©© - I moje dvije-tri na temu tjedna

Nailazim često da ljudi napišu kako mogu živjeti sami. I kao da je to neko postignuće. Pa danas je koncepcija društva takva da se osamljuje, uz hrpu kućnih pomagača na struju, interneta, komu još netko treba osim da mu doma zanovijeta? Obitelj je razorena! Tu se sjetim Lanene i njezinih zapisa o zavjeri na tu temu. Cilj je uvjeriti ljude kako je temelj društva izbirljivi individualac, a ne prilagođeni obiteljski čovjek. A zato jer smo u obitelji jači, kao grupa smo jači i otporniji, a to nikomu ne treba. Kako vladati zadovoljnim čovjekom? Nikako. Treba ga unesrećiti, izmaknuti mu tepih ispod nogu, pa će se takav uhvatiti za svaku slamku.

Osim toga, obitelj kao i svaka grupa ljudi - treba vođu. Jer smo plemenska bića. I potrebna nam je hijerarhija. Obitelj treba imati gazdu, i onda se tog gazdu sluša. Njegova je zadnja. Sjetim se svojeg prvog braka, i kad smo moj prvi muž i ja išli ploviti, on je rekao - ja sam kapetan i bit će onako kako ja kažem. Ok. I to je izvrsno funkcioniralo. I izvan broda je bio kapetan, a meni je to pasalo.

Velike obitelji koje funkcioniraju imaju gazdu kojeg se sluša, to je obično najstariji član. Ne može svatko biti gazda, ili više njih, ili se netko funjiti zato jer nije po njegovom. Kako kažu u 'Grčkom vjenčanju': muškarac je glava kuće (a žena je vrat koja okreće tu glavu kamo želi).

Udaljili smo se jako od prirode, a u prirodi ima bezbroj primjera hijerarhije u grupama.

(Bert Hellinger je u plemenu Zulu promatrao dinamiku obitelji, i spoznao da je muškarac predodređen za glavu obitelji. I kad je tako, obitelj je skladna. Ako žena preuzme ulogu glave obitelji, ne postoji više ravnoteža. Točnije, svatko ima svoje mjesto u obitelji i kad se ta mjesta poštivaju, obitelj je sretna i zdrava. Hellinger je uočio da su te zakonitosti univerzalne.)

Volim si pogledati Duck Dinasty na tv. To je primjer velike obitelji, bogate, dobro organizirane, a opet se svi dobro zabavljaju. U kojoj je gazda stari otac i njegova je zadnja.

01.11.2015. u 8:16   |   Editirano: 01.11.2015. u 8:42   |   Dodaj komentar

Vidiš i da se svi sveci drže zajedno, Kao mravi.

Autor: MedoDebeli   |   01.11.2015. u 8:49   |   opcije


jutro koko! dakle ja sam obezglavlljena već više o hm...25 let! istina, otada nemam više svoju obitelj u klasičnom smislu (mama, tata, djeca) a već pet odnosno 10 let nemam nit djecu (barem ne onu o kojima skrbim) pa sam...hm....nezadovljni individualac! no, ja sam bila individualac i u obitelji (možda stoga što sam bila glava a ne vrat al ne zato št sam htjela, već morala) i tak...ne slažem se u osnovi da je potreban vođa? osim u smislu da u svakom drštvu, grupi...treba se poštivat riječ najsposbnijeg...no i ostali bi trebali misilt, doprinjet. vidiš, meni se nikako ne sviđa što veććina ljudi da svoje ovlasti glavi (u državi, u obitelji etc) i onda si glava umislli kako jedina ona zna mislit. a ovi drugi spavaju...i boli ih pipa...i tak se naviknu a to po meni nije dobro.. kada bi svaka jedinka dala svoj maximum...e to bi onda bila zadovoljna obitelj (bilo uža bilo šira...društvo)! u stvari ovi sposobniji i pametniji najebu...jer od njih se očekuje sve...a ovi drugi bi se šlepali! mislim da najbollje funkcinira obitelj gdje se svi uvažavaju i daju svoj doprinos i budu u određenom trenutku glava....npr ne jednom sam poslušala svoju djecu u našoj obitelji jer su bolje vidjela, u tom trenu znala...a tako se stvaaraju onda i sposobne jedinke)

Autor: sara_tera   |   01.11.2015. u 9:28   |   opcije


i sviđa mi se kako svaki dan srećem svoju djecu...kako misle! ne sviđa mi se često kako i što misle, ali misle! e ti misleći ljudi, osobito u ovom slučaju žene...su moje najveće zadovoljstvo! jer sam indirektno stvorila takve ljude kojima se ne može manipulirati! nisu poslušnice, nego mogućnice!

