Motivacija ili kako se sam trknuti nogom u dupe...

Motivacijski govornici.
Ljudi koji nam otvaraju oči.
Life coaches.
Bla bla bla...
Možda sam u manjini, ali, bemti, meni nije jasno kako neki zgrću lovu hodajući po svijetu i držeći govore tipa : "Ti vrijediš, ti to možeš, ti to zaslužuješ. Samo iskreno poželi, fokusiraj svoje misli i energiju na to, vjeruj čvrsto, ne posustaj na tom putu i desit će se promjena koja će ti obogatiti život, zbog koje ćeš biti ispunjeniji i sretniji "
Aleluja!
Jel to moderna religija?
Jesu to ljudi koji nam vraćaju vjeru u nas?
Jer, čovjeku je najteže kada izgubi vjeru u sebe i prepusti se stihijski nek leluja kako ga okolina vodi.
Kad zaboravi kakav može biti.
Znam da sam odlučila izaći iz braka kada se više nisam osjećala svoja, kada sam shvatila da se prepuštam jer to od mene partner očekuje, djeca traže svoje, društvo nameće zadanu ulogu, a ja ju igram.
Nisam se osjećala dobro, jednostavno je bilo kao da tonem.
I nakon razmišljanja, stavila misli na papir, razloge zašto je dobro otići ili zašto bi bilo dobro ostati i pustila da ta odluka sazrije u meni.
Znala sam da ako ne mogu biti ono što zbilja jesam, ne mogu ni biti.
Ne bi to bio život, to bi bilo samo puko bivanje od udaha do udaha, mehaničko održavanje privida života, odrađivanje uz tješenje tipa :" tako je moralo biti"
A ne mora.

No, da se vratim na one koji nam vraćaju vjeru u sebe.
Jedna zgodna knjižica na Interliberu prije nekoliko godina, namjenjenja adolescentima, privukla mi je pažnju.
"Bolje biti vjetar nego list"
Jednostavno, duhovito i jasno štivo.
Ne daj da te nose, nego budi sam sebi vjetar u leđa.
Ja volim pročitati biografije velikih ličnosti iz povijesti.
To me navede da razmislim kako mali ljudi mogu na koncu napraviti velike stvari.
A svi se rodimo kao mali, o nama ovisi što ćemo sa danima koji su nam dani.
Možda nam u ovom ludom vremenu i trebaju ti moderni propovijednici da nam vrate vjeru u sebe.
No, rekoh, ja sama kopam po sebi da potražim što povremeno izgubim.
Aleluja !

07.03.2016. u 10:46   |   Dodaj komentar

Koliko nas ljudi zeli zgaziti i ponistiti, nije ni cudo da nam treba iscjelitelja, a
najgore je potisnuti osjecaj za osvetom.

I onda zatomljuijemo , ignoriramo, dok na kraju ne patimo od modernih psihosomatskih bolesti.

Autor: cyberlady   |   07.03.2016. u 10:55   |   opcije


ekspert je covjek koji moze sam sebe nogom u dupe :))

Autor: cyberlady   |   07.03.2016. u 10:56   |   opcije


Po ukusu ili po ono na što reagiramo.
Ponekad je rješenje ili izlaz tako jednostavno, ali ga ne vidimo.
K'o kad tražimo ključeve koji su nam pred nosom :-)).

Autor: ZlicaOdOpaka   |   07.03.2016. u 11:04   |   opcije


Baš ekspert :)

Autor: ovca_ko_ovca   |   07.03.2016. u 11:05   |   opcije


dok god ima ljudi koji žive po tuđim savjetima, bit će i onih koji na njima zarađuju
osnovni principi trgovine :P

Autor: meija   |   07.03.2016. u 11:06   |   opcije


dan :)

Autor: meija   |   07.03.2016. u 11:06   |   opcije


(zarađen novac na tuđoj gluposti je ipak najlakše zarađen, pa i kad je o knjigama riječ)

Autor: meija   |   07.03.2016. u 11:07   |   opcije


Ja ne bi nikada otišla na jedan takav skup...ali ima nekih koji stvarno motiviraju...u teškim trenucima pokažu ti da tebi nije najgore..i da se sve sa voljom može postići. Ovome se čovjeku ja divim :-)

https://www.youtube.com/watch?v=1AqCqoBUv6Q

Autor: Alex4495   |   07.03.2016. u 11:19   |   opcije


Njegove su motivacije iskrene....životne...

