imamo li mi uopće neki etički konsenzus o tome kak bi trebala izgledati komunikacija koja bi prije svega trebala biti humana?

Ono, po točkama, a, b, c ...
bez suvišnih elaboracija i nepotrebnih razglabanja.
Volio bih da se takav popis napravi.
Dakle, pitanje:koje bi karakteristike komunikacija (pa i odnos općenito) trebala, po vama, imati, a da biste je prozvali civiliziranom i humanom?

26.07.2020. u 20:28   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

(čisto kao neka moja asocijacija, ako govorimo o blogu.)

a) ne pametovati o stvarima o kojima ti nedostaje informacija

b) ako već imaš potrebu pametovati, prvo se raspitaj o informacijama koje su potrebne za izvođenje zaključaka

c) računati s time da se zločestoća ima pravo prozirati i kroz "zapakirane finoće" (i kao takva dodatno iritirati)

d) susprezanje sebe u mesijanskom sindromu, pogotovo ako se Mudre Godine ne manifestiraju u vidu mudrosti koliko u sjedinama, venama i zubnoj protetici

e) poštivanje tuđeg prava na svoj prostor bez plemenskih terirotijalnih zabrijavanja i borbenih pokliča o domorocima :)

f) elementarna skromnost u pogledu toga da se ne pametuje ako nema mozga u glavi (ok, ovo je nemoguće jer svatko smatra da ima), odnosno ako nedostaje informacija, sadržaja i - dobre namjere

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 20:39   |   opcije


humana komunikacija lišena je svake patetike, revijalnih i kozmetičkih paradigmi, svakog samaritanskog poriva da se drugome pomogne u nemoći koju sam njeguje i održava...

humanost se očituje u istini, u pravu na autentične vijesti, na provjerene informacije, u pravu na uvid u znanstvena istraživanja koja su dobila licencu za objavu...

humanost nije nekakva plačipičkasta aktivnost koju upražnjavaš na način da odneseš susjedu ručak, to je lijepo i pohvalno, ali humanitarna organiziranost podliježe pravilima i obrascima kao bilo koja druga djelatnost i zato prezirem i green peace i unicef i sve ove televizijske kakti humanitarne spektakle

pitam za adresu, odem, dostavim i to je to

odem na granicu kad je bio prvi val imigranata, odnesem deke, jakne, igračke, podijelim konkretnim osobama, a ne nekoj organizaciji, ne jebem organizacije...k tome još i porazgovaram s ljudima, zagrlim ih, poželim svako dobro i odem doma mirna

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 20:45   |   opcije


ete, ne znam što su tebi nepotrebna razglabanja, ali na primjerima najbolje objanim svoj stav i rezoniranje

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 20:47   |   opcije


jebeno dobro rečeno. bravo.

ovi "herojski" pucnjevi u prazno i krpanja anđeoskih krila sebi ni od čega...
pa to je degutantno jbt.

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 20:48   |   opcije


hvala na prilogu, brko i buga:)
dobar početak:)

Autor: eteerniis   |   26.07.2020. u 20:55   |   opcije


btw, dobila sam od red crossa dozvolu za ulaz u sve države u kojima red cross djeluje, tražila sam sektor obrazovanja

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 20:56   |   opcije


ete, dodaj i ti poneku svoju?

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 20:57   |   opcije


nije lako humanitarno se angažirati na kontinentima poput Afrike, postoji vrlo rafinirana prosedura

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 20:57   |   opcije


mene zadovoljavaju i služe mi Yame i Niyame
jer me život naučio da je borba protiv nasilja obična dreku pljuska
puno lakše mi je djelovat u okolini iz mira nego iz šize

Autor: janardana   |   26.07.2020. u 20:58   |   opcije


ispričavam se što sam koristio termin "nepotrebno razglabanje"
Mislio sam prije svega na popis etičkih imperativa u pogledu komunikacije među ljudima, uz što manje riječi.
Naravno da se jednom kad se napravi popis imperativa napravi, može se krenuti i u podrobnija objašnjenja i razloge za imperativ:P

Autor: eteerniis   |   26.07.2020. u 20:58   |   opcije


pod "humanim" ovdje ne mislim nužno na "humanitarno" i taj aspekt ne spada ovdje.

