©© - Glup, gluplji..
Sinoć bila emisija o humoru u Hrvata, vodio ju Dražen Ilinčić. Zgodno su diskutirali o tomu kako su recimo Srbi i Bosanci duhoviti, a Hrvati nisu. A zašto? Zato što su Srbi i Bosanci u stanju sprdati se sa sobom, a Hrvatima to nikak ne ide. Jer su Hrvati kao jako ozbiljni. Kasnije je netko od diskutanata zaključio kako je Hrvatima jako važno da ne ispadnu glupi. I da im i zato humor nije baš nekaj. U tom su kontekstu komentirali i zagrebačku špicu kako je otužna jer svi žele ostaviti dojam da su cool, whatever it means, nema spontanosti.
Preksinoć je pak bio moj omiljeni Mentalist. Reče on jednoj - varaš, manipuliraš, a sve zato jer se voliš osjećati pametnijom. Otkud ta tvoja potreba, jesu li te zanemarivali u djetinjstvu? A ona odgovara - opčinjena sam izvrsnošću. Mora da ima hrvatske korijene.
Sjećam se kad sam imala 17 godina otprilike.. dogodilo mi se da ispadnem ono baš glupa u nekom društvu.. no, nije me to nešto diralo.. sjećam se da sam samoj sebi znala reći, ok, sad je ispalo ovako, a ubuduće ću paziti. Nisam si zamjerala, nisam se niti nešto sramila, išla sam dalje. Tako se uči. Tad još nisam bila svjesna koliko je važno ne ispasti glup. Ne volim koristiti tu riječ i dosad je valjda nisam ni spominjala na blogu, a niti ne budem više. Zato jer često ljudi nazivaju druge glupima u raznim situacijama. A uglavnom kad je nesporazum. Drugo je kad netko stvarno otežano shvaća, ograničenog mentalnog kapaciteta. I taj je zapravo glup. No, nije riječ o takvima.
Tko je glup? Je li onaj tko nešto ne zna? Tko ne vidi dobro situaciju? Onaj tko nije u stanju povezati uzrok i posljedicu? Po meni - neznanje nije glupost. Ali je glupost znati, a zajebavati Arape s Alahom. A opet, pitanje je što je komu uzrok, a što smatra posljedicom.
Ok, bitan je i cilj. Ako želim ukrasti energiju, odnosno uzrujati Arape, onda ću potegnuti po Alahu. Jedino što ta povratna energija može izmaći kontroli. E, a za to treba pamet. Opet ja došla na to da je tajna uspješnog življenja - mudro upravljanje energijom. Svojom i tuđom. Energijom općenito.
Što vi smatrate glupim? Koga?
Koji primjer da navedem što je meni glupo? Hm. Glupo mi je kad netko nekog ili nešto mrzi. Mržnja je intenzivno stanje. Izvor mržnje bio bi - nije bilo po mom. Povrijeđen mi je ego. Osjećam se nevrijednom. Nešto nije onako kako bih ja htjela pa sam zapravo bijesna. So? Gdje piše da mora biti onako kako bih ja htjela? To je prvi dio priče. Drugi dio priče je - onaj koji mrzi - to je osjećaj u njemu. To nagriza vlasnika mržnje. I sve to je u njemu i samo njemu. Objektu mržnje je svejedno što se ovaj ždere iznutra. Ok, može tu biti štete, no vlasnik mržnje je i dalje najveća žrtva. Pa ljudi budu zarobljeni u kavezima zvanim mržnja. I znajući sve to, aktivno znajući, kako onda mrziti? I zašto? Pa nisam ja sebi neprijatelj.
Glupo mi je i pušenje. Glupo mi je i zamagljivanje svijesti alkoholom. O drogi da ne govorim. To mi spada u najgluplje.
Glupo mi je popiti analgetik, a prije toga ne poraditi na pronalaženju uzroka. Općenito mi je glupo piti analgetike, osim kad nema više izlaza :(, npr u terminalnoj fazi..
Glupo mi je - raditi protiv sebe. Glupo mi je nešto napraviti, a unaprijed znam da ću se poslije osjećati loše. Obzirom da znam to što znam, ne mogu se ponašati kao da ne znam. Znanje obvezuje.
I još - što znači nešto znati. Ovo je moje tumačenje. Prva faza nekakvog usvajanja znanja je prepoznavanje. Ono, da, čula sam za to. Druga faza je baratati tom informacijom. Kad netko upita - ja znam odgovor. Sljedeća faza je - kad radimo krivo, prepoznajemo, ali nismo u stanju reagirati u tom trenutku, nismo još dovoljno usvojili to znanje, nismo još sazreli. Sljedeća je pak faza svjesna primjena znanja u pravo vrijeme i na pravom mjestu. I mali je još korak do spontanosti, posljednje faze, kad to usvojeno znanje postaje dio nesvjesnog i automatizma.
Pa kad mi netko veli da nešto zna, pitam se u kojoj je fazi znanja. Ono što sam uočila da su ljudi najsamouvjereniji u prvoj fazi, u fazi prepoznavanja, i još u drugoj fazi, kad su u stanju to ponoviti. A dalje kako sazrijevaju, spoznaju kako je teško istinski usvojiti-primijeniti znanje. Postaju svjesni kako malo znaju.
07.02.2015. u 8:19 | Dodaj komentar
Dobro jutro. Koke.
Meni je glupa situacija, a ne ljudi.
Npr...
Autor: pasemi | 07.02.2015. u 8:35 | opcije
Jutro :) A situacije je kakva je. Interpretiraju je ljudi.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 8:38 | opcije
situacija koja je forsirana, agresivna, napadačka, podcjenjivačka. Ne znam čemu to služi.
Ne prepoznajem za što je to dobro. Zamorno mi je to, na taj način glupo.
Nešto što je očigledno, ali uporno u svom nijekanju.
To mi je glupo. Nema smisla objašnjavati očigledne situacije.
A inzistira se na njima. To mi je glupo.
Autor: pasemi | 07.02.2015. u 8:39 | opcije
Bila sam opisala tu jednu situaciju kod mene na poslu. Tri osobe opisuju istu situaciju - nakon sastanka se našle i pričamo. Jednoj je situacija grozna i bezizlazna. Druga vidi zavjeru i neku pozadinsku igru, ajme, uglavnom ne razumije. Ja sam bila treća kojoj se situacija činila sasvim ok, s mogućnošću jako dobrog ishoda.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 8:40 | opcije
Glupo je ne priznati pogrešku. Otud valjda zaključak kako Hrvati nisu baš obdareni humorom. I ne bih se ja ovuda šalila sa najpametnijim i najsilnijim narodom u regiji, mogli bi te proglasiti protudržavnim elementom :)
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 8:41 | opcije
Svatko vidi ono što može na temelju svoje stečene i uzgojene 'hranjive' podloge. Teško je govoriti napamet.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 8:43 | opcije
A najbolja i najiskrenija šala je ona koju smo uputili sami sebi.
