Čitam o prosvjedima jučer

Pravo na život vs pravo na izbor..
Nemam jasan stav.

22.05.2016. u 9:20   |   Dodaj komentar

Neak mislim da bi svak trebao malo proživjeti čudo života i da je sebična uskrata toga zbog vlastite komocije.
A neak sam i za komociju.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 9:23   |   opcije


Ja bih povorku koja traži više edukacije.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 9:25   |   opcije


Baš nemam stav.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 9:26   |   opcije


ja imam.

Autor: zlatkica_   |   22.05.2016. u 9:27   |   opcije


Ako nekog zanima, ja sam za to da žena može obaviti pobačaj u bolnici. Da se ne mora smucati po garažama i zaraditi sepsu, ili ići to obavljati u druge države. Jer kad žena odluči, nema te sile koja će ju zaustaviti. Makar i vlastiti život riskirala.

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 9:27   |   opcije


To bi trebalo izmjeriti. Koliko je ljudi bez jasnog stava.
Ako je njih najviše, ostaviti sve kako je.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 9:27   |   opcije


tjera li tko katolkinje na pobačaj?

Autor: zlatkica_   |   22.05.2016. u 9:27   |   opcije


nas ostale ostavite na miru.

Autor: zlatkica_   |   22.05.2016. u 9:28   |   opcije


Mislim da stav nema veze s vjerom.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 9:28   |   opcije


katolicima neka se pobačaj zabrani zakonom.
ako se za to odluče.

Autor: zlatkica_   |   22.05.2016. u 9:28   |   opcije


mislim da ima. itekako.

Autor: zlatkica_   |   22.05.2016. u 9:28   |   opcije


Ma ne.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 9:29   |   opcije


a svećenici pedofili neka se javno spaljuju.
u skladu s crkvenom tradicijom spaljivanja.

Autor: zlatkica_   |   22.05.2016. u 9:29   |   opcije


Lakše je dopustiti opciji da izabere za tebe. Samo to. Tak i ti sad staješ pod "kišobran".

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 9:30   |   opcije


baš me zanima što hindusi ili taoisti kažu za pobačaj.
da li su svi ateisti za pobačaj?

Autor: bezobraznik   |   22.05.2016. u 9:30   |   opcije


bilo bi zgodno, ono, nakon kave, recimo nedjeljom, otići pogledati neko spaljivanje pedofila svećenika.
(sad ga samo premjeste u drugu župu).

Autor: zlatkica_   |   22.05.2016. u 9:30   |   opcije


Ja volim razmisliti.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 9:30   |   opcije


U Jugoslaviji je bio pobačaj dozvoljen. Došla ova vlast, i kao i dalje je dozvoljen, samo ga ne možeš obaviti jer se prizivaju na savjest. A onda platiš 500 eura kako bi isprao liječniku savjest i u istoj toj klinici napraviš abortus.

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 9:30   |   opcije


bogami, ja bih prva došla i to s bočicom benzina.

Autor: zlatkica_   |   22.05.2016. u 9:30   |   opcije


zar su samo svećenici pedofili?
zlatka,opet pušeš diktiranim pamfletima

Autor: bezobraznik   |   22.05.2016. u 9:31   |   opcije


Hm, koje je veći zločin, pedofilija ili nekog zapaliti benzinom?

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 9:31   |   opcije


crkva u hrvata danas je primitivna i politička tvorevina.

Autor: zlatkica_   |   22.05.2016. u 9:32   |   opcije


Pravo na Život, u Državi u kojoj nemaš osnovna Ustavna prava
na Rad, Stan, Plaću dostojnu čovjeka...Žena mora imati ovlast
nad svojim Tijelom, dok joj god Država kao u Norveškoj ne osigura
Dostojan Život, zato i jesu Norvežanke najzadovoljnije...:))

Autor: Skylabb   |   22.05.2016. u 9:32   |   opcije


joj, coco, on bi već gorio, kad bi crkva bila dosljedna u istjerivanju vraga iz svojih kao što je bila dosljedna u istjerivanju vraga iz žena.
ja bih mu samo malo pripomogla.
da brže izgori.:)

Autor: zlatkica_   |   22.05.2016. u 9:33   |   opcije


Sad je i država odgovorna..

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 9:34   |   opcije


Sky, zakaj neke pojmove pišeš velikim slovom?

