Pa zar tako po Ani Sasso?
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 9:02 | opcije
Marinko Zadro, đe će ti duša
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 9:04 | opcije
ovo je ilustracija nove reklame za pipi
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:05 | opcije
baš me razgalilo u rano jutro
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:05 | opcije
A slatki su :)
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 9:07 | opcije
Andrea Previšić je brand menađerica u preduzeću Pipi Beverages
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:07 | opcije
svaka čast njoj, a bome i čast vlasniku tvrtke Dalmacijavino koji je dao otvorene ruke mladima.
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:08 | opcije
komentari ispod članka u slobodnoj isto oduševljavaju.
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:09 | opcije
posebno me veseli uzrujanost Vice Batarela, koji normalno objavljuje urbi et orbi da je to udar na .......
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:09 | opcije
Ma doći će i to nekako do ustaša i partizama
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 9:11 | opcije
daklem Vincent John Batarelo je uzrujan
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:11 | opcije
Ustaše će bit protiv
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 9:13 | opcije
beme ni partizani neće biti za
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:13 | opcije
možda je to šansa za pomirbu
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:13 | opcije
Neće. Al vole bit kontra
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 9:14 | opcije
oba atavizma protiv, može li ih to ujediniti?
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:14 | opcije
A ono. Oko Ane Sasso su bili složni
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 9:14 | opcije
Matematičkim rječnikom, sise spajaju, guzovi razdvajaju
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 9:16 | opcije
preko 1500 komentara na fejsu
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:17 | opcije
a imali su odličnih reklama (neda mi se lijepiti sve slike, a i da ne zauzimam previše mjesta na naslovnici, jer gužva je)
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:18 | opcije
Na naslovnici je uvijek 15 postova. Bilo gužve ili ne. Samo kelji Kre, mjesta ima kao u virtuali
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 9:20 | opcije
na prethodnoj jedan od ova dva sa tangama (bez brkova) doveo je kao mačku na more koja leži pored njega (prava mačka, životinja), isto ima tange, i post ima 32 komentara
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:21 | opcije
a ovaj čija je slika ima 1500 komentara i brdo njih jebe mamu tangama
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:22 | opcije
#pasetiudaj
Autor: ivanschchica | 03.09.2020. u 9:22 | opcije
Oraclifka, šta si ćapala, ćapala
Otkopčavaj sve gumbe dok još nije sve niz rijeku
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 9:23 | opcije
A znamo da se ne može 2x u istu..
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 9:23 | opcije
#pasenemojivanchiche
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:25 | opcije
Budem. #pomalo
Autor: ivanschchica | 03.09.2020. u 9:26 | opcije
#pomalo je tanga protoka vremena
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 9:27 | opcije
Može al malo i žulja
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 9:27 | opcije
Konopče za vremenče
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 9:28 | opcije
Ili pjesnički rečeno, #pomalo je pješčani sat s preprekama
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 9:29 | opcije
evo cepeja našeg Vincenta Johna,
"- Odvratno. Bojkot! Ne kupovati niti Pipi niti bilo što od DALMACIJAVINO koji je vlasnik. Sram vas bilo što potkopavate hrvatsku i katoličku kulturu i moral. Homo propaganda i indoktrinacija (na "simpa" način) djece i mladih. Ovo je dio globalističke sekularne i sodomističke agende. Nasilno ruše sve naše kršćanske temelje, a najviše moral i obitelj"
napisao je na društvenim mrežama.
