Pa kako, pa zašto, pa čemu to tako

Čitam kako će moguće ukinuti nošenje maski u školama i onda naletim na ovo. Pa jbt.
Ako čitate i još ne vjerujete onome što čitate, ovo je dakle službena preporuka škole roditeljima.



Da nije tužno izgledalo bi kao greškom pušten tekst na blesimetru.

14.09.2020. u 9:37   |   Editirano: 14.09.2020. u 9:39   |   Dodaj komentar

da, djeca koja se pridržavaju mjera koje im kažu roditelji i nastavnici su bolja od djece koja to ne rade. Nema tu političke korektnosti pa idemo hvaliti i one koji ne slušaju, pa su jednako dobri. Nisu, lošiji su.
Možda to napisano izgleda ružno, ali je činjenično.
Isto vrijedi i za ostale. Postoje bolji i lošiji.
Ili idemo šutjeti o tome..

Autor: pognioci   |   14.09.2020. u 15:00   |   opcije


?

Autor: slova   |   14.09.2020. u 15:07   |   opcije


Najbolje da ih potopimo u vodu

Autor: slova   |   14.09.2020. u 15:10   |   opcije


Zezaš?
Postoje djeca kojima bolje ili lošije ide matematika i neovisno o tome postoje djeca koja su poslušna i ona koja su manje poslušna.

Sve bitno s tim u vezi obzirom na obavezu nošenja napisano je pod prvom točkom, a isticanje superiornosti na temelju posluha/boje kože-kose-očiju je nešto što je ako se ne varam treći rajh pokušao proturiti čitavom svijetu

Autor: ivanschchica   |   14.09.2020. u 15:34   |   opcije


Superiornost, kako to gordo zvuči!
Koliko vidim ovdje pedagog predlaže roditelju da dijete uči nosom parati oblake umjesto da pruži ruku djetetu koje iz ovih ili onih razloga nije naučilo bolje

Autor: ivanschchica   |   14.09.2020. u 15:35   |   opcije


Evo meni se čini da je to onaj isti pedagog koji više simpatizira dijete čiji roditelji zarađuju mjesečno nekoliko desetaka tisuća kuna više od roditelja koji imaju prosječna primanja, isti onaj koji misli da je dijete sa novom motorolom superiornije od onog sa motorolom starom pet godina

Autor: ivanschchica   |   14.09.2020. u 15:39   |   opcije


Ukratko, ekipi koja je dopustila ovakvom prijedlogu da izađe na oči roditelja/staratelja, javnosti općenito, ne bih dala dijete na odgoj

Autor: ivanschchica   |   14.09.2020. u 15:41   |   opcije


posluh je ono što možeš birati, a boju očiju, kože ne. I bolji su oni koji slušaju i uče od neposlušnih.

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 15:42   |   opcije


To su sve sami fašisti. Najrađe bi batinali i tukli one koji ne misle kao oni...

Autor: slova   |   14.09.2020. u 15:44   |   opcije


mišljenja sam da je termin superiornost promašen

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 15:45   |   opcije


slova neke stvari treba slušati, a ne o njima misliti. Kako možeš misliti o nečemu o čemo pojma nemaš?

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 15:48   |   opcije


Kre, jasno da je bolje živjeti sto godina kao bogataš, nego tjedan dana u bijedi, to uopće nije sporno.

Sporan je prijedlog osobe koja je osim što je osoba i što je pedagog, a možda i roditelj, da vlastitu djecu učimo da su bolja od drugih.
Ma meni bi moja bila ne bolja, nego najbolja, ali učiti djecu nekakvoj lažnoj superiornosti nad drugima, pa to je za mene grijeh

Autor: ivanschchica   |   14.09.2020. u 15:48   |   opcije


Ma ajde krelec, budalo jedna glupa. Dosadio si s tim pojma nemaš. Šta ti znaš što ja znam i što ja ne znam?

Autor: slova   |   14.09.2020. u 15:49   |   opcije


Kre, najbolji su oni koji razmišljaju svojom glavom, a to pretpostavljam dijete moraš učiti

Autor: ivanschchica   |   14.09.2020. u 15:50   |   opcije


(e, idem ja sad doma kotačem laganim, pa ako bude kakav komentar kasnije, pridružim se, meni je ovo u rangu fenomena - nikak se priviknut gdje sam)

Autor: ivanschchica   |   14.09.2020. u 15:53   |   opcije


"Roditelji se žale
Otkako je započela nastava dio roditelja pritužuje se pravobraniteljici na to da učenici tijekom dana uopće ne izlaze iz zagušljivih učionica na odmore, da su s maskom na licu zatvoreni u učionicama bez klime, često bez mogućnosti otvaranja prozora te da neka djeca zbog toga imaju glavobolje i napadaje panike, što upućuje na to da neke škole ne provode preporuke HZJZ-a."...

