Izvlačiti stvari iz konteksta pa ih tumačiti nije baš mudro

Pa i kad o povijesti pričamo.
Nejasno mi kako se kopanje po kontejnerima povezuje sa samostalnom Hrvatskom a ne uz Jugu. Npr.

05.08.2016. u 10:45   |   Dodaj komentar

Uostalom, kopanje po kontejnerima je znak da ljudi unutra bacaju stvari koje su još upotrebljive i vjerojatno jestive.
Niš drugo. Znak bogatstva, ne siromaštva.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 10:47   |   opcije


Šta ti znaš o mudrosti?

Autor: KitaRex   |   05.08.2016. u 10:47   |   opcije


Ovi jadnici koji su se borili slave svoju borbu,
dok lopovi pokradene pare drže u of shore companijama.

Autor: KitaRex   |   05.08.2016. u 10:48   |   opcije


Skupljanje plastičnih boca koje se mogu prodati kasnije nije niš sramotnije od branja šparoga.
Samo su šparoge skuplje.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 10:48   |   opcije


Lopovi o kojima govoriš postoje samo danas?

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 10:49   |   opcije


S time imaju veze i kontejneri i gladni,goli,bosi i obespravljeni.
Taj rat je nedovršen,treba ga dovršiti hvatanjem svih lopova
koji su ga iskoristili i opljačkali ovaj narod.

Autor: KitaRex   |   05.08.2016. u 10:49   |   opcije


Lopovi nisu nastali prije 25 godina. Lopovluka je otkad je čovjeka.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 10:50   |   opcije


Sramota je skupljanje boca dok se barabe kupaju u pokradenoj lovi.
Od skupljanja boca se ne može živjeti.To je još jedna sramota ove
države kao i pučka kuhinja.

Autor: KitaRex   |   05.08.2016. u 10:51   |   opcije


Pa idu osude.
Evo nedavno onu dvojicu osudili u Njemačkoj.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 10:51   |   opcije


boz premlada si

Autor: noa70   |   05.08.2016. u 10:52   |   opcije


Svi zločini su jednaki.
Trebali bi biti. Meni je glupo da se otme nekom tko je samo 20 godina bogat na tudji račun a ostavi na miru nekoga tko je generacijama.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 10:53   |   opcije


Ova dvojica osuđena su samo kuriri najvećih lopova ove države.

Autor: KitaRex   |   05.08.2016. u 10:53   |   opcije


A to je malo čudno.. O tim lopovima niš ne znamo.
Valjda zbog ekstremne slobode medija prije pedesetak godina. I fino organizirane pravne drzave.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 10:54   |   opcije


I tko ih je osudio?
Lopovi na vlasti ih nisu osudili.

Autor: KitaRex   |   05.08.2016. u 10:54   |   opcije


Lopovi i ubojice.
Točnije.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 10:54   |   opcije


Nije naš sud jedini.
Karmički sud rulz.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 10:55   |   opcije


Sve se zna,točno gdje je i kako išla para iz Hrvatske.
Lijepo dokumentirano i dokazivo ali neće lopov samog
sebe štetiti.Najbolje se praviti kao da se ništa ne zna i ne vidi.

Autor: KitaRex   |   05.08.2016. u 10:56   |   opcije


Bzvz mi rasprava.
Danas je praznik:)

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 10:57   |   opcije


I dobro veli Pam, nepristojno je kvariti praznik nekom.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 10:57   |   opcije


Ti vidiš Perkoviča i Mustača.Pa oni su male bebe koje su odrađivale prljave poslove za velike razbojnike koji nama ovdje sada sole pamet o ekonomiji,demokraciji i ljudskim pravima.

Autor: KitaRex   |   05.08.2016. u 10:58   |   opcije


Beba po beba..

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 10:58   |   opcije


Da je Zlatkica,nebi ti bila bez veze rasprava.
I onako si ju sama pokrenula.Prvo se pokakiš
pa se posli s time brišeš.

Autor: KitaRex   |   05.08.2016. u 10:59   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=Kw73jcqs1W8

Autor: noa70   |   05.08.2016. u 10:59   |   opcije


Jer ja s vama ne pijem kavu i ne roštiljam.
Tako funkcionira ovo društvo.Vi sre preslika
svega negativnoga u ovoj državi.

Autor: KitaRex   |   05.08.2016. u 11:00   |   opcije


Znaš kaje šteta da smo izgubili?
Pamćenje.
Ono.."nemoj nju ženit, baba joj je bila glavna seoska alapača"

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:00   |   opcije


Po onoj:"Kradi s nama i imati ćeš državu."

Autor: KitaRex   |   05.08.2016. u 11:00   |   opcije


"Dida mu je bio ubojica po Njemačkoj"

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:00   |   opcije


Tad bi ljudi pazili više.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:01   |   opcije


:) a je malo bzvze

Autor: hush_i   |   05.08.2016. u 11:01   |   opcije


Da,daaaa,popij s nama kavu i uvijek ćeš na blogiu biti u pravu.
U pritivnom ćemo sve učiniti da te baniraju.

