GOVOR MRŽNJE, UVREDE.... (konačno će blog postati mjesto razgovora?)
"...Prema izmijenjenom Kaznenom
zakonu, računalni sustavi i
internet uvršteni su i u kazneno
djelo govora mržnje, pa će se
ubuduće svatko tko 'putem
računalnog sustava ili mreže javno
potiče ili javnosti učini dostupnim
letke, slike ili druge materijale
kojima se poziva na nasilje ili
mržnju usmjerenu prema skupini
ljudi ili pripadniku skupine zbog
njihove rasne, vjerske, nacionalne
ili etničke pripadnosti, porijekla,
boje kože, spola, spolnog
opredjeljenja, rodnog identiteta,
invaliditeta ili kakvih drugih
osobina' kazniti zatvorom do tri
godine...."
http://m.tportal.hr/vijesti/234882/Od-jucer-su-uvrede-na-internetu-kazneno-
djelo.html
"....Kaznu zatvora izbjeći će pak oni koji na internetu počine kaznena djela protiv časti i ugleda. Naime, ukoliko nekoga uvrijedite putem interneta, ta osoba može vas privatno goniti, a ukoliko budete proglašeni krivima, sud vam može naplatiti kaznu do 180 dnevnica. Jednaka je stvar i za sramoćenje gdje kazna možete iznositi do 360 dnevnica, dok vam za klevetu sud može naplatiti i do 500 dnevnica. Visina dnevnice utvrđuje se uzimajući u obzir počiniteljeve prihode i imovinu te prosječne troškove nužne za uzdržavanje počinitelja i njegove obitelji. Dnevnica ne može biti manja od dvadeset kuna ni veća od deset tisuća kuna...."
bilo bi dobro da blogeri kojima je milo vrijeđati druge ljude (koza, krava, budala etc) da razmisle o ovom potonjem, prije no što takvima okvalificiraju druge blogere! istina, slažem se s bojazni da će sada svaka budala moći tužiti nekog zato kaj mu je rekel da je...ružan, debeo, mršav, glup etc...iako je to morti istina? no, sva sreća da je teret dokazivanja na onome tko tuži pa je za očekivati da neće biti puno takvih parnica.
22.11.2015. u 10:04 | Editirano: 22.11.2015. u 10:08 | Dodaj komentar
Sve je to poput kontrole prometa. Samo lova u proračunu a jebe se njima tko je budala, idiot, kreten...ne smiješ preko pruge ako je rampa spuštena jer se pokvarila tehnika. I što više zabrana, više korupcije, podmazivanja, birokracije...
Meni dođe vrabac i kaže:"Ubije me!" ( e, mali dosadni anđele, ne ide to tako...ubij se sam! )
Autor: MedoDebeli | 22.11.2015. u 10:19 | opcije
Ne bih rekao da tebi treba na blogu normalni razgovor!
Autor: MedoDebeli | 22.11.2015. u 10:21 | opcije
Jutro :) Piše - "djela protiv časti i ugleda". Treba onda definirati čast i ugled, ili je to nešto što se podrazumijeva, pa svatko podrazumijeva drukčije. Drugim riječima, ako se nekog želi ocrniti pred drugima, onda je to to. I to je u redu. Da nije uzelo toliko maha, ne bi ni zakon trebao. A i ne vidim razloga nekomu govoriti da je debeo, mršav (ajd, još tu ima nekakva skala).. a kako bi recimo obrazložio - glup? Ili ružan? Po kojoj skali?
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 10:25 | opcije
Medo, a ti kad vidiš spuštenu rampu, prvo pomisliš da je pokvarena?
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 10:26 | opcije
Valjda treba pustiti da se divlja po cesti.. lako tebi Medo kad tvoja djeca ne prelaze takve ulice gdje se natječu tko će brže prek oležećih policajaca..
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 10:27 | opcije
Buni se moja kolegica na poslu kako policija lovi po Slavonskoj zbog prekoračenja brzine. A ja joj velim, pa vozi po propisima, i 70 km/h je puno. Tko još vozi po propisima, veli ona? I kaže, pa po toj cesti se može brzo voziti... Eto, kako ćemo mi naprijed kad je teško i takve nekakve propise slijediti koji su u našem interesu.
