©© - Dolazim u miru, i želim razumjeti

Kjele, pišem svoj blog na tu temu kao odgovor. Da vidim jesam li dobro razumjela.

Ti kažeš, nije novac u pitanju nego: "..SAMO NEKA SE VRATI DIGNITET DOMOVINSKOG RATA NA ONU RAZINU KOJU MU JE DODIJELIO HAŠKI SUD TO JEST DA SE RADILO O PRAVEDNOM RATU PROTIV OKUPACIJE I ZA OSLOBAĐANJE HRVATSKOG TERITORIJA I VRAČANJE USTAVNO PRAVNOG PORETKA U GRANICE KOJE SU DAVNO ODREĐENE.A POSLIJE ČU VAS PODSJETITI KAKVE SU TI SRBI GROZOTE RADILI...DAKLE SAMO NEK SE POŠTUJE HRVATSKI RATNIK MA KOJE ON NACIONALNOSTI BIO I KOJOJ VJEROISPOVJESTI PRIPADAO.."

Evo, da sam ja vaš Ministar, ili Premijer, ne znam kako bih vam udovoljila. Vi biste htjeli da vam se vrati dignitet... što to točno znači? Tko bi vama trebao vratiti dignitet? Da vas se poštuje. Kome je to upućeno? Ministru i Vladi ili cijelom narodu?

Dalje u komentarima pišeš:

"I NEK SE VRATI DOSTOJANSTVO HRVATSKOM BRANITELJU A NE DA MU SVAKO GOVNO MOŽE SPOČITAVATI DA JE ON RATNI ZLOČINAC!!!!"

A gle ,borili ste se za demokraciju gdje svatko smije reći što želi. Navodno. Jeste li? I sad ne razumijem, želite li vi da se uvede verbalni delikt? Da se zabrani izražavanje mišljenja o braniteljima, osim ako nije pozitivno? Evo, to je građa za Lanenu, i njezine omiljene sjevernokorejske i staljinističke režime.

A pitate li se - zašto vlada takvo mišljenje o vama? Pa jmo otkriti krivca. Jesam li kriva ja koja stojim sa strane, promatram, vidim što se radi, vidim što ste dobroga napravili, i koje ste patnje prošli, ali vidim i drugu stranu. Gdje su naša sela opljačkana od tih istih. Govorim o osobnom iskustvu. Jesam li ja kriva što to spominjem? Ili je kriv onaj tko je opljačkao?

Jeste li obeštećeni za to što ste bili u ratu? Prema izjavama Glogoškog i ekipe, jeste. No gdje je tomu kraj?

Među vašim zahjtevima je i prioritet pri zapošljavanju, vas i vaše familije, prioritet pri upisu u škole. Jeste li vi svjesni da živite u državi u kojoj radnih mjesta - gotovo da i nema? I to znači da će vaše dijete upasti na posao, a moje neće. To nije u redu. Vi tražite nešto za sebe, ali se to istovremeno meni zakida. I nemojte očekivati da ću bit na vašoj strani. Jer ste već obeštećeni kao branitelji, koliko je to moguće u ovoj jadnoj državi.

Jeste li vi svjesni gdje živite? Nisu samo vama penzije smanjene, budite sretni da imate penzije i sve što dobijate, Hrvatska se mora zaduživati da bi isplaćivala penzije jer nema realnog sektora. Odnos zaposlenih i penzionera je 0,88 : 1. Ima manje zaposlenih nego penzionera. Jeste li vi svjesni toga? Imate sigurne penzije, vama će isplatiti ako ništa a ono zbog mira u kući, ali meni nitko neće ništa dati. A još mi se želi i oduzeti ravnopravni upis u škole, i ravnopravno zapošljavanje. Pa dokle?

A Hrvatska klima od rata na ovamo, i jedan od loših poteza je bio sve branitelje umiroviti, iako su u naponu snage bili. Nisu svi invalidi, nisu svi s teškim PTSPjem. Svaka čast onima koji su se nastavili boriti i poslije rata. To su pravi borci.

Zahjtevi su vam prije svega nejasni. Ne zna se tko vam treba vratiti dignitet. Eto, ja mislim da biste si ga vi sami trebali vratiti. A ovakvi prosvjedi imaju upravo suprotni efekt.

A drugo, nerealni su. Tražite nešto gdje ćemo mi drugi biti zakinuti. I vi se osjećate dobro s takvim zahjtevima? Eto, opet si rušite dignitet sami.

24.02.2015. u 12:26   |   Editirano: 24.02.2015. u 12:31   |   Dodaj komentar

kokošanelko
dozvoli mi potpisati tvoj blog!