Autor: KitaRex   |   05.08.2016. u 11:01   |   opcije


Hm, pa i branitelji su ubijali.. treba li i njih izbjegavati?

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:02   |   opcije


Ja bome klincima spomenem da treba bacit oko na roditelje.
Ono..ako su majka i otac zdepasti i nadrkani..mozda nema veze ak je mala vitka i ima krasne loknice sa 9 godina..

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:03   |   opcije


Koke, to je bio rat.
Branili su tvoju i moju guzicu tad.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:03   |   opcije


Hehe, jel bi moja djeca došla u obzir? samo usput..

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:04   |   opcije


-e to je već prava mudrost-iskustvo.. i prenošenje bitnog (uz DNK) na potomstvo :))

Autor: hush_i   |   05.08.2016. u 11:04   |   opcije


Da nisu..tko zna.
Možda bi sad bile negdje zakopane u šumi.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:04   |   opcije


Kakav ti je muž? :)

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:05   |   opcije


Kćer mi još nema 14 i visoka je 170

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:05   |   opcije


Ja mislim da tebe treba na kitu jer ju već jako dugo nisi dobila.

Autor: KitaRex   |   05.08.2016. u 11:05   |   opcije


boz ima lazni profil?
kita smanji dozivljaj

Autor: noa70   |   05.08.2016. u 11:07   |   opcije


Sin je onizak..jos je ispod 180

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:07   |   opcije


I ne bi mi bas bilo jako drago da imas doma Titovu bistu kad dodjem na ručak..:)

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:08   |   opcije


Ali ni puno križeva i gospica..

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:10   |   opcije


Ma, trebali ljudi reći - ne želimo ratovati... ajmo se dogovoriti. Zaratili se ljudi koji su generacijama živjeli u istim naseljima, ženili se međusobno..

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:11   |   opcije


A bome ni da si iz Dubaija doselila lani..

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:11   |   opcije


Kaj te zanima u vezi s mojim mužem, je li visok? 183. Ja 165, vidjela si me.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:12   |   opcije


Ja vjerujem u Svemir, doma samo slike planeta :) Može?

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:12   |   opcije


Hm, on je iz plemićke obitelji, ja iz radničke..

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:13   |   opcije


Bum ti odala jednu malu tajnu.
Nekretnine oko moje sadasnje kuće su se desetljećima malo lošije prodavale..

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:13   |   opcije


:)

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:14   |   opcije


Hahhaha :)

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:14   |   opcije


Tak da ni ja nisam neka prilika..

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:14   |   opcije


A dobro, pa ne nudim ti se ja..

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:15   |   opcije


Plemenito porijeklo bi mi bilo alarm. Iskreno.
Puno moguće loše karme je tu.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:15   |   opcije


To je točno. ALi je zato moja karma čista i zglancana, tako da njegova jedva da dođe do izražaja.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:16   |   opcije


coc svemir ne postoji :)

Autor: noa70   |   05.08.2016. u 11:17   |   opcije


Ja sam plemenit i imam plemenitu kitu!

Autor: KitaRex   |   05.08.2016. u 11:17   |   opcije


Misilm, treba djeci dogovoriti brak da se ne muče i ne lutaju kao ja.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:17   |   opcije


I nebuš ju nikada dobila!

Autor: KitaRex   |   05.08.2016. u 11:17   |   opcije


Sad sam se sjetila kako mi je smijesno bilo kad se kcer u vrticu zaljubila u nekog slatkog malca. Pa mi pokazala tatu.
A ono.. Tata 160 max.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:17   |   opcije


A tebi triba posmrtna pripomoć!

Autor: KitaRex   |   05.08.2016. u 11:18   |   opcije


Pokušavala sam se davno osloboditi takvih predrasuda..al ne ide baš.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:19   |   opcije


PA ne mora ON biti viši od nje. Nek mu malo gene popravi. Ja sam bila u petom razredu najviša, a onda me svi prerasli..

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:19   |   opcije


Zamisli sraz mene i reksija, npr?

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:19   |   opcije


Par generacija te gene nemre zglancat..

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:20   |   opcije


Reski bi ti iz ruke jeo, pjesmice pisao.. mislim da bi ti bilo dosadno. Sorry Rex.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:21   |   opcije


Nije visina samo estetski "problem"
Ide dosta osobina uz tjelesne pakete. Mislim.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:21   |   opcije


Prevelika kitica, npr:)

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:22   |   opcije


Stalna nadrkanost i lakozapaljivost..

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:23   |   opcije


Zapravo, sad kad gledam, premalo toga meni visi po zidovima. I ono što je visjelo sam maknula jer mi papige izgrizu i poseru.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:23   |   opcije


:D

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:23   |   opcije


E, to je, ta vječna nadrkanost, pa tko bi s tim živio?