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 9:34   |   opcije


ali ja zaista nemam ništa protiv da se katolicima zabrani pobačaj.

Autor: zlatkica_   |   22.05.2016. u 9:34   |   opcije


zapravo, potpisujem danas da sam za zabranu pobačaja katolicima.

Autor: zlatkica_   |   22.05.2016. u 9:34   |   opcije


Ja bih svećenike kastrirala. Ne razumijem zašto ih se ne kastrira, tj. zašto se sami ne javljaju za kastriranje? Ionako im aparatura ne treba. Samo smeta.

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 9:35   |   opcije


Dobro pamtim dva telefonska poziva :
1...... , nisam dobro. Bila sam na pregledu , ne znam što bih ti rekla , nije dobro . Dr kaže da mu se nešto ne sviđa . Ili je nekakva teška srčana mana ili je down sy. ....
ja to ne mogu , molim te nemoj se ljutiti na mene , morala sam te nazvati ja to nikako ne mogu. Kad vidim što vi prolazite ja to zaista ne mogu. Kako ću , skoro sam stalno sama , a xxxxx mi je još mali. Molim te nemoj mi ništa govoriti , ali ako to bude tako ja to zaista ne mogu. Znam da su divni i topli i slatki , ali bojim se i ne mogu.
Rodila je zdravu djevojčicu.
2.
Morala sam te nazvati , osjećam se užasno loše. Znaš bila sam na pregledu ,dr me je hitno poslao na još jedan pregled i sve je isto kao i sa xxxxx . Osjećam se grozno , ako rodim kako ću se dovoljno posvetiti i tom djetetu kao i xxxxx. I gdje mi je sin u toj priči. Znaš da sam sama jer mi je muž nakon godina bez posla otišao van granica potražiti sreću. I još me čekaju operacije sa xxxxx. I kako da onda rodim i opet sve ispočetka ? Ne mogu , nemam snage , molim te utješi me i nemoj mi zamjeriti . Odlučila sam da neću roditi i gotovo.
Pobacila je , najbolja je majka svojoj kćeri sa teškoćama i zdravom sinu .

Ne znam zašto su ovi pozivi bili upućeni meni , ali znam da sam srcem uz te obje žene . Nimalo lake odluke. No živeći ovaj život koji imam jednostavno ne mogu nikoga osuditi. Ja svoga sina ne bih dala za ništa na svijetu , ali ne garantiram kakvu bih odluku donijela da sam nakon njega zatrudnila i saznala kroz ranu trudnoću da ću roditi dijete sa velikim teškoćama . Jer znam da ovaj život koji živim nije lak nego je jebeno težak bez obzira što kroz njega koračam s optimizmom i osmijehom !

Ekipa možete me osuditi , ali za moje grijehe neće nitko odgovarati osim mene same .

Moj stav vam je sada jasan

Autor: Alex4495   |   22.05.2016. u 9:35   |   opcije


normalan čovjek nije protiv nijedne vjere niti opredjeljenja
nekoga,a oni koji to čine su plitki.
poštovanje svakoga na njegov izbor je temelj ljudskih sloboda.

Autor: bezobraznik   |   22.05.2016. u 9:35   |   opcije


zanima me, kad bi se uvele mjere za koje se katolici zalažu ali samo za njih, u kojoj bi mjeri hrvatska ostala katolička? :))

Autor: zlatkica_   |   22.05.2016. u 9:35   |   opcije


Meni bed psa odvesti na kastraciju jer mu tako ja zbog vlastite komocije uskraćujem pravo da bude mužjak.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 9:35   |   opcije


Ali ok..tu mi država olakša. Mora jer je udomljen.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 9:36   |   opcije


Pas nije birao, svećenik je. I meni je bed kastrirati životinje, zato ih i nemam.

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 9:37   |   opcije


bed je bilo kome činiti ono kaj ne želimo da se nama čini

Autor: perce   |   22.05.2016. u 9:38   |   opcije


Apstinencija je ključ sveć.poziva.
Jedan od.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 9:39   |   opcije


Eh, bed je nekomu čiiniti ono što taj ne želi da mu se čini. Nisam ja mjerilo, nego taj netko..

