ŽIVJELA TA MALA RAZLIKA

koja je u stvari ogromna! žena poštuje muškarca, pa ga voli. muškarac voli ženu, pa ju poštuje! u ovoj ogromnoj razlici je i osnovna razlika nje i njega! koja je nepremostiva od pamtivijeka. srećemo se samo tamo...u sjedinjenju (oliti ljubavi)! tko je tada most a tko obala, nije bitno! ali bitno je vidjeti most...kad si na obali! i vidjeti obalu, ako si most!

22.03.2012. u 23:34   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Je,tako je to na papiru...u stvarnosti, uvijek je netko spomenik,a netko je golub.

Autor: don-drle   |   22.03.2012. u 23:38   |   opcije


Ako kuzis vezu spomenika i goluba.

Autor: don-drle   |   22.03.2012. u 23:39   |   opcije


pa drle kad se stvar...hm..okameni i red je da bude...posrana!

Autor: sara_tera   |   22.03.2012. u 23:40   |   opcije


u ovoj simbiozi...čini mi se da golub može bez spomenika..ali mu dobro dojde? a i spomenik može bez goluba, ali mu je ako ništ...toplije! reklo bi se pravi brak....iz interesa!

Autor: sara_tera   |   22.03.2012. u 23:41   |   opcije


Etogac

Autor: don-drle   |   22.03.2012. u 23:42   |   opcije


Neslazem se, postovanje od drugih ljudi stjecemo, zavrjedjujemo nekim djelima, ostvarenjima u zivotu, pa valjda to nebi trebao biti pocetni kriterij, ili bi? Hm, uostalom zar se ne kaze, uzimas li, nju i njega, da ga ljubis,postujes i.t.d. Il je redosljed obrnut?

Autor: Jarac999   |   22.03.2012. u 23:44   |   opcije


txs, sara, za ovaj zapis. uopće nisam bila svjesna da je u tome trik.

Autor: gerardina   |   22.03.2012. u 23:46   |   opcije


A cuj jaro, kaze se svakakvi non sense, i kao, dok vas smrt ne rastavi, a znamo u startu da lazemo, jer od kud mi to mozemo znati?

Autor: juicy-mama   |   22.03.2012. u 23:46   |   opcije


Mama,ako to cvrsto odlucis,onda znas.

Autor: don-drle   |   22.03.2012. u 23:47   |   opcije


Drauga je stvar sto u startu nitko te rijeci ne uzima za obiljno.

Autor: don-drle   |   22.03.2012. u 23:48   |   opcije


ne vidim što je sporno jarče? da, žena upozna nekog muškarca i počne ga poštivati...temeljem nekih njegovih postupaka, sposobnosti, djela etc...potom ga i zavoli! dakle, on je zaslužio njenu ljubav! muškarac je biće koje krene za okom (da ne kažem nečim drugim) i njega isto tako svojim dražima osvoji žena...dragošću, ljupkošću, nježnošću...pa ju on zavoli! a kad ju zavoli, ona npr postane majka njegova djeteta, njegova vrijedna supruga koja svaki dan čini dobre stvari za njega...pa ju on počne poštivati kao takvu!

Autor: sara_tera   |   22.03.2012. u 23:48   |   opcije


da, garardina naoko isto, a vrlo različito! i dok ne razmišljaš ne kužiš...ali i ja sam jednom takvo što negdje pročitala u kontekstu nečeg drugog...pa me eto večeras podsjetilo...a prokleto je istinito, kad malo bolje razmisliš?

Autor: sara_tera   |   22.03.2012. u 23:50   |   opcije


pa nije se mislilo na fizičku smrt, nego na smrt odnosa.
jer je nemoguće nešto takvo traziti od bilo koga. i nesmisleno.

Autor: gerardina   |   22.03.2012. u 23:51   |   opcije


Da, al ipak se "mora" nesto obecati, zar ne mama? Mislim da se postovanje zasluzuje, spremnoscu na odricanje,kompromis, davanja,ulaganje u to da to obecanje i odrzimo? Nemozemo uzimat samo lipe stvari od partnera/ce, ipak u paketu dobijamo i mane i vrline, a isto to i unosimo u odnos,zar ne?

