umjesto Alzheimer radionice neupitnog gurua Eternisa

Postavio bih jedno pitanje za eventualni "brain storming"
čije eventualne dosege niti moja prosvijetljena guruičnost ne bi mogla samo tak predvidjeti:D

Dakle pitanje se odnosi na međuljudsku komunikaciju:
"Koje bi karakteristike međuljudska komunikacija, po vama, trebala imati, pa d bismo je prozvali HUMANOM??

ipak , još jedno pitanje koje se nameće:
Koje karakteristike ima perverzna komunikacija
koju možemo podvesti pod pojam "nehumana"?

Pišite kaj vam padne na pamet, ako vam se da..
Zanima me kaj ljudi misle o tome.

14.09.2019. u 9:20   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Ne da mi se razmišljati u rano jutro.

Autor: jimisolo   |   14.09.2019. u 9:22   |   opcije


To bi ti perce dobro objasnio, on je stručnjak u komunikaciji.

Autor: jimisolo   |   14.09.2019. u 9:25   |   opcije


ovaj ti je isto dobar, Jimi :)

Autor: perce   |   14.09.2019. u 9:26   |   opcije


:-)

Autor: jimisolo   |   14.09.2019. u 9:28   |   opcije


Humana, to ti je ona hrana za bebe.

Autor: jimisolo   |   14.09.2019. u 9:28   |   opcije


ha haha, pošteno od tebe, Đimb,
niti meni se ne da razmišljati ovak rano, zato sam i postavio pitanje. Valjda će se naći neki koji vole razmišljati umjesto nas dvojice, ha ha ha

Autor: eteerniis   |   14.09.2019. u 9:28   |   opcije


a čul sam za tu hranu. Mene su hranili žgancima kad sam bio beba, makar ne vjerujem da sam ikad bil beba :D

Autor: eteerniis   |   14.09.2019. u 9:30   |   opcije


Ajde, perce, budi drug, objasni nam razliku između humane i nehumane komunikacije!?

Autor: jimisolo   |   14.09.2019. u 9:31   |   opcije


To si i ko beba već bio star. :-P

Autor: jimisolo   |   14.09.2019. u 9:32   |   opcije


dok se ovako šalimo, komunikacija je blistava
i sve se doima sjajno.
to je faza u kojoj nitko ne nastoji steći neku imaginarnu prednost.
opušteno i fino..

kad stvari postanu ozbiljnije, kad se poljuljaju uvjerenja, izmakne to kontroli.

Autor: perce   |   14.09.2019. u 9:36   |   opcije


To perce, bravo.

Autor: jimisolo   |   14.09.2019. u 9:36   |   opcije


ha ha ha, tu si prokleto u pravu, Đimbo.
Kod mene ti je sve obratno, kak i treba bit kod istinskog gurua:P
Što više kronološki starim, u glavi postajem sve više beba :D

Autor: eteerniis   |   14.09.2019. u 9:37   |   opcije


Perce, sad još malo razradi detaljnije temu!

Autor: jimisolo   |   14.09.2019. u 9:39   |   opcije


jednostavno..

kad se komunikacija malo ugrije
riječi poprimaju teže značenje
ljudi prestaju misliti na druge
i nastoje po svaku cijenu obraniti stav.
onda, kad im ponestane argumenata,
uvredama i napadima počnu ubijati komunikaciju.
žele da ona prestane na način na koji nisu navikli

Autor: perce   |   14.09.2019. u 9:44   |   opcije


A, tako je to, sad shvaćam.

Autor: jimisolo   |   14.09.2019. u 9:49   |   opcije


kad bih , recimo, prihvatio tu vrstu komunikacije (perverznu;)
ona bi se nastavila do uništenja.
komunikaciju održava samo međusobno uvažavanje.
neslaganje je i poželjno radi uvida u neke aspekte

Autor: perce   |   14.09.2019. u 9:52   |   opcije


I, što da onda čovjek radi, kada dođe do takve razine komunikacije, da se povuče, ili da nastavi s raspravom?
Što je pametnije napraviti?

Autor: jimisolo   |   14.09.2019. u 9:54   |   opcije


Evo, već si mi odgovorio. Ako nastaviš takvu komunikaciju, slijedi uništenje!

