©© - Ženom se ne rađa, ženom se postaje

Ja ovo ne razmem. Jedna je žena (madam S.B.) dakle shvatila da ona nije postala ženom rođenjem, nego je ona tek kasnije postala ženom. Možda mi nije jasan pojam 'žena'. Ako se postaje ženom nakon udaje, onda razumijem. Ali ne razumijem kako se još može postati ženom? Postoji li neki tečaj koji se uspješno položi i dobije se titula - žena?

Drugim riječlima, nije dovoljno što sam se rodila ženskog spola, nego moram uložiti dodatni napor da postanem - ženom? Možda je žena ona koja se oblači ženstveno, je li na to mislila? A opet, one koje nose hlače nisu žene? To bi značilo da recimo u Kini gdje su svi nosili ona siva odjelca zakopčana do grla, da tamo nije bilo uopće žena?

Znači, postoje osobe ženskog spola koje jesu i koje nisu žene? I to kaže jedna - žena? Pretpostavljam da sebe smatra ženom. A možda i ne, možda otud njezina dilema. Ako je bila biseksualna, možda se nije smatrala ženom.

Žena diskriminira žene na one koje to jesu i one koje to nisu. Meni to zapravo prestrašno!

Biološki, žensko postaje kompletnom ženom tek nakon što rodi i doji dijete, jer se tek tada njezino tijelo razvije do kraja. No, madam S.B, nije očito mislila na to jer sama navodno nije bila ni trudna.

Kad sam saznala da ću roditi kćer rasplakala sam se gore na Rebru u onom centru za genetiku. Preplavio me neki nježni osjećaj, imam sina, i oduvijek sam si željela sina, no sad ću roditi kćer, ajme! Plakala sam od sreće, a ljudi su me sažalno gledali, trudnica koja suze lije u centru za genetiku. A ja tulim od sreće jer ću roditi maleno biće - žensko, malu ženu, koja će me razumjeti i koju ću ja razumjeti. I ona će jednog dana vjerojatno roditi i biti mama.. i sad se raspekmezim kad se sjetim tog trenutka.. Mala žena!

Gledam svoju papigu ženku i isto mi je posebno draga, mala ženica, koja brižno nese jaja, na kojoj je najveći teret podmlatka. Moja je mačka isto bila ženka, ženke nose neku posebnu mekoću i toplinu, evo i sad se raznježim nad njima..

Treba li mačka završiti tečaj da bude ženka? Sve ženke su rođenjem ženke, ali ne, čovjek kad se rodi kao žensko, ne postaje odmah ženom. To je uvjetovano nečime, ne razumijem točno čime.

Malo mi to zvuči scary, jer ako se ne postaje rođenjem, onda to implicira da nisu sve ženske ujedno i žene jer se poslije iz nekog razloga ne mora postati ženom prema dotičnoj madam.

Ako je riječ o nekakvoj osviještenosti da je žensko žena, na što ona vjerojatno misli, znači li to da ona koja nije osviještena - nije žena?

Znači li to da je takvo žensko manje vrijedno?

09.04.2015. u 9:07   |   Editirano: 09.04.2015. u 9:12   |   Dodaj komentar

Vjerojatno treba muškarce pitati - što je to žena. Jer mi žene ne znamo same i moramo gledati u njihove oči i ogledati se, i kad oni klimnu - da, žena, onda mi postajemo žene?

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 9:15   |   opcije


Što više razmišljam o ovoj rečenici, to mi je S.B. bezveznija. Jer je upravo u toj rečenici srušila sve ono što je zagovarala.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 9:16   |   opcije


Nisam ja žena jer sam se rodila ženom. Nego čekam nečiju procjenu jesam li žena?

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 9:17   |   opcije


coco, lijep ti je zapis....ali nemoj pitati muškarce
što je to žena. Oni o tome nikad nisu razmišljali.
Zato što je za njih bitno da kraj sebe imaju nekoga
što se naziva ženom. Za kuhanje, pranje i ono drugo.
Rijetki su oni (ali ima ih), koji ženu doživljavaju
kao čovjeka.
Zato nekima i nije jasno, žašto je "čovjek" muškog roda.
Jer i žena je...čovjek.

Autor: vrbica   |   09.04.2015. u 9:20   |   opcije


Različiti spolovi znači da pripadamo istoj vrsti, da smo isto. Uloge su se diferencirale zbog bolje prirodne selekcije. No, mi smo i dalje isto. Muškarac i žena su potrebni za stvaranje novog muškarca i žene. Svaki muškarac ima i mamu i tatu, i svaka žena ima i mamu i tatu. Mi smo jedno te isto.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 9:23   |   opcije


Hej, Vrbi :) To za muškarce, samo se pitam tko je taj tko će reći je li neko žensko žena ili nije.. Na koga je mislila madam S.B.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 9:24   |   opcije


Gadno je kad si žene uzmu pravo dijeliti žene na žene i ne-žene. Ili koja je više žena.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 9:26   |   opcije


da pitaš bilo kojeg muškarca neka definira što je to žena,
sigurna sam na će mu prvo pasti na pamet, ono što ima među nogama.
A onda će stati. Zato što poima nema što bi više rekao.