Autor: eteerniis   |   26.07.2020. u 21:00   |   opcije


pogotovo ako želiš izbjeć katoličku crkvu, ako ideš s njom u korak, onda si rob pravila koja ona nalaže i meni to nije odgovaralo jer u Africi još uvijek ima i onih koje katolička crkva nije pokrstila, na sjeveru su muslimani i tamo sam isto dobila dozvolu, ali ograničenu

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 21:00   |   opcije


Osobno, ljigavost prepoznajem i u, kako me danas jedan dobar čovjek naučio izrazu, ovima iz "NIZOZEMSKOG KORPUSA"

Ako primjetim da netko nekog terorizira, rado ću uskočiti. Uvijek, i na ulici, i u tramvaju, i na blogu.
Ništa plemenito u zen-budizmu ako netko nekog maltretira, serem na takvu filozofiju.

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 21:00   |   opcije


definiraj humano paćmo razglabat

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 21:01   |   opcije


ete, kod tebe me nervira što zadaš pojam i onda ti niti jedna verzija ili definicija pojma nije dobra, sada te molim da definiraš HUMANO tako da znam o čemu ću pisat ili neću pisat

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 21:02   |   opcije


brko, pa možda bi jedan od imperativa mogao biti " međusobno uvažavanje", za početak:)
npr.Afirmativno, jasno. Dvije riječi samo, svakom jasne:)
u tom smislu popis

Autor: eteerniis   |   26.07.2020. u 21:03   |   opcije


aha... kužim.
ne, nisam za to da se uvijek bude ljubazan i afirmativan.
rado, kad za to postoji razlog.
pa neću po komarcu špricati chanel 5 :)

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 21:05   |   opcije


nemoj me tjerat da kopam po Bošnjaku i tražim najvjerodostojniju definiciju riječi HUMANO

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 21:05   |   opcije


a jebga, nisam na kompu, pa mi teško tipkat.
Definirati "humano"?
Pa mislio sam da bar u definiciji sadržaja tog pojma postoji konsenzus među civiliziranim ljudima.
Dobro, sori,.htio sam čuti vaš sud, ne pametuje mi se niti nekog napadam.

Autor: eteerniis   |   26.07.2020. u 21:07   |   opcije


(ovo su slobodne asocijacije, ofc.
uvažavam tvoje pravilo i mišljenje.

no, problematično mi je što ih, u neidealnim okolnostima, ne možemo aplicirati bez ponekog "ali" i podstavka...)

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 21:07   |   opcije


ono što je mene kopalo od mladosti, to je odgovor na pitanje - treba li bacati biserje pred svinje? eto, jel to humano ili prepotentno, jel to edukativno ili sramotno, jel to dobro ili loše i za koga je dobro, ako je dobro, a za koga je loše, ako je loše

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 21:09   |   opcije


slažem se, Brka, sa ovim. Međutoa, postoji valjda ideal kojem bismo mogli težiti, nekaj u smislu Kantovog kategoričkog imperativa.

Autor: eteerniis   |   26.07.2020. u 21:09   |   opcije


e, da povežem ova vaša dva komentara...
upravo je u tome stvar.
ideal... zbog koga?

netko bi rekao- ako ne zbog drugih, onda zbog sebe.

no, gadost kod svinja nije u tome da kao idealan (van konteksta) budeš neprepoznat.
nego i maltretiran.

ja bih ipak odlučila- ovisno o okolnostima.
prijateljičin vrat ću poprskati parfemom.
za komarca ipak repelent

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 21:12   |   opcije


Buga, ako uvažavaš "svinje",onda ih nećeš maltretirati sa "biserjem". Time uvažavaš i njih i sebe. I svinjice imaju recimo možda vrline koje ti, moguće, nemaš

Autor: eteerniis   |   26.07.2020. u 21:14   |   opcije


idem, oprostite na smetnji. Palo mi na pamet.
Naravno da svatko ima svoj neki etički kodeks.
Problem je konsenzusa.