Autor: jimisolo   |   14.09.2019. u 9:56   |   opcije


a ništa..
izjasniš se čemu stremiš, odbaciš metode koje su kontraproduktivne
i nastaviš dalje tamo gdje nalaziš klimu koja ti dopušta da bez straha od napada i uvreda
iznosiš vlastita uvjerenja.

Autor: perce   |   14.09.2019. u 9:57   |   opcije


Znači, bolje se povući na neki način, nego se borit do uništenja!?
Pametno, ima nešto u tome.

Autor: jimisolo   |   14.09.2019. u 10:02   |   opcije


jedan primjer od jučer..

Đusika je objavila lijep zapis o macama.
Krasne mace i još ljepši primjer kako ih je ona zbrinula.
Dirnut sam time.

u pozadini svega nekako drijema činjenica da su sve sterilizirane (sa čime se ne slažem).
Cijenim napor i humanost i stalo mi je da se ljudi tako ponašaju.

žalim samo što nitko neće moći uživati u potomcima tih jedinki na način na koji to mi sada činimo.
znam da je Đusi uvjerenja kako je dobro napravila i ne nastojim je zbog toga vrijeđati.
samo zato jer mislim i osjećam drugačije.

Autor: perce   |   14.09.2019. u 10:07   |   opcije


Je, da, male mice - mace.

Autor: jimisolo   |   14.09.2019. u 10:10   |   opcije


Nema ni jedne ženske da se malo uključi u temu o komunikaciji!

Autor: jimisolo   |   14.09.2019. u 10:19   |   opcije


žene su razradile komunikaciju.
vladaju riječima gotovo do savršenstva.
problem se javi jedino kad prestnu vladati sobom :)

Autor: perce   |   14.09.2019. u 10:21   |   opcije


al isto to jebe i muškarce.
tak da to nije nikakav sexizam

Autor: perce   |   14.09.2019. u 10:22   |   opcije


Točno, nije seksizam.

Autor: jimisolo   |   14.09.2019. u 10:24   |   opcije


Moje mišljenje,ne postoji humana komunikacija.

Autor: tape   |   14.09.2019. u 10:29   |   opcije


Zašto to misliš, tape?

Autor: jimisolo   |   14.09.2019. u 10:31   |   opcije


Postoji pristojna i ne pristojna.

Autor: tape   |   14.09.2019. u 10:32   |   opcije


Pristojna je kada nikoga ne vređaš i ne ponižavaš.
Nepristojna je kad vređaš i ponižavaš.

Autor: tape   |   14.09.2019. u 10:34   |   opcije


Jimi što znači human ?

Autor: tape   |   14.09.2019. u 10:36   |   opcije


da, spomenut je pojam "uvažavanje". Dodao bih i atribut:međusobno uvažavanje.
To bi svakako bila prva od karakteristika humane komunikacije s kojom bih se mogao u potpunosti složiti.

Autor: eteerniis   |   14.09.2019. u 10:37   |   opcije


sviđa mi se vaš brain storming

Autor: eteerniis   |   14.09.2019. u 10:37   |   opcije


Humano znači ljudski toplo.

Autor: jimisolo   |   14.09.2019. u 10:38   |   opcije


Ukoliko u razgovoru želiš biti human moraš laskati
a laskanje nije humano.Prema tome trebaš biti
iskren pa što god to donelo.

Autor: tape   |   14.09.2019. u 10:39   |   opcije


jbga, moram :)

"kad bih , recimo, prihvatio tu vrstu komunikacije (perverznu;)
ona bi se nastavila do uništenja.
komunikaciju održava samo međusobno uvažavanje.
neslaganje je i poželjno radi uvida u neke aspekte"

Autor: perce   |   14.09.2019. u 10:39   |   opcije


rado bih se uključio, ali nisam doma, a moj stupidphone mi šteka.
Čitam vas, i drago mi je da ste tu. Budite kao doma, ili u omiljenom kafiću:)

Autor: eteerniis   |   14.09.2019. u 10:39   |   opcije


I ete se ukjučio. :-)

Autor: jimisolo   |   14.09.2019. u 10:39   |   opcije


Eto to je moje mišljenje,ne mora biti ispravno
ali je to moje mišljenje.

