Prvo Lanena, za njom Koke..sad i Mai :)))
Za riknut.
Stranka "pametno" i Mai kao PR.
Vrh:D
23.08.2016. u 15:45 | Dodaj komentar
imaju oko 0,7% podrške za sada
Autor: krelec | 23.08.2016. u 16:01 | opcije
ali mladi su i postoji mogućnost da udvostruče potporu u biračkom tijelu
Autor: krelec | 23.08.2016. u 16:02 | opcije
ah dame i politika
pametno
program onaj u makinji od robe ...
Autor: raky03 | 23.08.2016. u 16:02 | opcije
dakle uz težak i predan rad, uz svakodnevne kontakte sa glasačima oni mogu postići napredak od 100%
Autor: krelec | 23.08.2016. u 16:03 | opcije
to je već nešto
Autor: krelec | 23.08.2016. u 16:03 | opcije
inače mi je super fora i sa snagom ideesa u istri. Od samostalnosti imaju apsolutnu vlast u istri, na državnoj su razini na visokoj cijeni (uvijek mogu dobiti jednog ministra i brdo pratećeg osoblja) a od 14 mjesta na listi za osmu izbornu jedinicu nikada nisu dobili više od tri sabornika.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 16:07 | opcije
kradeze ... je jak za popizdit
.. a oni su nešto i napravili ...mislim za sebe ...
a samo budaletine rade za druge ...
Autor: raky03 | 23.08.2016. u 16:09 | opcije
a nami može bit samo gore ..
a sad ko će bit to i nije bitno ...
... ovi do sad su pokazali toliku nesposobnost da je to za plakanje
Autor: raky03 | 23.08.2016. u 16:11 | opcije
moš ti bit pametan za popizdit
laprdat jezikom koliko te volje ..
činit račune ... imat planove ... ono mislit najbolje
i sve ti je to za kurac ...kad nema para ... nema love ... nema zapošljavanja ..mlade snage biže priko grane
... obećanje ludom radovanje ... svi su oni isti .pa kako se zvali ..
... a birači .. šta ćeš birat ko če te zajebavat sljedeći godina ... a sve je to riješemo tamo negdi na zapadu ..
.. oni će dobit kesu ..dilit ka po narukvici ...a narodu zna se ... obečanje ..obečanje
ali imate šansu promjenit nešto na bolje ... kako ne
Autor: raky03 | 23.08.2016. u 16:18 | opcije
nema janka karamarka
sad neki novi ... ka rezerva s klupe ...
Autor: raky03 | 23.08.2016. u 16:31 | opcije
kako bi bilo začudno kad bi boža imala svoj stav o nečemu (nekoj temi,d ogađaju etc) jer to bi onda značilo da bi dotična napisala i blog o tome tj. pretočila svoje mišljenje i misli o nečem? ovako, ona nema mišljenje o temi ili događaju, ali obavezno ima mišljenje o ljudima koji imaju mišljenje! ha ha bilo bi zanimljivo da već nije dosadno...deja vu!
Autor: mai_sarai | 23.08.2016. u 16:58 | opcije
Još se meni i moglo dogodit da nekaj dobrog velim za Pametno, dobri su ali mali zasad, ali Lanenoj? Kad?
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 18:43 | opcije
Hahaha
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 18:54 | opcije
Sam vi dajte cure.
Ipak je pocela predizborna kampanja. Red je da i mi aktivno sudjelujemo.
:-*
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 18:56 | opcije
Ja bum ovaj put (iznimno ;) ) glas dala vjerojatno HDZ-u.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 18:57 | opcije
A nije iskljuceno da ce me kopipejstovi navesti da promijenim misljenje.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 18:57 | opcije
Stranka "pametno" zvuci..
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 18:59 | opcije
Ljude bi trebalo kazniti za takva imena bilo cega. Tak i Hrast..
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 19:00 | opcije
Jos je Bandic najmudriji..dobro da nije AAbandic Milan :)
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 19:02 | opcije
Ovima bi pametnije bilo da su " A pametno?"
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 19:03 | opcije
Ehehe
Apametno..
Heheh
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 19:03 | opcije
Bome..taman. Apametno.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 19:03 | opcije
Gibam.
:-*
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 19:04 | opcije
Baš sam si danas mislila kako bih mogla glasati za Pametno. Oni ćew na ovim izborima sigurno ući u Sabor i glas neće biti bačen. A to mi je važno. Toplo se nadam, iako nije jako vjerojatno, da oni odnesu dovoljno glasovi kako mi mogli utjecati na važne odluke.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 19:10 | opcije
HDZ bi se onda trebao preimenovati u ADZ. Ionako se tako izgovara.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 19:15 | opcije
Puljak je ok dečko.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 19:18 | opcije
A tko je trenutno zvijezda u ADZ-u? Plenki?
