empat
Inače, tog čovjeka po ničemu ne doživljavam i isto tako ne pratim njegove blogove, ali netko mi je ukazao na blog u kojem ničim izazvan proziva pa i tumači što bih trebao činiti, za istoga:
Činim što činim kada god hoću i želim, bez ikakvih problema i preseravanja samom sebi, bilo kada i bilo gdje pa tako i ovdje.
Spomenuo sam te negdje?
Nečim izazvao?
Trebao bih se ispričati?
Naravno da neću, ne zato jer sam budala nego više empata (a znam i točno zašto) koji u ovom trenutku ne osjeća spram tebe ništa više i ništa manje od sažaljenja (a to i nije nešto pogotovo jer ne ide od srca, nego onako negdje pri dnu onih donjih čakri).
Jer što možeš očekivati o čovjeku koji s svojom pasivnom agresijom (koja izgleda prelazi i u otvorenu kao u mom slučaju) na račun bolesti druge već godinama siluje zapisima kako je patnja jedini način da se približiš smislu života. I ne osuđujem, ti nećeš, ne znaš i ne želiš bolje od toga. I s toliko godina u dupetu i s kao iskustvom kojeg imaš još nisi naučio da je tvoja istina samo tvoja istina i da ne mora nužno i nije ničija druga istina? Da je ljepota upravo u tome da se sve te istine, tvoja, ovoga, onoga, moja uklapaju u jedan tok one jedne univerzalne i konačne istine.
Preispitao se na tvom mjestu koliko ima koristi od toga da još udišeš zrak oko sebe.
Možda je vrijeme da se krene ...
Zar ne vidiš da su ti angeleki počeli letjeti oko glave?
14.12.2019. u 22:09 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
Negira te ovaj zapis. Čemu?Ništa nije bitno a ti reagiraš. Pa nitko me ne doživljava. Samo boleni ...negativno ) Ni mačke. ( dosta si ti daleko od sebe kavog se voliš! )
Autor: MedoDebeli | 14.12.2019. u 22:18 | opcije
Što tebe Medo jebe?
Onako, iskreno među nama, kratko, jasno, sadržajno i jezgrovito?
Autor: hrvatski_bog_sexa | 14.12.2019. u 22:19 | opcije
h.b s ..ako smin da pozdravim
Autor: raky03 | 14.12.2019. u 22:21 | opcije
Ne znaš ni ti sam.
Budi dobar i ne poteži me za jezik.
Autor: hrvatski_bog_sexa | 14.12.2019. u 22:22 | opcije
Smiješ rakijo.
Autor: hrvatski_bog_sexa | 14.12.2019. u 22:22 | opcije
Hbs...dobra ti vecer!
Autor: arapo | 14.12.2019. u 22:23 | opcije
Večer, arapo.
Kako si?
Sve ok?
Autor: hrvatski_bog_sexa | 14.12.2019. u 22:23 | opcije
A nis ondak...dobra vecer :D
Autor: raspetljana | 14.12.2019. u 22:23 | opcije
Iskreno, takvo je i pitanje. mislim da ti nisi onaj stari HBS. Ako griješim, onda si se bitno mijenjao. Jel može iskrenije?
Autor: MedoDebeli | 14.12.2019. u 22:24 | opcije
Hvala na pitanju...nekak sam danas dobro...onak ...rastereceno.Vidim da si i ti:-))))
Autor: arapo | 14.12.2019. u 22:25 | opcije
Ko baci kamen...
Padne stijena..
Autor: wasyxde | 14.12.2019. u 22:25 | opcije
Naravno da nisam.
I bitno sam se promijenio.
Nije baš sasvim zdravo stalno dipliti po istoj frekvenciji i tako godinama.
Autor: hrvatski_bog_sexa | 14.12.2019. u 22:25 | opcije
Dobra ti vecer Ras:-)))
Autor: arapo | 14.12.2019. u 22:25 | opcije
Odlično sam arapo, nikad bolje.