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 9:40   |   opcije


apstinencija ima smisla samo ako je dobrovoljna

Autor: perce   |   22.05.2016. u 9:40   |   opcije


I samuraji su apstinirali.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 9:40   |   opcije


Pa nek onda apstiniraju.

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 9:40   |   opcije


Pa da. Oni to izaberu.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 9:41   |   opcije


i pas je netko
a čist sumnjam da bi on da ga se uštorji

Autor: perce   |   22.05.2016. u 9:41   |   opcije


zlatka....jebote,pa ti si totalno ideološki zatucana.
za sve ti je kriva vjera u hrvata,svećenici,crkva...a bit problema
je u ljudima,ne u vjeri...
( da li su svi ateisti "bezgriješni"? )

Autor: bezobraznik   |   22.05.2016. u 9:41   |   opcije


Pa apstiniraju valjda.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 9:41   |   opcije


klinci odluče da bi bili svećenici
pa onda malo porastu

Autor: perce   |   22.05.2016. u 9:42   |   opcije


Skrenuli smo s teme:)

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 9:42   |   opcije


ja zatucana?!?
evo, kažem ti, ja bih da se sve za što se katolici zalažu, usvoji i da vrijedi za sve katolike u hrvatskoj.
potpisujem odmah.

Autor: zlatkica_   |   22.05.2016. u 9:43   |   opcije


neki su odavno skrenuli,božo ;)))))

Autor: bezobraznik   |   22.05.2016. u 9:43   |   opcije


Mislim da bi najbolje zaista bilo izmjeriti koliko je ljudi za, koliko protiv i koliko bez stava.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 9:43   |   opcije


također bih voljela da se i financiraju sami kroz poreze na osnovu opredjeljenja a ne da crkva dobije više novaca iz državnog proračuna nego obrazovanje.

Autor: zlatkica_   |   22.05.2016. u 9:44   |   opcije


ova bi pak samo mjerila i brojala

Autor: perce   |   22.05.2016. u 9:44   |   opcije


I onda educirati i educirati.
Pa za 10-15 god izmjeriti opet.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 9:44   |   opcije


također bih voljela da se crkva ne upliće u obrazovanje koje plaćamo svi.
zašto da ja plaćam vjeroučitelja?!?

Autor: zlatkica_   |   22.05.2016. u 9:45   |   opcije


Nije jednostavno reći ni da ni ne jer svaka odluka je ili bi trebala biti individualna...kao i prihvaćanje žena da imaju pravo same odlučiti žele li roditi i prihvatiti stavove onih koji su protiv pobačaja i život za njih počinje od začeća.
Ono kaj je alarmantnom je da se raspravlja na ulici o pravima ili ne, a to su posljedice, a ne gleda na pobačaj kao na alternativnu kontracepciju .

I iako znamo da ima hrpa budaletina koje zaborave da negdje imaju klince, nitko u cijeloj toj priči ne spominje očeve koji jesu ili mogu biti tate kakvi trebaju biti, a neće imati priliku.

Autor: meija   |   22.05.2016. u 9:45   |   opcije


I rabine plaćamo:)

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 9:45   |   opcije


zatim, pitanje kbf i filozofskog?
zašto bi se studenti koji moraju proći prijemni i zadovoljiti ocjenama, izjednačavali s onima kojima je za upis na faks bio dovoljan potpis župnika?

Autor: zlatkica_   |   22.05.2016. u 9:46   |   opcije


crkva se ne bi trebala uplitati ni u šta
niti bi je trebalo financirati
pa ko voli

Autor: perce   |   22.05.2016. u 9:46   |   opcije


ja ću svog rabina plaćati sama, neka me oderu moji, radije nego vaši. :P

a vi plaćajte svoje.

Autor: zlatkica_   |   22.05.2016. u 9:47   |   opcije


Trudnoće se događaju svima, i obrazovanima i neobrazovanima. Jer - hm, da objasnim - kad ste u klinču onda se malo pamet zamrači, i možda se i nema pribora pri sebi - jer je priroda tako složila.. Kako obrazovati ljude da ostanu prisebni u tim najljepšim trenucima?