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 19:19 | opcije
Nedavno sam čitala dobar članak o autoritetima. Kad nekog priznamo za autoriteta, onda mu dajemo dio svoje moći. Dalje sa mzaboravila.. možda imam tekst, ček
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 19:20 | opcije
Pa kaže.. da i ja dodam svoj cp:"Često se zna dogoditi da ljudi koji imaju izuzetno puno znanja i iskustva osjećaju nesigurnima upravo zato št osu svjensi krhkosti znanja i zato što sumnjaju u važnost ili interpretaciju svojih iskustava. A s druge strane, oni koji nemaju znanja i nisu kompetentni postaju autoriteti drugima samo zato što se postavljaju kao autoriteti - svpojim nastupom, tonom glasa, rečenicama koje izgovaraju .."
"autoriteti su nam nužni u vrijeme odrastanja i adolescencije jer nemam dovoljno životnog iskustva, no mnogi ljudi u svojim glavama doživotno zadrže to fiktivno mjesto, pijedestal na koji se svako malo popne netko drugi - svećenik, pisac, psihijatar, mentor, prijatelj, Karamrle, Plenki.."
ovo je cp od Tomica Šćavina, psihologinja.. "Sensa" časopis
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 19:27 | opcije
Mislim, nije baš doslovni cp
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 19:28 | opcije
A to koliko je opasno predati se autoritetima pokazala su istraživanje 1961-63
vidi linkić
http://drustvo-psihologa-kzz.hr/index.php/clanovi-pisu-o-/37-clanci-clanova
/66-utjecaj-autoriteta-na-ponasanje
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 19:31 | opcije
Zanimljiv taj Sensa.. netko ga kupilo na moru
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 19:39 | opcije
Ima smisla.
Sve "novake" u našoj politici bih svrstala u kategoriju ljudi koji misle da puno znaju.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:01 | opcije
A autoriteti? Kajaznam. Ne dozivljavam politiku tako. Vjerujem da svi koji se požele baviti politikom krenu dobronamjerno.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:06 | opcije
Mutacije se pokažu kasnije. Sustav čitav treba biti ustrojen tako da mutacijama ne dozvoli da se razviju.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:06 | opcije
A ideju da svake godine izbore minira neka nova, no name grupica ljudi smatram uzasnim gubljenjem vremena. Koje nam je važno trenutno. Mislim da moramo iskoristiti prednost koju imamo.
Sad...da li je moguce da netko namjerno ne želi da iskoristimo tu prednost koju imamo (pred zemljama i regiji)?
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:08 | opcije
To bih smatrala veleizdajom.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:09 | opcije
A vjerujem da je izgledno.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:10 | opcije
Zato je svaki takav glas (koji ce mozda dovesti do paralize jos godinu ili dvije)..dao Bog da je samo bačen.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:11 | opcije
To je kao..kajaznam..utrka u kojoj vodiš i netko ti nakon 50 metara izuje tenke.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:12 | opcije
Možda sam u krivu ali mislim da mi sami sebi izuvamo tenke.
Gledam to i niš ne mogu. A dio sam tima koji ce morati bez tenki do kraja.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:13 | opcije
Sve zbog nečijih dobrih namjera.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:14 | opcije
Znate da bauljam okolo stalno...
VJERUJTE mi da smo u prednosti.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:15 | opcije
Što je dobro za našu stabilnu budućnost i budućnost naše djece.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:15 | opcije
Ne bacajte glasove.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:18 | opcije
Imamo dvije koliko-toliko provjerene opcije. Znamo im mane i prednosti. Poštujmo barem to svoje znanje..jebemu.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:20 | opcije
Muke ti napisati ovo što je Mai pejstala. Muke ti napisati bilo kaj..majkumu.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:20 | opcije
Slušam Sinčića neki dan (i njega je Mai slavila)
Bokte..šarlatan koji se valjda voli gledati na televiziji. Pojma nema.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:23 | opcije
Politika nije romantična. Ni revolucije nisu romantične.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:24 | opcije
Pliz..ne izuvajte mi tenke:)
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:25 | opcije
Slažem se da mi imamo za praf dvije opcije. ALi eto, MOST je iznenadio, iako mislim da je on zaravo zato i smišljen da pokupi ove neodlučne i izgubljene.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:26 | opcije
Abebe Bikila je pobijedio na olimpijskoj maratonskoj utrci
trčeći bos
Autor: perce | 23.08.2016. u 20:26 | opcije
Sinčić je anarhist, ne želim da mi takav bude glavni.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:26 | opcije
Poštujmo jedni druge. To je sve kaj nam trenutno treba za vjetar u ledja.
