©© - Da ne bi bilo - nismo znali

OPĆE OVLASTI PREDSJEDNIKA RH

Predstavlja i zastupa državu u zemlji i inozemstvu;
Brine se za redovito i usklađeno djelovanje te za stabilnost državne vlasti;
Daje pomilovanja;
Dodjeljuje odlikovanja i priznanja propisana zakonom;
Obavlja druge dužnosti određene Ustavom.



OVLASTI NA PODRUČJU UNUTARNJE POLITIKE

Proglašava zakone u roku od osam dana otkako su izglasani u Hrvatskome saboru. Ako smatra da proglašeni zakon nije u skladu s Ustavom, Predsjednik može pokrenuti postupak za ocjenu ustavnosti zakona pred Ustavnim sudom;
Raspisuje izbore za Hrvatski sabor i saziva ga na prvo zasjedanje;
Može na prijedlog Vlade i uz supotpis predsjednika Vlade raspisati referendum o prijedlogu promjene Ustava ili o drugom pitanju za koje smatra da je važno za neovisnost, cjelovitost i opstanak Republike Hrvatske;
Može predložiti Vladi da održi sjednicu i razmotri određena pitanja te može biti nazočan sjednici i sudjelovati u raspravi;
Povjerava mandat za sastavljanje Vlade osobi koja, na temelju raspodjele zastupničkih mjesta u Hrvatskom saboru i obavljenih konzultacija, uživa povjerenje većine svih zastupnika;
Donosi rješenje o imenovanju predsjednika Vlade uz supotpis predsjednika Hrvatskog sabora;
Na prijedlog Vlade i uz supotpis predsjednika Vlade, a nakon savjetovanja s predstavnicima klubova zastupnika parlamentarnih stranaka, može raspustiti Hrvatski sabor, ako na zahtjev Vlade da se izglasa povjerenje, Hrvatski sabor Vladi izglasa nepovjerenje ili u roku od 120 dana od dana predlaganja ne donese državni proračun;
Predlaže kandidata za predsjednika Vrhovnog suda kojeg, uz prethodno mišljenje Opće sjednice Vrhovnog suda Republike Hrvatske i nadležnog odbora Hrvatskog sabora, bira i razrješuje Hrvatski sabor;
Ima pravo predložiti promjenu Ustava.



OVLASTI NA PODRUČJU VANJSKE POLITIKE

Predsjednik Republike i Vlada Republike Hrvatske surađuju u oblikovanju i provođenju vanjske politike;
Na prijedlog Vlade i uz supotpis predsjednika Vlade odlučuje o osnivanju diplomatskih misija i konzularnih ureda Republike Hrvatske u inozemstvu;
Na prijedlog Vlade i uz mišljenje nadležnog odbora Hrvatskog sabora, donosi odluku o postavljanju i opozivu šefova diplomatskih misija RH u inozemstvu, uz prethodni supotpis predsjednika Vlade;
Prima vjerodajnice i opozivna pisma inozemnih šefova diplomatskih misija;
Međunarodne ugovore koji ne podliježu potvrđivanju Hrvatskoga sabora sklapa Predsjednik Republike na prijedlog Vlade ili Vlada Republike Hrvatske;
Republiku Hrvatsku u Vijeću i Europskom vijeću zastupaju, sukladno njihovim ustavnim ovlastima, Vlada i Predsjednik Republike Hrvatske.



OVLASTI NA PODRUČJU OBRANE

Predsjednik Republike vrhovni je zapovjednik Oružanih snaga;
Predsjednik Republike imenuje i razrješuje vojne zapovjednike, u skladu sa zakonom;
Na temelju odluke Hrvatskoga sabora Predsjednik Republike objavljuje rat i zaključuje mir;
U slučaju neposredne ugroženosti neovisnosti, cjelovitosti i opstanka države Predsjednik Republike može, uz supotpis predsjednika Vlade, narediti uporabu Oružanih snaga iako nije proglašeno ratno stanje;
Za trajanja ratnog stanja Predsjednik Republike može donositi uredbe sa zakonskom snagom na temelju i u okviru ovlasti koje je dobio od Hrvatskoga sabora. Ako Hrvatski sabor nije u zasjedanju, Predsjednik Republike ima ovlast da uredbama sa zakonskom snagom uređuje sva pitanja koja zahtijeva ratno stanje;
U slučaju neposredne ugroženosti neovisnosti, cjelovitosti i opstanka države, ili kad su tijela državne vlasti onemogućena u redovitom obavljanju svojih ustavnih dužnosti, Predsjednik Republike može, na prijedlog predsjednika Vlade i uz njegov supotpis, donositi uredbe sa zakonskom snagom. Predsjednik Republike dužan je podnijeti uredbe sa zakonskom snagom na potvrdu Hrvatskom saboru čim se Sabor bude mogao sastati;
Za trajanja ratnog stanja, u slučaju neposredne ugroženosti neovisnosti, cjelovitosti i opstanka države, ili kad su tijela državne vlasti onemogućena u redovitom obavljanju svojih ustavnih dužnosti, Predsjednik Republike ima pravo sazvati sjednicu Vlade i predsjedati tako sazvanoj sjednici Vlade;
Predsjednik Republike daje suglasnost (u skladu sa sklopljenim međunarodnim ugovorima, na temelju odluke Hrvatskog sabora koju predlaže Vlada) za: ulazak ili djelovanje oružanih snaga država saveznica u Republici Hrvatskoj, pružanje pomoći državama saveznicama u slučaju oružanog napada, izlazak ili djelovanje Oružanih snaga Republike Hrvatske u inozemstvu. Također, Predsjednik Republike daje suglasnost za izlazak Oružanih snaga u inozemstvo radi vježbe i obuke ili pružanja humanitarne pomoći te ulazak oružanih snaga država saveznica u Republiku Hrvatsku iz istog razloga.