Autor: slova   |   14.09.2020. u 15:58   |   opcije


Da li su djeca to zaslužila?

Autor: slova   |   14.09.2020. u 15:59   |   opcije


ma to superioran je glupo, arogantno i prepotentno. Uvijek sam učio svoje, a vjerujem da sam ih naučio da su u osnovi svi isti. Svi su samo i jedino ljudi. Ali zahvlajujući pripametnim roditeljima djete nauči da ne treba ništa poštivati, jer kao sve znaš. Respekta treba biti, a to se uči, jednako kao što se nauči biti bezobrazan, neodgojen i ne poštivati nikoga i ništa.

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 16:35   |   opcije


i treba dijete učiti da misli svojom glavom, ali u nekoj dobi zbog nedosatka kapaciteta ne može sve dokučiti. E tu treba malo pomoći, jer i iskustvo nešto znači, a znanje još i više.

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 16:36   |   opcije


uglavnom mislim da već sa petnaestak godina gotovo je sa učenjem, dijete više nije dijete, a sa strane mogu samo dati savjet, i to jedino ako me se pita što i kako.

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 16:39   |   opcije


slova jesi li pročitao, dio roditelja. Čak sam siguran da je riječ o manjem dijelu. Što je onda sa onima koji se ne žale.

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 16:40   |   opcije


priznajem da je točka potpuno nepotrebna jer unosi vrijednosne sudove koji nemaju smisla.

Autor: eteerniis   |   14.09.2020. u 16:53   |   opcije


Dobro je da je samo dio roditelja jer u suprotnom bi čovjek mogao posumnjati u sustavno uništavanje djece. Svejedno, to je maltretiranje...

Autor: slova   |   14.09.2020. u 16:55   |   opcije


nisu sporne mjere (ajde, znak dobre volje nas odraslih da poštujemo mjere koje vrijede za sve), već manipulacija dječjim umovima kako bi ih se uvjerilo da nose maske,
Naputak zaokružen crvenim okvirom je fašistoidan, i baš stoga što se radi o djeci, ovakvim objašnjenjima nema mjesta u civiliziranom svijetu.

Autor: eteerniis   |   14.09.2020. u 16:58   |   opcije


To ja govorim. Ljudi su ovdje odgajani batinom i tu batinu prenose iz generacije u generaciju u ovom ili onom obliku....

Autor: slova   |   14.09.2020. u 17:01   |   opcije


nisam shvatila da je ovo zaokruženo ništa drugo osim one uobičajene što se govori djeci: budi dobar i bio si bolji (ili lošiji) od drugih.
Ili je zabranjeno uspoređivati i reči djetetu da je bolji ili lošiji u ponašanju??

Pola vas je drečalo na djecu ko ludi kad su napravili nešto pogrešno, sad roditelj više ne smije napraviti ništa da bi dijete nagovorio da nosi masku - za svoje dobro.

Autor: pognioci   |   14.09.2020. u 17:05   |   opcije


manipulacija dječjim umovima je uvijek prisutna. Od manipulacije da nešto pojede, da ide spavati kad je vrijeme, do toga da zavoli školu, buduću bracu ili seku. laže se djeci na kilometre..a maske su stvarno svima kamen spoticanja.

Autor: pognioci   |   14.09.2020. u 17:06   |   opcije


(lažete i odrasle na kilometre.. svi čistunci u p.m.)

Autor: pognioci   |   14.09.2020. u 17:07   |   opcije


Problem je sedam sati sa maskom biti u zatvorenom prostoru.

Autor: slova   |   14.09.2020. u 17:09   |   opcije


i tako pet dana u tjednu

Autor: slova   |   14.09.2020. u 17:10   |   opcije


a posebno kada si dijete

Autor: slova   |   14.09.2020. u 17:10   |   opcije


pogni, nije rečeno po čemu su bolja djeca koja nose maske, i u tom je stvar. Ovo ovako prezentirano je općenit vrijednosni sud. Ostajem pri tvrdnji da je naputak blizak fašističkom ispiranju mozgova.