Autor: Jarac999   |   22.03.2012. u 23:52   |   opcije


btw uzimaš jarče...tog časa tako i misliš...osjećaš. no vrijeme i mi činimo svoje. kako se borimo za sebe onog drugog stavljamo u drugi plan...pa nam počne smetati (kad i ako u ostvarenju nas samih) pa ga na koncu...uklonimo! e sad, ja sam uvijek stajala na stanovištu da to nije grijeh...jer najvažnije je boriti se za sebe? boreći se za sebe...borimo se i za druge!

Autor: sara_tera   |   22.03.2012. u 23:53   |   opcije


Muskarac i zena u vezi...to su dvije osobe koje drzu konop nategnutim...ako jedno od njih popusti,drugo po inerciji povuce konop na svoju stranu...htio to,ili ne...znaci,nitko ni na kakav nacin ne smije biti podredjen onom drugom...i to je veza koja traje...inace,dopizdi biti i podredjen i superioran.

Autor: don-drle   |   22.03.2012. u 23:53   |   opcije


da, razlika je ogomna. al skroz istinito. hm.

Autor: gerardina   |   22.03.2012. u 23:54   |   opcije


Jer,drle zna.

Autor: don-drle   |   22.03.2012. u 23:54   |   opcije


drle, nisi u pravu..dapače, tog časa dok ih izgovaram mi ih uzimamo preozbiljno! poslije se čudimo kako smo to mogli? a jesmo! što je ispravno a što krivo? ono prije ili ono poslije? ne znam...znam samo da čovjek uvijek treba raditi ono što misli da treba! pa makar i pogriješio!

Autor: sara_tera   |   22.03.2012. u 23:55   |   opcije


ovi sto natezu konop rade jedan protiv drugoga. umjesto jedan ZA drugoga.
to mi bezveze asocijacija.

Autor: gerardina   |   22.03.2012. u 23:57   |   opcije


e vala drle jesi u pravu...glede konopa! baš tako...jedino kaj žena za sobom iza konopa često ima male nožice koje cupkaju...a muškarac snagu fizičku! e sad, kaj pretegne...hm...kako kad! netko uvijek izvuče kraći kraj. nažalost, na ovom brdovitom balkanu uglavnom su to žene...da li time što djeca ostajus njima pa ne dobivaju alimentaciju ili pak stoga što ih se fizički dotuče!

Autor: sara_tera   |   22.03.2012. u 23:57   |   opcije


i ti si u pravu gerardina...to jest bez veze. ali je tako...zašto ga natežemo...hm...danas ne bih. ego, strah, nagon za održanjem...gotovo ko životinje...ako ne pojedeš, bit ćeš pojeden?

Autor: sara_tera   |   22.03.2012. u 23:59   |   opcije


Ajde moja mala,ne seri...kladim se da nitko nije ni razmislio o ozbiljnosti tih rijeci...te rijeci su toliko ozbiljne,da bi svatko nocima tre ao biti budan razmisljajuci o njima prije nego ih izgovori...a,vecina ni na trenutak nije razmislila o tome.

Autor: don-drle   |   22.03.2012. u 23:59   |   opcije


Konop je bio samo metafora...tako da snaga nije presudna.

Autor: don-drle   |   23.03.2012. u 0:00   |   opcije


uopće ne razumijem, vi ovdje branite instituciju braka?
ili pričamo o odnosu muskarac - zena?

Autor: gerardina   |   23.03.2012. u 0:00   |   opcije


gerardina, odnos muškarca i žene (kada je onaj dobar i pravi) u 90% slučajeva završi brakom! istina, danas manje nego prije...danas mladi ljudi kad imaju dobru vezu žive zajedno i ne vjenčavaju se odmah...tako da će svakim danom biti sve manje razvoda ali i manje brakova...neće se razvoditi jer se nisu niti vjenčavali. mi smo ipak katolički odgojeni narod i brak je reklo bi se...svetinja u hrvata!

Autor: sara_tera   |   23.03.2012. u 0:03   |   opcije


pa nemoguće je obećati ako se misli na fizičku smrt, osim na smrt odnosa. na kraj priče.

Autor: gerardina   |   23.03.2012. u 0:04   |   opcije


Je,bas svetinja...toliko je svetinja da se razvode nakon prvog loseg sexa.

Autor: don-drle   |   23.03.2012. u 0:04   |   opcije


drle, nisi li (ja jesam barem prvi put) doista te riječi doživjela posve ozbiljno. sjećam se ko jučer da sam se čak malo i prepala...jer sam shvaćala svu ozbiljnost situacije i tih riječi? na svu sreću...poslije se to zaboravi...ili stavi u drugi plan.