Što se tiče izvrsnosti koju si spomenula.. ne znam jesi li čitala išta o sofistima iz stare Grčke. Oni su bili filozofi koji su za novac (korist) prodavali znanje o tome kako se svaka, baš svaka stvar ili ideja može i potvrđivati i negirati. Skraćeno, učili su kako biti u pravu usprkos znaju o neispravnosti ideje koju su branili. E sad, upitno je jesu li imali ikakvo znanje osim retoričkog.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 8:43 | opcije
Glupo mi je tolerirati nešto što me u svom nijekanju zamara.
Nekad je glupa situacija i kada smo nejednako svjesni situacije.
To isto može biti opterećujuće i zamorno.
Kao blokovi reklama kad gledam seriju. Sličan osjećaj.
Čekaš dok to prođe.
Autor: pasemi | 07.02.2015. u 8:43 | opcije
No apologies, no excuses.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 8:45 | opcije
jutro! ilinčić je fenomenalan tip..a sad idem čitat dalje!
Autor: mai_sarai | 07.02.2015. u 8:46 | opcije
Reklame u serijama služe da promiješamo čušpajz ili odemo na zahod. Ok je ne uvlačiti se u situaciju ako nam ne odgovara.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 8:47 | opcije
Hrvati su kroz povijest stekli kolektivni nedostatak samopouzdanja. Taj osjećaj se manifestira i u humoru, Stalna potreba za dokazivanjem svoje kvalitete ne dozvoljava lepršavost i ludost koju traži humor. Mi smo starmala djeca narod, koja su se zaboravila igrati. Imperativ je dobro ispasti. Dojam ozbiljnosti i umnosti kvari blesiranje i lupetanje gluposti, jer postoji velika vezanost za sliku o sebi, čak i na razini naroda.
Hrvati se boje bit glupi :-)))
Autor: pasemi | 07.02.2015. u 8:48 | opcije
Jutro, Mai :) ilinčić je moj šulkolega, i već tad je odskakao, genijalac
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 8:48 | opcije
I još nešto vezano za Arape i napad na Francuze na koji si se referirala. Oni očito nisu čuli za finu satiru i mogli bismo reći da nisu glupi, već da su obične neznalice. Ali kako bismo definirali ubojstva koja su počinili? Pa nije to valjda čin iz nekakve velike pameti?
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 8:50 | opcije
Taj katolički osjećaj krivnje i srama, ne dozvoljava opuštanje.
Humor je stvar opuštenosti.
A bojat se ispast glup, je ovisnost o vanjskom sudu i osjetljivost na isti, a to je osobni problem i ograničava pojedinca u slobodnom ponašanju i čini ga napetim.
Autor: pasemi | 07.02.2015. u 8:51 | opcije
Po meni to - boje se da ne ispadnu glupi - ima drugo lice. Jer pred kim ti Hrvati ispadaju glupi? Pred drugim Hrvatima. Što će reći, Hrvati zamjeraju svojim Hrvatima. Dok Srbi i Bosanci umiru od smijeha na fore, Hrvati se zgražaju. Po meni treba poraditi na tom zgražanju i nekakvim tim kao visokim, a neutemeljienim kriterijima. Previše je kriticizma u Hrvata. PA svatko nekog kritizira..
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 8:52 | opcije
Ako znamo da se kritiziranje vraća u obliku kritiziranja, onda po prirodnom zakonu - što odašilješ to ti se vraća - svatko treba poći od sebe i prestati kritizirati druge. Naravno, i sebe.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 8:55 | opcije
Paška, hajde da te pitam nešto. Što mi skačeš za vrat poput hijene sa nekakve hridi kada sam ovdje? Za sada još ne, nadam se da nećeš ni od sada. Iz tvojih današnjih komentara zaključujem da zacijelo misliš kako nešto niječem. Jer tebi smeta kada su drugi u nijekanju. Pa, što bi to bilo?
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 8:55 | opcije
Ivo, misliš na Arape ili Francuze? Tko ne zna o finoj satiri?
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 8:56 | opcije
jako bih se složila s pašemi, situacija je uglvnom glupa a ne ljudi! i klonim se ljudima davat te etikete..ja glupost nekak više shvaćam kao neku pomalo komično-tregičnu situaciju u kojoj se čovjek nađe! glupost mi je nešto kao...apsurd? ono, očito a ipak nije tako!
Autor: mai_sarai | 07.02.2015. u 8:58 | opcije
Provokacija ili iznenađenje?
Humor je uhit iznenađenjem.
Provokacija, izazivanje, je igranje vatrom. Provokacija traži reakciju i reakcija ju definira. Intenzitet provokacije, određuje intenzitet reakcije. Slikovne i verbalne provokacije možemo klasificirati i kategorizirati, pa tako razlikujemo humor i satiru. Međutim mi ne dijelimo iste svjetonazore, tako da nekom na drugoj razini znanja i civiliziranosti ta satira nije ništa nego riječ, a provokacija je provokacija i u skladu sa svojim osjećajem reagira na nju.
Svi znaju da su radikalni muslimani osjetljivi, nagli i u takvom stanju skloni nasilju.
Međutim kao djeca kad s balkona pljuju na prolaznike, satirički, jer misle da im prolaznici ne mogu ništa, tako se nađe neki manijak i dođe im na vrata.
To je razlog zašto roditelji govore djeci da ne pljuju na prolaznike s balkona, ne samo zato što to nije lijepo, nego zato i što postoji realna opasnost za djecu da bi ih netko mogao stresti zbog toga.
Autor: pasemi | 07.02.2015. u 8:58 | opcije
Onaj ko se zna našaliti na svoj račun, kod mene ima kredit našaliti se i na moj račun. A islamistima je vrh omotati se eksplozivom i dići i sebe i druge u zrak zato što se netko usudio nacrtati karikaturu Alaha.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 9:00 | opcije
Ali, ups, oni su osjetljivi, pa zato to tako...
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 9:01 | opcije
Kad ljudi idu u Katar ima cijela lista kako se trebaju ponašati i što nikako ne smiju.
Ili u Japan.
Sad je svijet globalno selo.