Autor: eteerniis   |   14.09.2020. u 17:12   |   opcije


tvoje paralele pogni nemaju veze s ovim što pričam

Autor: eteerniis   |   14.09.2020. u 17:13   |   opcije


slova, mene boli briga, iskreno, nikad nisam imala niti gripu.. mene sigurno neće satrti corona..

ali jedno je sigurno: kinez nije zatvorio milione ljudi u karantenu iz zajebancije. Nije narušio svoje poslovanje zato što mu je bilo tko rekao, nego zato što nije više mogao skupljati mrtve.

Nemam male djece, ali niti nejdem u blizinu djece bez maske.
Ako roditelji žele da im netko pljuje u djecu i oni u tuđu, nek izvole..

na pvt me čovjek pljuje da sam pristalica režima.

Moje veliko dijete nosi masku, svojim izborom. Nije to teško. A bunt protiv režima?? Ima puno više pogrešnih stvari za ispravljanje, a ne maske.

Autor: pognioci   |   14.09.2020. u 17:15   |   opcije


Dijete će skinuti masku ako mu smeta a sa takvim naputcima će pasi u nesvijest

Autor: slova   |   14.09.2020. u 17:17   |   opcije


Kinezi nisu otvorili škole dok se nisu riješili korone.

Autor: slova   |   14.09.2020. u 17:19   |   opcije


jel postoji podatak i o tome koliko se ljudi zarazilo u ekipi koja je maske nosila konstantno?
Što je sa ulaskom virusa u bolnice gdje se maske nose 24 sata dnevno?

Autor: eteerniis   |   14.09.2020. u 17:20   |   opcije


eternis, ne trackaj..
večina bolničkog osoblja zarazila se van bolnice- skijanja, godišnji, okupljanja, mise.. i druženjem između sebe nemaskiranim..

Autor: pognioci   |   14.09.2020. u 17:22   |   opcije


znam osobno dvoje bolničkih (sad već zdravih) i način na koji su se zarazili.. nisu od pacijenta
Znam i tri koje su bile u karanteni, jer su im šefovi bili pozitivni.. one nisu..

Autor: pognioci   |   14.09.2020. u 17:23   |   opcije


pokušavam puno toha shvatiti, ali ni uz najbolju volju neke stavri ne shvaćam. Zašto bi netko zajebavao masu ljudi da nose maske bez potrebe. I što bih ja pored toliko kvalificiranih trebao o tome misliti. Slušam, ako treba nosim, ako vele da ne treba ne nosim.

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 17:32   |   opcije


Ma jašta! Kako partija kaže!

Autor: slova   |   14.09.2020. u 17:35   |   opcije


Cetinski je paradirao po Trgu protiv maski i cjepiva..
Kod Šprajca je izjavio da se povlači iz medija, a na pitanje što je bila pouka skupljanja na Trgu, nije znao reći.
I što će sada ona žena koja se busala u prsa dok je pjevala "poljubi zemlju po kojoj hodaš?? - nema joj gurua Cetinskog???

Autor: pognioci   |   14.09.2020. u 17:36   |   opcije


Cjepinski mi je dobar primjer novovjekih gurua.

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 17:42   |   opcije


o kojoj ti slova partiji govoriš? etbi se stalno i uvijek priviđa partija. Zar misliš da su vodeći epidemiolozi, i drugi stručnjaci partija?

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 17:43   |   opcije


ne kažm ništa drugo već pitam: koliko maske uistinu štite?
Bilo sebe, bilo druge. Posebice platnene.
Svakom je dato na volju da nosi masku kakvu hoće. Da stvar nije čisti cirkus, onda bi se na globalnom nivou propisalo nošenje maske koja ima najbolju moguću zaštitu, i takve maske bi država trebala dijeliti ljudima i plaćati iz proračuna.
Tako, u svem tom cirkusu nije zanamariv ni profit od prodaje maski, jelte.

Autor: eteerniis   |   14.09.2020. u 17:45   |   opcije


Sožer je čisti HDZ.