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 9:47   |   opcije


Ja bih za par godina usvojila par klinaca. Možda ne baš bebe..ali neku djecu kojoj bi možda pomoglo uzela na par godina bih.
Kajaznam..soromašne srednjoškolce na skrb.
Dobro bi bilo da imaju suvisle roditelje.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 9:48   |   opcije


ljude treba naučiti da se nose sa posljedicama svojih djela
a ne da ih ukinućima izbjegavaju

Autor: perce   |   22.05.2016. u 9:48   |   opcije


Sky, zakaj neke pojmove pišeš velikim slovom?

Ja sam Coco nepismen, ali ako mi daš e-mail poslati ću Ti neke
svoje Dopise u Vladu RH...A šta se ne bavite malo time što Vas
prca Fra Prcela i Kardinak Vinko Puljić koji naziva žene Štracama,
a Svećenici natežu mladomisnike? :))

Autor: Skylabb   |   22.05.2016. u 9:49   |   opcije


I opet, da vratim loptu tamo gdje joj je mjesto. Muškarac je kriv ako ne čuva ženu. Točka. Zašto su onda sva svjetla uperena na ženu? To je ono što me plaši, taj primitivizam da je žena kriva, i ona je grozna ako pobaci, i sve je na njoj. A muškarac je nedodirljiv.

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 9:49   |   opcije


ja trenutno financiram školovanje dvoje studenata (katolika) bez roditelja.
kaj nisam baš supertrouper katolkinja? :))

Autor: zlatkica_   |   22.05.2016. u 9:50   |   opcije


muškarac često nije ništ ni pitan
ne uvijek. često

Autor: perce   |   22.05.2016. u 9:51   |   opcije


Kak to misliš, Pero?

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 9:51   |   opcije


Muškarac bi trebao ševit tek kad zna prepoznati kad će svršiti. Žene tek kad znaju kad su ful plodni dani.
Koliko je neplodnih zbog spolnih bolestiju?
Slike raka pluća na cigarete a slike genitalnih bradavica na kondome?
Jumbo plakate?
;)

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 9:51   |   opcije


Trudnoće se događaju svima, i obrazovanima i neobrazovanima. Jer - hm, da objasnim - kad ste u klinču onda se malo pamet zamrači, i možda se i nema pribora pri sebi - jer je priroda tako složila.. Kako obrazovati ljude da ostanu prisebni u tim najljepšim trenucima?

PA neke žene namjerno žele ostati u drugom stanju da ulove tipa, a neke zadrte Karijeristkinje
neće zatrudnjeti 10 godina ako rade za Deutsche Bank ili JP Morgan..Ako ne vladaš sa Sobom,
ne možeš niti s drugima....:))

Autor: Skylabb   |   22.05.2016. u 9:52   |   opcije


tako da, ako želiš pomoći, može se.
djeca nakon završetka srednje škole iz nazorove, bez obzira na uspjehe, ostaju na ulici i prepušteni sami sebi.
eto...pomozite nekom.
katolici.:)

Autor: zlatkica_   |   22.05.2016. u 9:52   |   opcije


Zvez, ti stalno lažeš:)

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 9:53   |   opcije


žene si uzimaju sva prava kad su djeca u pitanju
tak mislim

imam dva dobra prijatelja koji su saznali da su očevi tek kad su im sinovi upisivali fax

Autor: perce   |   22.05.2016. u 9:53   |   opcije


Moram off.
Bez stava sam i dalje.
:-*

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 9:54   |   opcije


pomozite mu kroz fakultetsko obrazovanje.
to sam mislila.

Autor: zlatkica_   |   22.05.2016. u 9:54   |   opcije


Jel, Pero? A ta dvojica ne znaju kako nastaju djeca??

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 9:54   |   opcije


Evo to su dva primjera kojima je - svejedno. On svrši, olakša si, i nada se da ona nije ostala trudna.

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 9:55   |   opcije


ne razumijem odakle ti ta ideja, Coco

Autor: perce   |   22.05.2016. u 9:55   |   opcije


Koja ideja?

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 9:56   |   opcije


a ok.:)
lažem, ali lijepo lažem.:P


ne lažem ja puno, osim onda kad sam napisala da boža ok izgleda.
zapravo, kad je bez šminke i odjeće, ježuš....:))

Autor: zlatkica_   |   22.05.2016. u 9:56   |   opcije


da oni ne znaju kako se prave djeca

znaju to
ali ne znaju da su ih napravili

a zašto ne znaju

Autor: perce   |   22.05.2016. u 9:57   |   opcije


Sky, ako vodiš fejs grupu i pišeš za novine, trebao bi znati pravopis.

