jesmo li sposobni

sagledati "stvari" šire?

24.07.2016. u 12:49   |   Dodaj komentar

ono, kad pokušamo rasparati uredno neko pletivo i istovremeno povezujemo uzroke i posljedice?

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 12:52   |   opcije


Dojdeki, npr.
Sad su globalni problem.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 12:52   |   opcije


Ja ne pletem.

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 12:52   |   opcije


ja bih se možda mogla sjetiti kako ide:)

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 12:53   |   opcije


Paraš staru vestu?

Nije moderna više?

Jel se može od starog napraviti nešto još bolje?

Autor: ovca_ko_ovca   |   24.07.2016. u 12:53   |   opcije


U kojem kontekstu Božo "šire", upravo čitam
knjigu "Drugi spol" od Simone de Baeuvoir
iz 1949, drugo izdanje 1978., malo je retro
ali uvijek aktualno od rodonačelnice Freminizma..
Jučer sam bio vani navečer, gomila mladih
atraktivnih djevojka, malo isto takvih dečki
njihovih godina, pa za žene je prirodno da
traže starijeg partnera, imao sam osjećaj
da svoje vršnajke pojedu za doručak..:))

Autor: Skylabb   |   24.07.2016. u 12:53   |   opcije


Ali je paranje zanimljivo.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 12:54   |   opcije


:)
Mislim da nemam ništa što bi se dalo isparati u komadu.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 12:55   |   opcije


Dojdi Boža
da ti ju rasparam,
cilu većer ću
ti ga da stavljam!

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 12:55   |   opcije


Ali je pare(a)nje zanimljivo...:)))

Autor: Skylabb   |   24.07.2016. u 12:56   |   opcije


Ja sam bila dojdek kojeg su malo maltrali na početku. Vršnjakinje nedojdeki me se dočepale u ljetu prije polaskau prvi razred.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 12:57   |   opcije


Zato što sam bila nova i mislile su da čudno govorim kad sam se htjela igrati s njima.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 12:58   |   opcije


S mojim se nisi igrala!

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 12:59   |   opcije


Kao šestogodišnjakinja sam mislila da je to njihovo malo agresivno..Jer i meni su one govorile malo čudno pa mi to nije smetalo za igru:)

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:00   |   opcije


Otišla sam doma i vratila se drugi dan.
Opet isto. Samo su ovaj put bile malo bolje organizirane i mrvu agresivnije.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:01   |   opcije


Ja sam imala preko nekoliko "novih početaka" od djetinjstva pa do odrasle dobi.
Tu se zbilja vidi ona "što te ne ubije, to te ojača".

Fakat postaneš fajter, niti jedna situacija ti nije strana.
Nemaš straha od ljudi.

Bar ja.

Ne djelujem glasna i jaka, a zapravo svašta mogla i mogu.

Autor: ovca_ko_ovca   |   24.07.2016. u 13:02   |   opcije


Vidim ja na kupanju, dvije petogodišnje curice
otimaju loptu dečkiću od 4 godine u pličaku, on
plače, dere se, dolazi mama i kaže da je lopta
od curica, kuže one kada su jače...:))

Autor: Skylabb   |   24.07.2016. u 13:02   |   opcije


Kod tebe se vidi da si isto svašta i svakakave " pregrmila"

Autor: ovca_ko_ovca   |   24.07.2016. u 13:03   |   opcije


Daj ne filozofiraj,
na kitu mi padni
pa uživaj!

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 13:03   |   opcije


Sad kad gledam, mogla sam opet otić doma i vraćati se svaki dan.
Možda bi prestalo.
Možda bi se nastavilo do danas.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:03   |   opcije


Ispravak netočnog navoda...

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 13:04   |   opcije


Ali se meni jako igralo. Pa sam izdvojila najjaču i namlatila je pred svima.
Nakon toga otišla doma.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:04   |   opcije


Ja s ovima koji se do 50 nisu maknuli iz roditeljske kuće i roditelja, nemam zapravo što razgovarati.
Možda sam grozna, ali je tako...

Autor: ovca_ko_ovca   |   24.07.2016. u 13:04   |   opcije


Namlatila najjaču?!

I to je način ;)))

Autor: ovca_ko_ovca   |   24.07.2016. u 13:05   |   opcije


Nisam se više htjela igrati s njima nakon toga. Našla sam ekipu u ulici pored.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:06   |   opcije


Jučer navečer sam malo pravio društvo prijetelju
koji ima dućan blizu glavne plaže, dolaze komadi
skockani od 20 - 30 godina kupiti cugu i cigarete
za zagriajvanje, izgledaju naprednije od svojih
vršnjka, pa žena od 25 godina mi izgleda na nivou
duhovno i mentalno kao muškarac od 35 - 40
godina..dečki neki dobrice, a djevojke pune života..:))

Autor: Skylabb   |   24.07.2016. u 13:06   |   opcije


tak se dela i u zatvoru
samo kaj se tam igraju drge igre

Autor: perce   |   24.07.2016. u 13:07   |   opcije


druge*

Autor: perce   |   24.07.2016. u 13:07   |   opcije


Skajlabe, ti k'o da si bio zatvoren negdje do prije 2 godine. Jebemu.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:08   |   opcije


I ja san naša
micicu pored
pa ju trpam
kao šporet!

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 13:08   |   opcije


Sad razmišljam o svom dojdekovanju..
Ne sjećam se da sam ikad pokušavala nametnuti neke svoje običaje, način govora ili sl.
Jednostavno nisam znala drugačije. Uostalom..nije bilo baš neke velike razlike..
Jedino nisam iskrivljavala izgovor i nisam znala neke igre i običaje.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:10   |   opcije


Ja s ovima koji se do 50 nisu maknuli iz roditeljske kuće i roditelja,
nemam zapravo što razgovarati. Možda sam grozna, ali je tako...

Sve ti je to relativno Ovco, ja sam vidio u Firmi ljude koji su išli riskirati
glavu u ratu, kada im je to drugi rekao, ali kada trebaju nešto svojom
glavom odlučiti tu su insuficijentni...Onda ne moraš stanovati baš s
rodbinom, dovoljno je da ti kupe stan i zaposle, pa da misliš da si
odrastao...Evo ti protupitanje, da si muško, da dobro izgledaš i imaš
novca, bi li odolila napadima žena 20 + i 30 + koji ti same dolaze??

Autor: Skylabb   |   24.07.2016. u 13:10   |   opcije


I obitelj mi je bila nešto veća od njihove.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:11   |   opcije


Joooj,to je straaašno,
te kaj mi samo dolaze!!!

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 13:11   |   opcije


Meni se obitelj razrijedila,
samo mi je kitica ostala.

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 13:12   |   opcije


ako je to nastavak na moj blog, onda bih ja odvojila krimiinal od dojdeka. Ja sam protiv kriminala, nisam protiv dojdeka, a to sam već toliko puta napisala da sam samoj sebi dosadna. U konačnici, svi smo mi dojdeki bili nekad, prije ili kasnije, barem po maminoj ili tatinoj liniji.

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:13   |   opcije


Sad razmišljam bih li otišla s klincima u Siriju, npr. Da je tamo nekim čudom život puno bolji.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:13   |   opcije


ma jadan je onaj tko misli da mu prednost daje mjesto rođenja, ili nacija, ili boja kože. Kako može prednost biti ono za što osobno nisi nimalo zaslužan.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 13:14   |   opcije


Iskreno- ne bih.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:14   |   opcije


Jesu Lolek i Bolek dojdek?

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 13:15   |   opcije


96,2% muških koji imaju 50 godina su se makli od kuće bar na godinu dana....
hvala JNA ...