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 10:31 | opcije
Meni je lakše, jeftinije, komotnije, jednostavnije, bla.. slijediti propise. Jer mi treba vrijeme i mozak za bitnije stvari.
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 10:34 | opcije
Živjeti u stalnoj pobuni - to troši puuuno energije, a i košta love. PAk se moraš nekomu zadužiti ako želiš uslugu, a meni se sve to ne da. A i čemu? Zato da nekamo stignem minutu prije? Baš..
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 10:35 | opcije
Zašto ti, Kokoši , komuniciraš sa mnom ako pretpostavljaš da sam pijan? Spusti rampu, bijeli anđele! ( bijela moja golubice )
Autor: MedoDebeli | 22.11.2015. u 10:37 | opcije
A zašto ja ne bih s tobom komunicirala?
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 10:41 | opcije
Radosti mojih nedjeljnih vidika i mojih prvih jutarnjih utisaka. Dnevniče moj, nenapisani, spomenaru u slikama ( Ane naslikaj mene ( medo ) i cocu ( kao jutarnu zvijezdu Danicu pre svitanje, molim te!
Autor: MedoDebeli | 22.11.2015. u 10:43 | opcije
Prema alternativi koju ja znam, najjači uzročnik raka je - ogorčenje. A iz tebe izlaze hrpe ogorčenja svakodnevno.. Jesi li razmišljao o suočavanju s tim ogorčenjem? Traženju uzroka i rješavanju? Koja je ta misao u tebi zbog koje si ogorčen na sve i sva?
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 10:45 | opcije
Ne bih da me Ane slika..
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 10:46 | opcije
Prije, a ne pre.....žurio sam da ne zaboravim metaforu.
Zašto? Rekoh ti da nemam uvjete za opijanje ( KAMILA ), a ti mi ne vjeruješ. Apstinencija nije moje opredljeljenje, već uvjeto preživljavanja. Ako me bar malo razumiješ, utočište svih otrežnjenih! Alkoholu moj neispijeni!
Autor: MedoDebeli | 22.11.2015. u 10:49 | opcije
zabole me kita sto ce o meni virtualno pisati netko tko nema o meni nikakvih realnih saznanja. Ako takvo pisanje prihvati vecina (npr. na Blogu), intelektualno spadaju u istu kategoriju kao i autor.
Svaka budala ima svoje veselje, pa ako mu to predstavlja veselje naka se veseli.
Nemam potrebe nekome se virtualno dokazivati.
Autor: budvar | 22.11.2015. u 10:52 | opcije
Sunašce zimsko na vesrom nebu bez oblačka, moje ogorčenje nije raspoloženje već stav. I organizam se na to privikao kao na jedamputjedan, na H2O, ili na abecedu.
Autor: MedoDebeli | 22.11.2015. u 10:53 | opcije
Medo, pisao si da jedeš špek. Kako onda ne možeš piti?
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 10:55 | opcije
Raspoloženja se mijenjaju, a stavovi baš i ne.. to gore po tebe :(
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 10:58 | opcije
Bud, ako oko sebe podignem takvu ogradu, ako od sebe napravim dvorac okružem vodom i krokodililim, zašto bi mi trebao blog'? Jel blog moj mlađi brat , jel blog princ koji mi ugrožava nasljedstvo.? Na blogu sam da iznesem svoje mišljenje koje svakako mora biti protiv tvog, kako tebi to nije jasno...bud je prepametan za blog...ok...!?
Autor: MedoDebeli | 22.11.2015. u 10:59 | opcije
Medo, jesu li ti se nalazi nedajbože pogoršali?
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 11:00 | opcije
Draga moja zalutala radosti, špek se rado kombinira s lukom, crvenim, ili ljubičastom, ili ružičastim .Nisam nikad mislio da ide uz piće. Evo sada me ne pada na pamet što se može piti uz špek, kad bih ja najradije ostao na šljivovici i poslije špeka....