PREDSJEDNIK I SIGURNOSNE SLUŽBE

Predsjednik Republike i Vlada Republike Hrvatske, u skladu s Ustavom i zakonom, surađuju u usmjeravanju rada sigurnosnih službi;
Za poslove ostvarivanja te suradnje osnovano je Vijeće za nacionalnu sigurnost, kojim predsjeda Predsjednik Republike, a odluke Vijeća supotpisuje zajedno s predsjednikom Vlade;
Imenovanje čelnika sigurnosnih službi, uz prethodno pribavljeno mišljenje nadležnog odbora Hrvatskoga sabora, supotpisuje Predsjednik Republike i predsjednik Vlade Republike Hrvatske.

A tu je link:


Link

28.12.2014. u 8:56   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

tnx koko....tak i treba biti...neki kažu fikus a ja kažem nebitno, glavno da smo prerasli kult ličnosti kojekakvih kim il sumga ili kak se već zvaše na ovim prostorima! dobro ti jutro (to moram reć radi krelca koji kaže da ja nemrem reć dobar dan bez 365 rečenica u komentaru pa ga hoću stalno demantirat!)

Autor: mai_sarai   |   28.12.2014. u 8:58   |   opcije


Jutro, Mai, vidim sinoć si uživala u lijejpoj šetnji :)

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 8:59   |   opcije


Ah, Krelec, on ionako ima Vegino mišljenje..

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 9:00   |   opcije


Evo, pa daj neku agresivnu budalu za predsjednika, zarati za 5 dana.. Ili nekog ego manijaka..

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 9:03   |   opcije


ma ima istine u tom..josipović je posve odmjeren lik...a i kolinda je posve ok i dobila bi moj glas da iza nje ne stoji hdz! no, kako su i jedan i drugi etablirani od svojih stranaka hdz i sdp, naprosto sam mišljenja da je vrijeme da se to promijeni...da hrvatski građani naprosto pokažu političkim elitama da im je dosta njih i njihovih pulena! zato ću npr glasat za sinčića i jednom u ovih 20 let i ja glasat protiv a ne za! kad bi hrvati izabrali tog malog time bi se možda otvorila nova stranica i možda ipak dođu neki novi, kvalitetniji ljudi? a morti sam ja i dalje samo utopist? sve u svemu...jao si ga nama sa i bez njih! a najviše si ga jao s nama samima!

Autor: mai_sarai   |   28.12.2014. u 9:07   |   opcije


Jutro ženske :-)

Mai , ja isto mislim da treba glasati za nešto drugačije .. svježe..

makar, on neće dobit, ali ipak , za dešpet treba glasat za njega

Autor: caffedolce   |   28.12.2014. u 9:10   |   opcije


Nisam pratila sučeljavanja, kaj ti se Sinčić čini ok? Nekak mi je premlad.. Treba tu mudrosti koja dolazi (ako) tek kasnije

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 9:10   |   opcije


Jutro, Cyb :)

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 9:11   |   opcije


btw sinoćna šetnja bje baš onak...za gušt! a taman kad sam odlazila s gornjeg grada počeo snježić...a gle ga sad...zabijelio zagreb! jbt još ćemo morat prtit danas da dođemo do birališta?

Autor: mai_sarai   |   28.12.2014. u 9:12   |   opcije


ma nije sinčić ništ posebno...donekle simpa mlad čovjek...no ovo kaj veli kafica tak i ja mislim, važno da dođe netko novi...no ovi izbori su nebitni. kamo sreće da do onih pravih, parlamentarnih dođe neka nova škvadra? eto, mi sa bloga bi mogli formirat vladu...ha ha...nacionalnog jedinstva! mi znamo bit i te kako homogeni...kokino jato (ja, georgi, cyb, đusi i još poneko) i božino jato (ili vegino...sa krelcem, božom, vegom, stiksom, eternisom, slipi...hm ima ih poprilično da ne nabrajam)...da vidiš kad bi mi organizirali predsjedničke izbore...hm...tijesno bi to bilo? sigurna sam da bi meija pobijedila? ha ha...malo se zekam ujutro nedjelja..da ne shvatimo preozbiljno ovaj današnji zadatak biranja predsjednika? većinu boli kurac za to...oprosti na izrazu, koko! to i jest najgore, ta nezainteresiranost hrvatskog naroda, osobito mladih! oni bi boljitak a nikak da skuže da se moraju sami za to izborit?

Autor: mai_sarai   |   28.12.2014. u 9:16   |   opcije


ma, predsjednik ionako nije neka jaka figura..

više za lipo vidit..

a šta ćeš.. bit će bolje..

ipak, ja kad se sjetim na njegovo lice i kako govori, sjetim se da ipak postoji nada u bolje sutra.

Autor: caffedolce   |   28.12.2014. u 9:17   |   opcije


Ja ću vjerojanto vlakom do birališta, glasam u školi Kršnjavoga, ne da mi se auto izvlačiti

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 9:17   |   opcije


Caffe, ja pročitala Cyb, ups :)) Jutro, Caffe!

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 9:18   |   opcije


Mai, a mi smo inače jako 'pametan' narod, sve nam je glupo, pa tako i izbori. S druge strane, zanosimo se idejom kako bi pojedinac mogao nešto promijeniti, a ne ide to tako. Onda dođu izbori, kad masa ima priliku nešto ispraviti, e, onda je to glupo..

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 9:20   |   opcije


Svejedno, sviđa mi se što imamo više kandidata i koji su različiti, za svakog ponešto. Prije nego je počela izborna kampanja izgledalo je da nemamo osim Josipovića niti jednog ozbiljnijeg kandidata.

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 9:22   |   opcije


Sve u redu Coco :-)

Jutro :-)

Autor: caffedolce   |   28.12.2014. u 9:22   |   opcije


Ja bum glasala za, a ne protiv. Zbrojila sam, oduzela, podijelila, i došla do rješenja.

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 9:24   |   opcije


ja predsijednik ,
hvala , nemoj te molit , ja to ne mogu bit , a ko će ako ne ti
netko drugi ,, i onako je samo u nečijoj sijeni
u stvari samo se pojavi iz dupeta , kad treba nešto reć ,,, jeb i ga

Autor: raky03   |   28.12.2014. u 9:25   |   opcije


Uh, Mai, da imamo izbore tu na blogu, to bi bilo zanimljivo :) A volim blog baš zato jer je to demokracija u malom. Vlada gotovo potpuna sloboda govora, što ne postoji u reali.