Autor: tape   |   14.09.2019. u 10:40   |   opcije


kad smo već kod argumentiranja

Autor: perce   |   14.09.2019. u 10:40   |   opcije


Na kratko.

Autor: jimisolo   |   14.09.2019. u 10:41   |   opcije


Mislim, ete se uključio na kratko

Autor: jimisolo   |   14.09.2019. u 10:41   |   opcije


Dobro, tape.

Autor: jimisolo   |   14.09.2019. u 10:42   |   opcije


kada je ona ubila svaku komunikaciju među nama,
izgledalo je beznadežno.

s protekom vremena stvari su se mijenjale, misli postajale bistrije.
vraćala se nekoliko puta i još se vraća.
ne moramo se mi slagati
ali se možemo uvažavati.
ne nastojati povrijediti onog drugog jer tako misli.

isto vrijedi i za sve ljude, rase, ispovijesti

Autor: perce   |   14.09.2019. u 10:57   |   opcije


Evo i mene. Postoji sukob mišljenja i sukob ličnosti. Ovo drugo nazivam "Majmunska posla" jer se sve svodi na pokazivanje "Tko je veći majmun?" Kako smo mi ljudi a ne majmuni sukob mišljenja je primjeren način komunikacije pri čemu argumentacija ima glavnu ulogu. Tko je u pravu a tko u krivu odlučuju argumenti. Oni mogu biti objektivni i subjektivni. "Osjećam da" i "Znam da" bi trebali biti oružja u takvim dijalozima. Naravno, ne mora to baš biti miroljubivo... :))

Autor: slova   |   14.09.2019. u 11:48   |   opcije


evo zašto je viđenje drugoga vrijedno..
Slovko je to objasnio na vrlo slikovit i dojmljiv način.

čak i da se sa time ne slažem, razmislio bi o tome

Autor: perce   |   14.09.2019. u 11:58   |   opcije


ahimsa (nenasilje) je kruna humane komunikacije (djelom, riječju i mislima)
koliko smo humano komunikativni najbolje vidimo po fleksibilnosti vlastitog tijela
artritis i ostala čudesa su samo energetske blokade sjebane komunikacije sa sobom i s drugima
zato yogini prvo moraju savladati yame i niyame da bi uopće mogli napraviti osnovne poze u yogi

Autor: janardana   |   14.09.2019. u 12:34   |   opcije


nemrem reći da me ništ ne boli
i da nisam sjeban kad napravim nagli pokret..
al kad nastojim udovoljiti onima koje volim i cijenim
ne osjećam nikakvu bol.

boli me samo kad vidim da netko ima potrebu za nanošenjem boli

Autor: perce   |   14.09.2019. u 12:42   |   opcije


Helooooo komadi!
Majstor je otišel...mislim ovaj kaj mi je prozor menjal..da ne bi bilo zabune.Sada se mogu uključiti u raspravu koju inače volim...zdrava rasprava je nekaj kaj obožavam.No...kaj je to za mene zdravo i bolesno...tj humano i nehumano.???
Dakle..vidjeli smo nebrojeno puta da je netko ..čak najviše gospoda ovdje prisutna...započela neku dobru raspravu...vrlo zanimljivu temu u kojoj poželiš sudjelovati.I onda čitaš i raspra je super...rekli bi humana.I onda odjednom...padne lik u sred nečega ...čak imaš osjećaj da nije ono do tuda ni pročitao i uopće ga ne interesira ko je kaj napisal i mislil i počne vređati kao npr"Sve vas steram u pm"ili"Nabijem vas sve na k...." i sl.I onda niko to ne doživljava pa onda krenu još teže uvrede.Onda ga netko, tko je ipak sa tom osobom u boljim odnosima,proba skrenuti u dobre vode no...neda se lik...dere po svome i tako se ljudi maknu sa bloga jer...ne da ima se u tome sudjelovati.E...pa to je nehumana komunikacija.Sreća je da je takvih likova malo pa i nije neki bad...no...ja tako doživljavam humanu i nehumanu komunikaciju.Najte zameriti!!!