Autor: eteerniis   |   26.07.2020. u 21:16   |   opcije


i ne dajte da vas eternis iritira.
Ako imate još ideja, pišite.

Autor: eteerniis   |   26.07.2020. u 21:17   |   opcije


Odmori se

Autor: Illija   |   26.07.2020. u 21:22   |   opcije


Kant mi je drag, ali Jung mi je bliži :)

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 21:24   |   opcije


svinje neosporno imaju osobine, vrline i sposobnosti koje ja nemam, u tome nema ničeg spornog niti je ikakva dvojba u igri.

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 21:26   |   opcije


mogu se na taj način uspoređivat i s grdobinom i s kišnom glistom (gujavica) i s prapticom, sva ta bića imaju sposobnosti koje ja nemam.

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 21:28   |   opcije


ne dišem na škrge, ne dišem kroz kožu, ne letim, jebiga, jesu li ta bića superiorna u usporedbi sa mnom? bome u nekim sposobnostima jesu.

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 21:30   |   opcije


je li humano zaklat svinju, okrenut je na ražnju i uslast pojest? je, humano je jer je preživljavanje i održanje vrste osobina svakog bića pa tako i homo sapiensa, sveždera

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 21:32   |   opcije


U zadnje vrijeme nema ništa humano u komunikaciji na Blogu.
Odbijam takvu komunikaciju.
Nije mi to prvi put, kad se zrak malo raščisti možda opet nešto ubacim.

I meni idu na živce tupavi ljudi, ali od svakog ima netko pametniji.
Po ovoj ovdje logici, imamo pravo maltretirati manje pametne od sebe.
Čini mi se da će tu svatko doći na red biti maltretiran, čak i oni koji se čine nedodirljivi, jer će se naći netko pametniji.
...i onda takvi odu, jer su zakrvili situaciju...i situacija se smiri nakon odlaska takvih.
Razgovori će možda postati možda malo manje zanimljivi, ali će barem biti humaniji i topliji.
Dakle, odbijam se osjećati loše nakon posjeta Iskrici.

Očigledno imam mehanizme kojima se branim, jer sam tu toliko dugo.
I ne zanima me mišljenje drugih o mojoj pameti, jer ja sam bila svudgje gdje ste vi sada, a vi niste gdje sam ja sa svoje 72 godine.

Tako, prekinite uzajamno vrijeđanje, jer je odvratno.

Autor: juicy-mama   |   26.07.2020. u 21:33   |   opcije


Stavio sam Brku na oba ignorea do pakla!

Autor: Tarzan22   |   26.07.2020. u 21:33   |   opcije


bug, ha ha ha, ti malo zabrazdila:D
pod "svinjama"si mislila valjda na ljude u svojoj nerješivoj aporiji koja te prati od djetinjstva, koliko sam ja shvatio.
Kak smo došli do klanja, ne znam:P

Autor: eteerniis   |   26.07.2020. u 21:36   |   opcije


đusi, uz sav odgoj kojeg imam i poštovanje koje gajim prema starijima od sebe,
ne dopuštam da me se zastrašuje argumentom "moje godine"
(ne govorim ovo tebi, nego se vežem za neke druge stvari).

kao što ni stariji ljudi ne bi trebali osjećati potrebu da ustuknu pred nečijim
"ja sam mladi dečko" a dečko u sebi nema kapi života, ne živi život i isto mu je ima li 25 ili 225.

na isti način, poštujem starost.
ako dolazi u paketu s mudrošću, zrelošću, iskustvima.

ako je obično grdo babljarenje- nemoguće, nikad.
tu radim granicu (ovo ne ide tebe, ali iz tvog komentara asocijacija na taj argument za koješta ovdje)

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 21:37   |   opcije


ipak mi se čini da je janardana najbliže mom poimanju rješenja problema etičkih univerzalija. Ispričavam se što sam kasno spazio.

