©© - Meni zanimljivo - detalj o osobnoj savjesti

"- Čista ili nečista savjest nema puno veze sa dobrim ili zlom; najgori zločini i nepravde su počinjeni sa čistom savjesti, a ponekad se osjećamo krivima radeći nešto dobro ako se to razlikuje od onoga što drugi očekuju od nas. Tu savjest koju osjećamo kao krivnju ili nevinost nazivamo osobnom savjesti.
- Naša osobna savjest ima mnogo različitih mjerila, jedno za svaku vrstu odnosa: jedno mjerilo za naš odnos s ocem, drugo za odnos s majkom, jedno za crkvu, drugo za radno mjesto, odnosno, jedno za svaku grupu kojoj pripadamo."

Bert Hellinger, 'Skrivena simetrija ljubavi'

03.08.2015. u 8:34   |   Editirano: 03.08.2015. u 8:35   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Dakle: osjećaj krivnje ili nevinosti nemaju veze s time činimo li dobro ili zlo.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 8:43   |   opcije


Pa se ja pitam - kako onda znati činimo li dobro ili zlo?

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 8:44   |   opcije


Ja mislim da svi ljudi čine i dobro i zlo, samo je razlika u tome da li ostaju preuzeti odgovornost i za jedno i za drugo.
Odgovornost je mjerilo, jer kad osoba bježi od odgovornosti onda znamo da nije sposobna i ne želi preuzeti odgovornost za djelo, pa možemo pretpostaviti kako zna što radi, jer kad treba primiti nagradu redovito je prisutna, a kaznu redovito odsutna.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 8:48   |   opcije


Kad bježimo od odgovornosti činimo zlo, a kad ostajemo primiti posljedicu onda činimo dobro.
Bez obzira na to što je bilo prije.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 8:49   |   opcije


A tko je taj koji utvrđuje što je za nagradu, a što je za kaznu?

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 8:50   |   opcije


Jer možda nešto što ti smatraš kažnjivim, taj drugi smatra dobrim djelom.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 8:51   |   opcije


To mi ne znamo, ali znamo da smo voljni primiti i jedno i drugo, ako smo odgovorni.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 8:52   |   opcije


Ostat, pa riješit.
Preuzet odgovornost.
To je uvijek dobro.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 8:52   |   opcije


Recimo tebe baniraju, primaš li to odgovorno?

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 8:53   |   opcije


Što kad moja savjest govori jedno, a tuđa drugo?

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 8:54   |   opcije


Tu sam cijelo vrijeme.
Radi rješavanja.
Nema nikog s druge strane tko bi mogao argumentirano potvrdit odluku o baniranju.
Zatim, suočen s nepoštivanjem vlastite poslovne politike istaknute u općim pravilima, već usmjerenjem na proizvoljno određivanje korisnika kao "problematičnih" i "neproblematičnih" bježi iz komunikacije.

A ja sam još uvijek tu, otvorena za razgovor....

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 8:55   |   opcije


Ostajemo dok ne rješimo.
Nastojimo se razumijeti.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 8:55   |   opcije


Znači, ne prihvaćaš kaznu. Jer u tvojem sustavu nisi napravila ništa loše.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 8:58   |   opcije


Ne razumiješ me. Ti misliš da nije riješeno. A druga strana očito misli da je.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 8:59   |   opcije


Prihvaćam činjenicu da je nastupila promjena.
Ne prihvaćam razlog.
Razlog je laž.
Objašnjenje razloga baniranja je glupost.
Sve se urušava, to je neobranjivo, zato se domaćin povukao iz komunikacije, jer zna da je taj ban nasilje, a ne zna ga opravdati.
A ja sam još uvijek tu, ako može argumentirati, ja sam tu....

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:07   |   opcije


Znači, osoba koja je banirala pobjegla je iz komunikacije, inače da je sve čisto, razgovarala bi sa mnom bez problema u situaciji odluke koja je čista kao suza (o baniranju).
Moj nik je baniran, a osoba koja je banirala ne zna objasniti čvrstim argumentima zašto.
Baniranje je nastupilo, to nije sporno, to smo prihvatili.
Sad znamo i da osoba koja je to učinila nije sposobna to argumentirano objasniti i zato bježi iz komunikacije.