Autor: hrvatski_bog_sexa | 14.12.2019. u 22:26 | opcije
Drago mi je i nedaj da ti to itko pokvari!
Autor: arapo | 14.12.2019. u 22:26 | opcije
Wax, tko baci kamen puno mu je lakše.
Autor: hrvatski_bog_sexa | 14.12.2019. u 22:27 | opcije
da pozdravim, samo :)
nije loše čitati članove sa odmakom
Autor: perce | 14.12.2019. u 22:29 | opcije
Imaš pravo..
Samo kamo i gdje..
Autor: wasyxde | 14.12.2019. u 22:29 | opcije
Ej, perce, sine ...
Kako je care?
Autor: hrvatski_bog_sexa | 14.12.2019. u 22:30 | opcije
To uopće nije bitno.
Iz kojih god pobuda da si ga bacio, bacio si ga ... koji će rezultat biti od toga, tko zna.
Autor: hrvatski_bog_sexa | 14.12.2019. u 22:32 | opcije
u mojem carstvu, dobro. odlično, čak :)
malo je škakljivije kad odem u druga carstva,
al to je i za očekivati.
držim se, uglavnom.
Autor: perce | 14.12.2019. u 22:33 | opcije
nadam se da je i kod tebe dobro.
čuh da ideš malo doma pa nemre bit loše.
Autor: perce | 14.12.2019. u 22:34 | opcije
Uvijek se drži za sise radi naglog kočenja.
Stara donjopaštunska.
Autor: hrvatski_bog_sexa | 14.12.2019. u 22:35 | opcije
Sad ću za koji dan na odmor.
Veliki odmor.
Autor: hrvatski_bog_sexa | 14.12.2019. u 22:36 | opcije
Si piso Kolindi da ti da pomilovanje?
Autor: Tarzan22 | 14.12.2019. u 22:51 | opcije
O jbt. A jas mislila da je ovo zapis za Ete-a
Autor: raspetljana | 15.12.2019. u 9:45 | opcije
raspetljanoj:imaš žuti karton od mene:(
Autor: eteerniis | 15.12.2019. u 11:13 | opcije
ete: zaboli me dupe :D
Autor: raspetljana | 15.12.2019. u 12:15 | opcije
niš strašno. To samo znači da ga imaš (dupe):D
Morti bi bilo lakše da ti ga netko konačno malo izmasira :DD
Autor: eteerniis | 15.12.2019. u 12:29 | opcije
klasika: fali mi sex jel :D
Autor: raspetljana | 15.12.2019. u 12:30 | opcije
sam da ti velim. bezveze se miješaš tamo na blogu o međeda, a nisi u pravu. Međed ga je ničim izazvan počeo vrijeđati na svoj dobro pozsti način.
Lik ima fiksideju da se svaka rečenica koju netko napiše odnosi na njega. A smjer i intenzitet agresije ovisi o tome je li već popio svoje tablete ili nije. A ti koja ni ne pratiš "zbivanja na sceni" našla se popovat. Sori, subložnice bolnog dupeta, morao sam reć
Autor: eteerniis | 15.12.2019. u 13:08 | opcije
HBS je "napadnut" bez ikakvog povoda
Autor: eteerniis | 15.12.2019. u 13:10 | opcije
HSB-u je bolje da uopće ne reagira, jer s tim psihopatom nema šanse bilo što raščistiti na civilizirani način, kad te jednom uzme na zub u svom bunilu. Njemu je potreban konflikt, i to je nešto što je u njemu.
I ja sam popušio psihopatska iživljavanja vjerujući da se radi o normalnoj osobi. Škola za ubuduće to mi je.
