©© - Nezrelosti razne

Osvrnut ću se na ovotjedni događaj u Hr, na izbacivanje Prgometa iz Mosta. Po meni, to je odraz političke nezrelosti. Jer kažu u Mostu, nakon što su izbacili Prgometa, da čuvaju integritet Mosta i da ne daju ni HDZ ni SDP da ih razori. A upravo je to što su izbacili Prgometa - početak razaranja Mosta.

To se jednostavno tako ne radi (osim ako nije neka dublja politička igra u pozadini, igrokazi neki). To se radi tako da se prema van kaže da je Prgomet nastupio u ime stranke, ili se barem šuti kao - to je u skladu s politikom stranke, a u 4 oka ga se našamponira ako je nešto zgriješio. Jer su upravo tim izbacivanjem Prgometa pokazali koliko su krhki. I kako ih je lako razoriti. Šteta!

Što se tiče događanja u Parizu, strašno! S jedne strane sam sretna što smo mali i beznačajni, i nismo meta ekstremista. A s druge, nedavno smo prošli rat.. Ljudskki duh očito ne miruje, valjda je ljudima (muškarcima) potrebno ratovanje, agresija, demonstracija sile, kočoperenje, a jadni ljudi, ni krivi ni dužni stradavaju. Strah me dalje i misliti.. Društvo i nije baš sazrilo..

14.11.2015. u 7:33   |   Editirano: 14.11.2015. u 7:34   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Da parafraziram: društvo je zrelo onoliko koliko je zreo najnezreliji član.

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 7:35   |   opcije


Bogme nije sazrilo.

Autor: jimisolo   |   14.11.2015. u 7:37   |   opcije


Društvo je jednostavno takvo. Ili je to reakcije prirode, vraćanje ravnoteže.. tko zna...

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 7:45   |   opcije


Ne nalazim nikakvu poruku terorista, zbog čega su ti napadi u Parizu? Ili mi je nešto promaknulo?

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 7:52   |   opcije


onako.

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 7:55   |   opcije


Zašto izbjeglice ne žele u Francusku? Možda je to odgovor na situaciju..

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 7:55   |   opcije


Briju da im je Alah to rekao.

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 7:56   |   opcije


".. Francuzi nisu tolerantni prema imigrantima.."

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 7:56   |   opcije


Što? Da napadnu Francuze? Eh, besposlenog li Alaha...

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 7:57   |   opcije


Nek se Alah pozabavi Sirijom i tam svojim kvartom..

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 7:57   |   opcije


Čitam, Sirija je bila francuska kolonija.. (fakat mi povijest ne ide) a Sirijci ne žele u Frnacusku. To su neki stari računi, tko zna koji

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 7:58   |   opcije


si bila kad u Francuskoj?

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 7:59   |   opcije


Šareno je tamo jako.
Ne bih rekla da su zatvoreni.

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 7:59   |   opcije


Bila sam.. no ne znam svtari iznutra. Da, lijepo je to i šareno, a kako ljudi žive ne znam. Sad čitam da su dojdeki tamo u lošem položaju, da nemaju nikakva prava, bla, bla..

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 8:01   |   opcije


Piše da imaju muslimansku zajednicu od preko 5 milijuna članova, da imaju 2000 džamija..

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 8:02   |   opcije


Ovo što citiram piše neki Hassan Haidar Diab. Valjda on zna..

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 8:03   |   opcije


"..Prije nego što sam krenuo na put, nekoliko dana istraživao sam sve te europske zemlje. Najlošija od svih članica EU za imigrante je Francuska. Osim velikog broja nezaposlenih, podnositelji zahtjeva za azil nemaju pravo raditi dok traje provjera njihova identiteta. Tako tvrde azilanti koji su tamo i s kojima se dopisujem preko društvenih mreža. Oni nam redovito javljaju svaku promjenu zakona o imigrantima – govori Noman. Ističe da procedura za politički azil traje devet mjeseci do godinu dana.

– Kad bi mi odbili zahtjev za azil, teško da bih dobio dozvolu za boravak i bio bih deportiran u Siriju. Zbog toga Francuska nije dobra za moju budućnost. Odlazak u tu zemlju za mene bi bilo čisto igranje ruskog ruleta – napomenuo je Noman, s kojim se slaže i 34-godišnji Iračanin Sabri iz grada Diyala koji danas kontrolira ISIL.