Razlog ne prihvaćam.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:10   |   opcije


A ekstreme kao Hitler ne bih komentirala.
On je bio uvjeren da radi dobru stvar.
Ali kada je trebao preuzeti odgovornost- ubio se.
To znači da je ipak možda znao da to baš nije bilo u redu.
Izbjegavao je odgovornost.

Razlika između dobra i zla je u odgovornosti.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:12   |   opcije


Moje je viđenje da je baniranje tebe bilo opravdano. Jer si bila vrlo neugodna ovdje na blogu. Nisam jedina koja tako misli.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 9:12   |   opcije


Zašto nisu svi banirani koji su neugodni, to je njihovo, a ne tvoje.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 9:15   |   opcije


To je sve u redu, osim u činjenici da ja ne bih bila neugodna da se baniralo na vrijeme neugodne koji su me maltretirali.
Prema tome, kriteriji se nisu primjenjivali na sve, a to znači da je to moje i da ja imam pravo pitati zbog čega.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:19   |   opcije


Zašto sam ja dobio rak a ti nisi? I nitko mi to nije objasno. Po svim mojim kriterijima, nisam ga zaslužio.

Autor: MedoDebeli   |   03.08.2015. u 9:20   |   opcije


Ovo mi zvuči djetinjasto, opet su drugi krivi. Uostalom, onaj tko ima kriterije, odlučuje što će s njima.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 9:20   |   opcije


To je stvar principa.
Ne vidim kako se to gleda bez pogleda u povijest, a u povijesti je bilo razloga za baniranje ljudi koji su neugodni prema drugima nekoliko 10-aka puta.
To znači, kažnjava se nešto što se nekome dozvolilo kroz dugi vremenski period.
Ja pitam zašto, a onda se neodgovorno gilja iz komunikacije- to znači da znamo i ja i onaj koji banira da moje baniranje nije opravdano.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:21   |   opcije


Zvuči djetinjasto tražiti da isti princip bude primjenjen na sve?

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:22   |   opcije


U svakoj grupi, na svakom radnom mjestu, svugdje, nikad ne znaš tko je kome što i tko koga štiti. Ako nešto vrijedi za jednoga, ne vrijedi za drugoga. I to je tako. Ako se pobuniš, nahebeš. Postoje obznanjenja pravila, i postoje ona skrivena. Ako ti ne paše, makneš se. Na silu ne ide.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 9:24   |   opcije


I Hitler je imao kriterije.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:25   |   opcije


Da, Hero, ako to tražiš od vlasnika onda je djetinjasto. Iznajmljuje svoju kuću kome hoće bez polaganja računa ostalim kupcima.

Autor: MedoDebeli   |   03.08.2015. u 9:27   |   opcije


a herodina viđ na utakmici sudac uvali jedan do dva crvena kartona a karton zasluže bar još petorica,gravitacija herodina

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 9:29   |   opcije


moja gravitacija,gravitacija suca,gravitacija utakmice

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 9:31   |   opcije


Kupcu je dato na uvid Opća pravila po kojima se prodavatelj obavezuje vršiti svoj dio pogodbe po premiumu, Medo.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:32   |   opcije


gravitacija nije baš poštena

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 9:32   |   opcije


A onda nikne proizvoljni "kriterij" o "problematičnima" i "neproblematičnima", pa neke magle oko "prirodne ravnoteže" i slične bedastoće, pa se pitam da li opći kriteriji ne vrijede za vegu, eteerniisa, zlatkicu, ivanschchicu i slične spodobe?

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:33   |   opcije


U čemu je zapravo problem?

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 9:34   |   opcije


To je razlog zbog čega se više o tom banu ne razgovara.
Ja prihvaćam i da je nastupio i da ga vlasnik ne može opravdati.
Sve ja to prihvaćam.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:35   |   opcije


herodina bez obzira na sve kartone i nepravde svi smo tu a neki i od velikog praska kad je nastala iskrica

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 9:35   |   opcije


usisala nas gravitacija

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 9:36   |   opcije


U vezi zapisa je tema što čini razliku između dobra i zla- odgovornost.
Ostati na mjestu dok se ne riješi stvar.
Da je Hitler bio uvjeren da je u pravu ne bi se ubio, tako da je vlasnik siguran da je u pravu ne bi imao problema razgovarati "do tvrdog" o ovome što mu se događa u dnevnom boravku ko fol po "općim pravilima".