Autor: eteerniis | 15.12.2019. u 13:20 | opcije
Ete, ti kao prosvjetljena osoba ( bar se tak postavljas na blogu ) - trebao bi znati da pretjerana samokriticnost privlaci bas takve koji su puni kritike. manjak samopostovanja privlaci bas takve koji nemaju postovanja prema drugima. misljenja sam da treba ukazati da smo svakakvi i da se samosvijest, uci. kritika i nepostovanje prema nekome ( blozani su ovdje godinama ) pokazuje tko je kakav i tu je potrebna Empaticnost :D ( ova tema se vrti nest zadnjih dana i nist se neje naucilo iz nje ) :D
Autor: raspetljana | 15.12.2019. u 13:49 | opcije
ne kužim tko je ovdje prosvjetljenija osoba od tebe, jer očito je tvoj pravorijek jedino valjan, Bolnoguza:D
((viš, to ti je dobar spiritualni nadimak:P)
Autor: eteerniis | 15.12.2019. u 13:54 | opcije
:) moja je namjera sasvim benigna
Autor: raspetljana | 15.12.2019. u 13:55 | opcije
Da, dobar point. Sad si razmišljam o svojem nedostatku samopoštovanja. A ako sam samokritična, kažeš da opet ne valja.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2019. u 13:58 | opcije
oprosti, prisipaš otrcane fore iz doktrine
zakona privlačenja,.a nisi u stanju iščitati slijed jedne bolesne igre u kojoj se vidi tko je inicijator.
Osim mutnih predodžbi o zakonu privlačenja postoje i drugi modeli objašnjavanja, kako konflikta, tako i civilizirane komunikacije.
Autor: eteerniis | 15.12.2019. u 13:59 | opcije
Mislim, pa i ljudi bez samopoštovanja trebaju živjeti. Da nije tak, ne bi ih puno ostalo.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2019. u 13:59 | opcije
A ako slijedimo zakon prvlačenja, onda ja svojim nedostatkom samopoštovanja privlačim one koji s tim isto imaju problema.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2019. u 14:01 | opcije
Coco :)
Ete, potrebno je stisati vlastiti ego ( ponekad ) i dozvoliti i iscitati s razumijevanjem ono sto pise dalje :)
Autor: raspetljana | 15.12.2019. u 14:01 | opcije
Uostalom, kaj, kao da je najgore biti bez samopoštovanja. A dobro, izgleda da je, jer zvisila sam iz društvu koje puca od samopoštovanja, i kaj sad. Naći ću ja svoje neko društvo onih poput sebe.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2019. u 14:05 | opcije
A opet, zakaj netko prepun samopoštovanja ne bi poštivao druge? Uh, opet sam na početku.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2019. u 14:06 | opcije
jedini problem ovdje je komunikacija.
ako ispravno očitaš naboj koji stoji iza teksta sugovornika, tada se i ispravno postaviš. Netko to uspije odmah. Ja često mislim da su ljudi ovdje više ili manje uljuđeni i mogu izgladiti konflikt koji ne služi ničemu.I često bude onaj zaključak:"Jes šipak"
Autor: eteerniis | 15.12.2019. u 14:06 | opcije
ne, Coco, onda dodu ti koji ne postuju druge, da sama sebi dokazes da ne vrijedis. tak bi bilo po Zakonu privlacnosti koji navodi Ete :)
kad nam je samopostovanje snazno naruseno, sve povrede i rane koje i inace dozivljavamo-obicne, ( namrsteni pogled prodavacice, susjed koji nam otkaze zajednicki izlazak ) u nama mogu probuditi osjecaj da nam je ego sa svih strana na udaru.