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:31 | opcije
misli on, naš dragi Vincent Johna, da će mene sada indoktrinirati i ja ću skrenuti sa "pravog puta", te postati homo
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:33 | opcije
Rekoh ti, guzovi razdvajaju :)
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 9:36 | opcije
bit ću slobodan našem Vincentu Johnu reći, #bolimepipi
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:36 | opcije
reći ću nadasve skromno, zadovoljan sam da se i pored ovako glasnih Vincenata, Željki, Stephana (Stjepe) ovakve reklame mogu bez frke plasirati, a bome i komentara ima raznoraznih
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:43 | opcije
i još ću nadasve skromno primijetiti, neš zaustavit reuters pa makar se na glavu postavio
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:43 | opcije
Gle. Stvarno dajem sve od sebe. Pišem, fotkam, glinu valjam, tepam, dubim na glavi, ako me takvu neće uzalud i otkopčana dugmad
#bravokoleginice
Autor: ivanschchica | 03.09.2020. u 9:44 | opcije
#ostalisamodugmići
Autor: ivanschchica | 03.09.2020. u 9:45 | opcije
Gumbići su samo trešnja na šlagu na torti na pladnju koji stoji na stolu koji je na podu koji je na temelju i to sve na Zemlji.
Al to ne znači da je zanemariva. Uljepša cijelu sliku.
#sačucajmotrešnju
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 9:48 | opcije
Sve u temelju je bitno. Zbog trešnje je i lijepo
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 9:50 | opcije
Ljepše
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 9:50 | opcije
ivka kada se najmanje nadaš doći će princ na bijelom konju
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:52 | opcije
ako je slučajno princ zakurac, zgrabi konja i bris
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:53 | opcije
Oćel' bumbar sletit na najšareniji cvijet ili na onaj s najboljim korjenom?
Korjeni su za trajanje, latice za omađijat bumbara.
Simple
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 9:54 | opcije
meni bilo ljepše ono s Anom Sassom.
ako su pokazali muškarce u tangama, ne razumijem zašto su ih morali nacrtati umjesto da lijepo dečko u tangama legne ili đikne pa kaže "pipiiiii..."
ili nek iskoči iz mora i kaže "daj mi pipiiii..."
ovo je naprosto čudno
Autor: BrkataZmija | 03.09.2020. u 9:54 | opcije
Ifka, #omađijaj
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 9:56 | opcije
možda zato brko što im se cijela ovoljetna kampanja bazira na ilustracijama
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:57 | opcije
vjerojatno su imali određeni tempo, mislim sa namjerom da zakuhaju kada je sezona osvježavajućih pića na zalasku
Autor: krelec | 03.09.2020. u 9:58 | opcije
ma mogli bi oni to bolje.
Autor: BrkataZmija | 03.09.2020. u 9:58 | opcije
#dabiriječrekla #riječ
Autor: ivanschchica | 03.09.2020. u 9:59 | opcije
1.6 tisuća komentara ispod reklame na fejsu
Autor: krelec | 03.09.2020. u 10:02 | opcije
zmijo, mišljenja sam da u ovom trenutku nemere i nema bolje
Autor: krelec | 03.09.2020. u 10:06 | opcije
ispod ilustracije sa mačkom i njim 24 komentara, os svih drugih najviše 140 komentara, znači da je ova ilustaracija sa preko 1600 koentara u potpunosti postigla cilj. Usput meni je neobično drago i veselo što takve stvari uspijevaju naživcirati meni inače drage ljude poput Vincenat Johna Batarela, Željkice Markić &co.
Autor: krelec | 03.09.2020. u 10:09 | opcije
Ne kužim kakve veze imaju polugola tijela sa gaziranim sokom od naranče.
Autor: ivanschchica | 03.09.2020. u 10:10 | opcije
Neću kupit iz principa jer potcjenjuje kapacitete hrvatskih potrošača :)))))))))))
Autor: ivanschchica | 03.09.2020. u 10:11 | opcije
Ifka, polugola tijela u reklami su samo otkopčani gumbići. Privlače pažnju, da ne kažem podižu awareness, za popit prvi sok. Drugi ćeš popit ovisno o kvaliteti ili #sviđamise/#nesviđamise.
Da nije gumbića, nikad nitko ne bi potegao za nekim crnim napitkom u roza boci(napr)
Al ako te to stalno bombardira, a bombardira ono sto je provakativno (sjeti se reklama za Benetton) ruka sama krene ka "poznatom"
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 10:17 | opcije
Pipi je prvi krenuo sa crtanim reklamama. Poslije je to počela i Cockta.