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 9:27   |   opcije


tak je koko! no znaš kaj, odrasli smo u jednoumlju kad desetljećima nismo mogli utjecati na ništa i onda smo kad je došel francek pomislili kak je on mesija i da će nas izbaviti! i onda smo usrali motku da tako kažem (barem glede demokracije i izbora vlastite države da nam fakat bude dobro)..a demokraciju su neki shvatili kao trpanje u vlastitu rit i džep...ostatan naroda nažalost bio je u ratu i branio svoje da opstane, a za to vrijeme drugi su pod firmom demokracije grabili. i tako prođe 20 let...e sad bi se trabali konačno počet učit to kaj smo trebali znat već 90. nažalost, većina nit danas ne kuži kaj su izbori, kaj su građanske inicijative i koliko pojedinci građani mogu utjecan na svoj život i politiku? a još manje da dobar dio svega toga moraju sami odradit...i da neće nitko umjesto njih...držat se reda, stvarat državu, bit uzoran građanin koji plaća porez i ne mulja, koji strpljivo čeka u redu kod doktora, etc....sve je to država i to svaki dan! dobro reče onaj davni kenedy, nek se svatko zapita kaj je on učinio za ovu državu a ne kaj bu ona za njega? no, bit će jednog lijepog dana drugačije! kad me ne bude!

Autor: mai_sarai   |   28.12.2014. u 9:28   |   opcije


Jutro, Raky :) Pa ni ne može biti predsjednik netko iza koga ne stoji netko veći. Dobro je znati tko stoji iza, iako je pravu istinu teško saznati. A onda barem da taj bude koliko toliko suvisao, i da zna filtrirati. Sad se smijem jer si zamišljam stranke kao velike guzice iz kojih vire :)) Razumljivo, toplo je i sigurno, dok ne zapušu vjetrovi

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 9:30   |   opcije


I meni je to jako: "nek se svatko zapita kaj je on učinio za ovu državu a ne kaj bu ona za njega". Htjeli, ne htjeli, i mi smo kao mravi, i mi imamo nekakvu kolektivnu svijest, uostalom to je i dokazano s nekakvim majmunima, moram potražiti taj link. Postoji kritična masa, i kad se taj neki kritični broj ljudi počne ponašati na jedan način (taj broj je znanost pronašla) onda se sav narod počne tako ponašati.

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 9:36   |   opcije


Pratim što djeca uče u školi, uče o političkom ustroju Hrvatske, o demokraciji, povijesti.. Nisam primijetila da uče o porezima i ponašanju u državi, čemu sve to služi. Nekakav kodeks. Možda mi je promaknulo, ali vidim po njima da im to nije poznato.

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 9:39   |   opcije


nisu nas osvojili mačom , ali će nas osvojit dugom .
i ne treba nam minuta šutnje , nego minuta ljutnje ..
i da dodam svaka država ima svoju mafiju , na žalost naša mafija ima svoju državu ,,,
šta će nam presijednik i vlade i svi ti zastupnici , kad ništa ne rade ,, sijetim se neki koji ne dolaze na posa ,,
i znam zašto ne dolaze ,, jer nemaju straha , da će dobit otkaz , i da im je platica mala ali ih veseli ..
mi nemamo kao država svoju banku ... mi smo sve prodali ,,, i tako će nas sve porobit ka robove ,, zbog malo kapitala i onih reklama ,,, zadnja tri mijeseca 3400 fakultetski obrazovani tipova je ostišlo preko grane ,,
trbuhom za kruhom
ko će nas spasit od nas samih ,,, bog da napravi čudo , ni to nebi pomoglo ,,
imamo turizam i bistro more koje je bistrije od političara ,, amene

Autor: raky03   |   28.12.2014. u 9:39   |   opcije


šta je neko učinija za ovu državu ????
hdz - sdp , jebe te nas 20 godina , sve ste pokrali , srušili , masu nezaposleih stvorili
a mi vam dajemo glas , da to činite ,
koja lipa parola ,,, sta si učinija za državu ,, puno , više nego ona za mene ...
to je kao roditelj pita dijete ,, šta si ti učinija za mene ,,,
nije kriva država , kao majka domovina , krivi su ljudi i kriv je sistem kako se državom upravlja
krivi su oni na vlasti , u remetincu ,
a šta sam ja učinija da sam kriv ... koje glupo pitanje a dobro
nisam učinija ništa , ka i masa istih ,,, jebe mi se za sve , jer neko je izvana dirigent orkestra ,,

Autor: raky03   |   28.12.2014. u 9:45   |   opcije


tak je koko (jbt već sam sebi dosadna kaj stalno vičem, tako je)...ovo društvo je bolesno! kritična masa je dosegnuta onomad u broju ljudi koji su muljanje, lopovluk, nepoštenje i nerad shvatili kao nešto normalno i dobro! i onda je cijela država i društvo počelo funkcionirat na taj način...svi su samo gledali kako bi stekli neku korist...od predsjednikove obitelji do tajkuna...a onda su i obični građani došli do svijesti da i oni trebaju drpat gdje stignu...i ta kritična masa stvarala je desetljećima ovo kaj imamo danas. posve izopačeno društvo i državu koja je ogrezla u kriminal, korupciju, nepotizam etc...šačica poštenih, svjesnih drži do morala, savjesti etc...i dok god se ta kritična masa (sebe je dovela do ruba pa će se morat i odvest) ne krene u suprotnom smjeru od onog kojim ide zadnjih 20 let, nema tu kruha! a raki tebi ću samo jedno itanje postavit? a tko nam je birao takve vlade? ta valjda mi sami (ja ne)...dakle, sami smo si izabrali to kaj jesmo! više nam nemre nitkodrugi bit kriv..,..nit srbi, nit nijemci, nit... bugari? ha ha ovi potonji bi mogli bit!