Autor: eteerniis   |   26.07.2020. u 21:38   |   opcije


human prije svega znači čovjekoljubiv, znači volim svoju vrstu, interesno (dokazano i neosporno), ali ako volim svoju vrstu, onda ću za nju napraviti ono što je za tu moju vrstu najbolje, a što je najbolje za moju vrstu? znaš li ti ete? jel dobro da nas ima toliko? jel dobro da moja vrsta ne zna rasporedit hranu koje dokazano ima dosta za svih, ali je neravnomjerno raspoređena? jel dobro da je moja vrsta neobrazovana? je li dobro da je moja vrsta podložna manipulaciji i da se zanosi mitovima, religijama i zlatnom teladi?

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 21:41   |   opcije


je li dobro za vrstu ako aplaudiramo glupostima?
je li humano da klinca naučim "trpi, milo" ili da mu kažem "zvekni, milo, vrati"- pa nek se tupavo djetešce iz razreda idući put posrami i kad drugog krene udariti, nek krene s malo više stida makar.
(jasno, u idealnoj kombinaciji stvari bi se rješavale nenasilno... ali učiteljica ima razred od njih 200, pedagog je malo pod gasom, e jebiga).

što je humano? što mijenja svijet nabolje?
u toj neidealnoj kombinaciji ipak- neka zvekne.

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 21:44   |   opcije


buga, zadržimo se na humanoj komunikaciji između dvoje ljudi, ako može.
Ne vidim preveliku poveznicu sa općim problemima čovječanstva, u ovom kontekstu.
Ali dobrodošla je svaka asocijativna produkcija, pa se možda rodi i nešto novo.

Autor: eteerniis   |   26.07.2020. u 21:46   |   opcije


nekako brijem da su najveći mislioci svoje bravure izveli u tišini.:)

ovo je jako puno buke.

Autor: styx   |   26.07.2020. u 21:47   |   opcije


a da se stišate malo?

Autor: styx   |   26.07.2020. u 21:47   |   opcije


:))

Autor: styx   |   26.07.2020. u 21:47   |   opcije


pretpostavljam da su ovdje odrasle, formirane osobe.
Pedagogija ovdje više nema svrhu.

Autor: eteerniis   |   26.07.2020. u 21:48   |   opcije


tvoju obožavanu janardanu uopće nisam razumjela, ni što je pjesnikinja napisala ni što je porućila, a valjda sam ipak malo glupava, ipak sam prepotentna baba koja kurca ne kuži

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 21:49   |   opcije


styx, pa stavi čepove u ušesa onda, ništa lakše:)

Autor: eteerniis   |   26.07.2020. u 21:49   |   opcije


pokušala sam čitat. puno riječi, bogami, ni mai se ne bi posramila:))

Autor: styx   |   26.07.2020. u 21:50   |   opcije


slažem se.

no, upitana odgovorim. nije svaka buka loša, uvjeravam te :)

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 21:50   |   opcije


odoh nizat perle

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 21:50   |   opcije


čini mi se ko da svi viču istu rečenicu u isti glas :D

a tu tišina bila godinama (sorry, brk)

Autor: styx   |   26.07.2020. u 21:50   |   opcije


Bug, zar tako?