Uz spoznaju da politika nije romantična i da papir i tv ekran trpe svašta.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:27 | opcije
A kad bi bilo više manjih stranaka, prisililo bi ih da se u Saboru nekaj i dogovore.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:27 | opcije
Hrvatsku ipak čini narod, a ne šačica političara. Na nama je odgovornost. Dok se mi ne probudimo, nit politika ne bude dala bogzna kakva rješenja. To je Puljak dobro rekao.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:29 | opcije
Tragično bi bilo da za dvadeset godina skužimo kako smo unovih par godina propustili priliku ono..generacija života.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:29 | opcije
Ma..trebaju nam 2 stranke.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:30 | opcije
Jedna malo jača i druga kao moćna opozicija.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:30 | opcije
Treba ih malo protresti da se ne uspavaju.. nek bude polaritet
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:31 | opcije
I strateški dobro posložena i nadzirana ministarstva.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:31 | opcije
Ja ću u politiku kad odem u penziju. PA mi usfali društva.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:32 | opcije
Ludo je ovo kaj radi ekipa koja preko noci nikne. Preludo.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:32 | opcije
sve će to bit moguće kad jednom majka rodi nepotkupljivog političara
Autor: perce | 23.08.2016. u 20:33 | opcije
Smutljivci i mutikaše :)
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:33 | opcije
Sirotinja smo u glavi. Jeftini.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:33 | opcije
Nitko nije nepotkupljiv Pero.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:33 | opcije
Jedino kaj puno vise truda i znanja treba da ne bi trebao potkupljivati nekog.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:34 | opcije
I sredstava:)
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:35 | opcije
to i govorim
Autor: perce | 23.08.2016. u 20:35 | opcije
Koja nam posauga siva ekonomija.
Jer nam je kratkorocno tako lakse.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:35 | opcije
Ima ih, Ja znam jednog.. nije se dao umočiti. Samo taj je pomalo svetac.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:35 | opcije
linić je bio guba, on je imao snage i petlje uvesti reda. Zato ga i maknulo.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:37 | opcije
Zato ja popizdim kad svake godine netko "slavi" novinski članak.
Mai nadrapa zato kaj ona svake godine iskopa neku takvu romanticnu opciju..
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:37 | opcije
Ma..nije kriv samo onaj koji prima mito. Bemu.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:37 | opcije
Pa nek slavi, ne možeš ti to razumejti kad nisi romantična..
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:38 | opcije
Kriv je jednako i onaj kojemu je palo na pamet dati.
A najlosiji je sustav koji to dozvoljava.
Sustav smo mi:)
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:38 | opcije
Rekla si - potkupljiv.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:39 | opcije
Isti vrag.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:39 | opcije
PA to i govorim, mi smo Hrvatska, ti, ja, i još tako 4 milijuna
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:40 | opcije
Linić je direktan grobar firme u kojoj sam radio skoro 30 let
toliko
Autor: perce | 23.08.2016. u 20:40 | opcije
Treba biti kritična masa, bez toga baš i ne ide, osim od samog vrha, ako je vrh toliko moćan. Što nije.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:40 | opcije
Iako bi "potkupljiv" moglo znaciti i "ambiciozan":) na malo uvrnut nacin.
Recimo "korumpiran"
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:41 | opcije
Ili sklon korupciji.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:41 | opcije
Govorim o Linićevim kvalitetama.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:41 | opcije
a firma je bila treći izvoznik u državi
sve je bilo plaćeno prije nego se proizvelo
Autor: perce | 23.08.2016. u 20:41 | opcije
Ja bih rekla da je "sklon korupciji":)
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:42 | opcije
kvalitete u službi bogaćenja
njega njegovog kuma (vlasnika propale firme)
i ekipe koja je također umočena (hypo banka je potiho nestala)
Autor: perce | 23.08.2016. u 20:43 | opcije
Je baš super bi bilo kad bi imali dvije stranke,ko ameri ,pa se oni ionak dogovore kaj budu s državom ,novcima,zakonima,itd (Čitaj -interesima ili interesnim skupinama).
mislim lakše se dogovorit kad su dvije skupine nego kad ih je 52.
Jel možda drukčije kad u veću stranku utope ljude kao Šustar ili Jakovina ,Podanike ili samoproglašene sveznalice ili kaj ja znam kaj ,ali 110 % netalentirane ljude koji uništavaju sve oko sebe.
s druge strane te male stranke imaju početno dobre namjere ali ih pojede ego i krivudanje puteva dobrih namjera.