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 9:57   |   opcije


zato jer ti misliš da im je svejedno

ma daj naj

Autor: perce   |   22.05.2016. u 9:58   |   opcije


Pero, nije pitanje zašto ne znaju (a ne znaju zato jer im je to bilo usput očito), nego zašto nisu pazili da do toga ne dođe? Briga njih.. a sad kao jadni..

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 9:58   |   opcije


sama sebi skačeš u usta

prvo veliš kak nema pameti kad se to dela
a onda pitaš zakej nisu pazili

uopće nije to problem

problem je zakej im nitko nije rekel da se nekaj izrodilo
ili,
da se nekaj ukinulo (opcija)

Autor: perce   |   22.05.2016. u 10:01   |   opcije


Aha, one su krive jer su ih zavele, i zatrudnile. Oni nemaju ništa s tim. Evo, to je upravo ono što me plaši, to svaljivanje svega na ženu. I nisu se poslije više vidjeli. Jer da jesu, pa valjda bi on vidio da je on trudna, da ima bebu..

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 10:01   |   opcije


tvrdim da ih se ništ nije ni pitalo

Autor: perce   |   22.05.2016. u 10:01   |   opcije


da si muško
znala bi kak je to kad se žena distancira izvan domašaja

Autor: perce   |   22.05.2016. u 10:03   |   opcije


žene ti pere
pa ih onda hiće
ponekad je potrebno puno vremena da se prizemlje

Autor: perce   |   22.05.2016. u 10:04   |   opcije


Da, tvrdim da su ti trenuci takvi da se događaju djeca. I tvrdim da je veća odgovornost na muškarcu jer je jači, silovitiji, i muška kontracepcija je jednostavnija i lakša nego ženska.

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 10:05   |   opcije


Kaj ih pere, i hiće ih?

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 10:06   |   opcije


Ti prosvjedi su kao i većina kod nas pogrešno postavljeni, žene ne rađaju
jer nemaju osnovne uvjete za život koji pišu u Ustavu, Pravo na Rad i Dostojnu
plaću, na Stan i Porodiljski Dopust 3 godine...A Norveška je rješila svoj problem
Nataliteta davanjem većih prava ženama, a kod nas to Crkva rješava, u Poljskoj
gdje je Ljevica istjerana iz Parlamenta, već gotovo zabranjuju pobačaj..:))

Autor: Skylabb   |   22.05.2016. u 10:07   |   opcije


konracepcija se dogovara unaprijed
ako je nekome do nje

a ostalo se rješava nakon
opet
ako je nekome do toga

situacije koje sam naveo govore nam da nije svima do rješavanja u realnom vremenu

Autor: perce   |   22.05.2016. u 10:07   |   opcije


reci ti meni kaj ih pere
i hiće

jbte pa nis ja žena da bi to znal
al imam oči, pa vidim

Autor: perce   |   22.05.2016. u 10:09   |   opcije


Ne znam na kaj misliš, da ih pere, i hiće..

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 10:09   |   opcije


kaj ih spriječava da svoje stanje otkriju i očevima npr.
da pokušaju odgovornost za novonastalu situaciju podijeliti sa njima
i tako omogućiti dobar ishod

Autor: perce   |   22.05.2016. u 10:13   |   opcije


Ne znam, to pitaj njih. Da su procijenile kako bi dotični bili dobri očevi, vjerojatno bi im se javile. Ne idu žene same baš olako..

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 10:16   |   opcije


Možda su same odrastale bez očeva i nepojmljivo im je da im se muškarac mota po kući. No, to su ti tvoji mogli shvatiti prije..

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 10:17   |   opcije


zato olako nabace svu krivicu na muškarce

baš poput tebe maločas

Autor: perce   |   22.05.2016. u 10:17   |   opcije


Koliko sam shvatila, te dvije nisu nabacile krivnju na muškarce. Ili jesu?

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 10:18   |   opcije


uvijek su drgi krivi

zvuči li vam to poznato od negdje

Autor: perce   |   22.05.2016. u 10:18   |   opcije


Nisam tako rekla. Rekla sam da su muškarci odgovorniji iz čisto tehničkih razloga, nisam rekla da žene nemaju nimalo odgovornosti. Imaju, lai manje od muškaraca, a da ne govorimo o posljedicama, koje snose samo žene.