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:36   |   opcije


Ja sam još uvijek tu i otvorena sam za razgovor.
Prihvaćam i činjenicu da znam biti izuzetno neugodna, a ne samo neugodna, ali i da znam prepoznati kad netko vara kupce.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:37   |   opcije


Pusti Hitlera, samo on je znao zašto se ubio. Po meni, zbog straha od mučenja.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 9:37   |   opcije


Ne ometa mene crveni karton, ali imam mišljenje o sucu.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:38   |   opcije


Ubio se zbog straha od odgovornosti.
Znao je da ono što je radio je loše.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:39   |   opcije


nema on potrebe razgovarati isto ko i političar,bankar,direktor ajd možda ponekad

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 9:39   |   opcije


Da, tema je - različite savjesti. Ono što je u nečijem sustavu ok, u nečijem tuđem nije.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 9:39   |   opcije


Osobna savjest je kvalitetna kada je sposobna preuzeti odgovornost za sva svoja djela.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:39   |   opcije


to ti je ono sudac meni crveni pokaže a ja poderem njegov i pokažem mu svoj plavi

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 9:40   |   opcije


Opet pitam, u čemu je problem? Zato što drugi nisu banirani? Ali jesu, i bili su više puta, samo ti to ne želiš čuti. I ja sam bila banirana u jednom trenutku. Pak sam se ispričala i vratili me.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 9:41   |   opcije


To ti je ono romane kad nas japanac za*ebe na otvaranju SP protiv brazila, pa osramoti svoju naciju poznatu po časti.
Onda se vidi da sudac nije dorastao suditi takve utakmice, pa ga se ne zove više suditi utakmice tog ranga.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:42   |   opcije


Problem je u nepoštivanju općih pravila, jer nisam primjetila da je banirana ni zlatkica, ni eteerniis, ni vega, ni ivanschchica.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:43   |   opcije


Nije napisao da ćemo zajedno izvršiti procjenu pogreške, nego je to pravo zadržao za sebe.
. Svakako da svugdje ima nepravde... Roman je napisao samo jednu od iznimka; nogometne suce!

Autor: MedoDebeli   |   03.08.2015. u 9:43   |   opcije


Možeš li ti gledati samo u svoje dvorište i preuzeti odgovornost za ono što si učinila? Baš si dijete... oni su ovo, oni su ono...

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 9:44   |   opcije


Možda za plejmejkere vrijede druga pravila, pa se tako proizvodi umjetna prirodna ravnoteža, ali ja mislim da takav plejmejk nije osobito maštovit već primitivan i da ga ne treba štititi, već jednako usmjeravati kao i nas koji nismo opterećeni "prirodnom" ravnotežom.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:44   |   opcije


Da, znam biti vrlo neugodna.
To je odgovornost.

Selektivnu primjenu kriterija ne odobravam.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:45   |   opcije


a onaj gol rukom francuza e to ti je potez,rukometni gol na nogometnoj utakmici i odeš dalje

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 9:45   |   opcije


Razlika između zla i dobra je u odgovornosti:
Vega opere Juicy i kaže da nije- neodgovornost.
Onda joj se dokaže pa se ne ispriča- neodgovornost.
Zaključak: vega je zla osoba.
Objavi tri puta dio dosijea, ne banira ju se.
Zaključak:
Baniraju se u pravilu ljudi koji su ok.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:47   |   opcije


Ovo nije odgovornost. Ovo je tvrdoglavost i/ili nemogućnost razumijevanja situacije. Prebacuješ odgovornost na druge.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 9:47   |   opcije


ak meni da crveni odma ga pojedem pred i podrignem se pa da vidimo koliko ih ima u đepu

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 9:48   |   opcije


Sve se to Romane da riješiti pregledavanje snimke i korekcijom rezultata sukladno onome što je vidljivo na snimci.
Ili treba zaustavljat utakmicu pa pogledat snimku pa razmislit jel gol ili nije gol, inače čemu izlazak na teren.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:48   |   opcije


Ti nisi bila ok, zato si banirana. Nije li ti to dovoljno?

