Što nas pokreće...

Kad sve ogolimo od dekoracije, ukrasa, nepotrebnih dodataka koji odvlače pažnju, skinemo naočale koje zamagljuju pogled, postane sve jasnije.
Ljubav je ta koja nas sve pokreće.
Ljubav prema domovini, djeci, znanosti, životinjama, umjetnosti, obitelji, pisanju, putovanju, čovjeku, ženi, sebi, svemiru...nastavite niz.
Zbog ljubavi se vode ratovi.
Zbog ljubavi se ostavlja dom i odlazi u neizvjesnost i nepoznato.
Zbog ljubavi se čine najnevjerojatnije ludosti.
Izvlači iz nas posljednje snage.
Izvlači iz nas ono što nismo niti znali da je u nama.
Izvlači iz nas i najbolje i najgore.

Tako ja sebi ovdje objašnjavam neke relacije, odnose, spremnost za ići do kraja i dalje, bez obzira na posljedice...

Ljubav.
I odmah mi bude puno toga logičnije.
Ima ovdje ljubavi, samo je treba naći između silnih napisanih redova.

Ajd ' sad, možda sam" promašila ceo fudbal" kako netko na istoku jednom reče, ali meni to jedino logično.

Ljubav.
Jednostavno ljubav, koja stepe do kraja.

23.02.2016. u 21:52   |   Dodaj komentar

tak je draga samo ljubaf i niš više pa makar i sa umjetnošću..hihi

Autor: darling03   |   23.02.2016. u 22:29   |   opcije


a čini mi se da je ljubaf i stepla Alana4 jer nestali su njegovi zapisi
opet ga je netko prijavio ma svašta, mrzim to..

Autor: darling03   |   23.02.2016. u 22:31   |   opcije


Voli Alan tako.
Evo tebe nakon pauze, Darling.
Nisi ništa propustila.
Ako se netko i upario, zaljubio ili oženio, nije bilo objavljeno na blogu ;)

Autor: ovca_ko_ovca   |   23.02.2016. u 22:41   |   opcije


Darling, izbrisao sam Zapis jer je malo neprimjeren..:))

Autor: Skylabb   |   23.02.2016. u 22:42   |   opcije


Ajd nemoj pretjerivat da te ne baniraju, jbg..nema se što čitat, a na godišnjem,..kapiš.

Autor: ziks-07   |   23.02.2016. u 22:45   |   opcije


Alane, ajd nemoj kopipejstat ovdje već objavljeno, hvala :)

Autor: ovca_ko_ovca   |   23.02.2016. u 22:46   |   opcije


Ziks, ja da ne pretjerujem?
Ili išlo Alana?

Autor: ovca_ko_ovca   |   23.02.2016. u 22:46   |   opcije


Daj Ovco, komentari su iskreniji od Zapisa, ali ja
sve vrijedno arhiviram, znači sve vlastite zapise,
mislim da sam danas objasnio situaciju oko
javnog objavljivanja telefonskih razgovora
na Blogu, psihopata i snimanja MR glave??? :))
Ako te baš zanima, kažu da ljude pokreće
strah i pohlepa uglavnom, jako mali broj
ljudi pokreću ideali i ljubav...:))

Autor: Skylabb   |   23.02.2016. u 22:49   |   opcije


Ma Alana molim da ne kaka preveć, ja volim čitat njega pa i copi-paste, a i ti lijepo pišeš,što je jee..

Autor: ziks-07   |   23.02.2016. u 22:50   |   opcije


Osjećaji... (kakvi god bili).

Autor: hush_i   |   23.02.2016. u 22:55   |   opcije


E-motion, nastali su evolucijski
da pokrenu čovjeka na nešto...:))

Autor: Skylabb   |   23.02.2016. u 22:57   |   opcije


i nema granice, lako konveergiraju.. iz ljubavi u mržnju i sl. i tad imamo totalku.
Ali, sve je to za ljude (čak su mi takvi, s manama draži...). :)

Autor: hush_i   |   23.02.2016. u 22:59   |   opcije


Jedno od navjećih otkrića oca psihoanalize
Sigmunda Freuda je nesvjesno, tj. da ljudi
nisu svjesni što ih stvarno pokreće???

Autor: Skylabb   |   23.02.2016. u 22:59   |   opcije


-najnovije otkriće, hrčak, mali.. u glavi stanovitog Simpsona. On pokreće dok je autonomo par živaca povezano s hipofizom i centrom za slinjenje. Indirektan dokaz da je ljubav u srcu (jer u glavi nema dovoljno dielova..).