Mediji probijaju granice, razlijevaju se po svemu, pa je nemoguće lokalizirati smisao za humor.
Autor: pasemi | 07.02.2015. u 9:01 | opcije
Vidjela sam jednu karikaturu s Isusom od Charlie Hebdo, i nije mi se dopala. To je daleko iznad fine satire, grubo i nakazno. I nemam razumijevanja za takve. Ne želim tu karikaturu objavljivati jer ću i ja onda biti onaj koji ju širi. Pogledajte sami..
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 9:03 | opcije
Mi znamo da su islamisti takvi. Svjesni smo toga.
Oni nisu svjesni što je to satira.
Moglo je biti i karikatura engleske kraljice kako vata mušterije na štajgi isto, a zašto nije bilo to ja ne znam, ali isto je atraktivna tema za satiru.
Autor: pasemi | 07.02.2015. u 9:03 | opcije
gle koko, po meni je stvar mentaliteta..ovih istočnjaka koji se vole glupirat i smijat sami sebi. njihov humor je oduvijek bio drugačiji neg naš. on je to doista i bio! a zakaj? pa zato što su oni jedna druga kultura...mi više naginjenom zapadnjacima...i to ovim njemcima, austrijancima..na koncu beč i pešta su nas kroz stoljeća klonirali...a kad imaš takav uštogljen stil života...ha ha kome je do smijeha, mogla bi s ona štanga u leđima iskrivit? ako si bila u istočnim krajevima (nekoć u jugi) pa to je tak gostoljubiv i priprost narod bio (noramlno, ak odeš tam u centralnu srbiju, makedoniju)...i taj priprost narod živi veselo bez nametnutih običaja i kulture ophođenja! oni su bili pod turcima a turci su daleko slobodniji ko narod nego li npr njemci. pa pogleč njih, pa engleze...al su zato francuzi i talijani pomalo raspojasan i veseli narod! nije to od jučer. u nekim stvarima mi smeta kaj su hrvati tak ko voštane figure (ne pokazuju emocije, smijeh etc) a s druge više mi paše ta distanciranost nego li prisnost koju recimo prakticiraju talijani?
Autor: mai_sarai | 07.02.2015. u 9:04 | opcije
Engleska kraljica je vrhunski obrazovana, kulturna i civilizirana i onda bi to damski podnijela.
Autor: pasemi | 07.02.2015. u 9:04 | opcije
Naravno da treba poštivati tuđu kulturu. Kada nekome ulaziš u kuću, što napraviš: izuješ se. Samo nisu Francuzi dijelili letke sa karikaturom Alaha u Arabiji, već su Arapi poubijali ljude u Francuskoj. Kao što uostalom rade diljem zemaljske kugle.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 9:06 | opcije
Da su imalo inteligentni poštivali bi kulturu satire u Francuskoj, zemlji slobodnih ideja i slobodnog govora.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 9:07 | opcije
Ako smo svjesni da ni ovdje na blogu nismo svi jednaki. Naprotiv, ima nas jako šarenih. I teško je naći način kako sa svakim biti dobar. Pa u boiteljima ima ovakvih i onakvih. I pazi se koga se kako tretira, ako ništa da ga se ne povrijedi. Kako onda ne shvatiti da su Arapi različiti? Daklem, treba znati. A onda i imati dobru namjeru, poštivati. Ako ćemo se smijati, onda ćemo se svi smijati.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 9:07 | opcije
Ah.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 9:08 | opcije
..obiteljima..
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 9:08 | opcije
ovi primjeri s arapima baš i nisu dobri! jer, jednako kako zapadnjaci, često silom, šire svoju kulturu tak su i arapi zatvoreni. sloboda riječi je važna i uvijek ću je branit, al trebalo je imat malo suptilnosti glede tog ismijavanja. nisam vjernik i sve vjere su mi na neki način glupe (upravo to), ali neću se njima ismijavat! trebalo bi dublje ući i s tim ljudima razgovarat potanko...zašto baš isus krist (razložno i s argumentima), zašto alah etc...no, nakon sveobuhvatnoe znanstvene obrade svih vjera (da su npr novce za oružje i ratove usmjerili na istraživanje i otklanjanje te zatucanosti, jer oprostite mi nego što je zatucanost u 21. stoljeću blejat s ovcama i pastirima ili lupat glavom o zid)...netko će reći da je to tradicija? hm...pa ako je glupost tradicija, ajdmo vidjet jel ju možemo bar malo promienit? al ne na silu kako to čine zapadnjaci i arapi..ide tuk na utuk i tak već cijelo 20. stoljeće!
Autor: mai_sarai | 07.02.2015. u 9:11 | opcije
A možemo gledati i ovako:
Sva dobit, zarada u honorarima, zbog atrakvnosti takve satire za prodaju novina, taj profit za učesnike bio je "nadnica za strah", "avansna naknada štete". Upravo taj istup u izrazu učinio ih je tržišno atraktivnima, a zaradu izdašnom. Ta satira prodaje njihov list, oni zarađuju izazivanjem. Tu je imperativ zarada.
Ne borba za slobodu, mir u svijetu, nego zarada. Motiv za crtanjem takve "satire" je zarada.
Zarada.
Novac.
Profit.
Nije to umjetnost.
Nemojmo od isticanja na tržištu raditi umjetnost.
Autor: pasemi | 07.02.2015. u 9:11 | opcije
Da, Mai, mi smo zakopčan narod. I meni je draža distanciranost nego da mi dođe doma ne pozvonivši, promijeni program na tvu kad uđe i prekopa frižider prigovorivši da nema niš za jesti. To mi je radila moja vjenčana kuma, koju sam obožavala, no taj dio mi nije baš pasao
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 9:12 | opcije
E da mi je ženska pamet pa da se malo odmorim.
Autor: Virtue | 07.02.2015. u 9:14 | opcije
Paske, slažem se da je sve to biznis. Nažalost. Receptori su otupjeli pa treba ljude sve jače šokirati.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 9:14 | opcije
Mai, po meni je puno teže biti vjernik nego nevjernik. S time da vjernike nikako ne bih nazivala zatucanima. Jer vjernici vide nešto što ne vide nevjernici.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 9:16 | opcije
Isticao se i naš Feral Tribune, pa su ga ugasili. Toliko o profitu.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 9:16 | opcije
Odoh :) Pozdrav!
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 9:17 | opcije
Ti su ljudi znali rizik.
Tržišna utakmica je nemilosrdna.
Svima treba novac.
Autor: pasemi | 07.02.2015. u 9:17 | opcije
Feral Tribune se u mojoj kući čitao svo vrijeme dok je izlazio i kupovao se svaki broj.
