©© - Skala

Pričamo neki dan na poslu, zezamo se za ručkom. I zaključimo što je muškarcima privlačno kod žena:

- da je mlada (može biti i debela, i nelijepa, i neobrazovana, i uvrnuta..)
- da je bezobrazno bogata (i ta može biti i debela, i nelijepa, i neobrazovana, i uvrnuta..)
- ako nije mlada, i nije bezobrazno bogata, a onda mora biti vitka, dotjerana
- pa dugo, dugo niš
- pa ako je već vitka, i nemlada, i nebogata, dobro je da je obrazovana, pametna, i zdrava u glavu što bi moji klinci rekli
- i onda nema dalje..

19.09.2015. u 8:06   |   Editirano: 19.09.2015. u 8:09   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

:)
ovisi kaj traže.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:09   |   opcije


Ma daj.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:10   |   opcije


Čak da razmislim..

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:10   |   opcije


Ako traže mamu, onda možda i ja imam šanse :(

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:10   |   opcije


Vesela. To je najprivlačnije.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:11   |   opcije


Ono..jednostavna i vesela.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:11   |   opcije


Tebi.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:12   |   opcije


Nee. Ozb.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:12   |   opcije


Izgled je dosta važan ali su ukusi toliko različiti da zapravo i nema veze.
Mlade..ok.
Mladost je lijepa.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:14   |   opcije


Žen(sk)a isto spada u statusne simbole. Nažalost. Vesela i jednostavna je super za po doma..

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:15   |   opcije


Ali je mladost kompatibilna.
Mlado najbolje ide uz mlado.
:)

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:15   |   opcije


Hoću reći, i za muškarce vrijedi slično, samo bi možda na prvom mjestu bili bezobrazno bogati, pa dalje slično..

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:16   |   opcije


A da, dok si mlad, nije problem..

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:17   |   opcije


Ma..mislim ja da je to sve nekako povezano.
Svaki dodatni "komad" opreme ti dodaje malo na stavu. Pa se to vidi.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:18   |   opcije


Komad opreme, što bi to bilo?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:18   |   opcije


Ne znam kad stvari počnu ić nizbrdo. Nekako mi se čini da sam jednako privlačna sad kao prije 20.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:19   |   opcije


figura, socijalni status, karakter, boja očiju, bla.
sve je to dodatna oprema.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:19   |   opcije


Neka si :)

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:19   |   opcije


ali ne vidim nekog benefita tu za sebe:)
To je jednostavno nešto što se podrazumijeva.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:20   |   opcije


Ne razumiejm te. Što se to podrazumijeva?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:20   |   opcije


Ne iznenadi me što sam nekom privlačna. Puno više od toga je potrebno da mi tip bude zanimljiv.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:21   |   opcije


A nisam neki komad za past na dupe.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:21   |   opcije


Nije ti dovoljno da je veseo i jednostavan?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:22   |   opcije


:)

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:22   |   opcije


zaljubljujem se otprilike svakih 10 godina.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:23   |   opcije


i ne znam točno zašto. Ili u što.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:23   |   opcije


a davno sam prestala "pokušavati" pa ako se desi.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:24   |   opcije


tak da mislim da je ključno biti otvorena za opcije.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:26   |   opcije


To se prepozna.
Ako je netko u potrazi.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:27   |   opcije


I to nije privlačno ako je netko u potrazi?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:27   |   opcije


to je privlačno.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:28   |   opcije


Coco...čini mi se da ste jednu bitnu stvar preskočile ,a to je da je njima najprivlačnije kad ga neka hoće.
:))

Autor: Oci-Boje-Duge   |   19.09.2015. u 8:28   |   opcije


jer smo tad automatski otvoreniji i skloniji prilagodbama.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:28   |   opcije


to velim.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:28   |   opcije


Ti fali onaj tip?

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:30   |   opcije


Sad je dovoljno dugo s tom nekom novom da može vagnuti s kojom mu je ljepše.
Možeš ga cimnuti.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:31   |   opcije


Pa sad, ja imam dojam da je bolje biti bitch, neprilagodljiva, takve su zanimljivije

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:31   |   opcije


Ne fali mi.. fali mi osjećaj da imam nekog

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:31   |   opcije


jooj..pa ti si dovoljno bitch :)

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:32   |   opcije


Oči, ovo tvoje je jako optimistično :)

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:32   |   opcije


a i neprilagodljiva si.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:32   |   opcije


Fala, Božo, i tebi na isti način :)

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:33   |   opcije


:))

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:33   |   opcije


Opet igramo kod mene?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:33   |   opcije


nee.
oprosti.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:34   |   opcije


davno sam pokušavala igrati uloge kako bih se više svidjela muškarcu.
To je glupo.
Jer pokažeš nešto što uopće nisi ti i kasnije se grozno izvlačiti iz takve veze.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:35   |   opcije


nije pošteno.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:36   |   opcije


Recimo, kad sam pitala ovog svojeg zašto mi je lagao (što je glupo pitanje, ali me je fakat zanimalo..) rekao je - pa svi lažu.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:36   |   opcije


Iako obmanjujemo stalno manje ili više..ali mislim da je bolje manje.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:36   |   opcije


pa lažu.
:)
odgovor b) bi bio :zato da te ne povrijedim.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:37   |   opcije


Pak sam si mislila - zakaj ja ne lažem? Pa zato jer mi nije sila. To kaj veliš, zakaj bi ja glumatala nekaj kaj nisam, kad je ovo kaj jesam super?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:37   |   opcije


Jesi kad lagala nekom?

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:38   |   opcije


I onda mi se događa da ljudi misle da lažem. Jer to nemre bit istina, jel.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:38   |   opcije


To na sudu pitaju - jeste li ikada lagali?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:38   |   opcije


Ja jesam.
Dijelom je bilo zato kaj svi lažu, dijelom zato kaj je zbilja glupo izgovoriti istinu a dijelom zato kaj sebi ne želimo priznati da smo svinje.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:38   |   opcije


Ne sjećam se da sam lagala..

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:39   |   opcije


Stvari su vrlo jednostavne kad se jednostavno postave . :)
Ništa im nije privlačno kao kad su nekome privlačni.
Muški ego.. eeeh... :))

Autor: Oci-Boje-Duge   |   19.09.2015. u 8:40   |   opcije


I kaj bi uopće lagala?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:40   |   opcije


Laž je nekad uzbudljiva.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:40   |   opcije


Oči, ne znam, bome meni ne imponira bilo tko komu sam privlačna

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:41   |   opcije


Meni je uzbudljivije reći isitnu na način da on ne zna je li istina ili laž :)

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:42   |   opcije


Kaj se vama zapravo desilo?