Autor: staranaivan   |   24.02.2015. u 12:38   |   opcije


mene je umirovila Račanova vlada,mene i još 20 000 branitelja.
zdrav,neranjavan,bez PTSP,a nesposoban za rad.
imamo ministarstvo branitelja,a brigu za branitelje je preuzela
socijalna skrb? zbog čega? zar zbog toga nije osnovano
to ministarstvo,da bi ono brinulo o braniteljima?

Autor: bezobraznik   |   24.02.2015. u 12:41   |   opcije


Ovo me sve podjseća na onaj vic kad je žena došla doma i zatekla muža s ljubavnicom, a on njoj: Vjeruješ li ti meni ili svojim lažljivim očima?

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 12:45   |   opcije


Bezo, ajd pročitaj što piše o ulozi tog ministarstva, možda će ti biti jasnije. Ili da ja idem proučavati pa da ti objasnim?

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 12:46   |   opcije


sjećaš li se onih novinskih naslova : "branitelj prouzokovao saobraćajku",
"branitelj remetio red i mir","branitelj se sukobio na stadionu" i sličnih?
za svaki prekršaj koji čine i "nebranitelji",se naglašavalo da je to
učinio "branitelj",sve s ciljem da se sruši dignitet branitelja.

Autor: bezobraznik   |   24.02.2015. u 12:49   |   opcije


Evo, praktično pitanje. Moj bivši je nesposoban za rad. A nema PTSP, barem ne ratni, nije invalid. Kako da dobije potvrdu da je nesposoban? Propao je jer je previše pio. Može li u ime toga dobiti mirovinu? Na temelju zdravstvenog stanja u kojem je sada?

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 12:50   |   opcije


jbš ministarstva,imamo i ministarstvo gospodarstva,a gospodarstva nigdje.

Autor: bezobraznik   |   24.02.2015. u 12:50   |   opcije


Bezo, a kako si ti to nesposoban za rad, a tu si u stanju pravdati se satima? I znaš pisati..

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 12:52   |   opcije


pijanac bio,pijanac ostao...nije mu kriv rat.
ja nisam pio prije,tijekom,niti poslije,a bio sam
i dulje i više na crti bojišnice nego mnogi pijanci.

Autor: bezobraznik   |   24.02.2015. u 12:53   |   opcije


onesposobila me nekakva komisija koju su osnovali Antunovićka
i Račan....nisam jedini..tih godina je expresno umirovljeno 20 000
hrvatskih branitelja,u mjesec dana.

Autor: bezobraznik   |   24.02.2015. u 12:55   |   opcije


Nitko ne spominje rat u vezi s mojim bivšim. Pitanje je - može li obzirom na njegovo sadašnje zdravstveno i mentalno stanje dobiti mirovinu? Zna li netko?

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 12:55   |   opcije


I, Bezo, je li to ok?

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 12:56   |   opcije


ne,više ne može.prijave za ptsp ili neku invalidninu su bile
do 2005.

Autor: bezobraznik   |   24.02.2015. u 12:57   |   opcije


..Zagreb je zaista uneređen...možda nije zaslužio da bude glavni grad RH...dok se ne raskuži...

Autor: Aphis   |   24.02.2015. u 12:57   |   opcije


Nije bio u ratu, bože.. pa kak da ja postavim pitanje?

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 12:58   |   opcije


Da, Zagreb su uneredili zagrepčani. Evo, ja prva.

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 13:00   |   opcije


nije bilo ok,jer i sam sam želio raditi,ali..nisam imao izbora.
jednostavno su mi rekli da mi neće davati nikakve obveze,samo
da moram se pojaviti na poslu,a besposličarenje mi nije baš milo.
i dolazio sam na posao,drugi su odlazili na vježbe,a ja sjedio
s još dvojicom i blejao do kraja radnog vremena.cilj je bio samo
da se riješe vojnika od 91. godine...da se smanji broj takvih.

Autor: bezobraznik   |   24.02.2015. u 13:00   |   opcije


Coco, meni je žao za sve ratove( LJUDI) na svijetu i kad se sjetim da generacije ratuju a umiru zbog gladi, da ni ne znaju što je MIR ...ma razmišljam samo eto o demokraciji...eh, nema smisla a nisam mogla odolit tvom postu...sviđa mi se.

Fijakerski konji..lijepo za vidjet, ali da li uživaju u tome i ko uživa...e to je pitanje.

Ma nema veze, trkeljam ili samo ja razumijem što pišem...moždaaaaaa??