( a zadnje tvoje napomene glede mene su bile neuobičajeno a ružno i jako i točno, ciljano, samo tvoje mišljenje, ne?
Autor: MedoDebeli | 22.11.2015. u 11:05 | opcije
Mai miješa kruške i jabuke. Govor mržnje, to jest 'Poticanje na nasilje i mržnju' spada pod skupinu kaznenih djela protiv javnog reda za što je oduvijek bila propisana zatvorska kazna. Uvrede i klevete su pak u odnosu na zakon od prije desetak godina zapravo dekriminalizirane (nije predviđena kazna zatvora, postupak se pokreće isključivo privatnom tužbom). Tako je kazneno djelo 'sramoćenja' zapravo ukidanje kaznenih djela iznošenja obiteljskih prilika i predbacivanja kaznenog djela za što se u stara dobra vremena barem teoretski moglo par mjeseci ići na hlađenje.
Autor: jack_frost | 22.11.2015. u 11:06 | opcije
Zahvalan sam ti na tom, iako to nisam tražio...pustinjska oazo mojih pijanih dana!
Autor: MedoDebeli | 22.11.2015. u 11:07 | opcije
...ma da...slažem se s medom da svaka budala ima svoje veselje...ali ne vjerujem da će se,ako neko nekoga putem interneta prozove da je debeo,glup,smotan..ili sl...to okvalificirati kao kazneno djelo,pa će to biti čak i smiješno ako se netko nađe to tužiti....Prije bi rekao da će se to odnositi na učestala teška vrijeđanja,kao i pozive na mržnju pojedinaca ili skupine,po osnovi one liste koje si nabrojala...
Autor: Muchachito | 22.11.2015. u 11:09 | opcije
medo .. na Iskrici sam da upecam ili da me upeca kakav dobar komad, a blog mi je relaksacija i kracenje vremena dok cekam s tim da cu se ukljuciti u neku zdravu polemiku ili komentiranje na meni zanimljivom ili zabavnom zapisu. Nemam nista protiv ako neko napise svoje misljenje dok to ne postane izljev za osobne frustracije.
Autor: budvar | 22.11.2015. u 11:10 | opcije
Jack, pa to i piše u teksu, da se za prvo ide u zatvor (kazneno), a za drugo se ne ide - na razini je prekršaja..
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 11:11 | opcije
Jedini liječnici koje sam posjetio u zadnjih par godina su polmolozi ( ubog kamile ). Ako se je pogoršalo, to će se sve ubrzo vidjeti, otkriti na blogu jer je moja duša s vama. I moje srce. I sve moje slobodne misli i sati...Moj new age ste vi.pogotovo ti alternativna stavrnosti, moja posebna dimenzijo...
Autor: MedoDebeli | 22.11.2015. u 11:12 | opcije
Medo, meni ne moraš dramiti, znaš da dramu ne cijenim.. Znaš li se ti razgovarati bez drame?
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 11:13 | opcije
Nije na razini prekršaja nego spada pod kaznena djela protiv časti i ugleda. U pravu si da je besmisleno takvo što držati u kaznenom zakonu kad, ponavljam se, nije predviđena kazna zatvora. Osim toga gotovo je nemoguće ostvariti obilježja tih djela, sud poziva na mirenje, krajnja sankcija je da te dnevnice mogu biti smiješne (od 20 kuna nadalje)... sve u svemu slatka vodica.
Autor: jack_frost | 22.11.2015. u 11:19 | opcije
o bože, ogorčena sam ovom bezobraštinom kokoši! Hoću li oboliti od raka? Što kaže alternativa? Da se posvetim otkrivanju uzroka svoje ogorčenosti? Uzrok je kokoš! Kako se odstranjuju takvi maligani? (sad me zanima bude li žicala saru da mi obriše komentar, jer ga nemre podnjet?)
Autor: PAMELA_007 | 22.11.2015. u 11:20 | opcije
medo, ne cijeni ona tebe općenito..pa joj nije ni važno kako se osjećaš nakon njezinih bezobraznih insinuacija!
Autor: PAMELA_007 | 22.11.2015. u 11:21 | opcije
još kad bi to bilo kažnjivo...čoeče, možda bi narod ozdravio!
