Kad se ne radi o nama...
Djevojka ima 23 godine i zaljubljena je već dvije godine.
Zbilja mi je lijepo.
Oni bi živjeli skupa...i sad je nastala panika u njenoj obitelji jer je on Arapin.
Otac se toliko i ne protivi al majka, ni čut!
Nije mislila da je tako ozbiljno, nema veze što je vrijedan, dobar prema njoj, ima jako dobar posao, jos se uz to i školuje, ima krivu boju kože.
I plače majka, protivi se, radi dramu.
Sjetila se ja njene drame tamo sa njenih 18 godina.
Ona je muslimanka, njen tadašnji dečko, moj susjed, Hrvat, katolik, 23 godine.
Poskrivećki su ljubovali od njene 16 godine.
Nismo bile jako dobre prijateljice ali sjećam se te priče.
I nastala je drama kad su roditelji, i njeni i njegovi saznali za njihovu ljubav.
Čak su se i našli da vide kako bi ih rastavili.
U manjem mjestu, takve zabranjene ljubavi ubrzo postani nesto o čemu svi pričaju.
Mi klinci smo imali svoje mišljenje, a i odrasli.
Da smo u Bosni, rekla bih, čaršija je brujala o njihovoj ljubavi.
A njih dvoje i dalje ljubovali, jos tajnije, ali ni trena nisu odustajali jedno od drugoga.
Čim je ona završila srednju, željeli su negdje otići, ali onaj crni oblak rata se nadvio nad svima nama i bacao planove za budućnost u neizvjesne vode.
A postojao je tajni plan njenih roditelja da ju pošalju teti, što radi rata, što zbog toga da ih razdvoje.
E sad, jel veća "sramota" udati se za pogrešnog ili imati dijete a ono nema oca.
U najveće nevrijeme, ostala je trudna.
Rodila djevojčicu, vjenčali se i otišli daleko od svih.
Danas imaju jos dva krasna sina.
Žive u Francuskoj, dobar brak, dobar život...
Ali, sada se ono dijete, plod zabranjene ljubavi, zaljubilo u krivog.
Kao i njena majka.
Dok sam slušala njenu sestru, koju povremeno viđam, dok priča o svemu tome, obje se čudimo njenom protivljenju.
Pa sve je to prošla i sama.
A njen argument je da su bila druga vremena i da to nije isto.
I da ona ipak bolje zna.
Pa nije otišla u Francusku da joj dijete na kraju završi sa Arapinom, mogla je nekog iz naših krajeva ili nekog Francuza upoznati.
Mogla je, ali nije.
Mala je pametna, veli njena teta i napravit će po svome jer je počela raditi i neovisna je.
A majka kako želi.
Nemam pojma o svim detaljima, ali je nevjerojatno koliko smo strogi prema drugima, pa bila to i vlastita djeca, a sebe ne vidimo ni tada ni sada.
Sjećam se kada me najstarija kćer pitala tamo sa 15god što bih rekla da mi ona dođe i kaže da ima curu.
Malo sam ustuknula, rekla, pa sigurna sam da svi imamo faze kada se preispitujemo,svoju sexualnost, da u našem društvu i mentalitetu homosexualcima osobama nije lako ali da će uvijek imati moju podršku.
Naravno da sam ju pitala jel ima curu.
Nije imala.
Rekla sam da su to vrlo slojevita pitanja i situacije i da pazi ako drugačije gleda neku od prijateljica.
U sebi sam priželjkivala da nije tako, unaprijed razmišljajuću sa koliko problema bi se morala boriti ako je zbilja tako.
Rekla je :" ma samo pitam, ne sviđa mi se nitko tako, imali smo raspravu u školi na tu temu"
Gledam ja one pankere klince kad prolazim Podhodnikom i silno su mi zapravo simpa, simpatičniji od onih nalickanih curica kojima se žuri odrasti, koje nabadaju u ultravisokim štiklama i lakiranim torbicama, hodaju sa nosom do oblaka i idu na in mjesta.
