you want it darker

pfffff..

danas dobio čestitku...od suda...
tuži me moja bivša za imovinu...razveli se prije dve i pol godine.....
sad..normalo da te to malo razj.....
ono...moram bezecirat advokata prvi put u životu...a malo fali da imam 50...
i nekak se gombam...tumbam ...razmišljam malo..
i ok...da ima osnove i da imam te pare...odmah....

al jebe me jedna druga stvar...

nije stvar u novcima...autu..kući...
stvar je u nama....ja dajem 3/4 za oboje djece...ona za svog sina ništa...i tak...
niti to me ne smeta,,,

smeta me što zna da nemamo.. da joj nemam šta dati...i zna da joj nisam ništa dužan...
i sve to na stranu...ne pravdam se ja nikom...to če biti na sudu...

jebe me da je žena s kojom si disao 25 godina postala tvoj krvolok...
da se sjetiš samo djelića tih godina našeg življenja...sitnih i velikih radosti...
smjeha ,plača ,suza ,zajedničkih obroka ,radova, smrti ,bolnica...operacija.......
svega...
koliko toplih zagrljaja,vrućih ljetnih noči i dobrih dana umire u nama....


sa ovim zadnjem iznenađenjem,a bilo ih je još,umiru te uspomene u meni,nekak se grče i postaju sive ,i kamene,
raspadaju se u blato..
nekak mi je uzeto pol života..ko da sam sjedio pod trulim drvetom i čekao da ostarim..
i čekao ... loša sjećanja....

30.01.2017. u 17:55   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Đukica. Meni je žao što prolaziš kroz sve ovo,
Nije niti drugima bilo lako. Svatko ima svoja iskustva.
Ali. Svojevremeno si se sprdao s nekim ženskim nicovima ovdje. Pamtim.
Ne misliš li, da je to bila posljedica tvog nezadovoljstva ženskim rodom?
I još nešto. Ovdje nećeš dobiti razumijevanje od muškarca. Znači, obraćaš se ženama.
Mnogi su ovdje bili iskreno utješeni od ostalih članova bloga. Mnogi su ovdje dobili dobre savjete od ostalih.
Ali, nisu se ponašali kao ti. Mada, moram priznati, u zadnje vrijeme, nisi više toliko egoističan.

Autor: tihavoda   |   30.01.2017. u 18:03   |   opcije


hm....meni samo nije jasno...kako takve žene nikad ne najebu!? ... Još ih volite i poštujete...i bla. Na onim divnim, razumnim, poštenim ženama se iživljavate. ... brrr...fakat nikad više neću imat posla s muškima.

Autor: PAMELA_007   |   30.01.2017. u 18:08   |   opcije


Djuro...
Pusti neka ona vodi kolo. Sve ide pola/ pola ako nemas nesto predbracno napisano. Ako zeli novac neka procijeni vasu imovinu i neka proda. Onda ce brzo skuzit da to nije da si ti njoj nesto duzan.

Autor: ivan-astalderea   |   30.01.2017. u 18:15   |   opcije


Samo mirno i bez svadje...

Autor: ivan-astalderea   |   30.01.2017. u 18:17   |   opcije


tiha..
ne treba nikom biti žao mene...
i nikad nisam rekao da je nekome tu ili ne tu, lako...
i nisam se sprdao s nikim...pamti....nije sprdačina reći šta misliš,nego je sprdačina nekog namjerno gađat....
ne ...obožavam ženski rod.

ne očekujem razumjevanje...nisam tu radi toga ..samilost prema meni mi se gadi...

al tu sam ovih dana ,,i to me se primilo danas... a o čemu da pišem....?

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 18:17   |   opcije


hm, da. Vjerujem ti.

Autor: tihavoda   |   30.01.2017. u 18:19   |   opcije


pam..možda pogrešne žene imaju posla s krivim muškarcima ..i obrnuto...
a možda se i mi svi povampirimo s vremenom....

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 18:22   |   opcije


"Ali. Svojevremeno si se sprdao s nekim ženskim nicovima ovdje. Pamtim."

hahah zaštitinica svetobablja i ocvalih babetina
Gospođo tihavoda nisam ja niti, muški rod napucao vama kile i zdr. probleme, pa se na muškima mislite iskaljivati ... vidjela kurac na blogu za božić pa joj pozlilo od uzbuđenja hehe

Autor: Spermatozoid   |   30.01.2017. u 18:23   |   opcije


sperm...jesam ti ja ljepo rekao da odjebeš iz moje blizine ?