Autor: vrbica   |   09.04.2015. u 9:27   |   opcije


I sad ispada da je S.B veća žena od mnogih, zato jer je glasna. A to što je spavala sa ženama, i što se nije reproducirala, nema veze.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 9:27   |   opcije


Dobro jutro, Koke.
Dobro jutro, Vrbi.
Ja mislim da je madam S.B. mislila na okvir koji definira ženu prema zahtjevima zajednice (društva) u kojem živi.
Ne bude li onakva kakav je zahtjev društva trpi sankcije- direktne i indirektne.
Npr. društveni okvir patrijarhalnog i katoličkog podneblja definira ženu na točno određeni način, bez ozbira na kvazitoleranciju i kvaziravnopravnost spolova.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 9:28   |   opcije


Vrbi, pa to i je najpoštenije, to nas i definira kao žene. Kad se dijete rodi, prvo se pogleda među noge je li muško ili žensko.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 9:28   |   opcije


Mislim da je S.B. puno trpila, jer je bila atipična žena za ono vrijeme.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 9:29   |   opcije


Pa naravno da je trpila kad se nije prilagodila. No kako je mogla onda izvaliti da se žena ne postaje rođenjem?

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 9:30   |   opcije


I onda curicama nakon što se ustanovi spol počne idoktrinacija, ne kod svih roditelja, ali većine: ti si curica, ne možeš ovo-ono, odabir igračaka je za curice (mala beba, mali šparet, mala pegla), kćeri ocu prinose vodu (uči ih se služiti muškarca), onda ih otac ili majka uči kako licitirati spol (ne biti jeftine, nego skupe), a sve na vrlo suptilni način, kako se šika u našoj tradiciji, a ko fol smo ultra moderno društvo.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 9:31   |   opcije


Koristi li ona naziv 'žena' u negativnom smislu?

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 9:31   |   opcije


Htjela je čini mi se reći da se svijest žene o sebi formira pod uticajem okoline.
Zamislimo je u šumi, je?
A ona zamislimo u zajednici gdje su samo žene?
A zatim u ovom društvu u kojem jesmo?

Okolina formira svijest žene o sebi.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 9:32   |   opcije


Meni je to ok, priprema se spolove na uloge koje ih čekaju.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 9:32   |   opcije


Ne. Ali priča iz pozicije žene.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 9:32   |   opcije


To su društvene uloge.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 9:33   |   opcije


Treba li mački svijest da je mačka?

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 9:33   |   opcije


Coco
čitaj sa razumijevanjem
to što je ona izjavila tom rečenicom, nije tvrdnja
već kritika

Autor: perce   |   09.04.2015. u 9:33   |   opcije


coco, pa žena se razlikuje po mnogo čemu, osim po onom što nosi među nogama.
Samo inteligentan i profinjen muškarac, poštuje ženu, kao ženu. Jer zna da ga je žena rodila i da nema pravo vrijeđati niti jedu ženu.
Ostali zaboravljaju činjenicu, da su žene isto što i oni. Ljudska bića, jednako pametna, jednako inteligentna i jednakoživa.
Snaga muškarca (fizička) ne daje im za pravo da žene svrstavaju u niži rod. A ima ih takvih, na sreću sve manje.)

Autor: vrbica   |   09.04.2015. u 9:34   |   opcije


Mačka nema svijest o sebi da je mačka, ona samo je.
Tu smo različiti od životnija.
Ljudi imaju drugačiju svijest, a tu je prije svega posebna svijest o sebi.
Tako i žena svijest o sebi formira prema zahtjevima okoline što prava žena jest.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 9:34   |   opcije


Da, društvene uloge. Živimo u društvu. Koliko znam, još su i u plemenima bile drukčije uloge bile žena od muškaraca.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 9:34   |   opcije


"Žena" kao norma.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 9:36   |   opcije


Ali žena nema istu svijest o sebi kad odraste u šumi, u plemenu, u haremu, u Bejrutu, u Hrvatskoj- nego njenu svijest o sebi formira okolina.
Kada bi odrasla izolirano i dalje bi bila žena, ali ne bi imala orijentira za svijest o sebi i pitanje je kako bi se razvila njena svijeost o sebi kao ženskom ljudskom biću.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 9:39   |   opcije


Muškarac je lovac. Žena se brine za mlade. I to je osnovna nekakva postavka po meni. Ne može žena dizati teške terete (mamuta i sl :) jer će joj stradati rasplodni organi. Muškarac je jak i može puno izdržati, i s te strane šteta da nuna bebu jer njegova snaga treba za zbrinuti hranu za mamu i dijete.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 9:40   |   opcije


Žena se postaje rođenjem. A ove nadogradnje su samo prostor za manipulacije.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 9:45   |   opcije


coco, a što kad žena postanje rođenjem, a mozak joj govori drugačije.?

Autor: vrbica   |   09.04.2015. u 9:46   |   opcije


Je, ali programiranja za normu "žena" su svuda oko nas (podneblje, tradicija- društvo) npr Oliver Dragojević, pjesma Luce mala:
Budi mirna, mirna i kuntenta
čini kuco i ne sviri,
kad ne vridi vrime niti centa
šempjo mala, ti se smiri!
Budi nježna, puna sentimenta
kad te jubin da si mi kuntenta!