Autor: sara_tera   |   01.11.2015. u 9:32   |   opcije


šteta kaj si otišla i kaj ova tema ne zanima ljude...niti ovdje niti drugdje! lakše je blejati...torova svuda oko nas ko u priči!

Autor: sara_tera   |   01.11.2015. u 9:32   |   opcije


tema je zanimljiva ali ne sa stavovima stoljeca sedmog u 21. tisucljecu (da plemena i plemenskih saveza)
Jacina je u skupu jakih jedinki, a ne jednoga s hrpom nesposobnih podanika

Autor: budvar   |   01.11.2015. u 9:38   |   opcije


Mai, svaka je situacija jedinstvena. Zato je teško odrediti pravila. Recimo ovo da sam bio anarhista u odnosu na predpostavljene, a diktator u odnosu na podčinjene za vrijeme rata. Rat sam vodio na svom terenu. Takav moj odnos je mnogima spasio život ( poznavao sam svaki potok i mostić u odnosu na generala i njihove globalne zapovijedi.) Kužiš?
A nisam bio vođa čopora!

Autor: MedoDebeli   |   01.11.2015. u 9:39   |   opcije


drago mi je bad da si prepoznao i moju poantu...no tradicionaliza je još jako ukorijenjen na ovim prostorima! ja kažem da je hr jedna velika...kasarna! a meni je još u djetinjstvu dopizdilo postrojavanje (od mog pok. oca)...zato sam valjda i stalni...buntovnik "bez razloga"?

Autor: sara_tera   |   01.11.2015. u 9:43   |   opcije


tak je medo...upravo sam i sama bila takva...anarhista prema pretpostavljenima diktator prema potčinjenim (djeci) koju sam odgojila u prevelikom redu, radu i disciplini. to si danas zamjeram, a i ona meni ponešto. no, s druge strane su zahvalna jer sam ih naučila redu i radu. teško je naći pravu mjeru...no važno je naći smisao i truditi se da budeš ispravan (u tvom slučaju to je bio rat a zna se da u ratu su sve opcije dopuštene...osim zločina)...tako i u razorenoj obitelji...to je svojevremeni rat..protiv društva koji žene samohrane stavja na marginu, protiv očeva koji ne brinu, protiv drugih žena koje će radije trpit batine nego li otić...etc...no to je duga priča. život nije zabava već borba. no, dobro je ak se povrmeno čovjek ipak dobro zabavi

Autor: sara_tera   |   01.11.2015. u 9:48   |   opcije


Dobro jutro :) Ne znam zašto ste vođe izjednačili s diktatorima. A i sami ste spomenuli kako ne slušate nadređene, a diktatori ste prema podređenima. Kako to?

Postoji pojam tima, a obitelj je tim. U miru, Ako je rat u pitanju, onda je obitelj vojska - prema van. Nisam nigdje napisala da se ne čuje riječ ostalih, da ih se ne posluša, ali ne mogu svi odlučivati. Anarhija ne vodi nikamo.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 9:56   |   opcije


Bud, hvala ovo za stoljeće sedmo. To mi kažeš ti kojem je to što je žena zaposlena - mana?

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 9:57   |   opcije


Nemam ništa protiv tradicije. Tradicija je građena godinama, stoljećima, pa je valjda nečeg dobrog u njoj.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 9:59   |   opcije


Ili ćemo sve srušiti, a ne nudimo ništa novo?

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 9:59   |   opcije


Da, u našem društvu je tradicija još uvijek jaka. I kaj sad, ako se ja ponašam kao da to nije tako, hoće li mi biti bolje? Ili mi je bolje ako to priznam i uvažavam tradiciju, a nalazim prostor za sebe na način da se ne sukobljavam?

