Stablo...
Volim pjesme Vesne Parun.
Ali ovo Stablo !
Aaaaaaa...
Nisam htjela nagrditi donji zapis, ali imala sam potrebu napisati nešto na temu.
Budi!
Ma, ako sam ja korijen, vjetar, kiša, studen, žega...ne mogu biti i stablo i još k tome plaho, ustreptalog lišća.
Zajebi!
A ti put pod noge i traži neku drugu.
Možda je ona tvoje željeno Stablo.
Hoćeš li poželjeti da bude Sunce?
Da te grije kad je u duši studen...
Da te obasja kad je u srcu tmina...
A onda otići bez riječi, jer je bilo pretoplo i presjajno?
Rekoh...zajebi!
Previše sad imam godina, da bih pala na te fore, budi za mene.
Budi ti za mene.
Tu.
Pored mene.
Samo budi.
A ako budeš, skupa ćemo i plaho i burno.
Ako oboje budemo to što uistinu jesmo.
A ne ono što ja želim od tebe.
Ili ti od mene.
Ako ti nije dovoljno to što jesam, bolje da Nas niti nema.
:)
30.12.2015. u 11:17 | Editirano: 30.12.2015. u 11:25 | Dodaj komentar
di da se potpišem? :)
Autor: meija | 30.12.2015. u 11:28 | opcije
Di hoćeš...
Na dlan?
Na salvetu?
Na srce?
:))
Autor: ovca_ko_ovca | 30.12.2015. u 11:33 | opcije
Laskanje je legalan vid korupcije. Zakon za to ne predviđa kaznu.
Autor: MedoDebeli | 30.12.2015. u 11:33 | opcije
tu, za početak :)
Autor: meija | 30.12.2015. u 11:34 | opcije
laskanje kao komplimenti ili laskanje kao manipulacija?
Autor: meija | 30.12.2015. u 11:34 | opcije
Ja u ovoj pjesmi, ne pročitah laskanje i komplimentiranje.
Samo, emotivnu ucjenu.
A to mi nimalo nije simpatično.
Onda slijedi : ja sam zbog ljubavi prema tebi to i to, a ti?
Autor: ovca_ko_ovca | 30.12.2015. u 11:43 | opcije
to je trgovina, ne ljubav!
Autor: meija | 30.12.2015. u 11:44 | opcije
tuđu "ljubav" koristimo i da sami sebi dokažemo koliko vrijedimo
Autor: meija | 30.12.2015. u 11:45 | opcije
i kad nam ljubav sklizne niz dlan, pa se rastepe po podu, zbog egića pokušavamo zgaziti onog drugog
ni to nema veze s ljubavlju
Autor: meija | 30.12.2015. u 11:47 | opcije
kad nekog prve zavolimo, kad nismo ziher da i on osjeća to nešto za nas...kad..kad...možemo biti ko mekana glina prilagodljive
i ona koja kaže da to nije tako, mulja i pokušava biti hard to get žena
Autor: meija | 30.12.2015. u 11:51 | opcije
Nađemo se negdje na pola puta, malo ja, malo ti.
I nema kajanja.
Dok je trajalo, ako je bilo dobro, vrijedilo je malo izaći iz svoje komocije.
Autor: ovca_ko_ovca | 30.12.2015. u 11:51 | opcije
komfort zone znanju biti opravdanje za pomak u stranu. alibi. bilo kaj kaj prođe kao razlog - meni je ovak ok
i ne sviđa mi se to - takav/takva sam, uzmi ili ostavi
obično je to egostični i manipulativno u konačnici - znaš, reakao/rekla sam ti, kaj sad hoćeš?
Autor: meija | 30.12.2015. u 11:58 | opcije
Meni se ta vaša ljubav čini kao da me je netko hakirao. Ili bar pokušao. Funkcionira dok ima struje ili baterija, a nitko ne traži ( niti treba ) alternativni izvor energije. Suprotnost romantičnoj vezi nije komocija. Ili je, ako imate statističke uvide u materiju.
mah...mah...
Autor: MedoDebeli | 30.12.2015. u 12:05 | opcije
Ja nastojim rezimirati nekako ovako : JA donosim odluku da budem Stablo, Vjetar, Sunce, ako će nam oboma biti ljepše, bolje, uzbudljivije, ugodnije...i tko mi je kriv ako to nije dovoljno?