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 18:25   |   opcije


A tvoja riječ je negdje zakon ?
Daj ,ne zasmijavaj me i ne petljaj se kad te ne spominjem.
Imaš ignore, ako ti nečiji komentari smetaju.

Autor: Spermatozoid   |   30.01.2017. u 18:32   |   opcije


Mogu te uvjeriti da ono za pok. roditelje pamtim i sigurno neću odjebati ako se nađem u tvojoj blizini, baš suprotno.

Autor: Spermatozoid   |   30.01.2017. u 18:33   |   opcije


Đuro se našo pametan meni jebat pok,. mater, gledaj kamo će te to odvesti.

Autor: Spermatozoid   |   30.01.2017. u 18:34   |   opcije


ajb sperm daj me podsjeti
molim te :)

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 18:38   |   opcije


..........dok ne razcistite racune, ni jedno ni drugo necete imati spokoj ............ :(......

Autor: confessing   |   30.01.2017. u 18:39   |   opcije


a de si lepi ?

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 18:42   |   opcije


jesi pobrko nešta ?

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 18:43   |   opcije


Žao mi je. Znam kako to boli. Uzmi dobrog odvjetnika inače ćeš ostati bez gaća.

Autor: CroRanga   |   30.01.2017. u 18:43   |   opcije


ma gaće ću poklonit spermu...nekak mi se čini da to njega zanima..vjerojatno ga rabljene zanimaju...

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 18:45   |   opcije


a sperm,jel se sjećaš kad si spominjao moje dijete ?...
pa ,ako se ne varam ,ja sam tebi obećao da ćemo se srest...
i nije da sam sva ispunio,al se trudim...
ja ti jako volim velke dečke.tak razigrane ko ti....

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 18:59   |   opcije


đuro, to je redovan proces nakon rastave..podjela bračne stečevine..ona će reći svoje, ti svoje, a sud će presuditi..Bilo bi bolje da ste se o podjeli bračne stečevine dogovorili..razgovarali..objasnili i razjasnili, pa solimnizirali ugovor :)

sve što tvoja bivša žena traži, vjerojatno ima pravo tražiti, pa ne vidi razlog zašto to ne bi tražila, a niti vidim razlog da tebe to ljuti :)

Autor: ANERAK   |   30.01.2017. u 19:19   |   opcije


naravno.. muškarci su svinje, onak.. nešt za bar čvrge lupat. Pogotovo ubračeni u pravnim procesima, sutkinje ih tako milo pače i majčinski gledaju, uopće ne sumnjam u pravednu, nepristranu presudu .. a pedro ugl visi.
zar ne? :)
djuro.. traži advokata ili postani kao ja, majka...

Autor: hush_i   |   30.01.2017. u 19:24   |   opcije


Mislim da ti n treba odvjetnik (iskustvo)

Autor: krelec   |   30.01.2017. u 19:26   |   opcije


ane..nemam volje, niti želje pričati o detaljima...
unajmit pravnika i odlazak na sud dva tri puta će biti čista rutina...
nešto malo sam proučio zakone...pa ..mislim da imam materijala za protutužbu...isto materijalnu..
...
ubio me samo taj osjećaj da ti netko želi zgulit kožu s leđa..i tko je to..
netko s kim si djelio dah masu godina...

...

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 19:27   |   opcije


Pa da..jer sutkinje su poznate po tome da su glupe ruralke, koje nemaju znanja procijeniti što spada pod zakon a što ne. Uglavnom...svaka šuša završi pravo i položi sudački ispit :)

Autor: PAMELA_007   |   30.01.2017. u 19:29   |   opcije


fenomenalno mi je kod rastavljenih muškaraca to kaj ih sam raspad zajedništva ne dirne toliko koliko podjela bračne stečevine..

malo koji otac se na sudu, u centru za soc. skrb, bori za skrbništvo nad zajedničkim djetetom/djecom.., ali kad treba dijeliti bračnu stečevinu skaču na zadnje noge. Zašto bi žena bila krvolok ako traži ono što joj po zakonu pripada ?