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 9:48   |   opcije


Rekla sam već da znam biti izuzetno neugodna.
Preuzela sam odgovornost.
Da, ja znam biti izuzetno neugodna.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:49   |   opcije


Čak i ja znam da u nogometu vrijedi sudačko uvjerenje, i da snimka ne može poništiti sudačko uvjerenje.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 9:49   |   opcije


Dobro, shvaćam to.
A zašto se samo mene baniralo kad ja nisam bila jedina neugodna?

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:49   |   opcije


poanta i svi smo tu i pravi i krivi i srednji

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 9:50   |   opcije


Eteerniis je recimo izuzetno ugodan?
Ili Zlatkica?
Ili Ivanschchica?
Ili Vega?
Kako to prolazi i zašto?

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:50   |   opcije


Preuzet ćeš odgovornost kad ne budeš više druge miješala u to što znaš biti vrlo neugodna. Nisu drugi krivi što si ti neugodna. To je tvoj izbor.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 9:51   |   opcije


sportska sreća te oće

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 9:51   |   opcije


Uostalom ja sam ponudila gazdi pomoć oko administriranja.
Sve bi bilo kao u apoteci.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:51   |   opcije


Ja nisam sponatano neugodna u vrtu npr.
Ali u zološkom vrtu, mogu biti neugodna pa ugrist gorilu, ako me stalno gađa kuglicama iz nosa.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:53   |   opcije


„Osobna savjest je kvalitetna kada je sposobna preuzeti odgovornost za sva svoja djela.“
jesi ti Her preuzeo odgovornost za svoja djela ili stalno tupiš ako tonem ja neka tonu i drugi bilo to zaslužno ili ne, donoseći vlastiti sud o drugima negirajući opća pravila?
Na kraju postoji diskrecijsko pravo (ocjena) vlasnika uz opća pravila da odluči tko će se i kako igrati u njegovom dvorištu bez obzira da li je plaćen ulazak ili ne.
Ja platio ulaznicu pa me istjerali iz kina i kaj sad? Trebao sam insistirati da cijelo kino istjeraju van jer nisam samo ja narušavao projekciju, a ne preuzeti vlastitu odgovornost da sam zasrao.

Autor: budvar   |   03.08.2015. u 9:54   |   opcije


Sve je povezano i ništa se ne gleda izolirano.
Ali dobro. Nema veze.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:54   |   opcije


Sad je pak gorila kriv.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 9:54   |   opcije


e sad nije ovo apoteka ovo ti je više divlji zapad ono saloon sa samo jednim pravilom -ne pucajte u klavirista

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 9:55   |   opcije


Nema diskrecijskog prava po Općim pravilima, osobito u dijelu koji se tiče objave dijela dosijea što je vega napravila 3x.
Niti jednom nije banirana.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:55   |   opcije


ak navrati šerif onda je jebada

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 9:56   |   opcije


:))) da, gorila je mučki provokator i trebalo ga je banirati.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:56   |   opcije


Ako čovjeka staviš na ignore a on dalje dolazi na blog bez problema, to više nije stvar neugode. mišljenja, smisla, to je tehnička pogreška koju treba otkloniti. Baniranje je nečije mišljenlje.

Autor: MedoDebeli   |   03.08.2015. u 9:56   |   opcije


Jel šerif sad na moru?

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:57   |   opcije


herodina ti nemaš one čukljeve pa bi mogla can can otplesati u saloonu

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 9:58   |   opcije


Ako ti netko vrijeđa goste u kafani poput Ivanschchice, Eteerniisa, Vege, Zlatkice, onda kafanu reklamiraj kao kafanicu gdje će vas srdačno pljunuti na ulazu, tijekom opuštanja i po izlasku iz kafane.
A ne kao dating site, gdje vrijede opća pravila.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:59   |   opcije


ak te banira onda nije

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 9:59   |   opcije


Ne mogu plesati kan kan, jer nije napisano u općim pravilima da li se i kan kan smatra vulgarizmom ili ne.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 9:59   |   opcije


Gle, da sam na tvom mjestu, razmislila bih u čemu je točno problem i bila poštena prema sebi, pa time i prema drugima. Jer sve ovo nabrojeno (pre)očito nije problem. Problem je negdje drugdje. I tamo gdje je problem, tamo ga treba rješavati.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 9:59   |   opcije