Ovi pankeri sjede čoporativno, njih 10ak uz 2, 3 litre crnjaka i par kola i vjerujem da se bolje zabavljaju nego one lutkice.
Možda je to samo misli ono janje u meni koje se uvijek radije družilo u parkićima uz gitare, nego na izlazilo na in mjesta.
Što sam htjela reći?
Kako smo deklarativno vrlo otvoreni i demokratični ali padamo na testovima kada se radi o našim bližnjima ili o našoj koži.
16.01.2016. u 10:04 | Editirano: 16.01.2016. u 10:10 | Dodaj komentar
Pa što onda što je Arap...oni eksplozivni prslučići znaju biti tako seksi......
Autor: jabsponzorusu | 16.01.2016. u 11:04 | opcije
da, različita mjerila, subjektivnost... ali (zar opet, ali..)
-ljudi smo, moramo biti subjektivni.. meni su draži subjektivni, oni s dušom. .. ako je ona čista, dobroćudna.
Brigu za sebe/druge.. samo treba znati kontrolirati, ne preći u paranoju ili nebrigu. Umjereno slatko, umjereno brižno, umjereno subjektivno.. kad je to moguće. Ponekad jednostavno nije.
Autor: hush_i | 16.01.2016. u 11:04 | opcije
Zgodan primjer vraćanja karme.
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 11:13 | opcije
Trebalo bi vidjeti, vjerojatno je i mamina mama imala sličnu priču, tko zna otkud se to vuče kad se prenosi s generacije na generaciju. I što se to pokušava poravnati.. Nekomu je u prošlosti nanešena velika nepravda isključivanjem zbog rase, boje kože, vjere...
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 11:15 | opcije
..ja sam na van konzerva.. a u duši čisti liberal
Jednostavno..kad se nađem oči u oči s "problemom"
takve ili slične prirode..prihvaćam bez zadrške
što sad?!
Autor: sleeping | 16.01.2016. u 11:16 | opcije
ta mamica stoji, bolje reći lebdi, u zrakopraznom prostoru i ne miče se. nekada su mame gledale nije li šepav, može li dobro u polju raditi, nema li previše braće, jer sestre se i nisu brojale. Svekrve mame su gledale jeli potencijalna mlada bujna, tj. hoće li je se moći dovoljno upregnuti, a ako na bilo kojem polju zakaže jednostavno bi sinu rekla, vrati je.
Autor: krelec | 16.01.2016. u 11:20 | opcije
bez ijednog komentara prihvaćam odluke svoje djece, a u slučaju da me se ponekad i pita za mišljenje vrlo ga obazrivo iznesem.
Autor: krelec | 16.01.2016. u 11:21 | opcije
Ja bih rado bila liberalna. Meni nije lako reći - dobro sine, ne želiš u srednju školu - nemoj. Ne želiš učiti - nemoj.
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 11:23 | opcije
Gdje je crta?
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 11:23 | opcije
coco..rekoh takve i slične prirode
Autor: sleeping | 16.01.2016. u 11:25 | opcije
ne bih rado bio liberalan, ali kad djeca postanu ljudi onda više nema mjesta "zabranama" ili bilo kakvom većem uplitanju u njihov život. Ako mi se nešto i ne sviđa bože mili što sad, pa i ja sam imao dobar udio u stvaranju i kreiranju takvog čovjeka.
Autor: krelec | 16.01.2016. u 11:26 | opcije
..a da neće u školu..sigurno ne bih odobravala..kaj ti je?
samo da baš zatupi..ne znam kako bih ga natjerala
Autor: sleeping | 16.01.2016. u 11:27 | opcije
crta svakako mora postojati, dok su maleni crta je debela i čvrsta. Odrastanjem postaje sve tanja, isprekidana i u jednoj dobi naprosto nestane.