Autor: RI41   |   24.07.2016. u 13:15   |   opcije


Riječ je o mafiji, građevinskoj, kojoj se pogoduje. Akoo su članovi neke mafije pretežno iz nekog kraja, onda taj cijeli kraj trpi zbog njih. Ako ja to znam i vidim, jesam li kriva? Ja sam samo messenger.

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:15   |   opcije


Prednost je kada imaš erekciju.

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 13:15   |   opcije


adaptacija u društvo je također vještina koja se uči

Autor: perce   |   24.07.2016. u 13:15   |   opcije


Jer se tamo ne bismo mogli uklopiti. Ako ničim, onda izgledom.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:16   |   opcije


Dojdi Boža,
na mojemu uči!

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 13:16   |   opcije


Po ritici
ću te s njime
tuči!

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 13:17   |   opcije


Sky, kakve veze ima ovo tvoje pitanje??
Ko ima love??
Ko dobro izgleda??
Koga napadaju žene??

Ti ko dijete koje mašta kako će biti kad odraste.

Nemam pojma jer ne zamišljam da sam netko drugi...

Autor: ovca_ko_ovca   |   24.07.2016. u 13:17   |   opcije


koko daj prosim te pogledaj proceduru dobijanja poslova sa gradom zagrebom na primjer. danas ti više ni bog ne može pomoći ako tvoja ponuda nije najbolja.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 13:17   |   opcije


Rado bih da je gradonačelnik Zagreba zagrepčanin. I ne vidim ništa lošeg u toj mojoj želji. A to kaj se vi neki odmah osjetite napadnutima, ne znam kaj da vam velim. Ako se poistovjećujete s onima koje kritiziram, onda ste kao i oni, pak je i u redu da kritiziram.

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:18   |   opcije


Kaj znači "zagrepčanin"?

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:18   |   opcije


Zato ja onaniram!

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 13:19   |   opcije


Po meni si zagrepčanin ako živiš i radiš u Zagrebu.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:19   |   opcije


dvostruki sam dojdek, prvo u samobor od 0,6 - 6,5 godina, a onda u zg od 6,5 pa nadalje. Jedna kći mi je dojdek u londonu, druga kći mi je dojdek u puli, treća kći mi je bila dojdek tri godine u sofiji. nekako si mislim da je to prednost, a ne hendikep.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 13:19   |   opcije


samo za coco i građevinare

https://youtu.be/moa55z-ZZHc

Autor: RI41   |   24.07.2016. u 13:19   |   opcije


Evo, opet..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:19   |   opcije


Kaj vi imate komplekse, pa kaj god velim to je zato jer ste dojdeki?

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:20   |   opcije


Ne..ozbiljno pitam.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:20   |   opcije


al to o dojdekima, o kinezima, arapima samo je i jedino alibi za naše osobne neuspjehe. stara je fora, joj kaj bi ja sve mogel al mi prokleti hercegofci ne daju. pa u hrvatskoj na vlasi je bilo najmanje hercegovaca, a tko ne vjeruje neka broji na prste. ali alibi za vlastitu pljugu uvijek dobro dođe.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 13:21   |   opcije


Naporno mi je ovo.. vi vidite jedno, a ja govorim drugo.. ajd..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:22   |   opcije


Rado bih da je gradonačelnik Zagreba zagrepčanin. I ne vidim ništa lošeg u toj mojoj želji.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:23   |   opcije


Što znači "zagrepčanin"?

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:23   |   opcije


najradije bi da je gradonačelnik sposoban čovjek, da je premijer sposoban čovjek. sve drugo je u drugom, trećem ili ne znam kojem planu.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 13:25   |   opcije


najradije bi da je gradonačelnik sposoban čovjek, da je premijer sposoban čovjek. sve drugo je u drugom, trećem ili ne znam kojem planu.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 13:25   |   opcije


To je očito osjetljiva tema, jebli vas zagrepčani.. isto što i imočanin, i grudanin, valjda to znate

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:26   |   opcije


koko daj prosim te pogledaj proceduru dobijanja poslova sa gradom zagrebom na primjer. danas ti više ni bog ne može pomoći ako tvoja ponuda nije najbolja.

Ha, ha, ha, pa računa se da 15% BDP u RH ode na korupciju, pa na 40% javnih natječaja
se javi samo jedna Firma, pa radio sam u državnoj firmi pa znam kako se to radi..Što znači
najbolja ponuda, pa 40 milijardi kuna ide u ovoj propaloj državi na javnu nabavu, od toga je
10 milijardi kuna popaljeno, i tako se ljudi bogate, neće valjda kroz 3 generacije Glembajevih
mukotrpno raditi, ti si Krelac sigurno Hercegovac ili Bosanac kao onaj Mešić što Banderosu
gradi Fontane usred Zagreba, koji još cijeli nema vodovod i kanalizaciju...:)))

Autor: Skylabb   |   24.07.2016. u 13:26   |   opcije


Kreleca za gradonačelnika!!!

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 13:26   |   opcije


ja ću biti kitonačelnik.

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 13:27   |   opcije


Kao..kajaznam..Silvije Degen?

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:27   |   opcije


Je li imočanina pitaju - što ti to znači biti imočanin? ite vrit

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:28   |   opcije


On je rođen u Bjelovaru.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:28   |   opcije


a osnivač je kluba zagrepčana.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:28   |   opcije


:)

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:29   |   opcije


I on bi vjerojatno rekao, pa babe i dide su mi iz Imotskog..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:29   |   opcije


ček..guglam ih.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:31   |   opcije


Bi ti smetalo da je iz Bjelovara?

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:32   |   opcije


Ja bi Božu za tajnicu
da mi gladi bananicu!

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 13:32   |   opcije


Ili postoji kilometraža koja je ok?

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:32   |   opcije


Kajaznam...Velika Gorica?

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:33   |   opcije


Branko Mikša rođen u Đurmancu.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:33   |   opcije


A jeba te kita :))

Autor: djuro22000   |   24.07.2016. u 13:33   |   opcije


To mi je bilo čudno kad su me na faksu dojdeki pitali, otkud sam.. velim - iz Zagreba.. jel baš iz Zagreba ili.. Kaj to znači baš iz Zagreba, ili??

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:34   |   opcije


U vrijeme njegova obnašanja gradonačelničke dužnosti dovršeni su Importanne centar i hotel "Sheraton", kao i obnovljeni trgovi Ante Starčevića, Petra Preradovića i kralja Tomislava u Donjem gradu u Zagrebu. Također je obnovljen i Medvedgrad.

Bio je predsjednik Hrvatskog nogometnog saveza u vrijeme ostvarenja najvećeg plasmana nogometne reprezentacije u povijesti, osvajanja brončane medalje na Svjetskom prvenstvu 1998 u Francuskoj.

Trenutno je zaposlen kao stručni savjetnik u tvrtci Agrokor, a obnaša i dužnost počasnog konzula Južnoafričke Republike.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:34   |   opcije


E, pa gradonačelnika bih koji je baš iz Zagreba. Kojem se doma govorilo o Zagrebu, čiji djedovi znaju zagrebačke štiklece.. koji je (od)rastao sa Zagrebom.