Neda mi se više trkeljat ,ja bih najrađe malo stare dobre anarhije.
Mislim da je ona smislenija nego 25 godina kaljenja demokracije u Hrvatskoj.
Jel vidite di nas je to dovelo ?
Autor: djuro22000 | 23.08.2016. u 20:44 | opcije
"Svece" treba u inspekcije i sudstvo.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:46 | opcije
Anarhija.
Ajme:)
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:47 | opcije
Hehe, ja sam bila inspektor neko vrijeme. Tad se to zvalo nadzornik. Toliko sam bila svetica da sam morala otići.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:48 | opcije
Misliš na radničko samoupravljanje?
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:48 | opcije
Pa i sad postoji nekakav čudan oblik radničkog samoupravljanja u državnim firmama, barem se meni tako čini. Kapitalizam je stigao u privatne firme samo.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:49 | opcije
Nadzornica Koke..
:)
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:49 | opcije
Samostalna nadzornica. To je kao viši inspektor.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:49 | opcije
Ne znam jesu li vratili stare nazive.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:50 | opcije
Mogu mislit kak si pegl-pegl..
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:50 | opcije
Samo profesionalno. Ni više, ni manje.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:51 | opcije
:)
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:52 | opcije
Vjerojatno u nekom ludom vremenu..
Sad smo spremni za takve stvari.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:52 | opcije
lopove bi trebalo za inspektore
oni sve kuže kako
i da poduče suce di rebnut i kako
Autor: perce | 23.08.2016. u 20:53 | opcije
Hehe, a imam veze i sa sudstvom. Eto, dvostruka svetica :)
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:53 | opcije
Tuzno mi bude ovdje gledati kako malo vjerujemo u sebe. Sebe kao narod.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:53 | opcije
Kolektivni nedostatak samopouzdanja..
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:54 | opcije
ma koliko mi tu mantrali ipak je dvostranačje nauspješnije u modernoj demokraciji. Iznimaka naravno uvijek ima. čak i tamo gdje je predsjednički sustava vladasti nema dvadeset starnaka. Naše dvije velike stranke ipak imaju infrastrukturu i koliko toliko uspostavljene kontrolne mehanizme. Kada bi se prepustili desecima novoosnovanih stranaka tek bi onda nastao raspašoj.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 20:54 | opcije
A bas smo lijepi i pametni. I svasta prosli.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:54 | opcije
Da, i meni je to žalosno, klanjamo se pred svakim strancem, i pred stranjskim glupostima. Neki kompleks malog naroda.. valjda
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:54 | opcije
A gle nas na olimpijadi, i raznim natjecanjima.. možemo mi
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:55 | opcije
Pa da.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:55 | opcije
A Srbi u timskim sportovima bolji..
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:56 | opcije
Kahm..
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:56 | opcije
ma u državnim firmama su kolektivni ugovori gotovo kao u socijalizmu. Da bi dobili glas politikanti u politici su potpisivali sa sindikatima sve što su ovi htjei samo da dobiju koji glas viška.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 20:57 | opcije
Pero, jedan genijalac, moj kolega, rekao je da je on mogao završiti ili kao kriminalac, ili u policiji. Pa je izabrao ovo drugo. To su takvi adrenalinski tipovi. Ne mora biti prvo lopov, ali treba imati nešto 'mangupsko', ne znam bolju riječ.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:57 | opcije
Velim ja (mala i slaba) da trebamo iskoristiti prednost.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:57 | opcije
i zato su mnoge firme u komi bez obzira na gotovo monopolističku poziciju na tržištu.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 20:57 | opcije
Haha, uopće me ne čudi ovo s kolektivnim sportovima, gle kolektiv - blog :) Jedva na hrpi dvoje-troje :)
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 20:58 | opcije
nisu srbi bolji u timskim sportovima. Pa u najmoćnijem i najmnogobrojnijem nogometu smo za njih druga galaksija.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 20:58 | opcije
I objektivno vjerovati i pomagati, ne obožavati i slijepo slušati.
Tad bi prestala i nebulozna obecanja.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 20:59 | opcije
na jajnik mi ide ovo naše samopljuvanje koje je postalo gotovo nacionalna disciplina. Istina da je moglo biti bolje, a jednako tako je istina da će uvijek moći biti bolje.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 21:00 | opcije
Kladim se sad da je vaterpolo njima stvar nac.interesa.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 21:00 | opcije
Ok, ali kako to postići, kako razvijati svijest kod ljudi? Čini mi se da ide u drugom smjeru, nekako je sve surovije, ljudi se okreću k sebi..