Autor: krelec | 16.01.2016. u 11:27 | opcije
Za vrijeme najveće popularnosti boksačke legende Muhameda Alija,tada se zvao Cassius Clay.Promijenio je ime jer kako kaže,nije htio nositi nasljedstvo robovlasnika svojih predaka.Ali to nema veze s ovim što ću sada reči.Naime,na vrhuncu svoje karijere imao je sastanak s ćelnicima rasističke organizacije Ku Klux Klan nakon čega su pred novinarima iznijeli zajedničke stavove.Tako je predsjednik Ku Klux Klana novinarima dao izjavu: "Cassius Clay je vrlo bistar i pametan momak.Razgovarali smo o mnogim pitanjima.Obojica imamo iste ili slične stavove,između ostalog slažemo se u tome da je neprihvatljivo za ljude miješanje rasa."
Autor: Rexsus | 16.01.2016. u 11:28 | opcije
..moji su odrasli..i ima situacija koje mi nisu
po volji...ali...
ali daviti svojim rješenjima je kontraproduktivno
Tako ja mislim
Autor: sleeping | 16.01.2016. u 11:30 | opcije
reksi casius clay je tada još bio mlad i zelek, a gospon iz kkk samo i jedino ono što su njegovi sljedbenici i danas, obične budale
Autor: krelec | 16.01.2016. u 11:30 | opcije
U Kini se jedna kineskinja zaljubila u jednog studenta afrikanca koji je tamo studirao.Kineska država je njega protjerala a nju poslali na petogodišnje preodgajanje.
Autor: Rexsus | 16.01.2016. u 11:30 | opcije
Nije problem jednostran,rasizam je obostran a nećete vjerovati ali i ne morate,najviše rasističkih ispada znaju činiti oni koje se smatra ugroženima a to u stvari nisu.
Autor: Rexsus | 16.01.2016. u 11:32 | opcije
reksuse u usa, a bome i u mnogim drugim državama milijuni kineza i kineskinja su se poženili i poudavali sa nekinezima i ništa se revolucionarno nije dogodilo osim što im je oboma popravljena kvna slika.
Autor: krelec | 16.01.2016. u 11:33 | opcije
Mislite li da bi familija druge rase na vas gledala bolje nego vaša?
Autor: Rexsus | 16.01.2016. u 11:34 | opcije
Mi tu raspravljamo o rasama, a problem je već ako sam ja ljevičar, a vi desničari... a iz iste smo ulice..
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 11:35 | opcije
Ja govorim o Kini Krelec.Ti kinezi u USA se ne vračaju u kinu jer im kina to nebi tolerirala osim ako nisu drugog državljanstva.Mješaš kruške i jabuke.Kineskinja ili kinez koji se žele ženiti za nekoga druge rase kineska država pokaže vrata i kaže im doslovno: "Množite se vani ali nećete u Kini".
Autor: Rexsus | 16.01.2016. u 11:37 | opcije
Rexi..sve je to tako kako govoriš..a misliš li ti
da zabrana roditelja može utjecati na mladu osobu?
Teško...jako teško..
Autor: sleeping | 16.01.2016. u 11:37 | opcije
Problem su u stvari kulturološke razlike.
Autor: Rexsus | 16.01.2016. u 11:37 | opcije
Postoji nešto što se zove - savjest grupe. Unutar neke grupe ljudi, postoje nepisana pravila kojih se ti ljudi drže. I ljudi su lojalni toj grupi poštivajući ta pravila. Uglavnom, ako netko krši taj nepisani kodeks svoje grupe, bude izopćen. To mogu biti ulične bande, političke orijentacije, vjere, seksualne orijentacije, boje kože, rase, nacionalnosti..
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 11:38 | opcije
Glupo je bilo kome braniti ako
se ljudi slažu i kulturološki si
odgovaraju,bez obzira na rasu.
Autor: Rexsus | 16.01.2016. u 11:39 | opcije
U stvari svaka rasa ima svoj prirodni način održavanja i svaki slučaj uparivanja različitosti je minimalna opasnost da bi se neka rasa mogla ugroziti time.