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 10:01   |   opcije


deset babica - kilavo dijete
tako je i sa gazdovanjem

kad ne bi bilo onog kojeg se sluša, tko bi pomirio sve ostale, u pokušaju da nametnu svoje

Autor: perce   |   01.11.2015. u 10:02   |   opcije


Tradicionalno - muškarcu se tolerira prevara, ženi ne. A ako žena u tom društvu prevari muža, i osjeti taj teret tradicije na sebi, čemu čuđenje? Ako je nešto takvo, čemu se čuditi da je to takvo? Da, možda bismo mi hjteli da je dručije, možda osuđujemo da je to takvo, ali je to ipak takvo.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 10:03   |   opcije


Zanimljivo mi je ovo: ne pada mi na pamet slušati nadređenog, ali zahtijevam od potččinjenih da me slušaju.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 10:05   |   opcije


(Mudra žena će prevariti muža, ali će to izvesti tako da se muž osjeća krivim, pa će i zašutjeti. To je ono o čemu pričam, prihvati tradiciju, ali odigraj mudro.)

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 10:06   |   opcije


A glavom u zid, bome mi to nije mudro. To je dramatično, ali mudro nije.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 10:06   |   opcije


uf, koki žal mi je kaj je ispala da te napadam...ali ne! samo želim istaknuti ulogu svakog od nas...da bi se trebao truditi i dati svoj doprinos u obitelji, grupi...a da sam pomalo alergična na vođe i pretjeranu disciplinu, jesam. no kak veliš onda sam i sama podlegla tome i trenirala strogoću prema djeci. kažu za nas škorpione (podznak) da imamo urođen smisao za vođu...a menne jeza hvata od toga jer ja sam ipak vodenjak! no, kad god sam bila u priilci vođe, godilo mi je. eto ti paradoksa. i nemoj se branit...ti držiš do tradicije i tak si odgojena...mi neki rušimo konvencije možda baš zbog te tradicionalnosti u sebi koju želimo na taj način prebrodit? sve je to za ljude...no zanimljivo je u svemu tome učit...od djece, od drugih...i sebe samog kako se mijenjaš, a opet ostaješ isti!

Autor: sara_tera   |   01.11.2015. u 10:08   |   opcije


coco .. polupala si loncice s zaposlenom zenom i vadis zakljucke iz konteksta
Da, za mene je u ovom trenutku mana ako je zena zaposlena i radi jer ja nisam zaposlen i imam vremena priustiti si putovanja, ljetovanja, zimovanja kada si zazelim, a ne kad mi to GO ili slobodni dani dozvole ili mala djeca s svojim obvezama.
Isto tako dok sam radio, moje ljubavi, iako nije bilo financijski potrebno, tjerao sam da rade.
Pokusaj ovo procitati s razumijevanjem.

Autor: budvar   |   01.11.2015. u 10:12   |   opcije


Već sam pisala, odrasla sam poput Pipi Duge Čarape, a to baš i nije tradicionalno. Imala sam sreću da me nitko ne tlači s tradicijom, pak sam ostala slobodna i nisam morala razvijati bunt protiv tradicije. Mogu prihvatiti tradiciju, a i ne moram. A našla sam puno ljepote u tradiciji..

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 10:13   |   opcije


Evo, Bud, što sam iščitala iz tvojeg komentara:

Ti si slobodan, pa i partnerica mora biti slobodna kako bi ti s njom provodio virjeme onako kako tebi paše, kad ti se zbrcne da ona može odlepršati s tobom. Tj. ona se mora prilagoditi tebi.

Dok si radio, i nju si 'tjerao da radi', tako da bude opet tebi prilagođena.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 10:15   |   opcije


naravno da si shvatila sve naopako
trebala je raditi da ne zatupi u kuci uz djecu, da se krece u drustvu, da se bori i napreduje u karijeri i to ne radi mene
nego radi nje (meni bolje da je doma i da ne moram sugat,kuhat,spremat,prat)
sada da ne radi ne radi mene nego radi nas da uzivamo u nasem slobodnom vremenu
:(((((((((

Autor: budvar   |   01.11.2015. u 10:21   |   opcije


i ne vidim sto te to kod mene smeta ako jasno iznosim tip zene s kojom bi gradio buducnost jos ovih par godinica?