Mi smo premalo tržište da bi takav list opstao. Bio je zanimljiv.
Autor: pasemi | 07.02.2015. u 9:18 | opcije
Je, postoji rizik i kod prelaska ceste. Kao što rekoh, kod mene ima kredit onaj koji se zna našaliti i na svoj račun. Mah, mah.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 9:20 | opcije
i znate kaj je još zatucanost? kad ja kažem da je nešto glupo (meni osobno) i podastren neke svoje argumente, onaj drugi koji to ne misli (npr većina) navali na onog kaj misli drugačijie. i to je glupost, al kolekktivna! dakle, ak je nama nešto glupo, onom drugom nije...valja dopustit i jedno i drugo. a ne odmah navalit kamenovat ili cipelarit! tu mi je svetinja ona decartesova...cogito ergo sum (mislim dakle jesam, postojim)...ili kak reče latin: Si duo faciunt idem, non est idem. - Ako dvojica rade isto, nije isto
e ta tolerancija nam nije jača strana kao hrvatima! istina, to se uči stoljećima a kako su hrvati uglavnom bili pod tuđom kapom i uglavnom bili vojnici...carske austrije, ugarske, turske, krajine etc...znaju samo vojnički šlif!
Autor: mai_sarai | 07.02.2015. u 9:20 | opcije
Nek se Francuzi šale na svoj račun. A Arapi nek se šale na svoj, ako im je do šale.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 9:24 | opcije
koko, ja rekoh da je meni vjera glupost i zatucanost, a ne vjernici! poanta je u tome što vjera govori (u dobrom svom dijelu to jest zatucanost, mogla bih to koječim elaborirat al jutro je i postoji mjesto za to gdje se može argumentima govorit npr grupa ateista i agnotika gdje jako puno argumentima raspravljamo o vjeri) a često je rezultat agresija. nema vjera prave odgovore na neka pitanja i onda ide agresijom (to je očito i s arapima i sa svakom vjerom)? još nisam srela vjeru (osim budista i sličnih) koji ne žele druge "uputit na pravi put i ispraviti"...a čemu ta potreba i isključivost? zašto moja vjera npr potire neku tuđu? zar ne bi trebao vjernik vjerniku biti brat...tak svejedno koji bog se štuje, važno da mu je bog!
Autor: mai_sarai | 07.02.2015. u 9:24 | opcije
Suludo. Fakat suludo. Da u vlastitoj kući moramo biti svjesni rizika od podivljalih islamista. Zašto odmah ne bismo priznali Alaha ko vlastitog Boga? Za mir u svijetu.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 9:25 | opcije
Vidim da Charlie Hebdo kasni s objavljivanjem sljedećeg broja, niti nemaju datum za novi broj... bome, nije im lako..
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 9:25 | opcije
Arapi imaju malo drugačiji smisao za humor. Oni svoje najodanije omotaju eksplozivom, pa nek šeću. Za mir uz svijetu, isto.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 9:27 | opcije
Ustvari, ne najodanije, već one koji moraju nečime prehraniti obitelj. Ma, fuj.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 9:28 | opcije
E sad stvarno idem. Bok!
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 9:28 | opcije
Mai, pričaš li o religiji ili vjeri? Po meni je vjera osobna stvar. Intimno pitanje. Ako netko zadire u moju vjeru, zadire u moju intimu. Rekoh, imati vjeru je teško, nije to lagan put. No, to znam ja koja vjerujem. A nisam religiozna. Svoju sam vjeru ovdje puno puta 'argumenitrala', iako nemam ja tu što komu agrumnetirati. Pričala sam svoja iskustva. Na kojima se temelji moja vjera. Moja vjera čak nema ni ime..
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 9:30 | opcije
To kao da razgovaraju dvojica, jednog boli a drugog ne boli. I sad bi kao trebali argumentirati svoje. Zašto? Čemu uopće potreba argumenitrati svoju vjeru ili nevjeru?
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 9:31 | opcije
Kad je to na razini iskustva. Iskustvo ili imaš ili nemaš.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 9:32 | opcije
Ups, kasnim. Ajd bok
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 9:33 | opcije
Vizualna i retorička provokacija je eventualno umjetnost potpaljivanja tuđeg osjećaja.
Koji osjećaj se potpaljuje?
Glup je samo onaj koji je potpaljen, bez vanjskog poticaja.
Tu je kuršlus.
Npr. silovatelji.
Ali kada muškarac i žena igraju igru potpaljivanja i ona ide do kud im to odgovara i jednom i drugom onda je to ok. Kad jedan inzistira, onda je to silovanje.
Francuzi silovali Alaha, a ovi poludjeli.
Znaju francuzi da Alah ne služi za prodaju njihvog lista.
Nisu glupi.
Meni je žao što su ljudi stradali i to smrtno.
Žao mi je života.
Isto tako mi je žao kad nekoga siluju. Ali mi je drago kad se ljudi igraju i u toj igri dijele užitak. A ovaj svijet je odavno pošao u qurac, jer smo MI najpametniji, je JA imam pravo, JA sam ambiciozan, JA želim, pa ću bome i imat. Oćeš qurac. Imat ćeš onoliko koliko ti netko radosno da, a sve ostalo ćeš platit nekom vrstom dijaboličke samopovratne parebole koja te povrijeđuje u manjoj mjeri ili ćeš odlučiti nekoga silovati za svoj interes i zadovoljstvo.
Autor: pasemi | 07.02.2015. u 9:35 | opcije
Svašta sam i ja napisala.
Ajd :)*
Autor: pasemi | 07.02.2015. u 9:35 | opcije
suglasna ivančice, al meni je jednako neprihvatljiva agresivnost i katoličke crkve (istina ne ide eksplozivom al sjetimo se samo lomača)...vjera bi trebala bit privatna stvar koju prakticiraš doma...pa brate mili pali svijeće, babuške ili bajaj kaj god oćeš...u svakoj laičkoj državi bi tak trebalo bit! ja na svom fejs profilu još uvijek imam amblen: raskid! a radi se ne o raskidu moje veze (koje nit nemam) već o raskidu vatikanskih ugovora! divim se grcima koji su to tak lijepo napravili...sredili neke stvari u zemlji sam tak...u 21. točku i šlus! a grci su mali, pomalo zmazan narod...al imaju svoju demokraciju i slobodu...koju upravo ponovo prakticiraju!