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:35   |   opcije


Ok..Vlasta Pavić je rođena u Zagrebu.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:35   |   opcije


koko to baš iz zagreba ti znači slijedeće, samnom je u jna bio mladić i veli da je iz zagreba, pitam ga iz kog dijela a on veli da nije baš iz zagreba nego iz krapine, ali misli da nitko tam nije čul za krapinu.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 13:36   |   opcije


Marina Matulović Dropulić isto iz Zagreba

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:37   |   opcije


Njezin mandat obilježili su veliki građevinski radovi. Dovršena je tramvajska pruga do Prečkog, uređena je Avenija Dubrava s prugom do Dupca, izgrađeni su Kaptol Centar i Importanne Galerija na Iblerovu trgu, srednja škola u Utrini, podvožnjaci na križanju Slavonske i tadašnje Ljubljanske (danas Zagrebačke) avenije, na Zagrebačkoj i Čulinečkoj cesti, produžena je Branimirova, a započeta je izgradnja zapadne tribine stadiona u Maksimiru. Za starije od 65 godina uveden je besplatan javni prijevoz.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:38   |   opcije


Koji recimo zna da su vrijednost Zagreba potoci, i koji bi uredio potoke, napravio mostiće, a ne sumanuto gradio fontane.. samo detalj.

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:38   |   opcije


I moja kitica je iz Zagreba!

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 13:38   |   opcije


Daj kokoš ne prdi,svi su potoci uredni.

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 13:39   |   opcije


Boris Buzančić isto iz Bjelovara..

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:39   |   opcije


Povijest pišu pobjednici, nigdje ne piše što nije napravila, a trebala je..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:39   |   opcije


A fontane trebaju,što onda ne zamjeriš Rimu?

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 13:39   |   opcije


Gdje bi turisti se osvježili nego pri fontani?

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 13:40   |   opcije


grom slučaja Buzančić je u stvarnome životu postao gradonačelnik Zagreba nakon izbora u Hrvatskoj 1990. godine, na kojima je postao prvi potpuno demokratski (opće pravo glasa) i slobodno izabran gradonačelnik Zagreba. Buzančić je od svibnja 1990. bio po tadašnjem ustrojstvu, predsjednik Skupštine i uglavnom je imao protokolarne ovlasti, dok je stvarnu vlast imao čelnik gradske "vlade" zvane izvršno vijeće Mladen Vedriš. Buzančić je, ipak, ostao upamćen kao prvi gradonačelnik Zagreba kao metropole, što je grad službeno postao osamostaljenjem i priznanjem Hrvatske. U listopadu 1990. ponovno je postavljen spomenik banu Josipu Jelačiću, a krajem te godine počela je i obnova katedrale. Ambiciozne Buzančićeve planove s početka mandata onemogućio je rat, tijekom kojega su bombardirani Banski dvori i rubni dijelovi grada. Zagreb je postao i odredište stotina tisuća prognanika iz Hrvatske i BiH.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:40   |   opcije


U kafiću?

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 13:40   |   opcije


sigurno je bilo pametnijih stvari za delat od spomenika na trgu..

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:40   |   opcije


Isto si tako želim frajera iz kvarta.. imate li što o toj mojoj želji reći?

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:40   |   opcije


Ili u potoku?

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 13:41   |   opcije


Misliš dedeka iz kvarta?
Dobra ideja...

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 13:41   |   opcije


piše se imoĆanin..

Autor: RI41   |   24.07.2016. u 13:42   |   opcije


Ok, imoćanin..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:42   |   opcije


najbolje ti je koko iz zgrade, nekak najsigurnije

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 13:43   |   opcije


:)
ja nisam htjela..

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:43   |   opcije


Da, od imota

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:43   |   opcije


i po kvartu ima svakakvog šufta

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 13:43   |   opcije


ovo nisam znala..po broju mandata Bandić je uz: Adolf Mošinski (1892. - 1904.), Vjekoslav Heinzel (1920. - 1928.) i, naravno, Večeslav Holjevac (1953. – 1964.).

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:43   |   opcije


fakat će bit bzvz ako ne dobije neka avenija ili trg ime po njemu.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:44   |   opcije


Zadirete u moj prostor, ako je nešto moja želja, zašto me pozivate na red? Ne smijem imati svoje želje, ili što? Presudit ćete ispravnosti mojih želja, i to baš vi?

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:44   |   opcije


jer normalno je da rođeni zagrepčanin ne može biti glup, nesposoban, impotentan, škrbav, žgoljav, poružan, lopov, švercer. te su osobine rezervirane isključivo za dojdeke.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 13:44   |   opcije


Pa? Gđa Dropulić sve ono izgradila u 3 godine.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:45   |   opcije


jbg mora se znati razlika Či Ć
to je kod nas jako bitno inače si ----pršlić

Autor: RI41   |   24.07.2016. u 13:45   |   opcije


Ja znam kaje štiklec.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:45   |   opcije


Kompleksi..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:45   |   opcije


kokica pa dva puta si već fulala, dozvoli da ti malo pomognemo

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 13:45   |   opcije


Kre, i vi ste fulali, zaboravljaš..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:46   |   opcije


skajlabe pojma nemaš, jer grad zagreb ima puno bolji kreditni rejting od hrvatske, a ako te konkretni podaci zanimaju pročitaj kod pognioci na blogu.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 13:47   |   opcije


Evo, sad opet dojdekima radite medvjeđu uslugu ovakvim stavom i načinom.. pa tko to voli?

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:47   |   opcije


Kakvim stavom?

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:48   |   opcije


ne zaboravljam, fulao sam ali dvostruko manje a to nije baš malo.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 13:48   |   opcije


Ne velim da imperativ za gradonačelnika Zagreba bit rođen u Duvnu.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:48   |   opcije


:)

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:49   |   opcije


Kokicaaaa,
primi me
za bananka!

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 13:49   |   opcije


Fulat ću možda i treći put, ali ne dozovljavam da mi se ti petljaš u to, ja fulala, ja snosim posljedice. Kaj to ima s tobom? Stvarn oste naporni..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:49   |   opcije


i kakve veze skajo ima voda u privatnoj zgradi sa vodom iz vodovoda. instalacije su privatne, zgrada privatna, i sad bi grad trebao za to odgovarati. niti je trebao, niti je odgovarao.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 13:49   |   opcije


Nego pristojno tražim definiciju "zagrepčanina"

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:49   |   opcije


Trajekt Lastovo kasnio pola sata sa isplovljavanjem iz splitske luke zbog svađe grupe Zagrepčana i Slovenaca

jedino nije navedeno da li su bili fetivi Zagrebčani ili dojdeki --slovenci su naravno bili Alpski S....

Autor: RI41   |   24.07.2016. u 13:50   |   opcije


štiklec, potok..

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:50   |   opcije


joj koka pa dobronamjerni smo. žao bi nam bilo da opet omaneš.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 13:50   |   opcije


ja jako volim potoke.
ugodno mi sjediti pored njih i već me ekipa zajebava zbog "vode" koju stalno želim blizu.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:51   |   opcije


Pitaj Bandića, vjerojatno ćeš se s njim odmah složiti..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:51   |   opcije


ti voliš pjesmu potočić maleni pa zato patiš za potokom

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 13:51   |   opcije


Misliš li da se ne bi kršila ničija ustavna prava da u natječaju za tu poziciju piše. "Uvjet da je mjesto rođenja Zagreb"?

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:52   |   opcije


dol pri potoku
tam di je vrbin lug
bara hrani piceke
a štef popravlja plug
i pet šmrkljivci vrtiju se vu krug

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 13:52   |   opcije


i da osoba u ponoć kad je probude zna kaje štiklec.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:53   |   opcije


to bi bila čista segregacija. jeboti u nedalekoj sloveniji u piranu građani su izabrali gradonačelnika crnca.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 13:54   |   opcije


Nene..potok je vrh.
Samo moraš sjediti tako da gledaš nizvodno.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:54   |   opcije


U svojem gradu, svoj na svome ne smijem spomenuti riječ zagrepčanin da ih barem dvoje troje ne iskoči - što misliš pod tim zagrepčanin? Fakat ste naporni

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:54   |   opcije


bože mili, a razumijete li vi pojam "želja"?