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:43   |   opcije


brzali ste?

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:44   |   opcije


sex?
obaveze?

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:44   |   opcije


A valjda zahlađenje.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:44   |   opcije


zbog čega?

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:45   |   opcije


Coco..nama ne , ali njima da.. mi smo dva različita svijeta... muško -ženski..

Autor: Oci-Boje-Duge   |   19.09.2015. u 8:46   |   opcije


Brzali nismo.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:46   |   opcije


:)

Autor: Gospar_D   |   19.09.2015. u 8:46   |   opcije


Valjda nam je ponestalo tema..

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:47   |   opcije


ah..teme..

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:47   |   opcije


:)

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:47   |   opcije


Različiti ritam, što je važno

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:48   |   opcije


On u penziji, a ja na 220V

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:48   |   opcije


Mislim da je prvi znak prave i stabilne veze kad prestaneš razmišljati o temama.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:48   |   opcije


mrzim teme.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:49   |   opcije


Vidiš.
On zapravo ima beskrajno puno vremena i samo bi se provodio. I onda ne nađe penzićku nego MLAĐU ženu s hrpetinom obaveza.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:50   |   opcije


A vjerojatno nema dovoljno sredstava da nađe nezaposlenu mladicu.
:)

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:50   |   opcije


Ovaj tjedan sam u jednom danu imala: međunarodnu inspekciju na poslu o kojoj ovisi naš budući posao, ali nam mogu i ponišiti poslove unatrag ako ne prođemo; sučeljavanje na sudu s 3 eksperta iz moje branše; i morala sam se s podstanarom natezati da vratimo granice tamo gdje im je mjesto.

Ajd nije mi svaki dan takav, no tko bi to razumio?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:50   |   opcije


mislim li?
- da je mlada (može biti i debela, i nelijepa, i neobrazovana, i uvrnuta..) - mlado traže nezreli
- da je bezobrazno bogata (i ta može biti i debela, i nelijepa, i neobrazovana, i uvrnuta..) - njih traže slabi
- ako nije mlada, i nije bezobrazno bogata, a onda mora biti vitka, dotjerana - - površnima idealno
- pa dugo, dugo niš - a jbg
- pa ako je već vitka, i nemlada, i nebogata, dobro je da je obrazovana, pametna, i zdrava u glavu što bi moji klinci rekli - ma mora biti trknuta bar malo
- i onda nema dalje.. - nisam normalan

Autor: Gospar_D   |   19.09.2015. u 8:53   |   opcije


Ne razmišljam više o njemu, jer smo si sve rekli.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:53   |   opcije


svejedno si mu to rebala reći.
da mali razmisli.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:54   |   opcije


Jednom sam gledala B.Ecclestonea na partiju.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:55   |   opcije


Što sam mu trebala reći?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:55   |   opcije


Djevojka mu je mlađa od mene dosta.
E..lik je plesao satima.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:55   |   opcije


Ali baš plesao-plesao.
R&R..bla.
Satima.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:56   |   opcije


On zna za kaj mu treba mlađa žena.
da bude mlad:)

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:57   |   opcije


Da, i?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:58   |   opcije


A gle Gospara...

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 8:58   |   opcije


Niš. Kasnije sam malo razmišljala o tome.
Bih li mogla.
Da sam mlađa malo :)))
Brijem da ne.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 8:59   |   opcije


A što to?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 9:00   |   opcije


Biti nečija mladost.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 9:00   |   opcije


Mislim..fora bi bilo plesati s njim jer zbilja odlično pleše.
Ali seks, praćenje rutine koju netko utabava sto godina..bah.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 9:02   |   opcije


Ovaj moj ex je 6 godina stariji od mene. Sportaš, i u dobroj je kondiciji. U glavi je mlad.. Valjda kao i Bernie.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 9:02   |   opcije


Valjda sam za ovog postala prestara, takav dojam imam, malo me operacija hitila unatrag.. no, bolje sad nego kasnije

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 9:04   |   opcije


ma..bu prošlo.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 9:04   |   opcije


samo odi na sistematski prije nove veze :)

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 9:05   |   opcije


Već prolazi..

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 9:05   |   opcije


Zašto?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 9:05   |   opcije


zekam.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 9:06   |   opcije


ali "u dobri i zlu, zdravlji i bolesti" se ne bi isticalo toliko da zbilja lako drži vodu.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 9:07   |   opcije


dobru, zdravlju..

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 9:07   |   opcije


najbolje su veze bez zla i bolesti.

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 9:07   |   opcije


moram off.
kiss!

Autor: bozicnica   |   19.09.2015. u 9:08   |   opcije


Pa to je, ta moja veza i nije bila veza. A ja sam mislila da je bila. Tj. meni je bila, a njemu nije. I dok ga nisam stisnula pred zid tek je tada izašlo iz njega. A mogli smo klimat još dugo..

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 9:08   |   opcije


Morma i ja po malu na trening uskoro

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 9:09   |   opcije


Teško je u našim godinama kad si nađeš nekog, a taj se razboli, a nema još onog jakog ljepila da to drži na hrpi.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 9:11   |   opcije


A opet, Bog nam pokazuje put, a ako ne vidimo, onda nam glavu na silu okreće.. to ponekad bude neugodno, ali On zna..

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 9:12   |   opcije


Coco..nema tu pravila..

Autor: Oci-Boje-Duge   |   19.09.2015. u 9:20   |   opcije


najlakše je gledati mane drugih , ajde malo o sebi
što žene traže u 40 + od muškaraca
da li bace oko na onog koji ima više kila a dobar ko kruh ...
i itd...
svi smo mi crveni ispod kože i svak na svoj mot ..

Autor: RI41   |   19.09.2015. u 9:57   |   opcije


jutro...pa dok ja dojdem do vas vi već na 100 komenta? a treba sve pročitat..i onda skužiš da nemaš kaj reć jer je već sve rečeno! i fakat, klonila bih se generaliziranja...no da muški pristaju na kaj god često radi tanjura tople kaše, jest! a i žene za nekog tko će im po kući šarafat ili bit taxi služba? nisam zainteresirana za takvu razmjenu dobara. onu drugu, koja uključuje čovjeka, njegov habitus i sve moje što nosim sa sobom (zanimljivo, srela sam tipa kojem to piše kao tatoo na podlaktici) e to već teže...gotovo nemoguće! osim u tragovima i pokušajima. no, ne odustajem od sebe pa tako nit od...odnosa dvoje ljudi! to mi je cilj, a ne sredstvo!