Her nisam ni napisao da postoji diskrecijsko pravo po Općim pravilima

Autor: budvar   |   03.08.2015. u 10:00   |   opcije


zato na pivu ideš sa protvajnom i zvekneš onak preventivno da te šerif ne vidi

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 10:00   |   opcije


Zlatno pravilo dobrog poslovanja: gazda ne pije s gostima u kafani i ne časti u svojoj kafani.
Tako ni šerif ne bi trebao da prostiš jelte s gostima općit na razne načine, osim po slovu zakona.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:01   |   opcije


Trostruko izuzeće Vege od baniranja zbog objave dijela dosijea, što je navedeno u općim pravilima kao trenutni ban, malo je puno i za diskrecijsko pravo.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:02   |   opcije


To je ipak stvar gazde. I njegova domena. Glupo je da dođe gost u birc i pobuni se jer je gazda častio tamo nekog, a nije njega..

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 10:02   |   opcije


Opet miješaš druge. Ako se Vega provukla, to ne umanjuje tvoje.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 10:04   |   opcije


Ne umanjuje. Nikako ne umanjuje.
Ja mogu biti izuzetno neugodna osoba.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:05   |   opcije


a dajj ono uđeš potiho i odeš za stol u kutu iza klavira i imaš mir

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 10:05   |   opcije


Nije problem počastit, ali kad gazda sjedi, a 3-4 mu redovito cipelare goste, onda bi se trebao malo zapitati, jel to njemu ok prirodna ravnoteža ili je on kao gazda slabić.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:06   |   opcije


tam ti se okupljaju budisti sa revolverima bez metaka

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 10:06   |   opcije


Da, bome si najneugodnija ovdje. Ti kao da se hvališ time što si neugodna. A time ne budeš daleko došla.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 10:06   |   opcije


Her kad budeš imala svoju "kafanu" drži se Zlatng pravila dobrog poslovanja: gazda ne pije s gostima u kafani i ne časti u svojoj kafani.
baš me zanima da li bi častila nekog gosta (npr. mene Budvarom) ili nikada nebi pila s gostima makar to bilo na njihov račun?

Autor: budvar   |   03.08.2015. u 10:06   |   opcije


I, u čemu je zapravo problem?

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 10:07   |   opcije


Otišla bih ja na Smokvicu, ali tamo je čujem kupleraj otvorenog tipa, s istaknutim cijenama i sve, a ja još uvijek tipujem na ljubav, bez price taga.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:07   |   opcije


Odgovornost.
To je moj odgovor na temu koju si postavila.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:08   |   opcije


Ti Bud kad održiš obećanje da ćeš voditi mene i Vegu na kavu, ja ću počastiti i tebe i nju.
Ne treba meni moja kafana.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:09   |   opcije


Nije to odgovor, jer ne preuzimaš odgovornost.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 10:10   |   opcije


Kako ne preuzimam: ja znam biti izuzetno neugodna.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:11   |   opcije


Licemjerje Her.....ti ne želiš biti odgovorna za svoje postupke već uvlačiš druge (koji te kiki boli za druge po sistemu ako mogu drugi mogu i ja....e ne možeš. Tu lekciju života nisi još naučila.)

Autor: budvar   |   03.08.2015. u 10:12   |   opcije


Onda reci ovako: znam biti izuzetno neugodna, i preuzimam posljedice toga. Drugi nisu krivi što sam neugodna, to je moj izbor.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 10:13   |   opcije


Ako si u Rimu ponašaj se kao Rimljanin.
I onda dobiješ sankciju što se u Rimu ponašaš kao Rimljanin???

A ti održavaj obećanja, pa ćeš moći spominjati licemjerje, kad naučiš držati riječ i obećanje to je isto kvalitetno savladana lekcija.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:15   |   opcije


Ne vidim se kao izoliranu jedinku.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:16   |   opcije


Da, ispada da ćeš ti biti odgovorna tek kad svi ostali postanu odgovorni..