– Evo, dopisujem se s prijateljem preko WhatsAppa. Stigao je u Francusku prije šest mjeseci. Možete i sami pročitati poruku. Uvjeti su ondje katastrofalni. Smještaj je nehuman i nema higijenskih uvjeta. Samo jedna trećina od njih koji su predali zahtjev za azil smještena je u objekte za azilante, a ostali su u velikim hangarima pod šatorima – govori Sabri. Ističe da se svi boje da u slučaju da im se ne odobri azil u Francuskoj i ako dobiju status izbjeglica, neće imati pravo na smještaj, zdravstveno i socijalbo..."

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 8:04   |   opcije


Sad će Slova reći - jesam vam rekao!

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 8:05   |   opcije


pa ok.
status ti treba

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 8:05   |   opcije


Da li je bolja asimilacija ili demokratski pristup?

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 8:07   |   opcije


Ja sam za asimilaciju.
Čak i kao dojdek:)

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 8:08   |   opcije


Malu džamijicu možeš imat doma.

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 8:08   |   opcije


Ili crkvu.
Svejedno.

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 8:09   |   opcije


Pod asimilacijom misliš da se dojdeki prolagode domaćinu?

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 8:09   |   opcije


da.

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 8:09   |   opcije


Možda se ljudi i žele prilagoditi, ali jednostavno nemaju znanja, ne znaju kako. Ni ne znaju da postoji drukčije. Kad su odmalena odgajani da postoji samo to i to.

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 8:10   |   opcije


inače nema smisla dolazak.

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 8:10   |   opcije


Ok.Nema posla dok se ne prilagodiš. Jezik, izgled..

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 8:11   |   opcije


Ja drugačija razgovaram sa svojima doma.
Nesvjesno.

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 8:12   |   opcije


Meni se čini da je asimilacija zapravo rijedak pojam. Svi sve svoje nose sa sobom. Ako je dijete odmalena odgajano kozmopolitski, onda i može.. ali ti su rijetki. A kozmopolitski zapravo nažalost uglavnom znači - proamerički. Ili prozapadnjački. A ni tu nije sve baš bajno.

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 8:12   |   opcije


A došla sam prije šestog rođendana.

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 8:13   |   opcije


I ne mislim da sam izgubila nekakav identitet.
Ne kužim to.

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 8:14   |   opcije


Ok..razlika je mala..

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 8:15   |   opcije


Ona okom vidljiva:)

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 8:15   |   opcije


Moji klinci su još bliži.
I tak.
Treba vremena.

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 8:16   |   opcije


Meni je drago vidjeti šarenilo, i drago mi je čuti recimo Dalmatince, i Bosance, i Hercegovce kako se drže zajedno (čr).. drago mi je vidjeti neke s turbanima, neke zamotane preko glave.. nek bude svatko svoj. Problem je kad se nameće svoje drugima. I kad se misli da onaj drugi ne valja zato što nije kao ja..

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 8:17   |   opcije


Ovo gore - drago mi ih je vidjeti u Zg..

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 8:17   |   opcije


Mogla bih živjeti bilo gdje.Ali ne u zemlji koja bi od mene tražila previše promjena.

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 8:17   |   opcije


Zrelost te vrste - drukčiji si i prihvaćam te takvog. Puštam te na miru, pusti i ti mene..

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 8:18   |   opcije


Nah..bumo vidli.

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 8:20   |   opcije


Svijet je lud.

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 8:20   |   opcije


idem dalje.
bajbaj

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 8:21   |   opcije


Boža, pa da, i ja tak mislim. Amerika je dobra s te strane jer su tamo svi dojdeki. A ove stare sredine su grozne upravo zato što su stare.

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 8:21   |   opcije


Ajde, uživaj :)

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 8:21   |   opcije


božo, daj i ti reci (iz iskustva) zakaj ovi kaj su hrpimice došli iz bosne u dubravu, sesvete...zakaj se oni nisu prilagdili domaćima, već uporno furaju svoje (narodnjački klubovi, spika i tradicionalni običaji od građenja crkava, proštenja i sl). zagreb nikad nije imao takvu kulturu, a bome sada posstao ko široki iil duvno?