Autor: mai_sarai   |   28.12.2014. u 9:45   |   opcije


Dobro jutro, društvo!
Čitam ove ovlasti i još jednom mislim kako mi zapravo uopće ne trebamo predsjednika.
Mi već imamo predsjednika vlade. tj. premijera. Mi smo trebali monarha koji bi vršio poslove predsjednika, ali bi se kao monarh mogao trajno identificirati s interesima u smjeru kojih idu ovlasti, a ovaj koji je sad, s ovim ovlastima, samo uhljubeljuje kriminalce po veleposlanstvima, ne smeta političkom kriminalu, a ako koga osude on ga daje pomilovanje, a odluku o vojnoj akciji ne može donijeti bez infromacija od ministara i premijera, tako da što će nam on...ne razumijem čemu to. To je mjesto bilo predviđeno za F.Tuđmana zbog zasluga. Sada više ne treba to, osim ako nije monarh. Mogli smo lijepo biti parlamentarna monarhija, a monarh bi nam bio lojalniji od bilo kojeg od ovih koji su došli poslije F. Tuđmana, i možda di mogao biti čak i van uticaja udbaških struktura u državi.

Nije dobro što kršimo izbornu šutnju.
Ali ja ne zastupam niti jednog kandidata pa je to onda ok.

Autor: georgi   |   28.12.2014. u 9:45   |   opcije


Evo: Efekt stotog majmuna

Znanstvenici su promatrali japanske majmune, Macata fuscata, koji su naseljavali otok Koshima tijekom razdoblja od 30 godina. 1952. godine znanstvenici su kao eksperement počeli majmunima davati slatke krumpire koje su im ostavljali u pijesku. Majmunima se svidio okus sirovih slatkih krumpira, ali im je pijesak stvarao nelagodu.

Nakon određenog vremena, mlada osamnaestomjesečna ženka pod nazivom Imo otkrila je da može riješiti taj problem pranjem krumpira u obližnjem potoku. Naučila je majku ovom triku. Njeni prijatelji su također naučili ovaj novi način i podučili i svoje majke.

Postupno su ovu kulturnu inovaciju pokupili razni majmuni, a sve je zabilježeno okom znanstvenika. Između 1952. i 1958. godine, svi mladi majmuni su naučili prati pjesak sa slatkih krumpira kako bi ih učinili ukusnijima. Samo oni odrasli koji su imitirali svoju djecu, naučili su se služiti ovim društvenim napretkom. Ostali odrasli su nastavili jesti prljave slatke krumpire.

Zatim se dogodilo nešto zapanjujuće. U jesen 1958. godine, određen broj Koshima majmuna je prao slatke krumpire – točan broj nije poznat. Pretpostavimo da je ujutro tog dana bilo 99 majmuna na otoku Koshima koji su naučili prati svoje slatke krumpire. Hajde da zatim pretpostavimo da je nešto kasnije tog jutra i stoti majmun naučio prati krumpire.

I TADA SE DOGODILO!

Do te večeri gotovo svi u čoporu su prali slatke krumpire prije nego što bi ih pojeli. Nadodana energija tog stotog majmuna nekako je stvorila ideološki prodor!

Ali pazite: najviše iznenađujuća stvar promatrana od strane tih znanstvenika je to da je navika pranja slatkih krumpira preskočila preko mora... Kolonije majmuna na drugim otocima i čopor majmuna u Tasakiyami na kopnu počeo je prati svoje slatke krumpire. Dakle, kad postignut određeni kritički broj desegne svjesnost, ta nova svjesnost može se priopćavati od uma do uma. Taj fenomen je postao poznat kao 'Fenomen sto majmuna'.

Provedena su istraživanja kako bi se vidjelo je li učinak primijenjiv i na ljude, pa se pokazalo kako i ljudi također dijele nesvijesno znanje kao što dijelimo zajedničku bazu podataka.

Prema biologu Rupert Sheldrake-u naša svijest je povezana s nevidljivim kolektivnim poljem, kojeg naziva morfičkim poljem. Svaki član grupe doprinosi kolektivnom morfičkom polju, a totalna svijesnost tog morfičkog polja je dostupna svakoj individui grupe. "

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 9:45   |   opcije


Obzirom na to koliko su kriminalaca pomilovali u uredu predsjednika, te koliko su malo novaca zaradila veleoposlanstva tj. donijela kapitala RH, to sve treba zatvoriti.

Autor: georgi   |   28.12.2014. u 9:47   |   opcije


95 % kolinda će bit presijednica , ona je tamo negdje izabrana da bude slijedeća majka domovine ..
a ponašat će se , kao i onaj gospodin do sada ,
zagrljeni mi smo bili
učini nismo ništa
kamen gori val se pijeni
zagrljeni , zagrljeni
učinili nismo ništa
jebe mi se ,, ko ih jebe ...

Autor: raky03   |   28.12.2014. u 9:48   |   opcije


dan, jutro, snjegovito :)))

Autor: ladonna2   |   28.12.2014. u 9:49   |   opcije


lezi lebe da te jedem .. a narod raka je Vrane , stoka sitnog zuba
i tako bi , po svetom pismu ....
samo mi malo čudno da nisu stavili Keruma pa da zapiva nu isa ti

Autor: raky03   |   28.12.2014. u 9:52   |   opcije


Uostalom zašto kandidati nisu provjereni? Ovaj najmisitičniji je najinteresantniji za provjeru. Priča mu je tako legendarna i glatka kad prelazi preko jezika da je u rangu legendarnog slučajnog ulaska Zorana Milanovića u zgradu SDPa, te njegovo imenovanje od strane Ivice Račana na samrtničkoj postelji, nasljednikom na mjestu predsjednika stranke- time je prekršen statut stranke. Što upućuje na politički inženjering: ilegalan dolazak na mjesto predsjednika stranke i dalje do vrha države.
I ovaj treći kandidat što je nov, kao ispod čekića, e taj tek vuče za sobom vagone i vagone- obavještajne službe znaju i koje, znači to je sve uz amenovanje sadašnjeg predsjednika Josipovića i Premijera.

Nisam čula da ga Premijer pljuje- tog trećeg. Ako ga ne pljuje to je jako sumnjivo.

