©© - Sve je to cost/benefit omjer (ili ulog/dobit)..
..po meni. Dokle mi je god dobro u tomu nečemu, zvalo se to veza ili već kako, a ne košta me previše, zašto ne?
Prvo da defniram DOBRO: osjećam se ugodno, idemo na izlete, beremo kestenje, gljive, bazgu za sok, šetamo gradom, pričamo male i velike razgovore, odemo u kino, na predstavu.. seksić.. to je dobro.
CIJENA: osjećaj sigurnosti, recimo. Možda se s njim ne osjećam sigurno u smislu da je to doživotna veza. Možda osjećam da je između nas još netko, pa bila to bivša, neka sadašnja, nešto prešućeno.. To naravno osjetimo. A opet, tko u našim godinama nema neki teret?
I pitanje svih pitanja je koliko želim znati. Jer eto, možda i ne želim znati ako mi je dobro. Već si mislim - dok ide ide, dok mi je dobro, dobro mi je, bolje s tim nego bez toga. Dok me ne košta previše. Cost/benefit.
Znači, jedan ekstrem je - ne želim ništa znati. To je kao da slušam pjesmu nekog pjevača, i uživam u tomu. A ne znam tuče li on svoju ženu doma. Je li to uopće bitan podatak za slušanje pjesme? Nekomu je. Meni nije.
Drugi ekstrem je - želim znati sve o njemu, želim ući u njegovu glavu.
Ja sam bliže ovom prvom ekstremu. Nije da baš ne želim ništa znati. Neka ja znam ono što on misli da ja trebam znati. A ja ću već prema onom gore opisanom osjećaju sigurnosti znati gdje sam. Ali to vrijedi i za njega, znat će o meni onoliko koliko sam mu ja spremna reći i pokazati. Ako skužim da me uhodi, gotov je. Ja ne želim ući u njegovu glavu. Ne želim ni ja da netko ulazi u moju. Polako, možda jednog dalekog dana.. Ne želim mučiti samu sebe sumnjama.
A ima i ono: kad nekomu pristupiš s povjerenjem, to je obaveza na neki način. I opterećenje je ako taj nešto skriva. Pak će se prije ili kasnije otkriti. Ako mu pak pristupiš sa sumnjom, njemu je sve dozvoljeno. A uz to mučiš samoga sebe.
Uostalom, koliko vremena treba da se upozna nekog o komu ne znamo baš ništa? Hrpa vremena. I vjerojatno je jedan život prekratak jer su uvijek moguće situacije u kojima se još nismo testirali.
04.10.2015. u 8:31 | Dodaj komentar
Sad su mi pali na pamet - principi. Jer netko zna reći - neću iz principa. Što su principi? Vlastiti kavezi. U kojima se osjećamo sigurno. I kad ne znamo što bi, ili kad nam se ne da uključiti mozak, onda prizivamo princip. Principijelni ljudi su meni naporni. Jer su nefleksibilni.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 8:38 | opcije
I nema garancije ni za što. Otkud ja znam hoće li mi se dotični sviđati i za godinu dana? Period od 4 godine mi se čini ok za nekakav okvirni test. Ako smo zajedno 4 godine i još uvijek imamo volju biti zajendo, imamo šanse..
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 8:42 | opcije
A najveća ljepota u ovim godinama je što se ne čuje otkucavanje biološkog sata :) Sve se može, a ništa se ne mora
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 8:42 | opcije
I kako Tolle kaže - imamo samo sadašnji trenutak. Ako ne znamo i ne možemo uhvatiti to što imamo ovaj čas - uzalud sve ono prije i poslije. I dobro je pitanje: kako se sada osjećam, tu i ovdje? I to je putokaz.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 8:49 | opcije
nije se moralo nikada
samo što s godinama ljudi postaju svjesniji toga
a tada počnu i više cijeniti napor koji nije pod moraš
Autor: perce | 04.10.2015. u 8:50 | opcije
Perce, nama nekim ženama biološki sat prilično glasno otkucava u glavi.. Vi muški nemate to ograničenje
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 8:51 | opcije
Prirodna smo bića, životinje dijelom, moj je nagon za podmlatkom bio jak. I to je po meni u redu.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 8:53 | opcije
jbt pa jutro je. ograničiti se na imanje sadašnjeg trenutka mi je malo
Autor: Gospar_D | 04.10.2015. u 8:53 | opcije
A što bi ti Gosparu? Sada proživljavao popodne?
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 8:54 | opcije
zašto ne bih ako sada nemam ništa ili nemam dovoljno zagrabio u one prošle trenutke ili krenuo sa izgradnjom budućih
Autor: Gospar_D | 04.10.2015. u 8:54 | opcije
postoje i žene i muškarci koji nisu opterećeni satovima
bilo koje vrste
istina, najčešće žive sami
ali to ne znači da se u nekom trenutku neće angažirati
Autor: perce | 04.10.2015. u 8:54 | opcije
Planiranje nije zabranjeno, dapače.. Imam jednu frendicu koja je stalno u budućnosti. Ta pak stalno radi planove, i živi u tim planovima. A sadašnjost joj curi kroz prste, ni ne zna gdje je.. ni tko je oko nje, koji su zvukovi oko nje..