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:23   |   opcije


Ajd..papige bi mi bile kul.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:23   |   opcije


I ove žene ovdje koje stalno nekaj pizde, pa tko bi lud to izabrao? Ok, nisam miuško i ne znam kaj muške pali, jel, mlada sam još, ali ako si izaberu neku tavku, svaka ima čast!

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:24   |   opcije


Muskarci (srecom) ne biraju.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:26   |   opcije


Oni samo uzmu kaj im se nudi.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:26   |   opcije


Zato je statisticki vjerojatnije da ce promiskuitetnije zene bolje "proci"

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:27   |   opcije


Boža, ajd me nekom ponudi, ja se ne znam sama nuditi. Dobiješ 10% :)

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:27   |   opcije


Ili barem stalno "prolaziti" kroz veze sa potencijalno kvalitetnim primjercima.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:28   |   opcije


Hahha, i moji su bili potencijalno kvalitetni, samo se taj potencijal nikako nije ispoljavao :( Potenicjal je u očima zaljubljene koze.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:28   |   opcije


:)
Nisam ti ja bas neki ekspert..

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:29   |   opcije


rex kita ti je jadna ...
a ne ja .. :) svaka luda ima svoje veselje neko ode u rat a neko na stranca
i ne žalim se ...
hehe

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 11:30   |   opcije


Drugog muža mi je kolegica našla. Rekla mi je- čuj, on ti nije bogzna kaj, ali odi s njim na kavu pa vidi..

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:30   |   opcije


:D

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:30   |   opcije


E, pa da, i znaš kaj, on je dijete izvrsnih roditelja, ljudi fakat bili ok, pa sam mislila, ima i on 'potencijal'... aha...

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:31   |   opcije


Zapravo..prepoznam ja kvalitetne primjerke.
Ali nekad budu tako dobro da ih bude šteta dirati.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:32   |   opcije


Ali su mi djeca lepa, kajeje

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:32   |   opcije


A ove kaj su tak nekak kao ja..kaj će mi?

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:33   |   opcije


Hahhaa, da, šteta dirati :) Ja sam bedak, pomislim da nisam dovoljno dobra za njega, pa se maknem. Samo mi pred očima budu moje mane. Kojih ne fali.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:33   |   opcije


Ma..velim ti.
Priroda nas usmjeri u periodu najproduktivnijih ovulacija ili kaj vec.
Ovo kasnije je zajebancija nepotrebna.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:34   |   opcije


Pa da, tak i ja mislim. Priroda mi je ovoga izabrala za oca djece, a sve ostalo je nebitno. Geni se nastavljaju u valjda najpovoljnijoj kombinaciji.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:35   |   opcije


nisi mrtav kad umreš
nego kad prestaneš živjeti

Autor: perce   |   05.08.2016. u 11:36   |   opcije


Pa da.
To je kao da smo bile i ratu za opstanak vrste.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:36   |   opcije


U ratu.

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:36   |   opcije


Bome je kod mnogih tak nekak i izgledalo...kao rat :D

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:37   |   opcije


Ri,krivo si me shvatio,jadni smo jer smo u mnogočemu izigrani
ali da je trebalo ići u rat,trebalo je,jer nije bilo drugoga načina.
I opet bi išao,jer se o našim životima radilo i budućnosti naše djece.

Autor: KitaRex   |   05.08.2016. u 11:37   |   opcije


Hjoj..gibam.
Dok me Pero nije pasivno premlatio..

Autor: bozicnica   |   05.08.2016. u 11:38   |   opcije


Koja je na žalost ukradena od lopova
koji dan danas vladaju ovim prostorima.

Autor: KitaRex   |   05.08.2016. u 11:38   |   opcije


:D

Autor: perce   |   05.08.2016. u 11:38   |   opcije


Idem i ja ručak..

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:39   |   opcije


Idi,idi,posli prošeći sa onim štapovima...

Autor: KitaRex   |   05.08.2016. u 11:40   |   opcije


To je pravi rat, koji se vodi za nastavak vrste, a ne za njezinim uništenjem. Bome, tu sam heroj.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:42   |   opcije


Reksiću, danas sam na biciklinu.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 11:42   |   opcije


reks zajebavam se ..
nisam ni onda gledao kako drugi žive i što rade i kako razmišljaju .. imam prijatelje koji su pobjegli od rata .. ja poštujem njihovu odluku da pobjegnu oni moju da idem u rat .... i mirna bosna i hercegovina ...:) ..
a pokralo bi se i sa ratom i bez rata

to je u ljudima

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 11:50   |   opcije


Sukob je sukob. Rat je rat. Ubija se i puca. (Juriš! Otvori vatru! Medo. ljevo krilo... )
Zločini su se događali između sukoba. ( za Cocu! )

Autor: MedoDebeli   |   05.08.2016. u 11:59   |   opcije


Coco na biciklu,
gdje se voziš
da ti stavim kitu?

Autor: KitaRex   |   05.08.2016. u 12:01   |   opcije


Ma daj , Medo, kaj stvarno?

