisu kompromitirali? il pogledaj ovo kaj je bilo sad u europi..belgija štrajka, na ulicama...njmačka u kolapsu zbog štrajka...a radi se samo o 6% povećanju plaće? jbt kolko bi hrvatima trebalo vražjih šestica nogom v rit da se dignu i prosvjeduju? ne na fejsu i ne šačica od 500 ljudi...već pola miliona da se digne i preplati trg...pa krene ulicom, a može i ilicom...pa na dvore (jbt koji naziv ko da smo još uvijek austro ugarska)...i tak...istjerat svu tu političku bagru na čistac...pa da vidimo tko što ima...i oklen?
Autor: mai_sarai | 08.11.2014. u 9:12 | opcije
ma to sve samo kopirat od ovog presidenta Hase Muhike , a,e
tamo i kurve imaju socijalni i radni staž.
i sindikat radnika je jak , najači,
briga sa sve beskućnike, a ima li bi šta naši guzičari naučit od Joze
Autor: raky03 | 08.11.2014. u 9:13 | opcije
jbt sad čitam komentare...pa mi na iskrici smo puni savjeta...još samo da nas uzmu za državne savjetnike kak ovu državu ispeljat iz govana?
Autor: mai_sarai | 08.11.2014. u 9:14 | opcije
ivančice
mislim da nisi u pravu pogotovo sa oružjem tu sam doma , imamo što prodati samo
a i od kad smo u EU a pogotovo kad pređemo u zonu dokumenti će biti vrijedni , primjer Malte
Autor: RI41 | 08.11.2014. u 9:15 | opcije
a baš ste mi slatki s tom konopljom...razmem koku da se boji da svi ne pozaspemo? ta tko će onda budan...sanjati? neku bolju hrvatsku! a ja vjerujem da može bit bolja?
Autor: mai_sarai | 08.11.2014. u 9:20 | opcije
Ma, ako je i točno to što govoriš, pored Kine i Rusije Hrvatska je stvarno premalena.
Autor: ivanschchica | 08.11.2014. u 9:20 | opcije
Što je, kad se sve zbroji i oduzme, dobro :)
Autor: ivanschchica | 08.11.2014. u 9:21 | opcije
ali mi ni ne moramo toliko prodati , možemo i za jednu ili dvije nule manje
ako njemačka izveze i proda 5,8 mld eura mislim da mi možemo 15% od tog iznosa
samo moramo reći da nam je to cilj i da će se svima prodavati
Autor: RI41 | 08.11.2014. u 9:29 | opcije
jel moramo baš prosperirat na trgovini oružjem? ili drogom? hm...ja bi rađe...motiku! ona nam nekak bolje pristaje (osim ovom hercegovačko-dalmatinskom lobiju) jer hrvati su ipak radišan narod (osim ovih ranije navedenih)?
Autor: mai_sarai | 08.11.2014. u 9:37 | opcije
kad se topiš ne možeš birati sa čim ćeš se spašavati
uzmeš ono što te drži nad vodom ...
Autor: RI41 | 08.11.2014. u 9:42 | opcije
mai_sarai od kud tebi da smo mi dalmoši lijeni
eto ga na. a da kroz povist dalmacijo povišću pritruje na..
aj adio nije vrime za raspravu ,
odoh pisat knjigu-----
Autor: raky03 | 08.11.2014. u 9:46 | opcije
e da
kako sam na pola Dalmoš po genima ne bih se složio iz osobnog primjera da su Dalmatinci lijeni ili da nisu za motiku .