To su kao uputstva kako ugoditi Njemu, jel.
A Sartre je ovu ostavio visiti u zraku, nije ju oženio tj. izostala je muška odgovornost prema ženi. Gdje je muška odgovornost prema ženi prisutna tu se ona može onda naći u okviru norme, jer ima sigurnost, tako da je gospođa S.B. ostavljena na cjedilu i kritizirala je društvo i normu zbog koje nije bila prikladna ugađalica za ubračenje jednom "naprednom" muškracu kao što je Sartre. Ona kritizira muško licemjerstvo. Nesretna je.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 9:48   |   opcije


Eh, Vrbi, ne znam ja o tomu puno, a to je inače tema o kojoj se imaju različita mišljenja.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 9:49   |   opcije


poigravanje prirode...ili Božji naum..:)

Autor: vrbica   |   09.04.2015. u 9:50   |   opcije


Georgi, misliš li ti da se ženom postaje rođenjem?

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 9:50   |   opcije


Vrbi, znam da postoje situacije kad je sin jako željen, a rodi se kći. I ta kći je od malena zbunjeno porukama koje prima, pa se izgubi. U tom slučaju da je od malena prihvaćena kao mala žena, ne bi kasnije bila zbunjena.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 9:52   |   opcije


Zatim primijećeno je da su homoseksualnci prisutniji među braćom istog spola. Recimo nakon dva sina rodi se treći, a svi bi htjeli curicu. I ode taj u homo vode.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 9:53   |   opcije


Ne znamo mi što se događa na razini duša. I kako idu poruke, i koje su tu sve sile u igri.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 9:54   |   opcije


Svjesne i nesvjesne.. po meni, problem je u tomu što obitelji imaju premalo djece pa se grupa ne stigne uravnotežiti. Kad je puno djece različitih spolova onda se uspostavi ravnoteža, i zauzmu se jasnije uloge

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 9:55   |   opcije


coco...novi pedagoški pristup djeci...govori da se i djevojčice i dječaci trebaju igrati istim igračkama.
Znači, ne smije se braniti dječacima da se igraju lutkama i obrnuto.
Kakvu generaciju stvaraju učeni pedagozi?
Sve se bojim da ćemo vidjeti za nekoliko godina.

Autor: vrbica   |   09.04.2015. u 9:55   |   opcije


Ne znam, Vrbi, ali znam da su meni zanimljiviji muškarci koji su lovci, a ne dadilje. Društvo se promijenilo, velik je teret na ženama, muškarci su rasterećeni, pa tko voli nek izvoli.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 9:58   |   opcije


A bome i žene koje rade 16 sati dnevno nisu neka sreća.. Obitelj je razorena, i sve je ošlo vrit.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 9:59   |   opcije


Žena je žena, a formira se prema zahtjevima društva.
Radi opstanka i optimiziranja svijesti o svojoj ženstvenosti u korist ideala kao što je sreća u društvenoj zajednici.
Tako i djeca uče vještine za opstanak sukladno zahtjevima okoline.
Žena mijesi svijest o sebi, jer je inteligentna i želi maksimalan rezultat za sebe, pa postaje žena kakva ima najbolju prođu.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 9:59   |   opcije


Osim S.B. koja prkosi, a bila bi manje prkosna da ju je ovaj blesan (Sartre) oženio.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 9:59   |   opcije


Mislim da se pitanje ne odnosi da to da li je ili nije žena, nego KAKVA žena.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 10:02   |   opcije


Pa sama si ga je izabrala, i vjerojatno se drogirala kao i većina ekipe.. I sad ta njezina napušena rečenica svima kaže - nije žena zato što se je rodila ženom, nego se mora napatiti da ju se prizna ženom. Treba zaslužiti naziv 'žena'.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 10:04   |   opcije


Koza!

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 10:05   |   opcije


da se razumijemo...ja nemam ama baš ništa protiv toga kaj sam žena. Dapače.
Ispunila sam svoju ulogu majke, žene, i onoga što se od žene očekivalo.
Sad sam u fazi, uživanja u životu, imam svoj stav i mišljenje od kojeg
rijetko odstupam i volim ovakve konstruktivne rasprave....:)))

Autor: vrbica   |   09.04.2015. u 10:05   |   opcije


Malo se zafrknula, jer je naivno mislila da može biti priznata zbog svojih intelektualnih kvaliteta, međutim muškarci ne traže prioritetno ženu koja je intelektualno razvijena, već koja je ugodna. Tako je i ona mislila da Sartre nije licemjer, nego da stoji iza svoje slobodoumnosti, a kad tamo šipak.
E to je caka. Ili ćeš kako gazda kaže ili nećeš nikako.
A gazda je društvena norma.
Znači, treba se podrediti društvenoj normi koju kreiraju muškarci od kada je civilizacije, tako da se o slobodi i neucjenjivanju ne može niti razgovarati, već je to sve samo privid.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 10:08   |   opcije


geo društvene norme kreiraju muškarci javno, ali politiku i ratove vode žene, tajno..:)

Autor: vrbica   |   09.04.2015. u 10:10   |   opcije


Vrbi, i ja sam presretna što sam žena, i za mene je žensko tijelo čarobno :) To je takvo savršenstvo da se raspekmezim nad samom sobom. Kakvi su to mehanizmi, i nježne strukture, a tako moćne! Nad samim tijelom se raspametim, a onda ta psihička struktura, ta brižnost, pa mekoća, pa hrabrost kad je mlado u pitanju.. mi žene smo carice, ne samo žene nego smo odmah carice kad se rodimo. Nad tim čudom se treba pokloniti!