Autor: slova   |   14.09.2020. u 17:46   |   opcije


i da stavim gaće na lice, bilo bi svejedno, kaj se zaštite tiče. Ali psihološka poruka okolini je tu, i nije zanemariva:Eto, slušam ipoštujem mjre, štitim sebe i vas:P

Autor: eteerniis   |   14.09.2020. u 17:47   |   opcije


Naravno, sve je po Ustavu

Autor: slova   |   14.09.2020. u 18:11   |   opcije


Na pakiranju tih medicinskih maski koje većina nosimo stoji da štite od novog virusa 0 bodova, slovima: nula bodova. Ali sasvim fino možeš ostat bez zraka s tim cirkusom preko lica. Nema veze, nosimo ih

Autor: ivanschchica   |   14.09.2020. u 18:25   |   opcije


Dio njih se masovno proizvodi u Indiji u uvjetima koji ne da nisu sterilni nego su kužni. U sobičku dva sa dva jedan ih štanca na pretpotopnoj šivaćoj mašini a one u slijedu padaju na prljavi pod gdje sjedi bosonogi Indijac i lijepi im gumice za nataknut na uho. Tadaaaaaa! Via EU

Autor: ivanschchica   |   14.09.2020. u 18:28   |   opcije


Pamučne što se kupuju po buticima neću uopće komentirat, sramota me

Autor: ivanschchica   |   14.09.2020. u 18:28   |   opcije


Maske štite samo da čovjek ne pljuje po drugima kad diše ili govori

Autor: slova   |   14.09.2020. u 18:32   |   opcije


kao savjestan građanin kupio sam onu izraelsku sa bakrenim nečim. Navodno da roka viruse.

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 18:34   |   opcije


Podgrijavamo privid vlastite velevažnosti nošenja tzv. maski da je to naprosto nastrano.

Sve u nekakvoj izmaglici, ne znaš ko koga i zašto, ako je obaveza zaštititi sebe i drugoga (kao da ne znamo staviti ruku na usta dok kišemo) neka bude transparentno kakva točno maska štiti - kakvu smo obavezni nositi i neka se takve maske podijele ljudima, barem djeci, penzionerima i nezaposlenima

Autor: ivanschchica   |   14.09.2020. u 18:35   |   opcije


E, s tom štitiš i sebe! :))

Autor: slova   |   14.09.2020. u 18:36   |   opcije


E tu bakrenu ne bih iz principa. Jer joj rok trajanja pet godina. Nabijem ih na pet godina nošenja maske. I na djetinjstva bez osmijeha

Autor: ivanschchica   |   14.09.2020. u 18:36   |   opcije


I to je vidiš zanimljivo. Djeca moraju nositi maske pod nastavom, a onda izađu na dvorište/ igralište bez maski i organiziraju totalni raspašoj i sebi i herpesima i kovidima

Autor: ivanschchica   |   14.09.2020. u 18:39   |   opcije


brzo će oni početi razmjenjivati maske :))

Autor: slova   |   14.09.2020. u 18:41   |   opcije


Pogoni, mene i moje mater nije uspoređivala sa drugom djecom niti u dobrom niti u onom manje dobrom pa valjda zato ne berem o čemu pričaš

Autor: ivanschchica   |   14.09.2020. u 18:41   |   opcije


e sad nek je naš stožer hadezeov, al onda su ziher i stožeri njemačke, ujedinjenog kraljevstva, usa, i mnogih drugih pod utjecajem hadezea

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 18:45   |   opcije


Svašta se nama podvaljuje pod normalno...

Autor: slova   |   14.09.2020. u 18:47   |   opcije


paaa, veliki mislioče krelec, svi imaju stožere svoje, al naš evidentno slusa kad se radi o "kalkuliranom riziku"
:P
"Masku staaaa-viiii!!!"
"Masku skiiii-niiii!!!!"
Masku staaa-viii"!!-"
tak nekak otprilike. Ovisi o očekivanom "benefitu"
od "kalkuliranog rizika"P
Jedino kaj je problem kaj slabo kalkuliraju:P

Autor: eteerniis   |   14.09.2020. u 18:57   |   opcije


Ma ne znam. Činjenica je da se sa ovakvom situacijom nismo susretali, svima nam je nova i teško je tu biti pametan. Svi odreda smo ostali zatečeni i lockdown-om i onime što je uslijedilo

Autor: ivanschchica   |   14.09.2020. u 18:58   |   opcije


meni je još uvijek ravno svjetskom čudu kak je virus netragom nestao kad su trebali biti izbori, i opet se čudom pojavio nakon dan dva iza one izborne nedjelje. Ha ha ha, mirakolo:))))

Autor: eteerniis   |   14.09.2020. u 18:59   |   opcije


Šveđani su povukli dobar potez sa kartom na stjecanje kolektivnog imuniteta koju i mi sada igramo, ali taj imunitet grupe će stići kad i cjepivo. Za koje se nadam da neće biti obavezno