Nitko.
Malo odtugujem i idem dalje.
Autor: ovca_ko_ovca | 30.12.2015. u 12:05 | opcije
Trik je u tome da svaka ljubav nije Ljubav.
Autor: ovca_ko_ovca | 30.12.2015. u 12:07 | opcije
Eto, valjda što sam muško čitam Vesnu drugačije.
Nije ona radila ono što je on tražio, ona radila ono za što je mislila da je prava ljubav.
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 12:09 | opcije
Love, ona skužila neverbalne znakove...a sad kad je otišao, i dalje čeka telepatski poruku?
Autor: ovca_ko_ovca | 30.12.2015. u 12:13 | opcije
Mislio sam da sam nešto krivo pročitao, ali nije on otišao, on je samo presto tražiti (zapovijedati), a ona u svojom sljepom
viđenju ljubavi nije bila kadra shvatiti promjenu.
Nema tu emocija niti ucjena. Samo zatečenost promjenom.
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 12:20 | opcije
Ili očekivati da onaj drugi govori stalno kako, a kad se od nas očekuje potez, onda smo zatečeni?
Autor: ovca_ko_ovca | 30.12.2015. u 12:25 | opcije
Opet se u konačnici radi o promjeni.
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 12:37 | opcije
pitanje: koliko smo mi zreli prihvatiti nekoga, onakvog kakav stvarno je, bez da se mijenja prema našim očekivanjima i potrebama?
prilagodba, jedno drugome ne znači nužno nekaj negativno
Autor: meija | 30.12.2015. u 12:42 | opcije
Glavni šumovi u komunikaciji nastaju kada se ljudi razvijaju različito.
To može značiti da se netko razvija brže od onog drugog, ali i da se razvoj događa u različitim smjerovima.
Stoga je kompromis temelj svake veze i odnosa. No ponekad bez obzira na spremnost ka kompromisu održavanje veze nije dobro rješenje.
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 12:46 | opcije
zakaj nije? zato kaj u konačnici bu bilo samo gubljenje vremena, bez kvalitetnog pomaka?
ili?
Autor: meija | 30.12.2015. u 12:47 | opcije
koliko ego štopa bilo kakav dogovor?
puno?
Autor: meija | 30.12.2015. u 12:48 | opcije
zakaj ljudi slušaju, a ne čuju?
Autor: meija | 30.12.2015. u 12:53 | opcije
meija, može se to promatrati paušalno i površno. No za pravi odgovor potrebna je puno dublja analiza, ali svakako i zrelost na obje strane.
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 12:55 | opcije
zakaj se samodostatnost smatra poželjnijom osobinom nego tolerantnost u vezi?
zbog poentiranja kroz osobnu vrijednost?
Autor: meija | 30.12.2015. u 12:55 | opcije
tolerantnost vs gubitak na osobnom nivou
ha?
Autor: meija | 30.12.2015. u 12:56 | opcije
(o seksu bumo drugi put :D...di je ofca? )
Autor: meija | 30.12.2015. u 12:57 | opcije
ego je ključ
čuli ste već onu : nebu mene niko jebal
a svako se ponašanje koje nam ne paše, lako egom prevede na tu spiku
još kad i komunikacija pukne, a pukne jer se argumenti prestanu uvažavati (opet ego)
ustanovimo da to i nije za nas
iako je bilo i divnih momenata
Autor: perce | 30.12.2015. u 12:58 | opcije
pero, a zakaj nam treba tako eksponirani ego? sad se vraćam na gornji komentar - zbog osobne dodatne vrijednosti?
Autor: meija | 30.12.2015. u 12:59 | opcije
ne
jednom već povrijeđeni ego štiti se na taj način od možebitnog opetovanja
i sve što bi moglo ponoviti tu neželjenu situaciju odbija i potom to iracionalno opravdava
a bez otvaranja do kosti nema ni dubljeg povezivanja
Autor: perce | 30.12.2015. u 13:03 | opcije
lagani kružić :)
Autor: perce | 30.12.2015. u 13:03 | opcije
Ofca čita i razmišlja, meija :)
Kako je teško dati sebe nekome, a istovremeno ostati svoj.