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 10:10   |   opcije


Da nije tako, mnoge bi intelektualke bile "razgrabljene" od strane muškaraca, a oni nekim čudom više vole jednostavnije žene, koje ne prave problema i znaju im ugoditi. Koliko vidim nije baš da su ove koje su intelektualno jake na cijeni.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 10:11   |   opcije


Da, Vrbi, muškarac je glava, a žena je vrat koji okreće glavu:) E, zakaj se žene ne drže tog 'vrata', i svi bi bili sretni. Ali ne, žena želi biti glava. Čemu?

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 10:12   |   opcije


Da, Vrbi.
Treba ih izveslat bez direktnog konfornitranja, nek misle kako su se sami dosjetili.

Svijest o sebi kao ženi je ucjenjena društvenom normom.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 10:12   |   opcije


Zato što su se vremena promijenila i muškarci ne preuzimaju odgovornost za ženu, njihova zaštitnička uloga izostaje, pa žena mora biti i glava i vrat, dok ne naleti na nekog tko joj omogućuje biti samo vrat.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 10:13   |   opcije


Same žene su one koje se trebaju ponositi time što su žene. I ne može nam nitko ništa. Žene smo i bit ćemo žene. Ne treba nama netko reći jesmo li žene i kakve smo. Naprosto smo žene! Muški nek budu muški.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 10:14   |   opcije


pametne žene tako i rade...:)))
Najbolje je pravit se blesava i voditi svoju politiku.
Zato žene i jesu uspješne u životu i društvu.
Mislim na one koje znaju što im pruža spoznaja da su žene.
Ovaj put neću o onima koje ne znaju upotrijebiti svoju snagu uma.

Autor: vrbica   |   09.04.2015. u 10:16   |   opcije


Živjele žene ! :)

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 10:19   |   opcije


živjele...:)))

sad odoh...pozdrav žene...:))))

Autor: vrbica   |   09.04.2015. u 10:19   |   opcije


Da, klimati glavom, a napraviti po svom (to je inače jedna od najboljih taktika:)..

Tak je, živjeleee! Ž-Ž, živjele žene!

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 10:20   |   opcije


Držte se :) Sve bitne riječi imaju 'ž' :)

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 10:21   |   opcije


muŽkarac :-)))
(neka im malo ž, da ne ispadne da imamo nešto protiv njih)

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 10:22   |   opcije


Skraćeno 'muž' :)

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 10:24   |   opcije


Ovo 'karac' je dodano da pojača dojam :)

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 10:24   |   opcije


Da :-)))
S tim što je to "c" na kraju opcionalno (ć ili č) ;)

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 10:45   |   opcije


reprodukcija ne čini ženu više ženom

niti spolna orjentacija ne čini neku ženu više ženom

(replika na tvoju izjavu koko koja mi zvuči zločesto i tendenciozno)

Autor: ANERAK   |   09.04.2015. u 10:52   |   opcije


i fakat se čudim da je tebi, visokoobrazovanoj ženi, potrebno razjašnjavati tekst S.B.

i počesto se pitam, ko onaj dečko iz igre s pjenom, jel ti nas zajebavaš namjernim banaliziranjem ili si zaista ko konj s navlakama na očima, pa pogleda nit lijevo nit desno, nego samo ravno putem napamet naučenim?

Autor: ANERAK   |   09.04.2015. u 10:58   |   opcije


(grrrrr :D, grrrrrr :))

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 11:15   |   opcije


Ane, čuđenje je obostrano.

Mene učili da se tijelo žene potpuno razvije, sa svim žlijezdama, tek trudnoćom i laktacijom. Kako kupila tako prodala. I ta mi se spoznaja čini ok. No, to je tvoje područje i ako veliš da nije tako, prihvaćam. Ne znam gdje sam to zločesta.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 11:20   |   opcije


Aha, ovo je dakle kratki tečaj diskretnog pljuckanja po muškarcima? :)

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 11:20   |   opcije


Ako ti Ane razumiješ ovu rečenicu, objasni mi ju. Ako fakat smatraš da ju svatko razumije osim mene, ok. Ja ju ne razumijem kao što već napisah. I nije me sram, a očito bi me trebalo biti prema tvojoj reakcjij.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 11:21   |   opcije


Ivo, gdje ti vidiš pljuckanje po muškarcima?

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 11:21   |   opcije


Ok, vjerojatno nije pljuckanje, već demonstracija dominacije". Nebitno. Sori :)

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 11:23   |   opcije


Meni je izjava gospođe Simone jednako logična kao i da je rekla: muškarcem se ne rađa, muškarcem se postaje. Čisto, jasno kao dan. Mudra gospođa, šta je je.

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 11:23   |   opcije


Dominacije?

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 11:24   |   opcije


Znači nisu svi oni muškog spola - muškarci? Evo, to se zove pljuckanje..

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 11:26   |   opcije


To ja i prigovaram S.B. - pljuckanje po ženama.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 11:26   |   opcije


Ne, nisu :) Nigdje u njezinoj izjavi koja je tebi poslužila kao naslov ne vidim diskriminaciju. Vidim golu istinu.

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 11:28   |   opcije


Možda je to za tebe istina, i za S.B. Za mene nije. Napisala sam svoje mišljenje koje ne mora biti jednako tvojem.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 11:29   |   opcije


Za sebe, evo, sa stopostotnom sigurnošću mogu tvrditi da nisam rođena kao žena :) Nisam čak ličila niti na djevojčicu, već na vunzemaljca.