Autor: georgi   |   28.12.2014. u 9:52   |   opcije


Jutro, Georgi :) Po meni je dobro da važne odluke u državi supotpisuju dvije osobe, bolje nego jedna. Jest da to košta, no ne trebamo mi niti Sabor s toliko mjesta. Imamo vlast poput država s 10 puta više stanovnika..

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 9:52   |   opcije


volimo mi u HR žlabrati i seruckati, onak grličasto..
jer imamo mogućnost parlamentarnih izbora...a onda to ne ikristimo
a bunili smo se da se prije nekada sve znalo
i nismo imali demokraciju
sada kada je imamo opet nam nije dobro jer kaj ja znam...nemamo isusa..da ga zaokružimo
a da je i isus sam na listi
rekli bi u da je nerealna, da je bzvze
i da nego šta će on sa slučajem branitelja i sa slučaj crkva...
i tak
ništa nam ne valja

Autor: ladonna2   |   28.12.2014. u 9:52   |   opcije


Jutro, makar nisam bila tu do sada Coco :))

Sanjala sam da sam nevidljiva, eh da barem jesam, vani pola metra snijega, i moram pjesaciti
izgleda da mi reptilijanac mali namignuo, tek sam u dilemei, meni nista od ponudjenih ne mirise :(((

Autor: cyberlady   |   28.12.2014. u 9:52   |   opcije


i svima ostalima, dobro jutro

Autor: cyberlady   |   28.12.2014. u 9:54   |   opcije


o raki prekrasan si, baš si me nasmijao...btw obožavam lasića ha ha (al nemrem te ne upitat: jel ti baš ne voliš žene?)

Autor: mai_sarai   |   28.12.2014. u 9:55   |   opcije


ja nekak od precjednika jelte..očekujem da je kulturan, da ne gubi javno živce, da se zna ponašati u visokom političkom društvu i da me nije sram zato kaj mi predsjednik...lamače rukama, ima stalno gaf izjave, ili recimo bi lupal "šakom o stol" i tako neke čudesne stvari

Autor: ladonna2   |   28.12.2014. u 9:55   |   opcije


Evo što kaže Zakon:

"Kandidate za predsjednika Republike Hrvatske mogu predlagati u Republici Hrvatskoj registrirane političke stranke i birači pojedinačno ili skupno. Dozvoljeno je i koaliranje, t e dvije ili više u Republici Hrvatskoj registriranih političkih stranaka mogu predložiti jednog kandidata. Nisu propisane pojedinosti kako će političke stranke predložiti kandidate, te je nužno jedino da ih predlože na način predviđen njihovim statutom ili barem posebnom odlukom donesenom na temelju statuta, čime je cijelom postupku kandidiranja osigurana jednostavnost i demokratičnost. Neovisno o tome jesu li kandidati predloženi od strane političkih stranaka ili se radi o neovisnim kandidatima koje su predložili birači, oni moraju prikupiti najmanje 10.000 potpisa birača koji podržavaju njihovu kandidaturu. To je jedini dodatni uvjet za valjanost kanidature, koji je propisan radi ozbiljnosti kandidatura,te kako se ne bi kandidirali doista marginalni kandidati koji u izborima nemaju nikakovih izgleda za uspjeh. Predaju li kandidaturu s manje potpisa Državnom izbornom povjerenstvu Republike Hrvatske tada ona neće biti valjana.

Navedeni potpisi potpore birača prikupljaju se na posebnim od Državnog izbornog povjerenstva propisanim obrascima, a u koje se unosi ime i prezime, adresa i matični broj predloženog kandidata, a isti se podaci unose i za svakog potpisanog predlagatelja. No valja naglasiti da svaki birač može svojim potpisom podržati samo jednog kandidata za predsjednika Republike.

Prijedlozi kandidata za predsjednika Republike Hrvatske koji su oblikovani na prethodno opisan način moraju prispjeti Izbornom povjerenstvu Republike Hrvatske najkasnije u roku od 12 dana od dana raspisivanja izbora. Uz prijedlog kandidata nužno je priložiti i od suda ovjereno očitovanje kandidata o prihvaćanju kandidature. Pored toga, politička stranka uz prijedlog kandidata za predsjednika Republike prilaže i ovjereno očitovanje potpisano od osobe koja prema stranačkom statutu zastupa stranku kojom potvrđuje da je stranka predložila kandidata u skladu s prethodno navedenim uvjetima. "

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 9:57   |   opcije


baš tako ništa nam ne valja ,
jer ovi koji su bili sve su usrali
tako da su birači sve nade izgubili ..
ali nie sve crno , da se namistit i da da pair bude zadovoljen ,, pa neko mora da bude

Autor: raky03   |   28.12.2014. u 9:58   |   opcije


ha ha dono...prokleto si u pravu! a od svega mi najdraža ova kokina priča o majmunima. koja pak potkrepljuje moju priču o građanima hrvatske koji već desetljećima kao društvo rade to što rade. ne peru krumpire već se nabacuju blatom tko će više, bolje, jače! i baš se pitam oću li dočekat tog 100-tog majmuna ups hrvata pa da konačno naš čopor sa karpata krene put...doma svoga?

Autor: mai_sarai   |   28.12.2014. u 9:59   |   opcije


zgodno je bilo na sučeljavanju...l kad se onaj sav zapjenil svaki puta...htel držat politički a demagoški govor i sve tak
eto to je meni primjer...- ne znati se lijepo ponašati, diplomatski, dostojanstveno
uloga predsjednika je predstavljati Hr narod...onaj bi se sam svađal
i oma bi menjal Ustav
majke ti ko da je ustav nekaj kaj se menja kak se ko seti i dođe na vlast

Autor: ladonna2   |   28.12.2014. u 9:59   |   opcije


btw kad ste tolko grleni...ja vas pitam? tko je od vas potpisao za nekog? ja npr jesam...za rudu? e sad, zašto neki kvalitetni ljudi pojedinci kandidati nisu uspjeli skupit 10 tisuća potpisa? pa valjda ste vi ti koji ste trebali potpisat? zašto niste? e jebi ga, majmuni nemreju umjesto vas...kužite priču? vi bi predsjednika a ne bi svoja muda podmetnuli nigdje? hm...ak ste mislili da treba netko drugi, bolji etc...,pa što ga niste podržali? najlakše je ovdje ili drugdje lapdrat...ništa ne valja i sjedit doma zavaljen u svojoj fotelji. to je ta fejs generacija...umjesto da mladi izađu na birališta opet ćemo mi starkelje krojit gaće hrvatskoj! zato i jesu tak podrapane

Autor: mai_sarai   |   28.12.2014. u 10:01   |   opcije


Daklem, kandidat mora skupiti 10000 plus potpisa, i biti hrvatski državljanin stariji od 18 godina. Tako kaže Zakon. Plus one nekakve potvrde od stranaka ako nije samostalni kandidat.