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 8:55 | opcije
Evo recimo što ja sad imam: mir, toplo mi je, krov nad glavom, sigurnost (nema rata), sita sam, vani je lijepo sunčano i gledam kroz prozor. Ne boli me ništa, osjećam se dobro. Tipkam na kompu kojeg imam, jel, imam i struju za njega. Opuštena sam.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 8:58 | opcije
Djeca mirno spavaju, zdravi su, zadovoljni u skladu s pubertetom. Papige lete okolo i žvrgolje. I njima je lijepo.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 8:59 | opcije
Čujem zujanje hladnjaka koji je vjerojatno G energetska klasa jer je star 40+ godina. I sat koji otkucava sekunde.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:00 | opcije
sve su to savršeni uvjeti da se upustiš u zdravu vezu
naravno, ukoliko to poželiš
bez opterećenja
Autor: perce | 04.10.2015. u 9:01 | opcije
Planirala sam možda otići na jednu radionicu od 10-16h, ali mi se sada ne da. Bit ću doma s djecom.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:01 | opcije
bit ću slobodan primjetiti da si sexić stavila na zadnje mjesto
Autor: vuklisicaa | 04.10.2015. u 9:02 | opcije
Koji uvjeti, Pero?
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:02 | opcije
dočim, čim te nekaj ograničava
proiciraš to
i uspjeh je upitan
Autor: perce | 04.10.2015. u 9:02 | opcije
Vuče, pa i je skeksić na zadnjem mjestu. Jer za seksić nije teško naći nekog, ali za ovo naprijed je.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:03 | opcije
Dobar seksić je posljedica povezivanja, barem kod mene. A povezuje se s ovim naprijed navedenim stvarima.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:05 | opcije
kad me ne boli ništa ne obazirem se na to. rad hladnjaka njegovo je "zadovoljstvo", toplo hladno samo je trenutno i samo ovisi koliko ću slojeva odjeće staviti na sebe ili okrenuti neki gumb da učini prostor meni prihvatljivijim. malo mi je to. zagrabim u prošlost i dohvatim makar dio varljive budućnosti, a mogu se i okrenuti i zaspati pa te ne imati taj sadašnji trenutak.
Autor: Gospar_D | 04.10.2015. u 9:05 | opcije
nemreš biti opuštena ak te stalno nekaj jebe
bilo doma, il na poslu
čak i u susjedstvu
takva sigurno nebuš uspjela podijelit ono kaj bi trebala
Autor: perce | 04.10.2015. u 9:06 | opcije
Gosparu, a šteta je ne cijeniti nešto što imaš samo zato jer se to podrazumijeva, zar ne? Da ti sad recimo krepa grijanje, cijenio bi ga unatrag?
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:07 | opcije
Pero, ima ljudi koje stalno nekaj je*e. Kad čujem kaj, onda si često pomislim - razmažena derištad! A nije ni moj život bez problema. No, problemi su zato da se rješavaju. Ok, treba znati..
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:09 | opcije
drame bespotrebno oko nebitnog
često od buhe delaju slona
i tako prikrivaju vlastito nezadovoljstvo svojim neznanjem da si poslože namještaj u glavi
(netko je to baš zgodno nazvao :)
ali, valjda tak moraju da bi skužili kaj i kak treba
ili...
prođe voz
Autor: perce | 04.10.2015. u 9:13 | opcije
Imam problem? Prvo ide brainstorming, uglavnom unutar mojeg vlastitog braina, sve moguće varijante, i one slabo vjerojatne i nevjerojatne. Onda ide projekt. Tap, tap, i eto. Ako na nekom mjestu zaključim da ne ide, ili ne ide onako kako sam smislila, slijedi revizija projekta. Meni je često blog mjesto gdje radim interni brainstorming.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:13 | opcije
Pozdrav:) A o čemu je zapravo blog?....:P
Autor: eteerniis | 04.10.2015. u 9:15 | opcije
Kao što je Gosparu malo da mu je toplo i ugodno, tako bi mu bilo i da je pokraj njega neka ženska s kojom mu je lijepo i ugodno. To bi mu bilo 'malo'. (sorry, Gosparu, iskoristila sam te samo da izrazim svoju misao).
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:15 | opcije
Ete, o čemu god želiš :) Pročitala sam ovcim zapis pa me isnpiriralo.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:16 | opcije
Opasnosti podrazumijevanja. To je the tema.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:18 | opcije
niš, idem nda prvo pročitat ovcin blog.....P
Autor: eteerniis | 04.10.2015. u 9:18 | opcije
"Lijepo ti je s njom? Pa zašto onda tražiš nešto sa strane?" "Hm, lijepo mi je, ali mi to nije dovoljno..."
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:19 | opcije
"Znači, tražiš nešto nelijepo?" (traži dramu, moja opaska)
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:19 | opcije
Pokušavam shvatiti, fala na objašnjenju...to je ipak tvoj specifični svijet i tvoja specifična promišljanja, pa mi treba malo duže dok se razbudim.....:)
Autor: eteerniis | 04.10.2015. u 9:20 | opcije
Jutro :)
Zanimljiv zapis i razmišljanje.
Ja zapela na onom koliko želum znati nekome s kim se družim.
Ja želim znati dosta bitnih stvari.
Ne može se to sve odmah na početku, ali volim razgovarati o bivšima, o prekidu, o djeci ako ih ima, o odnosu sa prijateljima, o slobodnom vremenu i kako ga provodi, jel za svako sranje zove majstora ili zna uzeti alat u ruke, jel ambiciozan na poslu, gazi preko mrtvih i živih ili se miri sa svim što ga snađe.