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 13:55   |   opcije


okok.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:56   |   opcije


ne ide li ta tvoja želja malo u kategoriju "rodijaštva"?

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:56   |   opcije


bandić je prema svim osim po rodnom kriteriju zagrepčan

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 13:57   |   opcije


Zagrebčanin --veliko slovo

Autor: RI41   |   24.07.2016. u 13:57   |   opcije


Znate kaj meni još smeta?
Kad gledam reklame..ako se nešto želi prikazati primitivnim, uzme se naglasak iz Like, Dalmacije, BiH..

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 13:59   |   opcije


ma nek je i Zagrepčanin, ali nitko ne navodi kriterije po kojima se to postaje.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 14:00   |   opcije


To ekipa gleda godinama i valjda misli da je intelektualac čim zna kaje štiklec.
Tako Mai funka, npr.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:00   |   opcije


iako je to vjerojatno gramatički ispravno još u svojih 53 godine života u zagrebu nisam čuo nekog da u razgovoru veli Zagrepčanin.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 14:01   |   opcije


Njoj doktorat to što je pročitala Hadrijanove memoare.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:02   |   opcije


normalne ljude uvijek smeta kad se pripadnost bilo kojoj narodnosti ili naciji povezuje sa lošim karakternim obilježjima

poznato je da u svakom žitu ima kukolja

Autor: perce   |   24.07.2016. u 14:02   |   opcije


navedena tvrdi da si intelektualac ako znaš da je fric krležin špic name.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 14:03   |   opcije


Jedan je zagrepčanin, a više je zagrepčana

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 14:03   |   opcije


hehe ako mi se sin vrati sa faksa ,iz Agrama , sa tim štiklecom dobit će ćepu po prvi put ....hehe

Autor: RI41   |   24.07.2016. u 14:03   |   opcije


:)

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:04   |   opcije


Rugate se bezveze.. bolje bi bilo da dođete na druženje u pivnicu

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 14:04   |   opcije


ostavit ćete nam mjesto pored glavnog stola za dotepence..
na podu :DDD

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:05   |   opcije


bogek, bogek...kako smo kratke pameti ovo o Hercegovcima u vrijeme Tudjmana..Sredisnji dnevnik nam pocinjao u Sirokom Brijegu, u HNK-u noc gange i rere, glavni Tudjmanovi pobocnici Pasalic i Susak, ministar financija u vrijeme privatizacijske pljacke, odozdola...Posavina predana zbog radi Hercegovine u dogovoru s Karadzicem, Tajne sluzbe, generali..etc..ma neda mi se...

Autor: ziks-07   |   24.07.2016. u 14:06   |   opcije


Slušam jutros na radiju o ovom klincu kaje pucao po Njemačkoj.
Maltrali ga u školi.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:07   |   opcije


a kaj se Bandića tiče
meni se on ne sviđa od momenta kad za vožnju u pijanom stanju nije odgovarao on
već čovjek koji ga je prijavio po dužnosti

Autor: perce   |   24.07.2016. u 14:07   |   opcije


Mogla bi mi Koko na kiticu
umisto u pivnicu,zdravije je.

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 14:07   |   opcije


ne opravdavam. Lud i grozno.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:07   |   opcije


Kaj je najbolje u cijeloj priči, mi domaći vas prihvaćamo, a vi nas ne prihvaćate i stalno nas napadate.. moramo paziti na svaku riječ da se vas slučajno ne bi uvrijedilo.. taman posla..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 14:08   |   opcije


Ali moramo biti sposobni od silne ljubavi prema čovječanstvu odvojiti malo za pojedinca.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:09   |   opcije


Pa daj reci, Pero, a takvih je stvari bilo i više..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 14:09   |   opcije


:)
hoću li se ikad moći osjećati kao domaća?

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:09   |   opcije


Imala sam 5 i pol godina kad sam došla ovdje.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:10   |   opcije


hehe ima puno njih koji bi rekli da je pod Zagorcima bilo najčupavije ..hehe

Autor: RI41   |   24.07.2016. u 14:10   |   opcije


i zaista ne osjećam da ste "vi" "vi" a ja negdje drugdje.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:11   |   opcije


vlast je i slast
i svaki onaj koji tu dužnost obnaša sladeći se njome
nije je dostojan
izdizanje iznad ostalih nije tada posljedica kvalitete

Autor: perce   |   24.07.2016. u 14:12   |   opcije


nemam ni drugačiju boju kože, ne oblačim se drugačije..
nemam čudne običaje, govorimo slično..

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:13   |   opcije


Mogu li zatražiti negdje dozvolu da budem dio? Sad, 35 godina nakon incidenta u ulici?

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:14   |   opcije


A onda ti je svejedno i za koga si udana po tim kriterijima..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 14:14   |   opcije


pa ipak biraš

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 14:15   |   opcije


znam i kaje štiklec..

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:15   |   opcije


nemam muža.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:15   |   opcije


Nebuš domaća dok god skačeš na riječ zagrepčanin.

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 14:15   |   opcije


tak je koko...oni se znaju samo rugat! btw dok mi se hladi jelo (opet teletina al ovaj put pečena rebrica u vreći)...da malo začinim ovu raspravu. dakle, nije problem što je netko s kamena došao i ostavio taj svoj kamen (ili slavonsko blato,, ak svjedno) bitno je da li je taj svoj kamen ponio u svojoj glavi ili ga je ostavio tamo negdje oklen je došao? e tu nastaje problem...jer u zagrebu imamo klubove dalmatinaa, hercegovaca, slavonaca, vukovaraca, širokobrižana etc...pa se pitaam kaj će tim ljudima koji su došli ovamo svi ti klubovi? jel zato da mašu zastavama hr (nama koji smo navek tu normalno je da smo u hrvatskoj i ne treba nam zastava da bi dokazali da smo hrvatine) npr kad se vjenčavaju? pa u zagrebu se uvijek gospodski otišlo na večeru u neki restić, potom u crkvu (tko je bil vjernik) i taako su se obavljali svatovi. nikakvi mužikaši nisu hopsali po gradu...to su činili vu zagorju ili negdje na selu drugdje. potom dolazi ovaj rat i dolaze neki čudni običaji u grad? donijeli ih seljaci...što nije loše da su ostali na selu. ovak, oni bi kakti bili građani al imaju seosk manire. nejde to tak, draagi moji. pogledajte jabuku...tam tko got dojde ponaša se onak kak se ponaša i živi u NY...londončani jesu crni, al su građani londona. nažalost, zato i imammo ovaj terorizam zato kaj su ovi kaj su došli s istoka, umjesto da su postali dio zajednice u ju su došli, oni donijeli svoje lude kurane i urlike...tak i ovi naši arlauču jedino kaj nemaju kame i ostale rekvizite...iako ak se pogledaju tučnjave po zegeju, uglavnom su to obračuni tamo nekih bandi...sa kosova,, ercegovine, bosne, srbije i sl. a sad idem fino papati...uživajte i dalje u svojim glupostima (i tupostima, nažalost) jer nikako da shvatite ako ste već tu, budite tu. imat ćete problem s vašom djecom (npr ti božo) koja će te se jednog dana odreći? ili odi tam pa guslaj...svoje1

Autor: mai_sarai   |   24.07.2016. u 14:15   |   opcije


malo bi mi problem bio da je Srbin..priznajem.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:16   |   opcije


Ali ni to pretjerano.Ako nije militantan.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:18   |   opcije


:)
Mai..

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:19   |   opcije


NY :DDDD

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:20   |   opcije


Ja mislim da vam smetam samo zato kaj sam lijepa i pametna.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:20   |   opcije


:D

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:21   |   opcije


hjoj...velika jabuka..