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 10:02   |   opcije


kolinda ona bi je baš onako pičija , a učila je od najboljih sanadera ,
kad ona dođe , odma pomilovat Ivu pa Ive savijetnik kolindi
i tako neće se znat ko koga jebe , ali imamo vladu presijednika ,,, i to je lipo za televiziju
svaki dan tamo na tv , ono šet uri ,
dobro jutro presijednič kako ste ,, znamo da nas visamo gledate , ae ..

Autor: raky03   |   28.12.2014. u 10:02   |   opcije


recite vi sto zelite, mali je trostruki spijun :)

Autor: cyberlady   |   28.12.2014. u 10:02   |   opcije


btw...pa se žlabra kak sad u ovo vreme putovanja, praznika, blagdana, mi imamo izbore.????..da kaj i kak

jer crkva žbronda da je "nezgodno" vrijeme
a stvar je u tome ak čemo baš po zakonu..da nas je zeznul tajmig tuđmanove smrti
dakle postoji zakonski rok..kada nakon jelte..smrti, odstupanja, prestanka bilo čega a mandata
treba i opet ispoštovanom zakonskom, ustavnom roku, raspisati izbore...
i to je tak

Autor: ladonna2   |   28.12.2014. u 10:03   |   opcije


Haha, Mai :)) Eto, taj dio nam još ne ide baš, skupljanje potpisa, i te predpripreme za izbore, tja dio demokracije - efekt stotog majmuna, bit će da su majmuni napredniji. Njima je trebalo 6 godina za promjenu svijesti, nama ni 20 nije dovoljno.. i meni je žao da Rude nije uspio.

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 10:05   |   opcije


ženu izabrati samo zato kaj je recimo žena...je kak se to zove pozitivna diskriminacija
dakle nije dobro
svakako bi bilo ok da je recimo žena..zašto ne?
ali meni je ovdje glupo miješati spol i rod i samo na osnovu toga davati svoj glas

Autor: ladonna2   |   28.12.2014. u 10:05   |   opcije


Meni se ovo vrijeme čini dobrim za izbore jer je većina doma zbog Božića.

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 10:06   |   opcije


problem je između ostaloga u tome...kaj Hvala coco
da si ljude podsjetila kaj je danas i zakaj je to danas i kaj to danas znači
dakle Ovo nisu Parlamentarni izbori
ovo su Predsjednički izbori
tako da...


da
biramo predsjednika/icu

Autor: ladonna2   |   28.12.2014. u 10:07   |   opcije


Ajme, kako pada :)

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 10:07   |   opcije


dono, ja jesam ponekad za revolucionarne (nenormalne) iskorake kako bi see stvari dovele u...normalu! dakle, glasala bih za ženu predsjednicu samo zato što je žena...da pomalo u svijesti ovih balkanaca od hrvata dopre da i žena može bit predsjednica! al, slažem se s tobom...to nije mjerilo niti domet!

Autor: mai_sarai   |   28.12.2014. u 10:08   |   opcije


donu za predsjednicu! em je žena (dona) em je suvisla (ponekad malo isprekidana u komentarima al daleko naj med nami)...em je članica iskrice! samo nam je trebalo 10 000 potpisa...a gleč na iskrici jbt 300 tisuća duša? hm...pa svaki treći bi bil dovoljan?

Autor: mai_sarai   |   28.12.2014. u 10:10   |   opcije


mladi su previše zaposleni, i puno opterećeni da bi se brigali oko političara
njima su idoli tajkuni ,a politika ih ne zanima , pametni ljudi ne žele u ovu politiku ..
jer znaju da moraju bit sluge od sluga ,,, manevarski prostor za reklamiranje nekoga je previše skup , i nema se para da bi se čovik reklamira ,,, sistem je takav , novinari pišu pizdraije ,,, da bi imali platu ..
i tako sad mi je dosta
sakrij babi i didi osobnu dok ne prođu izbori
ja nemam di glasati , ja sam hrvatski prizvod , radim vani , šaljem pare doma ,,,
nalazim sebi posa sam .. plaćam sve , kao i oni koji živi od poreznih obveznika ...
a eto uskraćen sam da dam glas , nekome ,,,
briga me , reka sam ni brige , ni pameti ,,, uzmite mene za predsijednika , ja širim ljubav , znam vozit traktor ,
malo mucam dva jezika , da mi nije jezika travu bi pasa , a šta bi mi falilo ka prisedniku
još da mi je imat mišinu da imam di stavit kravatu , a je gadan sam ka ponoć a da se i to sredit
ae ,,, Ćipe prisednik , bate led ,,,

Autor: raky03   |   28.12.2014. u 10:11   |   opcije


@mai
btw. fino si ti napisala kaj je građanska inicijativa i svašta nešto..kaj bi se lijepo moglo, da se oće želi i angažira
ali znaš, da li?znaš
kak je bilo za varšavsku i protest građanske" inicijatice za grad"
dakle rezultat je????
krivične prijave protiv pohapšenih...građana, a varšavska je kakva je
garaža je tam shop centar isto
pojeo vuk magare
da bi tek nakon
3-5? godina eto bilo jasno
(a kad je banderas napokon završil u zatvoru)
da je to sve u vezi varšavske jedna velika iz džepa u džep muljaža
sa zatvorskim epilogom
ali garaža je tam, hoto centar isto
i???
koja građanska inicijativa, ležanje na cesti i bla
a o građanskoj inicijativi da ..
ako su kulmerovi dvori registrirani kao hotel..onda ja ima tam pravo doći sa koferom...kao što su došli...da se odsjedne u hotelu kulmer.todorić
ali jok
tak da ovo kod nas a građanski nije inicijativa
ovo je borba sa vjetrenjačama

Autor: ladonna2   |   28.12.2014. u 10:15   |   opcije


ok, raky iduće godine tj. za 5 godina potpisujem za tebe...samo se kandidiraj!