Zamimljivo mi je glefati kako se ophodi u dućanu sa prodavačima, u kazalištu, u vožnji autom, jel psuje na semafor ili normalno čeka sljedeće zeleno.
Ja puno toga želim znati, priznajem.
Eto, s jednim sam nakon dva tjedna druženja saznala i koju pjesmu želi da mu se svira na pogrebu.
Volim razgovarati o svemu, bez zadrške.
I meni je bitno imati osjećaj da se može o svemu razgovarati da bi veza bila veza.
Sve ostalo je lepršanje, plahutanje, igranje...
Autor: ovca_ko_ovca | 04.10.2015. u 9:21 | opcije
I fakat se onda svede na to da ljudi traže nekog tko će ih dobro iz*ebat. Inače im je 'malo', ako im je samo lijepo.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:21 | opcije
E, a jasm od onih kojima je lijepo - dovoljno. Moji receptori su zahvalni i za lahoriće :)
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:23 | opcije
i sama si rekla, Coco
da u nekom trenutku ljudi prestanu robovati nagonima
a je li to povezano sa satom ili osvještenjem, nebitno je
Autor: perce | 04.10.2015. u 9:24 | opcije
Hej, Ovco :)
Sve ovo što si navela i meni je bitno, i promatram. No, promatrajući ponašanje puno više saznam o nekomu nego iz njegovih riječi. Evo, recimo o bivšima i prekidu. Tu je jako teško nešto zaključiti jer čuješ samo njegovu stranu. I ako on kaže recimo da ga je ona prevarila, onda čitaj - prevario je on nju. To je neki čudni fenomen.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:25 | opcije
Pero, ne bih ja to nazvala robovanjem. Prirodni nagoni su dio mene. Imam i nagon za jelom ,i za obavljanjem nužde.. i nagon za potomstvom je ok. Meni su moji nagoni dragi :)
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:26 | opcije
Mi sve nazivamo vezama, ljubavima a puno je podvarijanti željenog.
I slažem se, dok je OBOMA dobro, nek traje, ma što god bilom
I opet se vraćamo na pitanja koja nas je strah postaviti.
Mene nije strah, i to je tako dobar osjećaj.
Baš dobar.
Ma što bude, ajmo mi sebi ne mazati oči.
Osim, ako nisam u fazi: nek traje dok je naiđe netko bolji.
Ali onda mi nije ni previše stalo do te neveze.
Autor: ovca_ko_ovca | 04.10.2015. u 9:28 | opcije
hoš neš, ispada da ste obje control frikuše, i coco i ofca....:P ne bilo mi previše zamjereno.....:P
Autor: eteerniis | 04.10.2015. u 9:29 | opcije
nagon kao argument? ha ha ha..fantazmagorična izjava.....P
Autor: eteerniis | 04.10.2015. u 9:30 | opcije
ko tebe srcem,ti njega nagonom.....:P
Autor: eteerniis | 04.10.2015. u 9:31 | opcije
Ete, imaju li muškarci nagon za podmlatkom?
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:31 | opcije
ne sumnjati je vrlo teško
jer proizlazi iz unutarnje nesigurnosti
osjeti se to u svakoj vezi
izrazito je destruktivno i naprosto izaziva krah
Ovčica je svoje sumnje potvrdila
ali ne direktnim pitanjem, ko što tvrdi da može
Autor: perce | 04.10.2015. u 9:32 | opcije
Ete, ne zamjeram ništa.
Meni je bitno da sam nekome DOVOLJNA.
Ne da me obožava i diže na pijefestal, ali da mu je uz mene tako dobro, da ne traži dalje dok nismo bar pokušali produbiti svoj odnos.
I ne volim laganje.
Ako sam time kontrolfrikuša, boli me :)
Autor: ovca_ko_ovca | 04.10.2015. u 9:34 | opcije
Ovco, ne radi se o strahu kod postavljanja pitanja, nego o tomu da riječi često nisu jednostavno pogodne, ili onaj kojeg pitamo ni sam ne zna odgovor, ili vidi situaciju drukčije nego što je uistinu bilo.. Ok, možemo razgovarati o nekim činjenicama, npr koliko tko ima djece (s tim da se meni i to prešutjelo), no o osjećajima i o vlastitim istinama - to su osjetljive stvari.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:34 | opcije
Recimo, ja kad postavim neko pitanje, sam odgovor po sebi i nije presudan, već reakcija na pitanje, tjelesna reakcija..
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:36 | opcije
ne znam za "muškarce" coco, niti sam kompetentan govoriti na općeljudskom nivou...ako pitašmene osobno,moram priznati da me nekakotaj nagon zaobišao, vrlo uspješno...Ali obrana pred sudom zahtijeva malo opsežniju elaboraciju za koju sad nisam baš spreman...Mislim da nagon kao takav ne osigurava automatski i Logosu da se manifestira na najbolji mogući način...Nagon je slijep....ako me razumiješ...I zarana sam shvatio da mi nagonne može kanalizirati životne izbore, niti sam mu to dozvolio.....P
Autor: eteerniis | 04.10.2015. u 9:38 | opcije
Perce, postavila sam ja njemu pitanje jel i dalje tipka kao sa mnom u namjeri da nekoga upozna ( jer smo vrlo intenzivno tipkaliod početka) dobila sam odgovor koji je bio vrlo hmmm navika, zezancija, ne pada mi napamet neku zvati na kavu, jesi luda, pa s tobom mi je tako dobro.