Autor: mai_sarai   |   19.09.2015. u 10:12   |   opcije


dobro jutro, :)

'skala' je samo statistika.. svatko ima neki svoj kriterij.
.. i da, postoji razlika, za po doma, za showing.. kao za odjeću tako i za ljude (odjelo (ne)čini čovjeka?)

skala prioriteta-redosljed, nebi ih nazvao kriterijima.
ženska skala, počinje novcem, ponavlja se kao kriterij u ostalim kategorijama.

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 10:14   |   opcije


one bi rekle -- matrijalna sigurnost -ne novac

Autor: RI41   |   19.09.2015. u 10:17   |   opcije


Jučer smo komentirali da ne smijemo svaku ljudsku pogrešku nazivati svinjarijom i ljude svinjama. Prebacimo teret i na druge životinje. Svinjarija i psina, a ja obožavam obje vrste. Zašto nešto ne bi bila teletina. Ovo što se Coci dogodilo to bi mogla biti ta svakodnevna teletovina, ili mačkovina, ili sovoljugina, ili kojotovina...vukojebina...mišorupčaga... ( samo obični prijedlog )

Autor: MedoDebeli   |   19.09.2015. u 10:22   |   opcije


-ne, materijalna sigurnost je upravo odskočna daska za želje više kategorije.. ali slažem se da se to tak kaže (štreberski korektno). Laž, ponekad neprimjetna, skoro uvjerljiva.. idealizirana, a nitko se ne drži ideala ili pravila. Samo tako kažu... (svi, ne samo one).

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 10:22   |   opcije


statistika je nešto kao paralelni svemir. i vrijedi, samo za one koji joj bezrezervno vjeruju.

:)

Autor: mmmmmm_da   |   19.09.2015. u 10:22   |   opcije


ma da (mmmka), statistika je čudo.. svemoguća, konformistička, alat. U rukama majstora upotrebljiva za bilo što pa i kao ova skala.. ili hvatanje quarkova. :)

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 10:26   |   opcije


Meni je bolja laž nego onaj licemjerni izgovor; toliko te volim da te ostavljam da budeš sretna s boljim čovjekom jer te ja ne zaslužujem. Kad bi to meni žena rekla, igrali bi se golubova.

Autor: MedoDebeli   |   19.09.2015. u 10:27   |   opcije


Izreka: " Točan zbroj netočnih podataka!"

Autor: MedoDebeli   |   19.09.2015. u 10:35   |   opcije


"Bez ičega!... Daj mi jednog, da nije nepovratno izrauban prošlošću. Bez ičega nek dodje! Samo nek nosi u sebi vjeru u sebe i nas. Da je vrijedan, da ne bježi od svojih odluka i posljedica, i nagrada! za to... Da stvarno VOLI, recimo, vrlo kvalitetna vina i da zbog toga i ŽELI da ima love za njih i ostalo, da HOĆE da stvara novo i da ga zabole za staro... Nek dodje gol i bos na bajku- UZIMAM." (ja)

- Aj ne seri. TAKAV- neće doći samo sa biciklom. (frendica)

:)

Autor: mmmmmm_da   |   19.09.2015. u 10:38   |   opcije


Na bajku ili na kroniku dana?

Autor: MedoDebeli   |   19.09.2015. u 10:41   |   opcije


tko je spomeno vino ?
Gdje ?
:)

Autor: RI41   |   19.09.2015. u 10:43   |   opcije


jao, Medoooo, što si ti hermetičaaannnn...:D

Autor: mmmmmm_da   |   19.09.2015. u 10:43   |   opcije


nu RI. ko tartuf da je nanjušio :))

sad i ovdje vino. ajmo bacati malo... Degrassi chardonnay?

Autor: mmmmmm_da   |   19.09.2015. u 10:46   |   opcije


(frendica) .. da, male jednostavne rečenice koje ubiju (dobar) odlomak nabrajanja. Tako je to. :))

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 10:47   |   opcije


ma. to je pitanje amebe i jajeta, haš. štaš gledati jaje, jbt. gledaš osobu na nivou amebe kako kotira. sve ostale nadogradnje do jajeta su onda ziherica. to je rendica htjela reći. i, u pravu je.

Autor: mmmmmm_da   |   19.09.2015. u 10:50   |   opcije


Frendica, isto

Autor: mmmmmm_da   |   19.09.2015. u 10:51   |   opcije


ne znam...ja se držim one (kad su muškarci u pitanju )

" bolje plakati u mercedesu nego na biciklu "
( i onako ćeš plakati )
:-)

Autor: sleeping   |   19.09.2015. u 10:54   |   opcije


Ne bih rekao da sam hermetičan jer propuštam zrak na više načina. Ili je to neka metafora koja bi trebala biti jasna, ono... dapače....

Autor: MedoDebeli   |   19.09.2015. u 10:55   |   opcije


Naprotiv!

Autor: MedoDebeli   |   19.09.2015. u 10:57   |   opcije


aaa, slipi :)

bogami bih bila spremna početi od nule. ništa mi tudje ne treba. treba mi spremnost za novo.

Autor: mmmmmm_da   |   19.09.2015. u 10:58   |   opcije


nisam kužila tvoju metaforu, Medo, pa sviram malo :D

Autor: mmmmmm_da   |   19.09.2015. u 10:59   |   opcije


zigante muškat ...
odoh dalje da mi ne rastu zazubice ...

Autor: RI41   |   19.09.2015. u 11:03   |   opcije


Mislim da sam upravo došao iz Sirije i teško me je razumjeti, teško se izražavam glede hermetičnosti...kao da nisam hermetičan.

Autor: MedoDebeli   |   19.09.2015. u 11:03   |   opcije


mmka..zezam se :)

u godinama sam kad kad znam što bih
htjela,al mi ne može bit
i ja bih sve ono što si ti nabrojala gore

:)

Autor: sleeping   |   19.09.2015. u 11:04   |   opcije


Otvoren sam na više načina. tu je metafora ( moja )

Autor: MedoDebeli   |   19.09.2015. u 11:05   |   opcije


baš bi bilo fora. udješ ko podstanar u prazan stan. ti imaš jedne gaće, on isto. nemate krevet. ništa nemate. stojite i gledate se. (sad muzička zavjesa. ko neke fuge rezane tehno udarima i, tu i tamo, sevdalinka promiče u dubokoj pozadini...)