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 11:29   |   opcije


I kad si postala ženom?

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 11:30   |   opcije


Kasnije su mi otkrili da sam djevojčica. Djevojčica-djevojka-žena. Divno :) Trebalo je nešto vode proteći do posljednjeg stadija. Ne posljednjeg, već aktualnog.

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 11:31   |   opcije


Poštujem ja različitosti :) , bez brige budi.

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 11:32   |   opcije


:) preslatka iva :))

Autor: ANERAK   |   09.04.2015. u 11:32   |   opcije


A kada sam se točno prvi put osjetila ženom :D , o tome ne želim pisati na blogu. Općenito o tome ne želim komunicirati sa strancima.

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 11:33   |   opcije


Da ti nisu otrkili, što bi bila? I dalje vanzemaljka?

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 11:34   |   opcije


uporna si u svojoj ograničenosti.

al, ok. I dosljednost sebi je vrlina , kažu.

Autor: ANERAK   |   09.04.2015. u 11:36   |   opcije


Kada gledam stare fotografije, ličim si na što si ličim. Što je tu je :) Tada nisam uopće imala svijest o vlastitom izgledu, a pogotovo ne o razlikama među ljudima. Niti sam odgajana da radim razlike među ljudima.

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 11:37   |   opcije


Hej, Ane! :) (*blush*)

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 11:38   |   opcije


Da, ograničena sam. Ne mogu spoznati širinu tvojih pogleda, Ane.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 11:38   |   opcije


Na početku sam napisala da nije jasan pojam žena. Što je žena? Tko je žena? Ako same žene ne prihvaćaju biti ženama samim time što su se rodile nego im netko mora dati dozvolu da budu žene, i objasniti im da su žene, onda fakat nemamo zajednički nazivnik. Tu sam ograničena jer mislim da se žena postaje rođenjem i da to s ponosom treba biti i ostati. I ne žena, nego Žena.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 11:42   |   opcije


Uglavnom, najte kaj zameriti. Ugodan vam dan, pozdrav!

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 11:42   |   opcije


Aj, dobro je.

Da makneš klapne, uvjerena sam da bi mogla.

Lp..

Autor: ANERAK   |   09.04.2015. u 11:48   |   opcije


Dobro mi je i ovako.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 11:49   |   opcije


Lijepo se mi podbadamo, no ništa dubljeg od toga nismo izrazgovarale.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 11:50   |   opcije


Meni je ovo zanimljivo: zamislim se nad nekom rečenicom koju se vidim uzima zdravo za gotovo, rečenicu koja je svima jasna (daj blože), usput razvijem priču, prodiskutiram i o ostalim temama, i onda dobijem etiketu da sam... ček zaboravila sam

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 11:53   |   opcije


Ne možeš o temi kad je pristup osoban (ograničena, ukalupljena, jako puno optužbi i agresivnosti u samom startu).
Ljudi su danas frustrirani, a tu frustraciju manifestiraju na ovakve načine kako se tebi ko fol ušlo u temu, a indirektno i drsko te se vrijeđa.

To je uobičajeni stil, životinjski, kompetitivni, ali ti si Koke toga svjesna, a svjesne su i njih dvije, ali nagon je to- ne mogu si one pomoći.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 11:54   |   opcije


"ko konj s navlakama na očima, pa pogleda nit lijevo nit desno, nego samo ravno putem napamet naučenim"

Nekak mi to ne ide skup. Ako se pitam, i preispitujem, onda sam ovo gore. A ako uzmem rečenicu kao takvu, bez pitanja i razmišljanja, onda sam širokih nazora. Hm.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 11:54   |   opcije


E, Georgi, vidiš ti to, a kad velim Ane da je agresivna, onda se naljuti.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 11:56   |   opcije


Imaju razvijen govor, intelekt, ali ne vladaju nagonima.
Tako da možeš biti sretna što ti zavide na tvojoj otvorenosti i interesantnoj temi.
Ne negiraju temu, već tebe, a to je u današnjim uvjetima veliki kompliment čak i kada je iznesen na tako neprijateljski način.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 11:56   |   opcije


A ja se ne ljutim kad mi ona skreše, valjda zato kaj sam ograničena. Ja sam kao Forrest Gump. Dajblože :)

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 11:56   |   opcije


Zato što joj je to povod za pojačavanje "vatre". Ne ljuti se ona, nego se raduje prilici za jači hajc.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 11:57   |   opcije


Meni ne trebaju adrenalinski šutevi. Ok mi je razgovarati mirno..

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 11:57   |   opcije


Kad sam bila željna adrenalina, ošla sam u brda i penjala, ili išla u špilje.. nisam se istresala na ljudima oko sebe..

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 11:58   |   opcije


A sad volim da su mi receptori nježni i osjetljivi, da im ne trebaju jaki podražaji nego da osjete i najmanji lahor, i najnježniji miris..