Nije bio uvjerljiv.
Ja postavljam pitanja.
Ali dalje sam bila sumnjičava.
Dalje znaš.
Autor: ovca_ko_ovca | 04.10.2015. u 9:39 | opcije
E, Ovco, vidiš kod Gospara da nije dovoljno da nekomu s tobom bude dobro i lijepo. Mora mu biti (sad špekuliram) i napeto. Mora se odvijati neka drama koja će mu pažnju zalijepiti na tebe. Sad sam tebe pak uzela za primjer, sorry.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:39 | opcije
imam problem sa tipkovnicom, ne radi mi dobro razmaknica....isprike....
Autor: eteerniis | 04.10.2015. u 9:39 | opcije
Haha, Ete, i onda sam ja kontrolfrik? A ti sebi ne dozvoljavaš niti svoje prirodne nagone?
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:40 | opcije
(KAd vam netko veli da ste kontrolfrik, onda to znači da je taj dotični kontrolfrik. Jer nekomu tko to nije, taj pojam niti ne padne na pamet)
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:42 | opcije
Govor tijela, boja glasa, bla bla bla
Na kraju se ispostavilo da lik stalno ima po nekoliko paralelki.
S razlogom sam sumnjala.
To je onaj osjećaj kad je netko s tobom a stalno mu figa u džepu.
Zadrška.
Nije prepušten i opušten.
Autor: ovca_ko_ovca | 04.10.2015. u 9:42 | opcije
a šta bi učinila Ovčice da je on odbio tvom dupliću onu kavicu
Autor: perce | 04.10.2015. u 9:43 | opcije
Da, to je, Ovco, postaviš mu pitanje i ne slušaš riječi koje ionako ništa ne kažu, nego gledaš hoće li se počohati po nosu, ili početi meškoljiti, ili zauzeti obrambeni stav..
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:44 | opcije
Ili počne mljeti i ne možeš zaustaviti besmislenu bujicu riječi, jooj...
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:45 | opcije
Čak i kad organiziramo pecanje, želim znati tko sve ide i kakvi su to ljudi Ovo što nam Coca nudi je neka fanzazija od ljudskih odnosa. Da li je to uopće ljudsko? Mogu ja i sam požderati odojka... Prvi napad staračke bezosjećajnosti kao bolesti živaca.
Autor: MedoDebeli | 04.10.2015. u 9:46 | opcije
Ono što napišem ovdje, postaje na neki način i vaše, svjesna sam da imate o tome i mišljenje, stav ( drukčiji od mog ) pa da može postati i predmet rasprave.
Koko, ne zamjeram.
Autor: ovca_ko_ovca | 04.10.2015. u 9:46 | opcije
Medo, opet me napadaš. Onda se čudiš što te vidim zelenog..
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:47 | opcije
Perce, on je duplića pozvao na kavu.
Nisi čitao dobro.
Nakon kratkog tipkanja.
Autor: ovca_ko_ovca | 04.10.2015. u 9:48 | opcije
Pojam controlfreak odnosi se na potrebu da vladaš ,kontroliraš i upravljaš drugimljudima...ovo kod mene se zove svjesna samokontrola iracionalnog...ne kažem da je to zdravo i preporučljivo u širem smislu,jer onda svijeta ne bi ni bilo...A ovu površnu pretpostavku o projekciji ću zanemariti, jer ne vjerujem da se možeš spustit na takvu razinu...Ispričavam se ako sam te uvrijedio, reko sam što mislim i kak mi se čini...Eternis nema problema, jer je shvtio izvor svih problema....:P
A ponjmanje želim vladati drugim ljudima...Dovoljno mi je da sam u friendly odnosu sa samim sobom...Uvijek je bilo žena koje su bile iz tog mojeg jata, i u tom smislu ne osjećam se otuđeno..Pokušvam samo shvatiti vas, iz "drugog jata"....:P
Autor: eteerniis | 04.10.2015. u 9:48 | opcije
Jučer sam spomenula na svom zapisu, meni ne ide ta drama, ja ne znam 'zalijepiti' nekog za sebe. Zato jer je meni dovoljno da mi je dobro i lijepo, pa se nadam naći nekog komu je isto tako to dovoljno. Ovaj moj posljednji je bio takav, baš nam je bilo lijepo, i mirno, i oboje smo uživali. Ali eto....
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:49 | opcije
ma jesam, čital sam dobro
al da preformuliram
da nije bilo poziva, već samo spikica i zeka
Autor: perce | 04.10.2015. u 9:50 | opcije
A kako ja to upravljam i kontroliram druge ljude? Time što ne želim ulaziti u njihove glave, i ne volim da me netko uhodi?
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:51 | opcije
Medo, jesi li ti pomalo zaljubljen u mene?
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:51 | opcije
Ovco, a to što je on koketirao s tobom s drugog nicka može se objasniti i time da si to ipak ti, i da je on to osjetio da mu pašeš.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:52 | opcije
Ne napadam tebe već teoriju da nam nitko emotivno ne treba. Može biti usavršeni i soficticirani robot. A uskoro će se pojaviti na tržištu.
Autor: MedoDebeli | 04.10.2015. u 9:52 | opcije
Ete, frfljaš, kao i obično.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:53 | opcije
Medo, to je tvoja interpretacija. Onda napadni samog sebe zbog svoje interpretacije.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:54 | opcije
Coco, ja sam zaljubljen u svako tvoje mišljenje. Tako su svježa i neljudska. Japansko kamenje ima više emocija!