Autor: hush_i   |   23.02.2016. u 23:07   |   opcije


Primarni pokretači su hrana, piće i sex (razmnožavanje). Ljubav je stepenicu više! E, dno dna je kisik!

Autor: I_started_a_joke22   |   23.02.2016. u 23:10   |   opcije


Sve što sam naveo je nagon. U umu bi trebala carovati matematika. Ostalo je stvar ukusa!

Autor: I_started_a_joke22   |   23.02.2016. u 23:13   |   opcije


da. da.... hm, odoh po cigarete na kiosk, sad ću ja .. :)

Autor: hush_i   |   23.02.2016. u 23:20   |   opcije


nastavljam niz:
ljubav prema pivu, gljivama, drvima, glazbi, cvijecu, brzini, avionima, jelu, daljinskom, kuhanju, heklanju, moru, rijeci, planinama....

Autor: budvar   |   23.02.2016. u 23:31   |   opcije


Bud :)))
Ima ljubavi i ljubavi...

Autor: ovca_ko_ovca   |   23.02.2016. u 23:32   |   opcije


to su dvije ljubavi..

Autor: hush_i   |   23.02.2016. u 23:33   |   opcije


prema sebi .. i prema ženama (drugima).

Autor: hush_i   |   23.02.2016. u 23:34   |   opcije


Haš, ima puno ljubavi, može tako?
Mene krevet večeras tako privlači, moj jastuk :)

Autor: ovca_ko_ovca   |   23.02.2016. u 23:39   |   opcije


ima jedna... kad se sve svede. Ima ili nema.
laku noć ofco

Autor: hush_i   |   23.02.2016. u 23:42   |   opcije


hahaha koliko vidim od svih ljubavi najjaca je ispala ljubav prema krevetu (praznom)
Vrijeme je da se i ja zavucem u nj i iskazem mu ljubav, iako bi volio da je zauzet i da se moram boriti za svoj dio :)

Autor: budvar   |   24.02.2016. u 0:11   |   opcije


u kom smislu ljubav?? da nešto sačuvamo za sebe?? da ga branimo da je naše (domovina recimo)

sve sam sklonija vjerovati da, ako zanemarimo genetske zapise o produženju vrste koje si tumačimo kao ljubav, a u stvari životinjskim šablonama tražimo najboljeg partnera za potomstvo, pokreće nas čista pohlepa što za ljubavlju, što za novcem, što za slavom i tako to..

Autor: pognioci   |   24.02.2016. u 7:12   |   opcije


ljubav je prevara, isto kao i novac.

Autor: love_and_jazz   |   24.02.2016. u 7:44   |   opcije


A pokreću nas prije svega strah, pa glad, pa zima i tako to.

Autor: love_and_jazz   |   24.02.2016. u 7:45   |   opcije


Jutro :)
Slažem se s vama u principu, pogni i jazz, ali ovdje sam mislila na konkretnu situaciju, no, velim, možda je sve to u mojoj hlavi, ko "prikaze"

Autor: ovca_ko_ovca   |   24.02.2016. u 8:01   |   opcije


*glavi

Autor: ovca_ko_ovca   |   24.02.2016. u 8:03   |   opcije


Zlatica moja, iz tvojih ustiju u Božje uši :-)).

Autor: ZlicaOdOpaka   |   24.02.2016. u 8:13   |   opcije


Kužimo mi i što je hlava. :)

Sve su to slavenski jezici.

Sve sam sigurniji da nisu svi ljudi na svijetu isti.

Naime postoje oni, očigledno nevjerovatno inteligentni, kreativni i ambiciozni, koji na svaki način žele kontrolirati ostale.
Ostali su zapravo životinje koje trebaju nekoga tko će ih čuvati i govoriti što da rade. I ta simbioza evo funkcionira tisućama godina.

Prosurfaj o krvi sa negativnim i pozitivnim rezus faktorom kao jednom od silnih torija. Svaku tu teoriju uzimam sa velikom dozom skepse, ali ne mogu zanemariti ni onu staru "Gdje ima dima mora biti i vatre".

Ali o toj temi bi se dalo raspravljati danima.