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 12:02   |   opcije


Prostak jedan!
Tak se ne pita jedna dama,
već lipo: "Bi li ti meni dala?"

Autor: ThoRex   |   05.08.2016. u 12:02   |   opcije


Treba joj staviti " ležećeg policajca! ")

Autor: MedoDebeli   |   05.08.2016. u 12:03   |   opcije


Hehe, da poskočim :)

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 12:04   |   opcije


ili naskočim

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 12:04   |   opcije


Ja mislin da je Coco vatrena!

Autor: KitaRex   |   05.08.2016. u 12:05   |   opcije


Trebat će mi
gaće od azbesta.

Autor: KitaRex   |   05.08.2016. u 12:05   |   opcije


Coco, tako je izgledalo tvoje pitanje...pa i mi smo ubijali. Najviše što sam bio udaljen od svoje kuće je 6 km. A u mom selu su bile divlje svinje.

Autor: MedoDebeli   |   05.08.2016. u 12:06   |   opcije


Da, Medo, ubijali ste jer su vam rekli tako..

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 12:07   |   opcije


S druge strane su ljudi isto ubijali jer su im rekli tako.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 12:07   |   opcije


I sad, ako je moguće nekoga nagovoriti da ubija, i prodati mu priču na koju se zapali, može li se takvom čovjeku vjerovati? Jer, obje strane su imale priču po kojoj je sasvim ispravno da ubijaju drugu stranu.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 12:09   |   opcije


Kako bi bila u pravu kad sam ja pucao u one koji su došli u moje dvorište. Nisam pucao zato što mi je netko rekao, ili pitao: što ovi rade u tvom dvorištu? A Oni su se mogli to pitati:" Po što sam ja došao u medino dvorište i medinu kuću?" ( mala razlika između ubijanja i ubijanja )
Ako je to neshvatljivo,obrisat ću komentar!

Autor: MedoDebeli   |   05.08.2016. u 12:15   |   opcije


Coca se naljuti na divlje svinje!!!!

Autor: MedoDebeli   |   05.08.2016. u 12:16   |   opcije


I opet traži da to obavi netko za nju....ona plaća porez!

Autor: MedoDebeli   |   05.08.2016. u 12:17   |   opcije


Jebem ja tu poresku politiku!

Autor: MedoDebeli   |   05.08.2016. u 12:18   |   opcije


Mislim na situacije kad su se pobili ljudi koji su generacijama živjeli u nekom selu. Mojeg su ujaka ubili tako, susjedi. Jer je tim susjedima prodana priča da ih moj ujak želi istjerati iz sela. I da više nisu dobrodošli u svojem dvorištu. Nadam se da me razumiješ. Obje strane su mislile - 'to je moje dvorište'.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 12:18   |   opcije


Kakve veze sad imaju divlje svinje? Posoje ljudi koji se trebaju brinuti o divljim svinjama, a ne brinu se. I u čemu je problem?

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 12:19   |   opcije


Evo, sad si se opet zapjenio. Trebam li se ja bojati takvih koji se zapjene na - riječ? Trebam.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 12:20   |   opcije


Jebem i logiku!
( Indijanci nisu imali policiju, nisu imali sudstvo i nisu imali bankatstvo. Sve to im je donijela demokracija )

Autor: MedoDebeli   |   05.08.2016. u 12:20   |   opcije


to što su živjeli zajedno ne znači da su se voljeli , možda ih je bilo samo strah represivnog aparata da iskažu svoje stvarne osjećaje ......
onog kog poštuješ i "voliš" ne ulaziš mu u dvorište bez pitanja i jako dobro znaš čije je to dvorište ..

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 12:24   |   opcije


Ženili su se međusobno, vjerojatno zato jer se nisu voljeli.

I onda jednog dana dođe netko i počne šaptati - onaj tamo je opasan, želi ti zlo, gle kako se ponaša.. S druge strane krene isto šaptanje.. i koliko treba da se u nečijem ponašanju stvarno vidi zlo?

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 12:27   |   opcije


Ne moramo ići alje od bloga, koliko je potrebno za nečiji - linč? I svi misle da su u pravu. To je ono što me plaši, kako je ljude lako uvjeriti da su baš oni u pravu, a druga je strana u krivu. Daš im oružje, i ne treba puno..

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 12:28   |   opcije


Iskreno, ne znam što je tu za slaviti. Jedini koji imaju razloga slaviti su oni koji su - šaptali.. jer su znali zašto šapću i koji im je cilj. I, da im se divim?