Autor: MedoDebeli | 04.10.2015. u 9:54 | opcije
Eto, ti bi od mene nekakve emocije.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:55 | opcije
Ok, Medo, da ti prevedem, jer ti dođeš k meni na zapis s unaprijed negativnim stavom.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 9:56 | opcije
Frfljanje je dio komunikacije samo je izraz malo neuobičajen.
Autor: MedoDebeli | 04.10.2015. u 9:57 | opcije
Perce, ako bi bila samo zezancija prekinula bih jer sam se i tako loše osjećala što sam to radila.
Autor: ovca_ko_ovca | 04.10.2015. u 9:58 | opcije
ha ha...čitam te ofco...ti si za moju kuću! ne samo da želim znati za pjesmu već i za ex ženin čir na dvanaestercu. ubi nas ta znatiželja (vodenjake)! no, slično kao i koki i meni to sve treba radi brainstrominga...ko mikser, stavim sve moguće sastojke i onda zmućkam...pa bude, biće! il neće? najviše me iritiraju nepoznanice, a kužim kad netko nešto krije. imam nos za laž...nekak ju osjetim. možda zato što sam jako razvila mental...ja tako ljude najprije doživljavam. tek potom uključujm (ili se one same uključe ili pak ne) emocije!
Autor: mai_sarai | 04.10.2015. u 9:59 | opcije
Ako me netko muči, ja ga ne mogu voljeti. Neki to mogu, no to je za mene bolesno. Dakle, da nekog zavolim treba mi biti s njim lijepo i ugodno kroz neko vrijeme. Emocije se kod mene razvijaju postupno. Ne padam na leđa kad nekog ugledam. A i kad ga zavolim, ostavljam mu slobodu, koju i ja tražim.. ako nisam posesivna, je li to loše? Volim ga onako kako se recimo prijatelji vole, želim mu dobro. Zapravo, kaj tu nije jasno?
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 10:00 | opcije
C, ako mi se događa da se s tvojim stavovima moram pozabaviti , onda u njima nešto ima što si moram objasniti, Možda nije u redu da to radim na blogu, ali uvijek s može dogoditi nečiji ulet što mi može pomoći. Dakle, ne idem s negativnim stavom. Smanjit ću taj i takav pristuo na najmanju moguću mjeru, obećavam!
Autor: MedoDebeli | 04.10.2015. u 10:01 | opcije
Možda frfljam..ja totebi nisam rekao....:P Vjerojatno imaš razlog kad mi to kažeš jer pretpostavljaš da bi tomogla biti provokacija koja bi me sukladno tvojem površnom načinu percepcije mogla baciti u inferiorni položaj..a gle,ti znaš da si mijedna od blogerica koju mogu koliko tolikopodnijeti...ali kad kažem da si control fikuša, vjeruj mi, imam dobre argumetne za to...Nije loše bit gazdarica, ali je loše kad to pokušavaš negirati prebacujući lopticu na teren nametanja ili pokušaja nametanja osjećja inferiornosti u zabludi da si shvatila što eternis jest ili nije...nevažno...Čuvaj dječicu, to ti je jedino bitno...A ovi kaj dolaze i odlaze nisu ti bitni,makar pokušavaš hiniti kak u tebi još ima ljubavi za muški rod.....P
Ogavnost je moja omiljena disciplina....:P
Autor: eteerniis | 04.10.2015. u 10:02 | opcije
Prekinula bih tipkanje, naravno.
Ne vezu.
Zanimljivo, i on me to pitao.
Ali predaleko je otisao sa masažom i pozivom na kavu.
Za nekoga tko tvrdi da je u vezi u kojoj mu je prekrasno
Autor: ovca_ko_ovca | 04.10.2015. u 10:02 | opcije
opet ha ha...eto, zanimljivo mi to viđenje tebe koko od strane mede. doista muškarci ne mogu vidjet ženu da brainstromgira? jer odmah misle kako ta žena nema emocije i da im ne može bit...mam ;)..pogrešno medo! eto npr koko ima puno emocija! to znam jer da si ju npr vidio kak čaga i diže ruke i pali upaljač dok svira parni valjak sigurno bi pomislio...wow...koja vatrena i emocionalna žena. no ona je i žena koja sve emocije može uobiličit u riječi...a ratio je hladna tvar! i siva...najsivija! :)...moram stavljat glupe smješke kako bih ipak dodala pomalo vispren ton ovim mojim mislima!