Autor: ovca_ko_ovca | 30.12.2015. u 13:04 | opcije
ok, kao samoodrživa ravnoteža, ali ne i samo to. jer kroz reakcije poništavamo sve ono loše, a kao osobni izbor, pa sami sebe opravdavamo..ili činimo boljim nego kaj jesmo
(ono tvoje - ne bu mene nitko *ebal)
Autor: meija | 30.12.2015. u 13:05 | opcije
Meija, stvar je prilično individualna, i ne postoji generalno pravilo koje se može primjeniti na svaku situaciju.
Sve to uvjetuje niz faktora, od odgoja , društva, obrazovanja, osobnosti ...
Odnosi se u vezi mjenjaju. I na osobnom i na zajedničkom nivou mi sazrjevamo i fokus nam se mjenja.
Moje iskustvo govori da očekivanja donose razočaranja. Kada se čovjek uspije osloboditi očekivanja tada sve postaje
daleko jednostavnije.
Pero, ima puno toga u egu. Valjda sam to već spomenuo, ali nije na odmet još jednom:
Kaže Sun Tsu - ratnik koji pobjedi sam sebe jači je od ratnika koji je pobjedio tisuće drugih.
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 13:05 | opcije
Potpuna otvorenost i iskreno iskazivanje misli i osjecaja daju smisao i vrijednost odnosu dvoje ljudi koji je tada blizak i s postovanjem. I tada je to zauvijek odnos otvorenosti, iskrenosti, briznosti i postovanja, pa i onda kad se interesno, razvojno, emotivno, nazovite to bilo kako, razilaze, stvari se mijenjaju, situacije i ljudi, zasto bi onda bilo sporno ako se i osjecaji promjene, nije to sramota, to je tako, a otvorenost i iskrenost i tada cine to dvoje ljudi bliskima na osobit nacin. I tada je to sto se nesto promijenilo, sto se netko umece u nekog drugog, nije nesto sto bi ugrozilo vas steceni kvalitetni ljudski odnos koji je odnos povjerenja i postovanja....a bez toga je odnos dvoje ljudi mazohizam i nedostatak samopostovanja u manifestaciji.
Nitko nista ne mora biti, mijenjati, prihvacen je. To su oni sudbinski odnosi koji imaju svoju zacudnu i ganutljivu dubinu.
Autor: pasemi | 30.12.2015. u 13:06 | opcije
ofco, čini mi se da to ne ide baš tako...prvo odemo hormonalno vrit, nismo svoje, nego smo njegove...pa kad se malo ustabilimo, kad počnemo gledati dalje od...(dodaj kaj :), možemo (probati) biti onakve kakve smo stvarno
e sad, to je ona točka od koje možemo dalje u dvoje ili svak na svoju stranu
Autor: meija | 30.12.2015. u 13:07 | opcije
ljubav nije ratovanje
al i u njoj želimo sačuvati glavu
Autor: perce | 30.12.2015. u 13:07 | opcije
Zašto bi trebali davati i uzimati?
Veza je dogovor dvoje (ponekad i više ljudi) da će zajednički nešto napraviti, ili bar pokušati napraviti.
Nešto poput firme u kojoj kada se zaposliš zapravo dogovoriš sudjelovanje u zajedničkom cilju sa ostalim zaposlenicima.
Da bi čovjek u vezi mogao sudjelovati mora biti zreo za to. Na žalost ta zrelost često iz raznih razloga nedostaje.
Svi problemi zapravo dolaze upravo iz nedostatka zrelosti.
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 13:10 | opcije
jazz, naravno da se međuodnosi mijenjaju, ni mi nismo oni isto koji smo bili prošle godine, ali ipak neke korjenite vrijednosti ostaju
problemi u dvoje nastaju u onom trenutku kad se one ne prepoznaju na vrijeme
Autor: meija | 30.12.2015. u 13:10 | opcije
davati-uzimati?
zato kaj nam je ljepša ljubav s trubadurom ispod prozora, a mjesečina obasjava naše grudi koje se čeznutljivo dižu i spuštaju uz svaki udah prepun ..nemam pojma čega :P, nego na vezu gledati kao na partnersku zajednicu u kojoj su mnogi, ne svi, interesi zajednički
Autor: meija | 30.12.2015. u 13:12 | opcije
pasemi, otvorenost i iskrenost su svakako pozitivne osobine, no često puta nisu baš najbolji izbor. Naročito kada iz raznih razloga imamo iskrivljenu sliku. Život je prepun primjera gdje smo nekoga iskreno povrijedili ne znajući potpunu istinu.