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 21:01 | opcije
Bokte..to je k'o da nas pobijede na svjetskom natjecanju iz..kajaznam..hrvatskog:)
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 21:02 | opcije
Ne pošujemo jedni druge.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 21:02 | opcije
Eto, kao narod imamo problem s autoritetima. Jer smo još u pelenama, ajd, u pubertetu.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 21:02 | opcije
Hejtaju katolici ateiste, ljevacu dešnjake, plavuše crnke..bla.
Ne poštujemo se.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 21:03 | opcije
Policija je klub netalentiramih i ne dobrih.
ajel znate ono kad nekad davno trgovac dođe u gradić ;pa vidi bakicu da sjedi ispred kuće,pa je upita :"bako ,ima li ovdje lopova".
A baka kaže-"nema sinko ,nema ,svi otišli u žandare i fiškale"
Autor: djuro22000 | 23.08.2016. u 21:03 | opcije
pomeli smo konkurenciju u okruženju (srbija, Bosna, Slovenija), i to su napravilie privatne kompanije gdje vlasnici odlučuju. Treba još poraditi na državnim tvrtkama, brdo toga prodati, i sve će biti o.k. Iako sasvim sigurno znam da nekima ama baš nikada neće biti o.k.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 21:03 | opcije
Jel to zato što smo ponizni katolici? Vjerojtano i to ima utjecaja.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 21:03 | opcije
I tako krenemo u raspravu. Pljuvanjem.
Normalno da niš konstruktivno nemre niknut.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 21:04 | opcije
Slažem se da dok kapitalizam ne uđe u državne firme, ne bude sreće. Jedino se bojim pretvorbe kakvu smo već viđali, dase firma uništi zbog - lokacije zemljišta. Zapravo, sad vjerujem da su ta vremena prošla.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 21:05 | opcije
I židovi su ponizni. I budisti..
Poniznost je vrh..ako mene pitaš.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 21:05 | opcije
Khm, ja vas poštujem, i nadam se da se to osjeća.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 21:06 | opcije
Blože mi prosti, ali mi se čini da ima nekaj jako uvrnutog u katoličanstvu. Možda celibat. I te nekakve čudne moralne norme. Samo razmišljam na glas. Treba dozvolit svećenicima da se žene, ne budu manje sveti..
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 21:07 | opcije
I ja vas poštujem. Što ne znači da neću reagirati ako mislim da ste u krivu:)
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 21:08 | opcije
nikako ne shvaćam nekoga tko neprekidno zvoca, ništa mu ne valja, svi su mu političari lopovi, a nikada nije pokušao ništa promijeniti. Nikome nije zabranjeno učlaniti se u stranku, osnovati svoju, raditi što god poželi u okvirima zakona, i onda izvolte. Mijenjajte, popravljajte, dograđujte.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 21:08 | opcije
nije problem u reakciji, nego - kakva je reakcija :)
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 21:09 | opcije
jebiga coco pa nije celibat oduvijek, čini mi se tek od negdje sredine 16. stoljeća
Autor: krelec | 23.08.2016. u 21:09 | opcije
Istinski dobrovoljni celibat je sigurno moćna furka.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 21:09 | opcije
Dobrovoljan..
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 21:10 | opcije
moguće da bi to dobro shvatio da su te npr. političari okrali
meni nije žao što te nisu
ali zato i razumijem da ne možeš shvatiti, Kre
Autor: perce | 23.08.2016. u 21:10 | opcije
Krelec, pa ne možemo sami sve funckije na ovom svijetu obavljati, moramo oviditi o drugima, pa i političarima. To kao da nisam zadovoljna kako mi je netko popravio auto, pa mi ti veliš - popravljaj si ga sama. Neću, ne mogu, nisam stručna, ali sam spremna platiti.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 21:10 | opcije
Filozofska je to brija. Odricanje zbog nekog uzvisenog cilja je baza katolicanstva.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 21:11 | opcije
i pošten čovjek koji se opredjeli za politiku
vrlo brzo bude odstranjen ( opasan je)
Autor: perce | 23.08.2016. u 21:11 | opcije
Ok, samo taj koji se odluči na celibat nek mi ne pripoveda o tomu kakv moj seksualni život treba biti. Za to nije kompetentan kako god okrenem.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 21:12 | opcije
Isus se odrekao..hm. Besmrtnosti?
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 21:12 | opcije
da koko možeš biti nezadovoljna popravkom auta, ili uslugom trgovca, ali malo je čudno nakon toga na sav glas vikati cijeli život kako su svi automehaničari ili trgovci lopovi.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 21:12 | opcije
Da, i ja mislim da za biti političar trebaš određenu debljinu kože, najblaže rečeno.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 21:13 | opcije
u politici isto imaš mogućnost izbora kao i svagdje, fala bogu na mogućnosti.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 21:13 | opcije
Ma..religije su fora.