Autor: mai_sarai | 07.02.2015. u 9:40 | opcije
malo humora,dolazak u arapske zemlje podrazumijeva codex ponašanja a recipročno znači da oni svoj codex nose i podastiru nama na znanje i ravnanje ili BUMM
Autor: roman10 | 07.02.2015. u 9:43 | opcije
osim humora možemo podesit i muziku,moral a sigurno ima toga još za podešavanje
Autor: roman10 | 07.02.2015. u 9:45 | opcije
osobna iskaznica s feređom obavezno radi lakšeg prepoznavanja
Autor: roman10 | 07.02.2015. u 9:45 | opcije
A jeste se svezali arapa,a imate svoje domaće zatucance....
Autor: Virtue | 07.02.2015. u 9:47 | opcije
a kad ja dođem u njihovu matičnu zemlju govorit im šta i kako bi trebalo odma sunaćenje glave
Autor: roman10 | 07.02.2015. u 9:47 | opcije
ha ha sviđa mi se tvoj smisao za humor i cinizam! fakat hrvatima to fali...da se malo na svoj račun šalimo...mi smo preozbiljan narod! no, narod čine pojedinci...pa hajdmo se zekat, romane!
Autor: mai_sarai | 07.02.2015. u 9:47 | opcije
tak je virtue, domaće je domaće!
Autor: mai_sarai | 07.02.2015. u 9:48 | opcije
primjer FERALA u bilo kojoj arapskoj zemlji bio bi ?
Autor: roman10 | 07.02.2015. u 9:49 | opcije
Probaj reć da je Međugorje izmišljotina....
Autor: Virtue | 07.02.2015. u 9:49 | opcije
Sjetila sam se....jednom je bilo govora o kupoprodaji Mjeseca, parceliranju, takva neka slična glupost.
Eto, u takvom svijetu mi živimo. Potrebno je znači zakonski regulirati upotrebu vjere i vjerskih simbola, u smislu prava na korištenje, nešto poput autorskih prava, kad se to ne zna "na suho", onda treba globalni zakon o pravu korištenja vjere i vjerskih simbola.
E, sad to zvuči glupo, ali npr.
Ekskluzivno pravo na korištenje vjere i vjerskih simbola po meni imaju samo članovi te specifične vjerske zajednice.
To se po meni podrazumijeva.
I nikada mi nije palo na pamte ismijavati se iz ljubljanskog metropolita npr.
niti iz hodžina supruge koja pored mene u pošti stoji u redu. Ona je čovjek, žena, majka i ja nju poštujem, i nju i njenu vjeru. U autu joj skakutala djeca, pa se stalno navirivala pred vrata od pošte vidjeti jel sve s njima ok.
Ali, ako treba zakon, da nju ne uperim prstom i kažem kako si glupa tako obučena u sjenilo za lampu, ja u to ne ulazim, ali znam da bi mi mogla zaljepiti pljusku, a bome me nitko ni ne pleća da tako radim majmuna od sebe, a ni ne znam koji bi to novac morao biti u pitanju.
Zamislite da vam netko plaća da odete pljunuti nepoznatog čovjeka na cesti?
Koja bi to suma novca bila? Ili ovisi o tome u kolikoj ste nevolji?
Ali znate da to nije dobro i mislite da nikada to ne bi, a onda se stvari zakompliciraju.
Tako je i ovo bilo u Francuskoj. Nažalost.
Autor: pasemi | 07.02.2015. u 9:51 | opcije
naprimjer koncert amon amartha u islamskoj republici https://www.youtube.com/watch?v=SGHPCuqjuWY
Autor: roman10 | 07.02.2015. u 9:51 | opcije
Prošeći do Savske i pitaj ih koji kurac hoće?
Autor: Virtue | 07.02.2015. u 9:52 | opcije
Pa im kaži da si se šalio...
Autor: Virtue | 07.02.2015. u 9:53 | opcije
vir tu je ta osnovna razlika ajd reci u islamskoj republici da je neko sveto mjesto izmišljotina
Autor: roman10 | 07.02.2015. u 9:53 | opcije
Jutro,
vidim dobre definicije oko gluposti, no sa arapima nema zezancije, oni su jednostavno takav narod
Sto se tice francuskih novina i gnjusnih provokacija na racun , ne samo muslimana vec bilo je tu i prije svega prejadnog.
Ne podrzavam takve slobode.
Sve sto vrijedja ljudsko dostojanstvo osudjujem, i nabila bih financijske kazne za takve novine, jer to nema veze sa demokracijom nego sa kulturom covjeka, a Charlie je obvicno ljudsko smece., koje si previse dozvoljava.
Meni to nije huimor, ne znam da li je netko vidio njegove provokacije sa zenama i genitalijama?
morbidno bolesno.
Autor: cyberlady | 07.02.2015. u 9:54 | opcije
Roman zaboli me za arape dok imamo svojih primitivaca za izvoz
Autor: Virtue | 07.02.2015. u 9:55 | opcije
ali koko, ti si znanstvenica! kaj ne bi i vjera trebala bit predmetom propitivanja...onak an ženeral? pa npr ako vjeruješ da je bog stvorio čovjeka (onaj s bradom bog) onda je ok da ti u to vjeruješ (to jest tvoja vjera i u nju ne diram), al znanstveno dokažeš npr kak je nastao čovjek i onda imaš opit u koji isto vjeruješ jer si se uvjerio! e sad, što je jača vjera onu koju imaš kao vjeru ili ovo što si sama spoznala da se dogodio (čovjek)? hm...nije lako vjernicima, slažem se s tobom! a nije lako ni nama ne-vjernicima! ali ne govorim o lakoći, već govorim o propitivanju, samospoznavanju i spoznavanju...znam da ništa ne znam je divna misao (čini mi se da si i ti to spomenula)! off
Autor: mai_sarai | 07.02.2015. u 9:55 | opcije
branite pravo na vjerovanje ili ne vjerovanje jel u protivnom dolaze oni što će vam govoriti šta trebate ili BUMMMM
Autor: roman10 | 07.02.2015. u 9:56 | opcije
Znate što? Propustilo vam je "oprati" Monti Pajtonovce: https://www.youtube.com/watch?v=jHPOzQzk9Qo
Niste dosljedni :)
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 9:57 | opcije
arapi lete u nebo ali ne sami,gledaju da ponesu još koga na put
Autor: roman10 | 07.02.2015. u 9:57 | opcije
sve vam je to jedan te isti razlog,a zove se mrznja
sto je satira?
nesto pozitivno?