Autor: budvar   |   01.11.2015. u 10:24   |   opcije


Ova se tema može proširiti i na temu - upravljanje autoritetima. U slučaju kad smo protiv odluke nadređenog nam, kako stvar preokrenuti u svoju korist? To je prava mudrost. A bez sukoba.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 10:25   |   opcije


U ovom slučaju me zasmetalo (kad već moram crtati) što si meni predbacio da u ovom zapisu razmišljam kao da živim u 7. stoljeću, a ti se postavljaš kao tradicionalni muškarac kojemu se žena mora prilagoditi, i koja te mora slušati, tj. šefovao bi.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 10:28   |   opcije


ja mislim da ti koko i bad morate otić na kavu pa razjasnit taj nesporazum! a kak ste oboje kemičari (morti i alkemičari) bilo bi dobro da ponesete i svoje...epruvete? šalim se malo...volim vas oboje (koko malo više da ne bi bilo ljuboore na blogu) i umislila sam si da vam to mogu reć javno? ja mogu popit čašu vina dok vi to kemijate!

Autor: sara_tera   |   01.11.2015. u 10:29   |   opcije


A prije toga si napisao da nije bitno kakva je žena, koje kvalitete ima, nego je bitno može li pratiti svojeg muškarca u njegovim željama ili ne može. Kužiš li ti uopće što si time rekao? Mi smo žene za tebe poput pasa. Ako se tebi taj čas trči, a pas ne može, odbaciš ga.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 10:32   |   opcije


Tradicija isto tako kaže da se ženu u obitelji poštuje jer je ona majka i hraniteljica. Ako muškarac ima zadnju, ne znači da je žena potrkalo.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 10:35   |   opcije


Saro, super si :) No, na žalost, nisam ja kao ti. Ti si i onom koji je umro, a tu je po svima gadio (koji mu je ono nick bio?) pružila ruku gore u Armaniju nakon što te je izvrijeđao ovdje prije i poslije, tu ti se divim, najozbiljnije. Ti si fakat veličina! Meni kad netko krivo sjedne, ne da mi se na njega više trošiti vrijeme.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 10:38   |   opcije


sve sam osim tradicionalnog muskarca i vrijedja me tvoje misljenje da tretiram zene poput pasa.
To bi mogao tolerirati samo zeni koja me poznaje i takvo sto napise.
Tebe je uvrijedilo sto ne zelim zaposlenu zenu s neodraslom djecom. Nisam sebican i biram ono sto meni pase jer ima i zena koje vise ne rade i imaju odraslu samostalnu djecu kojima bi isto tako semetalo da nadju zaposlenog muskarca s obavezama prema djeci.
Ni u jednoj svojoj recenici nisam vrijedjao ili potcjenio zaposlene zene majke.

Autor: budvar   |   01.11.2015. u 10:53   |   opcije


oduvijek me nanovo iznenadi tvoja oprečnost u stavovima izraženim blogom i onima izraženim u komentarima!! Ne poznam nikoga tko je toliko kontradiktoran samome sebi! Ako već zagovaraš nekakvo plemensko ozračje u 21. stoljeću i 'mudrost' žene-vrata zakaj se sad gnušaš na budove stavove? Bi li ti ostavila svoj posao i neovisnost, kada bi ti 'glava' kuće, tj. muškarac to zapovijedio? Nekak imam osjećaj da ne bi baš! I čemu onda isfuravanje nečega u kaj i sama ne vjeruješ!?

Autor: PAMELA_007   |   01.11.2015. u 11:03   |   opcije


Pam kad sam obećao Coci da ću dolaziti na njen blog isključivo s dobrim namjerama, sada me potpuno ignorira. Teško mi je to shvatiti, ali tak je kak je.

Autor: MedoDebeli   |   01.11.2015. u 11:17   |   opcije


Istina je da često ima tema na koje se čovjek poželi očitati.