Autor: Alex4495   |   07.03.2016. u 11:20   |   opcije


moja razmišljanja su na tragu onoga što je meija napisala.

men' se čini da su svi ti usmjerivači života plaćeni od strane velikih kapitalista kako bi nam dali snage da više radimo za manje novaca.

moje životno iskustvo kaže da "mali čovjek" nikada nije pršao određeni prag. Postoje neki "mali ljudi" koji naprave "naizgčed" više od ostalih, ali "mali ljudi" nikada ne postaju stvarno bogati.

biti stvarno bogat znači imati mogučnost da ti propadne stotinu ili petstotina investicija, a da ti to ni ne osjetiš.

uvijek se u nekim biografijama ili autobiografijama onih stvarno bogatih da naslutiti da pripadaju određenim grupama, obiteljima i da to što su postali stvarno bogati nije nimalo slučajno.

no pustimo sad materijalno iako vć znamo da su materijalno i strah od gubitka materijalnog glavni pokretači svijeta.

duboko vjerujem da su svi odgovori na sva moguća pitanja već odavno zapisani u nama. uvjerio sam se u to bezbroj puta kada sam nakon jedne ili više neprospavanih noći našao rjšenje sitacije o kojoj ranije nisam imao pojma.

ne tvrdim da bi to rješenje bilo dobro i nekome drugom, ali meni svakako jest.

koliko god pitali i slušali savjete sa strane mi uvijek učinimo onako kako nam kaže naše unutarnje ja, i upravo stoga su svi ti životni vodići potpuno bezvrijedni iako zarađuju puno.

Autor: love_and_jazz   |   07.03.2016. u 12:29   |   opcije


Sve su to vjestine koje se uce.
Samo je vazno ne zalutati na krivi motivacijski trening :)

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:24   |   opcije


Ali mislim da bismo svi trebali proci svasta da bismo znali koji nam treba. Za pocetak razgovor s psihologom ili psihijatrom.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:26   |   opcije


Kao dio rutinske mentalne higijene.
:)

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:26   |   opcije


Nedavno sam bila na nekakvom predavanju koje je vodio psihijatar. Interaktivno i fino je zarolao pricu.Pita mene lik kasnije: Vi se bavite psihijatrijom?
Hehe..
Htjela mu odgovoriti da sam na blogu jednom dugo pa se naguglala:))
Al mi nije bilo zgodno.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:30   |   opcije


Ali bez zeke..kvalitetna predavanja i radionice na temu motivacije su pun pogodak.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:34   |   opcije


Ja sam iskreno zahvalna na svakom.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:35   |   opcije


Btw, uglavnom ih vode ljudi koji su bili skureni jednom posteno i umjesto u PTSP otisli na drugu, pozitivnu stranu.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:38   |   opcije


Ali rijetki to priznaju. Mora se iscitati taj dio izmedju redaka.
:)

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:39   |   opcije


Kako se postaje karizmatican?
Pitala bih ja vas.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:40   |   opcije


A ovo gore o odgovorima koji su zapisani u nama..
Hah..
Jedan zivot malo je.. Zasto ne ubrzati to malo uz pomoc onih koji vec imaju svoje odgovore i znaju kako su do njih dosli?

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:42   |   opcije


mentalna higijena !!!

jebote fakat idemo u kurac.

ne mogu nači finiji i opsežniji izraz.

ameri nam ispiru mozak mic po mic.

sve je to smišljeno da se okreće lova i da ti radiš još više i više kako bi sva ta govna morao i mogao plaćati.

tko je brinuo o mentalnoj higijeni naših staraca, naših djedova i baka.
živjeli su daleko skromnije nego mi, ali sasvim sigurno nimalo manje sretno. vrlo vjerovatno čak i sretnije.

Autor: love_and_jazz   |   07.03.2016. u 13:43   |   opcije


Psihijatru sam odgovorila da puno citam.
(U sebi izgovorla "blog")

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:44   |   opcije


Zivjeli su drugacije.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:44   |   opcije


a što to ubrzati?

imaš neki veliki cilj kojem trebaš stiči pa da nađeš prečac?

gradiš piramidu?

koji kurac?

objani nama retardiranima i mentalno zaostalima.