( po ovome lako iscitas blozane )
Autor: raspetljana | 15.12.2019. u 14:08 | opcije
neki se ljudi jednostavno ne podnose. kako u reali,.tako i ovdje.
i neki psi se, recimo, ne podnose međusobno, a sumnjam da znaju za "zakon privlačenja" i trkeljanja o samopoštovanju etc
Autor: eteerniis | 15.12.2019. u 14:09 | opcije
Pa to sam gore i napisala, barem mi je bila namjera
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2019. u 14:09 | opcije
Tko ima samopoštovanje, poštuje i druge.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2019. u 14:10 | opcije
fora je u tim drustvma ta - da kad udes, udes sa nekom svojom energijom kao u ugovoru-ako si niskog samopostovanja, biti ces dobro kad ces biti neprimjetan/ neprimjetna. u neko vrijeme to te pocne smetati i iscitas i opet neko nepostovanje a ustvari radilo se samo u onome sto ti donosis u to drustvo. neka su Coco otisli, zajedno s nasim fazama razvoja dolaze i novi ljudi :)
Autor: raspetljana | 15.12.2019. u 14:11 | opcije
ete, meni je žao da ljudi s kojima sam pila u Lussu, da me tu napadaju. Uživo smo si (bili) ok, i sad odjedanput ne valja. To ne razmem.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2019. u 14:11 | opcije
usporedbu ljudi i zivotnija ne dozivljavam kao valjanu. ipak smo imena - ljudi- s razlogom :)
Autor: raspetljana | 15.12.2019. u 14:13 | opcije
raspetljana, svakim modelom možeš "objasniti"baš sve, u dosljednoj primjeni ideje. To ne znači da je Zakon Privlačenja svemoćan model samo zato jer je IN posljednjih godina.
Ne negiram ZakonPrivlačenja. ali problematiziram objašnjenja koja, možda, i ne drže vodu.
Autor: eteerniis | 15.12.2019. u 14:15 | opcije
A onda sve to skupa nije bilo iskreno. Ja sam mislila da sam dio dobre ekipe za zezanciju, a ono ćorak. Samo se čekalo da napravim krivi korak..
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2019. u 14:16 | opcije
Žal mi je za Kjeleta, on je ok.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2019. u 14:17 | opcije
Druženje se - dodrlo.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2019. u 14:18 | opcije
fora je i ta da kad nam je samopostovanje slabo, zacudno je skroz odbijanje pozitivnih iskustava i informacija ( npr. ne znamo kako kad dobijemo neki kompliment ) :)
kak to znam? tak! jer sam to osvijestila i sad radim na promjeni :)
Autor: raspetljana | 15.12.2019. u 14:19 | opcije
jedno su intelektualne bravure pod utjecajem ideje o Zakonu Privlačenja, a nešto sasvim drugo je ono što je on po svojoj suštini.
ako ti vidiš energije i pomagače s onog svijeta, mogu ti se samo diviti,.raspetljanis.
nikad nisam rekao da sam prosvijetljen, izvan konteksta sprdnje na vlastiti račun.
Autor: eteerniis | 15.12.2019. u 14:19 | opcije
Ja obožavam komplimente!
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2019. u 14:20 | opcije
Ete, vjerovao ili ne, ovo uopce nije Zakon privlacenja :D ti ga tako iscitavas jer ti je to poznato. kod tog Zakone ne slazem se s tim da je dovoljno samo - osjecati - totalna glupost. neke osobine su one koje jednostavno - posjedujes. a sami osjecaj bez djelovanja je za kurac.
Autor: raspetljana | 15.12.2019. u 14:21 | opcije
super Coco, da volis komplimente :)
Autor: raspetljana | 15.12.2019. u 14:23 | opcije
Zakon privlačenja je tako prezentiran možda, ali isto tako nigdje se ne spominje da nije potrebno djelovati. Pa ni ne može se 'ući' u neki osjećaj bez djelovanja, nije to sam tak..
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2019. u 14:25 | opcije
možda je moj problem kaj ipak znam nekog kurca o psihologiji i izgubio mnogo vremena na proučavanje različitih modela, kako "znanstvenih"tako i "poluznanstvenih"
nakotilo se toga u zadnjih stotinjak godina.
možda sam zbog toga zakinut u direktnoj spoznaji zakona privlačenja, koju imaš ti, raspi.