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 10:17   |   opcije


A to neće biti nikad pa ti imaš opravdanje za sve što radiš

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 10:17   |   opcije


kvaka22

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 10:18   |   opcije


postepeno herodina i u rimu su kršćanima hranili lavove a sad tamo stoluju pape osim mene ja roman10 stolujem na iskrici

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 10:20   |   opcije


Her svi razlozi (ako su i postojali) za kavu sada ne postoje. I što bi sad trebalo rezati žile?
Piti kavu na silu? Ne pada mi na pamet.

Autor: budvar   |   03.08.2015. u 10:21   |   opcije


Prihvaćam da se SAMO meni ne tolerira povremeno biti izuzetno neugodna.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:25   |   opcije


imam žilete marke gilete jeftino

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 10:25   |   opcije


MENI nije dozvoljeno biti izuzetno neugodna.
Nastojat ću ubuduće biti umjerenije neugodna.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:25   |   opcije


Ne muljaj Bud.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:26   |   opcije


Znači, zaključujem:
ovdje je dozvoljeno biti umjereno neugodan, falsifikator, lažljivac, podlac, pokvarenjak, ali umjereno i bez vulgarizama.

Presrdačna sam, znam da mi je to mana.
Radit ću na tome.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:27   |   opcije


ak se misliš udat moraš bit ugodna i to izuzetno ugodna

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 10:27   |   opcije


Ajde, ne precjenjuj se. Ti si samo jedna od.

Sve ovo mi liči na stav - JA SAM OK - TI NISI OK. Jesi čitala u vezi s tim?

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 10:28   |   opcije


Bad, lažeš ali na hrpe :)))

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:28   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=hLUnGzUyV18

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 10:29   |   opcije


OK Her imaš pravo na svoju ocjenu i ni na kraj pameti mi nije mijenjati tvoje mišljenje.

Autor: budvar   |   03.08.2015. u 10:30   |   opcije


Nikad nisam tvrdila da sam ok.
Primjećujem samo da je administriranje vrlo kreativno.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:31   |   opcije


Poradi na preuzimanju odgovornosti. Bez da si tepaš.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 10:32   |   opcije


Bud je duplić.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:33   |   opcije


to administriranje je ko sex kreativno kak koga zapadne

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 10:33   |   opcije


Onda ja imam sreće :)))

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:35   |   opcije


Hoću, Koke.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:35   |   opcije


neko dobije redovnu porciju a nakog zapadne kraljevski tretman

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 10:35   |   opcije


Bud nije duplić

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 10:36   |   opcije


ti si matina kraljica

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 10:36   |   opcije


Ajd ti Romane naguzi admina da mi vrati 50 dosijea s pasemi na neizrečeno, pa ću opet uplatit premium na neizrečeno, jer na neizrečeno nisam banirana samo me traže platit premium koji je već bio plaćen na pasemi.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:37   |   opcije


http://i.imgur.com/NRJnPUG.png

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:37   |   opcije


Hej, a odgovornost? Evo, već bi mutila nešto

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 10:38   |   opcije


Her nasmijavaš me svojom paranojom. Da se malo potrudiš koristeći svoje „veze“ razbila bi paranoju. Možda sam ja ipak Vega? LOL

Autor: budvar   |   03.08.2015. u 10:38   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=FYf3Cul49Nk

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 10:38   |   opcije


Da ne bi *upku bila kraljica.....

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:39   |   opcije


pupku?

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 10:39   |   opcije


Bud, popit kavu s dvije dame, nije problem ako nisi duplić.
Nasmijavaj se ti na silu, pa bi se mogao i ukakit.
Ti si za mene duplić i točka.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:40   |   opcije


Da, *upku :)))

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:40   |   opcije


Imala ja prijateljicu koju je tata upisao u srednju školu, pomogao joj na faks, našao joj posao, veze kod liječnika, sve... Meni moj tata nije ništa od toga mogao ni da je htio. A ne bi htio. Ja se sama borila. I tako sam jednom išla s tom frendicom negdje s njezinim autom, a nije bilo parkinga, sve zauzeto. I ona se sparkria negdje gdje je bilo zabranjeno. Dođe čovjek na naplatu, meni žao, i potegnem argument. Čovjek nam dozvoli da ostanemo. Da bi mmi kasnije ta ista prijateljica pred cijelim društvom predbacila 'kako sam koristila vezu, tj. argument' za prakiranje na nedozvoljenom mjestu.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 10:42   |   opcije


Meni je isto duhovito, kako mi nebanira neizrečeno nego samo traži novaca, koji su mu već uplaćeni na pasemi :D

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:42   |   opcije


Her problem je naći dvije dame i ako se ti smatraš damom onda je to već pola problema.
Daj odrasti, mislim da ti je već vrijeme.