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 13:12 | opcije
Meija, opet ću se ponoviti kako svašta nazivamo ljubavlju.
A nije sve ljubav.
Ne znači da ne vrijedi pokušavati.
Autor: ovca_ko_ovca | 30.12.2015. u 13:14 | opcije
nezrelo je očekivati više no što si spreman dati
ali to nikoga ne spriječava da očekuje brda i doline
pritom se zaklinjući kako je on taj koji daje planine i mora
sagledati stvarno stanje, umijeće je i odraz zrelosti
Autor: perce | 30.12.2015. u 13:14 | opcije
hmmm, meija, virtualni svijet je uvijek ljepši nego li stvaran. ali k vragu suđe se ne pere samo, veš se ne pegla sam, pelene smrde ako se ne promjene. Imamo groznu naviku da jedemo i pijemo svaki jebeni dan, a pederi nam još šalju i račune ....
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 13:15 | opcije
ljudi imaju ljubavnike upravo zato jer s njima ne moraju raditi sve te zamorne i dosadne poslove. Samo se maze, fukaju i laprdaju nebuloze. Ali i to ima veze sa zrelosti.
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 13:17 | opcije
Zato se ta necija istina u bliskom odnosu stavlja na stol ukoliko postoji bliskost u "mi". Ako ne postoji tko strahuje od iskrenosti? Povrijedjeni koji se skriva u svojoj tajnoj i privatnoj istini unutar odnosa ciji je smisao u bliskosti....
Autor: pasemi | 30.12.2015. u 13:21 | opcije
Pasemi, slažem se s tobom, ali za tako nešto prvo treba sazrijeti.
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 13:23 | opcije
Taj iskorak u izlozenost istinom je hrabrost koja gradi osjecaj bliskosti i povezanosti. O povjerenju je rijec. Nema djelomicnog, parcijalno jel, selektivno sto traziti u bliskosti...
Autor: pasemi | 30.12.2015. u 13:23 | opcije
jazz...i zmazane čarape ispod kreveta su dio ljubavnog dvojca. tko to skuži na vrijeme, ne bu čepil nos :P
Autor: meija | 30.12.2015. u 13:25 | opcije
Meija, ako se iz njih širi pravi mužjački vonj to samo doprinosi strastima. :)
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 13:30 | opcije
Pasemi, to tako zvuči u idealizmu, ali nema primjenu u stvarnom svijetu. Odnosno oni koji to primjenjuju u pravilo odlaze razbitog nosa. Nažalost.
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 13:31 | opcije
bome da, jazz... pravi afrodizijak za nježna ženska, uspavana čula :)
Autor: meija | 30.12.2015. u 13:37 | opcije
Ja mislim da je unutarnja otudjenost prepreka koju se moze prijeci samo iznutra. A to je individualni sport. I slauemo se u tome da je zrelost bitna.
A i ja neke stvari znam bolje kad je partner za ples kao saliven.
Taj mi je indikativan. Brzina kojom se formira, ta neposrednost u kojoj je mi prirodan i podrazuimijeva se sto je tu, taj mi je iskaz srece i ljubavi...mi idemo, mi spavamo, mi kuhamo...mi.
A od unutarnje otudjenosti covjeka ne moze otrgnuti vanjska ljubav...
Autor: pasemi | 30.12.2015. u 13:39 | opcije
Pasemi, ti kao saliveni su uvijek dosadni.
Modeliranje je uvijek zabavnije. :)
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 13:41 | opcije
modeliranje u nekaj drugo
nije ono što nas je privuklo
zato ako i uspije, postane promašaj
a vanjski utjecaj ljubavi može doprinijeti nečijem unutarnjem prosvjetljenju
rijetko, al može
Autor: perce | 30.12.2015. u 13:44 | opcije
Ne slazem se.