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 12:30   |   opcije


ako su se voljeli , što nisu ostali zajedno ..

koji to šapat može poljuljati povjerenje o kome ti govoriš .. tko meni može poljuljati povjerenje nekim šaptom
rodnu kuću moje majke , ako ne direktno a ono pod njegovim zapovjedništvom zapalio je i minirao njihov navodno prijatelj, vjerojatno bi i ubio one koji su tamo živjeli ..prijatelj ..
ja sam pucao na njegovu stranu i želio ga pogoditi , kuću mu nisam želio spaliti jer to držim glupošću...
i ne kajem se
ja sam pobijedio , on je izgubio , morao je pobjeći i ne zanima me njegova sudbina , on se svih svoji prava odrekao svjesno 30.08 1991 , nije morao ..želio je to ..

ja "slavim " i nadam se da moj sin neće morati..ne bih želio da živi u nekom novom Izralelu

ako razumiješ dobro ako ne opet dobro

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 12:41   |   opcije


CocoChanell, znaš šta je bit bivšeg sustava, njegova esencija, to je strah, tako da su u
Rumunkskoj prije 1990. muž i žena razgovarali šaptom ispod jorgana u bračnom krevetu, i
to je bilo jedino mjesto gdje su mogli slobodno razgovarati..I kada su naše
komunjare vidjele kako je prošao Čeušesku i Elena, znali su da moraju
nešto napraviti da se nacionalisti međusobno poubijaju, a da oni preuzmu
kapital, jer im je idologija ionako bila lažna...I ta i takva Rumunjska nas uskoro
prestiže po BDP, jer smo još uvijek u okovima bivšeg sustava, samo se sada
vlada putem kapitala. U strahu od bankrota države i dolaska MMF, SDP i HDZ
će vjerojatno u veliku koaliciju i onda skresati broj radnih mjesta i visinu plaća
u javnom sektoru, gdje su uglavno uhljebi, a i Braniteljske mirovine od 7.000
kn kao Krelčeve će sigurno rebnuti, pa će naš invalid morati raditi 4, umjesto
3 fuš posla, kada je već nesposoban za rad i umirovljen u 50. godini..:))

Autor: Skylabb   |   05.08.2016. u 12:44   |   opcije


Pa da, RI, i onda ispada da su oni bili u pravu kad su rekli da ih mi želimo otjerati s njihovog ognjišta. A mi smo to napravili završnim udarcem u Oluji. Meni je sve to pretužno, mogli smo i dalje zajedno živjeti, graditi a ne rušiti, ljubiti se a ne mrziti, i tako... svima bi nam bilo bolje.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 12:55   |   opcije


Ako trebam birati između jednog života i države, izabrala bih život. I to bi bilo u redu, po meni. Niti jedna država nije vrijedna ničijeg života. Države se mogu voditi i bez mrtvih.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 12:56   |   opcije


Postojala je i služba koja je trebalab brinuti za moju sigurnost ( SUP i JNA . plaćao sam ih do tada 25 godina ).pa su mi svejedno srušili očevu kući i zapalili sve godpodarske objekte. Jel se trebam bojati divljih svinja? Trebam. Jel tvoja logika izopačena? Jest? Jesi li ti Hrvatska Inteligencija? Jesi? Jesi li ti Vedrana Rudan? ( osoba A ). Jesi.
Jel se trebam bojati , uz tebe, za svoju budućnost? Trebam.
Primamo mirovinu a groblja zjape prazna!

Autor: MedoDebeli   |   05.08.2016. u 13:00   |   opcije


I najgore od najgoreg, coco, ti nemaš niti mrvice objektivizma. Tvoj stav je zakon. Sreeća je što i tvoje vrijeme...ide!

Autor: MedoDebeli   |   05.08.2016. u 13:04   |   opcije


ne coco nismo ih mi otjerali , nisi shvatila biti oni su izabrali ....rađe u PM nego ovdje ,
i svi su se mogli vratiti abolicija je , osim onih koji su se ogriješili , a i oni su se mogli vratiti i podnjeti pokoru ....kaznu kako god ...
ali dok je bilo po njihovom onda nema suživota sa drugima , kad se drugi dignu i pobjede ---- ko nas bre zavadi ..
što 30.08 1991 nije vikao ko nas bre zavadi , nego je palio ...

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 13:09   |   opcije


Sad pucaš u mene - riječima.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 13:12   |   opcije


A koji klinac stalno spominješ divlje svinje?

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 13:13   |   opcije


Ajde ovako. Činjenica je da ste vi branitelji ubijali. Ubijali jer ste mislili da radite ispravno. Ali ste ubijali. Imate te slike u svojim glavama s kojima nije lako živjeti. To razumijem, i vjerujem da je to pakao, a ne život. Ovisi tko se koliko može s tim nositi, i koliko je tko poduzeo da si pomogne.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 13:16   |   opcije


Meni su i divlje svinje obične životinje ( za vrijme rata su nam proilazile jako blizu jer su se bojala granata i nisu nikog dirale. (Jedan Zagrepčanac me pitao jel su to prave divlje svinje?) A moje divlje svinje su imali tenkove, topove, minobacaše, jovanke i palile su po mom dvorištu. I ti kažeš da sam pucao zato što mi je netko rekao. Tebe se ozbiljno treba bojati! "
21 godinu poslije Oluje! ( nazdravlje i takvoj pobjedi )

Autor: MedoDebeli   |   05.08.2016. u 13:20   |   opcije


Ako ja sjednem s vama za stol sjedim s nekim tko je - ubijao. I taj može biti stabilniji ili manje stabilan. I meni može izletjeti neka riječ na koju se ovaj pali, i što onda? Evo, Medo me tu napada kao neprijatleja, a ja samo govorim svoje ramzišljanje. Gledam stvari s drukčijeg aspekta, koji nije kažnjiv. Nego je i nužan.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 13:22   |   opcije


ajmo ovako koko
činjenica je da bi i ti ubijala da ti netko želi nauditi ili tvojoj djeci ..
ili bi gledala i pregovarala .. u svom dvorištu ...
koja je razlika
samo jedna
ti nisi bila u poziciji da do toga dođe ...