Autor: MedoDebeli   |   01.11.2015. u 11:18   |   opcije


@Pam: ako ti mene želiš svrstati u crne ili bijele, onda je to tvoj problem, a ne moj. Nisam kontradiktorna, nego volim pomiriti različite stvari i naći rješenje u sintezi, u sinergiji. Ne vidim zašto bih morala biti protiv tradicije, a biti svoja? Ovdje i inače ako se ne uklapam u nečiju sliku kakva bih trebala biti, onda me treba optužiti da sam u najmanju ruku čudan. Ili glupa. A samo se ne uklapam u vaše šablone.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 14:45   |   opcije


Medo, očitala sam se na tvoje nepoštivanje nadređenih, a diktaturu prema podređenima, možda ti je promaknulo.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 14:47   |   opcije


Recimo, ovdje se često spominju alfa mužjaci/muškarci. I rado bi svaka bila s takvim. Pa vi netradicionalne meni recite, zar nije to tradicionalni model? On vitez, jak, hrabar, sposoban, okretan, žene pate za njim.. bla.. ja ona ženstvena, slabička, on ju spašava.. brine o njoj.. Evo, po meni bi trebalo pomiriti tradicionalna vjerovanja u nama i avangardna.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 14:51   |   opcije


A što reći kad netko partnera smatra kao 'accessories' ? A znamo da se accessories koriste kad nam paše, u određenim prilikama, a kad ne onda se odbace. Ja previše volim ljude da bih ih smatrala accessories. Uvredljivo je to..

Bud, prema tvojem tekstu i ti žene smatraš accessories, to si uostalom i napisao u komentaru tog zapisa. E, ja ne želim biti u toj kategoriji. Ako vi želite, i ako vam je u redu nekog vodite pod rubriku accessories, i tomu drugom to odgovara, samo naprijed.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 15:33   |   opcije


Jer, kad se accessories recimo razbole, ili im iskrsne nešto, nema problema, to je ipak samo accessory. Pak se taj accessory zamijeni drugim, koji bolje obavlja namijenjenu mu funkciju.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 15:34   |   opcije


Pa da, nije dobra usporedba sa psom, jer oko psa se skače, misli se što mu paše što ne.. a partner je accessory. Stvar. Koju se pon

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 15:35   |   opcije


Koju se ponese ili ne, koju se upotrijebi ili ne, koja nas ukrasi, ili ne..

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 15:36   |   opcije


Kao što i rekoh.. izbirljivi individualci..

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 15:41   |   opcije


Grozno je kad se accessory pobuni, ili se sastane s nekim 'neprikladnim', ili pokaže da razmišlja možda na drugi način. Onda ga se odbaci. I tu na blogu ga se obilježi - da gadno vonja.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 15:51   |   opcije


coco .. i ono malo sto mi je bilo privlacno kod tebe uporno zatires svojom neinformiranoscu, povrsno i s ne razumijevanjem citanja tekstova. Ne vidim od kuda izvlacis svoje konstrukcije o drugima kao npr. i ovu moju da su za mene zene accessorys?
Da li ti uopce citas ili samo mislis da citas?

c/p iako žene ne smatram ACCESSORIES -om, došla valjda vremena, kao i kod vege, da su mi nepotrebne. Pogotovo jer sve što si želim je mir. Drugo sve imam i grčevito čuvam svoj mir.
Hendikempiran sam jedino u djeljenju, kada nešto lijepo (poput veginih prstaca) nemam s kim podijeliti sreću, ljepotu, radost, intimu. Iako sve to postoji u meni, bez drugih je to malo krnje.
Mogu ja to podjeliti u mješanom društvu uz Budvara i puno smijeha, ali doma ipak ostajem sam.

Autor: budvar 28.10.2015. u 16:40 opcije

Autor: budvar   |   01.11.2015. u 15:59   |   opcije


ajoj...baš mi žal kad mi se dragi ljudi ovak med sobom boksaju, a pri tome se uopće ne poznaju? i fakat je nesporazum osnova ljudske komunikacije! moraću vas privest na čašicu razgovora...bez rukavica? a znate kaj...onu iz škole...ko se tuče taj se voli? šalu na stranu, vidimo se jednom od ovih dana (nadam se) pa da riješimo...ukrštene riječi?