Samo ih učine strašnima.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 21:13 | opcije
Kre, zašto to netko ne bi govorio ako mu se tako čini? SAd ti druge ispravljaš..
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 21:14 | opcije
:)
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 21:14 | opcije
jedino što istinski valja je mogućnost. Daj mi mogućnost a za ostalo se moram sam pobrinuti. Isto važi za svakoga.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 21:14 | opcije
Religije su biznis, to je moje skromno mišljenje. Biznis sa uzvišenim ciljem. Koji se ponekad i postiže.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 21:15 | opcije
Kre je oportunist:)
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 21:15 | opcije
Kak se "lijepo" veli oportunist?
Ja za sebe mislim da sam oportunist...a nekak bih da dobro zvuci:)
poduzetan?
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 21:17 | opcije
Država bi trebala biti ta koja daje - mogućnost, tj. ima utabane staze po kojima onda voziš neki biznis, ili aktivnost. I ne hiće ti balvane pod noge, i mijenja prometne znakove usred vožnje.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 21:17 | opcije
zato koko jer je nemoguće da su igdje svi isti, pa to važi i za politiku. Neuređenost sustava generirala je mnoge nepravilnosti, pa i lopovluk, ali dogradnjom sustava mogućnost lopovluka u politici je višestruko umanjena u usporedbi sa prije desetak godina. Daljnjom dogradnjom postignut ćemo standarde kao i ostale zapadne demokracije. Zato to razdoblje tranzicije nije lako ni za jednu postsocijalističku zemlju.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 21:17 | opcije
Ambiciozna i poduzetna;)
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 21:17 | opcije
A kaj nije oportunist onaj tko ide 'niz rijeku', linijom manjeg otpora?
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 21:18 | opcije
I romanticna:))
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 21:18 | opcije
u tome i je problem
nemaju svi jednake mogućnosti
točnije, nisu im pružene
poznanstva i politička podobnost diktiraju uspješnost u poslovanju (čitaj plaćanja)
mnogobrojni poduzetnici upropašteni su jer im se nije plaćalo
a o dodječjivanju poslova bolje da i ne pričam
Autor: perce | 23.08.2016. u 21:19 | opcije
Nope. To je kad koristiš prilike bez obzira na principe neke..bla.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 21:20 | opcije
dodjeljivanju*
Autor: perce | 23.08.2016. u 21:20 | opcije
PA i jesi romantična, samo nekako sramežljivo :)
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 21:21 | opcije
perce poduzetnik je sam dužan osigurati plaćanje, a za to danas ima brdo in strumenata. A bome su mnogi poduzetnici potrčali sto na sat u poslove kojima nisu dorasli, a jedna od doraslosti je i znati naplatiti svoja potraživanja.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 21:21 | opcije
biti poduzetan je dobro a oportuno "ponasanje" je negativna osobina.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 21:21 | opcije
Pa da, prilagođavaš se, ideš oportuno, ne ideš kontra..
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 21:21 | opcije
na kraju balade za svako dugovanje od strane države može prodati banci uz određen diskont (factoring)
Autor: krelec | 23.08.2016. u 21:22 | opcije
Ides prema cilju.
Koji opravdava sredstva:)
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 21:22 | opcije
Eh, kak može biti negativno kad oportunisti u pravilu prolaze bolje. To je način preživljavanja, koji poštivam :)
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 21:23 | opcije
Ne znaju ljudi.
A to bi drzava trebala malo..da se dobro zna gdje su agrncije koje ti mogu pomoci. Npr.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 21:23 | opcije
Al vele da je lose..
Kajaznam.
:)
Gibam ljudi.
Cmok! Budite zdravi i veseli.
Autor: bozicnica | 23.08.2016. u 21:25 | opcije
moramo svi skupa shvatiti da poduzetnik nije lopov, da je normalno bankrotirati, da je normalno ponovo pokušati. Meni je stvarno žao što barem dvadesetak posto mladih ljudi po završetku školovanja ne pokušaju nešto sami. Koliko samo jedan mlad arhitekt na primjer mora biti neambiciozan i zaposliti se u uredu državne uprave na izdavanju građevnih dozvola na primjer.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 21:25 | opcije
možda će vas iznenaditi (mene zaista i je)
radim u firmici koja gotovo sve izvozi
i nije rijedak slučaj da i Nijemci, Francuzi i još mnogi drugi također neredovito plaćaju
i da ih se treba ganjati mjesecima a ponekad i godinama
a kako li je tek sa našima ovdje /sudstvo i državni aparat službuju samo za odabrane)
Autor: perce | 23.08.2016. u 21:25 | opcije
pozz :)
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 21:26 | opcije
nisam preveliki obožavatelj tih nekih koji stalno idu nizvodno. U svemu mora biti granica preko koje se ne ide. Makar to netko zvao i principi.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 21:27 | opcije
Ja sam još davno bila za to da sve naplate idu preko banaka, ili financijskih kuća, jer banke imaju sve mehanizme. Ne mora i ne može svaki privatnik imati cijeli pogon za utjerivanje dugova.