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 13:22   |   opcije


Nemaš pojma o mojim slikama: lijepa sela, lijepo gore! Ne znaš o čemu pričaš? Ne znašništa o našim noćima i budi tiho...o nama!

Autor: MedoDebeli   |   05.08.2016. u 13:25   |   opcije


netko bi ti rekao da svaka žena koja izvrši abortus je ubojica , da li ti je i sa njima neugodno sjediti , ili sa ljudima koji su ubili u saobraćajnoj nesreći ....
ja ti dajem pravo da imaš izbor i mišljenje , ali ti ne dajem pravo da je tvoje mišljenje ispravno i točno , ono jesamo tvoje

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 13:25   |   opcije


A oružje ste doma imali spremno?

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 13:26   |   opcije


Ri, a gdje ja tvrdim da je moje mišljenje jedino ispravno i točno? Upravo pišem o tomu da je svatko u pravu, i kako je lako izmanipulirati ljude da misle kako su u pravu.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 13:28   |   opcije


Covo, vrati se u svoju sigurnost za koju smo mi ginuli....i platili veliku cijenu pa čak i materijalnu. Ti I Vučić, danas, baš danas, danas na 05.08, na braniku Srbije! Radi budućnosti i suživota svih nas!!!!

Autor: MedoDebeli   |   05.08.2016. u 13:29   |   opcije


Jedno je ubiti nedajblože u prometnoj nesreći, to nije namjerno. Za abortus mislim da nije ubojstvo. A drugo je kad u nekog uperiš pušku. Svjesno i namjerno.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 13:29   |   opcije


zašto ti misliš da se ubija samo puškom ....
nisi odgovorila da li bi ti ubila da zaštitiš sebe ili svoju djecu ?
veoma jednostavno DA ili NE

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 13:31   |   opcije


usput vožnja u pijanom stanju i nesreća sa posljedicama se tretira kao namjerno ...

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 13:32   |   opcije


Vi ste ubijali za moju sigurnost, bili topovsko meso, u višem nečijem interesu. Meni je žao da su obje strane pristale na to, jer su iz običnih ljudi napravili ubojice.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 13:33   |   opcije


Eto, zbog takvih koka se vrijedilo boriti i zbog te i takve zahvalnosti naša je borba dobila i ima smisao.
Hvala , Coco!

Autor: MedoDebeli   |   05.08.2016. u 13:33   |   opcije


RI, da, ubila bih. To nije u pitanju. Da smo direktno ugroženi. I da imam oružje, naravno. I onda bih bila ubojica. Imalaq bih to grozno iskustvo.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 13:34   |   opcije


Ri, znaš što bi Coca rekla: "Imam ja još jedno dijete, sakrilo se na tavan!"

Autor: MedoDebeli   |   05.08.2016. u 13:35   |   opcije


znači i ti si ubojica (latentni ) samo nisi trebala to ispoljiti ..
Kako možeš sjediti sama sa sobom , možda ja izgovorim nešto što će te pokrenuti da mi pivsku kriglu zvineš u sljepoočnicu i ubiješ me ...
jel ti zvuči poznato ...

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 13:38   |   opcije


ima jedan monolog kojeg izgovara Jack Nicholson na kraju suđenja u Malo dobrih ljudi .....

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 13:41   |   opcije


Ri, jesi li ti branio sebe i svoju djecu u svojem domu? U Rijeci, ili gdje već? Išao si na front i tamo branio nečije. Jer su ti rekli. Tako su i drugoj strani rekli, branite svoje. No, dosta sam se ponavljala, vidim da me ne želite razumejti, moj point.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 13:43   |   opcije


Kako ja znam što bi Coca rekla? Kako ona zna kako se ja osjećam , kako živim kao "ubojica",. kako spavam i kako pijem kavu s društvom na današnji dan? Ona to zna! I točka!

Autor: MedoDebeli   |   05.08.2016. u 13:45   |   opcije


Medo, je li ja tebe ozbiljno ugrožavam?