Ustvari bilo kakva kolektivizacija mi ide na k ..jer svi smo mi različiti i svoji
Autor: RI41 | 08.11.2014. u 9:47 | opcije
odoh na placu
i kavu naravno
pozz
Autor: RI41 | 08.11.2014. u 9:56 | opcije
jutros ranom zorom,... bija u kafiću... pitam Vinka duplu kavu,,, Vinka ka iz topa nešto nadrkana .... nema kave... oš koje drugo piće ,,, a daj kad posluživaš,,, i tako ulije ona meni svoje crne orahovice .. da to čuva kaže za posebene goste.. da ka i neku stvar.. koja se čuva.... nema kave ima pića.... a ovo je kafić, a ne pićić... ajde dobro je nije vrime da bi se tražila dlaku u jajetu,,,,
šta se smiješ pitam je ... ona gleda mene u zube .. kao da sm konj ane ljudina... gledam jel ti od sinoć ostala koja dlaka među zubima ... od kud znaš da sam jezikom radija... sve Vinka zna... a ipak je posebna ...voli me dok joj prosipljem komplimente...
i boli me posijela ko je kakav,, ko je kriv da se rodija u ovo vrime i svojim pokrajinama .... ništa kontra nikoga, šta fali dalmatincima, slavoncima , ličanima i svima , kako se zvali.... budimo jednostavni ljudi sa onim dobrim crtama,, koncentraija na sve problema ... kako je Maček reka ... vijera u ljude ... vijera u boga i Hrvatska sloga... a ne kontra svih , nas i njih ... vaših i naših ,,,, bez podijela.... nismo mi bolji nit gori od vas...
provlačimo se po prošlosti.... dok mi planiramo život nam odlazi.. mislimo da smo samo mi bitni ,a na dici nam zemlje ostaje i tako je to s kolina na kolino i to se ne da mijenjati..
vijerujemo u ljubav onu iskrenu ... želimo da nam neko bude odan kao da je naše vlasništvo,, mislimo samo na sebe.. kao da smo samo vrsta ,a ne ljudi iza kojih ovaj svijet ostaje..
grabimo i krademo ono što nam je najdraže,... plačemo i smijemo se i usti vrijeme kad neko pogriješi...kad ga zakon zatvori i kad ne dijeluje... sve je to ljudski život i sve je sudbina...
da možemo birati ... svi bi mi izabrali bolje puteve ,,,,
i šta ti bi šjor Raky,
aj živili
Autor: raky03 | 08.11.2014. u 10:24 | opcije
Uz jutarnju sam kavicu pročitala odličan uvodni tekst i sve komentare. Posebne pohvale za raspravu između Georgi i Cococh-Anel.
Sviđa mi se optimizam kojom isijava Georgi, a ja, kao i Cococh, mislim da velik dio problema leži u neracionalnoj i netransparentnoj potošnji javnih sredstava, na svim razinama vlasti. Ulazak Hrvatske u EU nije nam donio puno dobroga ali donio je razmišljanje o korupciji, i to na velika vrata. Trebao nam je prisitak Europe da bi se desila pravna priča o Sanaderu, a poslije i ostalima. Ali ono što nam EU nije uspjela nametnuti to je razmišljanje malog čovjeka u ovoj zemlji o problemu korupcije i nepotizma. U svakom Hrvatu, pa i onom najsiromašnijem, čuči jedna budala koja smatra da je u redu ako čovjek na vlasti krade, zapošljava svoje prijateljie, rođake... Pa on bi tako, da je na njegovom mjestu.
U svijesti naroda i korupciji vidim najveći problem. Sve dok korupcija ne bude globalno prihvaćena kao teška krađa, i to najčećše krađa od onih koji imaju najmanje, nemamo veliku šansu da bolju budućnost. Imamo demokraciju, a mozak nam se hladi u ledenom dobu. Nije žvaka za seljaka...
Autor: slobodarica | 08.11.2014. u 10:43 | opcije
Hrvatska ima 400 općina i 100 gradova
Danska ima 100 općina i 10 gradova.
evo "reza" kojeg ne bi niti primijetili
Autor: I_disagree | 08.11.2014. u 13:08 | opcije
primijetili bi da ti je prirez 0 posto
Autor: I_disagree | 08.11.2014. u 13:09 | opcije
kao narod nismo ni bolji ni lošiji od drugih onak generalno
samo je stvar zakona i primjene zakona i poštivanja zakona
Autor: ladonna2 | 08.11.2014. u 15:48 | opcije