Autor: cyberlady | 07.02.2015. u 9:59 | opcije
tak je cyc, ak su oni smeće treba ih tak i tretirati. pa smeće ljudi neće kupovati i reći će javno da je smeće! ali neće ići s bombama...svaka takva agresija je atak na čovjeka! sve je dopušteno što je s mjerom (rekoše još stari grci). dakle, postoje institucije države koje onda gone i kažnjavaju takve, sudovi presuđuju i tak...a ne da rulja, raja ili kako god je zvala uzme kamn, toljagu, eksploziv, vatru ili kaj već u svoje ruke (govorim o vjernicima kojima se ne sviđa tako kako ovi koji ne vjeruju pričaju o nekoj vjeri)! dakle, ako netko vrijeđa nečije dostojanstvo to ne daje pravo nekom drugom da mu odrubi glavu? hm...kad bi taj zakon vrijedio, bili bi divljaci! a to ipak nismo. bar se ufam iako smo kroz povijest kroz vjeru odsijecali glave i na ovim prostorima! nažalost il na sreću, to je sad još aktualno samo uglavnom tamo med arapima, muslićima i ostalim "divljacima"!
Autor: mai_sarai | 07.02.2015. u 9:59 | opcije
cyb, ne znam otkuda ti to da je satira..mržnja? hm...književnost bi bila vrlo krnja (a i film, kazalište etc) da nema satire! ona je predivna kao oblik izražavanja...no organi koji postoje trebaju razlučit što je satira a što...mržnja! to nismo niti ti niti ja, dear! a sada sam stvarno off...
Autor: mai_sarai | 07.02.2015. u 10:01 | opcije
osnovna razlika je potezanje mača na ne istomišljenike a jebiga revolucija me demantira (arapska revolucija u europi)
Autor: roman10 | 07.02.2015. u 10:03 | opcije
Satira, def: Satira je književni oblik u kojemu se kritički ismijava pojedinca, skupinu, državu ili vlast.
Bombaški napad, def: Bombaški napad je ismijavanje svega ljudskog na način da se čovjeku (lat. Homo sapiens − umni čovjek: živo biće koje ima visoko razvijen mozak sposoban za apstraktno razmišljanje, govor, rješavanje problema, introspekciju i sl.) život koji mu je dan od Boga, oduzme.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 10:03 | opcije
Aha, ček, oni su osjetljivi...
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 10:05 | opcije
Duboko senzibilni. Nježnih perceptora. Mekani, reklo bi se :)
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 10:06 | opcije
Pa zato oni to tako...
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 10:06 | opcije
tradicija europe je da se ne istomišljenici pljuju,omalovažavaju,diskreditiraju i degradiraju na jedno 101 način ali OVI kolju,pucaju i lete u nebo (vidi političke kampanje)
Autor: roman10 | 07.02.2015. u 10:07 | opcije
sredstva i ciljevi islamske republike u europi ha,jebate opet mi tu branimo beč :)
Autor: roman10 | 07.02.2015. u 10:09 | opcije
Mržnja, def: Mržnja je ljudski osjećaj jake antipatije. Temelji se na svojstvu intenzivnih negativnih osjećaja, i općenito se smatra da je mržnja najjači oblik odbojnosti, prijezira i nenaklonosti. Uzroci mržnje često mogu biti sebičnost, zavist, povreda osobe, ljubomora ili neuzvraćena ljubav.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 10:09 | opcije
Moram li napominjati posebno da je nasilje protuzakonito?
Ok, nasilje je protuzakonito.
i sad opet:
c/p:
Svi znaju da su radikalni muslimani osjetljivi, nagli i u takvom stanju skloni nasilju.
Autor: pasemi | 07.02.2015. u 10:09 | opcije
Roman nama govori da smo sisavci npr. :-D
Meni je to ok jer ja znam da jesam sisavac, ali nekom tko misli da je koka to strašno smeta :D.
Ako Roman zna da ta osoba volim mislit da je koka, a on uporno njoj govori da je sisavac, "koka" će sigurno bit frustrirana, a možda čak i nasilna.
Autor: pasemi | 07.02.2015. u 10:11 | opcije
i šta bi ja trebao napraviti da se radikalni muslimani osjećaju ko doma ili tamo neki francuz
Autor: roman10 | 07.02.2015. u 10:11 | opcije
Jesu li i Monti Pajtonovci prezreli Isusa?
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 10:12 | opcije
Ako je koka radikalni musliman :-D
onda je uključen rizik od eksploziva i ubojstva, sakaćenja, zalijevanja kiselinom.
Zato što ju prcaš sa sisavcem.
Autor: pasemi | 07.02.2015. u 10:13 | opcije
a gle skupina sisavaca da koki jaje i to je to,nebu ju u juhu stavili zato
Autor: roman10 | 07.02.2015. u 10:14 | opcije
Ljudi i sisavci (wiki)
Iako i čovjek po zoološkom vidu pripada sisavcima. U ekološkom smislu, tematizira se ponašanje čovjeka prema drugim sisavcima i obrnuto. Bez sumnje su sisavci znatno oblikovali povijest i samog čovjeka. Već godinama su ljudi jeli njihovo meso i koristili njihovu dlaku i kosti, koje su prerađivali i koristili ili prodavali. Imali su i značajnu ulogu kao pomoćnici za prevoženje i jahanje; do danas se koristi njihovo mlijeko kao piće, ali se koriste i u laboratorijima i u znanstvenim pokusima. Obratno, i ljudi imaju važnu ulogu u životu sisavaca. Neke vrste sisavca ljudi su prenijeli na druge kontinente i razmnožavali su se na drugim mjestima; no, ljudi su i smanjili broj nekih životinja, tako da sad imamo neke vrlo rijetke vrste sisavaca (pande, na primjer). Mnoge vrste sisavca su direktno ili indirektno nestali zbog djelovanja ljudi.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 10:15 | opcije
e sad je pitanje jel sam ja došao koki ili je koka došla širiti svoj nauk nama sisavcima
Autor: roman10 | 07.02.2015. u 10:15 | opcije
Ma, lakše je ovako :)
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 10:15 | opcije
pa nebum valjda ja sjedio na jajima jel je koka došla
Autor: roman10 | 07.02.2015. u 10:16 | opcije
protuprirodno djelovanje i na sisavce i na jaja
Autor: roman10 | 07.02.2015. u 10:17 | opcije
Meni su Montijevci duhoviti.
A ovo s Isusom je simpatično.
Ne mislim da su ga uvrijedili, time što su do ekstrema doveli apsurd parole "Uvijek gledaj život s vedrije strane", a ja sam razapet. I to je intelektualni humor i toliko benigan da se na to ne možeš naljutiti. Dragi su i simpatični, kao djeca. Osim onog s doniranjem organa, to je malo ružno za gledati, ali tuda nas goni tržišna utakmica, uskoro zaista neće imati vremena čekati da ljudi umru :-D- prikazuju kranje apsurde na benigni način. Jako su duhoviti.