Objekt se modelira.
Radi se o otkrivanju sebe u odnosu s drugim bicem.
Upoznavanje bi bila dobra rijec za modeliranje.
Upoznajemo se i bas je lijep dozivljaj i traje. Upoznajemo se kroz situacije i ponosni smo na svog partnera jer je zadivljujuce kako postoji netko tko nam omogucuje ovaj osjecaj smislenosti, mija zadnja puzla :)
Autor: pasemi | 30.12.2015. u 13:50 | opcije
c/p meia
„pitanje: koliko smo mi zreli prihvatiti nekoga, onakvog kakav stvarno je, bez da se mijenja prema našim očekivanjima i potrebama?
prilagodba, jedno drugome ne znači nužno nekaj negativno“
c/p ovca
„Ofca čita i razmišlja, meija :)
Kako je teško dati sebe nekome, a istovremeno ostati svoj.“
Rezime (spoj dva komentara):
Kako je teško dati sebe nekome, a istovremeno ostati svoj i koliko smo mi zreli prihvatiti nekoga, onakvog kakav stvarno je, bez da se mijenja prema našim očekivanjima i potrebama?
Hahhaa vi ste genijalke, Uklopljene dajete same sebi odgovor.
Važan je motiv i namjera. Nikada nekome ne dajem drugoga sebe jer to je zamka, ako budem tako prihvaćen ne kao pravi ja, osuđen sam biti ono drugo a ne stvarno što jesam (dokle možemo biti ono što nismo?).
Jedino tako ostajemo svoji, a teško je ovči samo radi straha da ne budemo prihvaćeni. Lakše bi bilo malo okititi se nečim što znamo da je drugoj strani prihvatljivo, ali na cijenu toga sam već gore odgovorio.
Kada istinski prihvatimo sebe i svjesni smo da nismo prinčevi na bijelim konjusinama, kada druga strana ima svjesnost o sebi da nije princeza iz bajke, onda smo spremni za dvoje i ovo meino prilagodba, jedno drugome ne znači nužno nekaj negativno vec zelja da svoju ne savršenost prilagodimo da postanemo savršeni (prilagoditi se ne znaci promijeniti sebe)
btw mei .. imaš divnu haljinu danas. Da je nisi obukla prerano?
Autor: budvar | 30.12.2015. u 13:52 | opcije
nis ni očekival da se složiš i odustaneš od modeliranja, Paške :)
al jednom već budeš
Autor: perce | 30.12.2015. u 13:53 | opcije
poanta je u usklađivanju svoje osobe sa drugom
a ne u preoblikovanju u nekaj kaj nam odgovara
Autor: perce | 30.12.2015. u 13:55 | opcije
Hodamo sa sobom ulicom, a u dva tijela. Nisam znala do sada da sam tako super. I zna za blog i iskricu i klunijev penis...sve zna. I za hitnu i za sve pizdarije ever i veli jbmti iskricu i stipa me i skaklja..i za 6 bana zna..i druge stvari koje vi ne znate, uglavnom vole ga ljudi i zivotinje ;)
Autor: pasemi | 30.12.2015. u 13:55 | opcije
Upoznajemo se. Sto koga smeta. Kakvi smo. Ako okrene na humor to je super onda sve. Sve se moze reci.
To mora bit prepoznavanje na razini duse...
Autor: pasemi | 30.12.2015. u 14:00 | opcije
paske .. drago mi je da je tako s tvojom novom ljubavi, ali nisi vjerodostojna.
Zar ne misliš li da si ovdje pogubila kredite da pišeš o ljubavi, čežnji, ljepoti druženja i dijeljenja u dvoje? Ili ti valjda ne čitaš ono što si po blogu pisala ranije?
Autor: budvar | 30.12.2015. u 14:01 | opcije
Treba li ranije bit kasnije, Bud?
Autor: pasemi | 30.12.2015. u 14:05 | opcije
paske .. to je tvoj izbor
Autor: budvar | 30.12.2015. u 14:07 | opcije
Ja uvijek pisem kako se osjecam. Mozda se drugi ljudi osjecaju uvijek isto. Ne znam-to su oni.