Autor: Rexsus | 16.01.2016. u 11:41 | opcije
I sada meni krelec persira Rexi kao da je to sve moj stav.Ja sam samo iznio činjenice.S druge strane,svi smo mi rasisti,samo se upitajte do koje granice?Isto je kao i sa grijehhom.Nitko nije bezgriješan pa tako nema čovjeka na planetu koji nije u nekoj mjeri rasista.
Autor: Rexsus | 16.01.2016. u 11:43 | opcije
Ja sam rasiste,volim prcati sve rase!
Autor: Rexsus | 16.01.2016. u 11:45 | opcije
A bijela mi je najdraža,
tko će koga ako ne svoga!
Autor: Rexsus | 16.01.2016. u 11:46 | opcije
reksi to o kini i izgonu mješanih brakova si isisao iz malog nožnog prsta, i samo stoga sam se tebi obratio
Autor: krelec | 16.01.2016. u 11:46 | opcije
Sad si nešto mislim: Krelec, ako si tako blagonaklon prema izborima svoje djece i sve toleriraš - što ti je važan dio života pretpostavljam, zašto nisi tako blagonaklon prema recimo mojim izborima, i razmišljanjima, a ja sam ti nitko i ništa?
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 11:51 | opcije
Evo, ja bih rado da se moje mišljenje poštiva, kao da sam neka druga rasa, recimo. Ne morate se složiti s mojim mišljenjem, no očekujem da ga poštujete. Na način: ok, ovo je tvoje mišljenje, a moje mišljenje je to i to (ali ne da je vaše mišljenje kako je moje mišljenje glupo... i sl)
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 11:55 | opcije
Rex, drugi put dođi na tulum blogera :)
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 11:57 | opcije
Sve je to u redu Krelec.Svi smo mi libelarni kada se ne radi o nama ali i svi želimo ono što je idealno za nas i našu familiju ili kako hoćete zajednicu.Meni bi ipak bilo draže da su mi unuci moje rase nego šareni pa makar mi sudili zbog toga da sam rasista.A ako već dođe do toga,treba se s time pomiriti,nikako braniti.Ionako sve dođe na svoje.
Autor: Rexsus | 16.01.2016. u 11:57 | opcije
Uostalom, ovo sam rekla i na igri istine u Zlatnom Medi..
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 11:58 | opcije
Hvala na pozivu,jednog dana kada obavim
neke svoje obaveze i prioritete,pozdrav.
Autor: Rexsus | 16.01.2016. u 11:59 | opcije
Ok :) I ja sam u duši rasist, jer volim ja svoje, dajem prednost bijelcima za snahe i zetove, po mogućnosti da su iz kvarta.. te i te političke orijentacije :) I određenih manira..
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 12:01 | opcije
Jebga, ja nisam znala izabrati ni među sebi jako sličnima, kako bih se tek snašla među šarenima...
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 12:02 | opcije
Možda bih imala sreće s nekim koga uopće ne razumijem, ni jezično, ni kulturno, ni..
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 12:03 | opcije
I sad se nameće pitanje samo po sebi: koliko ste tolerantni prema svojim partnerima? Koliko prihvaćamo različitosti, a što nam je bitno i ne možemo preko toga? Itd... itd... stoput već prožvakano... Danas je vrijeme individualaca, njeguje se 'biti svoj' u što većoj mjeri, potrpežnost nije popularna..
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 12:08 | opcije
Coco :)
..sad si me podsjetila na moju mamu koja nije
odobravala moj izbor muža
rekla je sa je neozbiljan..neodgovoran i ženskar
što se na kraju i potvrdilo..ali ko bi meni tad to
mogao dokazati..ni u ludilu
Autor: sleeping | 16.01.2016. u 12:08 | opcije
Kako zadržati svoj integritet, a imati kvalitetan odnos? Jedna jednadžba s dvije nepoznanice... ne ide..