-nemoj moj komentar shvatit osobno..

npr. moj se bivši muž nije želio iselit iz kuće dok mu ne isplatim polovicu vrijednosti, ali se nije borio za skrbništvo ni jednog djeteta koje je samnom u toj kući ostalo :) Niti je pristao plaćati alimentaciju za oba djeteta :) I ne mislim da je moj krvolok, nego da je usrano govno koje je svoju djecu stavio u nepovoljan položaj, jer sam morala dić kredit da bi njega isplatila.

Autor: ANERAK   |   30.01.2017. u 19:29   |   opcije


nja...uvijek zaboravim dopisati (sarkazam) :)

Autor: PAMELA_007   |   30.01.2017. u 19:30   |   opcije


Ako postoji i najmanja šansa za dogovor možete na prvoj parnici tražiti mirenje i pred mirovnim vijećem sklopiti sporazum o podjeli. Takav sporazum napisan i ovjeren od strane važi kao ovršna ispravan bez dodatnih ovjera. Na sudskom procesu dijeljenja te profitirati jedino odvjetnici.

Autor: krelec   |   30.01.2017. u 19:31   |   opcije


ha krel..
čudno je to..
mi se dogovorimo da se razvedemo,i ona podnese tužbu ??
ja ...ono mislim ..pa sve smo se dogovorili...
e jebi ga...izvisio ja za visinu uzdržavanja za kčer (koja je otišla s majkom)...moj (naš )sin koji živi samnom ne dobiva niti kune ...i tak..
morao plaćat alimentaciju od početka tužbe,iako smo živjeli zajedno još pet mjeseci... i moraš platit uzdržavanje djetetu koje živi s tobom...

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 19:34   |   opcije


Teško je suditi bez poznavanja činjenica (kao što sudeći Trumpa), tako da govorim načelno i iz iskustva

Autor: krelec   |   30.01.2017. u 19:37   |   opcije


ane...
jednom ću ti ispričat sve...
nije niti blizu mainstreama..

sva sreća da su nam djeca velika ...19.5....25...

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 19:38   |   opcije


Sigurno znam da inat samo sjene oboje. Pregrist govno i dirati dalje. A taj i taj nema idealne podjele.

Autor: krelec   |   30.01.2017. u 19:39   |   opcije


Hahaha, gle husicu, jadni muskarci, sutkinje im nisu naklonjene!:)))) Durice, ruzno ti moram rec, al, odrasti! Ja jos uvijek nakon 10 god vodim spor, odvjetnici profitirali, mene izludili....uzela Vecerinku, kostala ko...., trajalo to par godina, tad sam se pribrala, snagu usmjerila na dijete i svoj mir, sin mi magistrirao, a sta rec za bivseg, koji 10god nije vidio sina(u istom gradu zivimo..), duzan 20 000 Evra alimentacije(tajkun), kuce, stanove...

Autor: LancoMa   |   30.01.2017. u 19:39   |   opcije


kome plaćaš uzdržavanje djeteta koje živi s tobom?

-alimentacija je po sudu određen tvoj dio troškova za uzdržavanje (znači, dijete "košta" duplo od onog kaj ti daješ za alimentaciju

Autor: ANERAK   |   30.01.2017. u 19:40   |   opcije


Najoštrije je da jedno smisli podjelu, a drugom da na izbor koji dio hoće.

Autor: krelec   |   30.01.2017. u 19:40   |   opcije


đuro...gle...zakonske obveze i prava često povrijede one, koji se njima ne bave. Sustav te jednostavno tjera da stalno budeš budan. Dakle...evo par smjernica:
1) ako djeca žive odvojeno, tada je tvoje pravo zatražiti reviziju i rekapitulaciju troška uzdržavanja. (proces...ali potreban)
2) Tužbom se zovu sva potraživanja od drugih ljudi/institucija, koja trebaju arbitražu
3) Na tužitelju je obveza dokazivanja osnovanosti zahtjeva tužbe
4) Dobit ćeš..ili si dobio izvještaj što se točno utužuje...a tek na raspravi ćeš vidjeti kojim dokaznim sredstvima to i potražuje
5) tvoj odvjetnik (ili ti) ćeš tada vidjeti koliko to odgovara zakonskim regulama....
6) Davat će se izjave, kojima ćeš nešto pobijati ili tražiti izmjenu
7) Tek kad sud odluči, možeš se žaliti....a možeš i u protutužbu ako smatraš da je potrebno. Tj. tada ti dokazuješ zakonske osnove svojih potraživanja :)

Autor: PAMELA_007   |   30.01.2017. u 19:41   |   opcije


oboje se još školuje?