Autor: pasemi | 30.12.2015. u 14:09 | opcije
Razdor, velis :))
Bome mocan nik ;)
Autor: pasemi | 30.12.2015. u 14:11 | opcije
paske .. meni je iskreno žao sto je sve ispalo tako, ali ne vjerujem da te itko prisiljavao na bilo što
lijepo je da imaš snage i hrabrosti iznositi svoje emocije, ali u nekim stvarima si pretjerala
Autor: budvar | 30.12.2015. u 14:14 | opcije
bud, hvala na komplimentu...nikad nije prerano, osim onda kad je :P
imam i iznenađenje, a nije (samo druga) haljina :))
davati?
uvijek
samo, ovisi kaj i kome ;)
kažu i - dati da bi dobio/la
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:15 | opcije
Daj onda meni. :)
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:16 | opcije
može. pristojno zamoliš i dobiješ :)
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:16 | opcije
znači da sam nepristojan, jer eto molim već tjednima. :)
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:17 | opcije
da? onda to tak suptilno i diskretno radiš da nisam skužila :)
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:17 | opcije
mei .. tko nije pitao nije ni dobio. A kad dobiješ moraš i dati. Jbt ovo je čista trampa
a tu dugačku? Kaj se nisi prošle godine s njom zapetljala i pala na patos?
Autor: budvar | 30.12.2015. u 14:17 | opcije
(kaj otvaramo školicu kak se blog upucavati, kao trening za moguće konkretne prilike)? :D :P)
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:18 | opcije
pala? ma jok, očarao si me svojim plesnim koracima, pa i još ponešto uz njih..malo su mi klecnula koljena, pa ..pa...
drugi put budi kavalir i pruži ruku na vrijeme, da ne posrnem...prije vremena :D
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:19 | opcije
Suptilno?
Ja fakat onda nisam muškarac za tebe. :)
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:20 | opcije
Odlicno je ispalo i trebalo je pretjerivati...sad je jasno da je pretjerivanje bilo na mjestu, jer je rezultiralo ovim danas.
Zato Bud ne pretjeruj. ;) Ti znas i vec ti je receno da mi ne odgovaras. Cemu cudjenje ako se ne slazemo!?
Autor: pasemi | 30.12.2015. u 14:20 | opcije
mei .. gdje ćeš naći mjesto bolje za upucavanje od Bloga.
Ti u dugačkoj pripijenoj haljini a ja ne konju ko Ban Jelačić
Fali par žaba, pokoja tikva, kakav dvorac i buket cvijeca da započnemo bajku
Autor: budvar | 30.12.2015. u 14:21 | opcije
ma jesi! nemoj sad odustati, znaš kak se veli - upornost se isplati :)
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:21 | opcije
bud, neću to. danas sam u priči s trubadurima...ak navučeš tajice, moš proći :D
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:21 | opcije
Upornost u ovim godinama vodi vrlo neizvjesnom rezultatu. :)
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:22 | opcije
ne, cijeni se, ako nije samo o upornosti riječ ;) :)
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:23 | opcije
(dečki, ak ne znate, snubim vas..kao primjer snubljenja :P)
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:25 | opcije
aha, treba pronaći još neke začine za uspješan recept.
Čarape?
Čini se da ću morat' staviti jedne na stranu.
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:25 | opcije
samo snubi dok ne dobiš po crtici. :)
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:26 | opcije
hahahaha...neću napisati kaj sam, čitajući tvoj komentar, odmah pomislila :DDDD
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:27 | opcije
prijetnja?
da prijavim komentar?
:P
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:27 | opcije
paske .. ne pretjerujem. I nema mjesta čuđenju jer nisi svjesna da se u mnogim stvarima slažemo.
To ne znači da bi ti trebao odgovarati i ne vidim razlog zašto bi to trebalo biti. Pa nisi ti u mojoj poželjnoj zoni da bi ti se lažno ulagivao. Mišljenje imamo i ti i ja, a to cijenim
Autor: budvar | 30.12.2015. u 14:27 | opcije
dobro si pomislila. :)
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:28 | opcije
Ja odo jer nisam lezba. Tri zene se bare, mene cetvrte ne treba :*
Autor: pasemi | 30.12.2015. u 14:29 | opcije
Pasemi, ti si za slobodnu mušku ljubav?