Autor: mmmmmm_da   |   19.09.2015. u 11:06   |   opcije


mmka, nije problem početi od nule ako znaš zašto.. imaš cilj. Tad je sve 'lako'. (a računa se da sad imaš iskustvo-znanje-sposobnost koje prije x-godina nisi imala pa nije baš od nule kao prvi put u životu..). Problem je samo vijek trajanja, koliko početaka je moguće ili se ciljevi prilagođuju godinama.. itd.
Moj cilj više nije skupljanje novca.. nego živjeti. Pokušati uživati..

bez tog je slipi bolja opcija, bolje sto godina biti bogat nego jedan dan siromašan.. rekli bi likovi iz romana. .. i imaju pravo.
:))

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 11:07   |   opcije


:)

idem na neke treninge. bude naporno nekad. pa uhvatim sebe kako rajcam trenera da mi digne na višu razinu aparaturu :) a dečko crkava od straha da ću mu riknuti na pauerplejtu i dać onda ON dobiti otkaz. jbg. kad volim pulsiranje širenja:/

Autor: mmmmmm_da   |   19.09.2015. u 11:11   |   opcije


hm. ko o seksu da pričam gore. ha? jel to- to??

Autor: mmmmmm_da   |   19.09.2015. u 11:13   |   opcije


ma ljudi moji

ja bi nešto (nekog) zgodnog,mladog,moćnog,materijalno
i emocionalno potkovanog , da se dičim njime..da me nosi ko kap vode na dlanu..da mi skida zvijezde s neba :)))

e da...i da je u krevetu tornado :)
da me gleda kao božicu ...da mu ne smetaju moji široki bolovi...moj celulit..moje bore smijalice..i moj pogled koji šara kad naiđe zgodno muško

eto..to bi ja :)

ali to mi neože bit ,pa sad očekujem samo burek i to bez jogurta :)))

Autor: sleeping   |   19.09.2015. u 11:19   |   opcije


ne bolovi..nego bokovi :))

a i bolovi da mu ne smetaju
u jutro se dižem četveronoške :)..sve kosti bole..bemti

Autor: sleeping   |   19.09.2015. u 11:21   |   opcije


Ahoj :)

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 11:21   |   opcije


:DD

al barem da ti se mast iz bureka niz lakat cijedi, jelda :))

ajoj. ajmo ća. u prizemnost. :****

Autor: mmmmmm_da   |   19.09.2015. u 11:21   |   opcije


(uzgred, slipi... ako trašiš nešto, a neko ti je u zagradi... razmisli o tosteru nekom :D)

Autor: mmmmmm_da   |   19.09.2015. u 11:23   |   opcije


Meni se događalo da naiđem na nekog zabavnog, ekstroverta, čak se i zaljubim, ali kad pomislim da bih ga predstavila svojim frendovima, nekak mi nije dobro. Jer jest da je zabavan, i mogu ja s njim, ali je naporan, netko nešto kaže, a ovaj to demantira i počne pametovati... Pak si mislim, važno mi je kakav je pred i prema drugima. Nije mi svejedno. Nije izgled toliko bitan, iako nije nebitan, ali to kakav je u komunikaciji, to mi je važno.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 11:25   |   opcije


je toster je u pitanju

gurneš friško...izađe prepečeno :))

Autor: sleeping   |   19.09.2015. u 11:26   |   opcije


Tip koji mi je najviše značio u životu, bilo je to davno, i za kojim sam godinama patila, bio je cinik, i taj bi napravio rusvaj, neugodan prema ljudima do boli.. A ja se zalepila i ne puštam.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 11:28   |   opcije


komunikacija ?!
pa da

zašto ružni i oni od 170 visine uvijek na
pvtu super komuniciraju ,a oni zgodni..visoki..
samo
jesi za akciju ?
:)

Autor: sleeping   |   19.09.2015. u 11:30   |   opcije


I to kaj Mmmka veli, da je počistio svoju sadašnjost, i da je spreman za nekaj novo. Eto, ja mislila da sam naišla na takvog, barem mi je tako govorio, a ispalo je da nosi težak teret i da ga se ne može osloboditi.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 11:30   |   opcije


Cocosh.. pa jel kriterij muškarac/žena/osoba ili šnaucer koji ne laje?
biti naporan (kao ja).. nije isto što biti u razgovoru-raspravi, u pravu .. ako se već razgovara, tad nikad pametniji ne smije popustiti, to je samo poslovica :))

btw, slipi, ja to nazovem doggystile.. uz koji jauk ljudi misle da se sexam :))

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 11:30   |   opcije


Bože, sačuvaj me onih koji su u pravu. Hush, ja volim da mi je ugodno, a ne da sam u pravu. Pa to vrijedi i za njega.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 11:31   |   opcije


Ako je žena kao auto, onda je muškarac kao pas.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 11:34   |   opcije


Sleep, više se trude :) Oni dvometraši sa svim atributima misle da su bogom dani, ništa od njih se ne dobije.. (opet generaliziram, no kaj sad..)

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 11:36   |   opcije


a jbg nemam 2 metra

Autor: Gospar_D   |   19.09.2015. u 11:37   |   opcije


tako je coco..
trud..da

Autor: sleeping   |   19.09.2015. u 11:38   |   opcije


- naravno, malo 'cimam'..
borba je za mlade, stariji traže ugodnost, zavjetrinu.
upravo je blog-tema- .. brbljanje suprotnog, ako se tu složimo i ne kontriramo, tad je dosadno, prazno.
Sjediti u društvu, šutjeti? .. bar vic ispričati, imati mišljenje-stav, o nogometu, vremenu, sexu .. samo imati mjere.
..+ biti 'alfa'? Nije li to također cilj? Nije li to i tvoja želja, 'najboljeg', dal partnera ili šnaucera..? Naravno, ako ima feler, .. tad radije nek šuti. :))

-nema pravila, nego u hodu prilagođavati se.. (jedina ozbiljnija rečenica ostalo je bla-bla uz kavu). ;-)

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 11:38   |   opcije


Ae, pa se trudiš :) Nisam ni ja manekenka od 19 godina, pa se i ja trudim.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 11:38   |   opcije


Nisam rekla da treba šutjeti, nego mi je bitno kakva mu je komunikacija. M

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 11:39   |   opcije


Da ne laje bez veze :)

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 11:40   |   opcije


još jbg nekako mi je najugodnije kad je glava na ramenu.