Autor: love_and_jazz   |   07.03.2016. u 13:45   |   opcije


Moja baka je bila domacica citav zivot. Npr.
Ja uopce ne znam kako bih ja bila domacica, npr. Pogotovo na nacin na koji je ona to bila.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:45   |   opcije


Ubrzati spoznajne procese. Npr. Ne zelim bit sretna i zadovoljna tek u osamdesetoj.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:47   |   opcije


psihologija je najveći bull shit proizvod modernog društva.

pogasi sve strojeve doma, sjedni u krug ljudi, razgovarajte, pijte, pjevajte i veselite se. smijte se.
naložite vatru i pecite krumpire.

ako sve to ne možeš sa krugom ljudi s kojima se družiš onda stvarno zasulužeš psihologa.

Autor: love_and_jazz   |   07.03.2016. u 13:47   |   opcije


Stisnut si i u otporu trenutno :)

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:47   |   opcije


"Zaslužuješ" je velika riječ kojom me napadaš.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:48   |   opcije


Zamisli da ja temeljem toga sad procijenim kakvu reakciju od mene ti zaslužuješ?
:)

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:49   |   opcije


Ono..sjedimo mi ispred vatre i pecemo krumpire...i ti mi baciš ovo gore.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:50   |   opcije


Btw, sapun (kao sredstvo za higijenu tijela) je uvedeno relativni nedavno.
Sta fali mentalnoj?

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:51   |   opcije


ubrzati spoznajne procese?

koje je to sranje?

baš želim biti glup, jer samo glupi ljudi imaju priliku naučiti. Oni pametni ionako sve znaju i nemaju potrebe učiti.

ja sam sretan otkad znam za sebe. dakako prolazio sam kroz krize, ali u glavi sam oduvjek znao tko sam, što sam i zašto se trebam smijati.

svi ti psiholozi, treneri i slični prodavači magle lupaju tuđim kurcem po ledini. nema razlike između psihologa i čitača horoskopa.

drevni narodi su malo pomaknute smatrali svecima i vjerovali da je njihovo stanje uma više od našega i da vide stvari koje običan čovjek ne vidi i bili su prokleto u pravu.

psihijatri samo vide još jednog pokusnog kunića kojeg će našopat sedativima i promatrat efekt.

ljute me ljudi koji to nisu u stanju vidjeti i nešto naučiti iz toga. .

Autor: love_and_jazz   |   07.03.2016. u 13:53   |   opcije


Kajaznam.
Ja sam otvorena za sve pozitivno. Ne bojim se novih stvari.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:56   |   opcije


sapun su proizvodili još sumerani, kao i vino i pivo. postoje zapisi o tome.

čitaj pametne stvari. naučićeš što šta.

ne napadam te, sasvim mi je svejedno što ćeš učiniti sa svojim životom. no problem je što takvi poput tebe truju ostale.

Autor: love_and_jazz   |   07.03.2016. u 13:56   |   opcije


Nemres stalno ni krumpire, jebemu:)

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:56   |   opcije


a to bi kao trebalo reči da se ja bojim. :)

Autor: love_and_jazz   |   07.03.2016. u 13:56   |   opcije


tek trebaš doći na puteve koje sam odavno napustio.

Autor: love_and_jazz   |   07.03.2016. u 13:57   |   opcije


nekad je i kukuruz dobar.

Autor: love_and_jazz   |   07.03.2016. u 13:57   |   opcije


Ziher sam da je i medju starim sumeranima bilo onih koji su se protivili.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:57   |   opcije


Jesi li ti svoje puteve izabrao ili su ti se desili?

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:59   |   opcije


je, sjećam se par, ali njih smo strpali u ludaru.

Autor: love_and_jazz   |   07.03.2016. u 13:59   |   opcije


Ono..imao si uvid u nekoliko pravaca pa si probrao najbolji ili?

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 13:59   |   opcije


Kužiš da si agresivan sad dok pričamo?

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:00   |   opcije


prvo su se desili, a onda sam birao.

a ako misliš da možeš birati prije nego dođeš na raskršće onda ćeš se gorko razočarati u životu.

Autor: love_and_jazz   |   07.03.2016. u 14:01   |   opcije


kitu će me on uputiti na pravi put, to je izmišljeno isključivo zato da bi on ostao na pravom putu (kućica, bazenček i tak)

Autor: krelec   |   07.03.2016. u 14:01   |   opcije


:)
Vjerujem da bismo manje bauljali slučajnim križanjima da nas je netko podučio bolje.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:02   |   opcije


Oh..