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:21   |   opcije


Evo, uvrnutosti li!! tko je tebi rekao da smetaš, pobogu? Mene napadaš s Kreletom cijelo jutro, pa tko onda smeta? Očito ja..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 14:22   |   opcije


idem u kino.
:*

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:23   |   opcije


mračno je u kinu

Autor: perce   |   24.07.2016. u 14:24   |   opcije


Eto ja ,nisan militantan
a nisan ni srbin.

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 14:26   |   opcije


Kokooo,mici,mici!!!!

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 14:27   |   opcije


-dobiti ćeš po ritici!

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 14:27   |   opcije


kita nisi iz kvarta
ne igraš ---

Autor: RI41   |   24.07.2016. u 14:28   |   opcije


nikada mi neće biti jasno zašto ti koko svaku koja nije u skladu sa tvojim mišljenjem smatraš napadom. u životu mi nije na pamet palo da bi napao tebe ili bilo koga drugog, ali valjda imam pravo misliti kako mislim i to javno napisati. baš kao i ti.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 14:32   |   opcije


:)
Bome ću se učlaniti u klub zagrepčana

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:32   |   opcije


U Imotskom ?

Autor: RI41   |   24.07.2016. u 14:33   |   opcije


oh..

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:35   |   opcije


Osnivača Kluba Zagrepčana poznatog odvjetnika Silvija Degena zatekla je vijest da se Klub našao na crnoj listi za deložaciju, koju je sastavilo Povjerenstvo za kontrolu korištenja prostora u vlasništvu Grada. Kao razloge za deložaciju Povjerenstvo je navelo neplaćanje naknade za korištenje prostora od 172 m2 u Cesarčevoj ulici, račune za režije i dug za plin od 27 tisuća kuna.
Degen je s Povjerenstvom o tome razgovarao u nekoliko navrata, pa misli da do deložacije ipak neće doći, a ako se pak dogodi, najavljuje gašenje Kluba.
Degen: Ne mogu oni samo tako iselit jedan takav Klub

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:35   |   opcije


:D

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:35   |   opcije


Nemrem se učlaniti jer je ugašen zbog dugova..

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:35   |   opcije


Ništa mi ne preostaje doli osnovati jedan.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:36   |   opcije


172 kvadrata u Cesarčevoj :DDDDD

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:36   |   opcije


o majke ti mile..

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:36   |   opcije


:DDDDD

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:37   |   opcije


Kod Vege bi se dalo..

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:37   |   opcije


Prozove stan klubom i živi od članarina.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:38   |   opcije


hjoj..Silvek, Silvek..

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:39   |   opcije


Zaista ne postoji klub zagrepčana.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:40   |   opcije


Planiram osnovati za lokane izbore 2017. "LISTU MALOGRAĐANA"
koja će promovirati malograđanski , snobovski stil života, rentijrerski,
koji se decenijama njeguje u provinciji gdje bi ugušili i Napoeleona..:))

Autor: Skylabb   |   24.07.2016. u 14:40   |   opcije


ja bih možda mogla još kakve povlastice ostvariti na klub Zagrepčana iz dijaspore..

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:40   |   opcije


"Klub priučenih Zagrepčana"

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:41   |   opcije


za članstvo (uz plaćanje članarine) moraš znat držati pravilno nož i vilicu.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:42   |   opcije


jer..naravno, to je svijet naučio od Zagreba.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:42   |   opcije


i da je velika jabuka cool a široki brijeg lame naziv.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:43   |   opcije


Kod mene je bitno
da se držiš uspravno.

Autor: KitaRex   |   24.07.2016. u 14:43   |   opcije


isto kao i Los Angeles i Marija Bistrica.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:44   |   opcije


Kre, krajem godine krećemo u osnivanje kluba.
proglašavam te zamjenikom.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:45   |   opcije


:*

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 14:45   |   opcije


neš ti meni kao žensko bit presjednik

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 14:46   |   opcije


žensko a presjednik

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 14:47   |   opcije


kad izmisle predsjednica e onda možemo razgovarati

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 14:47   |   opcije


jebo ti takve zagrepčane i takav klub kad nisu plaćali ono što su potpisali.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 14:48   |   opcije


zagrepčanin a žmuklja za članarinu u klubu zagrepčana. ma daj me ne jebi.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 14:48   |   opcije


mai_sarai, što bi ti da si stvarno zagrebačkih korjena??

Nego, glavno da se prenemažeš.
Čak i kraljevi i carevi svih zemalja svijeta imaju svadbene povorke (i zastave, jer bez zastave nema svečanih trenutaka), a glavno da ti tamburaš da to nije zagrebački nego seoski običaj.

Autor: pognioci   |   24.07.2016. u 14:55   |   opcije


Ja vodim jednu udrugu za očuvanje tradicionalnog, malograđanskog,
provincijskog, sitno rentijerskog i špekulativnog stila života, zove se
Novi Neoliberalni svjetski poredak..poželjno znanje stranih jezika,
banakrstva, matematike i fizike,financijskih derivata i izvedenica...:))

Autor: Skylabb   |   24.07.2016. u 15:00   |   opcije


eh, danas se mnogi s pravom ponose i ističu da su građani svijeta, a mi se kao kurčimo purgerstvom, hercegovstvom, bosanstvom i sličnim tricama i kurčinama. Među građane svijeta ubrajaju sami sebe i mnogi zagrepčani koji su istaknuti znanstvenici u kanadi, americi, njemačkoj i drugdje. Al jebig što je čovjek "manji" i obzor mu je uži.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 15:11   |   opcije


Evo, i kliub zagrepčana se je ugasio, toliko nas ima da nije ni za jedan klub..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 15:22   |   opcije


I molim da uđe u zapisnik. Ako kažem da sam zagrepčanka, ne kurčim se. To je činjenica. Ako vi mislite da se kurčim, onda je to nekaj u vašoj glavi, bit će kompleks. Opet. E, a kaj je kompleks? . Ja recimo kažem - nebo je plavo, a on meni - ti to meni zato jer sam dojdek. To je kompleks.

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 15:24   |   opcije


A šira slika bi bila da vi koji se osjećate dojdekima uđete i u cipele domaćih..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 15:26   |   opcije


Ja sam Zagrepčanka.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 15:30   |   opcije


Da, i ja te smatram zagrepčankom.. uh..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 15:30   |   opcije


To ti ne kužiš.
Jer sebe automatizmom svrstavaš u "domaće"

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 15:31   |   opcije


kaj ne kužim?

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 15:32   |   opcije


Da, i automatizmom se svrstavam u bijelce, recimo.

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 15:33   |   opcije


I sebe u "mi" a mene u "vi"
Tako stvarate frustraciju i netrpeljivost. Obostranu i nepotrebnu.
Zamisli kako bi bilo da sam druge boje kože, npr.
Mai bi to bilo nobl da sam iz NY. A da sam crna i iz Ljubuškog? :)

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 15:34   |   opcije


Mediji su zatrovali ljude zbog nečijih interesa. Koji nisu ni tvoji ni moji.
Ti interesi.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 15:35   |   opcije


Džabe ja pišem cijelo popodne..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 15:36   |   opcije


Ti vidiš taj 'vi' tamo gdje ga nema..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 15:36   |   opcije


A činjenica da je nekom palo na pamet usred Zagreba osnivati klub Zagrepčana ide tome u prilog.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 15:36   |   opcije


Nekoliko puta si napisala "mi" i "vi"

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 15:37   |   opcije


To je klub zagrepčana 1899, tj. onih kojima su preci do te godine rođeni u Zagrebu..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 15:38   |   opcije


ah, kak je bila dobra ta ideja sa klubom zagrepčana u zagrebu tak je i prošla.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 15:38   |   opcije


Al gap piliš, već je hrpa piljevine..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 15:38   |   opcije


Svaka osoba koja plaća porez i prirez zaslužuje ispriku na "vi".