Autor: ivanschchica   |   14.09.2020. u 19:00   |   opcije


Mene samo zanima što je u pozadini, gospodarski ili biološki rat, ili oba. Hoću da mi to netko kaže. Ili bolje ne :)))))))))))))

Autor: ivanschchica   |   14.09.2020. u 19:04   |   opcije


Ipak Ete, začudilo me što su objavili podatak o porastu broja oboljelih a sezona u punom jeku. Koliko pun je mogao bit obzirom na situaciju

Autor: ivanschchica   |   14.09.2020. u 19:07   |   opcije


eternise te pederske fore o misliocima si zabij u dupe

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 19:14   |   opcije


Nismo u Švedskoj da na četvero djece u vrtiću može biti jedna teta, da poslodavci organiziraju rad od doma sa naknadama i onima koji to ne mogu realizirati, da je kolektivna svijest takva da se drži razmak i da starija populacija živi na svoj rizik (što znači da oni nose maske da se štite od ostalih.. ne moraju, ali...).

pa me u stvari zanima, u našim uvjetima, ako se kao zaštita neće nositi maske, što uvesti da se virus ne širi..
ili je virus samo izmišljotina?????

Autor: pognioci   |   14.09.2020. u 19:21   |   opcije


mene uvijek iznova čudi što se u ovakvim situacijama mnogi u trenu pretvaraju u vrhunske matematičare, pa napamet odmah iz šuba izračunaju promjer rupice u maski, pa opseg virusa i sa sigurnošću tvrde da virus bez frke zuji vamo tamo. Svi na čelu sa eternisom odmah postaju molekularni biolozi i znaju o virusu sve i prije nego što se dotični pojavi.

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 19:31   |   opcije


ljudi iz struke se nisu ustručavali reći da im je to novo, da nemaju pojma o tome, da se virus tek treba istražiti, ali velikani misli uvijek misle kako bi i što trebalo. A odavno su neki ljudi rekli da je misliti drek znati.

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 19:32   |   opcije


tamo gdje su virusi prisutni u većoj količini, u zatvorenim prostorima, maska ne pomaže i sasvim je svejedno imamo li j ili ne.

Autor: eteerniis   |   14.09.2020. u 19:33   |   opcije


E sad si napisala: nismo dovoljno pametni da bi se držali švedskog modela, ajmo zato svi odreda nositi maske za zaštitu od virusa minimalno osam sati dnevno iako one realno ne štite od virusa

Autor: ivanschchica   |   14.09.2020. u 19:35   |   opcije


ljudi iz struke se nisu ustručavali. Ustručavanje sigurno ima isti korijen kao i riječ "struka", ha ha ha
Mislioče krelec, veliki ste u svojim mišljenjima. Naravno da je autoritet za vas sve, jer izvan okvira bogobojaznog povjerenja u nekakvu apstraktnu struku i nemate nekih drugih kriterija,.makar u oblku rudimentarnog znanja o meritumu:P

Autor: eteerniis   |   14.09.2020. u 19:38   |   opcije


ako nas maske realno ne štite onda nas parstomilijuna, pa možda i više od milijardu netko zajebava.

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 19:38   |   opcije


ipak sam skloniji poslušati preporuke ljudi koji su u materiji parstomilijuna kilometara dublje nego ja.

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 19:39   |   opcije


Bilo bi u redu da u "struci"postoji konsenzus u svezi covida 19, ali tog konsenzusa nema, i svjedoci smo kontradiktornih izjava od strane različitih stručnjaka koji se time bave.

Autor: eteerniis   |   14.09.2020. u 19:39   |   opcije


jebe se tebi ete, ispereš nos i nama frke. Rekao si da gripu nisi nikada imao. Pa da bi popušil visus valjda i treba malo ponekad među ljude da ti ga netko uvali.

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 19:40   |   opcije


ete ima koncenzusa osim par redikula tipa biloga Sladoljeva, ali takvih je uvijek bilo. Srećom marginalan broj. Oh, da i ti si manjinskog mišljenja, samo je jebada kaj se tvoje mišljenje ne broji. Ko da ga nema.

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 19:42   |   opcije


da, uvažavam autoritete, dokazane autoritete. Ne usudim se biti "pametan" pored ljudi sa strukom i dugogodišnjem iskustvu u istoj. Nepoštivanje takvih nije ništa drugo nego bezobrazluk, i oholost.