Autor: sara_tera   |   14.11.2015. u 8:49   |   opcije


da, koko...gdje je ta granica? zrelo društvo prihvaća različite i strance i ne asimilira ih posve...treba osstaviti vlastitu kulturu, običaje, govor...ali i društvo u koje dolaze dođoši, gradi svoje običaje i želi da oni takvi ostanu (evventualno obogaćeni za ove pridošlice)...kako izbjeći zamku i pretvoriti sve to u pakao a ne suživot? nije nam to uspjelo s ovima iz bosne, još manje će s ovim izbjeglicama iz sirije i sl...no tako je kako je. samo se grozim nasilja, bilo fizičkog bilo verbalnog! sada je na djelu verbalno i dođe mi da ko slovko pobjegnem od ljudi. no ima jedna dobra o tome kad pobjegneš u brda od ljudi: a kuda ćeš pobjeći kad i u brda dođu ljudi?

Autor: sara_tera   |   14.11.2015. u 9:00   |   opcije


Hej, Saro :) A gle, teško je to... da tebe sila prisili i da se nađeš usred Bosne, je li bi slušala njihove domaće? Nek oni slušaju što hoće, sam nek mene ne tjeraju da to isto slušam.

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 9:00   |   opcije


Nek si metnu slušalice :)

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 9:02   |   opcije


ma tjeraju me...sticajem okolnssti posla zadnju godinu dvije češće sam u istočnom dijelu grada....dubrava...sesvete....pa to je čisst nekaj drugo neg li ovdje na zapadu...no nikakva razlika u govoru, kulturi ili bilo čemu ne opravdava nasilje. užasavam se ovoga što se dogodilo u parizu...kako kažeš, sva sreća da smo mali (dokle) i nezanimljivi...no koliko sutra i naša će djeca (moje već je vani) biti negdje vani...pariz, london, prag...treba tome stati tamo u začetku na kraj? no, jebena dekadentna evropa se bavi sobom a onda se čudi posljedicama? btw sinoć se opet ludovalo u holivudu kao da je sve normalno (a nije bilo) i tak...kak veliš, nekoć je i nama bila frka pa nisu baš marili. no, da je svijet (čovjek) agresivan i da sve više ima jada i zla na toms svijetu, je!

Autor: sara_tera   |   14.11.2015. u 9:06   |   opcije


što je proštenje ?
da ne guglam ...
zar se crkve nisu u zg gradile i prije dolaska navedenih ?
ne kontam baš to ...

Autor: RI41   |   14.11.2015. u 9:07   |   opcije


Ako se ne može svijet prilagoditi sebi, a onda se mi prilagodimo njemu.

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 9:11   |   opcije


O čemu ti, RI?

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 9:11   |   opcije


"već uporno furaju svoje (narodnjački klubovi, spika i tradicionalni običaji od građenja crkava, proštenja i sl). zagreb nikad nije imao takvu kulturu, a bome sada posstao ko široki iil duvno?"

citat od mai
pa pitam što mi nije jasno ...

Autor: RI41   |   14.11.2015. u 9:14   |   opcije


(Jel se meni čini ili tu ima više napušenih?)

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 9:14   |   opcije


Joj, RI, pa znaš kak Mai hiće loptice..

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 9:17   |   opcije


ako je za mene
ne pušim ...

Autor: RI41   |   14.11.2015. u 9:17   |   opcije


ri, za tvoj informejšn, u zegeju se nikad nisu svirale cajke...pekli volovi, procesije hodale po uilcama (to je bio više dalmatinski štih i malih gradova)...a danas trešte narodnjaci iz svake birtije, kutka...hodi u city centar east i west, av. mall i garden mall..pa će ti bit jasna razlika? isste firme al posve druga mjuza i događaji....mene smijeh uhvati kad dođem u jedan i drugi prostor...koja je to razlika! no,novac za šoping je isti...i to je valjda bit svega! sve je postalo profano, jeftino, dostupno...masovno! pa tko voli, nek izvoli....nisam ta! imaju bosanci dobar naziv za to...rajetina! da se raumijemo, bilo je nje i prije...ali prilično daleko od zagreba. mislim da toga u rijeci nema, ili se meni sam čini? iako je i tamo na krilia rata došlo jak puno izbjeglih i ostalo! e sad, ili su rječani tolerantniji od zagrepčana ili su ovi dođoši tamo ipak malo tiši ili ih je manje?

Autor: sara_tera   |   14.11.2015. u 9:18   |   opcije


I onda netko ulovi lopticu pa se loptate. A i ne moraš..

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 9:18   |   opcije


ne ..
ali ne znam što je proštenje
jbg

znaš li ti što je paratop vjerovatno ne ..