Imali su djevojčicu sa kikama (asoc na Pipi dugu čarapu, poslije su djevojčicu postarali i narandže joj montirali u visinu grudi.
Za ona vremena, vrlo provokativno.
Ako gledamo povijesno, imaju kintinuitet u oglašavanju. Brendirani
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 10:23 | opcije
Polugola tijela jesu provjereni, ali i daleko već prevaziđeni način komunikacije s potrošačima. Danas kreativci koriste usluge psihologa ne bi li što dublje prodrli u svijest čovjeka.
Vrlo učinkovito ali i po meni, vrlo manipulativno.
Zakonska regulativa, naravno kasni u zadavanju okvira dozvoljenog
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 10:27 | opcije
nadasve skromno ću primijetiti da to nisu polugola, nego potpuno obučena tijela. Zar su trebali na plaži ležati u odijelima, i jo po mogućnosti sa balonerom preko istih.
Autor: krelec | 03.09.2020. u 10:27 | opcije
obukli se za plažu, skromno, ali primjereno
Autor: krelec | 03.09.2020. u 10:28 | opcije
inače kad mi je do gazirane cuge drmnem colu, ali sada ću uz inat ivki maznut jednu pipi, i #bolimepipi (mislim si da i nju #bolipipi što ću ja popiti, al svejedno)
Autor: krelec | 03.09.2020. u 10:30 | opcije
E, ovaj zadnji mi je mrak. Bit će bio samo i njivi do tad :)
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 10:36 | opcije
Opa. Koke
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 10:37 | opcije
zadnja ilustracija je popraćena tekstom u stilu, briga ih za odjeću, klubovi su ionako zatvoreni
Autor: krelec | 03.09.2020. u 10:38 | opcije
sve u svemu za mene potpunog laika kampanja je uspjela, a i raduje me i što su se dežurni čuvari morala razbudili iz ljetnjeg drijemeža
Autor: krelec | 03.09.2020. u 10:40 | opcije
Aaa ova s vlajem je odlicna :)))) nu ga šta se spustija namore
Autor: BrkataZmija | 03.09.2020. u 10:43 | opcije
Stvarno obožavam animaciju, ali mi i dalje ne sjeda mentalitet u kojem prolazi crna mica hampovica prodaje bureke sa jednim butom na panju i leleče. Kajatumogu.
Autor: ivanschchica | 03.09.2020. u 10:49 | opcije
:)))
Zaguglaj logove mesnica.
Svaki drugi logo odrezana glava kravi ili svinji a one nasmijane i sretne
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 10:54 | opcije
(*što prodaje bureke)
Autor: ivanschchica | 03.09.2020. u 10:57 | opcije
Ili žive veselo hrle na tanjur gdje se slože u slasni odrezak. Transformeri.
Autor: ivanschchica | 03.09.2020. u 10:58 | opcije
Da se konzument ne bi "osećalo strancom"
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 11:00 | opcije
Ne kažem da i subliminalne poruke nemaju fino podešenu frekvenciju za manipulaciju širokim masama, ali božemoj ako krenemo izvoditi bijesne gliste sa teorijama zavjere (ne kažem da ove marketinške smicalice nisu izvodive u praksi i da su na razini najobičnije teorije zavjere) mogli bi se približiti kakvom paranoidnom poremećaju
Autor: ivanschchica | 03.09.2020. u 11:04 | opcije
#zatokupujštahoćeš
Autor: ivanschchica | 03.09.2020. u 11:06 | opcije
#bolitepipi
Autor: ivanschchica | 03.09.2020. u 11:07 | opcije
Grad New York tužio lanac talijanskih pekara i agenciju koja ih je zastupala zbog marketiške kampanje u kojoj su se oglašavali mirisima. (postavili su raspršivače u veliki broj liftova poslovnih zgrada koji bi "špricnuli miris svježeg peciva" putnicima lifta)
Raja bi izašla iz nebodera i kao omađijana tražila pekaru za kupit pecivo jer im se baš jako zašmekalo.