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 15:38   |   opcije


Jer će netko iz kluba 1234 nabrijat klince doma..pa će ovi maltrat nekog čiji roditelji nisu u klubu 1234.
Pa će taj netko izrasti u debila i pucati negdje usred grada. Gdje slučajno mogu bit moji klinci. Ili tvoji.
Jer mu je dopizdilo.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 15:42   |   opcije


'VI' i moim komentarima se odnosi na tebe i Krelca.

A zakaj ne vidiš ovaj moj komentar:
"Ja sam protiv kriminala, nisam protiv dojdeka, a to sam već toliko puta napisala da sam samoj sebi dosadna. U konačnici, svi smo mi dojdeki bili nekad, prije ili kasnije, barem po maminoj ili tatinoj liniji."

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 15:43   |   opcije


Ma daj, ovo sad ide u bolest.. sad me fakat maltretiraš

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 15:44   |   opcije


Gnjecaš me i razmazuješ

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 15:44   |   opcije


A zakaj?

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 15:44   |   opcije


Nigdje kad je kriminal u pitanju nikad ne spominješ Afrikance, npr. Niti članove SDP-a.
Npr:

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 15:45   |   opcije


Zato što nisi ograničena osoba.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 15:46   |   opcije


he he kako je nama u Rijeci dosadno bez ovakvih rasprava ..vidi se da nismo metropola

ako stalno ističeš da si Hrvat onda si nacionalist i desničar
a ako stalno ističeš da si Zagrepčanec onda si cool
bez veze

Autor: RI41   |   24.07.2016. u 15:46   |   opcije


Nastavljaš... da, ne spominjem. Jesam li igdje spomenula hercegovce, ajde nađi.

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 15:46   |   opcije


Ali jednostavno ne kužiš da ne pišeš objektivno.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 15:47   |   opcije


Evo još jednog, pa sad ću vam svaki dan nabijat na nos da sam zagrepčanka. onda ću barem znati zašto mi prigovarate

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 15:47   |   opcije


Rodijaštvo, npr.
Koristiš termine kojima već desetljećima netko truje narod.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 15:48   |   opcije


A kad sam ja rekla da imam namjeru pisati objektivno??? I moram li?

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 15:48   |   opcije


Ja sam isto Zagrepčanka.
Zašto bi mi smetalo to što si ti?

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 15:48   |   opcije


Da, rođake sam spomenula, pa to nije izraz vezan samo za hercegovce..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 15:49   |   opcije


Kužiš sad?
Ti ne misliš da ja jesam:))

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 15:49   |   opcije


Ne vidim smisao ovog razgovora više.. osim da je nesporazum

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 15:49   |   opcije


A jesam.
I nikom to ne nabijam na nos.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 15:49   |   opcije


"Da, i ja te smatram zagrepčankom.. uh..

Autor: Cococh-Anel 24.07.2016. u 15:30 opcije"

čitaš li ti uopće mene ili već unaprijed znaš sve?

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 15:50   |   opcije


Čemu onda nabijanje na nos?

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 15:51   |   opcije


ajde da te vidim i svaki put ću te podsjetiti da napišeš da si prgerica ...:)

jbt ko da sam u vrtiću ...i kad odeš u Crikvu ( Crikenicu ) isto to naglašavaj da slučajno ne pomisle da si iz Krapine
:) :)

Autor: RI41   |   24.07.2016. u 15:51   |   opcije


Da govorim tvrdom ikavicom..opet bih bila Zagrepčanka.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 15:52   |   opcije


Iz moje rečenice da želim Zagrebu gradonačelnika koji je iz Zagreba, proizlazi da ja nekomu nabijam na nos da sam zagrepčanka? Zanimljivo mi je pratiti tijek misli i što tko razumije iz nekog teksta.

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 15:52   |   opcije


;)

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 15:52   |   opcije


Samo ponavljam ono što napišeš. Ti nabijaš na nos.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 15:53   |   opcije


Stalo mi je da se razumijemo, ali sam izgleda usamljena..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 15:53   |   opcije


Ma..paradigma.

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 15:55   |   opcije


iz tvoje rečenice da želiš zagrepčanina za gradonačelnika izvire netrpeljivost i nesnošljivost. civilizirani ljudi moju rečenicu da ne želim zeta crnca tumačili bi najcrnjim rasizmom.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 15:55   |   opcije


Sve 5
:-*

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 15:55   |   opcije


jednako tako bi bio seljačina i primitivac kada bi rekao da želim muško dijete.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 15:57   |   opcije


kaj je je
ubiste vi nedeljno popodne

Autor: perce   |   24.07.2016. u 15:58   |   opcije


Ja si svoju želju i dalje želim, a vi si želite svoje želje..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 15:59   |   opcije


Pero, ja spremam usput, i čudo sam napravila, nekako mi je lakše uz razgovor..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 16:00   |   opcije


ja uspio i dremnut a vi se još niste makli od rodijaka

Autor: perce   |   24.07.2016. u 16:00   |   opcije


Meni je važno to kaj bi izbor mene za gradonačelnicu ostvarilo tvoju želju:)

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 16:01   |   opcije


Ili ne? :)

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 16:02   |   opcije


Ne znam..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 16:03   |   opcije


Voziiim
:-*

Autor: bozicnica   |   24.07.2016. u 16:03   |   opcije


500 kn

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 16:04   |   opcije


kad bi bilo idealno, bilo bi nevažno oklem je gradonačelnik
jer
on ne bi imao izvršnu vlast u gradu (to bi imala isključivo skupština)
on bi bio ono
što je rećmo Kolindica za državu (maskota)

Autor: perce   |   24.07.2016. u 16:04   |   opcije


Ispekla sam kruh bez glutena, svježi sir, zobene nešto, jaja i sjemenke lana

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 16:07   |   opcije


Da, Pero, ovo da jedna čovjek odlučuje, i pripisuje si zasluge je cirkus.

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 16:07   |   opcije


naravno da je
lako je tuđim kurcem po koprivama mlatit
i još se pri tome falit na sva usta

Autor: perce   |   24.07.2016. u 16:08   |   opcije


A usput je jednom nogom u Remetincu.. prestrašno!

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 16:13   |   opcije


prestrašno je što nam taj remetinec ne ugosti sve "zaslužne"
na dulji rok

vade ih oni koji imaju još više putra na glavi
al znaju bit tiho

Autor: perce   |   24.07.2016. u 16:17   |   opcije


Evo, bacih oko na index, bit će čitaju blog:)

""Zagrepčani, je li vam dosta?

Uporno odbijanje Milana Bandića da se suoči sa stvarnošću i velikim problemima grada te neodgovorno trošenje novca poreznih obveznika na šminkanje Zagreba, dok grad zadužuje za milijarde kuna, smanjuje novac za prehranu djece u vrtićima, a Zagreb neslavno završava na listi

Europske komisije kao zadnji u Europi po odvajanju otpada – smatramo skandaloznim. Nije ni čudno da su se splitski i zagrebački gradonačelnik pronašli kao partneri na izborima, kada su im metode upravljanja s dva najveća grada u Hrvatskoj iste ili barem jako slične", istaknula je Marijana Puljak, predsjednica stranke Pametno."