Autor: mai_sarai | 04.10.2015. u 10:03 | opcije
Medo, ti ni ne shvatiš moj stav, nego napadneš. Imaš problem sa mnom, a ne sa mojim stavivoma. Kad se pomiriš sa mnom, tj. kad budeš spreman prihvatiti da možda ne razumiješ moja razmišljanja od prve, ili da moja razmišljanja mogu biti različita od tvojih, onda si dobrodošao. A do tada molim te ne dolazi. Nije mi tvoj dolazak ugodan.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 10:04 | opcije
uostalom ,coco, ruku na srce, tvoj biološki sat i svi nusprodukti koji otkucavaju zajedno s njim, su već u fazi fade out...ak ne uzimaš hormone poput Đusi, sve ovo što pričaš postaje larpurlartistička farsa koja pokušava mentalno produžiti život tamo gdje ga više nema.....P
Autor: eteerniis | 04.10.2015. u 10:05 | opcije
Isto vrijedi i za Eta.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 10:05 | opcije
Jebote, kakav štos! Pa kako se to vole prijatelji? Da ništa o njemu ne znaš. Ima padavicu a tebe to ne zanima. O svom običnom suradniku u berbi višanja, želim nešto znati i pričamo tome dok beremo... ( svejedno žensko- muško )
Autor: MedoDebeli | 04.10.2015. u 10:06 | opcije
bravo Ovčice
loše se čovjek osjeća provjeravanjem drugih
i zato je bolje da to ne čini
sebe radi
a taj, ako mulja, već bu se sam negdi otkril
muljatori se zapetljaju u muljaže tolko da sami sebe pruže na tanjuru
Autor: perce | 04.10.2015. u 10:06 | opcije
i ne napadajte medu, ok je sve kaj je reko...I onda da nisu control frikuše...Još se i dure kad im to kažeš....:P
Ma ogavne ste, al onak simpatično ogavne....:P
Autor: eteerniis | 04.10.2015. u 10:08 | opcije
Već sam pet puta obećao da neću doći i pet puta sam sjebao stvar i došao...Dođem zato što ne mislim da činim ništa loše.
Autor: MedoDebeli | 04.10.2015. u 10:08 | opcije
Bit će da pišem na turskom. Ako netko ne želi o sebi nešto mi reći, poštivam to. Pa makar to bila i padavica. Na svoj to rizik radi. Ja opet ne vidim problem.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 10:08 | opcije
nema frke, odlazim, coco....Ak nemreš podnijet sraz svjetonazora, u kojem srazu ne možeš vladati kako si zamislila....Bok...:P
Autor: eteerniis | 04.10.2015. u 10:10 | opcije
A ja ga mogu pokušati razumjeti zašto nešto prešućuje. I uglavnom razumijem, ljudi su ranjivi, krvavi ispod kože.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 10:10 | opcije
Medo, odi i ti..vidiš da babe ne kuže niš i ak im ne dudaš klitića, najebo si.....P
Autor: eteerniis | 04.10.2015. u 10:10 | opcije
Ete, Medo, najmanje je što od vas očekujem da poštujete moje svjetonazore. A vi to očito ne možete. A po pravilu reciprociteta, onda se ni ja ne osjećam dužnom poštivati vaše.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 10:11 | opcije
Mai, hvala ti :)
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 10:13 | opcije
sorry, Gosparu, iskoristila sam te samo da izrazim svoju misao
- ne boli
Autor: Gospar_D | 04.10.2015. u 10:14 | opcije
ahm. Coco, kako se liječi plantarni fascitis?
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 10:17 | opcije
Ne znam narodnu medicinu. Ima u homeopatiji nekoliko lijekova koji pomažu. A općenito, kad su problemi u nogama koji ometaju kretanje, onda se obično radi o mentalnoj slici - treba se napraviti neki korak, a ne želi se, ima se otpor. ako je lijeva noga, onda je u vezi s nekom ženom. Ako je desna, onda s muškarcem.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 10:21 | opcije
Zdravstveni problemi su često povezani s partnerima. O tomu bih mogla pisati i napisati..
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 10:22 | opcije
hehe. imala sam pakleni plan. odabrati izmedju 2 pristupa:
- Za jednu znanstvenicu- nelogično težiš status quo razmišljanju. čip je problem.
- Coco, kako se liječi plantarni fascitis?
odabir mi je profitabilan. šasad
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 10:22 | opcije
A ja mislila da si došla u miru.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 10:22 | opcije
Ja sam teška dok se ne zaljubim.
Kad se zaljubim neko vrijeme sam divna a onda opet teška.
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 10:22 | opcije
lijeva, da. kćer. ima smisla. hvala.
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 10:23 | opcije
I šta ja tu mogu?
Niš:)
Uzmi ili ostavi ako se usudiš.
:D
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 10:23 | opcije
Komu si teška, Božo, sebi?
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 10:24 | opcije
I sebi.
Najzadovoljnija sobom sam kad sam sama.
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 10:25 | opcije
i mačići kad progledaju
postaju sve teži
Autor: perce | 04.10.2015. u 10:25 | opcije
pa i jesam u miru došla. tvoj nemir je meni mir. jer znam da iz pat pozicije nema napretka dok se nešt ne ćušne u rebra
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 10:25 | opcije
Jednostavnije je.
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 10:25 | opcije
Mmm, ono što je tebi pat pozicija, meni je nirvana.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 10:26 | opcije
Prvo veliko zbližavanje s nekim nas trajno iskvari :)
Tako nekako bih ja opisala veze.
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 10:27 | opcije
Izvuče iz nas prečudne stvari.
Koje onda teglimo ever after.
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 10:28 | opcije
mene živcira ideja da moramo kronično biti u drugome i on u nama kad smo u vezi. ajd recimo... 70%: 30% u korist udvojavanja. sve više od toga je čisto silovanje. ono... divna su preklapanja sto na sto. al šaraj malo alienu šaraaaj!
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 10:29 | opcije
Mmmka to je ozbiljno oštećenje, naročito u mladosti .