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 12:09 | opcije
.. umjesto 'nekompatibilnost' zbog (pa po želji..) rase/politike/nogometnog kluba.. podsjetio bi na:
'' .. Romeo, oh, Romeo... bla-bla''. Samo druga ulica (kad koko spominje..).
dok meni ni jedan od tih mogućih razloga ne ometa moj izbor.. opet je nemoguć, jer eto 'nismo jendo za drugo', rasparene čarape, koje nisu par..).
Navoditi KKK, Casiusa-Alija, Kinu.. je nepotrebno. Ralzog 'protiv' se stvori, neovisno jel 'stvaran', postane.
Autor: hush_i | 16.01.2016. u 12:10 | opcije
E, Sleep :) Meni je moja mama bila veliki autoritet, i dok je bila živa nitko joj od mojih izabranika nije pasao, i ja je slušala. Ona umrla, a ja ostala nošena vjetrom, nisam znala izabrati..
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 12:14 | opcije
..haš..se ljutiš ?
sorry
Autor: sleeping | 16.01.2016. u 12:16 | opcije
Ma to je, Hush :) Recimo - kako stišće pastu za zube, ili mljacka dok jede, srče juhu, hrče,.. nepremostiv problemi!
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 12:20 | opcije
mama je očito platila (ili plaća još uvijek ) cijenu mješovitog braka i to ne želi svom djetetu (pogotovo ako je on arapin- druga kultura, odnos prema ženama, djeci bla..bla.. ) i njezina zabrinutost mi je razumljiva. Nemam kćeri pa mogu bili liberalna po tom pitanju. Sa sinovima je to lakše.
Zašto ne bi bili otvoreni prema tuđim izborima?? Zašto bi mi smetao miješani brak u tuđoj obitelji.
Ne bi niti u mojoj (časna riječ) ukoliko ne bi podrazumijevalo da bi recimo moje žensko dijete trebalo putovati u državu gdje bi bila ugrožena. Ili gdje bi došla u obitelj iz koje nema povratka.
Autor: pognioci | 16.01.2016. u 12:22 | opcije
Sve su to svemirci zakuhali.. a mogli smo lijepo živjeti u špiljama, u plemenima, skupljati bobice, ili loviti mamute, oni ambiciozniji i dobro.
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 12:22 | opcije
koka ako se ne slažem sa tvojim mišljenjem to nikako ne znači da ga ne poštivam.
Autor: krelec | 16.01.2016. u 12:23 | opcije
točno Coco.. :))
slipi? ljitm? -ne, ... dal sam heppy?.. možda. Nazovimo to realnost.
btw, .. zanimljiva je igra istine.. samo treba malo 'bocnut' pitanjcem, da krene... prazna flaša je presudna. :))
Autor: hush_i | 16.01.2016. u 12:23 | opcije
Hašu se ispričavam javno..kaj sam dala
svoj sud o nečemu kaj me se ne tiče
i sad on tu navodi rasparene čarape..bemu :)
Autor: sleeping | 16.01.2016. u 12:23 | opcije
.. nastavak na kre,
coco, ne moraš poštivati tuđe mišljenje, nego njegovo pravo na njegovo mišljenje pa i pogrešno. Dok pogrešno nitko ne treba poštivati (ili da kažem glupo mišljenje, to se ne smije poštivati..), samo uvažavati u nekoj mjeri (jer kako znati nepogrešivo, što je pogrešno..). Netko pametan je jednom napisao, znam da ništa .. :)
Kako znati?
- ja ne poštujem sve ljude, sva mišljenja, jer to se mora 'zaslužiti'. Istovremeno, uvažavam njihov izbor, pravo, itd.. (dok uspijem prikriti licemjernu subjektivnost ovisno o situaciji).
Autor: hush_i | 16.01.2016. u 12:25 | opcije
(jel tko riješio problem kud uvijek pobjegne jedna čarapa??)