Autor: love_and_jazz   |   24.02.2016. u 8:15   |   opcije


Piši jazz, pa imamo mi ovdje dana.
Kak' se može mjesecima o meiji i kluniju i mupu, ajd ti o krvi i rezus faktoru :)

Autor: ovca_ko_ovca   |   24.02.2016. u 8:21   |   opcije


Ofca, oni koji pišu o drugim blogerima očigledno imaju problema sa psihičkim zdravljem. Razgovaraju sami sa sobom, sami sebi daju odgovore, i zapravo imaju silnu potrebu na bilo koji način skrenuti pažnju na sebe. Ja sam pomalo sadist prema takvima pa ih jednostavno ignoriram.

Autor: love_and_jazz   |   24.02.2016. u 8:24   |   opcije


tko me hoće braniti? :D

jutro :)

Autor: meija   |   24.02.2016. u 8:46   |   opcije


a ovo o temi zapisa...

neke ne pokreće ljubav
ali osveta, da
manjak samopouzdanja koji prikrivaju agresivnim ponašanjem. takvi se uvijek zahaklaju za osobe koje oni samo nisu, a željeli bi biti jer im fali sigurnosti, pa se hrane tuđom energijom

Autor: meija   |   24.02.2016. u 8:49   |   opcije


meija, nikoga ne pokreće ljubav.
Iza svega stoji sebična potreba.
A ovi o kojima ti pišeš jednostavno ne mogu obuzdati tu potrbu.

Autor: love_and_jazz   |   24.02.2016. u 8:52   |   opcije


jazz...inicijalno pokreće, ali ima i dodatni sadržaj, ne uvijek

Autor: meija   |   24.02.2016. u 8:53   |   opcije


ili ajmo ovak - ako nekaj dobro napravimo, to dobro je hrana i našem egu, osjećamo se ok, bolje nego možda prije toga, ali s druge strane ima koristi i netko drugi od svega toga

tak i kad je o ljubavi riječ. krug je to.

previše analizirano nekaj kaj bi trebalo biti samo po sebi dovoljno. nekoga voljeti, bez zašto...

Autor: meija   |   24.02.2016. u 8:56   |   opcije


Kao što već rekoh, glavni pokretač svijata je strah. Bez straha civilizacija ne bi uopće bila moguća.
Ljubav je iluzija, ružičaste naočale i ništa više.

Autor: love_and_jazz   |   24.02.2016. u 8:56   |   opcije


Meija, volimo druge jer u njihovim očima vidimo vlastiti odraz.
Nema tu analize ni filozofije. To su jednostavne činjnica.

Autor: love_and_jazz   |   24.02.2016. u 8:58   |   opcije


Svatko piše o sebi :-)).
Ovcu pokreće ljubav :-)).
Što mene pokreće?

Autor: ZlicaOdOpaka   |   24.02.2016. u 8:58   |   opcije


strah?
mene frka skakavaca, ozbiljno :)

oćeš reći da oni koji su agresivni, pa i tu na blogu, u stvari tako rješavaju neke svoje strahove?

Autor: meija   |   24.02.2016. u 8:59   |   opcije


jazz...ako volimo druge zbog nas samih, čak i ako je tako, kaj nije dovoljna ta interakcija između dvoje ljudi, bez definiranja kae kaj?

Autor: meija   |   24.02.2016. u 9:01   |   opcije


U normalnim odnosima se to pitanje ne postavlja. Pitanja kreću u trenutku kada onaj drugi ne ispuni naša očekivanja ili drugim rječima ne zadovolji nas (ovo se ne odnosi nužno samo na sex).

Autor: love_and_jazz   |   24.02.2016. u 9:07   |   opcije


Aha...
Možda je u ovom slučaju pokretač strah od gubitka nečega za što vjerujemo da je ljubav.
Strah da opet ne zabrljamo pa ostanemo sami.
Hm...

Autor: ovca_ko_ovca   |   24.02.2016. u 9:11   |   opcije


Ja jesam pokretnija i poletnija i maštovitija i hrabrija i...kad me malo jače opali amorova strelica :)

Autor: ovca_ko_ovca   |   24.02.2016. u 9:14   |   opcije


Ofca, to je upravo to.

Iako smo svjesni vječne promjene, promjena je ono što najmanje volimo. Što smo stariji to je odbojnost prema promjeni izraženija.

Upravo zbog te odbojnosti prema promjeni brakovi koji prebole dječje bolesti opstaju čak i kada prestane postojati bilo koji razlog za brak.