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:29 | opcije
hahahaha...jesam? kaj, da se zacrvenim ili buš napisao - šalio sam se :P
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:29 | opcije
malo se zacrveni, to je sexy. :)
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:30 | opcije
dečki, prebacite se na paske, da ne bu ljubomorna :D
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:30 | opcije
Kaki kredibilitet moze imat netko kome je razervni nik "razdor"!? :D
Hjoj :))
Autor: pasemi | 30.12.2015. u 14:30 | opcije
mai .. snubljenje mi od davno nije jasno ni kao pojam ni radnja. Koji ti je to opće vrag. Jel to postoji?
I naravno ego pitanje, kaj bum ja od tebe s tim snubljenjem dobil?
Autor: budvar | 30.12.2015. u 14:30 | opcije
bum...samo da isprobam varijante koje će biti optimalne...da ne ispadnem previše čedna, a ni premalo :D
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:30 | opcije
Nemrem se ja samo tako prebacit u ovim godinam. Koljena, križa, a i slabo vidim. :)
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:31 | opcije
Bud, Klaića u ruke, o'ma.
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:33 | opcije
bud, pitaj jazza. samo se referiram na jedan njegov komentar, jučer, meni :)
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:35 | opcije
jazz...oš reći da ti trebaju antireumatici, štitnici za koljena? ako samo to, ma super si ti (još) :)
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:36 | opcije
Bolje da mene ne pita. Kao konkurenciji sigurno ću mu dati krivi odgovor. :)
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:36 | opcije
Ako sam donji mogu i bez navedenog. :)
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:37 | opcije
a muška solidarnost? cccc
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:37 | opcije
donji? sindrom svete lene krave? :P
jok, nemere :D
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:37 | opcije
ne diže mi se na frajere, ne mogu protiv sebe. :)
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:38 | opcije
A kaj bi vi sad steli? Bud? Meija?
Sutra je docek...to bi moglo bit lijepo...a bit ce i "drvenih"...drvenih kao stablo...i to je isto ljudski.
Autor: pasemi | 30.12.2015. u 14:38 | opcije
a daj, pa moderno je to...sve po redu, tko koga stigne i kak :D
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:38 | opcije
Hmmm, "sveta lena krava".
Drago djete, pa ti stvarno nisi imala sreće u ljubavi. :(
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:39 | opcije
jok, zato sam tu, da nekaj naučim :D
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:39 | opcije
i fala za "dijete drago", odmah se osjećam prpošnije ;)
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:40 | opcije
Bojim se da na ovom mjestu ne buš puno toga naučila.
morat ćeš se ipak malo pomaknuti. :)
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:40 | opcije
Dobro je osjećati se prpošno. To uvijek izbaci grudi i zategne guzu. :)
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:42 | opcije
a nemoj mi razbijati iluzije. i to dan prije kraja godine. nisi fer.
:P
baš gledam dolje fotku - idealna je jer se ne vide dijelovi tijela koje je načela gravitacija, pa možemo i mi ovak, 50+ proći, ak se uspijemo tak sfufljati :)
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:44 | opcije
Ljepota je u očima promatrača, to nema nikakve veze s gravitacijom i fizikom.
Da ja imam 50 + snimao bih porniće.
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:46 | opcije
kaj, bio zeko sa strane? :D
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:47 | opcije
love .. ja ti ničim ne mogu konkurirati niti to želim (čak ni glazbom, a trebao bi). Ti me tri koplja furaš iza sebe
Autor: budvar | 30.12.2015. u 14:49 | opcije
vi ste meni oboje baš simpa. i niste me nagovorili na ovaj komentar, tak da zna svekoliko bloško pučanstvo
(nema emotikona, ozbiljna sam)
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:50 | opcije
Nisam shvatio primjedbu sa zekom.
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:51 | opcije
rezerva, kad se glavni akter-i umore ;)
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:51 | opcije
dobro, da, pretjerali smo. vratimo se na pvt. :)
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:52 | opcije
Le-zbe :))
Autor: pasemi | 30.12.2015. u 14:52 | opcije
ok, ali kad se deaktiviram, znaš kaj trebam napraviti da možemo dalje tipkati :)
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:52 | opcije
Ispast će da se hvalim, ali nikad se ne umaram.