Autor: sara_tera   |   23.03.2012. u 0:04   |   opcije


konzumizam drle....današnja mladež konzumira sve...pa i brak! i ide dalje...do slijedećeg proizvoda...tržišta! živi primjer je i ova iskrica...nigdje nemaš tako dobar osjećaj...kad te bilo tko ovdje zajebe...dođeš i kažeš; ma tko ga(ju) jebe...ima slijedeći..ima još...

Autor: sara_tera   |   23.03.2012. u 0:05   |   opcije


ne vidim što je sporno jarče? da, žena upozna nekog muškarca i počne ga poštivati...temeljem nekih njegovih postupaka, sposobnosti, djela etc...potom ga i zavoli! dakle, on je zaslužio njenu ljubav! muškarac je biće koje krene za okom (da ne kažem nečim drugim) i njega isto tako svojim dražima osvoji žena...dragošću, ljupkošću, nježnošću...pa ju on zavoli! a kad ju zavoli, ona npr postane majka njegova djeteta, njegova vrijedna supruga koja svaki dan čini dobre stvari za njega...pa ju on počne poštivati kao takvu!

Autor: sara_tera | 22.03.2012. u 23:48 | opcije

Sara ovo mi je neshvatljivo.Možda sam ja iz neke druge galaksije.
Možda sam iz nekog drugog vremena,a možda sam kontra svima.
No neshvatljivo mi je da nekoga ožeš voljeti,a ne poštivati ga.

Autor: tape   |   23.03.2012. u 0:06   |   opcije


ma ta vjenčanja se rade samo zbog drugih, ne zato što ti to treba. ali ono, neka se ljudi zabave.

Autor: gerardina   |   23.03.2012. u 0:06   |   opcije


Mala,misli se na fizicku smrt...i,da je brak nesto u cemu zaista trebamo biti do fizicke smrti,tada bi svi ulagali puno vise truda da uspije...ovako,nitko se i ne trudi...tako da te rimeci zvuce siludo...inace,nije to ludo.

Autor: don-drle   |   23.03.2012. u 0:06   |   opcije


Domacice, oprosti. Hm,mozda ja i ti jednostavno drugacje tumacimo tu rjec postovanje. I uz to imamo bitnu razliku sto ja to vidim kao odnos dvije osobe suprotnog spola, a ne kao odnos neke dvije suprostavljene grupacije. Hm,jer u suprotnom upitajte se cime bi to zena unaprjed trebala izazvat postovanje muskarca? Materijalnim statusom, ugledom u drustvu, i.t.d? Nije li tu problem malo i onog da cure vise vole poduzetne decke i to zamagljuje pogled na to kakav je taj poduzetnik ustvari covik, i zaborave da taj i takav ostaje poduzetnik uglamnom do kraja zivota, pa kad poduzme nesto i kod jos koje zene, tad vi nagrabusite, zar ne? Zato mislim ipak da postovanje dolazi poslje, tek kad poduzetnik, a to smo jeli svi mi muskarci jer govorim figurativno kad na neki nacim ipak pokazemo dokazemo da cemo radi svoje drage i njene ljubavi postat svim ostalim zenama nepoduzetni, a samo za nju poduzetni. E jesan ovo lipo objasnija, bas tako da ni sam sebe ne razumin sta sam tija rec. Al mozda ce netko i razumit i nadam se da ne naljutih nikog ovim komentarom.

Autor: Jarac999   |   23.03.2012. u 0:07   |   opcije


Dok nas smrt ne rastavi,pretvorilo se u " dok nas neki kurac ne rastavi"

Autor: don-drle   |   23.03.2012. u 0:08   |   opcije


istina gerardina, po meni to je više virtualna smrt odnosa...a ne ona fizička! jer, kako brak tj. odnos ne stičemo rođenjem tako ga valjda i ne gubimo...srmću! nije fer ako crkva misli na fizičku smrt? a očito misli...jer je upravo tako nakaradno ukorijenjeno. sva sreća da se nisam crkveno vjenčavala...imala bih neki strah...znaš ono...nisam ispunila zavjet...slijedi kazna bla bla

Autor: sara_tera   |   23.03.2012. u 0:08   |   opcije


zastavica na konopu nikad neće biti stalno na istom,postoje "dozvoljene" crte na jednoj i drugoj strani,pređu li se...nije dobro

Autor: iskra19   |   23.03.2012. u 0:09   |   opcije


dobar si drle...iz ovoga kaj veliš ispada da su žene te koje nađu drugi kurac? a praksa govori da to baš i nije tako. još uvijek muškarci prednjače u traženju...kruha nad pogačom (hm...kako sam hraniteljski raspoložena) iako mi kažu muški ovdje s iskrice da ima jako puno žena ovdje koje su udate i traže...kurca nad kurcem doma?