Sud je to proglasio manipulacijom čula mirisa. A što je sa ostalim čulima? Zašto su oči diskriminirane u očima suda.
Uglavnom, presedan u toj branši.
#omađijaj
ps: zbog velike pompe oko parnice, vlasnik talijanskih pekara u NY je udvasetostručio vrijendost svoje kompanije, prodao je i navodno u Mehiku pije pipi
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 11:46 | opcije
Krojačka radnja u Londonu imala odličnu akciju:
u Citylight vitrine na Oxford i Regent streetu (Picadilly incl) postavili uzorke tkanina za odjela. Kampanja "Feel me"
razvalili
Čulo sluha u Londonu nije zakonom zaštićeno
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 11:50 | opcije
ak se mene pita, kampanja nosi poruku: "pipi" je piće za homiće, uglavnom.
Ne kužim dubinu marketinškoe manipulacije, osim da je u nedostatku podražaja ljudima baš sve zabavno.
Kak homiće spojit sa idejom #kupujmohrvatsko?
Na neki način simpatiziram ovog tvog vincenta kak se već ne zove (jel Gogh? ma nije, nekak drugačije:P), jel trget nisi ti, stari oronuli krelče , nego mladi, valjda. Kakva je to poruka mladima? Ne kužim?
Vrijeme me pregazilo:P
Autor: eteerniis | 03.09.2020. u 11:54 | opcije
U Californiji, veliki oglasni panoi, Bigboardi, kada je digitala zavladala počeli su emitirati reklame na jeziku prolaznika.
Kako jbt, pita se prosječni vozač u automobilu?
Ugradili su scanner u Bigboard, koji bi lovio radio stanicu koja se sluša u autu, pa bi u ovisnosti o profilu radio stanice mijenjali poruku sa engleskog na hispano, ili sa regular na gansta sleng i tak..
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 12:08 | opcije
dakle: vid, sluh, okus, dodir i njuh
svih 5 osnovnih čula
a šta sve još rade ne biste vjerovali
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 12:10 | opcije
bitno je prodat, sredstva se ne biraju. Al homiće ne kužim u reklami za Pipi.
Autor: eteerniis | 03.09.2020. u 12:10 | opcije
vitrina uhvati vaš bluetooth da je uključen na mobitelu.
spoji se, iščita ime ako je pohranjeno u foolderu gdje korisnici uređaja često upisuju ime ili gmail i dok prolaziš uz vitrinu, ona te oslovi sa
Dobar dan,g.Flyngpicket, tu iza ugla su Vam dućani za tenisice
(u cashu moba ostao trag da sam guglao tenisice jučer)
netko će reć briljantna ideja, baš to mi treba, netko će reć aupičkumaterinu
kao i za sve drugo
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 12:13 | opcije
ljudi su Pavlovljelvi psi, i marketinška "znanost" i "industrija" to koristi. Većina ljudi su Pavlovljevi psi.
Jel ima uopće neka službena instanca koja kontrolira i regulira (i onemogućava eventualno) tzv subliminalne poruke?
Autor: eteerniis | 03.09.2020. u 12:14 | opcije
piše gore Ete.
ima
Samo kasni sa regulativama u odnosu na kreativnost
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 12:15 | opcije
Onaj tko nema ništa protiv da bude izmanipuliran, bit će izmanipuliran:P
Autor: eteerniis | 03.09.2020. u 12:15 | opcije
ne bih se složio
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 12:15 | opcije
izmanipuliraju se i oni koji znaju a kamoli oni koji nemaju sustave zaštite (mala djeca, starija populacija i sl)
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 12:16 | opcije
slaganje ili neslaganje nemaju utjecaja
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 12:17 | opcije
za #omađijat i one koji se ne slažu potrebno je samo vrijeme&novac
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 12:17 | opcije
Ete, koristiš li ikad riječi Hansaplast ili Kalodont u svom govoru?