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 11:59   |   opcije


Ti ne podcjenjuješ druge ljude i imaš poštovanja, zato ni ne očekuješ da drugi neće biti svjesni tvojeg neprikladnog i frustiranog ponašanja, dok neke prepotencije to ne mogu doseći.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 12:05   |   opcije


Ti si osvještenija.
Kompeticija je među jedinkama ljudskog roda dominantni nagonski drive, ukoliko nema kontrole nadega.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 12:05   |   opcije


Pri tome mislim na kompeticiju negiranjem i pocjenjivanjem drugog čovjeka, a ne afirmativnim iskorakom u korist rasta spoznaje na konstruktivan i koristan način za opću spoznaju o nekoj temi.
Dok je osobna razina, nema kvalitetne rasprave.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 12:07   |   opcije


Iskanje adrenaliskog šuta je ovisnost, sklonost i nekontrola niže prirode.
Frustracija koja dugotrajno provocira takvo stanje spada u sferu graničnog područja koje je društveno prihvatljivo do jedne mjere, a pod lupom medicine može se klasificirati kao vrsta oboljenja, međutim se tolerira ukoliko je očuvana radna sposobnost.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 12:09   |   opcije


Sžt: Ti si Koke ok.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 12:09   |   opcije


Paske :) Po meni, svi smo mi ovdje jedno, sve je to ista kanta, i što ću se ja sad nadmetat tu.. ne-da-mi-se :)

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 12:10   |   opcije


Zbog isteka prvog kvartala moram se posvetiti analitici.
Tema je zanimljiva i bilo mi je ugodno s tobom razgovarati kao i uvijek.
Lijepo te pozdravljam, Koke.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 12:12   |   opcije


Neka netko kaže ovoj babetini od Đorđi da me prestane razvlačiti svojim prljavim prstima po svojoj prljavoj tipkovnici. Hvala!

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 12:18   |   opcije


A ti, Koko, nemoj zamjeriti. Ljepota je u različitosti. Pozdrav!

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 12:19   |   opcije


Ivo, ne znam gdje si se prepoznala.

Da, različiti smo i to je lijepo

Došla mi dostava, moram ići, pozz :)

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 12:27   |   opcije


Ne radi se o tome dal´ sam se prepoznala ili nisam, već se radi o tome da je babetina naredala nekoliko komentara u kojima blati i moju i Aninu osobu. Samim tim zaslužila je titulu Babetina koju će u mojim očima nositi od sada pa nadalje.

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 12:32   |   opcije


Tako. Stiglo mi je proljeće, pozzzz!!! :)))

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 12:32   |   opcije


Georgi ne blati, samo opisuje. A točno je rekla.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 12:53   |   opcije


http://slobodni.net/t120052/

Tek toliko nek se nađe. Posebno si pročitati instrumentalna agresivnost.

Ali nema dvojbe da se radi o AGRESIVNOSTI.

Ivka je kamuflirana Vega ili wanna be Vega, a i Vega je ponosno izjavila da se radi o njenoj "nasljednici" na wc-u pretpostavljam- znači, amenovano s "više" instance. Isti drek, drugo pakiranje oliti drugi nik.
Tako da me razgovor s takvim onesviještenim kompleksašima nikada nije posebno interesirao.

Amenovano ili neamenovano.

Ja sam na ovom zapisu radi razgovora s Kokom o TEMI.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 12:57   |   opcije


Priložila sam i članak radi analize kako bi kolegice mogle osvijestiti što im se događa prilikom "nastupa".

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 12:58   |   opcije


Iva je imala dobre tekstove i kuži ponešto.. No ne može odoliti kad je linč.. to kaj veliš, malo kontrole nagona ne bi škodilo..

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 12:59   |   opcije


Nisam sigurna da ekipa ovdje uopće razumije riječ osvijestiti.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 13:00   |   opcije


Vjerojatno im je suprotnost - onesvijestiti.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 13:03   |   opcije


Da. Nagoni su dobri kad su pod kontrolom, nisu oni u nama bez veze.
Ali ne vozi avion, nego pilot.

Koke, hvala još jednom na razgovoru.
Moram se posvetiti ovdje gdje jesam.
Srdačano te pozdravljam!

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 13:06   |   opcije


Pozdrav, Georgi :)

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 13:06   |   opcije


Draga, Koko. Ovo što vas dvije radite u kompletiću - e, to je linč. A ovo što babetina Đorđi radi - to je blaćenje.

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 13:09   |   opcije


Viš, kad mi netko napiše draga, onda ja pomislim da sam mu draga. Nemoj me zbunjivati.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 13:11   |   opcije


Da sam fina kao što nisam rekla bih da je Đorđi kamuflirano govno od čovjeka.

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 13:11   |   opcije


E vidiš, ja kada nešto napišem, onda to i mislim. A o teorijama zavjere ne bih se nadmetala sa prisutnima na ovom logu.

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 13:12   |   opcije


Je, tak sam ti draga da si zapljeskala Ani kad mi je spustila. No, ja imam one štitnike ko konj, pa niš ne vidim.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 13:13   |   opcije


Više ne bih komunicirala, jer očito komuniciranje o TEMI koje nije u vidu podilaženja na osobnoj razini - ovdje ne prolazi.

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 13:14   |   opcije


Nisam čitala komentare, već sam napisala komentar nakon pročitanog bloga. Znate, i to bi trebalo uzeti u obzir prije nego se čovjeka razapne.

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 13:15   |   opcije


A kak izgleda kad BI komunicirala? A gle, zicer :)

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 13:16   |   opcije


Evo, opet ti s ovim podilaženjem. Razlikuješ li ti podilaženje od otvorene komunikacije na jednakoj razini? E, mene ti takva zanima. Reci svoje mišljenje, a da ne omalovažavaš moje. No, to je razina koju je na ovom blogu teško dostići.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 13:19   |   opcije


Osim toga, što vas više čitam, sve sam sigurnija da Ane nije rekla ništa pogrešno.