Autor: pognioci | 16.01.2016. u 12:26 | opcije
Ti Kre možeš misliti drukčije od mene, i mene zanima što ti to misliš. Ne zanima me slažeš li se sa mnom ili ne, jer ne iznosim svoje mišljenje zato da bi se netko složio ili ne, i slaganje ili neslaganje ne pridonosi ničemu. Moja je želja da doda neko svoje viđenje stvari, pa da oboje budemo bogatiji, ti s mojim aspektom, ja s tvojim. Vjerojatno nisam dovoljno jasna, ne znam kako to reći. Ako ja gledam stvari iz jednog kuta, ti iz drugog, onda možemo imati bogatiju sliku. I ti ne možeš znati kako ja vidim, da bi slagao s tim ili ne.
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 12:27 | opcije
..pogni...to je tajna svemira :)
Autor: sleeping | 16.01.2016. u 12:28 | opcije
slipi, .. kak noga? -ako treba maziti, :))
ne, ne i ne... i ne. Nikakve greške, ljutnje i sl. Prije zahvalnost, ponekad su sitnice potrebne, ponekad se i očigledno mora reči da bi se 'vidjelo'..
Autor: hush_i | 16.01.2016. u 12:28 | opcije
-pogni, po zadnjoj info, prof.Baltazar radi na rješenju, blizu je, samo još da pusti onih par kapi u epruvetu. :))
Autor: hush_i | 16.01.2016. u 12:29 | opcije
Zakaj ja to tupim o poštivanju mišljenja? Zato jer: kad bude neki problem i tražimo rješenje, nas više, onda svatko treba reći kako bi on riješio problem. To je konstruktivno. Kad imamo sva mišljenja na hrpi, onda diskutiramo i recimo glasamo za neki prijedlog. Ako netko umjesto da kaže svoj način rješavanja problema počne komentirati kako je ovaj prije njega rekao nešto bezveze, razgovor se prekida, diskusija se raspada. Prijeđe u destrukciju, to ne treba nikomu osim onomu tko bi se natezao i isticao sebe ponižavajući druge. Njega ne zanima rješenje, da svi izađemo bogatiji iz razgovora.
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 12:33 | opcije
Ok haš...rješeno :)
noga savim u redu
za maženje se javim kad drugi put sredim neki
od ekstremiteta :)
Autor: sleeping | 16.01.2016. u 12:34 | opcije
Coco, apsolutno ništa mi ne znači ako netko poštuje moje miljenje, ukoliko po njemu niti ne postupa.
Takvih imam puh kufer. Čisto podilaženje.
Autor: pognioci | 16.01.2016. u 12:37 | opcije
coco, ... ma tu je stvar terminologije, poštivati/uvažavati.. npr poštivati osobu i uvažiti njeno mišljenje... ili poštujemo i stvari (idole, novac) itd..
-jer za razumijevanje, moramo imati zajednički jezik.. ovako se svađamo a govorimo/mislimo isto, smao koristimo drugačije rečenice :))
pa i 'građevinski' ministar..
Autor: hush_i | 16.01.2016. u 12:38 | opcije
slipi.. kažu da će biti poledice. Ako padneš na guzu... (dalje šutim) :P
Autor: hush_i | 16.01.2016. u 12:40 | opcije
..pa ja sam za komentiranje mog mišljenja..zakaj ne?
zato ga i iznosim
A rasprava o tome me može samo učvrstiti o istom..ili ga korigirati , pa
čak i promijeniti
Nisam za to da me se vrijeđa zbog toga..ali zato postoji ignor
iako na ignoru. nemam nikog :)
Autor: sleeping | 16.01.2016. u 12:42 | opcije
..haš..ureć ćeš me...puj..puj..puj :)
Autor: sleeping | 16.01.2016. u 12:44 | opcije
Moja baka bila je legenda. Ona je uvijek tražila suglasnost, mišljenje, dogovor, diplomaciju. Vrlo izuzetna žena. To je izgledalo otprilike ovako:
Barbara (moja mama) koju kokoš ćemo danas zaklati za ručak??
pa se mama zamislila, pogledavala kokoši i pokazala na jednu: "ova je najdeblja ovu ćemo".