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 12:20 | opcije
ajmo pretpostavit da koristiš.
i jedno i drugo su nazivi brednova.
nisu izvorna imena
postali su umjesto flastera ili paste za zube
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 12:24 | opcije
Ameri kažu: hand me a kleenex
a to je brend papirnatih maramica
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 12:25 | opcije
miljon je primjera koji pokazuju da egresivnim marketingom možeš okrenut i one koji se "ne daju manipulirat"
oni padnu na dužim stazama
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 12:26 | opcije
i sad paralela sa Pipijem.
Ako će investirat puno novca u promidžbu plus provokativna ideja, Pipi će povećat prodaju.
A koliko je ta kampanja i halabuka imala utjecaj na pojavnost homoseksualizma ili širokopojasnog liberalizma, pokazat će neko istraživanje za dvadesetak godina
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 12:29 | opcije
u uk i usa za usisavač koriste naziv hoover
Autor: krelec | 03.09.2020. u 12:29 | opcije
Humphrey DeForest Bogart je imao veliki utjecaj na promoviranje pušenja u svijetu
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 12:30 | opcije
ali šta fali, manipuliraj me do prekosutra ako je prazna kesa
Autor: krelec | 03.09.2020. u 12:30 | opcije
a kad se ponešto ima usmjeri me malo, pa tako kupim samsung tv jer iz meni nepoznatog razloga mislim da su dobri
Autor: krelec | 03.09.2020. u 12:31 | opcije
nisam radio tv mehaničar, al svejedno mislim da je samsung jako dobar.
Autor: krelec | 03.09.2020. u 12:32 | opcije
Marlboro Man, simbol muškarčine, izašao iz ormara
https://ajph.aphapublications.org/doi/pdfplus/10.2105/AJPH.93.6.988
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 12:33 | opcije
bio sam u dućanu, a sada moram na kavu, pipi i slobodnu (jutarnjeg nema)
Autor: krelec | 03.09.2020. u 12:34 | opcije
Kako bi rekao onaj kondukter iz Kreovog spota: sve može
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 12:34 | opcije
što još da velim osim, #bolimepipi
Autor: krelec | 03.09.2020. u 12:34 | opcije
samo nemoj vode vruć
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 12:34 | opcije
na kraju još nadasve skromno da dodam još jednu poveznicu na pjesmu za kraj
Autor: krelec | 03.09.2020. u 12:37 | opcije
šlager na koji navodi poveznica bio je hit sedamdesetih godina posebno popularan kod grčkih, jugoslavenskih i albanskih gastarbajtera. Nisi mogo proć pored opel rekorda da se ne praši demis
Autor: krelec | 03.09.2020. u 12:39 | opcije
bome, praši on kod mene na Philips TVu svake nedjelje i okvirima kampanje #indoktrinirajmodjecustarimhitovima
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 12:43 | opcije
imamo deal
djeca i ja
oni mene ne peglaju svojom mjuzom (stave sluške)
a ja njih samo nedjeljom s oldiesima
jednom mjesečno me smiju upeglat s nečim "novim" što im se baš jaaaako sviđa
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 12:45 | opcije
#đepetra da kaže 111
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 12:49 | opcije
Lako je vama reć #omađijaj, činjenica je da nikad ne znaš na kakvog psihičkog bolesnika moš naletjet koji npr. u procesu #omađijavanja te može nazivat imenima i bježat od tebe ko da si nešt što ga hoće zaposjest. A ti bi ustvari samo da te počeška po leđima.
#štamitotreba #štatoikometreba #štatoikomenasvijetutreba
Autor: ivanschchica | 03.09.2020. u 12:50 | opcije
Ja ne kupujem ništ. Ništ se te reklame ne love na mene. Ma nemam ni tv da ih gledam. I na netu blokirala sve oglase. #nemože
Autor: ivanschchica | 03.09.2020. u 12:52 | opcije
uđeš li kad u dućan, Ivansčice?
