©© - Štrajk učenika
I tak sad imamo nekaj kaj se zove štrajk profesora i učitelja. A moja djeca ne znaju trebaju li u školu ili ne. Pitaju profesore, a oni slegnu ramenima. Velim ja djeci, ako nije NE onda idite u školu. Pa onda od 6 školskih sati 3 imaju, a 3 nemaju.
A u školi kažu: ako djeca dođu u školu, profesori su dužni održati nastavu, tj. biti s učenicima. Raspitala se ja i ovako je: postoje profesori koji su u sindikatu, i oni koji to nisu. Država ne plaća profesorima one dane kad štrajkaju. Onima koji su u sindikatu, taj sindikat im umjesto države plaća dane kad štrajkaju.
Profesorima koji nisu u sindikatu, a solidariziraju se sa štrajkačima, nitko ne nadoknađuje plaću za vrijeme štrajka.
Zaključujem: da bi sindikat pokrenuo štrajk, mora imati dovoljno novaca za nadoknadu plaća. Ne znam otkud se sindikat financira, ali pretpostavljam - iz članarina. U sindikatu koji mene vrbuje članarina je 1% godišnjeg neto (ili bruto?) primanja. Ako iz toga plaćam i ekipu koja vodi sindikat kao i ostale troškove vezane za smještaj sindikata i poslovanje, recimo da od tih 1% pola ode na to poslovanje, ostaje 0,5%. Ako u godini ima oko 200 radnih dana, 0,5% je cijena jednog mojeg radnog dana. Dakle, sindikat kojem plaćam članarinu mogao bi mi platiti jedan dan štrajka, ili 2 dana ako cijela moja članarina ostane netaknuta.
Drugim riječima - sindikat nema love za financiranje štrajka. A otkud onda lova? Netko to plaća.
I uz sve to, sve se svede da će profesori štrajkati ako djeca ne dođu u školu. Što znači da je zapravo teret štrajka prebačen na djecu. To sam i rekla danas u školi. Za popiz...
O timingu da ne govorim. I kak da se to sve shvati ozbiljno?
29.09.2015. u 20:04 | Editirano: 29.09.2015. u 20:15 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
Zna se! HNS!
Autor: krize | 29.09.2015. u 20:35 | opcije
trebali bi imati plaće od 28 - 50 000 eura svi koji direktno odgajaju i obrazuju našu djecu. jer ona su budućnost naroda.
tako bi i kadrovi bili vrhunski i sve bi funkcioniralo po skroz drugim principima jedne države.
štrajkovi i sindikati uopće ne bi tada imali svrhu postojanja.
Autor: gerardina | 29.09.2015. u 20:50 | opcije
Ja bi im svima lijepo ,kulturno i odmjereno,nogom u dupe.
Po tom ,sredstva namjenjena školstvu i zdravstvu ,ravnomjerno rasporedio na razvoj naoružanja,sadnju i uzgoj indijske konoplje, te sanaciju Badela.
Autor: krize | 29.09.2015. u 21:13 | opcije
Koka ili jaje? Ja ću puno raditi ako me puno plate. Ako ću puno raditi, puno će me i platiti. Začudo, ima i sada dobrih profesora.
Autor: Cococh-Anel | 29.09.2015. u 22:00 | opcije
Ako ima profesora na burzi, a vjerujem da ima, možda bi mogli malo cirkulirati. Nije ti dobro, ne želiš? Ima tko želi.
Autor: Cococh-Anel | 29.09.2015. u 22:01 | opcije
Ali izgleda da za profesore vrijede neka druga pravila. Ja sam za da se uvede evaluacija profesora. Pred kime su odgovorni profesori? Kome polažu račune? Tko ih nadgleda dok rade? Koliko se lako makne neki izrazito loš profesor?
Autor: Cococh-Anel | 29.09.2015. u 22:04 | opcije
Uđe u razred i šefuje. Ako je živčan, dere se. Ako su djeca zločesta (jer ovaj nije autoritet) onda im opali kontrolni ili ih kazni da nemaju tjelesni. I, u konačnici, je li fer prema ostalom narodu da postoji takva zaštićen
Autor: Cococh-Anel | 29.09.2015. u 22:06 | opcije
ne kuditi konja kog nisi jahao
Autor: RI41 | 29.09.2015. u 22:08 | opcije
..a vrsta koja žari i pali? Svaka čast dobrim profesorima kojih ima unatoč teškim uvjetima. Teškim, jel. Jer plaća sjeda točno u mjesecu. Jer ne možeš dobiti otkaz osim ako ne dođeš na tv zbog neke seksualne afere nad maloljetnicima.
Autor: Cococh-Anel | 29.09.2015. u 22:09 | opcije
Ri, radila sam kao profesor u dva navrata.
Autor: Cococh-Anel | 29.09.2015. u 22:10 | opcije
znači i ti si ulazila u razered i šefovala i derala se ..?
Autor: RI41 | 29.09.2015. u 22:13 | opcije
Nisam. Jer su đaci bili jači i veći od mene :)
Autor: Cococh-Anel | 29.09.2015. u 22:15 | opcije
Ri, što sam rekla netočno po tvojemu?
Autor: Cococh-Anel | 29.09.2015. u 22:17 | opcije
Pa recimo.. kad si stalno među djecom od kojih znaš više i bolje, s vremenom pomisliš da od svih na sviejtu znaš više i bolje. A ponavljaš isto gradivo svake godine.. i opet.. i opet..
Autor: Cococh-Anel | 29.09.2015. u 22:20 | opcije
Teško je održati se u trendu, a raditi u školi.