Autor: sara_tera   |   23.03.2012. u 0:09   |   opcije


jare...znam šta je ,,pjesnik htio reći,,
potpuno si u pravu

Autor: sleeping   |   23.03.2012. u 0:10   |   opcije


e, i pošteno da se pretvorilo.
bogati, trpit slab seks do smrti i solit mu hranu da sto prije umre..bzveze.
evoluirali smo. fala kurcu.

Autor: gerardina   |   23.03.2012. u 0:10   |   opcije


Oprosti,zaboravio sam dodati "dok nas kokica ne rastavi" ...kurac ili kokica,svejedno.

Autor: don-drle   |   23.03.2012. u 0:11   |   opcije


Ma koje razlike? Zar postoje razlike, ako se nekog voli, kao ljudsko biće, a ne kao hrpu mesa, ili recimo intelekta ili hrpa diploma? I koje crkve? I koji strahovi? Razlike su SAMO u jednom............. voliš li samo sebe, ili si sposoban/sposobna i druge istinski voljeti? Toliko......

Autor: Fatamorgana1   |   23.03.2012. u 0:13   |   opcije


nema ljutnje jarče! a zakaj žena ne bi mogla kao i muškarac danas (ta tako je puno žena koje imaju dobar posao, zarađuju više nego njen muškarac etc) zavrijediti npr. poštovanje samim time što ima neki status u društvu, materijalni, sposobnošću...etc. i zakaj žena ne bi mogla biti...poduzetnik. u onom smislu poduzimanja koraka ka...muškarcu? jer nećeš mi valjda sada reći da za tebe i čin jebanja...znači podređen položaj za ženu? to mi ga dođe otprilike tako nekako?

Autor: sara_tera   |   23.03.2012. u 0:14   |   opcije


ja ne volin pusičku al ju poštivan, kam sad?

Autor: Philippe_de_Mala   |   23.03.2012. u 0:15   |   opcije


Fatamorgano, ova je priča o ljudima koji su sposobni voljeti i sebe i njega i još jednoga i još jednoga..ali ne do smrti fizičke, nego do smrti odnosa. ako ti je netko postao loš, ma nećeš ga voljeti više. glupo je.

Autor: gerardina   |   23.03.2012. u 0:16   |   opcije


i baš si lipo objasnio...ako ništa lipo stoji uz moj...kaj!

Autor: sara_tera   |   23.03.2012. u 0:16   |   opcije


ajme netko spominje jebanje u komentarima. idem sad proanalizirat i vidit jel ja uopće smijem tu bit

Autor: Philippe_de_Mala   |   23.03.2012. u 0:16   |   opcije


Sara,zene su se u startu postavile tako kao da njih neko jebe...ono,ja sam mu dala...a,zasto ja ne bih rekao da ja svog luleka dajem?

Autor: don-drle   |   23.03.2012. u 0:16   |   opcije


Popisam vam se na ono sta meni dajete...nemojte mi vise davat.

Autor: don-drle   |   23.03.2012. u 0:17   |   opcije


btw istinski voljeti je isto što i samo....voljeti, kaj ne?

Autor: sara_tera   |   23.03.2012. u 0:17   |   opcije


zahvališ mu se, i on se tebi zahvali sto si/ je ziv izašo, a ne u trugi.

Autor: gerardina   |   23.03.2012. u 0:18   |   opcije


ajme

Autor: Philippe_de_Mala   |   23.03.2012. u 0:18   |   opcije


Najbolje,,nemojte nikom davat,pa cemo vidit ko prije podivljat...lakse je nama bacit drkicu,nego vama.

Autor: don-drle   |   23.03.2012. u 0:18   |   opcije


pa dajemo se oboje drle...i uzimamo...uzajamno! zašto je davanje tvog kurca činjenje a davanje moje pičke (isprika na prostačenju ali nije uopće stvar tako prosta) nije činjenje (radnja) već valjda pasivno ne znam što? samo zato što tvojih 15 ili koliko centimetara strši van? a mojih toliko i ne znam koliko...unutra? kužiš kako smo mi u banalne stvari utkali podložnost žene? od stoljeća sedmog!