Autor: arapo   |   14.09.2019. u 13:11   |   opcije


nitko tebe ne može povrijediti bez tvoje dozvole...
sva djela ili 'nedjela' ljudi rade da bi zaštitili sebe...to je razumljiv postulat naše prve čakre
i ako ne razumijemo taj njihov poriv, fulali smo fudbal
povrijeđeni su samo oni kojima je fokus na tuđim životima, umjesto da grade sebe i svoj život
nekad nisam tolerirala 'ignor' tu na iskrici ali sam promijenila mišljenje svojim 'sazrijevanjem'
ponekad osoba nije u stanju zadržati visoku vibraciju u kontaktu s osobom koja joj stalno spušta vibru
i sasvim je ok udaljiti se od takve osobe

Autor: janardana   |   14.09.2019. u 13:19   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=6FOUqQt3Kg0

Autor: funny55   |   14.09.2019. u 13:34   |   opcije


be respect with me will get respect back:-)

Autor: funny55   |   14.09.2019. u 13:35   |   opcije


bok Arapo :)

dojma sam da ovdje, kao i u reality show-ovivima postoji intencija
potenciranja najnižih strasti i osobina.
sve u cilju da se pojača popularnost i gledanost, slušljivost, čitljivost (kaj već).

sve to odvraća ljude od sudjelovanja jer ne žele biti dijelom toga.
nisi ni ti iznimka.
zaglupljuje se i kontaminira prostor u koji bježimo od svega toga.

Autor: perce   |   14.09.2019. u 13:38   |   opcije


a jesi li se ikad pitao zašto to netko čini?

Autor: janardana   |   14.09.2019. u 13:43   |   opcije


malo mi tehničari HT-a ospospobljavaju linije
pa sam malo izvan svega.
no nema to veze sa temom.

cijenim sve napore da se veze uspostve
a ne onemoguće

Autor: perce   |   14.09.2019. u 13:48   |   opcije


ljubav i dobrotu ovdje daje osoba puna ljubavi i dobrote...
čemer i jad ne izlazi iz takve osobe...

ovi iz kojih to izlazi....trebaju prijatelja i razumijevanje više negoli ovi posloženi
džonom na njih po mojem nije dobra opcija

Autor: janardana   |   14.09.2019. u 13:50   |   opcije


zašto bi se pitao koje su namjere onoga da potrga stvari

Autor: perce   |   14.09.2019. u 13:50   |   opcije


čak i ako nastoji time zaštiti sebe..
od čega to..
tko može biti opasniji od onoga koji lomi

Autor: perce   |   14.09.2019. u 13:51   |   opcije


kod akcije džonom na džon...ja vidim samo dvije iste osobe

Autor: janardana   |   14.09.2019. u 13:53   |   opcije


ne odobravam ja krš i lom
ali razumijem zašto to čini

Autor: janardana   |   14.09.2019. u 13:54   |   opcije


đžon je prljav kao opcija. kažnjava se i u sportu.
često i isključenjem iz igre.

đžon je nemoć da se drugačije riješi problem.
zagovaram drukčija sredstva a inputira mi se igra đžonom ?

Autor: perce   |   14.09.2019. u 13:55   |   opcije


jer u sebi ima sve skršeno i slomljeno
takvim ljudima treba pokušat pomoći
ako ne drugačije, a ono svojim primjerom

Autor: janardana   |   14.09.2019. u 13:56   |   opcije


nemojmo banalizirati stvari Perce
džon može biti zamotan u celofan
nisu svi ovdje pokazali otvorenu agresiju....pasivna agresija puno više dominira ovim prostorima

Autor: janardana   |   14.09.2019. u 13:59   |   opcije


pomažem koliko mogu..

ukazivanjem na prihvatljive i nekažnjive načine.
ostalo nije do mene

Autor: perce   |   14.09.2019. u 13:59   |   opcije


i ti i ja znamo tko je majstor u pasivnoj agresiji
a i u aktivnoj :)

razlozi sigurno postoje i daju se opravdati
ali ne na taj način

Autor: perce   |   14.09.2019. u 14:01   |   opcije


ukazivanjem?
na temelju čije prosudbe?
tvoje?
naše prosudbe izlaze iz osobnih definicija i uvjerenja utemeljenih osobnom percepcijom svijeta oko sebe...
ne mogu drugi živjeti po tome
oni imaju svoje definicije i uvjerenja koje ih i blokiraju da bi mogli biti tebi po volji