Autor: RI41   |   14.11.2015. u 9:19   |   opcije


Gle, zgražate se nad PArizom, a ovdje se počerupate iz ničeg.. ajde, pokažite kako se može lijepo u miru biti i tolerirati druge..

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 9:21   |   opcije


još ja nisam shvatio što je proštenje ..
mai
i u ri ima narodnjačkih klubova i posjećeni su i ne želim uopće ulaziti u razloge , jer posjećuju ih i osobe koje su rođene u ri i odrasle u ri nisu došli sa ratom
nedavno sam saznao da ih ima i u biogradu na moru ... ostao sam ko glup ćup kad sam ušao u kafić i nakon pet minuta cajka a svi ruke gore ..
sumnjam da su i biograd naselili neki ..

samo nisam znao što je proštenje

Autor: RI41   |   14.11.2015. u 9:23   |   opcije


Mai, tvoj je posao takav da zalaziš na mjesta gdje inače ne bi. A na tim mjestima žive ljudi kakvi žive, nekako se narod rasporedio po kvartovima, u metropolama je to tako..

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 9:23   |   opcije


ne shvaćam da sam se sa bilo kime čupao
samo sam rekao svoje mišljenje
još bolje tražio jednostavan odgovor ...

Autor: RI41   |   14.11.2015. u 9:25   |   opcije


Proštenje je slavlje vezano uz crkvene blagdane, pa bude i sajam, i veselica. Zagrepčani obično idu u Mariju Bistricu na proštenje

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 9:25   |   opcije


RI, postoji način i način. Došao si malo bodljikavo.

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 9:26   |   opcije


ri, kaj nisi ti (barem sam tako skužila iz tvojih objava i komentara) vjernik? i kaj nikad nisi čuo ili bio negdje na nekom proštenju...po selima lijepe naše? ja znam da se to tak zove...kad hodaju procesije i kad se nose križevi i slične stvari od kandila i to...kolko znam to rade i katolici i pravoslavci? u stvari, svi vjernici imaju neka svoja "proštenja". pa tako npr židovi lupaju glavaa o zid, muslići se peru u meki i onda krene stampedo...ja to vidim kao nakaradu. no time uopće ne mislim da oni to ne smiju radit, al nek to rade u svojim odajama (crkvama) jer mi smo laička država! dakle, nemre mi neki pop s oltara galamit o paveliću, držat slovo koga ću birat na izborrima i sl

Autor: sara_tera   |   14.11.2015. u 9:26   |   opcije


koko, sve ok...ja mislim da ri i ja samo pričamo...možda ja malo žustrije pišem (ne galamim)!

Autor: sara_tera   |   14.11.2015. u 9:26   |   opcije


na koncu, samo zato što je čarli hebo objavio onu karikaturu, muslići rade to što rade! nadam se da neću i ja doživjet anatemu samo zato što mi se ne sviđaju vjerski običaji (hm...čak ni ono kupanje u gangesu mi nije ušeč...morala bih se pomučit...eventualno budistička mantranja na himalaji su mi ok i donekle bušido i slični kodeksi u japanu...iako je i to dogma)

Autor: sara_tera   |   14.11.2015. u 9:30   |   opcije


Sviđalo se nama ili ne to što drugi rade, oni će to i dalje raditi. Ne prihvatimo li mi druge, ni oni neće nas, i eto sukoba. A lakše je živjeti kad se to prihvati..

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 9:32   |   opcije


da ri, u pravu si...možda nisu došli "dođoši" preko drine, al je mentalitet došao...e sad na krilima koga...čega? hm..meni ipak nije teško to razumjet...na koncu svaki rat nosi svoje migracije...sjeti se opanaka nakon 2. svjetskog rata i naseljavanja slavonije (istovremeno su protjrani mnogi folk dojčeri) i tak...taman su se oni "asimilirali" i postali "slavonci" kad eto ti novih pridošlica...ima nešto i dobro u tome...društvo tj. sredine barem ne okoštaju i ne postanu zatvorene i same sebi dovoljne, no ja bih rekla da sve treba biti s mjerom. a "ovo" što je po kulturi preplavilo hr nema mjere...toliko za ujutro i..dobro jutro i dobar dan! svima ugodan!