( Plantarni fascitis ili petni trn je bolest donjeg dijela petne kosti nastala kao posljedica oštećenja plantarne fascije, a dovodi do djelomičnog....google ). Mom prijatelju je vlak odsjekao taj dio i kasnije izazvao niz posljediva...od laganog šepusanja, bolova u kukovima, ne služenja vojnog roka ( društveno čuđenje ) do psičke osjetljivosti. A vidio sam to...fali samo komadić pete.
Autor: MedoDebeli | 04.10.2015. u 10:30 | opcije
Uh.. Moze 30:70?
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 10:30 | opcije
Pa to sam i ja napisala ovdje.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 10:30 | opcije
Ovo ide Mmmku.
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 10:30 | opcije
ustvari mi čak i ne smeta sto na sto. smeta mi očekivanje da se to manifestira stalno.
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 10:30 | opcije
20:80 :D
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 10:31 | opcije
Svidi nam se individua i onda je želimo progutati.
Bzvz.
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 10:33 | opcije
nisi, Coco. ja dozvoljavam totalni uvid u sebe.(koliko je totalno moguće uopće bla). ti ne. ne želim da netko aktivno maše rukama i radi valove u mom totalu. hm. ma može i to. tu i tamo :)
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 10:33 | opcije
Ali ja ih stvarno poželim pojesti..
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 10:33 | opcije
određenosti vas koštaju
baš toga što bi htjeli
njima kočite manifestacije koje priželjkujete
ne dajući drugima da budu to što zaista jesu
Autor: perce | 04.10.2015. u 10:33 | opcije
A jabih ovo:
"Prvo veliko zbližavanje s nekim nas trajno iskvari :)"
preformulirala u:
Prvo veliko zbližavanje s nekim nam pokaže koliko možemo i gdje su nam granice, prekrasno iskustvo!"
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 10:34 | opcije
Znam, nije to to, ali je oštećena peta....
Autor: MedoDebeli | 04.10.2015. u 10:34 | opcije
pojedeš je žlicom u 2 zalogaja :) zube čačkaš... rukama?
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 10:35 | opcije
Mmm, ne da mi se.. misli kaj hoćeš. Idem
Autor: Cococh-Anel | 04.10.2015. u 10:35 | opcije
:)
Kostima.
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 10:35 | opcije
nije petni trn, Medo. to sam imala na desnoj. pa netao. ovo je upala. evo upravo sam dogovorila termin za kvantnu terapiju.
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 10:36 | opcije
Onda vidim nekog baš apetitlih i bude mi ga žao.
I njega i sebe i svega.
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 10:37 | opcije
tebi se nikad ne da ići "tamo".
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 10:37 | opcije
ma. pretjerana bliskost ukida seksualnost. najčešće. formatirani smo, jbg
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 10:38 | opcije
Ae.
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 10:39 | opcije
biće mi neka mrvica od keksa upala pod S
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 10:39 | opcije
:)
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 10:40 | opcije
to ti ko nuda. niđe erekcije na plaži, jbt
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 10:40 | opcije
A ovo sto koke veli..brat gljive i to..
Nah.
Ne volim gljive.
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 10:41 | opcije
dokaz zastranjenja je to. skužim da znam lika tek kad se obuče i počešlja :O čak i postane malo napet
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 10:42 | opcije
ma. divno je brati gljive. pa ih peći na vatri. paaaa
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 10:43 | opcije
Ja bi njih zapravo samo serijski barila i ševila.
A tradicionalno sam odgojena pa mi bed :D
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 10:43 | opcije
sjebane ste trajno
Autor: perce | 04.10.2015. u 10:44 | opcije
... onda neko podrigne i fljus
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 10:44 | opcije
Pero, nismo.
:D
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 10:44 | opcije
mahajde, perce. fala.
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 10:44 | opcije
nije da mi je drago
al fakat, kad vas čovjek sluša....
Autor: perce | 04.10.2015. u 10:45 | opcije
:)
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 10:47 | opcije
dobro je, bolan. objasnio si. sać se ja napušiti skanka nekog i mam ću biti nesjebana.
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 10:47 | opcije
mogla bi baš
al nemoj sama
Autor: perce | 04.10.2015. u 10:49 | opcije
Nije sramota bit sjeban.
Štasad.
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 10:50 | opcije
ma kakva sramota
to je stanje
iz toga se izlazi
Autor: perce | 04.10.2015. u 10:50 | opcije
ne čeka se nekog
da vas povede
Autor: perce | 04.10.2015. u 10:51 | opcije
Ja vjerujem da imamo jednu istinsku priliku.
Onu prvu.
Pa tko šta izvuče iz vreće.
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 10:51 | opcije
Sve kasnije je..gablec.
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 10:52 | opcije
pero, smatraš li ti sebe nesjebanijim od mene?
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 10:52 | opcije
Smatra :)
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 10:53 | opcije
na osnovu pročitanog, da
Autor: perce | 04.10.2015. u 10:53 | opcije
Dobro jutro!
Autor: pasemi | 04.10.2015. u 10:54 | opcije
moš to argumentirati nekako?
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 10:54 | opcije
mmmka obuci se mogu samo mi objasni kako da se pocesljam?