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 16:18   |   opcije


Džabe ja pričam Krelecu za otpad..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 16:19   |   opcije


I gradske prioritete

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 16:20   |   opcije


"Djecu u Zagrebu bismo trebali nahraniti u četiri obroka za devet kuna. "

Gdje je novac? Uzeo Bandić prije tri mjeseca..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 16:21   |   opcije


ne pratim novinske napise, niti gledam tv
to je sve u nečijoj službi
dovoljno mi je ono kaj sam vidim i osjetim

lopovluk nema domovinu i nacionalnu pripadnost
među lopovima postoji samo interes kao vodilja

problem nastane jedino kad lopov pokrade lopova

Autor: perce   |   24.07.2016. u 16:22   |   opcije


Ako napišu nešto što ja znam da je tako, onda je tako..

"Uzme li se u obzir samo goruće pitanje zbrinjavanja otpada, prema javno dostupnim informacijama, Milan Bandić već godinama nije u stanju riješiti odlagalište otpada na Jakuševcu, nedavno smo svjedočili fotografijama s Vrtnog puta na Savici, gdje su strahoviti prizori smeća i gdje građanima prijeti ekološka katastrofa, Europska komisija je početkom godine Zagreb stavila na posljednje mjesto glavnih gradova u Europi po odvajanju otpada. Koji su razlozi tome? Afera Agram, u kojoj se gradsku vlast sumnjiči za dogovoreno zbrinjavanje otpada na štetu Grada Zagreba? Dodamo li tome da se Zagreb stalno i iznova zadužuje, nedavno za gotovo dvije milijarde kuna, a da se novac troši na fontane, kojima se više ne zna ni broj, ni namjenski budžet… postavlja se pitanje zašto i zbog koga to gradonačelnik radi? "

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 16:23   |   opcije


a taj je slučaj vrlo lako prepoznati
jer tada naše sudstvo reagira začuđujuče brzo

Autor: perce   |   24.07.2016. u 16:23   |   opcije


Zato i postoji višestranačje da lopov tuži lopova, u redu je to..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 16:24   |   opcije


Mafija koja se bavi otpadom.. jedna od 6

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 16:25   |   opcije


u otpadu oduvijek leže milioni

a ljudi su gledali Rome sa podsmjehom

Autor: perce   |   24.07.2016. u 16:26   |   opcije


koko jel ti stvarno vjeruješ indexu ili samo podjebavaš. ako vjeruješ osuđenom lopovu m. babići i njegovom huškčkom glasilu odna si u krivu, a ako podjebavaš to može, jer dobro dođe radi živosti same diskusije.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 16:49   |   opcije


i da, vjerojatno ti fali glutena.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 16:51   |   opcije


Krelec, kako imaš obraza tvrditi da nešto znaš, a pojma nemaš.. da i ti nisi jedan od?

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 16:52   |   opcije


Ili namjerno prikrivaš i štitiš, evo, ja te ne mogu razumjeti, tipovi poput tebe su mi - nemam riječi

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 16:53   |   opcije


Da, index je i o Karamarku sve krivo govorio, tako si nas uvjeravao.. a ne vjerujem da si takav pak krelec, znači radiš to namjerno. Molim te, zaobilazi me u širokom luku.

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 16:54   |   opcije


Ugl, Bandić ide lagano prema izlazu... konačno.. a naravno da ga štite oni koji su u talu s njim. Bit će to potop širih razmjera..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 16:57   |   opcije


čuj koko, vlasnik indexa je osuđeni kriminalac. vijesti koje plasira su isključivo u službi stavranja osobne dobiti m. babića ili njegove osvete njemu nepodobnima. to ti je jednostavno tak ma koliko se ti grčila. a kaj se tiče banderasa on i sam veli neka službe delaju svoj posel, i ne kužim zašto se ti toliko upireš dokazati njegov navodni lopovluk pored toliko ljudi plaćenih za to.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 16:59   |   opcije


a to ide li on prema izlazu ili kud god, pokazat će lokalni izbori koji su za manje od deset mjeseci. no bilo bi ti dobro malo se upoznati sa činjenicama i onda meni pripisivati to što pripisuješ.
c/p
Treba samo vidjeti gdje je Zagreb bio 2000. a gdje je 2015. 2000. ZG BDP je iznosio 8 tisuća eura po glavi stanovnika, 2015. 18500€, proračun 2000. je iznosio 2,5 milijardi, a 2015. 7 milijarde kn, u Zagrebu je 2000. radilo 315.000 ljudi, a danas 400.000 ljudi radi u Zagrebu. Zagreb je jedan od rijetkih gradova u Hrvatskoj koji ima pozitivan natalitet, ima i više doseljenih nego iseljenih, BDP po glavi stanovnika je najviši u Hrvatskoj i iznosi u 2015. 18.500 eura, plaće najviše u Hrvatskoj, od 795.000 stanovnika, zaposleno ih je više od 400 tisuća, više od polovice Zagrepčana je zaposleno, nezaposlenih je oko 8 posto. Nema niti jednog grada i političara u Hrvatskoj koji se može pohvaliti takvim podacima. Bandića mogu mrziti samo zli ljudi odnosno ljubomorna politička konkurencija. Npr. drugoplasirana Istra ima BDP po glavi stanovnika 12500 eura, a 2000. godine Istra i Zagreb su po bdp-u bili izjednačeni, na oko 8500 eura. U Rijeci je u 2014. rođeno 950, a umrlo 1550 ljudi, nezaposlenih je oko 11 posto. BDP po glavi stanovnika im iznosi 12.000€., uglavnom, Zagreb od 2000. i dolaska Bandića na vlast prosperira, zato i pobjeđuje na lokalnim izborima, nisu ljudi bedaci da biraju nekoga 15 godina ako im nije dobro. Sva statistika potvrđuje da je Bandić najuspješniji gradonačelnik u Hrvatskoj i regiji.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 17:01   |   opcije


stvarno ne razumijem tu podlu i nisku strast za linčom što se jako dobro iskazuje u mnogim komentarima u vez Bandića. Pa zar je tako teško pričekati pravorijek suda i onda lumpovati i veseliti se njegovoj osudi ako je bude.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 17:03   |   opcije


Nema tu pomoći od suda, taj sud nije kaznio ni horvatinčića, sudtvo nam je vriti, to svi znamo, ili ti ni to ne znaš? Bandića će ove fontnae doći glave, bedak.. a, ako se ti možeš toliko baviti sa mnom, mogu se i ja s Bandićem..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 17:12   |   opcije


Poltičarima ne sude sudovi, ni narod, sude im mediji, izgleda da Bandićč to još nije shvatio..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 17:13   |   opcije


pokušaj pročitati članak objavljen u jutarnjem za koji se može reći sve osim da je naklonjen banderasu
c/p
Lakoća s kojom je Državno odvjetništvo odbacilo prijavu Mladena Hrgareka, vlasnika marketinške agencije Madison Consulting, protiv predsjednika SDP-a Zorana Milanovića zaslužuje puno ozbiljniju analizu od one kakvu je dobilo proteklih nekoliko dana u hrvatskim medijima. I to ne zbog toga jer se čini kako DORH nije procesuirao očigledni krimen bivšeg premijera. Nipošto. Zakasnjela reakcija savjesti Mladena Hrgareka, koji je tek nedavno prijavio Milanovića za nekoliko godina staru ucjenu, ono je što je zapravo najsumnjivije u cijeloj priči. Možemo samo nagađati zbog čega inače ugledni direktor marketinške agencije tvrdi kako mu je Milanović uvjetovao zadržavanje posla sa SDP-om uplaćivanjem novca na račun tvrtke osobnog prijatelja. To, uostalom, nije ni bitno, baš kao što su i razmjeri prijavljenog "kriminala" potpuno irelevantni. Radi se o tobožnjim uplatama od oko 15 tisuća kuna, s tim da u tim transakcijama ni na koji način nije oštećen javni interes, nego eventualno SDP, a moguće je i da se radilo o realnim i isporučenim uslugama. U čemu je onda problem? Zbog čega postupanje DORH-a u aferi Madison treba staviti pod posebno povećalo?