Npr. kad dva pudinga igraju finale vimbldona :D
Autor: pasemi | 07.02.2015. u 10:19 | opcije
I dalje tvrdim da je satira, odraz nemoci i mrznje.
zapravo ovako:
to je kad jedna kulturna i vrlo visoko moralno osvijestena osoba zajebava i perfidno muci
u ime knjizevnika manje lulturnu osobu, pa ova podivlja?
ma dajte, satira je zlo i ismijavanja bilo cega nije kultura i tocka!
Autor: cyberlady | 07.02.2015. u 10:23 | opcije
A što ćeš ti kao normalni sisavac napraviti ako koka pušta glasno muziku s rap hitom: Sisavci su glupe kučke?
I tako danima, i to se prodaje ko ludo među kokama :-)
I onda opet u dva u noći koka odvrne na najjače???
Kako bi ti izveo da koka prestane s tim, jer te to smeta?
Autor: pasemi | 07.02.2015. u 10:24 | opcije
Meni je fascinantno zasto ljudi ne diraju struju recimo, zasto se ne igraju s njom?
zasto je satirom ne ubiju?
Autor: cyberlady | 07.02.2015. u 10:27 | opcije
Odličan Nikola (o mamu im...) :D
Autor: pasemi | 07.02.2015. u 10:28 | opcije
imajte na umu da bez obzira sviđa vam se ili ne u islamskoj republici ode glava,što zbog teksta,što zbog obleke što zbog 101 razloga https://www.youtube.com/watch?v=qMbu6QuIwWY
Autor: roman10 | 07.02.2015. u 10:30 | opcije
Sajber. Odraz nemoći je fizičko ili bilo koja druga vrst nasilja.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 10:31 | opcije
Ovo s roditeljima je pretjerao, ali to je između njega i njegovih roditelja.
Autor: pasemi | 07.02.2015. u 10:32 | opcije
Je. Istina.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 10:34 | opcije
A satira ide isto u latentno poticanje zlostavljanja, pasivna agresija ti je to , malo razmislite o pobudama satire, nije tako
bezazlena.
Autor: cyberlady | 07.02.2015. u 10:47 | opcije
Kao što si već primijetila, ako si primijetila, ne živimo u idealnom svijetu. Pa ako ti vidiš neki drugi način izražavanja svog mišljenja, budi slobodna ga ovdje napisati.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 10:49 | opcije
Cyrutka možeš mi popušit Stojka.Ak me trebaš ne spominji me tam di ti ne mogu odgovoriti.I ne šalji mi više sms-ove.
Autor: Virtue | 07.02.2015. u 10:52 | opcije
Kakve tocno veze ima islamska republika sa humorom u hrvata??? Ovoliku kolicinu gluposti davno nisam procitao na jednom mjestu. Poistovjetit islamsku republiku sa svim muslimanima je isto ko poistovjetit nas i srbe. Isti smo, ali kurac smo isti. Je maltite praznu slamu da je to nesto prestrasno.
Mi hrvati smo, posebno zapadni dio, zatucani gratis kravatasi. Svi ustogljeni ko da su glavom i bradom sa car Franjo-Josip ili Marija Terezija. Neprekidno se vode ovakve glupe i do bola naporne rasprave. Svi su najpametniji, svi znaju sve. Svi posisali svu mudrost ovog svijeta. Hajde malo izadite iz tog Beckog dvora. Nikad necemo biti niti njemci, niti austrijanci niti bilo koji od germanskih i anglo-saksonskih naroda. Ja osobno ni ne zelim. Mi smo slaveni, istocnjaci, u krvi bi nam trebala bit zajebancija, humor i zabava. Zalosno je, ali i istinito da radije odem u Sarajevo nego u rodni mi Zagreb. Tamo je opusteno, bez predrasuda, nikoga kurac ne boli odakle si, tko si i sto si.
Autor: Buzz11 | 07.02.2015. u 11:20 | opcije
Islamska republika, točno. Arapski poluotok je ipak nešto drugo.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 12:20 | opcije
Buzz, promaknulo ti je, izgleda. Tema je - glupost. Piše u naslovu. Zajednički nazivnik je - glupost. Tzv. glupost. A ti, radiš upravo ono o čemu ja pišem, nazoveš sve glupošću, a samo je nesporazum ili nerazumijevanje u pitanju.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 12:22 | opcije
Ako je tebi u Sarajevu bolje nego u Zagrebu (ako si rođen u Zg, nisam točno shvatila) odeš u Sarajevo i svi sretni.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 12:23 | opcije
Buzz, ponašaš se kao tipični Hrvat gore opisan: kritika, i sve je glupo (osim tebe). A meni tvoja rekacija nekako n
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 12:25 | opcije
Buzz, ponašaš se kao tipični Hrvat gore opisan: kritika, i sve je glupo (osim tebe). A meni tvoja rekacija nekako n
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 12:25 | opcije
..ne sjeda... čemu tolika agresija? Mai je o tomu pisala... ja mislim jedno, ti drugo, ali ti ne možeš prihvatiti da netko razmišlja drukčije nego napadaš.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 12:26 | opcije
Izvoditi opće zaključke na temelju pojedinačnih opažanja nije mudro, ali to svi radimo, ako ne uvijek, a onda barem ponekada.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 12:27 | opcije
Tako i znanost funkcionira, Ivo. Nema situacija u kojoj baratamo svime, a opći zakljčci nam pomažu da predvidimo odvijanje neke nove moguće situacije. I kad netko donese takav svoj zaključak, to je njegova istina. Tako je i u znanosti. I u znanosti postoje struje koje zagovaraju jednu ili drugu teoriju, i međusobno se baš ne gledaju lijepo.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 12:31 | opcije
U tom svom potenciranju islamske republike kao svega zla na kugli zemlajskoj izbanalizirala si i pojednostavila povijesne problem koji je dublji od marijanske brazde. Hotimice ili ne poistovijetila si sve muslimane i strpala ih u isti kos. Zlo je i naopako to sto se desilo u Francuskoj i da je to nacin nije, ali si istovremeno potpuno smetnula sa uma da su takve reakcije izazvane sa zapada. Ok ti je sto se ameri svugdje igraju zandara i sto na tom istoku ruse i stvaraju drzave. Potpuno si smetnula sa uma malu drzavicu Izrael koja tamo prca u mozak 800 milijuna muslimana oko sebe. To sto zapad tamo rastura, ubija, rusi, zatire to je ok jer se desava tamo negdje drugdje jel?
cocoh...nisam sve nazvao gluposcu. U temi koja je trebala izvuc sustinu rasprave o gluposti pojavila se rasprava vjerske naravi u kojoj su svi osim nas katolika fuj. Znaci muslimani su bljak jer nam pokusavaju nametnut nesto svoje, al mi smo super jer nikome ne namecemo nista. Daj molim te. Povijesna glupost, Sama rasprava o tome je besmislena. Vjera kao oruzje i dokazivanje identiteta i integriteta je glupa do srzi, isprazna i bolesno poremecena.