Autor: mai_sarai   |   28.12.2014. u 10:16   |   opcije


Donno, meni se čini da se ipak situacija promijenila od vremena Varšavske, ipak je zavladao nekakav red. Nema više tih velikih koji bezobrazno mažnjavaju i nitko im ništa ne može. A opet, taj centar je donio život na Cvjetni, meni je to teško priznat jer sam i sama sudjelovala u Varšavskoj, no ispalo je dobro.

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 10:19   |   opcije


e je dono, al kad bi 99 majmuna i 100 čovjek došli tam, da vidiš kak bi i ova država kljoknula? ta nije država sama sebi svrhom...građani su ti koji imaju veću moć od bilo koje džave! ići će policija na šačicu kak je bilo u varšavskoj, al vidi ih kak stoluju tam u savskoj sada kod kampera! jbt sinoć idem tramom pa vidim da su čak i kućicu kamp stavili a u njoj medicinari..liječnici, sestre...dežuraju! hm...baš se pitam tko to plaća? a ja kad dođem u bolnicu, tko te jebe..nema doktora? al kad dođe tisuće ljud, pa sto tisuća...e nema majci...kaj si zaboravila trg i 101...tad je i jarnjak i francek pokleknul a kam nebi ovaj milanović. snaga je u ljudima...ali trebaju nam majmuni? bar onaj stoti!

Autor: mai_sarai   |   28.12.2014. u 10:19   |   opcije


Prije tog Hotovog centra Centar rada je zamro, bilo je depresivno vikednom u Centru, kako kaže moj bivši - samo su gradom bauljali ovi iz Vrapča pušteni na vikend (grozno!:)

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 10:20   |   opcije


po meni je glavni problem..a za to okrivljujem i sve stranke i predsjednika i džavu i sabor
hahaha vse (po zagorski)
uključujući i htv
kaj niko više ne spominje Zajedništvo
zajedno smo jači i sve takve pozitive afirmacije
ja ću ovo, vi ćete ono...zajedno budemo sve napravili
to je današnji naš problem
umjesto da se skupimo u kritičnu masu (kokina priča)
mi smo više nego ikada razdvojeni jer zbog uskogrudnih a osobnih (don stojić i sl. karamarko, bandić, i premijer bla)
interesa, svi zaboravljaju na HR narod..kao zajednicu , državu

Autor: ladonna2   |   28.12.2014. u 10:21   |   opcije


:)))) hahah

Autor: ladonna2   |   28.12.2014. u 10:21   |   opcije


eto, sigurna sam da mi građani počnemo kampirat pred kulmerovim ups todorićevim dvorima da bi isto mam došla policija i da bi se ipak nešto promijenilo? ak ništa todorić bi bar moral plaćak zakup svih tih soba...po tržišnoj cijeni hotela? da, zakaj mi iskričari ne bi išli kampirat gore na sljeme? ja sam zadnji put iz protesta tam gore parkirala..ispred ograde carstva...pa me jdan zaštitar tjeral (a uz njega vučjačina) da tu ne smijem parkirat? a ja njema pitam? a gdje to piše? i bome sam ostavila svog crvenog klia...istina, kad sam se vraćala nisam bila sigurna da ću ga nać...al bil je tamo! dakle, samo se treba usudit?

Autor: mai_sarai   |   28.12.2014. u 10:22   |   opcije


U dualzimu se lakše barata masom.
Bit će bolje.
Jednom...
Dobro veliš Dončice- homogeno to mora biti.
Jedinstveno.

Autor: georgi   |   28.12.2014. u 10:22   |   opcije


a znaš zakaj nema zajedništva? zato kaj raubamo od jutra do mraka. nema nas doma...bauljamo tam kod kapitaliste...ovog ili onog. a ovi po državnim službama isto bauljaju (od kave do kave) kod svoga gazde...sdp, hdz...tak svejedno, glavno da su uredno na broju kod prozivke ups glasanja! i tak to šljaka...ona famozna, zavadi pa vladaj funkcionira besprijekorno u hrvata! eto, danima se već gložemo (i ovdje) tko je veći vjernik ili nije a za to vrijeme nam pomažnjavali sve i sva! na čelu sa crkvom...jbt tko doma ima oniks?

Autor: mai_sarai   |   28.12.2014. u 10:25   |   opcije


Eh, ujediniti Hrvate.. No, ako vlast to nije u stanju, ili joj možebit nije u interesu jer lakše je upravljat razjedinjenima, onda su nevladine udruge te koje tu trebaju djelovati.. Moram si taj dio razjasniti. Bilo bi idealno kad bi se pojavila nekakva nova karizmatična politička ličnost/stranka koja bi nas ujedinila, no jesmo li kao narod zreli, pitam se?

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 10:26   |   opcije


Hoćemo ići glasovati?

Autor: georgi   |   28.12.2014. u 10:29   |   opcije


Ja nisam još.

Autor: georgi   |   28.12.2014. u 10:29   |   opcije


orah se nekaj otima...ali ne znam
jedno je biti ok
drugo je biti alternativa
ali zbog političkog uspjeha i napretka..delaju se Pametne ovo naglašavam pamene, koalicije...svugdje pa i kod nas bi tak trebalo biti
ali jok
neko ga baš upre i onda ništa od ničega
činjenica je da smo zemlja po stanovništvu predgrađa londona, newyorka itd
i onda takvi nikakvi mali još svako vuče na svoju stranu
jadno i bijedno
i stramotno i štetno

Autor: ladonna2   |   28.12.2014. u 10:29   |   opcije


ja ću prije grada :))))

Autor: ladonna2   |   28.12.2014. u 10:30   |   opcije


i izborni sustav je takav da se broje zaokruženi listići, molit ću lijepo...to treba imati na umu
tako da sva moguća pozivanja..sve je isto sranje a kaj nije sranje to je pišanje..itd
i nemojte ići, jer je sve bzvze i nema koristi
je malo veća mačka u vreći
jer i 25% se računa kao izbor i pobjeda
tak da će disciplinirana (zna se) masa fino osvojiti sve
zato kaj se mi tu neki osobno ne slažemo, durimo i nećkamo i serendamo..protiv svega
dakle izađite!!!!...čisto zato da ne bude ispalo da Manjina vlada većinom!!!!!