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 13:19   |   opcije


No, kao i uvijek, istina je na sredini.

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 13:20   |   opcije


Ok, ja sam mooožda nastupila malo "radoznalije", ali, pobogu, valjda imam nekakvih kredita kod nekih ljudi sa kojima komuniciram. To ovdje nije slučaj :)

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 13:21   |   opcije


Oprosti ako sam te uvrijedila. Nije mi bila namjera. No, eto i ti si slijedom događaja (komentara) uvrijedila i mene. O babetini da i ne govorim. No to je njezin krimen. Ja ga ne želim, neka si ga ima.

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 13:23   |   opcije


Ane nije ništa rekla, da barem je nešto. O temi. O meni je dosta toga.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 13:23   |   opcije


Odoh, pozzz

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 13:23   |   opcije


Ima jedna narodna za Ivku: Ivka, ne moš bit jebena i poštena.
Odluči se što bi radije, a mi ćemo pomoć koliko možemo :D.

Ajd nam prodaj još "otvaranje očiju", pa će to bit za naše dobro.
Sunce ti poljubim agresivno :D

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 13:31   |   opcije


Ti i Ane ko dva oka u istoj glavi.
Halo, ako je se grupa jednako ponaša, ne znači da je grupa moralno ispravna, znaš :DD

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 13:32   |   opcije


Koko, dobra si duša, ali ne kužiš ništa o radu S.D.B., ona je najpoznatija Feminstkinja 20 stoljeća, što nije rodila, tko zna što je uzrok, radi se o društvenoj nejednakosti žena i njezinoj borbi za jednaka prava žena s muškarcima...:))

Autor: ALAN4   |   09.04.2015. u 13:44   |   opcije


Mislim da je to na silu utrapno u feminizam, jer se radi o antropologiji.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 13:56   |   opcije


Koliko vidim samo su Georgi i Vrbica skužila što je autor htio reći:
- S.D.B. je govorila o društvenoj ulozi žene, (odgoj žene, žena ( ljubavnica), majka, kraljica, dama u društvu, kuharica ( kućna pomoćnica ), što je sve društveno kondicionirano prema potrebama patrijarhalnog društva,
- Ostale kao Koko ne kuže da se radi o društvenom položaju žena i da se tu radi o "postajanju žene" ne u biološkom smislu kada rodi dijete ili manipulira sexom, već o jednakim pravima muškaraca i žene...
- Inače, problem na ovom weblogu, koji je postao ispovjedaonica za oprost grijehova, je što se sve gleda kroz vlastito iskustvo, a što 30 - 50 % žena dobiva batine u vezi ili braku o tome se šuti, ili nije pristojno govoriti...:)
- S.D.B. je pozitivno utjecala na generacije žena 20. stoljeća i najznačajnija je Feministkinja 20. stoljeća...koja je htjela reći da žene mogu biti jake, emancipirane i ženstvene...:))

Autor: ALAN4   |   09.04.2015. u 13:58   |   opcije


Georgi ( Paske ), darovito biće, na dobrom si tragu, vidi knjigu Geoffrey Miller: Razum i razmnožavanje, kako je izbor sex partnera oblikovao ljudsku narav ( još u pleistocenu je postajalo udvaranje )...:)) vidim da si shvatilo da su izrabljivanje žena izmislili muškarci u patrijarhalnom društvu da bi držali žene društvenim konvencijama za svoje potrebe...:))

Autor: ALAN4   |   09.04.2015. u 14:02   |   opcije


A ja ću se tebi referirati s čuvenim citatom iz "Maratonci trče počasni krug", a vezano za ako hoćete ženski servis za vaša osjetljiva ega, onda ćete biti odgovorni zaštitnici svoje žene ili ti: "Hoćeš da jedeš? Hoćeš da jebeš? E, to košta.".

A plaćate tako što ste odgovorni muškarci koji štite žene i to je vaša uloga, od koje vas ne može abolirati nikakav izmišljeni feminizam.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 14:12   |   opcije


:) bez zle namjere, nego sam se sjetila, pa reko usput...neka i to napišem.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 14:12   |   opcije


I hvala ti za preporuku knjige.

Autor: georgi   |   09.04.2015. u 14:18   |   opcije


Pričala mi jedna Iskrica da muž jedne žene sutkinje??? iz Osijeka živi kao FARAON, jedina mu je obaveza da tu i tamo prošeće djecu po parku, ona sve ostalo radi u kući???? E To ti je patrijarhalno društvo kod nas, gdje bar 1/3 žena dobiva batine...Nikada nisam tukao niti udario ženu, jedino je mene majka ponekad tukla kao dijete , vjerojatno s razlogom..ha, ha...:)) Ajd potegni veze da mi objave sliku u profilu, ili ću stvarno morati nazvati vlasnika tvrtke, da mu objasnim neke stvari oko "poštenog poslovanja na Balkanu"...:))

Autor: ALAN4   |   09.04.2015. u 14:33   |   opcije


Alane, ti dakle tvrdiš sljedeće:

da je pojam 'žena' zapravo 'društvena uloga žene', jer veliš da je "...S.D.B. je govorila o društvenoj ulozi žene"