Autor: eteerniis   |   26.07.2020. u 21:51   |   opcije


poruČila

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 21:51   |   opcije


za što sorry?
žao mi je što vam je bila tako gluha tišina sve te godine.
vjerojatno ste sami to iskreirali. :)

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 21:52   |   opcije


predlažem da raščlanite rečenice na puno malih.

zaboravila sam dioptrijske naočale.

to mi bivši muž savjetovao. kaže, kad vidi puno teksta, zna ili da će me na ignore, ili neće čitat.

Autor: styx   |   26.07.2020. u 21:52   |   opcije


styx, jesi li se ovdje pojavila samo kao kritičar "buke",ili imaš nekaj reć na temu bloga?

Autor: eteerniis   |   26.07.2020. u 21:53   |   opcije


je, malo mi je naporno stalno nekome nešto tumačit, dokazivat, objašnjavat, crtat, mahat rukama i nogama, sigurnosno-signalnom tehnologijom...umorih se brate, sorry

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 21:53   |   opcije


oprosti, ali ni dioptrijske naočale ne mogu uvažiti kao element cenzuriranja svoje misli.
stavi ih, ili nemoj. čitaj, ili ne.
tvoja dioptrija. :)

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 21:53   |   opcije


ma dobro, al nemoj nas onda toliko spašavati:)

Autor: styx   |   26.07.2020. u 21:54   |   opcije


draga si, pametna, uvažavaju te, prihvatili su te svi koji imaju sposobnost prihvaćanja, al uspori.

stari smo, bedasti i nemoćni. ne mlati nas više:)

Autor: styx   |   26.07.2020. u 21:55   |   opcije


hahaha :))))
ja ću, ipak, po svome.
a ti po svome.
i u toj buci je ljepota.

ja ću pisati koliko hoćeš, ti ćeš čitati koliko hoćeš.
ti sa svojim naočalama, ja sa svojim naočalama.
nema potrebe za patroniziranjem bilo koje vrste.
to je suludo i ne prolazi :)
peace and love

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 21:57   |   opcije


pričam o komunikaciji.

izazvala je protureakcije ne zato što je u krivu. nego jer je bučna i sve ponovi dvadeset puta.

ostalo štima.:)

Autor: styx   |   26.07.2020. u 21:57   |   opcije


na koncu, bučan je svaki "brain storming". Kaj tu ima loše?
Moramo li biti sapeti i kontrolirani čak i ovdje.
Ne vidim da netko nekog vrijeđa.
I na kraju, brka i buga su uvijek dobrodošle, i volim njihovu "buku" jer je artikulirana, lucidna, elokventna itd itd
Da, iritantne su aktivnosti mediokriteta koji se osjećaju ugroženim njihovom pojavom ovdje:)

Autor: eteerniis   |   26.07.2020. u 21:58   |   opcije


ne lovim pričaš li o Bugi ili meni.
no, mislim da svoju mjeru i dioptriju trebaš shvatiti kao onu koja paše tebi.
ne guraj svoje naočale na moj nos, to je tvoja dioptrija, meni je s tim mutno.
tebi je s mojima mutno.
to je ljudski.

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 21:59   |   opcije


ete, blagodarim.

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 22:00   |   opcije


Kaj se eternisa dotikavle, on je jedan mediokritet koji se ne osjeća ugroženim, već iskreno skida kapu autentičnom intelektu, pogotovo kad je u obilatim količinama:)

Autor: eteerniis   |   26.07.2020. u 22:00   |   opcije


styx, jel te netko tjera da je čitaš i pratiš? jel moraš pročitat baš sve što jedan nevjerojatno brzi um skroji u tren oka dok se ti ne stigneš okrenut oko sebe? kaj vam je nabila komlekse jedna Brka? ha ha ha, genijalno, veseli me Brkata svaki tvoj novi blog, a sad fakat idem, umorna sam jer noćas nisam spavala, pusu ti šaljem

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 22:01   |   opcije


pusa, Bugo. :)*

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 22:01   |   opcije


nema patroniziranja.

ali mislim da je bit uspješne komunikacije naći kompromis. nisu ni samo tvoja pravila važna, ni samo pravila bilo koga drugog.

posluhni ponekad. nije teško, i sigurna sam da ćeš to s lakoćom.