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 10:19   |   opcije


da su uspjele otšutjeti do kraja, krivicu nitko nebi ni osjetio

ovako, nakon dvadesetak godina, ta je krivica postala vjerojatno još i veča

u nečijim očima, jelte

Autor: perce   |   22.05.2016. u 10:20   |   opcije


Bilo pobacije, bilo zadržale dijete. Vi muški niste ni svjesni koliki je teret na ženama. Da ste barem malo svjesniji, svijet bi bio ljepši.

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 10:20   |   opcije


A dobro, smatraju li se ta tvoja dovjica imalo krivima zbog situacije? Ili sve svaljuju na žene, kako mi se čini?

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 10:22   |   opcije


da da

teret je uvijek samo na vama

reci mi nekaj kaj već nis puno put čul

Autor: perce   |   22.05.2016. u 10:22   |   opcije


Znači, govorilo ti se, a ne želiš prihvatiti.

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 10:23   |   opcije


Sky, a koji je tvoj tip žene, s kojom bi ti funkcionirao?

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 10:24   |   opcije


njih poznajem. te žene ne
radi se o uzornim i odgovornim ljudima
zasnovali su obitelji koje mogu svima biti primjer

utoliko me još više čudi postupak majki koje nakon dvajst let nastoje nekaj

Autor: perce   |   22.05.2016. u 10:24   |   opcije


prihvaćam ti ja sve posljedice
i snosim ih

za razliku od mnogih

Autor: perce   |   22.05.2016. u 10:27   |   opcije


Ne znam, ja nisam mogla naći muškarca koji želu djecu sa mnom, duuugo.. A htjela sam da to bude baš tako, da se on izjasni da želi. PA se pitam, žele li muškarci djecu, tj. kažu li oni - želim dijete, ili ih se treba nekak navesti na to? Evo, ja sam po tom pitanju tele.

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 10:29   |   opcije


ne žele muškarci dijete sa svakom ženom koju povale
biraju i oni pri tome

ali, ako se to dogodi
i oni žele participirati u podizanju podmlatka
naravno ako su dovoljno zreli i čestiti

Autor: perce   |   22.05.2016. u 10:31   |   opcije


Ok, valjda ako muškarac ne želi dijete s nekom, onda pazi.. ili se varam?

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 10:34   |   opcije


ili mu je svejedno? Događa li se da muškarac želi brak s nekom, ali ne želi dijete? - Znam da se to događa.

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 10:35   |   opcije


ne varaš se kad kažeš, nema tu pameti

Autor: perce   |   22.05.2016. u 10:35   |   opcije


Čisto me zanima, koliko je jaka želja za djetetom kod muškaraca? Do tridesete recimo?

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 10:36   |   opcije


do tada, uglavnom, i postoji ta želja
kasnije kržlja sve više

vjerojatno i zbog nemogućnosti da se naleti na match

Autor: perce   |   22.05.2016. u 10:37   |   opcije


Negdje sam pročitala da muškarac voli djecu one žene koju voli. Ako voli svoju ženu, ok, ali ako ne voli, onda ne voli ni svoju djecu. Ili - zavoli tuđu djecu ako voli tu ženu.

Autor: Cococh-Anel   |   22.05.2016. u 10:40   |   opcije


normalnom muškarcu djeca predstavljaju radost i obavezu
neovisno o tome čija su

Autor: perce   |   22.05.2016. u 10:41   |   opcije


Samo konstruktivno..

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 10:46   |   opcije


Kapitalizam koji je protiv pobačaja..
Hm.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 10:48   |   opcije


Stvara li se možda neki novi poredak?
A mi sudjelujemo.
Humani kapitalizam:)

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 10:48   |   opcije


Humalizam.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 10:49   |   opcije


Referendumi su meni prekul. Samo bih to ucinila jednostavnijim i jeftinim. I uvela opciju "nemam stav"

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 10:51   |   opcije


Možda online?
Preko e-gradjanin opcije?