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:02   |   opcije


Bok Brute :D

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:03   |   opcije


ma aj ne jebi, jebo ja njega kojeg treba za ručicu i vodat kroz život. Em smo previše različiti, em su čudni putevi gosdpodnji da bi postojalo pravilo.

Autor: krelec   |   07.03.2016. u 14:03   |   opcije


bok cezare

Autor: krelec   |   07.03.2016. u 14:04   |   opcije


Nevjerovatno mi je gledati kako banalizirate najveci dio sebe.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:04   |   opcije


Duh.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:04   |   opcije


mislim da nisam, ali dozvoljavam mogućnost da me ti tako doživljavaš s obzirom da ne vidiš moje lice, mimiku i osmjeh na licu.

ako još jednom sve pročitaš, ali me prije toga zamisliš kao standup komičara vidjet ćeš da se možeš i nasmijati ovome što sam pisao.

dakle sve je to stvar trenutne percepcije, baš kao i predavanja vrlih stručnjaka koji su te oduševili pričajući upravo ono što želiš čuti.

"nikada učitelj ne dolazi sam. učenik ga redovito dozova". ovo je drevna mudrost koja će ti pojasniti mnogo toga. :)

Autor: love_and_jazz   |   07.03.2016. u 14:05   |   opcije


Uh...raspisali se dok sam ja oko ručka i dočekala podmladak.
Jazz, nemoj mi gošću.
:)

Autor: ovca_ko_ovca   |   07.03.2016. u 14:05   |   opcije


Ma.. Ne mislim na vodanje za ručicu.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:05   |   opcije


ma sve je to zakurac

Autor: krelec   |   07.03.2016. u 14:06   |   opcije


Moja su iskustva pozitivna. Valjda sam po strukturi učenik.
Kajaznam.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:06   |   opcije


ofca, znaš da sam star i kad bih htio ne mogu. :)

Autor: love_and_jazz   |   07.03.2016. u 14:07   |   opcije


Dajem za pravo nekom da zna bolje od mene.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:07   |   opcije


da je to samo tak nitko nebi u problemu bio

Autor: krelec   |   07.03.2016. u 14:07   |   opcije


Kao npr.popraviti aparat. Ne znam ali mogu nauciti.
Vjerujem u prenosenje znanja.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:08   |   opcije


bravo, pa bezbroj ljudi zna puno toga više od mene. No siguran sam da u najvećem broju slučajeva sam znam što je najbolje za mene.

Autor: krelec   |   07.03.2016. u 14:08   |   opcije


nitko ne može znati bolje od tebe. svi drugi imaju drugačiju perspektivu i nemoguće je da vide ono što ti vidiš. i to je jedina istina.

zajebi sve one koji te žele strpati u kalup.

Autor: love_and_jazz   |   07.03.2016. u 14:09   |   opcije


Zapravo sam relativno kasno skuzila da ucim stalno i da masa toga nije moj izum.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:09   |   opcije


to npr nikakve veze nema sa motivacijskim govorima, on te može npr motivirati da upišeš tečaj ili školu za popravljanje aparata. Dali se to isplati sasvim je drugo pitanje.

Autor: krelec   |   07.03.2016. u 14:09   |   opcije


Ok.
Vi ste sve spoznali sami :)))

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:09   |   opcije


Isplati se ako te veseli.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:10   |   opcije


Many hands make a miracle! Poznat je slučaj kako je druženje
mlade glumice Jane Fonda u Parizu s Simone de Beauvoir i Jean
Paul Sartrom nadahnulo mladu glumicu na društveni aktivizam
i zauvijek nadahnulo njezin život, isto tako kao što je Simone de
Beauvoir kao prvoborka modernog Feminizma 20. Stoljeća nadahnula
naraštaje žena na razmišljanje o svom životu...:))

Autor: Skylabb   |   07.03.2016. u 14:11   |   opcije


Jos nesto mi ne smeta. Bogacenje drugih na moj racun ako me proces veseli.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:11   |   opcije


Mislim..nisu ni oni ni ja izmislili novac:)

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:12   |   opcije


Vec dugo "posao" nije iskljucivo "motikom do kruha"

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:13   |   opcije


motivacijski govornici i govori nisu zato da nešto novo naučiš, nego da iskoristiš svoje potencijale (ono što već znaš) na najbolji način.