Autor: Cococh-Anel | 29.09.2015. u 22:20 | opcije
mogu se složiti da ovo ima škole nema škole je k... od štrajka i zezanje u prvom redu dijece
ali kao i u svakom poslu ima dobrih i loših , i nije da im nitko ne može ništa ustvari sad se roditelji razno raznih derišta svih uzrasta veoma lako potežu inspekcije pa dok dokažeš da si prav odoše jaja ..
nema tu crno bijelo sve je u nijansama
ali ako se ima 40000 kuna za parkirno mijesto ispred zgrade ministarstva ili nekog zavoda možda ima i za druge svrhe
Autor: RI41 | 29.09.2015. u 22:21 | opcije
Ti si čuo da je neki profesor dobio otkaz jer je loše radio svoj posao?
Autor: Cococh-Anel | 29.09.2015. u 22:23 | opcije
ne bih se složio da stalno ponavljaš isto , mjenja ti se satnica , mjenja ti se program koji moraš obraditi ..
nisu rudari ,ali nije lako raditi sa ljudima bila to i djeca( ali rekla bi moja sestra koja je već puno godina u prosvijeti "još i nisu problem dijeca koliko roditelji i političari u prosvijeti )
Autor: RI41 | 29.09.2015. u 22:24 | opcije
da svaki koji je bio na određeno a tih je dosta ,,,
i to često na osnovu prijave prosvijetnoj inspekciji
pa sad imaš po novinama slučaj mislim u Zadru
Autor: RI41 | 29.09.2015. u 22:26 | opcije
Pa u drugim granama niti nema posla na neodređeno. U mojoj struci i u mojoj firmi svi su na određeno, ovi mlađi. I kad im istekne ugovor ostanu ako su bili jako, izrazito dobri.
Autor: Cococh-Anel | 29.09.2015. u 22:29 | opcije
Slažem se da nije lako raditi s ljudima, a niti sa djecom. Pa zato imaju skraćeno radno vrijeme i dugačke praznike. A što se roditelja tiče, slažem se i da tu ima svakakvih. Ako netko zna s djecom, i s ljudima, znat će i s roditeljima.
Autor: Cococh-Anel | 29.09.2015. u 22:32 | opcije
ja sam na neodređeno kod privatnika i što ,samo imam malo bolji kreditni status, letim samo tako i bez objašnjenja ako to gazda želi
ne znam u bivšoj firmi u kojoj sam radio bilo je 75 % stalno zaposlenih i 25% na ugovore ..
ali svuda po svijetu mislim da osnovno i srednje obrazovanje bazirano na stalno zaposlenima , visokoškolstvo je drugi par rukava
Autor: RI41 | 29.09.2015. u 22:35 | opcije
S tim da je profesor tamo gdje je zbog - nas, djece i roditelja. I mi izdvajamo za njegovu plaću. Profesor daje uslugu, a mi ju plaćamo. I mi trebamo birati njega, a ne on nas.
Autor: Cococh-Anel | 29.09.2015. u 22:37 | opcije
kako sam napisao mislim da je istina negdje u sredini između profesora i vlade .. a sa druge strane slažem se i da je tajming malo upitan zbog najave izbora i jasno je da sadašnja vlada nema politički mandat da sad nešto ozbiljnije radi
i ako sad povisi plaću dala si je autogol koji će HDZ nabijati na nos , ako se štrajk nastavi opet će im nabijati na nos ...
a mi roditelji pušimo ... moj ove godine ima maturu za upis na faks i baš mu ne treba neko potezanje i ubrzani tečajevi ako se ovo produži
Autor: RI41 | 29.09.2015. u 22:41 | opcije
Pa to i kažem, i mi koji smo na neodređeno, to ništa ne znači. Poslodavac donese neku biznis odluku i podijeli otkaze. Bez obrazloženja. I ja koja živim tak od danas do sutra, trudeći se da što bolje odradim posao da nisam prva na odstrijelu, nemam baš razumijevanja za one koji se zezaju za državne pare, a zaštićeni kao medvjedi.
Autor: Cococh-Anel | 29.09.2015. u 22:41 | opcije
plaćam i carinika , i policajca , i vatrogasca pa ih ne mogu birati
mislim da je 75 % prosvijetara koji u krajnjoj mjeri pošteno obavljaju svoj posao
a
ako misliš da im je tako dobro dugi praznici siguran posao , plaća zašto se ne vratiš u prosvijetu ?
Autor: RI41 | 29.09.2015. u 22:46 | opcije
Zato jer mi je bilo dosadno u prosvjeti, furt jedno te isto. Moji su ambicije veće.
Autor: Cococh-Anel | 29.09.2015. u 22:47 | opcije
na jednoj strani sigurnost , povoljni uvjeti i manja plaća kako ti kažeš , a na drugoj ambicija , nesigurnost i veća primanja..
svatko zna što želi
Autor: RI41 | 29.09.2015. u 22:54 | opcije
Ne biramo ih direktno, ali očekujem i od njih da pošteno odrade svoj posao jer ih narod plaća.
Autor: Cococh-Anel | 29.09.2015. u 22:58 | opcije
Točno, i ako ideš raditi u školu, znaš da ne budeš imao veliku plaću, ali imaš druge pogodnosti i prednosti.
Autor: Cococh-Anel | 29.09.2015. u 23:02 | opcije
očekujemo to od svih po vertikali ..
od predsjednice na niže
moja osobna iskustva sa prosvijetarima su više pozitivna no negativna
PS
Tu ne mislim na osobni odnos mene i prosvjetarki tu gubim 2-0
Autor: RI41 | 29.09.2015. u 23:03 | opcije