Autor: budvar | 04.10.2015. u 10:54 | opcije
elektrošokeri djeluju samo trenutno
i to u extremnim situacijama
Autor: perce | 04.10.2015. u 10:54 | opcije
btw., na osnovu pročitanog- dodaj i vidjeno. ajd. slika ton poveži malo
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 10:55 | opcije
viđeno je premalo
i predavno
riječi su friške
al viđeno je bilo lijepo
Autor: perce | 04.10.2015. u 10:57 | opcije
bud, sličica je realna. jebiga. bio lik na nudi- pričali- nismo se prepoznali- obukli se- eto njega/ mene. znamo se. iz davnina. fora je to
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 10:57 | opcije
iz riječi se osjeti pomirenost sa nemogućnošću
a mogućnosti nas okružuju
Autor: perce | 04.10.2015. u 10:58 | opcije
Kad si ga gledala u kitu..
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 10:58 | opcije
ne mlati po plićaku, perce. ne pitam te za lijepo. pitam te za ono što sam ti emitirala tad. sjebanost? nesjebanost? a stav mi je bio identičan današnjem
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 10:59 | opcije
oš reć- kikiriki, božo?
(:P)
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 11:00 | opcije
ok
tebi izgleda da je jednak
Autor: perce | 04.10.2015. u 11:00 | opcije
Vidiš da jesi gledala :)
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 11:02 | opcije
mmka ne bih te prepoznao ni obucenu ni golu dok nebi rekla mmmmm da :)))))))))
Autor: budvar | 04.10.2015. u 11:02 | opcije
pa TO tražim cijeli život! TO!!!! da mi netko kaže o meni ono što ne znam. aj sad pomalo ti... zatvori prozor, otkaži spoj sa dugogodišnjom kvalitetnom vezom, zapali i udri...:
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 11:02 | opcije
bud uklizao djonom :D
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 11:03 | opcije
Svi volimo serijski bariti.
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 11:04 | opcije
čekte sad, ekipo :) perce mi je napet
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 11:04 | opcije
Samo neki minuciozno to a neki na traci.
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 11:04 | opcije
Idem barit sad malo;)
Komodajte..
Autor: bozicnica | 04.10.2015. u 11:06 | opcije
ostadoh zatečen
nisam se nadao ovakvom raspletu
Autor: perce | 04.10.2015. u 11:06 | opcije
hm hm. udješ nekome u kuću. pa ti on na blogu kaže da i govno. a ti i dalje odlaziš na njegov blog. hm.
udješ nekome u kuću. pa te taj dočeka ko rod rodjeni. pa mu dodješ na blogu i kažeš da je sjeban. hm.
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 11:07 | opcije
da sam malo mlađi ... :)
Autor: perce | 04.10.2015. u 11:07 | opcije
Si
keks. jbg
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 11:08 | opcije
bez uvrede, draga moja
ja to dobronamjerno
Autor: perce | 04.10.2015. u 11:08 | opcije
i ne moraš gristi sve oko sebe kad ti nekaj vele
inače, radije šutim
al baš si mi draga
Autor: perce | 04.10.2015. u 11:09 | opcije
Nadjes super frajera i kasnije spojis da je iskompleksirana kurvetina i da ga moze imat tko hoce, a svi ga i imali. Ma, bok!
Autor: pasemi | 04.10.2015. u 11:10 | opcije
ok. mladji. hm
ajmo sad, taksativno:
- neki dan, u ćošku si bio, perce. prva stvar ti je bila da okreneš vodu na moje porijeklo. srpski dijalekt u komentaru i bla.
- danas sam sjebana zbog svog iznošenja stava.
- komentar o mladjem se nadovezuje na moju vezu sa mladjim čovjekom.
šta je sljedeće? još bitnije- zašto?
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 11:11 | opcije
sve nabrojano, podsvjesno te određuje. htjela ili ne htjela
nekako mi zveči da odatle proističe tvoja agresivnost
a to je zaista nepotrebno
i nikada nebi trebalo da te to kolje
lijepo si to pobrojala i uočila
sad samo, batali to
ako zaista misliš da ja imam problem sa time, ne pitaj me više ništa
jer ti nemam tada što reći
Autor: perce | 04.10.2015. u 11:17 | opcije
ček... ja tebi nisam rekla da si sjeban. ti si meni. zašto sam onda ja agresivna? :D
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 11:20 | opcije
tebi je to neprimjetno
usvojila si šprancu po kojoj nastupaš
a ja sam uvjeren da si ti nešto potpuno drukčije od tog načina
osjetio sam to čvrsto
Autor: perce | 04.10.2015. u 11:22 | opcije
meni je špranca provlačiti agresivu i nepoštovanje prema ljudima, kljuckajući usitno i nedefinirano. 'sjebanost', kao termin se olako shvaća na ovom sajtu- niko to neće ni skužiti- ja namiren? koj kiki? jel to to??
vrlo dobro znam ko sam. tvoje definiranje sad, "nebu pod oblake" je isiljeno. i nepotrebno.
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 11:28 | opcije
(iz prostog razloga što je u koliziji sa sjebanošću. inače, bih ja :D)
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 11:30 | opcije
a sad moram na plac
i nije mi žao izrečenog
kako god zvučalo
i aj bi volio da imam nekog tko će mi reć
bilo šta
Autor: perce | 04.10.2015. u 11:30 | opcije
neće te valjda moje riječi kosnut
jaka si ti za pet ovdašnjih :)
Autor: perce | 04.10.2015. u 11:32 | opcije
bilo šta.
eto. da ne patiš.
Autor: mmmmmm_da | 04.10.2015. u 11:32 | opcije
:)
fala ti Mmmka
ali baš
Autor: perce | 04.10.2015. u 11:33 | opcije