Autor: krelec   |   07.03.2016. u 14:13   |   opcije


život je (motivacijski mentor) jedini učitelj, neki uspiju, neki ne..
blentavo je pomisliti da će neki motivator s receptom biti odgovor za osobu a, b, c.. dok statistički, kao i loto, netko uspije.
To zapravo dokazuje koliko je takav motivator-učitelj besmislen, što kre kaže, njegov smisao je za njega samog (njegov interes, koji nema veze s polaznicima tečaja, osim možda onog jednog 'loto' polaznika).
netko se bavi sportom, glazbom, građevina, krađa, .. netko ničim, pa i ovakvim stvarima :)

odavno je poznat recept, 'kako zaraditi milijun dolara', jednostavno prodaš milijun knjiga naslova 'kako zaraditi milijun..'. Mentor radi upravo to (za sebe).

Autor: hush_i   |   07.03.2016. u 14:13   |   opcije


eto, pretpstavljam da koristiš windoze. u tim windozama postoji dvadesetak načina da premjestiš podatke s lokacije na lokaciju i svi su ispravni. tako je i inače u životu.

Autor: love_and_jazz   |   07.03.2016. u 14:14   |   opcije


Kvalitetan motivator je blago svake zajednice.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:14   |   opcije


Čitam upravo Biografiju o Napolenu Bonaparte 700 stranica,
sa 28 godina u Italiji u mjesec dana stvorio uzor vojsku, vojnici
su ga obožavali, s 30 godina postao I. Konzul, s 35 godina gotovo
aklamacijom Francuskog naroda Car..Ali čak i Napoleon se nije
rodio samopouzdan, ta osobina nije nasljedna, već se stječe
radom na sebi i prevazilaženjem izazova...:))

Autor: Skylabb   |   07.03.2016. u 14:14   |   opcije


ide tako clinton amerikom i drži motivacijske o tome kako možeš i ti postati predsjednik, ili ide soros svijetom i motivira da budem jako bogat i jako star.

Autor: krelec   |   07.03.2016. u 14:15   |   opcije


nikad nisam bila ni kod šrinka, a ni na kakvom psiho razgovoru, ali nemam pojma da li bu me nekaj zveknulo, pa bum ipak potražila njihovu pomoć
kajaznam, previše sam svojeglava i tvrdoglava, a bome i inatljiva kad me stisnu problemi, da bih ih samo tako pistila i zagnjurila glavo ispod jastuka

ok, svakak rješavamo svoja sranja, direktno, posredno...ali ima u svemu ovome o čemu pišemo puno i pomodarstva i linije lakšeg otpora
miša mu, svatko od nas ima nekog koga pozna, a znao je isplivati...ali ne, zanimljiviji su nam fensi šrinkići i prekobarno životni savjetnici... :P

Autor: meija   |   07.03.2016. u 14:15   |   opcije


Kako skuzimo svoje potencijale?

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:15   |   opcije


i za svako motiviranje brdo šuše u vlastiti džep

Autor: krelec   |   07.03.2016. u 14:15   |   opcije


Meija, moze li se prevenirati da netko "zvekne"?
Koji su znaci?
Zasto mislimo svi da treba zveknut pa tek onda krenut kopat?

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:17   |   opcije


vrlo jednostavno, bez prevelikog straha upuštamo se u stvari za koje mislimo da možemo. Ponekad i promašimo, ili se precijenimo ili nešto drugo, ali pogriješiti nije grijeh.

Autor: krelec   |   07.03.2016. u 14:17   |   opcije


I zato Vi svi ne kužite kada sam možda grub prema
Vama jer je to možda prerano, jer pravi duhovni učitelj
najprije malo prosvijetli svoje učenike i da im motivacije,
ali kasnije ih emotivno odvoji od sebe, da razviju vlastitu
snagu i samopoštovanje...:))

Autor: Skylabb   |   07.03.2016. u 14:17   |   opcije


Vrh svake grane medicine je prevencija.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:17   |   opcije


:D :D

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:18   |   opcije


Evo i Isusa..

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:18   |   opcije


bome skajlabe mislim si ovako, da si me ti motivirao ja bi sada bio negdje u četvrtom pučke.

Autor: krelec   |   07.03.2016. u 14:19   |   opcije


Od svakog se može učiti.
Ako ništa..a ono kako ne treba..