Autor: Gospar_D   |   19.09.2015. u 11:40   |   opcije


Njezina glava ? :)

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 11:41   |   opcije


razumije se

Autor: Gospar_D   |   19.09.2015. u 11:42   |   opcije


Bolje nego u torbi.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 11:43   |   opcije


Važno mi je i da ne mljacka dok jede. Da lijepo jede.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 11:44   |   opcije


ma u stvari
kad se zatreskam
ništa mi od toga nije bitno :)

a drži me to (treskanje )...bar u tri susreta :))
poslije...
ma poslije niš :)

do sljedećeg zatreskavanja

kaje samnom ???

Autor: sleeping   |   19.09.2015. u 11:45   |   opcije


A u kaj se zatreskaš?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 11:46   |   opcije


iskreno...poslije se i ja pitam u kaj

Autor: sleeping   |   19.09.2015. u 11:47   |   opcije


da, cocosh.. (ali) :))
to se kao vještina komunikacije može nazvati diplomacija, taktičnost.. ili lavež :)
mora vladati i tom vještinom u suprotnom nije u pravu bez obzira na argumente, npr ja proturiječim dami? .. :) ali ovo je blog, nije domjenak kod mr.presidentea.. ako je na seoskom derneku treba znat zviždat, ako je u kazalištu pljeskat i vikat bis.. ancore!..
-ali, dal je to početno pitanje? Tražimo li partnera za van ili za doma? Za pokazivanje ili za krevet? Rafiniranog ili sirovinu koja može izazvati međunožne drhtaje?
... All-in-one? To ti je ko švicarski nožić, može, ali je pravi alat najbolji. + svaka osoba je ponajprije svoja, ne moja-tvoja. Različita. A svi želimo prilagoditi je svojim željama umjesto uskladiti se. .. (znam, opet previše..) :)

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 11:49   |   opcije


na prvu me dobije..fakat komunikacijom

i onda shvatim...da se svi parametri moraju poklopiti
moji parametri za mog muškarca :)
komunikacija..izgled..i ono nešto :)

Autor: sleeping   |   19.09.2015. u 11:50   |   opcije


-tražimo li nekog (osobu) za sebe ili za druge (pokazivanje)?

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 11:50   |   opcije


Hu, šarafciger ali ne iz kompleta! Jel to?

Autor: MedoDebeli   |   19.09.2015. u 11:52   |   opcije


Samostalni šarafciger?

Autor: MedoDebeli   |   19.09.2015. u 11:54   |   opcije


"tražimo li nekog (osobu) za sebe ili za druge (pokazivanje)?"
-isključivo za sebe

Autor: Gospar_D   |   19.09.2015. u 11:55   |   opcije


Okasti 17 ( mijenja i rezervnu gumu )

Autor: MedoDebeli   |   19.09.2015. u 11:56   |   opcije


Medo.. komplet, gedore.. svaka je za neki šaraf.. moraš imati set-komplet inače je (skoro) neupotrebljivo.
Kao što život nije samo hrana, tako ni ključ br 13 nije odgovor na sve matice.
.. a to može biti npr sex=br13... ili izgled, novac.. bilo što, obično suma.
Problem setova je od-do.. mali ključevi, veliki ključevi.. a specijaliziran ključ je uvjek najbolji za neki specifičan task, neupotrebljiv za ostale. Koliko j eneka osoba ''široka'' u tom rasponu, tj set gedora?.. toliko može ispunjavati tuđa očekivanja.
.. a što s tom osobom? Tko ispunjava njegova očekivanja? Ja bi najradije sexao miss universe, čitav harem. Bili one mene odabrale ili Barbijevog Kena, Berlusconija, BradPita ili Messija?...

set ključeva je besmislen bez matice, onog čemu služi, drugoj strani... tad je par, sve ostalo ne nepar.

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 11:58   |   opcije


medo...pitaš haša
a da mene pitaš..rekla bih
bušilica :)
sa kompletom borera

za tanko(ćutnost )..debelo(kožnost)..duboko(umnost)...i ostale rupe...koje
život znače
:)

Autor: sleeping   |   19.09.2015. u 11:58   |   opcije


Ja bih rado osobu i za po doma i za pokazivanje. No, dobro, nije to pokazivanje, nego za po vani. Da zna kad treba urlati, kad fućkati, a kad zašutjeti.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 11:58   |   opcije


eto...haš i ja isti odgovor
samo s različitim alatom :)

Autor: sleeping   |   19.09.2015. u 11:59   |   opcije


I to mi je jako seksi :)

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 11:59   |   opcije


A gle, ako sam ja multitasking, onda bi i on trebao biti sličan..

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 12:00   |   opcije


Prije dosta godina mi je stariji gospodin dao vrlo zanimljiv odgovor za puno mlađu suprugu: " Mogu si priuštiti i pokazivanje!" Nisam imao više pitanja. I danas mislim da je on imao nešto za sebe. I ona, valjda, za sebe.

Autor: MedoDebeli   |   19.09.2015. u 12:03   |   opcije


-ili kao odgovor Cocoshaneli... (čisto hipotetski, ''da sam, da smo...'').
da sam ja tvoj partner, da se volimo, tad bi ja za tebe bio to, pristojan, ugodan, maniri bez nepotrebnog pametovanja (napornog), u bilo kojem društvu. Prilagodljiv.
Dali bi ti tad bila recipročna partneru u istom tom kontekstu? Jedno želi kazalište, drugo cajke? Ili je to u startu nekompatibilno stoga i nemoguće? Dal nas tad muzika definira, krug prijatelja?.. postaje karikirano?

Obrnuto, u svom društvu, ne moram paziti na manire, ne moram brinuti dal će me krivo pogledati.. to je moje društvo, zato je moje društvo. Vrijedi obostrano, ako sam u krivu, kažu, 'haš ne seri'. (točka). To je društvo, ne oni domjenci gdje pazimo na položaj vilice ili koja žlica je za desert.
Tko želi šnaucera, ima šnaucera.. meni može biti draži ''žučko''...