U pitanju je jednakopravnost.

Teško se oteti dojmu kako je u drugim slučajevima u kojima su u epicentru interesa bili neki drugi politički kapitalci, DORH bio puno revniji. Možda i previše.

Ako usporedimo razinu gorljivosti DORH-a u angažmanu prema političarima kao metama, onda nam je prva asocijacija golema razlika u pristupu prema Zoranu Milanoviću i prema Milanu Bandiću. Milanović je preslušan, njegove teze uzete su zdravo za gotovo te je ostavljen na miru neka trpi relativno nisku kolateralnu političku štetu jer se, naravno, pročulo kako je bio predmet istrage zbog ozbiljnih optužbi. Bandić je, pak, bio pod istragom i mjerama tajnog praćenja mjesecima. Nakon vrlo opsežne akcije je uhićen te je u pritvoru proveo nekoliko mjeseci. U Bandićevu slučaju saslušani su deseci svjedoka, obavljen je niz pretresa, izuzeta je hrpetina dokaznog materijala. Razina hiperaktivnosti DORH-a i policije bila je zaista impresivna, a rezultat poprilično otužan. Toliko otužan da sam se u više kolumni pitao što je zapravo suština optužnice protiv Milana Bandića, čovjeka o čijem sam gradonačelnikovanju više puta pisao izrazito kritično. Valja podsjetiti kako je Bandiću, između ostalog, natovareno pitanje financiranja predsjedničke kampanje, iako je zbog nejasnog zakona sam tražio očitovanje Ministarstva financija te je nejasno zbog čega Bandićev slučaj nije ostao na razini upravnog postupka s Poreznom upravom. Nadalje, Bandić je optužen za pogodovanje kod navodno nepravovaljanog zapošljavanja nižepozicioniranih djelatnica u gradskim tvrtkama, što je razina krimena na razini vođenja postupka iz radnog, a ne kaznenog prava. Uz to, prijavljen je zbog dodjeljivanja posla odvoza otpada Pripuzovoj tvrtki, iako je poprilično očigledno kako konkretni posao u Gradu Zagrebu i nije imao tko drugi obaviti.

Dakle, ne ulazeći u osobne (ne)simpatije prema Milanoviću i Bandiću, ostaje otvoreno pitanje zašto su s prvim istražitelji razgovarali pa se pozdravili, a zašto na drugog nemilosrdno nasrću iako, mimo očekivanja, ni nakon dvije godine ne dolaze s dokazima o zaista ozbiljnom kriminalu, nego samo gomilaju indicije?

Možemo povući i druge paralele koje se mnogima neće svidjeti jer će se aferu Madison usporediti sa slučajevima koji su postali simbol krupnog političkog kriminala.

Konkretno, ako su istražitelji uzeli zdravo za gotovo da je riječ političara Zorana Milanovićeva jača i vrednija od iskaza poslovnog čovjeka Mladena Hrgareka, zašto je onda političar Ivo Sanader prvotno u slučaju Ina-MOL osuđen temeljem iskaza poslovnog čovjeka Roberta Ježića? O tome je li reputacija Mladena Hrgareka nešto bolja nego ona Roberta Ježića ne treba trošiti previše riječi jer nas to u konačnici ne može nikamo odvesti. Uostalom, Ježić niti nema "pomoćnog svjedoka", dok je na Hrgarekovu stranu stao bivši ministar financija Slavko Linić.

Mogli bismo u nastavku ove elaboracije o nejednakosti postupanja represivnog aparata RH bistriti i moralizirati o "očiglednom" političkom utjecaju na vođenje pojedinih postupaka. No, iskreno, osobni je dojam kako nam cijeli pravosudni sustav jednostavno nije na razini zrelosti u kojoj može realno procijeniti svoju (ne)objektivnost. Ako govorimo o toj razini problema, onda niti ne možemo reći da je afera Madison neki bitni kamen graničnik koji određuje novu razinu ispolitiziranosti, nestručnosti ili nejednakopravnosti. Tijekom posljednjih godina, koje su obilježili veliki katarzični istražni i sudski procesi, bilo je više ozbiljnih trenutaka za koje možemo reći da su obilježili stanje domaćeg pravosudnog sustava. Primjerice, prvi graničnik koji nam je rekao da smo u teritoriju pravnog nereda je kvaliteta obrazloženja presude Ivi Sanaderu u slučaju Ina-MOL. Svatko pravno pismen mogao je s dosta sigurnosti reći da će nešto tako sklepano jednom i negdje sigurno pasti.

Do drugog i mnogo bitnijeg graničnika došli smo ovih dana izricanjem presude u slučaju Spice. Pravosudni je sustav u tom slučaju demonstrirao kako nije u stanju voditi slučajeve sofisticiranog korporativnog kriminala. Sitna direktorska boranija dobila je poneki mjesec zatvora, dok se masterchef cijele kuhinje Spice, Damir Polančec, velemajstorski izvukao, iako je poprilično očigledno kako je upravo on bio osoba koja je jedina mogla uvezati pokušaj ne samo nelegalnog menadžerskog preuzimanja Podravke njezinim vlastitim novcem, nego i podravsku kuhinju s mutnim mađarskim igrama u Ini. Postojanje veze naslutilo se još kad smo doznali za kredit mađarske banke koji je trebao pomoći Podravkinim menadžerima da prikriju štetu realiziranu po margin kreditu banke Merrill Lynch, a majstor Polančec osuđen je samo zbog reflektora na lokalnom podravskom igralištu. To su, otprilike, pravi dosezi našeg pravosudnog aparata. Nije sustav u stanju dokazati notorno: da su Podravkini menadžeri pokušali kupiti Podravku Podravkinim novcem te su tako teško oštetili dioničare. Umjesto toga, prošla je zaista nestvarna priča o obrani od neprijateljskog preuzimanja koju su mediji prokazali kao jako rijetku maglicu, onakvu koja ne može poslužiti u raboti ozbiljnog mazanja očiju.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 17:13   |   opcije


kome da vjerujem? tebi ili sudu? ja baš i nemam neke dileme oko toga.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 17:16   |   opcije


Zašto meni? Fakat si čudan..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 17:18   |   opcije


Teško je razgovarat s nekim tko ne zna o čemu pričamo točno..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 17:19   |   opcije


tebi? pa možda zato što ti tvrdiš, i to ne jednom da znaš nešto o mafiji raznih vrsta, da pouzdano znaš za što je bandić kriv, te tko je sve lopov uz njega. ja to ne znam i moram vjerovati nekome, a sklon sam vjerovati sudu.

Autor: krelec   |   24.07.2016. u 17:19   |   opcije


Opet čudno, a mene optužuješ mimo suda..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 17:39   |   opcije


A otpad mi je dio struke.. pa mi ti ne vjeruj..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 17:40   |   opcije


Kamo s kožnom jaknom, teška, crna koža, ne znam hoću li je nositi, a šteta ju je maknuti..

Autor: Cococh-Anel   |   24.07.2016. u 17:42   |   opcije


Bandić je pravi Zagrepčanin (ne Zagrepčanec..:) to su oni rođeni u Zagrebu :) )

živi za Zagreb ( i od njega , naravno, ali od nečega se mora i živjeti, zar ne?)

Autor: ANERAK   |   24.07.2016. u 23:58   |   opcije


a kaj se dojdekovanja tiče, jako te dobro razumijem Božo :)

ja sam samo pomijenila zagrebački kvart..i imala sam isti problem :)

Autor: ANERAK   |   24.07.2016. u 23:59   |   opcije


Dodaj komentar