Autor: sara_tera   |   23.03.2012. u 0:19   |   opcije


Gerardina....... loš se ne postaje... loš se JEST ili NIJE. Nije problem u njemu, već u tebi... koga si prepoznala, koga si zavoljela...

Autor: Fatamorgana1   |   23.03.2012. u 0:19   |   opcije


tako je to priroda ustimala, mi nemamo šta dati, mozemo samo dobiti.

Autor: gerardina   |   23.03.2012. u 0:19   |   opcije


Radjate na carski rez,busite usi,nos,jezik,depilrate se...a,kad vas covek oce jebat u guzicu,onda vas boli...ma,bogati.

Autor: don-drle   |   23.03.2012. u 0:20   |   opcije


Bogami,ja jos nisam cuo da je neka zena rekla da joj neki muskarac dao.

Autor: don-drle   |   23.03.2012. u 0:21   |   opcije


zašto je problem, fato? ako daješ ljubav...ona je nešto predivno...dakle, to je zasluga! dok ona traje...to je vrlina i zasluga. kad ju prestaneš davati, dakle samo uzmeš natrag ono što si dao...e tada je to problem? pa samo si uzeo ono što si dao?

Autor: sara_tera   |   23.03.2012. u 0:21   |   opcije


točno, Faramogano, no svi se mijenjamo i odnos se mijenja. i zasto se ne bi mogao promijeniti i do te razine da umre. zasto odnos nema pravo umrijeti?

Autor: gerardina   |   23.03.2012. u 0:23   |   opcije


ma gerardina ti govoriš o fizičkoj građi organa žene i muškarca...ja govorim o činu...jebanja! dakle spajaju se dva organa...jedan ulazi nutra koji j e vani, a onaj koji je unutra, prima ovog izvana! tim činom nastaje jebanje. zašto bi jebanje bilo čin kojim muškarac nešto čini ženi? ne mislim niti da žena jebe muškarca, kako ti kažeš drle....ali kaj nije suvislo da oni...nešto čine...svaki sa svojim alatom?

Autor: sara_tera   |   23.03.2012. u 0:23   |   opcije


Hvala, spavalice na razumjevanju. A vi ostali oprostite, al ja jednostavno te musko zenske odnose ne dozivljavam kao ratiste izmedju dvije suprostavljene vojske. Za mene je to uvjek odnos dva pojedinca suprotnog spola. Iako to vjerojatno vrjedi i za istospolne oblike ljubavi i zajednica, mislim da je to uvjek jedan te isti i univerzalan "problem" al stvarno mi neide uglavu da u pocetku veze u ludo doba zaljubljenosti strasti u odnosu ima nekog velikog postovanja, onog pravog ljuckog, mislim da to tek dolazi sa godinama, a da u pocetku cak i nismo sposobni bas nesto postovati se,

Autor: Jarac999   |   23.03.2012. u 0:24   |   opcije


Ljubav je DAVANJE, bez očekivanja za uzimanjem..

Autor: Fatamorgana1   |   23.03.2012. u 0:25   |   opcije


isprika na ovom vulgaliziranju, maltene smo došli do...kuke i motike...od alata! no, ja ću vas sada ostaviti da orete malo po njivama...ta proljeće je došlo! laka vam noć ratari moji! ;))

Autor: sara_tera   |   23.03.2012. u 0:26   |   opcije


Aj odjebi kurbetino kratkoguza...nigdi ja nisam rekao da zena jebe muskarca,niti da muskarac jebe zenu...rekao sam samo da vlada uvrijezeno misljenje da su zene jebene,a muskarci jebu...da zene daju kokicu,a da muskarci uzimaju i jos trebaju reci hvala.

Autor: don-drle   |   23.03.2012. u 0:26   |   opcije


Je,glupaco...samo,ovdje ljubav nije tema.

Autor: don-drle   |   23.03.2012. u 0:28   |   opcije


noć, sara!
i ostalima, ugodna..

Autor: gerardina   |   23.03.2012. u 0:33   |   opcije


Da, točno..ovdje LJUBAV i nije tema.. iako, daleko sam ja od "glupače".
Ljudi se ne mijenjaju... mjenjaju se odnosi između njih, no Kako? Na bolje? Nagore? Zavisi to od oba sudionika..Laka vam noć

Autor: Fatamorgana1   |   23.03.2012. u 0:38   |   opcije


Kurbetine!