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:20   |   opcije


boža...nemre. može. ovisi o čemu je riječ
ali dam se okladiti da svi se jako dobro poznamo, znamo di pucamo, pogotovo ako smo već to isto prepoznali kao jednom odrađeno, ali smo preblesavi da sami sebe poslušamo i korigiramo još dok imamo vremena
odsklizani s ruba očekujemo čuda, odmah

Autor: meija   |   07.03.2016. u 14:20   |   opcije


super ti je motivacija kad fino siromašan, mlad i zelen dobiješ klince i kreneš na juriš u borbu za opstanak.

Autor: krelec   |   07.03.2016. u 14:20   |   opcije


pa i bolje je učiti od svakoga i odasvuda (posebno iz encikolopedija), nego iz vlastitih grešaka

Autor: krelec   |   07.03.2016. u 14:21   |   opcije


Sve je u inicijalnom drajvu pojedinca. Tako ja mislim.
Je li to lova, uspijeh, mir, sloboda, kombinacija, bla.
Ali motivacija dobra je dobra za svakoga.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:22   |   opcije


nitko od nas ništa nije izmislio. ljudi se sreću sa sličnim problemima od kada je svijeta i vijeka.

razgovor i druženje sa drugim ljudima su glavna motivacija i inspiracija i oduvijek je to bilo tako.

no svjesni te činjenice neki su odlučili zaraditi na njoj.

s obzirom da poznamo ljude s kojima se družimo neskloni smo vjerovati da od njih nešto pametno možemo naučiti, jer oni
prema našem egu nikako ne mogu biti pametniji od nas.

stoga smo skloni plaćati razne likove koji nisu nimalo različiti od nas, ali osjećaj da smo im platili da nas "nauče" hrani naš ego.

osjećaj da znamo čitati i čitamo kako se stanovitom henrry mcwallowu iz glasgowa promjenio život kada je koristio upute
koje je navodio autor hrani naš ego i govori nam kako smo bolji od drugih.

no uistinu nitko nije bolji. svi osjećamo, svi imamo temperaturu, prehladimo se, napijemo, povratimo, strahujemo, radujemo se, mrzimo i volimo. ljudi oko nas su poput nas samih. gledajući ih mi zapravo gledamo svoj odraz.
kada to naučimo cjenit ćemo i voljeti svoju braću i više nikada nećemo ratovati.

Autor: love_and_jazz   |   07.03.2016. u 14:23   |   opcije


vjerujem da ljude koje pere poveliki ego, teže žvaču životne probleme
ono - kak se to meni dogodilo?

Autor: meija   |   07.03.2016. u 14:23   |   opcije


Ma..ti ljudi su samo prikupili i sortirali sva ta znanja i primjenjuju ih po potrebi.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:24   |   opcije


a opet, različiti smo, na isto sranje možemo kontra reagirati
ali nemam baš previše razumijevanja za folklorna cendranja, na nekaj kaj drugi ljudi rutinom rješavaju

Autor: meija   |   07.03.2016. u 14:25   |   opcije


i zarađuju :)

Autor: meija   |   07.03.2016. u 14:25   |   opcije


Profesionalci su. Jebemu.
Zasto bauljati okolo trazeci odgovore ako znas da je netko u necemu dobar?

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:25   |   opcije


Zaradjuju. Da.
Rekoh vec da nije sve u motici :)

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:26   |   opcije


Zaradjuje i braco famozni.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:26   |   opcije


ok. primijeniti skraćenim putem, bez prevelikog osobnog angažmana, osim usvajanja tuđih iskustava i načina kako probleme riješiti
ali...kaj kad se u svemu tome izgubi tako potrebna individualnost, a ima i toga?

Autor: meija   |   07.03.2016. u 14:26   |   opcije


Činjenica da toliko šarlatana zaradjuje na nečemu je dovoljna da bi se to nešto proglasilo ljudskom potrebom i dovelo u red.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:28   |   opcije


Može li mi netko oduzeti individualnost?
Što je to uopće?

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:29   |   opcije


ma jebogati pa pitaš zašto lutati kad netko zna. Analogno tome onad bi netko išao na buffetov motivacijski i postao buffet, ili clinton.

Autor: krelec   |   07.03.2016. u 14:29   |   opcije


kako to da medicina u svojoj prevenciji nije predvidjela virus HIV-a.
zapadnjačka medicina se odvojila od svog bitka i postala je maneken farmaceutske industrije, i koliko god arogantna i bahata bila nije ni do koljena kineskoj medicini.
i to je razlog što se zapadnjaci sve više okreću alternativi.a alternativa zapravo nije alternativa nego samo iskon.