Autor: biserna   |   24.02.2015. u 13:01   |   opcije


vljda ima neka invalidska komisija,koja će ga proglasiti
nesposobnim,možda uzrok nesposobnosti nije bitan.

Autor: bezobraznik   |   24.02.2015. u 13:02   |   opcije


Bezo, ti si prihvatio penziju, s koliko ono godina? I primaš tu penziju.. ček da izračunam

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 13:02   |   opcije


20 godina? A još nisi u godinama za primati penziju. I još imaš obraza buniti se?

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 13:02   |   opcije


da, zato što nemate muda braniti svoj "dignitet" od kojekakvih mlatimudana...ali strpite se do izbora...ako pobjede oni koji su ih instalirali otićići će i sami ...ako pobjede drugi "također će otići"...

Autor: Aphis   |   24.02.2015. u 13:04   |   opcije


džabe ti matematika...poanta je da su nasilno umirovili
tisuće ljudi,a kasnije to prikazali kao grijeh prošle stranke.
nitko to nepriča,nitko to nepiše,već svi znaju da je Franjo i klika
napravili umirovljenike.totalna laž,ali u funkciji blaćenja one stranke

Autor: bezobraznik   |   24.02.2015. u 13:05   |   opcije


coco...mirovinu nisam tražio,nisam želio.
nametnuli su mi. imao sam doduše izbor.
mirovina ili biro za zapošljavanje.

Autor: bezobraznik   |   24.02.2015. u 13:06   |   opcije


Bezo, ti se buniš zašto brigu o tebi vodi socijalna služba, a ne ministratvo branitelja - razmaženo derište. A tko o meni vodi brigu? Jedino porezna, jesam li redovita..

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 13:07   |   opcije


odoh...ručak će mi kasniti ako još ostanem ovdje..poz coco :))

Autor: bezobraznik   |   24.02.2015. u 13:07   |   opcije


Aphise, je li ti to meni nabijaš krivnju? Znači, ja samohrana majka s radnim vremenom od-do trebam raditi reda u Zg? A što ti radiš?

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 13:09   |   opcije


Sad će te me malo češće ovdje trpjeti.

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 13:10   |   opcije


Ajde, Bezo, micek, nemoj mi ostati gladan...

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 13:11   |   opcije


Sad još trebam žaliti zdrave branitelje koji nisu invalidi i nemaju PTSP jer su ih na silu umirovili. Pazi, ljude od 25-30 godina, u naponu snage, u dobi kad mogu bregove pomicati.. a jadni!

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 13:12   |   opcije


Ratoborna?:-)))

Autor: biserna   |   24.02.2015. u 13:14   |   opcije


Dali im usput i po 10000 maraka (tako je nešto bilo ne sjećam se), a ovi kupili aute s povlasticom. A što će jadan nego auto kupiti.

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 13:15   |   opcije


Bis, pa ja se borim otkad znam za sebe. Uredan sam građanin ove države, odrađujem sve što me ide, dajem bome dobar novac za porez. I zdravlje gubim usput. No, to se ne cijeni.

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 13:18   |   opcije


Hvala ti Bis na komentaru :)

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 13:18   |   opcije


naravno C-A da ti trebaš praviti reda u sredini u kojoj živiš...ja ne živim u Zg-u...i da branitelj sam ali bi bio među prvima koji bi se borio protiv tih i takvih nabiguza...tvoj primjer javnog neslaganja pozdravljam kao svijetao primjer...vjerujem da te neće puno njih ovdje napasti...ipak su to razumni ljudi...

Autor: Aphis   |   24.02.2015. u 13:18   |   opcije


Ne, Aphise, ja plaćam porez iz kojeg se izdvaja novac za pravljenje reda tu gdje živim. Ne namjeravam biti policajka jer plaćam policajce da to odrade umjesto mene. To i je problem u našoj državi što nisu jasne uloge i zadaci. Ali imam pravo izraziti svoje mišljenje. Još uvijek.

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 13:21   |   opcije


Aphise, pa tko bi me napao? Ovi koji kao i Bezo primaju mirovinu 20 godina, i usput tjeraju svoje biznise, ili kockaju i zapijaju se? Ili vrte palčeve u brizi zašto se o njimu brinu samo jedni, a ne i oni drugi?

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 13:22   |   opcije


Mogu se pokloniti predamnom i zahvaliti mi na novcu koji uplaćujem u porez.

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 13:23   |   opcije


a ja kradem dane bogu
ja još znam i još mogu
da sam sebi stvorim neki mir
još sam sretan što postojim
pišem pjesme zvijezde brojim
još sam onaj isti vjetropir
poznato?????