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 12:54 | opcije
Da, ulazim namjenski. I da, uzmem ponekada i nešto što mi ne treba.
Autor: ivanschchica | 03.09.2020. u 12:56 | opcije
Ma što ne treba. Čokolade uvijek treba
Autor: ivanschchica | 03.09.2020. u 12:56 | opcije
Reklame postoje zbog prodaje.
Prodaja postoji radi održavanja proizvodnje.
Proizvodnja postoji radi stvaranja viška vrijednosti.
Ako nema viška vrijednosti, onda nema ni novca.
Ako nema novca, ima samo trampe.
Ako ima samo trampe, ima puno otimačine.
Ako ima otimačine, ima i rata.
Ako ima rata, ima manje ljudi.
Ako ima manje ljudi i svak ima samo najnužnije što mu treba, e tam smo već bili i dobacili dovdje.
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 12:57 | opcije
eto me isto Rudyard Kipling
Ako..
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 12:58 | opcije
malo se promijenila paradigma zadnjih pola stoljeća.
prije se proizvodilo ono za čim je bila potražnja.
sada se umjetno proizvodi potražnja da bi se uopće išta proizvodilo
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 13:01 | opcije
Razmjena dobara i usluga je najuljuđeniji način razmjene. Zvuči kao utopija, ali mislim da je realno ostvariva podizanjem svijesti o vlastitom udjelu u društvu kao takvom.
I zapravo, mislim da je upravo novac taj koji je kumovao i još uvijek kumuje ratnom stanju. Novac u obliku zemlje, novac u obliku nafte, novac u svim svojim nakaradnim oblicima
Autor: ivanschchica | 03.09.2020. u 13:17 | opcije
Ali ipak, ide jedna od EKV
"Uvek sam želeo da osetim dodir
Novac u rukama
Lepljiv od znoja i mastan od krvi
Novac u rukama"
https://www.youtube.com/watch?v=t0ia_81z-dk
Autor: ivanschchica | 03.09.2020. u 13:19 | opcije
To o čemu govoriš je postojalo.
I zbilja je romantično
Humano
Realno
ali u laboratorisjkim uvjetima.
Može funkcionirat i danas ali na razini izoliranih slučajeva.
Globalno na žalost ne može, pokazala povijest da ne može.
Teško je da svatko ima sve što mu treba.
i što želi
a želi i puno onog što spozna.
Uništi ti filoksera vinograd, nemaš šta dat u trampu.
Ako nemaš neke sjajne grumenčiće.
Imaš recimo jaja. I u neko određeno vrijeme bude ogromna potražnja za jajima.
Zar da imaoc jaja traži kravu za jedno jaje?
Onaj tko ima više krava, dat će ju za jaje.
I time zajebat u nabavci jaja onog koji nema kravu.
U svakom slučaju, kužim šta oš reć, al u svakom slučaju jest utopija.
I lijepo je živit u utopiji :)
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 13:27 | opcije
Kad je sezona vjenčanja u Indiji ili u Kini, skoči cijena zlatu.
Uvezani smo svi u matrici.
Ako makneš zlato iz matrice i kažeš #ajmosvinasvojgrunt
bit će opet ono što je bilo
sva četiri jahača
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 13:31 | opcije
Vjerojatno bi bilo lijepo živjeti u snovima, ali štać kad me probudilo :)
Autor: ivanschchica | 03.09.2020. u 13:37 | opcije
Doviđorno, dragi muži i drage žene!
Autor: ivanschchica | 03.09.2020. u 13:37 | opcije
#dabogdaseituudalanezameneveczadrugoganektidragibudedrugine'kosamobudiodme
nedaleko
to je jedan pasivno-agresivni farewell za putnike u daljinu :)
Autor: flyngpicket | 03.09.2020. u 13:48 | opcije
naučilo se putem.
Autor: perce | 03.09.2020. u 14:02 | opcije
https://i.postimg.cc/wj4XmKZp/pipi.jpg
Autor: perce | 03.09.2020. u 16:00 | opcije