Autor: don-drle   |   23.03.2012. u 0:38   |   opcije


Jel ovo tema o razlici poštivanja?
Jel ovde riječ o jebanju kako se vi izražavate
ili o intimnom odnosu između dvoje koji se vole?
Ako je riječ o jebanju nemam šta reći,ali ako je
rječ o intimnom odnosu onda i muškarac i žena
daju i primaju.Ne daju vašim rječima,kurac
odnosno pičku ,nego sebe i svoje osjećaje
i isto to primaju od druge strane.

Autor: tape   |   23.03.2012. u 0:40   |   opcije


tape,kao i uvijek,ovde jebe lud zbunjenog.

Autor: don-drle   |   23.03.2012. u 0:42   |   opcije


Ja jednostavno te kriterije ne prihvacam, a naravno da je nama muskima pocetni kriterij sexipil, nogice grudi guza a da tad smo samo ti koji zele imati uzivati u tom to stoji, sad kad bi tu dodali zenu sa uspjesnom karijerom i.t.d. pa da tako zasluzi moje postovanje i da to bude preduvjet za ljubav to mi neide. Zar je karijera,ugled,novac jedino cim neko zasluzuje necje postovanje? Zar ljudi koji su po tim kriterijima neuspjesni ne zasluzuju postovanje i njih se nemoze zavolit ni volit? Hm,nekako to sve sto se mjeri metrom meni ne ide u ljubav. Al to neznaci da sam ja u pravu, mozda to je zato sto sam ja po tim mjerilima neugledan. Hm, domacica je otisla spat, amo i mi, malo smo raspravili i to svatko sa svog stajalista, pa nek se nitko ne uvridi. Dame laka vam noc.

Autor: Jarac999   |   23.03.2012. u 0:59   |   opcije


ajmeeee....koliko filozofije ovdje
a svi u istom dreku
da nismo ne bi bili tu

Autor: sleeping   |   23.03.2012. u 1:03   |   opcije


nije dobro materijalizirati primjere ljubavi
osječaji se nemogu objasniti
ali se mogu zasigurno doživjeti
i puno puta teško objasniti
sebi a kamoli nekome drugom

Autor: Zeljko-zeljko   |   23.03.2012. u 1:30   |   opcije


ljubav i poštovanje ne moraju uvijek držati se za ruku
ima različitih ljubavi

a poštovanje povezivati s onim kaj netko ima, nekaj je napravio je uvjetovano ponašanje....kaj, ak netko dela za svoju plaćicu, živi kao podstanar, u minusu je..nije vrijedan poštovanja jer kao nije uspio u životu?
ili, ima sve... 3 auta, dobar posao, nekakav status, ali je govno od čovjeka..kaj s njim?

Autor: meija   |   23.03.2012. u 9:00   |   opcije


ma društvo, vi ste malo zastranili sinoć? ta nitko nije govorio o poštivanju po nekakvim materijalnim zaslugama...naprosto po prirodi žena drugačije prihvaća muškarca...ne reagira u startu na njega po izgledu već ga procjenjuje po njegovim osobinama...koje joj se sviđaju ili ne. kod muškarca je priča obrnuta...najrpije dolazi izgled...ako mu se svidi tek potom ju počne poštivati. nemam pojma kak ste došli do nekih zaključaka koji su spomenuti samo sporadično čisto radi ilustracije...no kao i obično, nesporazum je osnova ljudske komunikakcije!

Autor: sara_tera   |   23.03.2012. u 9:28   |   opcije


drle, a ti radije nemoj dolaziti na blog ak misliš tak ružno žene nazivat...pa makar bile one i virtualne! ovo ću ti poslat i na pvt.

Autor: sara_tera   |   23.03.2012. u 9:30   |   opcije


a ono da jednostavno živite kao što dišete ne razmišljajuči zašto odjašite u suton

Autor: roman10   |   23.03.2012. u 9:58   |   opcije


i zajedno čekate dolazak nibiru x

Autor: roman10   |   23.03.2012. u 10:04   |   opcije


romane, nibiru je upravo javila da ne može doći...

Autor: jedanplusjedan   |   23.03.2012. u 13:17   |   opcije


Dodaj komentar