Autor: yoroboy   |   24.02.2015. u 13:38   |   opcije


I sad me Paske optužila na Kjeletovom blogu da sam kupila diplomu? Ili ju dobila po partijskoj liniji? Ne mogu vjerovati...

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 13:55   |   opcije


A ovo je moj komentar s Kjeletovog bloga:

"A ja? Moj je otac bio gluh, a mama žena sa sela kojoj nije baš išlo čitanje i pisanje, imala je 4 razreda osnovne. Radili su oboje u industriji, mama na traci, tata alatničar, tvornica LIM. Kupili su stan od 38 kvadrata (u kojem sam danas), i zapali u dugove, pa je tata morao (pazi - gluh) u Švicarsku da otplati stan i vrati dugove. Plakao je dok je bio vani. A ja odrasla bez njega. Vratio se 72. Kad je kao krenulo na bolje u Jugi. Oboje su se iscrpili, umrli mladi. A ja sam šivala i zarađivala prepisujući diplomske, davala instrukcije. Nitko mi nije bio ni komunjara ali nije bio ni ustaša. Mi smo bili mala radnička familija.

Autor: Cococh-Anel 24.02.2015. u 13:51 opcije"

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 13:57   |   opcije


I dodala da živim 26 godina sama, bez podrške, bilo moralne, bilo financijske. Jedinica. Svaki posao koji sam dobila dobila sam svojim znanjem. Zvali su me i nudlii poslove. I ponosna sam što sam se doškolovala dovdje gdje jesam. I ne dam da se mojoj djeci krade budućnost.

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 14:01   |   opcije


Bravo Koki, slažem se s tobom u svemu, samo sam prekasno došla da bih na vrijeme ovo napisala.
Pozdrav.

Autor: juicy-mama   |   24.02.2015. u 15:35   |   opcije


tebe skoro da bi mogla nazvat....majka courage (majka hrabrost)! i s tobom se čovjek ne mora slagat, al svaka tvoja teza i antiteza potkrijepljene su, elaborirane...dakl,e vrlo zdravo razmišljaš..no većini je lakše etiketirati ljude nego li da sami kažu što suvislno? nisam znala da si imalo tako teško djetinjstvo? zato i jesi takav borac. nit moje nije bilo lako...al valjda takve i možemo bit mi hrabre i samostalne žene iz takvih nekih teških obitelji...radničkih. ja se svog porijekla ne stidim, dapače...misim da je moj otac pošteno za svoju plaću odradio i odgodjio nas 4...pri tome jedin okaj je zaslužio bio j istina ogroman, stan! koji je potom gotovo opet vraćen državi, jer je mama umjesto 4 sobnog uzela 2 sobni! a ovo glded digniteta branitelja...ha ha...pa oni najviše sami sebi ruše ugled svojim pizdarijama! na svu sreću srela sam jako puno branitelja koji su bili u ratu više nego li mnogi od ovih tam u savskoj, al su nakon rata uredno otišli radit natrag svoj posao a od penzije nisu vidjeli nit p! uglavnom ništ koristi i besposleni su otišli u vojsku i tamo se uhljebili i dobili dobre otprmnine i penzije! e sad, to što po nato i vojnim standardima muškarac s 4 banke je prestar (na koncu i mog starog su umirovili sa 40 a nije imalo veze s ratom)...jbt takav posel! oni bi valjda doživotno imali privilegije ko i oni iz drugog rata...pa spomenice, pa veće penzije pa boračke stanove pa svašta! a nemre dovijeka. mislim da je 20 let bilo posve dovoljno. a sad kud koji mili moji. neki su tak mladi (osobito ovdje na isrkici svaki drugi sa 49 već ima penziju) a u penziji da se pitaš tko je tu lud? ja s potpunim pravom, budući imam 40 godina staža i zaradit ću punu mirovinu! pa da vidimo tko je veći branitelj ove države...ti i ja koje smo punile ovu državnu kasu ili oni koji su je praznili?

Autor: mai_sarai   |   24.02.2015. u 15:42   |   opcije


Ima nekaj kaj baš ne volim. A to su žene mojih godina koje se vole zagledati u čašicu. Kak da se ja s njima spominjem? Kad ih malo malo prehiti, i iz neke pristojne s kojom sam mogla lijepo razgovarati pretvori se u svadljivicu i napadne bez veze.

Autor: Cococh-Anel   |   24.02.2015. u 19:27   |   opcije


Dodaj komentar