Autor: ladonna2   |   28.12.2014. u 10:33   |   opcije


koji divide et impera????
jesmo svi tobož za HR, za napredak, za boljitak????
jesmo
onda???
kako možemo Mi građani, tolerirati ove kaj bi nas i dalje dijelili po vjeri, krvnim zrncima, kom je deda bil kaj?
to je neoprostivo
ili se ima jako kratka pamet

Autor: ladonna2   |   28.12.2014. u 10:36   |   opcije


nešto smo brzo zaboravili isusa
kao i šimun uostalom
zna li netko od nazočnih datume i mjesta isusova rođenja i smrti
sve prolazi
pustite vodu

Autor: yoroboy   |   28.12.2014. u 10:38   |   opcije


Ne bih ja protiv Todorića, on je trijezan, ne kocka, domaći je, ne petlja se u politiku, nema afera uz njega, daje radna mjesta, ozbiljan je poslovni čovjek. Radi i griješi, no ima puno toga pozitivnog. Da je više todorića bilo bi bolje. Kulmerove dvore je preuzeo i restaurirao, spasio hrvatsku baštinu. Lijepo je vidjeti te dvore, da ih on nije obnovio, nitko ne bi, pa u ovoj se državi sve rapsada. A ako je to loše, onda je Franjo napravio veće sranje s Medvedgradom, pa njega nije niti bilo, samo jedan ruševni zid, a gle sada..

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 10:39   |   opcije


@ mai
i u londonu isto delaju..od ve do ve
pa je svejedno tam bilo tri mjeseca štrajkova na cesti, uz spavanje, ležanje i svašta nešto, sada (11.10.9. mjesec)
samo kaj mi te vijesti ne vidimo na tv..ali pomaci su napravljeni
isto su pokušali zataškati aferu u gornjem? donjem? domu...za sakrivanje i prikrivanje popovskog svetogrđa pedofilije..pa je masa ljudi ponorela
i nisu stali...ali masa
i eto sad se ipak sudi, neki su morali odstupiti sa položaja i sl.
ali eto to je svijest, to je inicijativa
a ovdje dok neko ne pusti na svjetlo dan sve moguće tužbe nekoliko njih, a iz nečije ladice..i dok to nekome ne klikne...ništa od ničega:(((

Autor: ladonna2   |   28.12.2014. u 10:41   |   opcije


Donnu za predsjednicu!!!

Malo sam se zamislila... Ajde na izbore!, i glasati afirmativno. Pa nek pobijedi najbolji, tj. dva najbolja pa idemo u sljedeći krug

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 10:42   |   opcije


Netko reče da mi imamo novinarsku demokraciju. Ako nešto želiš riješiti, pozoveš novinare, pa na TV i evo rješenja ubrzo..

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 10:44   |   opcije


@yoro...mi pričamo o stvarnom, realnom, dokumentiranom, povjesnom, činjeničnom...a ne o opjevanoj, prepričanoj bajci i legendi...

Autor: ladonna2   |   28.12.2014. u 10:44   |   opcije


:* :* :*

hahaha ljubim vas:))))
ali ja bi na (sučeljavanje )pitanje o vjeronauku u školama rekla Ne...jer mi smo ustavom sekularna država, ali sloboda vjeroispovjesti svakako, ali u prostorijama crkve...
tak da ne bi prošla ni do prvog kruga
anatema od bozanića sam taka i odma :PPPP

Autor: ladonna2   |   28.12.2014. u 10:47   |   opcije


Vjeronauku nije mjesto u školama. Ajd, nekoliko radnih mjesta se tu otvorilo, ma nek se zove etika i nek se uči općenito o tomu čega sve ima na svijetu od religija, iako mislim da su djeca u osnovnoj školi premala za takve stvari, možda 7 i 8 razred samo.. I bez ocjena..

Autor: Cococh-Anel   |   28.12.2014. u 10:52   |   opcije


za vjeronauk se slažem posve! etika može, religija stoj! i u pravu si dono za svijest u hrvata (uf kaj to gordo zvuči, ovo rvat a jebu nas i brišu pod s nama, kaj ima u tome gordo?) nema je! a mediji (novine) fuj...tv (ova javna) fuj...šupkovita tv..uvlakačka...em crkvi em kasti politčkoj...ma jebem ja tv koju ja plaćam...eto, zakaj ne prestanemo plaćat tv pretplatu? ja sam davno već prije par godina osnovala grupu na fejsu...za javni neposluh...i pozvala građane da prosvjeduju.tako da prestanu plaćat račune...pa da vidiš uvažavanja, kad bankrotira neki zege holding, pa da vidiš kak budu banke ciknule kad izostane prva, peta, deseta rata kredita...etc...sve se može kad se hoće...al svatko čuva svoje prkno (oliti šupak ovisi o geografskoj širii i dužini). i kao što vidiš, nisam nimalo nježna...ne štedim nas...jer to nit ne zaslužujemo! umjesto da kažem, svi marš na ples (meni to draže) ja kažem...svi marš na ulice, trgove...ovo kaj se događaa u evropi

Autor: mai_sarai   |   28.12.2014. u 11:00   |   opcije


otvorila su se radna mjesta koja plaćamo mi i ti i svi...da bi se stalno pojavljivale neke kritike o nesuvislosti pojedinih vjero učitelja, koji idu i van svoje učiteljske ingerencije..pa se ljudi žale..po tiho..ali se žale
o udžbenicima koje opet plaćamo mi svi
su tek nebuloze

Autor: ladonna2   |   28.12.2014. u 11:00   |   opcije


Dodaj komentar