Autor: styx   |   26.07.2020. u 22:02   |   opcije


ete, pusa, baš sam umorna

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 22:03   |   opcije


uopće ne čitam skoro. ali vidim da je neka šora već par dana o starima i novima.

izazvala je stare s previše buke. popljuvala žabokrečinu, s pravom, u kojoj su se osjećali dobro.

dobila je kontrareakciju.

Autor: styx   |   26.07.2020. u 22:05   |   opcije


;)))
Buga....tu divnu energiju iskoristi i mijenjaj truli sistem u kojem radiš
sigurna sam da to možeš
jebeš mene, ja sam benigna

Autor: janardana   |   26.07.2020. u 22:05   |   opcije


styx- stoji.
stoji, u civiliziranoj komunikaciji.

no, NE STOJI u slučaju malicioznog i glupog sugovornika.
ne mogu aplicirati to pravilo u tom slučaju.
ja ne mogu (moja dioptrija, moj cilindar, moj okvir).

lijepo sanjajte

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 22:05   |   opcije


to je sve.

da je akcija bila umjerenija, bila bi i reakcija.

Autor: styx   |   26.07.2020. u 22:06   |   opcije


ja ću ipak reći- to je tvoja dioptrija.
različito poimamo buku.
umjerenost da, ali ne uvijek. :)

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 22:07   |   opcije


neslaganja u mišljenjima su produktivna. bitno je zadržati uvažavanje, obrazložiti koliko je moguće
i nadati se shvaćanju.
vrlo često se tako stigne do novog i dobrog zaključka koji se može nazvati i kompromisom.

Autor: perce   |   26.07.2020. u 22:07   |   opcije


styx, mudrace koje spominješ, ne imenom nego činjeničnim postojanjem, itekako su lamentirali danima i noćima neumorno i nisu kukali kak im je preveč misli, preveč spoznaja i preveč rečenica

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 22:08   |   opcije


i da nemaju naočale :)
ma daj.... ovdje je poanta u taštinama.
cijelo vrijeme je poanta u taštinama.

"ja sam ovdje odvajkada!"
ma daj ajde, ... a tekstova nigdje, ničega nigdje.
uživali ljudi u svojoj tišini

kakva idiotarija :)))))

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 22:10   |   opcije


mislim...ha ha ha...brko...ha ha ha ha....plačem od smijeha

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 22:11   |   opcije


ovako se već dugo nisam smijala, ali baš onak zadovoljno, sretno

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 22:12   |   opcije


nemoj preglasno!

uživaju domoroci u svojoj tišini! :))))))))))

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 22:13   |   opcije


zapravo, jesam.

:))

Autor: styx   |   26.07.2020. u 22:14   |   opcije


pa styx, jebemu miša, ako ti je do "tišine"...

imaš ikonicu Word... otvori si jedan prazan dokument i uživaj u tišini.

zakaj to tražiš na blogu?
daj me nemoj... ej... :)

znači samo upali Word. ne trebaš za to ni naočale :)

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 22:15   |   opcije


nah. nisam te napadala.

al ima onih koji će to shvatit ko da jesam

probala sam ti reći zašto si dobila kontrareakciju, ali sad si u zoni, pa ne ide.
a fakat krenula sa nečim pozitivnim.