Autor: love_and_jazz   |   07.03.2016. u 14:29   |   opcije


tebi vjerojatno ne, ali ima i onih koji postanu svoja sjena..

Autor: meija   |   07.03.2016. u 14:30   |   opcije


to ti je npr da nismo svi isti, ne želimo svi isto, ne stane nam isto pod kapu i tak, ali ti to znaš aliti malkeco dosadno pa prckaš.

Autor: krelec   |   07.03.2016. u 14:30   |   opcije


Onda trebamo samo brijat po svom i kvit?

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:30   |   opcije


Zabrazdili smo sad:)

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:31   |   opcije


ne!
ali znati kaj nam treba, a kaj ne, bez obzira kaj netko drugi kaže/napiše

Autor: meija   |   07.03.2016. u 14:31   |   opcije


Moramo znati da bismo znali.
(Ovo glupo zvuci)

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:32   |   opcije


dolazim u napast da vam napišem nekaj o sebi, pa da vidite kak se može. npr. oružana pljačka s pištoljem u glavu, bez dana bolovanja i razgovora s psihijatrom/psihologom :)

Autor: meija   |   07.03.2016. u 14:32   |   opcije


zašto plaćati šarlatane, kada ti to isto mogu reči ljudi oko tebe ako s njima razgovaraš. čak ne moraš znati formulirati pitanje ili problem jednostavno razgovaraš.

svaki razgovor, pa čak i ovo trkeljanje ovjde je učenje. razmjena informacija, razmišljanja. sudjelovanje u procesu.
ne mora postojati cilj.

Autor: love_and_jazz   |   07.03.2016. u 14:33   |   opcije


Preporucila bi svima tako?

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:33   |   opcije


.. a što je veći problem (kad se već spominje šarlatanstvo), znati da je netko šarlatan ili ne znati? Placebo također djeluje.
Vrijedili prenositi znanje osobi koja ne kuži muljatora npr šibicara ili nadriliječnika.. (da ne strpam motivatore u istu kategoriju).

Autor: hush_i   |   07.03.2016. u 14:33   |   opcije


Mozda bi drugacije reagirala na napade ovdje da si drugacije..

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:34   |   opcije


Moj zivot je zanimljiv. Fina bi se prica dala napisati. Da li je moglo drugacije?
Mozda. Znam li kako? Ne :)

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:36   |   opcije


boža naprotiv. ne trebamo brijat po svom. trebamo razgovarat sa ljudima.

ne jedamput mi se dogodilo da sam nekom frendu pričao o prohblemu koji me je u tom trenu mučio. čovjek nije imao ništa s tim, jednostavno je samo slušao, a meni se upalila lampa ko ona na stadionu i odjednom sam jasno vidio rješenje problema.

samo treba razgovarati. to je recept za sve. za učenje, razvoj i napredak. stvar je daleko jednostavnije nego li uopće možemo zamisliti.

Autor: love_and_jazz   |   07.03.2016. u 14:36   |   opcije


Ali znam. Kad gledam unatrag.
Nedostajala su mi neke spoznaje i vjestine.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:37   |   opcije


To je tvoj nacin, Jazz.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:38   |   opcije


Ne treba drugima agresivno osporavati njihove nacine :)

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:39   |   opcije


Nego.. Jesam li vas barem malo motivirala?
:D

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:41   |   opcije


paul mccartney je na jednom predavanju ispričao kako se dogodilo to da je postao jedan od najutjecajnijih autora na svijetu.
jedino što su beatlesi radili u hamburgu bilo da su skidali svaku novu pjesmu koja bi se pojavila. s vremeno je to bilo tisuću, dvije, tri pjesama koje su znali svirati, a onda se u jednom trenutku dogodilo da su sve te pjesme pomješane u njihovim glavama počele izlaziti u nekom novom obliku, kao sasvim nove pjesme.

ništa mudro.

Autor: love_and_jazz   |   07.03.2016. u 14:42   |   opcije


spoznaje i vještine koje su ti nedostajale su došle u trenu kada su ti zatrebale. prije ne bi bilo smisla.