Autor: ANERAK   |   30.01.2017. u 19:41   |   opcije


Najpoštenije

Autor: krelec   |   30.01.2017. u 19:41   |   opcije


znam krel...al glupo je sad sve pisat..
i nije mi to bila bit,
ovo će se pretvorit u blog sudnicu...
a svi suci...

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 19:42   |   opcije


Slucaj sam stavila u mirovanje, nisam vise imala snage za materijalne stvari....aktivirat ce se kad bude....meni nevazno....a on, hmmmmm, kad ga slucajno i vidim, isooooo, ko zrak, nemogu nikakav osjecaj osjetit, zrak, nista.......cak se ni ne sjetim tog dijelenja zivota...., no ti si frizak, i ja sam grizla u to vrijeme, danas vise ne.......

Autor: LancoMa   |   30.01.2017. u 19:44   |   opcije


Ma jebo sud, tamo gotovo u pravilu svi gube

Autor: krelec   |   30.01.2017. u 19:45   |   opcije


dobro ti krel veli..pregrist govno i dogovorit se..

solimnizacija takvog ugovora kod javnog bilježnika koštat će te manje nego desetak ročišta (odvjetnik po ročištu najmanje 1000kn) kroz sljedećih desetak godina

Autor: ANERAK   |   30.01.2017. u 19:47   |   opcije


karma ti je to,sine đuro, samo karma...koju si na ovaj ili onaj način zaslužio...makar moja želja niš ne mijenja, ipak, poluozbiljno želim ti uspješno plivanje....:PP

Autor: eteerniis   |   30.01.2017. u 19:47   |   opcije


Oprostite na izbivanju, tvoje dijete ?
Svi smo mi nečija djeca, a tvoje dijete je već blizu 20god, znači zrela za nabijanje ... i u čemu je problem ?
Kao da joj želim zlo, a samo želim utjerat' dobro.
Biće ona zadovolj(e)na.

Autor: Spermatozoid   |   30.01.2017. u 19:48   |   opcije


Zakaj mu to govorite kad to nema smisla. Dobio je poziv....sud je otpočeo. Ok..tamo će ga pitati žele li se nekako drugačije dogovoriti. Što ako žena ne želi?? A ona je...uostalom i pokretač procesa! On sad više nemre zaobići sud.

Autor: PAMELA_007   |   30.01.2017. u 19:50   |   opcije


Čovjek se zaista mora zamisliti nad silnim iskustvom ljudi sa sudova ... i ja sam lud, koji u životu se nisam s nikime sudio ???
Monty Python (da ne bude uvijek Alan Ford)

Autor: Spermatozoid   |   30.01.2017. u 19:50   |   opcije


Vidi ovog majke timilene. Od kuda ispade.

Autor: krelec   |   30.01.2017. u 19:50   |   opcije


Pam odvjetnik u pravilu predlaže mirenje. Možda žena prihvati razuman prijedlog.

Autor: krelec   |   30.01.2017. u 19:52   |   opcije


Kaj si se nema od kuda naplatiti. Stana joj sto presuda koje na papiru mogu izgledati krasno.

Autor: krelec   |   30.01.2017. u 19:54   |   opcije


Odvjetnik može predložiti mirenje...može i sud.....ali sada već imaju obvezu pristupiti sudu! Čak i da se dogovore odmah...to su bar dva ročišta.

Autor: PAMELA_007   |   30.01.2017. u 19:54   |   opcije


Ma nije. I ja sam bio tužen i odmah sa prvog ročišta pred mirovno vijeće.

Autor: krelec   |   30.01.2017. u 19:57   |   opcije


Sutkinja predložila, mi prihvatili. Žena sa odvjetnicom, ja solo. Od čega da me brani kad nisam kriv, niti imam namjeru koga sjebat.