Autor: Cococh-Anel | 23.08.2016. u 21:27 | opcije
moramo se svi skupa napokon kloniti i te naše vječne politike traženja alibija. Tipa, uh kaj sam sve mogao da me nije stari zajebal, e kaj bi ja sve da mi šef nije pička, koje sam ja sve faksove mogao završiti da su moji imali love. Jebi tu priču. Svi smo došli do kuda smo mogli, a podržimo mlade da odu dalje i sve pet.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 21:30 | opcije
mladi nam i odlaze dalje, Kre
moj sin već bira di će za godinu dana kad završi fax ( u koju starnu zemlju)
Autor: perce | 23.08.2016. u 21:31 | opcije
pa i idu sve naplate preko banaka ili fine, ali dužnik nije uvijek u stanju platiti (ili iz nekog razloga neće) u roku navedenom na fakturi ili ugovoru. To onda postaje problem i potražitelja.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 21:31 | opcije
stranu*
Autor: perce | 23.08.2016. u 21:32 | opcije
pa nek idu perce. Nikada nije bilo lakše nego danas otići van. naučit će nešto, a siguran sam da će se mnogi i vratiti. Nije ni kod susjeda trava baš tak jako zelena. U to sam sto posto siguran.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 21:33 | opcije
super ti je odgovor
Autor: perce | 23.08.2016. u 21:34 | opcije
bogu fala da ne idu više kao gastarabajteri bez škole, bez poznavanja jezika. Od polovine šezdesetih pa do sedamdesetih preko 300 tisuća ljudi je otišlo trbuhom za kruhom bez škole radeći najteže poslove, a mnogi nikada jezik nisu ni savladali. Danas ipak nije tako.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 21:35 | opcije
a bit će i više zraka za zlatnu mladež
i turiste
Autor: perce | 23.08.2016. u 21:37 | opcije
svi ti mladi kad odu van sigurno ne očekuju da im tamošnji predsjednik vlade osigura posao, sigurno ne zasjedaju na kavi za vrijeme radnog vremena, isto tako nisu ni na iskrici dok radni sat otkucava. I to im tamo valja, a kod nas su kao izrabljivani.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 21:37 | opcije
Ja nikad neću svojoj djeci savjetovati da idu u poduzetnike.Ne u ovoj zemlji.
I onaj tko misli da će uspjeti svojim radom ,znanjem,poštenjem ,a da nema vezu u državnoj firmi, je ili genije kalibra -Rimac ,ili idiot.
Autor: djuro22000 | 23.08.2016. u 21:40 | opcije
ma kako god može biti bolje uvjeren sam da kod nas nije ni izbliza toliko slabo koliko sami o tome drvimo i pljujemo ama baš po svemu. Nitko koga znam, a tražio je posao, nije bez posla i kakve takve egzistencije. A bome se pomalo i javlja ozbiljniji nedostatak radne snage u mnogim segmentima.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 21:40 | opcije
shvati Kre
negativna selekcija vlada u našem društvu
u takvim okolnostima svaki sposoban čovjek prijetnja je mediokritetima koju su na pozicijama
nema te konkurentnosti koja bi pokrenula zamašnjak u smjeru koji svi priželjkujemo
Autor: perce | 23.08.2016. u 21:40 | opcije
na stranu malobrojni uspješni poduzetnici i strane firme koje posluju kod nas
Autor: perce | 23.08.2016. u 21:42 | opcije
njih je ipak premalo
Autor: perce | 23.08.2016. u 21:42 | opcije
pa jebiga perce, najnormalnije je da uhljebljeni nesposobnjaković brani svoje interese kako god može. Ali uhljebljeni nesposobnjaković nikada neće biti uspješnije od ambicioznog i pametnog mladog čovjeka. A sustv se pomalo zatvara i gotovo se već u cjelosti znaju pravila igre.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 21:45 | opcije
danas već postoje mnoge mogućnosti, ali mislim da smo svi skupa previše inertni, bojažljivi da bi pokušali. A meni se bome više niti neda. Star sam.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 21:46 | opcije
dovoljno smo stari da znamo da je potrebna smjena generacija
budu li potrebne samo dvije da nam krene
možda ćemo i zadržati nacionalni identitet u državi za koju su mnogi položili svoje živote
Autor: perce | 23.08.2016. u 21:47 | opcije
svi jebu mamu uhljebima, a kad se raspiše natječaj za državnu službu tisuće traže vezu da udome ljubimca. tako to malo naopako radimo i gotovo sve drugo. pravda i istina, ali ne baš skroz kad sam ja u pitanju.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 21:48 | opcije
ma ide sve to perce, pa moje klinke više nemaju blage veze kaj je to šljaka od 6-14. nemaju pojma kaj je to gablec u menzi, nemaju blage veze kaj je k-15 i slična sranja. rade gotovo kao i sav ostali svijet. Ima samo jedna mala pizdarija. radit baš i nije najbolje na svijetu, al mora se. Jebat ga.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 21:50 | opcije
jebat ga...