Autor: janardana   |   14.09.2019. u 14:06   |   opcije


ne kužim tvoj zadnji komentar

Autor: janardana   |   14.09.2019. u 14:07   |   opcije


razlika je da ja uvažavam tuđe prosudbe.
ne nazivam ih pogrdnim imenima.

mogu se saživiti sa njima i osigurati si da ne utječu na mene.
ne nastojim ih ubiti i dezintegrirati kako bi dokazao da su moje prosudbe bolje.
vjerojatno i nisu :)

Autor: perce   |   14.09.2019. u 14:09   |   opcije


čisto jedna opaska vezana za 'prosuđivanje drugih'
naša druga čakra dolazi u totalni kuršlus tom radnjom
i kad to prestanemo raditi, tek tada možemo raditi na balansu svoje treće čakre koja je zadužena za dobru i kvalitetnu komunikaciju sa ostalim ljudima

Autor: janardana   |   14.09.2019. u 14:14   |   opcije


eh, da...zaboravih napomenuti...naš izbalansiran drugi energetski centar je zadužen za odnos s jednom osobom

Autor: janardana   |   14.09.2019. u 14:16   |   opcije


moj je centar uvijek usmjeren ka jednoj osobi..
a čakre mi nisu potrebne da bi me navigale.
svaka čast njima, znam da postoje
al vodi me samo ljubav

Autor: perce   |   14.09.2019. u 14:19   |   opcije


Zagorcu ti je prva čakra klet

Autor: perce   |   14.09.2019. u 14:22   |   opcije


znanje o tome kako funkcioniramo je temelj da bi nešto popravili kod sebe, razumjeli druge i ostvarili kvalitetne odnose koji ne moraju nužno uvijek biti ugodni, ali mogu itekako biti značajni u vlastitom ili tuđem životu
i čini mi se da ljubav trenutno nije tema....

Autor: janardana   |   14.09.2019. u 14:27   |   opcije


u pravu si..
nije tema.

al da bi razumjeli druge i sve ono šta je nama neprihvatljivo u vezi sa njima,
moramo voljeti
a ne mrziti i nastojati to uništiti.

samo oni koji vole, razumiju..
ostali su povrijeđeni
i zaista im je potrebno sažaljenje i razumijevanje.
možda je bolje reći suosjećanje.
jer oni u tom stanju gube svako suosjećanje. ravnaju se isključivo svojim povredama

Autor: perce   |   14.09.2019. u 14:33   |   opcije


opet prosuđuješ
odoh
ugodan dan svima ;)

Autor: janardana   |   14.09.2019. u 14:36   |   opcije


:)
jasno da razmišljam (ne prosuđujuem, niti osuđujem).
kad prestanem razmišljati
onda buš me se riješila

Autor: perce   |   14.09.2019. u 14:43   |   opcije


a ovom, ugodan dan,
dodao bi, i noć :)

Autor: perce   |   14.09.2019. u 14:45   |   opcije


ee da, za početak trebamo znati prepoznati to što krivo radimo
ako mislimo da smo u pravu, najbitniju potvrdu našeg 'u pravu' vidimo ako pogledamo svoj 'zadovoljni' život
i odmah znamo koliko smo u pravu

Autor: janardana   |   14.09.2019. u 15:05   |   opcije


nikada nisam bio zadovoljniji
nego kad sam bio ...

Autor: perce   |   14.09.2019. u 15:18   |   opcije


a imam razloga vjerovati da je i sa tobom tako :)

Autor: perce   |   14.09.2019. u 15:20   |   opcije


ufff, tko će sad to sve čitati,nemam sad dovoljno energije za tak nekaj.
U svakom slučaju, hvala svim sudionicima i sudionicama na "brain stormingu", ovak paušalno. Naknadno ću pomno proučiti stoji li iza kvantiteta neki upotrebljivi kvalitet, ili je ipak pobijedila borba Ego-a za prevlast, kako obično biva, bez obzira na deklarirane namjere u smislu međusobnog uvažavanja...

Autor: eteerniis   |   14.09.2019. u 21:59   |   opcije


Dodaj komentar