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 19:44   |   opcije


nije meni problem pridržavati se mjera, nosit ću i kurton na glavi, ako to propiše Stožer cz, moj problem je što intimno ne vjerujem u efikasnost tih maski. Bar ne u adekvatnost moguće "zaštite" u usporedbi sa gjavažom njihovog nametnutog nošenja.
Pitanje koje ćemo probleme imati post hoc, osim dermatoloških, psihičkih, pa i respiratornih. Disati pod maskom osam sati? Pa to je tortura i atak na zdravlje.

Autor: eteerniis   |   14.09.2020. u 19:44   |   opcije


a to svoje spuštanje prizemnih i plitkoumnih "kajli" rezerviraj za svoju babu. Sigurno će od tvojeg stava svijet imati velike koristi, i buduće generacije će te spominjati kako si bio veliki štovatelj autoriteta:P
Eternis nije važan, on pliva za sebe:)

Autor: eteerniis   |   14.09.2020. u 19:49   |   opcije


nemam tih problema, u mirovini sam, svakih par dana idem do dućana, i na kavu. Potpuno shvaćam da nošenje maske ni dva sata u komadu nije ugodno. Al kaj napravit? Koja je alternativa? Najlakše je uvijek sraćkat, ne valja ovo, ono je zakurac, ali oduvijek me je zanimalo rješenje.

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 19:50   |   opcije


plivaš ti za sebe malo sutra, a kaj se kajli tiče ti prvi uletavaš sa svojim "duhovitostima" tipa misloče, akademiče. Pa jeboti samo si ti ovdje na cijeloj iskrici koji pretendiraš na mjesto akademika, a u povijesnim knjigama na mjesto mislioca. Al na tvoju tugu golemu, niš od toga.

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 19:53   |   opcije


jebote, kak mi možeš tak okrutno uništavati iluzije?:P
Pa zar me stvarno neće biti u povijesnim knjigama?Akademika ovakvog kalibra?Pa ono, bar ovlaš, u poglavlju koje će biti posvećeno dr krelcu i njegovim umotvorinama.:PKnjiga će se zvati: "Deset najvećih dupeuvlakača režimu u h
rvatskoj povijesti društvenih mreža":)))

Autor: eteerniis   |   14.09.2020. u 20:03   |   opcije


kako li se samo dosjetiš takvih podjeba. Pa ti si čudo.

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 20:21   |   opcije


jebada je kaj ti stvarno misliš da je to duhovito, da je to podjeb, a niš od toga. Obični jad i bedastoća. Al bit će bolje, nedaj se.

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 20:23   |   opcije


a oprosti, i ti si se nekak ispuh'o sa svojim "duhovitostima".
Ovo dalje mi sliči na ozlojeđenost.
idem se iskupit: Živio HDZ sada i na vijeke vjekova, jer mi smo to zaslužili, Amen:)

Autor: eteerniis   |   14.09.2020. u 20:30   |   opcije


opet ćorak

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 20:31   |   opcije


Ja bih uvela obavezu nošenja maski u parkovima za pse.
Iz jednostavnog razloga, skužila sam da se neki vlasnici (neki, ne svi) ponašaju kao i njihovi psi i ovo govorim bez imalo pretjerivanja. Ne znaju održavati distancu, jednostavno ne znaju, neću reći da njuše guzice ali uredno ulaze u privatni prostor, mic po mic i evo ih sjede ti na ramenu, zakeljili obraz uz tvoj i pričaju nešto nebitno o psećoj hrani i ogrlicama, tek toliko da nešto mlate.
I koliko god se odmicao od njih oni se tako vješto primiču da ti bude skroz neugodno više uzmicat, a čak i da hoćeš nemaš više kamo, stjeralo te uz ogradu.
"Alo majstore/ice, čujem te i sa dva metra!" Treba tak nešt zalijepit na čelo kad se ulazi u park za pse, ili to ili maska

Autor: ivanschchica   |   14.09.2020. u 20:49   |   opcije


U šveda sigurno nema takovih ;) :)

Autor: ivanschchica   |   14.09.2020. u 20:52   |   opcije


bez brige prema takvima pružim ruku i velim, distanca molim.

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 21:53   |   opcije


a i bez korone daviteljima velim, distanca. bez molim.

Autor: krelec   |   14.09.2020. u 21:54   |   opcije


Dodaj komentar