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 13:47   |   opcije


U biti jako mali broj ljudi su psihopate i zli, veći problem kod većine je što
nemaju savjesti, morala, samopouzdanja, duboka uvjerenja, petlju
hrabrost da misle svojom glavom i djeluju po savjesti..Poznat je
experiment sa Američkim studentima gdje su davali po naređenju
autooriteta svojim kolegama lažne elektroškove do smrti, jer su kao
Eichmann samo izvršavali svoj posao po naređenju, možda i po zakonu..
To što je 6 milijuna Židova u Europi ubijeno po zakonu nije spriječilo
suđenje u Nirnbergu 1945. godine i vješanje oko 20-tak nacističkih vođa,
od kojih su se samo vojnici držali časno, a većina ostalih su bile obične
ništarije, koje ne bi postigle ništa u životu bez Hitlera i nacističkog pokreta..:))

Autor: Skylabb   |   05.08.2016. u 13:57   |   opcije


Da, sjećam se te reportaže, ili filma, o tim američkim studentima, nakon čega su se zrgažali sami nad sobom. Morali su prekinuti eksperiment da stvarno ne stradaju... je li to ono kad su glumili zatvor na sveučilištu?

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 14:01   |   opcije


coco nisu mi rekli ...sam sam to želio
vidi ja rodnu kuću svoje majke , mog pokojnog ujaka i ujnu koji su živjeli tamo doživljavam kao svoje ..
na sreću rodno mjesto mog oca se obranilo ali je isto bilo drž ne daj
to je moje to su moji korjeni , moj rod moje dvorište ..
imaš pravo išao sam svojevoljno 150 km od doma , ( i dalje u Bosnu i tamo sam išao jer je netko naredio a ja se složio , nisam morao kao ni drugi ) ali ja sam osjećao da netko ugrožava i napada mene i moje ..a ne zato jer mi je to Tuđman rekao ...
i zato sam kao što ti kažeš ubijao ..
sama si rekla da bi zbog sličnih stvari i ti ubijala ..u čemu se razlikujemo osim u tome da ti nisi bila u poziciji da o tome razmišljaš i odlučuješ

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 14:03   |   opcije


Bila sam u poziciji, prijavila sam se u rat, dobila i raspored, i razboljela se. Valjda me je Bog spasio. Sad gledam unatrag i razmišljam.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 14:05   |   opcije


zašto misliš da se ponavljaš ..pa ni ti ne prihvaćaš moje mišljenje i odmah reakcija ..
izuzetno je teško raspravljati o osjećajima jer nisu definirani ,pa je teško i izvući zaključke ..
osim da ti nas branitelje držiš za ubojice ili potencijalne ubojice (čovjek joji je ubijao je ubojica ?)

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 14:07   |   opcije


željela si ubijati ? kad si se prijavila ...
malo si kontradiktorna
zašto si se prijavila

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 14:08   |   opcije


Kako rekoh, razmišljam o tomu sa sadašnje pozicije, da, i ja sam se prijavila da bih - ubijala. Sad mi je to nepojmljivo.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 14:10   |   opcije


Kaj vi niste nikad sami sa sobom u kontradikciji? Ja jesam, uglavnom :)

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 14:10   |   opcije


Na danasnji dan fakat nemrem vjerovati da čitam ovo kaj čitam..
Coco, molim te pročitaj još jednom svoje komentare, sjeti se kako je rat počeo u Hr...tko je prvi zapucao, ubio, osakatio, silovao..ti se ili zajebavaš propovijedajući miroljubivost ili s tobom nekaj ne štima..

Tko je ubio J.Jovica na Plitvicama...tko je masakrirao policajce u Borovom Selu?

Da li uopće znaš kako je počeo napad na Hr?

I budi sretna da je bilo onih, pa i tu na blogu, koji nisu gledali samo svoje dupe, svoju obitelj i nijhovu sigurnost...

Autor: meija   |   05.08.2016. u 14:11   |   opcije


Meija, pročitaj još jedanput moje komentare. Vidim da ih nisi dobro pročitala.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 14:13   |   opcije


da i meni sada u miru ..nepojmljivo ..

ti si skoro ko Tomac sve lijevo -pa timun sve desno .....
ali ako je u tebi 1991 bio nagon da ubiješ , što si priznala , zašto misliš da si manje opasna u društvu od mene ..nagon je nagon ili ga imaš ili ga nemaš , pitanje je samo okidača ...

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 14:13   |   opcije


Boža, obriš sve ovo. Sramota je što zajednp pišem s Mai i sa Cocom, ali sam uletio u zasjedu:::.

Autor: MedoDebeli   |   05.08.2016. u 14:14   |   opcije


Zato jer mislim da je najteže - prvi put. Što ti misliš?

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 14:15   |   opcije


Da ih nisam dobro pročitala, ne bih reagirala.
Kako vas sve skupa nije sram jer ne poštujete ni današnji dan...

Autor: meija   |   05.08.2016. u 14:15   |   opcije


Spremala sam se i klati piliće, pa nisam mogla kad je došao trenutak..

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 14:16   |   opcije


Meija, ne moraš uvijek dijeliti lekcije i objašnjavati što je ispravno. Postoje i drukčija mišljenja, prihvati to već jednom.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 14:17   |   opcije


Mislim na tebe i laprdalo na blogu koje se svaki put na godišnjicu oluje nasere s linkovima indexovih tekstova...