Autor: krelec   |   30.01.2017. u 19:59   |   opcije


Samo ste ti krel i đuro tuženi....inače nitko drugi nikad nije...a kamo li da je općepoznato u HR da sudovi traju godinama. ...Ne kužim jel' sad razgovaramo da bi netko bio u pravu...ili da prokomentiramo situaciju?

Autor: PAMELA_007   |   30.01.2017. u 20:01   |   opcije


Dobro...super. Ti nisi ništa kriv, sam si se branio..sve si odmah riješio i sad će i đuri bit odmah zbog toga lakše.

Autor: PAMELA_007   |   30.01.2017. u 20:03   |   opcije


Mene pitas krel? Oooo ima ima otkud se naplatit i te kako...al u to vrijeme osjecala sam isto sto i durica sada....onda usla u borbu, unaprijed znajuci da ce me "zgazit"....tad nisam ni shvacala koliko me to kosta zivaca i novaca.....jednostavno sam stavila slucaj u mirovanje, sama uz pomoc roditelja kupila stan, odskolovala sina....a njemu nek savjest(ako je ima) pomuti miran san.....bitno mi je da djetetu moj dio pripadne, makar i poslije smrti.....

Autor: LancoMa   |   30.01.2017. u 20:04   |   opcije


Mene bivša tužilaštvo i sve skupa sa sporazumom bilo gotovo za tri mjeseca. Govorim svoje iskustvo, ne dijelim savjete nikada.

Autor: krelec   |   30.01.2017. u 20:05   |   opcije


Odvjetnik (iako su fakat užasno skupi) ti je potreban (đuro) upravo iz razloga što ne poznaješ zakon, cake..proceduru..praksu..bla. Zato trebaš stručnu osobu koja će zastupati tvoje interese i pritom sve uskladiti sa zakonom. (provjeravati valjanost tužbenih zahtjeva...evaluiranja...pozivati se na praksu...ukazivati ti na ostale zakonske propise..etc) I na kraju krajeva sastavljati službene dopise i arhivirati spise.

Autor: PAMELA_007   |   30.01.2017. u 20:06   |   opcije


Zakaj bi ikome bilo teško ako je ispravan.

Autor: krelec   |   30.01.2017. u 20:06   |   opcije


Njeove, naravno smrti mislim!:

Autor: LancoMa   |   30.01.2017. u 20:06   |   opcije


Lancima mislim na djuru.

Autor: krelec   |   30.01.2017. u 20:06   |   opcije


Gjuro ovo o cemu pises je preosobno i intimno da bi s time isao na blog.
Kao prvo nitko ti ovdje ne moze dati savjet, cak ni pravnici ukoliko nemaju kompletan uvid u spis.
Znaci od zajednicke imovine, djece, starosti djece, skrbnistva itd.

U svakom slucaju moras angazirati odvjetnika.

Ako se samo sprdas, nije lijepo.

Autor: izabell   |   30.01.2017. u 20:08   |   opcije


ma dobio ja prije predlog sporazumne podjele...
al bilo za upišat se....
pa sam ja njenoj odvjetnici poslao odgovor...od stavke do stavke sa obrazloženjem...
i tak..

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 20:09   |   opcije


Unajmi odvjetnika :)) Sretno!

Autor: PAMELA_007   |   30.01.2017. u 20:11   |   opcije


Koja je to pravda ako dođe nakon pet ili deset godina. A do tada pola vrijednosti za podjelu pojedu odvjetnici. Mislim da je puno bolje pokušati bas sve da se stvari okončaju što prije. Tako i tako podjela nikada nije posve pravedna.

Autor: krelec   |   30.01.2017. u 20:11   |   opcije


sperm..jel želiš upoznat još koga ??
mislim iz obitelji ?

neki moji nisu tak dobri kao ja..
imaju puno manji prag tolerancije..
al ti si rezerviran za mene...pa nećemo govorit nikome.
samo pričaj ...sperm...
bit će nam ljepše kad se sretnemo.

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 20:14   |   opcije


Gjuro, ne mozes se sam braniti .
Preslozeno je da bi ti ovdje objasnjavala. Uzmi dobrog odvjetnoka.