(ovo nije osobno prema Coco.. baš hipotetski primjer, sorry ako zvuči drugačije, samo bla-bla..).

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 12:07   |   opcije


hmmm ono što ima puno utakmica u nogama i igra na tehniku a ne na snagu. nezrelost odbija. nda treba biti trknuta na pravi način

Autor: Gospar_D   |   19.09.2015. u 12:07   |   opcije


Jebga, Slee, uz takvu bušilicu treba ti i brusilica....pa ovo, pa još i ovo i eto tebe u potražnji čitavog kompleta. I odjebeš samostalni šarafciger.

Autor: MedoDebeli   |   19.09.2015. u 12:07   |   opcije


Meni nije nevažno pokazivanje. No, nije toliko bitan izgled i detalji, koliko opći dojam. Ono, da si on i ja pašemo kad nas se vidi zajedno, da se na nama vidi da nam je lijepo, da razgovor teče među nama, a i s drugima, da on bude na mojoj strani i ja na njegovoj, bez obzira na vlastito mišljenje. Da smo tim.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 12:08   |   opcije


slipi, ako zatrebaš hilticu, javi.. :))
ali ujutro zaboravi na zornjaka ili doggyja.

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 12:09   |   opcije


Hush, pa nije nevažno ni njegovo društvo. Nemrem ja s nekim tko sluša cajke, a zakaj i bi? Ljudi idu u kompletu, njegovi najbliži, pa prijatelji.. nije to nevažno.. uh, previše negacija

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 12:11   |   opcije


jedan vjerojatno još stariji gospodin od onog starijeg gospodina u braku mi je rekao (da ne bude zabune ima tri braka iza sebe)
-žena? ma daj ne pričaj gluposti. kada zaželim ženu naručim si ju

Autor: Gospar_D   |   19.09.2015. u 12:12   |   opcije


Osim toga, glazba koju slušaju definira ljudi. Ja tako mislim, jer mi je glazba važna u životu. Jer nije glazba samo glazba, već i odraz način života. Ima ljudi kojima glazba ne znači puno. Meni znači.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 12:13   |   opcije


da pojasnim - ljude definira glazba koju slušaju

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 12:14   |   opcije


Glazba je način povezanosti s Bogom. Ili Svemirom. Ili s nečim onim tamo..

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 12:14   |   opcije


'' da on bude na mojoj strani i ja na njegovoj, bez obzira na vlastito mišljenje. Da smo tim. ''
- s tim se savršeno slažem (prije spomenuo 'par', to je to..). Samo druge riječi, 'par' mi je draža u kontekstu.

problem je u tom sparivanju, ako se podsjetimo što sve treba biti u setu ključeva.. bezbroj sitnica, koje se zbroje u 'krupnicu'.
možda je nemoguće upariti bezbroj? Ostaje neki optimum, kompromis?.. a s godinama kompromise sve teže prihvaćamo?

tad se netko odluči za ''šnaucera''.. kao jednostavnije nego sparivanje.

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 12:14   |   opcije


Ok, par :) To je iznad svega, po meni. Zajednički cilj je iznad pojedinačnih. Naravno, da nema međusobnog gušenja.. prihvatiti partnera takvim kakav je, ne pokušavati ga promijeniti. No, u startu treba biti nekih podudarnosti..

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 12:17   |   opcije


''Nemrem ja s nekim tko sluša cajke''
- to sam naveo karikirajući..
- naravno da će osoba koju upoznaš biti sličnija tvojim ukusima.. (a ima i izuzetaka).
ako se upoznate u glazbenom zavodu, mala šansa da je za cajkuše.. ako se upoznate na faxu vjerojanto nije čoban itd.. tako da već tvoj životni stil služi kao filter nekek kompatibilnosti. U nekom vegan restoranu ćeš sresti vegana.. na koncertu rollingstonesa, itd itd.

karikirao sam ekstrem, znam, bezobrazluk u argumentaciji :)

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 12:19   |   opcije


Ne kažem da se partneri ne trebaju mijenjati, dapače, no ne može se to na silu, vrijeđanjem, agresijom.. e, to je već opet komunikacija. Da mi on kaže kako mu se ne sviđa to što sam obukla, ali na način da ja to ne shvatim kao uvredu, već kao poticaj. Komunikacija!!!

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 12:19   |   opcije


Hush, ok je potegnuti za ekstremom :)

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 12:20   |   opcije


Ali gle, gdje ja mogu upoznati nekog? Na faksu više ne mogu, u restoranu je malo vjerojatno, na koncertu? S puno sreće, dođu ljudi upareni, a ja solo ne idem.. To je pitanje svih pitanja: kamo ići u mojim godinama i upoznati nekog sebi sličnog?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 12:23   |   opcije


Išla sam na ples samaca, i upoznala nekog, i bilo je ok dok je bilo. Ples je ok mjesto. Iako i tamo dolaze oni kojima se nije cilj upariti, već skloniti na neko vrijeme.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 12:25   |   opcije


-koliko smo spremni na iskrenu komunikaciju?
spomenula si odjeću, ako se on ne slaže, ne sviđa mu se..
pravilo, gantleman UVIJEK pohvali izgled, nikad ne kritizira (eventualno diskretno popravi i sl.).. to su pravila, ako govrimo o domjenku, bontonu, ..
no, opet, dal je za po vani ili za po doma..
npr, 'mankenku' vodimo van bez gaćica.. i to nam je OK, vire sise, svi sline.. to je i cilj. Ženu naše djece ne želimo takvu.. lubavnicu skrivamo itd.. tko se kome prilagođava? Možemo li uopće? ... a to su sitnice, etui, toaleta.. najnevažnije u životu. Kao i dinamova pobjeda protiv arsenala.. pa opet važno(?).

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 12:26   |   opcije


Recimo: ja kad nešto trebam izrazgovarati s vlastitim sinom, pripremim se unaprijed. Predvidim scenarije, pazim da ga ne povrijedim.. pa bih ja tako da se i sa mnom..

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 12:27   |   opcije


-gdje upoznati?
-na iskrici? (LOL.. kao podsjetnik) .. ali (znam već i odgovor.. znamo ga svi).

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 12:27   |   opcije


Ja sam spremna na iskrenu komunikaciju. Ali kvalitetnu. Kad razgovaramo kao dvoje odraslih. Kad se ne upada u igre tipa: ti si meni tada ono...