Baka bi pogledala tu kokoš "super si odabrala", otišla do druge kokoši, uhvatila je i rekla : "ja sam mislila ovu" i ta bi kokoš naravno bila i za ručak.
Kad mama nije htjela sudjelovati u bakinim odlukama, koje su izgledalo na opisan način, baka je bila prilično ljuta.
Autor: pognioci | 16.01.2016. u 12:44 | opcije
Džabe ja... poštivanje znači neuplitanje.
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 12:47 | opcije
Tako je, Ionako je moja zadnja.
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 12:47 | opcije
Pahuljice, padajte meke i guste, na široke ceste i stazice puste ... (i guz se rimuje, al to će rexy..).
pjesma posvećena poledici i slipi :))
''imaš pravo na mišljenje, sve dok nije u suprotnosti s mojim'', (mišljenjem/željama/interesima).. i to je jedan od postulata.
Autor: hush_i | 16.01.2016. u 12:47 | opcije
Meni ne smeta tuđe mišljenje.. obogaćuje me. Tuđe mišljenje o mojem mišljenju me ne obogaćuje. Jer taj ne zna što ja vidim i kako vidim. Ali ako kaže kako on vidi ono o čemu je riječ, a ne moje mišljenje, onda me obogaćuje.
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 12:49 | opcije
Jebte, kaj tu nije jasno?
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 12:50 | opcije
Coco..možda ti dokaže da i ne misliš
to što misliš da misliš :))
Autor: sleeping | 16.01.2016. u 12:52 | opcije
Primjer: meni se ne sviđaju nove ploče s imenima ulica u Zagrebu jer nisu zadovoljile osnovnu svrhu - a to je da se mogu pročitati s daljine s koje se trebaju čitati, a pogotovo ako netko slabije vidi. Najgora mi je ploča s imenom Ilice. To je moje mišljenje. Krelec meni kaže da kako mogu reći da te ploče ne valjaju (komentira moje mišljenje) kad su ih projektirali ovaj i onaj koji su renomirani stručnjaci bla, bla... Evo, ovakve rasprave meni nemaju smisla.
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 12:54 | opcije
I sad ja valjda trebam promijeniti svoje mišljenje o pločama i reći - joj kak su lepe i divno se čita s njih.
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 12:55 | opcije
Nadam se da sam sad jasnija.
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 12:55 | opcije
Koko, ja ti mogu reči da se slažem sa tvojim mišljenjem glede natpisa imena ulica. Mala slova jedva čitljiva (a ja dobro vidim) na velikim tablama, a glede krelčevog mišljenja tko je to osmislio- živo mi se fučka kad je nefunkcionalno.
Autor: pognioci | 16.01.2016. u 12:56 | opcije
Eh, tsad pak ti komentiraš Krelčevo mišljenje...
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 12:58 | opcije
I moje..
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 12:59 | opcije
eh sad Coco
mogla sam napisati: slažem se sa mišljenjem od Coco i ne slažem se sa mišljenjem od kreleca
ili sam mogla napisati cijelu teoriju o tome kako su nefukcionalne table i dokumentirati ono isto što si dokumentirala i ti. - što bi kao bilo iznošenje svog mišljenja, a ne diranje tuđeg, a u osnovi beskorisno ponavljanje.
Autor: pognioci | 16.01.2016. u 13:02 | opcije
liberalan stav u startu znači da smo otvoreni za sva mišljenja kao jedanko vrijedna/jednako istinita..
znanstvenim metodama, logikom.. možemo neka potvrditi ili opovrći.
pa tad mišljenje A ili B može biti točno/pogrešno ili nešto između.
dali je broj ljudi koji misle da je A bolji od B bitan? Više ljudi, više zna.. osim kad ne znaju, npr da je Zemlja okrugla.. To nam govori da pravila nema, nije lako dokazati 2+2 u svim situacijama.