Autor: styx   |   26.07.2020. u 22:16   |   opcije


perce, nema tu slaganja i neslaganja u MIŠLJENJIMA, ima jedino mentalnog umora i nemogućnosti čitanja s razumijevanjem pročitanog teksta, jebeno je to, meni i dalje cure suze od smijeha, brko, imam dioptriju i cilindre, deder pričekaj malo s komentarom :PD

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 22:16   |   opcije


pssst:)

osluhni ponekad.

aj ciao:)

Autor: styx   |   26.07.2020. u 22:16   |   opcije


styx, znači samo rokaj po Wordu

nisam ja ovdje ništa započinjala.
nisam ja u misiji osnaživanja i obnavljanja bloga.

ja ovdje pišem svoj blog za svoje pare.
kakva započinjanja nečeg dobrog?
u kakvim ste vi to sektama jbt :))))))

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 22:17   |   opcije


#upaliword

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 22:20   |   opcije


okej, nema smisla da eteu spamamo blog i baljezgamo, oprosti ete, zanijelie smo se :DP

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 22:21   |   opcije


:)

jesam ja tak bila bučna dok sam još bila mladunče ovdje?

sjeća li se netko?:)

Autor: styx   |   26.07.2020. u 22:22   |   opcije


#WordSilence #KraljicaBlogaOdStoljećaSedmog #WordDocumentOnly

ete, isprike za spamanje.
svima pusssssa za laku noć

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 22:23   |   opcije


jesi al sa puno kračim rečenicama :)

Autor: perce   |   26.07.2020. u 22:23   |   opcije


*kraćim

Autor: perce   |   26.07.2020. u 22:24   |   opcije


možd i jesam. ne sjećam se.
senilna, bit će.

noć, djeco.:)

Autor: styx   |   26.07.2020. u 22:24   |   opcije


i kažem vam.

kraće rečenice.
tu je ključ.

Autor: styx   |   26.07.2020. u 22:25   |   opcije


to je samo tvoja dioptrija :)

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 22:26   |   opcije


a bome. ćorava sam skroz. i brzo se umaram:)

Autor: styx   |   26.07.2020. u 22:27   |   opcije


nemoj ti meni kratiti mjeru.
ja ću pokazat kolko ja hoću.
i kad sam mladunče, i kad budem matorka.
:) noćka

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 22:27   |   opcije


styx, vjerojatno si bila veselija i bučnija, mislim, ja sam od Brke starija ciglih 20 godina, ali je nenadjebiva i fakat umirem s njom od smijeha, sorry, ali valjda sam i ja luda ko pegla pa me zabavljaju i oduševljavaju takve osobe, svoje, autentične, bez pardona...

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 22:27   |   opcije


Kad bi se svaki komentar odavdje pretvorio u zvučni zapis:
Svaki kom za sebe ima smisla, uđuture zvuči kao u Dumovcu prije ručka a potencijal za nastat simfonija nula :))

Uvaženi kolega Vjeko, prije rasprave o etičkom konsenzusu neophodno je inaugurirati pojmovni rječnik.
Prvo razumijevanje, ondak sloga.
E, onda pjesma :)

Autor: flyngpicket   |   26.07.2020. u 22:28   |   opcije


ajd, kraće rečenice

ommmmmmanipadreeeeehummmmm

Autor: BugaVuga   |   26.07.2020. u 22:30   |   opcije


Štaseradi?

Autor: flyngpicket   |   26.07.2020. u 22:30   |   opcije


hahahaha, fly ga skratio na pravu mjeru

ŠTASERADI - sve rečeno!

Autor: BrkataZmija   |   26.07.2020. u 22:31   |   opcije


štoiuvijek.

Autor: styx   |   26.07.2020. u 22:34   |   opcije


nadam se da gledate emisiju o Rudolfu Steineru na HRT 4:)

Autor: eteerniis   |   26.07.2020. u 22:48   |   opcije


Sve šta je neugodno meni čut, ne izgovaram.
Najlakše ćeš ostvariti dobru komunikaciju, ako u sugovorniku vidiš sebe.
Ako to ne možeš, razmisliš zašto ne možeš!
Kontroliraš se i budeš ugodan sugovornik.
Riječ ima moć, pa nek bude moćna za dobro!

Autor: malamaza7   |   27.07.2020. u 6:00   |   opcije


Dodaj komentar