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 12:29   |   opcije


Iskrica nije dobro mjesto po meni. Ali blog je. Jer se upoznajemo kroz dulje virjeme s više strana prije nekakvog mogućeg susreta.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 12:30   |   opcije


Ako je koncert za glazbu mjesto, restoran za način prehrane, faks za obrazovanost, za što je iskrica dobra? Što znači ako smo istovremeno na iskrici? Samo da smo u potrazi. A čak niti to.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 12:33   |   opcije


Kažu da je to prije bilo mjesto gdje su bili barem oni kompjuterski pismeni. Danas ne znači niti to.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 12:36   |   opcije


-dvoje odraslih, iskrena komunikacija.. slažem se sa svime, pa opet (vječni ali)..
kao što pripremiš scenarije, plan pa i ne povriejditi.. tako i ovo, komunikacija, sve se dogovorimo 'super' a što ako ona slipijina bušilica nije doboljno jaka? Što ako ne pada žbuka oko kreveta? Kako ćeš to izdogovarati?
Ja ipak mislim (tvrdim) da je za preduvijet para biti par u krevetu, maženju, tad sve ostalo možemo (jer želimo za partnera).
... ili smo šnauceri, plaćeni i sl.
- dal je tad prvi kriterij kad se upoznamo, hajmo u krevet, pa ako je to OK, pričamo dalje? .. za razmisliti?

ili iskrica, upravo je mjesto komunikacije, profil.. pa kao da se igramo pokvarenog telefona, svi muljaju, lažu, skrivaju se.. a smisao bi bio obrnut, ako traže ili ako žele biti pronađeni. Logika je izokrenuta..

(opet hipotetski.. o svemu, pogotovo sexu) :))

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 12:36   |   opcije


iskrica je dobro mjesto ne pretjeruje li se.
što vam treba za kavu?
e tu sam stvarno okrenuo naopako. ne treba mi ništa osim čuti se telefonom nakon par poruka. ostalo je traćenje vremena

Autor: Gospar_D   |   19.09.2015. u 12:38   |   opcije


-točno, (Gosparu)..
ja već nakon prvog PVTa (par ipak su 'SMSovi').. zovem na kavu.
Što sve ostalo vrijedi kao u živo, osobe ne 'kliknu'? .. ako im međunožje kaže NE?
(tu isključujem djelatnice, sponzoruše, fejkere..).
Tad me ne znaima ni ime, godine, rasa, .. pa ni spol. Za druženje mi to nije bitno, za sex.. mora 'klik'.
Tek s tom 'kavom' postane važna npr glazba i sl...

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 12:43   |   opcije


nemam vremena za ljude koji mi odgovore da ne izlaze sa bilo kime.
glupo
zbog čega uopće komunicira samnom ako tako misli o meni. desi mi se da im lijepo zahvalim na dopisivanju ako mi se da

Autor: Gospar_D   |   19.09.2015. u 12:49   |   opcije


-da i ne.. takav odgovor ovisi o kontekstu, PVTju.. može značiti upravo kao što si opisao, indirektna uvreda..
ili (loš) način podizanja rejtinga, neuhvatljivosti, cijene.. koja može biti i kao pohvala, ako se tumači, ja sam nešto a pričam s tobom.. tad si i ti bar nešto.. :)
+ podsjetnik da 'poštena žena' neda na prvom čvenku.. - mora biti 'djevica', bar formalno. :)

-sto tumačenja, kao iz graha.. zato je kava zakon. Oš-neš.. next :)
jer zaboravlja se ono muško-žensko nepisano pravilo, žene bi trebale muškarcu reči što žele ili ne žele, konkretno, direktno, jednostavno. .. a vrijedi i obrnuto.

što npr znači, ne smeta ih homoseksualnost? ili probala ?? .. za pušenje mi je OK, kad nepušać ne tolerira dim. To poštujem. Profili su većinom beskorisni. Koji je tad smisao? Jednako kao spomenuto 'ne izlazim..'..

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 13:05   |   opcije


kad smo već kod iskrice

ja čim pogledam onaj osnovni dio profila
znam s kim NE bih na "kavu "
to je 1. filter
dalje ...kroz par poruka opet otpadne dio " potencijalnih" kafedžija
na kraju...prođu mjeseci do neke kave

i onda kad odem...promašaj :)
a jbga
..da prostite

Autor: sleeping   |   19.09.2015. u 13:20   |   opcije


- tko govori o jebanju kada se kaže kava? ne znači da se ne dogodi na prvu ili da sam cijepljen odnosno alergičan.
kava je kava jebanje je jebanje. glup sam ali što nije jasno u tome?
- svatko da kada zaželi a poštenje, ma daj
- profili su korisni ali ih mi činimo nekorisnima čitajući površno
profil treba imati kukicu, udicu, čičak za koji ćeš se zakvačiti i još nešto što je vrlo bitno. treba biti stvaran. radije ne reci nego iskrivljuj.

Autor: Gospar_D   |   19.09.2015. u 13:23   |   opcije


Iskrica bi bila ok valjda da su profili istiniti. Ali nisu, kao što smo se već svi uvjerili.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 13:24   |   opcije


Pa ako ne želi na kavu, onda nije kandidat, kako god okreneš. Ili nešto skriva, ili je paranoičan, ili mu se naprosto ne sviđamo

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 13:25   |   opcije


što je kava ?

što vas ponuka na odlazak na kavu
s nekim odavde ?

meni je kava ovdje..upoznavanje možebitne osobe...muške...za nešto ..bilo što

čak i za taj famozni sex ak mi se sprdne :))

Autor: sleeping   |   19.09.2015. u 13:29   |   opcije


A ne sviđaju mi se ni igre kada neko žensko nekog cima s muškog profila, a sve radi nekakve bolesne zabave.. Ili obrnuto. PA ne želi na kavu jer nije baš taj spol, a o godinama da ne govorimo, pa kilama i visinama..

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 13:30   |   opcije


muško-ženska strana profila, dva različita svijeta.

- ja i bez profila 'znam' s kim bi na kavu.. problem je u znanju, koje je varljivo jednako kao profil ili profili u množini. Zapravo ništa ne nznam.
+ ljudski je griješiti, spadam pod 'ljude', dakle griješiti moram. A za vjernike, postoji i grijeh propusta.. :))

ostaje jedino ići na kave pa što bude. Dali je bolje ne ići? Ostaje samo blogiranje?