Autor: Buzz11 | 07.02.2015. u 12:33 | opcije
Ok, ajmo sve okrenuti na humor. To da smo svi mi zapadni Hrvati zatucani, kako veli Buzz, meni nije smiješno. Kako bismo se narugali sami sebi? To što nismo spontani, navodno.. Ili sve i svakog kritiziramo.. sve nam je glupo, ali nedajblože da sami ispadnemo glupi..
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 12:35 | opcije
I zaboravih napomenut vrlo, vrlo opasna. Vjerski izindoktrinirani fanatici su nesto najopasnije sto postoji po ljudsko drustvo te po covjeka kao pojedinca.
Autor: Buzz11 | 07.02.2015. u 12:36 | opcije
Što si ti iščitao, Buzz... Ako sam spominjala Arape, onda je to bilo samo u vezi sa Charlie Hebdo. A o tomu sam pisala i prije, i držim da su Francuzi pretjerali. A ja isto mislim kako ljudi prate što pišem, pa već znaju kako dišem o kojoj temi.
Buzz, molim te općenito, barem ja volim to na svojem blogu, da se držiš onog što TI misliš o nekoj temi, a ne spominji što ja mislim i govorim, to ću ja. OK?
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 12:39 | opcije
Nazalost to sa kravatasima je istina i nije ni meni nimalo smjesno ni zabavno. Otuzno je. Cim krenes malo na istok ili jug lijepe nase stvari se dramaticno mjenjaju. Slavonci su hedonisti spremni uvijek za zabavu, za casicu vise, dobru klopu, lumpanje uz tamburase. Vole se nasalit na svoj racun kao i na tudi. Dalmatinci isto tako, opusteni, uzivaju u zivotu, nemaju problem primit zajebanciju na svoj racun, spremni uvijek da ti dode prvi susjed i kopa ti po frizideru jer je bas taj tren gladan. Imam samo jedan zivot, kratak je, prekratak da bi ga zivio sa metlom u guzici.
Autor: Buzz11 | 07.02.2015. u 12:41 | opcije
cococh...moj komentar na ISIL se uopce nije odnosio na tebe, a taj stav da na TVOM blogu ja nesto moram onako kako si ti zamislila je isto dio cijele ove price. Na MOM blogu recimo moze pisat tko hoce, sto hoce i kad hoce. Zato je blog i tu. Moje skromno misljenje.
Autor: Buzz11 | 07.02.2015. u 12:43 | opcije
Tu bi se jedino mogla referirati na sociologiju kao znanost. A ona kaže da se treba izdići iznad svakodnevnog. Proširiti vidokrug. Taj dio mi se sviđa. Ne sviđa mi se dio koji slijedi, a koji rezultate proširenja vidokruga podastire na temelju statističkih podataka. Statistika nije relevantna disciplina. Prosjek me ne zanima.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 12:43 | opcije
Usput, ovo - izindoktrinirani vjerski fanatici - tko to ocjenjuje? Kod nas HDZ govori SDP-ovim biračima da su indoktrinirani, i obrnuto. To su samo parole koje ne govore ništa. Samo se obezvređuje druga strana.. A što ako ljudi promišljaju, i dođu do tih zaključaka na temelju vrijednosti s kojima odrastaju? A nitko ih ne indoktrinira?
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 12:45 | opcije
A generalizacijom dolazimo upravo do prosjeka.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 12:47 | opcije
Tako, naime, nastaje karikatura :)
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 12:50 | opcije
Indoktrinacija...samo mali primjer, ja ga dozivio u jednom malom selcetu u lijepoj nam nasoj. Krstenje djeteta, dolazi svecenik, predizborno je vrijeme, glasujte za...jer to jedini pravi put. Ona jadna polupismena starcad klima glavom, svecenik je rekao, tako ce i biti. Tko je svecenik i crkva da se bave politikom i meni govore kome cu dati svoj glas? To je minorna sitnica u moru puno opasnijih rijeci koje izljecu iz usta svecenstva svih vjera na kugli zemaljskoj. posebno je lako indoktrinirati nuke ljude.
Autor: Buzz11 | 07.02.2015. u 12:52 | opcije
Da, Ivo, prvo izabereš rezultat koji želiš dobiti, a onda izabereš statističku metodu :)
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 13:05 | opcije
Negdje sam naišla na podatak da, već sam zaboravila detalje, nemojte me držati čvrsto za brojke, ali recimo da 2% ljudi razmišlja svojom glavom i provodi to o čemu razmišlja. Nekih 30% razmišlja ali će se povesti za većinom. A ostatak ne razmišlja nego ide za čoporom.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 13:08 | opcije
Netko je tu na blogu o tomu pisao, fakat se ne sjećam. ali je zanimljivo to.. A ti podaci su u skladu s obrazovanošću stanovništva. Da ponovim, s pameću na izborima bira oko 5% stanovništva, a ostatak bira s emocijama.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 13:10 | opcije
Imamo vlast koju zalužujemo, kao narod. A ja sam dio tog naroda. S druge strane, pokušavam si organizirati život da mi politika minimalno utječe na život, koliko je moguće. Sama se trudim biti onakvom kakva bi po meni trebala biti i okolina, i oni na vlasti. Svoj svijet uređujem po svomu koliko god mogu, a na ono na što ne mogu utjecati ne trošim energiju.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 13:12 | opcije
ajme, ja i ručala a vi još tute! btw cyb jel ti to protežiraš...verbalni delikt? dakle, ak netko nekaj misli o nečem ili nekom onda samim time treba ga ušutkat, kaznit etc? pa nećemo se valjda vraćat u ta grozna vremena? a satira je samo književni izričaj...i ja jesam za slobodu govora! tuci se s nekim (ak on tebe tuče jezikom) jednakim oružjem, a ne poteži tešku artiljeriju na riječi!
Autor: mai_sarai | 07.02.2015. u 14:13 | opcije