šta je, tu je
nadam se da će mladi okrenuti priču
i oni će imat djecu
Autor: perce | 23.08.2016. u 21:51 | opcije
a i ja nakon trideset godina staža peglam po deset sati dnevno na nogama svaki dan
i falim bogu što uopće imam priliku
Autor: perce | 23.08.2016. u 21:52 | opcije
to je prema mom sudu i jedini ispravan stav, cijeniti priliku i pokušati je što bolje iskoristiti.
Autor: krelec | 23.08.2016. u 21:56 | opcije
naučiš to cijeniti kad te tri godine nitko ne želi niti pozvati na razgovor za posao
a naučio si raditi
Autor: perce | 23.08.2016. u 21:57 | opcije
vidim društvo da ste se vi kroz diskusiju dotakli i upravo potvrdili sve ono što je pametno reklo što će biti (jer više neće biti kako je bilo)! još samo da opredmetite tu svoju pamet koju ste sada iskazali (i radišnost, i poštenje etc) na izborima i izaberete upravo takve a ne onakve kakve ste birali zadnjih 25 let? osim bože, koja drugačije ne zna. al bilo bi čudno da ona zna drugačije, pa ona zna znanje i sposobna je upravo za ovo! kao i svi takvi. no ima nas i onakvih, pametnih, sposobnih, bez rođe, veze i pozanstva. eto ja tri puta dobivala posao preko natječara...u školi, u općini i u lutriji! tko ne vjeruje, može provjerit! reklo bi se uhljeb do uhljeba od posla...al što ćeš, ima nas koji pošteno radimo i nakon 40 let. a što se naše djece tiče krelče btw moja doktorica znanosti, rođena zagrepčanka pa nemre dobit posao u zegeju koji je postao bosansk-hercegovačka provincija, a druga radi vani), meni ih je žal....jer rade od jutra do sutra. istina, vani dobro žive al jadan je to život kad ti radiš cijeli dan...ja ih zovem...mravi. rad je važan čovjeku al ne izrabljivanje čovjeka po čovjeku.. e tu sam ne maksist, već lenjinist...svakom prema potrebi i svakom prema mogućnosti! da je svijet tako sazdan bio bi humaniji, ljepši i...ha ha...vjerjatno smijšan svima vama koji ste se roditi prije 30 let pa za bolje ne znate!
Autor: mai_sarai | 23.08.2016. u 22:22 | opcije
najbolje bi bilo iskazati povjerenje nekima tamo koji teorijski sve znaju bez ikakvih ostvarenja u praksi. Baš kao da programi i teorija velikih stranaka govori samo o tome kako će nas sjebati. I tako iznova svake četiri godine. I da, poprilično me razveseli teorija o stvaranju novih vrijednosti i uređenju društva od onih koji u životu nisu ni krasan kurac stvorili, a pogotovo ne uredili.
Autor: krelec | 24.08.2016. u 9:09 | opcije
demokracija zapadnog tipa sigurno nije najbolje društvo ako gledamo teorijski kakvo bi moglo biti, ali u praksi još nije smišljeno bolje i funkcionalnije. Ne treba biti doktor znanosti da bi se to zaključilo, nego je samo potrebno otvorenih očiju sagledati svijet oko sebe.
Autor: krelec | 24.08.2016. u 9:13 | opcije
mai i u iz ovog tvog komentara izvire netrpeljivost. Što bi trebalo značiti to da je tvoja kći rođena zagrepčanka? Zar bi zbog toga trebala imati prednost pri zapošljavanju? I moje su kćeri rođene zagrepčanke, pa što sa time. Same su si našle posao, jer nikada nebi ni malim prstom maknuo da ijednoj od njih pokušam naći posao preko neke veze, a takvih veza uostalom niti nemam.
Autor: krelec | 24.08.2016. u 9:19 | opcije