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:52 | opcije
i idem..vidim da se paske vratila, po drugi put..dečki zabavite ženu malo :)
čitamo se, ugodan vam i zabavan ostatak predzadnjeg dana u godini ;)
Autor: meija | 30.12.2015. u 14:53 | opcije
pasemi, kaj si tak zatucana. Gej je okej. :)
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:53 | opcije
Bud, hvala što imaš takvo mišljenje o meni, iako mislim da je bez pokrića, al' dobro sad.
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:55 | opcije
Osjecaji su gej, ha?
Ma, le-zbe ;))
Autor: pasemi | 30.12.2015. u 14:56 | opcije
zbele, točnije. :)
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:57 | opcije
hahaaa da lezbe? Pa i one imaju pravo na zabavu i ne sumnjam da se loše zabavljaju.
Čak bi im se ponekad volio priključiti, ali nisam toliko izdržljiv kao one. No dobro, svoju potrošenu muškost bi odbacio i bio lezba zajedno s njima.
Autor: budvar | 30.12.2015. u 14:58 | opcije
Ja sam lezba od kad znam za sebe, Nikad nisam spavao s muškarcima. :)
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 14:59 | opcije
hahaha love .. dobra, tu smo isti. Tu me u ničemu ne šišaš
Autor: budvar | 30.12.2015. u 15:00 | opcije
Dve lezbe zarobljene u odvratnim muškim tjelima. :)
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 15:01 | opcije
a jesmo Čobani, tu se zaigrali oko vatre na svoje frulice a ovcu izgubili???
OVCA KO OVCA, JAVIIII SE!!!!!!!!
Trebaš nam za doček da imamo koga okrenuti (na ražnju)
Autor: budvar | 30.12.2015. u 15:02 | opcije
Paske, pretjerala si, al nećeš više kod mene.
Ne dam ja na svoje društvo, makar se i ne slagali uvijek
Uvrede i podmetanja možeš plasirati kod nekog drugog.
Meija, bud, love, pero, pozdrav vam.
:))))
Autor: ovca_ko_ovca | 30.12.2015. u 15:29 | opcije
Ofca, ne budi pregruba.
Pa i Štrumfovi imaju Mrguda. Netko mora povući i to negativno uže.
Autor: love_and_jazz | 30.12.2015. u 15:41 | opcije
Predobra sam ja prema našem bloškom Mrgudu, na što sam sve odmahnula rukom svo ovo vrijeme.
Ne da mi se dežurati kad će ju prehititi.
Autor: ovca_ko_ovca | 30.12.2015. u 15:46 | opcije
ja sam to što jesam iz ljubavi prema tebi i nije me briga što si ti. zar nije dovoljno što postoji?
Autor: Gospar_D | 30.12.2015. u 15:53 | opcije
budi tu zbog mene nije ljubav jer postavlja uvjete
Autor: Gospar_D | 30.12.2015. u 15:54 | opcije
premalo imam godina jbg i nisam zaboravio zabio u neki prašnjav kutak
biti u paru da bi se voljelo? opet uvjet. ne mora se biti u paru jbnmu
treba li se rekao si shvatiti kao naredbu? glupo
zašto shvaćati da se uopće iišta kaže. ne govori se ništa. šutnja je dovoljna
treba li se obrušiti na budi ? vraga. sretno je stablo i zahvalno što postoji
možeš čekati nekoliko života kad imaš sve više na manje ne pristaješ jer samo bacaš prašinu na sjaj
tko ti uopće može reći budi vjerna kad vjerna si u sebi a ne prema van
i možeš bit stablo i kamen i lahor i zemlja i voda i lava i svemir ništa i voljeti
Autor: Gospar_D | 30.12.2015. u 16:02 | opcije
Obožavam gđu Parun, ali da, zna biti iritantna :-)).
Autor: ZlicaOdOpaka | 31.12.2015. u 0:42 | opcije
dečki, di ste danas? :D
Autor: meija | 31.12.2015. u 9:27 | opcije
Spavaju, meija :)
Autor: ovca_ko_ovca | 31.12.2015. u 9:49 | opcije
bzvz...idemo ih probuditi :D
Autor: meija | 31.12.2015. u 10:00 | opcije