Autor: budvar   |   03.08.2015. u 10:43   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=RcbTgd0zCQs

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 10:43   |   opcije


kad hipnotiziram adminicu bute najebali

Autor: roman10   |   03.08.2015. u 10:45   |   opcije


Ja sam dama koliko i Vega, ako ne i znatno više, tako da je tebi ponestalo izgovora.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:45   |   opcije


Povrijedilo me je to jer za sebe nisam koristila povlasticu, nego za nju. I to mi predbaci ona, koja je sve u životu prošla preko veze. A onda sam shvatila - a tko će mi predbacit nego ona?

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 10:45   |   opcije


Ti se prestani prenemagati da nisi duplić.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:46   |   opcije


Herod, ponašaj se kao dama. I budi prostojna ovdje. Ako kažemo da Bud nije duplić, onda nije.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 10:47   |   opcije


Ti poznaješ gospodina privatno? Buda?

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:49   |   opcije


Ne tiče te se.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 10:50   |   opcije


Dobro, ja mislim da je duplić.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 10:51   |   opcije


Kako ovo gubi svaki smisao ne vidim razloge daljnjem komentiranju.
Hvala Koko na gostoprimstvu i ne trudi se dokazivati nešto što je očito.

Autor: budvar   |   03.08.2015. u 10:56   |   opcije


Bud :)

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 10:57   |   opcije


I ja se zahvaljujem, jer je neodgovorno dogovarati kavu, pa reći da će nastupiti nakon renoviranja stana u svibnju 2013.g., pa onda ništa do svibnja 2015. godine, to je više nego očito, prosipanje riječi u vjetar.

Hvala na prostoru.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 11:00   |   opcije


Herod, prihvati da se ljudi predomisle. To je njihovo pravo. I da se nekomu ne dopadaš. I da je sve u redu s njim.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 11:03   |   opcije


Tek sada sam pročitao ovaj blog zapis.Ima puno komentara pa bih izgubio puno
vremena da ih pročitam i time bih još više zakasnio s komentarom,zato ću dati komentar
bez čitanja komentara i možda ponoviti ono što je neko već rekao.
Osobna savjest zavisi od osobnog karaktera i osobnog ega.Osobni karakter i osobni ego
nam govore što i kako da radimo.Svi mi znamo što je dobro,a što loše.Svi osim mentalno
nerazvijenih osoba,a na nijh se ovo i ne odnosi.Dali ćemo raditi dobro ili zlo zavisi od našeg
karaktera,a dali ćemo imati čistu ili nečistu savjest zavisi od našeg ega.
Što je ego veći to je manja svijest o dobrom i lošem.Veliki ego nam dozvoljava i opravdava
da radimo ono što nije dobro i tu nema osjećaja nečste savjesti.

Autor: tape   |   03.08.2015. u 12:01   |   opcije


Odgovornost nema nikakve veze sa dobrim
ni lošim,sa čistom ili ne čistom savješću.
Odgovornost nije priznanje krivice.
Odgovornost je ne činjenje lošeg.Čim je počinjeno loše
nema odgovornosti,jer da je bilo odgovornosti nebi uradili loše.

Autor: tape   |   03.08.2015. u 12:38   |   opcije


Upravo suprotno.Ne odgovornost,koju proizvodi naš ego
je uzrok da radimo loše i da nemamo nečistu savjest.

Autor: tape   |   03.08.2015. u 12:56   |   opcije


Hoćeš reći Ivki da radi nešto loše i da je loša osoba.
Ili treba čekati nek to shvati sama, jer admini neće intervenirati niti za nju, niti za bilo koga sličnog njoj u duhu prirodne tolerancije.

Autor: Herod   |   03.08.2015. u 12:57   |   opcije


Reci joj, reci joj... dječji vrtić. Ajd, najviše peti osnovne.

Autor: Cococh-Anel   |   03.08.2015. u 16:25   |   opcije


Dodaj komentar