štaš,.oštećen sam jer razmišljam:P
Autor: eteerniis | 15.12.2019. u 14:25 | opcije
hahaha opet ti
ov ti nije zakon privlacenja :D
Autor: raspetljana | 15.12.2019. u 14:27 | opcije
Osim ak nisi skroz točan. Recimo, želiš posao s plaćom od 30000kn plus, i point je da se osjećaš kao da taj posao već imaš. E, ali kako se osjećati tako, ako imaš 3 razreda osnovne, nemaš zanat, ništa ne znaš raditi. Teško. Priča se gradi..
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2019. u 14:28 | opcije
Meni se isto čini da spominješ zakon privlačenja - privlače se slične vibracije
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2019. u 14:29 | opcije
kajja znam Coco. bar nisam usla u toliko duboko proucavanje. kad sam zakljucila da mi u tom objasnjavanju fali i rijec - djelovanje, ostavila sam to postrani :)
Autor: raspetljana | 15.12.2019. u 14:29 | opcije
Po ekipi koju navučeš na sebe, vidiš gdje si.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2019. u 14:29 | opcije
Ja proučavam taj zakon, i beskrajno mi je zanimljivo što se tu sve događa. Trenutno slušam Srđana Roje i njegovu Fiziku manifestiranja. Genijalno! On mi je i bio inspiracija za posljednji zapis.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2019. u 14:31 | opcije
to kak ti velis Coco. prica se gradi...svatko uzme od ponudenoga sto mu treba. zakljucila sam da mi nesto drugo odgovara.
ionako, cak i Eteova psihologija govori o istome, samo drugacijim rjecnikom. tako i ovo o cemu pisem - ima zacetak u vibracijama da bi se prica mogla dalje razvijati...tu je ta slicnost sa Zakonom privlacenja.
Autor: raspetljana | 15.12.2019. u 14:31 | opcije
"Po ekipi koju navučeš na sebe, vidiš gdje si." - bas to :)
Autor: raspetljana | 15.12.2019. u 14:32 | opcije
Zakon privlačenja je da se sličnosti privlače.
Ovo je samo moje mišljenje,a ne zakon ili
pravilo.Niko ne poštuje sviju,a zašto i bi?
Opet samo moje mišljenje.Za svađu je potrebno
bar dvoje.Ukoliko se ja želim s nekim svađati
morao bi se i taj neko svađati samnom,inače
se ja nemam s kim svađati.Što neko govori
nama ili o nama,treba nam biti bitno jedino
ukoliko nam je taj neko važan,inače baš nas briga.
Opet samo moje mišljenje.
Autor: tape | 15.12.2019. u 14:39 | opcije
:)
Autor: raspetljana | 15.12.2019. u 14:43 | opcije
sad mi je palo iz sjećanja:svojedobno se govorilo i o teoriji subliminalnih mirisa (ispod praga mirisne osjetljivosti)
tako se neobjašnjivi animozitet između dvije osobe "objašnjavalo" biokemijom, koja nema veze sa psihološkim faktorima.
Kaj se pasa tiče, kad se pograbe, možda oni stvarno smrde jedan drugom na toj razini?
Autor: eteerniis | 15.12.2019. u 15:06 | opcije
poteškoća primjene na blog je što se "mirisi" prenose ovdje nabojem izbora riječi, a taj je naboj, po meni, kontaminiran "društvenim komrekstom"
(svijest da poruku čitaju ipak i drugi ljudi)
pa osim smrada ima tu i svega drugog.no o tom ću jednom kad bum na kompu doma.
prst me boli od moba.
adios, i ostajte privlačni u duhu dobra:)
ako nikom drugom, onda sebi:)
Autor: eteerniis | 15.12.2019. u 15:11 | opcije
kontekstom
Autor: eteerniis | 15.12.2019. u 15:12 | opcije
hahahah smradu jedan te da si jedan hahah
Autor: raspetljana | 15.12.2019. u 15:21 | opcije