Autor: sara_tera   |   01.11.2015. u 16:40   |   opcije


Bud, mislila sam na ovaj tvoj komentar:

curke da se sada ne svađamo, naslov zapisa bi se mogao odnositi i na ženski rod, jedino što mi ne znamo tako lijepo pisati.
I naravno da je uvijek problem u obučenima, ne golima.

Autor: budvar 28.10.2015. u 16:20

A naslov koji bi se mogao odnositi i na ženski rod je "muškarci su accessories"

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 16:47   |   opcije


Saro, moramo raščistiti ta moja razmišljanja kao u 7. stoljeću :)

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 16:55   |   opcije


Ili je možda Bud htio reći da se Vega i prema ženama ponaša kao da su accessories. Bit će da je to.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 16:56   |   opcije


vidim coco .. moja pobuna protiv naslova i upozorenje curkama da moze biti i obratno nije izraz mog stava prema zenama. Po tom pitanju sam se kasnijim komentarom eksplicitno ocitovao i to negativno.
Sara, ne brini, sama znas da je nekada dobro rascistiti stavove pa makar u negativnom kontekstu. Da nas ne boli i da nemamo osjecaje ne bi o svemu ovom niti pisali i mahali macetama po zraku.

Autor: budvar   |   01.11.2015. u 17:01   |   opcije


Ne razumijem čemu čuđenje o tome da su ljudi plemenska bića? Imate li vi neka druga saznanja? Ako imate, podijelite ih sa mnom. Nekad su ljudi živjeli u plemenima, poslije su se plemena preobrazila u postala naselja, pa su naselja rasla, nastali su gradovi.. Gradovi su postali preveliki za biti jedno pleme, pak su se ljudi počeli udruživati u 'podplemena' ili udruge, koje su zapravo 'interesna plemena', i te udruge imaju zakonitosti kao i plemena. Ljudi su imače skloni udruživati se u grupe u kojima su jači: političke stranke, vjerske, strukovne, bla.. a što se to nego - plemena? EU je isto nastala na bazi plemena: jer pleme ima vođu, poglavicu, ili što već. Pleme nad plemenima.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 17:53   |   opcije


Ideja pripadnosti potječe iz plemena. Čovjek ima potrebu pripadanja, pa želi pripadati negdje gdje ga cijene. Obitelji bi trebale biti plemena u malom, u kojem se svi dobro osjećaju, a uloge su podijeljene. U plemenu svatko ima svoje mjesto. Tako bi trebalo biti i u obitelji. Osjećaj pripadanja obitelji je čovjeku prirođen.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 17:59   |   opcije


Razaranjem obitelji nestaje osjećaj pripadnosti. A umjesto obitelji naturaju nam razne druge pripadnosti, no to su labave pripadnosti jer se lako otpadne pri najmanjoj pogrešci.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 18:03   |   opcije


Meni fali taj osjećaj pripadnosti. ŽEljela bih pripadati u svoju obitelj, familiju, grupu ljudi krvno povezanih, na koje se mogu osloniti ja i moja djeca, i kojima ću ja biti podrška kad im zatreba. No to mi nije dano u ovom životu.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 18:06   |   opcije


A ne znam kako da osjetim pripadnost nekoj accessory.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 18:08   |   opcije


Pripadnost nije isto kao i vlasništvo.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 18:18   |   opcije


..tj. kao 'biti u vlasništvu'

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 18:18   |   opcije


Pleme je naše, i na nama je da ga štitimo i održavamo, jer nam daje sigurnost i zadovoljava nam potrebe.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 18:27   |   opcije


Perem sad malo prije pod u kupaonici i mislim si kak sam na neki način ogorčena na Vegu, iako nemam ništa s tim. A zato jer je otkantala Božu na tako ružan način. A vidjelo se tu na blogu koliko Boža pomaže Vegi, vozika ju naokolo, organizira joj godišnji, daje joj podršku kad ova to nije nimalo zaslužila. Nije meni Boža nešto draga, bome me izvrijeđala u Veginoj sjeni. Ali to što je Vega prema njoj napravila - to je ispod svih razina. Najvećem neprijatelju ne bih napisala na blogu to što je Vega njoj.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 18:55   |   opcije


Iako mislim da je veza Vega-Boža bila loša za obje, svejedno treba po meni imati respekta i ne ići u javnost. A opet, znam da je Vega nikakav komunikator, da se ne zna razgovarati, no nije mi jasno da ovi koji su dobri i s njom i s Božom Vegi nisu ništa rekli. Možda z menom nekaj ne štima?