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 10:51   |   opcije


"Nemam stav" zaustavlja proces i krece se s edukacijom ljudi. Davanjem informacija.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 10:53   |   opcije


referendumima bi kao i izborima trebali pristupati ljudi za koje bi bilo moguće ustvrditi da su za to i kvalificirani

baš kao i u sabor
ili vladu

ovak
ono kaj neuka i isfrustrirana većina izglasa ili potvrdi, svi moraju kusati

Autor: perce   |   22.05.2016. u 10:54   |   opcije


Humalizam :))

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 10:55   |   opcije


Narod ne smije bit neuk.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 10:55   |   opcije


Pobačaj npr.
Nespremne žene odlaze tamo i izlaze bez posebnog nadzora.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 10:58   |   opcije


pa bila si u US

ak tam nisi vidla kaj to znači da se ljude zatupljuje, onda nikad ni nebuš
a to se dela sve više i tu

dok su naši selaki samo orali i kopali zemlicu i nije bilo TV-a
nitko ih ni mogel zajebat

Autor: perce   |   22.05.2016. u 10:59   |   opcije


Nisu ameri tupi.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 11:01   |   opcije


Sigurni su unutar sustava.
Uglavnom.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 11:01   |   opcije


najviše dvajst posto ih nije tupo

ostali su sigurni

Autor: perce   |   22.05.2016. u 11:03   |   opcije


jer se njima lako manipulira
a predstavljaju većinu

Autor: perce   |   22.05.2016. u 11:04   |   opcije


Vele da svaku organizaciju, zajednicu, bla..pokrece max 20% ljudi.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 11:05   |   opcije


Brijem da je kod nas ispod 10%

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 11:05   |   opcije


Zna li netko ima li plod prste, npr? U desetom tjednu trudnoce?
Ili kad je vec granica za pobacaj.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 11:06   |   opcije


i manje je tu

zato se i ponašaju tak bahato
jer svi se znaju i ne strahuju da će ih netko..

imaju svi putra

Autor: perce   |   22.05.2016. u 11:07   |   opcije


Udove vec ima. Ne znam za prste.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 11:07   |   opcije


Hm.. Mozda je i manje.ovak na prvu bih rekla 5-10%

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 11:08   |   opcije


plod je osoba čim se začne

Autor: perce   |   22.05.2016. u 11:08   |   opcije


20 % je super. Vise ni ne treba.

Autor: bozicnica   |   22.05.2016. u 11:08   |   opcije


nastavi li se ovako
bilo bu to dvajst posto od ničega

djeca nam bježe van

Autor: perce   |   22.05.2016. u 11:12   |   opcije


politizirane stvari koje moraju biti onak, ljudske..
fuj kad država (bilo koja institucija) određuje takve stvari. Kina višak-ograničenje-sterilizacija, kod nas manjak, .. što smo ovce za umnažanje stada? Porez.
Druga stvar uopće posmisliti da se dvije norme (pravo na dijete, na svoj život) mogu staviti u smislenu formu na papiru.
Branomo djeci svašta, branimo brzu vožnju.. svašta branimo kako bi obranili ostatak društva od pojedinca. Možemo li obraniti pojedinca od 'vipih interesa društva'? (neki pametni su reki, moramo! ili dobijemo uber ales).

no filozofski, tko ima pravo odluke.. žena, da. Druga strana ne? Tu već postaje problematično. Tad nas KISS pravilo ući, odaberimo jednostavniji model, gudanaf, jer savršen odgovor možda ne postoji.
Dali je u toj priči moralno 1000€? Zar su ljudi krave za rasplod, možda iz izgubljenih EU poticaja za selo..? Onak, država se voli petljat tam gdje joj nije mjesto. U krevet. Iskrica s bložanima ima veće pravo na tako nešto :)
Pogotovo kad se sjetimo da država nisu cigle, pečat, .. to su ljudi, pa i mediokreti koji čudom (života) dođu u neku fotelju.

odužio, kraće. Protiv abortusa, još više protiv zabarane ili odlučivanja uberales. Uopće nije važna vjera, boja.. na tom pitanju isključivo pojedinac (za sebe!) treba odlučivati.
-treba li to regulirati? naravno.. ali trebe bezbroj drugih stvari u ovoj državi.. npr postaviti državu na noge, kao što to radimo s djetetom.. nije li to tema? Stati na noge ili na loptu? Političari, što radite? .. dosta.

Autor: hush_i   |   22.05.2016. u 11:20   |   opcije


Dodaj komentar