A meni upravo to smeta da se to izjednačava. Tj. ako me društvo ne priznaje, nisam žena. Ako ne pristajem na ulogu koju mi društvo nameće, nisam žena. Ako želim biti submisivna muškarcu, i priznajem ga kao kazdu doma, nisam žena.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 14:38   |   opcije


Smeta mi igranje s tim pojmom - žena.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 14:45   |   opcije


Ionako se ne razumijemo... odustajem.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 14:45   |   opcije


Svećenici nam određuju pravo na pobačaj.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 15:10   |   opcije


Biseksualke nam određuju što znači riječ - žena.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 15:13   |   opcije


Meni imponira Christiane Northrup. To je žena. Koja je se je ostvarila po svim ženskim pitanjima, ostvarila bračnu zajendicu, rodila dvoje djece, sama je uspješna ginekologinja.. e pa ako netko zna o ženama u prvom i ostalim licima, zna ona. Nju ću poslušati kad su žene u pitanju. Preporučam, ne znam po koji put, njezinu knjigu "Žensko tijelo, ženska mudrost".

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 15:17   |   opcije


Dovoljno je pročitati uvod.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 15:18   |   opcije


Homoseksualci, muški, nam određuju modu.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 15:18   |   opcije


I sad u tom mixu svećenika, biseksualki i muških homoseksualaca ja trebam naći svoj identitet kao žena? I farmaceutske industrije koja me uvjerava da sam bolesna i ružna?

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 15:21   |   opcije


I taj mix će mi dati certifikat jesam li žena. A druge žene će potvrdno klimati... uh..

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 15:22   |   opcije


Nije mi jasna potreba onih koji se nečega odreknu, da baš po tom pitanju dijele savjete. Ok, nek to rade, ali zašto bih ih ja slijedila? Pa nis s banane opala.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 15:25   |   opcije


Više vjerujem Žuži.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 15:30   |   opcije


Moja susjeda koja je 53 godine u braku mi je savjetnik za ta pitanja. Genijalka :)

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 15:35   |   opcije


Tko je sve ovo zakuhao? Prvak bloga u kopipejstanju članaka sa početka sedamdesetih i dežurna trač-baba, uz već spomenutu babetinu, Alan :D

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 15:57   |   opcije


Informacije radi, naše društvo nije strogo patrijarhalno. I ne oblikuje ljudski karakter izbor partnera, ljudska narav je najčešće debelo oblikovana prije odabira partnera. U zajednici se ona može nijansirati. Što u posljednje vrijeme nije pravilo, već iznimka.

Autor: ivanschchica   |   09.04.2015. u 16:03   |   opcije


Mi smo i iz socijalizma, a u socijalizmu su zene bile jednake muskima. Tko se toga sjeca. Jednako se rintalo i vrednovalo. I zato mi je cudno kad se mene zeli osvijestiti po t9om pitanju jer smo svi bili tada jednaki. To je ta vanjska jednakost.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 16:23   |   opcije


Ali postoji nejednakost na suptilnijim razinama, upravo o tomu prica christiane northrup, i to je problem. Problem je sto zene same sebe ne cijene, da ne idem u detalje, treba to procitati. Recimo, procitala sam kako neke zene svoju maternicu nazivaju vrecom. Nisam to fakat nikad prije cula, strasno, vrecom! A sad u bolnici razgovaram s jednom zenom, karcinom visoka faza, veli ona, a sto ce mi ta vreca, i dobro je da su je izvadili! Ajme, vreca! Same odbacujemo svoje tijelo, to je problem, i onda se razbolijevamo..

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 16:27   |   opcije


Same sebe ne priznajemo zenama, to je lose.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 16:31   |   opcije


Koko, S.D.B. je govorilo o ženama kao Drugom
spolu, polovici čovječanstva, činjenica je da
su žene generalno sposobnije za život, jači
spol, imaju više obaveza u kučanstvu...:))

Kako ćeš Ti organizirati svoj život to je Tvoja
odluka, možeš biti glavna u kući, donositi sve
odluke umjesto muža i oko odgoja djece...Jedno je
što žene glume u društvu, a drugo je kako
stvarno žive doma, ali to je stvar svakog para
koji živi skupa, u jednom prijašnjem blogu sam
napisao koje osobine mora imati svaka osoba za
kvalitetnog bračnog partnera...

Bit teksta o S.D.B. je da je u patrijarhalnom
društvu ženama nametnuta uloga žena prema
potrebama patrijarhalnog društva, vidi položaj
udovice u Indiji, koja se komotno može ubiti kada
joj umre suprug, jer su je svi odbacili...Jel to
njena krivnja ili krivnja društva? :))

Autor: ALAN4   |   09.04.2015. u 16:34   |   opcije


Meni je drago da su mi ostavili maternicu, krevetic moje djece :) teska srca sam pristala da mi uklone jajnike, no sve je ukazivalo da trebaju van. Receno mi je - ionako vam vise ne trebaju. Zenama se olako vade organi.. pa sto ako ne trebaju, koliki ne koriste mozak pa ga ne vade zato

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 16:38   |   opcije


Alane, bez uvrede, ali ne mogu s tobom o zenskom pitanju..

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 16:40   |   opcije


Muskarci nemaju 'suvisnih' organa. To je ta suptilna razina.

Autor: Cococh-Anel   |   09.04.2015. u 16:45   |   opcije


Dodaj komentar