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 19:00   |   opcije


Ili se ne želite zamjeriti Vegi? Pa završiti kao Boža? Svaka čast.. Vega, ovim putem ti velim, jer sam ti u ignoru, da je to što si Boži napravili od-vrat-no! Redom si ih tjerala od sebe, prvo Babu, pa Krelca (kojem se ne usudiš ništa reći javno), pa onda Božu.. a tvoja je krivnja jer ne znaš postaviti zdrave granice. I bome bi trebala poraditi na načinu kako nekomu reći nešto što ti se ne sviđa, kako dati nekomu feedback. Ali dirketno, a ne preko oglasne ploče.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 19:05   |   opcije


I tako su svi ovi nabrojani ispali tvoje accessories. Dok su ti trebali, bila si dobra prema njima. Ali kad su naprvili nešto što tebi ne paše, odbacila si ih kao stare krpe. Hej, to su ljudi! Nisu stare čarape! Koji mentalni sklop može tako ljude odbaciti, ljude koji su mu pomagali? Strah me i pomisliti...

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 19:07   |   opcije


To kaj se lepite za Vegu, to je vaša neka gadna patologija, i neka vam. I onda ju ja moram sterati u ku*ac koja nemam ništa s tim! Jer mi je žao vas ljepljivih, s vašim patologijama.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 19:11   |   opcije


Idite svi lepo vrit!

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 19:11   |   opcije


Eh, još da velim i ovo: kad se netko sliže s Vegom, taj udri po meni. Ne znam zakaj, valjda da se još više dopadne Vegi. Kao da ja to ne kužim. Samo, usput, nemojte kod Vege previše mene tračati jer bu vam zamjerila što nije ona u centru pažnje, već ja.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 19:14   |   opcije


Hehe :)

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2015. u 19:14   |   opcije


čime si ti prala taj pod

Autor: perce   |   01.11.2015. u 19:37   |   opcije


pa poltronstvo i podanički mentalitet je poznat u hrvata! kaj bi oni govorili istinu...ulizivanje je postao obrazac ponašanja. i neka im...ovdje je svega par ljudi kaj si dopustilo tu ženu stavit tam gdje joj je mjesto. nemam ništ protiv nje, ona je sebi najveći neprijatelj. i iskreno, meni je drago da je boža off od nje...jer mi je boža draža ko čovjek. i istina je da je boža ne jednoom bila ljiga upravo zbog vege, odana je t cura no odanost je malo preveć doslovno shvatila. a ova ju otkantala hm..vega u stvari nije vrijedna sveg našeg razmišljanja. no, kad smo već kod vegs..jesi li primijetila otkad nema svoju svitu (boža, krelec) postala je malo obazrivija (da ne kažem mekša). očito ima nešto u tvom čoporu o kojem pišeš...svi smo mi pak jedinke koje težimo bit dio čopora i teško možemo posve sami? no, individualac biti ne znači pljuvati druge već naprosto imati svoj stav o većini važnih stvari u životu i ne naturati ih drugima. no, jedno je teorija a drug je praksa. ja saam svoju i te kako osjetila zadnjih 9 mjeseci kad sam bila solo ko prst u teškim trenucima (izgubila sam majku, strepila nad kćerinim životom...a i muški su mi se baš neki jadni nakalemnili) etc...uvijek sam cijenila lljude koji su uu stanju reć...i imat muda zdurat atake čopora! nažalost, ovaj blog upravo tako djeluje...sam protiv svih! ti si slobodni strijelac..ja sam to. imaš svoje mišjenje s kojim se ne moram slagat, al te uvažavam! većina lljudi to ne zna...interes i grupa su iznad vlastita stava. takvi koo ti i ja nismo omiljeni jer ne podilazimo...i čovjek ponekad popizdi zato što se svi prave blesavi, a onda on sam ispadne...blesav! a nije? reklo bi se psi laju karavane pralaze!

Autor: sara_tera   |   01.11.2015. u 20:15   |   opcije


Dodaj komentar