Autor: sara_tera   |   14.11.2015. u 9:36   |   opcije


Francuzi imaju putra na glavi, ne kao narod (iako su jedni od bahatijih) nego kao politička sila, a onda stradaju mali ljudi. Zato jer danas više ne postoje livade na kojima krenu dvije vojske svaka s jedne strane pa se vojnici međusobno potuku. Danas se ratuje tako da stradavaju civili. A političkim silama se fućka za civile. Vrit, ako već ide bombom na nekog, pa odi odmah u glavu da se glavonje preplaše. Pusti jadnike...

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 9:39   |   opcije


Kao da će se nešto promijeniti što je stradalo 150 civila..

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 9:40   |   opcije


Zašto koncertna dvorana? Je li u njoj bio netko bitan?

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 9:44   |   opcije


To je valjda demokracija. Kad narod gine da bi glavonje krojili svijet.

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 9:49   |   opcije


hehe možda neću sve pohvatati ali
coco
zašto je moj dolazak sa pitanjem ježovit ok nisam rekao dobar dan mea culpa

kod nas se to zovu procesije i mislim da ih je bilo oduvijek imamo je za Sv Nikolu kao zaštitnika putnika i pomoraca , i za Veliku gospu .. to je ono što ja znam
Mai
rekli bi Srbi promašila si ceo fudbal . Od kad znam za sebe bio sam ateist (mada mi je možda bliže pojam agnostika -ipak sam ja vaga ) i nikako mi nije jasno u kojim mojim zapisima si našla da sam katolik osmi ako to nisi spojila sa mojim zapisima oko nogometa i Domovinskog rata ..

nikad ne gledam na ljude odakle su već kakvi su i meni uopće ne smetaju njihovi običaji kakvi god bili pa makar i klanjali kod mene pet puta na dan
a jednako me smeta glasno puštanje muzikr bila ona Thompson Ceca ili AC grom u sredini DC (ubio bi me sin jer tu nisam stavio njegovu omiljenu Metalicu )
smeta me i podjele na "domaće" i "prišliće" i u svojoj sredini svako malo naletim na neke koji ako ne govoriš čakavski si "prišlić" ali će svoj komad zemlje na Boduliji prodati i ISILU ako je euro više tu se ne gleda tko je domaći a tko prišlić

i za to imam samo jedu
blllljjjjjjak.....

Autor: RI41   |   14.11.2015. u 9:54   |   opcije


RI, napiši svoj blog, ok?

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 10:00   |   opcije


Danas nisam raspoložena da moj blog bude teren za loptanje.

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 10:00   |   opcije


e moja koko, davno su prošla vremena fer ratovanja i kak se veli, udri muški! na koncu, sjeti se 2. svj. i židova i rješavanja "židovskog pitanja"..zna se da je stradalo više civila nego li vojnika...a i u današnjim ratovima civili su moneta za potkusurivanje....btw ri vidim i tebi tipkovica guta slova? moja isprika ako sam te uvrijedila mojim filingom da si vjernik (da, doista sam stvorila takav dojam glede tvojih istupa) no drago mi je da ipak znaš za procesije iliti proštenja! glasno puštannje muzike je stvar kulture, no priznajem da sam par puta bila u napasti pa pustila preglasno npr...bolero, adagio, satisfaction, brother on arm...etc...no tko nije? obično tada ipak zatvorim prozor.

Autor: sara_tera   |   14.11.2015. u 10:02   |   opcije


Na primjer, Romi. Oni žive među nama oduvijek, generacijama.. i dalje su svoji, ne miješaju se s nama, a idu u naše škole, i na njih se jednostavno ne lijepi. Meni je to zanimljivo promatrati.

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 10:07   |   opcije


Usput, za one koji ne znaju riječ boem je porijeklom od riječi Boheme, što zapravo znači Cigan (češki, pa onda i svi ostali).

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 10:09   |   opcije


Mai, dosadna si.

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 10:28   |   opcije


Pretenciozna zlobaba.
:)

Autor: bozicnica   |   14.11.2015. u 10:29   |   opcije


Boža, otvori svoj blog

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 10:36   |   opcije


Voljela bih da mi dođete na zapis i da kažete nešto o temi, ili o nečemu povezanim s tom temom, ili nekom drugom temom, a da ne završi na osobnoj razini, na tomu kakva sam ja ili netko od mojih sugovornika. Nadam se da razumijete.

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 10:44   |   opcije


Ne tražim puno.

Autor: Cococh-Anel   |   14.11.2015. u 10:44   |   opcije


Dodaj komentar