Autor: love_and_jazz   |   24.02.2016. u 9:14   |   opcije


Nisi ti poletnija zato što te pogodila strelica, nego zato što imaš novu igračku,
:)

Autor: love_and_jazz   |   24.02.2016. u 9:15   |   opcije


Svakog nova igračka veseli.
I nova igra :)))

Autor: ovca_ko_ovca   |   24.02.2016. u 9:17   |   opcije


ma znate kaj..kak se sve mijenja, tak se mijenjaju i prioriteti u vezi/braku
to treba prihvatiti kao nešto što je tak kak je, a nije istovremeno i loše

Autor: meija   |   24.02.2016. u 9:18   |   opcije


Jazz, strah od gubitka osobe uz koju nam je dobro je isto ljubav.
Ljubav prema sebi.
Zar ne?

Autor: ovca_ko_ovca   |   24.02.2016. u 9:25   |   opcije


Ofca, upravo tako. Da nema tog sebičnog osjećaja bilo bi nam svejedno gdje je ta osoba i kada će nam doći.

Ovako želimo tu osobu stalno uz sebe.

Vrlo sebično, ali tako svijet funkcionira.

Autor: love_and_jazz   |   24.02.2016. u 9:27   |   opcije


Da :-)).
Trebam li se uopće pitati zašto mi je Jazz nezanimljiv, Ovca zanimljiva :-)).
Strah od gubitka?
Naravno :-)).
Neki se boje izgubiti sat koji im se sviđa pa ga drže doma u ladici. Neki ga nose jer im se sviđa :-)).
Ovco, znam koja si :-)).

Autor: ZlicaOdOpaka   |   24.02.2016. u 9:38   |   opcije


Zlica, zato što je ljudski voljeti laž. :)

Autor: love_and_jazz   |   24.02.2016. u 9:45   |   opcije


Jedna od stvari koje sam naučila na netu jest kako na neviđeno otkriti nečiji izgled. Lijepima su svi lijepi dok ružni i najljepšima nađu neku manu. Sudimo po sebi :-)).

Autor: ZlicaOdOpaka   |   24.02.2016. u 9:55   |   opcije


Jesi li provjerila svoju teoriju u praksi?

Koje si parametre ljepote postavila?

Autor: love_and_jazz   |   24.02.2016. u 9:58   |   opcije


uh skakavci, opasno je to. :-)

Autor: hush_i   |   24.02.2016. u 10:14   |   opcije


Za mene je ljubav, ona nesebična, staviti sreću i dobrobit osobe koju volimo ispred vlastite sreće.
Ispred želje za zajedništvom.
Ispred želje da bude uz mene kad mi treba, bilo za podijeliti tugu ili radost.
Koliko osoba toliko volim ili sam voljela a da nisu moja djeca?
Pitanje za odgovore u tišini vlastite intime.

Autor: ovca_ko_ovca   |   24.02.2016. u 10:15   |   opcije


Ofca, ovo jako lijepo i nesebično zvuči,
ali se može protumačiti kao : Stalo mi je do njegove(njene) dobrobiti, zdravlja i uspješnosti kako bi mogao/la brinuti o meni.

Recimo da postoje oni kojima ljubav predstavlja vlastita dobrobit jer samo ako su dobro, zdravi i uspješni moći ću brinuti o onima do kojima im je stalo.

Koja je od te dvije ljubavi ispravnija?

Može li ijedna biti ispravnija?

I je li to ljubav onakva o kakvoj pjevaju pjesnici?

Autor: love_and_jazz   |   24.02.2016. u 10:20   |   opcije


Jazz, svatko govori iz iskustva.
Ljubila sam i dobivala ljubav najbolje kako sam znala i osjećala.
Jesam li kalulirala?
Više ne, nego da.
Kad sam osjetila da nema druge nego kalkulirati, koliko ja, koliko ti, maknula sam se.
Željela sam i dalje želim da mi je uz nekoga lijepo i da skupa guštamo.
Jel svaka želja odmah sebičnost?
O ljubavi možemo danimaaa.

Autor: ovca_ko_ovca   |   24.02.2016. u 10:27   |   opcije


bolje se ljubiti danima (nego 'svađati se' o ljubljenju) ..? :))

Autor: hush_i   |   24.02.2016. u 10:34   |   opcije


Ofca, iskustvo je precjenjena osobina i željezna kugla na nogama onih koji ga imaju.

Samo ljudi koji se mogu odmaći od iskustva pomiču granice.