Autor: love_and_jazz   |   07.03.2016. u 14:43   |   opcije


ma ne treba božo, ali ako mogu ja, ti..zakaj ne bi mogli i drugi?
i jazz je gore komentirao...ne treba nam biti Steve ili John uzor, da ne spomem Lujzicu :)...imamo ziher i nekog jako blizu nama ;)

Autor: meija   |   07.03.2016. u 14:43   |   opcije


Ma..mudro je.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:43   |   opcije


boža, to je moj način, tu se potpuno slažemo, ali zapitaj se zašto misliš da moj način vrijedi manje nego li način plaćenog motivatora.

ne trebaš meni odgovoriti. dovoljno je da odgovoriš sebi.

Autor: love_and_jazz   |   07.03.2016. u 14:44   |   opcije


Sigurna sam da bi Lujza isto to rekla :))

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:44   |   opcije


:) citam vas
meni jazz oduvek deluje ko neko ko dijeli savjete i motivira za novac bilo pojedincu bilo nekoj fimi bilo masama

Autor: Amygdala   |   07.03.2016. u 14:45   |   opcije


Ne mislim.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:45   |   opcije


(jednu od knjiga koju bih svima preporučila je "Kako se popeti iz ponora depresije"
korak po korak vodi do osobnih spoznaja o učinkovitosti i nužnosti određenih promjena, bez dociranja i napisanih šablona)

Autor: meija   |   07.03.2016. u 14:45   |   opcije


Hehe..evo ideje od Amy.
Unovci svoj način.
:-F

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:46   |   opcije


Ako kazem da nesto (po meni) nije loše, ne znači da nešto drugo mora biti loše.
Obje strane su bijele :)

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:48   |   opcije


Amy, sačuvaj bože. ja sam samo staro laprdalo koje ima puno vremena, ali svatko me doživljava kako želi. to je vam mog djelokruga.

:)

Autor: love_and_jazz   |   07.03.2016. u 14:48   |   opcije


(onima kojima treba ;)

Autor: meija   |   07.03.2016. u 14:49   |   opcije


Prošla sam motivacijske treninge od kojih su neki bili odlični, neki dobri a neki loši.
Postoje li još bolji? Vjerojatno..ali su skuplji:))

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:49   |   opcije


uh, sad overčarđan motivima odoh ih ostvariti. Iskrica (brbljanje) je dobar motivator :)

Autor: hush_i   |   07.03.2016. u 14:50   |   opcije


Naravno..nijedan se nije zvao " motivacijski"

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:50   |   opcije


I mnoge besplatne. Zato što sam učenik po prirodi.
:)

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:51   |   opcije


Ne gundjajte bzvz.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:54   |   opcije


Ljudi samo filtriraju i uobliče sve što je takitak oko nas i u nama.

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:55   |   opcije


Nisu vračevi..

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:55   |   opcije


Gibaaam
:-*

Autor: bozicnica   |   07.03.2016. u 14:55   |   opcije


danas su svima informacije doslovno na dohvat ruke, pa i kako se preoblikovati, ako to želimo. zakaj nam to treba i kaj sa svime tome možemo...išta ili ništa.

Autor: meija   |   07.03.2016. u 14:56   |   opcije


fora mi je kaj sam nedavno nasla da pise uz ime i prezime jedne gde - light couch :)

Autor: Amygdala   |   07.03.2016. u 15:03   |   opcije


Bravo, Božo, pametno zboriš, ne slušaj ove demagoge oko sebe na blogu! :)

Autor: jimisolo   |   07.03.2016. u 19:23   |   opcije


Nikada lagodan život nije stvorio velikog čovjeka...
Nekada je i mene fasciniralo kada sam vidio nekog
dobro odjevenog mladog menadžera ili nasljednika
da vozi A8 ili A6 ( polovni 5.000 EUR), a onda skužim
da je veličina čovjeka nešto drugo, ono što ima u sebi
to se ne može lako kupiti, niti lagano oduzeti..:))
Drago mi je da se Krelec pohvalio da se skučio
prenamjenom zemljišta, ali ovo sam čuo od jednog
iskusnog političara o svom kolegi:
"Koliko se god trudio biti Kurva, ne možeš se spustiti
tako nisko kao on"..tako i s amaterima ovdje, koliko
god misle da se mogu nisko spustiti, sve je to već
viđeno i isprobano u povjeti tisućama puta...:))

Autor: Skylabb   |   07.03.2016. u 20:12   |   opcije


Dodaj komentar