Autor: meija   |   05.08.2016. u 14:17   |   opcije


Ti kažeš da neka prihvatim, a na svako suprotno mišljenje od tvog kmecis kako te netko ovdje napada? Daj, ne zaebavaj se :)

Autor: meija   |   05.08.2016. u 14:19   |   opcije


Očito nije jedina koja tako razmišlja, a borili su se dečki da možemo reći što želimo, jel tak?

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 14:19   |   opcije


Ti sad napadaš.. a ja kmečim, ali ne napdam.. valjda smijem kmečati..

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 14:19   |   opcije


Bum ponovila i danas...jebite se jugofili!

Dečki, vama pozdrav :)

Autor: meija   |   05.08.2016. u 14:20   |   opcije


Gdje pak vidiš jugofilstvo? Fakat... odi u Knin

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 14:20   |   opcije


ako je o prvom putu bilo odgovor meni
nisam shvatio ....

veoma često prvi put nije razmišljanje nego reakcija ....mrak na oči -krigla - moja sljepočnica - novine .. sve skupa 2 sekunde ...

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 14:21   |   opcije


Ako nisi pirmijetio, nisam baš zapaljiva.. ja bi jezikom..

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 14:23   |   opcije


ajde meija ne cjepidlači , vidiš da sam skoro dokazao da i coco ima skrivenih tajni
nije nitko znao da se prijavila u ZNG ili HV ..

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 14:24   |   opcije


Meni je zanimljivo neku pojavu pormatrati s više strana. Tako i ovaj naš rat. Zanimljivo mi je kako ga stranci vide, kako oni u Srbiji, pa oni u Bosni, pa dijaspora, pa curice iz finih kvartova Zagreba, i tak..

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 14:24   |   opcije


Hehe, imam i iskaznicu negdje..

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 14:25   |   opcije


nikad ne reci nikad , svako malo čitaš kako susjedi terorista govore da su bili mirni , tihi i povučeni ...
kako rekoh svi imaju svoj okidač ...

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 14:25   |   opcije


Piše ZNG nešto.. trebala bih ju potražiti

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 14:25   |   opcije


Slažem se da svi imaju okidač, samo je nekomu mekši, a nekomu tvrđi :) A joj...

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 14:26   |   opcije


koju pojavu ?
tebi je život od 1990-1996 pojava ?

pojava je pomračina Sunca ili mjeseca

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 14:28   |   opcije


Ok, izaberi neku opću riječ za rat. Događanje.

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 14:30   |   opcije


koja je razlika ako sve dovede do ubojstva ..i jedan i drugi meki i tvrdi ..brži i sporiji su ubojice
znači i ti si ubojica , kao i ja jer je to u nama ....i samo je razlika kad će izaći ..
po tebi nama je to izašlo ..tebe je spriječila bolest ...( nadam se ništa opasno , ali je dugo trajalo od 1991-1995)

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 14:31   |   opcije


što fali ----- rat ...

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 14:32   |   opcije


Tako je..

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 14:33   |   opcije


Kratko sam bila bolesna, a onda sa sljedećom turom nisam mogla ne znam zašto, da bi nakon nekog vremena povukli tu moju jedinicu jer su ih otkrili, gađali i jednog koknuli. Dalje nisam više bila voljna.. prošlo me je..

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 14:35   |   opcije


Ali sam proučavala onu paučinu koju su bacali iz aviona, recimo.. chemtrailse

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 14:37   |   opcije


i što je bila paučina ?
ajmo jedno stručno iz prve ruke ..

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 14:42   |   opcije


Tada nismo skužili, pretpostavljalo se da služi za ometanje signala radara..

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 14:48   |   opcije


dobro bile su razne priče od bojnih otrova ma dalje ..ali što je bio sastav , matrijal .. netko nešto rekao od zarobljenih pilota
za ometanje signala radara morao bi biti nekakav metal koji odbja signal ili nešto što upija a ne reflektira tkz stelth tehnologija .. sumnjam da su to imali u JNA
a druge ručne PZO rakete se toplinski navode i mamci koji se ispaljuju samo n stvaraju veću toplinu od aviona ..

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 14:56   |   opcije


Bilo je nešto bez veze, neki polimer, čini mi se poliamid, ne sjećam se.. i najlon je poliamid.. velim da se nagađalo, nije mu se našla nekakva svrha

Autor: Cococh-Anel   |   05.08.2016. u 15:05   |   opcije


eto to je svrha ..:) da nas zajebavaju ...i da mi upotrijebimo naučne resurse da otkrijemo što je ..
rekao bi pokojni Biće Mladinić ----Pila naopako ..

pozdrav
over and out

Autor: RI41   |   05.08.2016. u 15:09   |   opcije


isuse
slušaj

Autor: djuro22000   |   05.08.2016. u 19:02   |   opcije


Dodaj komentar