Autor: izabell   |   30.01.2017. u 20:14   |   opcije


izabel ,pa jel sam napisao na početku da ne pričam o pravu..
nego o razočaranju ...i izgubljenim godinama...

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 20:16   |   opcije


pa budem uzeo odvjetnika..
moram.

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 20:17   |   opcije


Mozda grijesim, al mislim da nam je durica htio predocit onaj osjecaj, cudan, gdje nestanu sve te godine zivota i zajednistva.....usto s sve pretvori......, a mi debelo vec iza takvog emotivnog iskustva, odmah prakicno savjetujemo.......

Autor: LancoMa   |   30.01.2017. u 20:18   |   opcije


Eto, durice, reko ti dok sam ja pisala, sad citam.......
Samo vrijeme cini svoje......pokusaj ne mislit o tome.....

Autor: LancoMa   |   30.01.2017. u 20:20   |   opcije


bravo lance....
e to sam htio..
yuupie...

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 20:21   |   opcije


Hahaha aj ne zajebaji me!:)))))
Mi novi se mozda bolje razumijemo! :))))))))

Autor: LancoMa   |   30.01.2017. u 20:22   |   opcije


Kukavica i papak, internet ratnik s tipkovnice, nabijem tebe i tvoju ekipu ... idiote, prvo pravilo jest: s kim se obračunavaš, šuti ! 'Ništa javno, a ti ovako javno kme, kme ... odmah znam nigdje nikog neće biti ... papci.

Autor: Spermatozoid   |   30.01.2017. u 20:25   |   opcije


Problem današnjeg svijeta i društva: muškobanjaste žene i muškarci papci.

Autor: Spermatozoid   |   30.01.2017. u 20:27   |   opcije


nema problema izdrkotino...
strpljen spašen..
svatko ima svoj ritam...

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 20:29   |   opcije


Joj, ne seri, kakav ritam, jel' romobilom putuješ ?
Imaš još gore nekoliko pitanja ...

Autor: Spermatozoid   |   30.01.2017. u 20:30   |   opcije


mislim da ću te snimiti kad izgovaraš to tvoje kmee,kmeee :)

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 20:34   |   opcije


papci...komarci...
nešto si izbrisao..?
sve će to tebi bit isto.

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 20:36   |   opcije


Postoji i vansudska nagodba. Jeftinije je i brze.
Na stranu sala, ali cisti racuni, duga ljubav.

Autor: izabell   |   30.01.2017. u 20:45   |   opcije


znam izzzy..hvala .. :)

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 20:47   |   opcije


Gjuro,do sada sam te profesionalno savjetovala. Na kraju sve zavsi na sudu.

Ti si se razocarao. Ali ipak ti sa zenom ipak komuniciras. Cujes joj glas. Malo se svadjate, pa sudite, zivi ste.
Ja sam udovica. U dva sata srusio mi se cijeli svijet. I djeci takodjer.
Isto smo zavrsili na ostavinskoj raspravi tj na sudu.

Znam da ti je tesko, ali ima i gorega.
Ako se mozete dogovotiti, dogovori se. Imali ste i lijepih dana.

Autor: izabell   |   30.01.2017. u 21:08   |   opcije


izzy..
žao mi radi tebe...

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 21:29   |   opcije


Proslo je vec dosta godina. Borila sam se i prezivjela.
S vremenom ce i tebi biti lakse. Rijesi te imovinsko pravne odnose cim prije i pocni zivjet.

Autor: izabell   |   30.01.2017. u 21:58   |   opcije


hvala na komentarima i oprostite šta nisam stalno bio u toku..(razgovarao sa sinom i odvukla mi pažnju spermova pojava)
sad čitam komentare i savjete...
fala .

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 22:20   |   opcije


ma nije baš u kontekstu ,al ima nešt....

https://www.youtube.com/watch?v=PaKr9gWqwl4

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 22:50   |   opcije


da .sperm, kad si ti u pitanju, ignore je higijenska potreba,jer nemreš govnu objasnit da ne smrdi.
jel želiš još nešta ?
pusu ?

Autor: djuro22000   |   30.01.2017. u 23:22   |   opcije


Dodaj komentar