.. a ovdje su osjećaji, ljubav.. rasa, mržnja, zadojenost, tvrdoglavost, sve ljudske osobine pomiješane (početna tema). Tu ni jedno mišljenje ne znači ništa..
pa opet, netko neutralan može biti objektivan, dok npr roditelj to ne smije biti, mora biti subjektivan (pa i kad ne zna da je u pravu-krivu). Mora nabaciti svoje mišljenje ako misli da time čini dobro djetetu... kvaka-22.
na kraju ispadne ko grah, nešto, u slučaju A dobro, u B loše.. vole se ili pobiju, happyend ili samo end. Mišljenja oko tog su beskorisna. Ljudi opet nađu put i odgovor, za sebe, ne za druge, za roditelje i sl. .. no djeca nisu 'ljudi', čak i formalno roditelj mora 'misliti' za dijete, staratelj-formalnozakonski.. pa tako Romeo&Julia npr nemaju pristanak za brak, time se ne mogu vjenčati, jer su maloljetni. Dobro/loše? Društvo je postavilo te norme, evolucijom, društvo je empirijom zaključilo da tako treba biti pa zato i postoji termin maloljetnik-dijete..
Mišljenje? Imam ih bezbroj, svako drugačije ovisno o zamahu leptirovih krila.. (a nisam vjetropir, nego tvrdoglav, bik.).
Autor: hush_i | 16.01.2016. u 13:04 | opcije
.. mišljenje oko spomenutih ploča.
primarna uloga? Informacija, čitljivost.. (funkcionalnost) pa tek tad estetika.
realno u gradskim interesima? natječaj i kum.. novac. Misliti nešto o toj ploči? Tad se slažem s krelcem.. (ako dobro čitam, sarkazam), 'jer oni znaju' a mi smo sitnozubi da bi mišljenje imalo utjecaja.
Autor: hush_i | 16.01.2016. u 13:09 | opcije
Pogni: možeš i reći - Meni se sviđaju/ne sviđaju te ploče, zato i zato. Držati se ploča, a ne mene i mojeg mišljenja.
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 13:09 | opcije
To je i moja teorija bila da je to nekomu naštimano, još smo se zezali i oko fonta, da su izabrali prvi font u Wordu, sa 'A', i još k tomu 'condensed', koji se ne smije uzimati za velike natpise jer je nečitljiv.
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 13:11 | opcije
Krelec, je li ono bio sarkazam? Da to riješimo..
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 13:12 | opcije
Coco, u pravu si. Mogu to ukoliko isto ono što sam željela napisati ja kao razlog, nisi već prije napisala ti.
Da ponovim: zato i zato ono isto što si napisala ti (ili netko drugi) to baš i nema smisla.
Zato postoje lajkovi kao potvrda suglasnosti s nečijim mišljenjem.
Srećom pa nemamo puno zajedničkih mišljenja pa nemaš brige o tome kako ću prihvaćati tvoje. :))
Isprike glede tabli.
Autor: pognioci | 16.01.2016. u 13:14 | opcije
Sad ja razvlačim Krelčevo mišljenje, nije fer, to je bio samo primjer.
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 13:14 | opcije
Da, Pogni, nema frke :)
Autor: Cococh-Anel | 16.01.2016. u 13:15 | opcije
hmmm...nije ljubaf tomato da se na placu kupuje :)
Autor: peempee | 16.01.2016. u 14:53 | opcije
Primijetila sam da su oni koji su bili kao djeca zanemarivani, zlostavljani više su na strani zlostavljača nego na strani žrtve. Bilo bi za očekivati obrnuto. Prošli su i ne žele da drugi prolaze.
Kakve veze s tvojom pričom (usput falile su mi :-)) ), mislim da ima. Njoj branili pa i ona brani.
Nek' im je sa srećom :-)).
Usput, nedavno mi je frendica rekla da joj kćer ima dečka. Divan, drag, krasan, ali musliman. Pitala sam je l' mu to jedina mana, je. Zaključih da je onda savršen :-)).
Autor: ZlicaOdOpaka | 16.01.2016. u 19:24 | opcije