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 13:30   |   opcije


Hoću reći, ako je netko iskren u profilu, vjerojatno će i pristati na kavu. Ako se nećka, odmah pobjeći.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 13:32   |   opcije


Treba ići na kave, treba se upoznavati, barem ja tako mislim.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 13:32   |   opcije


- za kavu me ponuka znatiželja provocirana detaljima koje prepoznam
- cimanja i muljanja izbjegavaju se razgovorom a ne pisanjem što nema kraja.
- nema laži u mom profilu i zadovoljavajuće se živi na taj način. otvorenost je bit za pronalaženje zrelosti.
zahvaljujem. uživajte

Autor: Gospar_D   |   19.09.2015. u 13:36   |   opcije


Hej, ovo je zanimljivo. Ovo bi bio muškarac za mene. A ti mi odgovori što misliš o ovom što ću napisati, malo mi treba vremena.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 13:38   |   opcije


zaboravih Navigare necesse est, vivere no nest necesse

Autor: budvar   |   19.09.2015. u 13:39   |   opcije


(budvar.. ?)
- imam 47 godina i nisam izmišljen :))
ali ok, nisam baš tako savršen. Smotan.

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 13:39   |   opcije


coco odustani odmah, u radnom si odnosu, odgajas djecu i tko zna kakve jos obaveze imas

Autor: budvar   |   19.09.2015. u 13:40   |   opcije


gosparu..ko te optužuje za lažan profil ?
to je coco...općenito
bar mislim :)
ajd uživaj i ti

Autor: sleeping   |   19.09.2015. u 13:40   |   opcije


- ma kava je zapravo super stvar, čak i pevetejanje.. dogovaranje čvenka-datinga.. 'kave'. Leptirići.
Problem je što ti leptirići obično odlepršaju... previše strahova, kočnica, kompliciranosti u svemu.

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 13:42   |   opcije


bud
sebe :)
sa svih svojih 70 kg...i koji miligram mozga :)

ali...meni njegovo tamburanje...njegova bankovna
solventnost..i ina dodatna oprema za moguću komotnost su uteg
definitivno :)

ono gore što sam pisala je zeka

meni treba neko kao što sam i sama
lažu kad kažu da se različitosti privlače...bar kod ljudi :)

Autor: sleeping   |   19.09.2015. u 13:47   |   opcije


Ok. Baš sam sastavila svoj popis, ali me je Budvar ohladio.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 13:51   |   opcije


Da, odgajam djecu, u radnom sam odnosu. I tu je kraj mojim vrlinama.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 13:52   |   opcije


.. po budvaru, to nisu vrline :)

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 13:54   |   opcije


Ne, hjedoh reći, uzalud mi moje vrline kad imam ova dva ograničenja. Nema veze što imam izvrstan posao, koji volim, što sam uspješna na poslu, i što imam dvoje tinejdžera koji mi daju već veliku slobodu. Nije to to.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 13:55   |   opcije


jel vidiš to to coco?

bud je ograničio izbor "podobnih "

Autor: sleeping   |   19.09.2015. u 13:56   |   opcije


Pa naravno, to je njegovo pravo.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 13:57   |   opcije


coco bez uvrede tvoje kvalitete su visoke i tu negdje (o.a. barem mislim da ste po kvalitetama slicni), ali ne za opisanog tipa

Autor: budvar   |   19.09.2015. u 13:57   |   opcije


ti to *

Autor: sleeping   |   19.09.2015. u 13:57   |   opcije


Bud, nemam više kaj za dodati.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2015. u 13:59   |   opcije


ovo napisah radi toga da svatko objektivno procijeni svoje mogucnosti, mane i prednosti.
Jedino s takvih temelja moze se baciti u selekciju potencionalnih.
Poanta je da krpa nadje zakrpu, druge mogucnosti se ostvaruju u bajkama.
Drugo su avanture i probe.

Autor: budvar   |   19.09.2015. u 14:03   |   opcije


zato je sve elastično, pravila i kriterije uvijamo kak nam paše.. to je jedna od osnovnih ljudskih osobina (prednosti) sama evolucija. U hodu.. prilagodiš se pa i kad treba kršiti pravila jer je tvoj osobni interes iznad svih ostalih (kao prirodni zakon, iznad svih zakona).
Sam popis želja je beskoristan, kao i ono pitanje što mi dajemo drugoj strani. Da se uloge zamijene kao kod advokata?..
Evo i Kre ima temu.. krema, ista stvar kroz vic.

Bitno je da za sebe znaš da 'vrijediš' tj imaš samopouzdanje, pa da i kao mmka kažeš od nule, ili postaviš ljestvicu kandidatu.. samopouzdanje je bitno. Strah, kukavičluk.. tad ni nema npr kave, pa time ni prilike za otkriti nešto, otkriti par.
Kad ljudi sami sebe ne (pre)cijene, tko će drugi? Drugi obično žele suprotno, kao trgovac..cjenkanje. Nema tu ferpleja.

Autor: hush_i   |   19.09.2015. u 14:04   |   opcije


da sam zena niti ja se ne bi mogao bakcati s ovakvim tipom.
Negdje u svemu ipak nesto mora smrditi.

Autor: budvar   |   19.09.2015. u 14:05   |   opcije


Više od pola onog što je Budvar nabrojio su poroci i mane a ne vrline. I sve je, baš sve, potpuno nebitno. Nije gol i bos. Dobro, dobro...nije ni gladan.

Autor: MedoDebeli   |   19.09.2015. u 14:06   |   opcije


coco ostao sam ti duzan za tvoje odmor mjesto. Nisam vlasnik "norvezana" pred kaficem, za njega slucajno znam i evo ga opet je tu i lagano se ljuljuska. Inace tu i tamo prodjem tim djelom.

Autor: budvar   |   19.09.2015. u 14:09   |   opcije


50 nijansi!

Autor: MedoDebeli   |   19.09.2015. u 14:10   |   opcije


To je čovjek za CIA-a, a ne za ženu.

Autor: MedoDebeli   |   19.09.2015. u 14:13   |   opcije


obrisah komentar jer se povezuje samnom.

Autor: budvar   |   19.09.2015. u 14:25   |   opcije


medo, barem si ti pametan.
taj covo se rastavio od CIA i sad trazi zenu, a ne obratno.

Autor: budvar   |   19.09.2015. u 14:27   |   opcije


Dodaj komentar