U ljubavi svi mi kalkuliramo, svjesno ili ne. Kažeš da samo želiš ... E pa to ti je kalkulacija.

Kada sada vratim filmove, uvijek sam bio ziheraš. Na kojem god sam se tulumu pojavio, već nakon nekoliko minuta bih
prepoznao oči kojima sam zanimljiv. I to je jebena kalkulacija.

Da ne kalkuliraš poševila bi se sa prvim prolaznikom bilo gdje i bilo kada. A sama navodiš bar tri kave.

Kao što rekoh, laž uvijek zvuči bolje od istine i zato smo skloni izmišljati ljubav, spontanost i sve ostale tričarije jer nam se tako čini podnošljivije.

Autor: love_and_jazz   |   24.02.2016. u 10:37   |   opcije


Jazz, da sam životinja koju vode instinki i samo strast poševila bih se s bilo kim.
Ali nisam.
Ne čini me to proračunatom nego ljudskim bićem.
I nije meni svako muško napeto ako pristojno izgleda.

Autor: ovca_ko_ovca   |   24.02.2016. u 10:44   |   opcije


Ofca, Životinje se ne ševe s bilo kim.

Ako si iole pratila ono što je gos'n Đelo odabirao znat ćeš da je u prirodi među životinjama snubljenje dug proces pun detalja i dokazivanja. Ženka bilo koje životinje bira najboljeg partnera kao oca svom potomstvu.

To rade i ljudske ženke, ali su ljudske ženke sklone ševiti se i lošijim primjercima koji im pomažu podizati potomstvo.

Al' mislim da smo otišli predaleko.

Da skratimo, ja ne vjerujem u ljubav. :)

Autor: love_and_jazz   |   24.02.2016. u 10:50   |   opcije


:)))

Autor: ovca_ko_ovca   |   24.02.2016. u 10:51   |   opcije


bit ću indiskretna ako pitam zakaj ne vjeruješ u ljubav?

Autor: meija   |   24.02.2016. u 11:55   |   opcije


Zato kaj ja to nazivam drugačijim, manje pompoznim imenima. :)

Autor: love_and_jazz   |   24.02.2016. u 12:05   |   opcije


kao npr.?

Autor: meija   |   24.02.2016. u 12:09   |   opcije


Sad ću ja pokušati pogoditi...požuda, potreba, bliskost?

Autor: ovca_ko_ovca   |   24.02.2016. u 12:11   |   opcije


a zakaj i to ne bi bila ljubav?

Autor: meija   |   24.02.2016. u 12:16   |   opcije


Za mene je ljubav sve to, da se razumijemo.
I još puno toga ljubav pokriva.

No, ima i stvari koje nemaju veze sa ljubavlju, a mi to sve pod zajedniči nazivnik.

Zato se o ljubavi stalno govori, pjeva, piše a opet ima još toga za dodati.

Autor: ovca_ko_ovca   |   24.02.2016. u 12:19   |   opcije


baš to...i kad je sve rečeno, nekaj još fali. ili ima netko nekaj za dodati ;)

Autor: meija   |   24.02.2016. u 12:21   |   opcije


imam ja .. jedno pivo :)

Autor: budvar   |   24.02.2016. u 12:23   |   opcije


Svaki puta kada netko nešto napiše zapravo je stavio određeni događaj ili određene misli u okvir.

Postoji jedan veliki okvir pod zajedničkim nazivnikom "ljubav" i u taj okvir ljudi trpaju svakave priče i misli.

Također postoji okvir pod zajedničkim nazivnikom "glazba", pa još neki koji nazivamo "medicina", ili "mehanika", "elektrothnika", "povijest" i bla bla bla.
Svi su oni međusobno isprepleteni i nema jasne granice među njima.

S obzirom da sam ja racionalan čovjek tehničke naobrazbe onda je najbolju i najiskrenuju definiciju ljubavi koju sam ikada čuo jedan mali bucko dao Branku Kockici negdje krajem osamdesetih, a kaže ovako: "Ljubav je kad netko voli ćufte u sosu."

Autor: love_and_jazz   |   24.02.2016. u 13:10   |   opcije


jazz, ja sam Rh - (negativna)
i nisam vanzemaljac (kako tvrde)

Autor: pognioci   |   24.02.2016. u 14:29   |   opcije


Pog, niš ja ne znam. Ja samo pričam kao čujem. :)

Autor: love_and_jazz   |   24.02.2016. u 15:02   |   opcije


Dodaj komentar