Autor: PAMELA_007 | 22.11.2015. u 11:23 | opcije
..a ovdije na blogu..( nije se još desilo do sada )...ako me netko počne klevetat i sraćkat sve i svašta...To ja rješavam ignorem..kratko i jasno.Zašto bi se upuštao u neku svađu s tim i takvim,i time samo trošio nepotrebno svoju energiju i vrijeme,koje mogu utrošiti na puno bolji način,nego na svađu...A kad je taj netko na ignoru,može slobodno i dalje sraćkat po drugim blogovima o meni ili pisat svašta...savršeno me zabole kita....
Autor: Muchachito | 22.11.2015. u 11:23 | opcije
Dragi moj Bud, ako nemaš potreba, kako ćeš zaskočiti neki komad? Pogledaj bolje te oči iza dioptrije. To su najljepše oči koje sam sreo...oči za brisnje suza, oči za zajedničko plakanje, nevine oči 50-godišnjega anđela...( kad bih volio ženu od 50 godina, upao bih u grupu pedofila , ali je to moj grijeh i ja ću za njega biti kažnjen..ako ne na zemlji onda negdje gore kod Onog što sve vidi...
Autor: MedoDebeli | 22.11.2015. u 11:24 | opcije
sad kreće napad...suočit će me sa svim svojim istinama i time mi diskreditirati mišljenje:)
Autor: PAMELA_007 | 22.11.2015. u 11:24 | opcije
Pamela, možeš ovako reagirati. A možeš i razmisliti o onomu što sam rekla. Nisam to ja izmislila. Dugotrajno ogorčenje daje otisak u tijelu u obliku raka.
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 11:26 | opcije
Hvala, Koko... i drugi put :)
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 11:28 | opcije
Much, kažu da je javno mijenje najveći zlotvor i najokrutnij zatvor. Kako si ti to tako lako i jednostavno riješio. Ne te jebe, tebe!
Autor: MedoDebeli | 22.11.2015. u 11:28 | opcije
nastaviš li me ovako dugotrajno ogorčavati, bit ćeš odgovorna za moj rak! Pa ćeš mi se onda tu sprdati postavljajuči mi pitanja jesu li mi se nalazi pogoršali?... Stvarno prosvjetljeno i uzvišeno za popizdit!
Autor: PAMELA_007 | 22.11.2015. u 11:28 | opcije
i kako ti sad medo jedeš špek a ne piješ? To je bitno pokvarilo kokoškinu lošu sliku o tebi! Odakle ti pravo biti drugačiji nego li te kokoš zamišlja?
Autor: PAMELA_007 | 22.11.2015. u 11:30 | opcije
Medu sam u najboljoj namjeri pitala jesu li mu se nalazi pogoršali, jer bi mi to objasnilo zašto je tako ogorčen u posljednje vrijeme. A mislim da je pošteno pitati direktno.
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 11:32 | opcije
Pamela, daj da te nešto pitam. Voziš li ti auto?
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 11:33 | opcije
da li možeš i drugi put dobiti rak zbog istog razloga. Dobijem rak koljena jer sam ogorčen na klečanje...?! Kad hoću sve lijepe riječi pokloniti ovo jutro pametnoj ženi, ona me tako odjebe.
Pam, pa dobit ću rak i borit se. Sebe cijenim po intenzitetu i velikoj sramoti koju rak izaziva kod javnog mijenja... Moji neprijatelji moraju biti dostojni mene ( skroman sam, jelda? )
Autor: MedoDebeli | 22.11.2015. u 11:34 | opcije
zaključak da je medo ogorčen je tvoje sasvim subjektivno mišljenje...bez prava, koje time oduzimaš medi, da ne osjeća nikakvu ogorčenost! Tim više, što tvoji zaključci proizlaze iz predrasude, mržnje i ne poštivanja mede, kao osobe. Možda da i ti malo promisliš zašto gajiš takve loše misli i spriječiš da i sama ne oboliš! Ovo je isto dobronamjerno.
Autor: PAMELA_007 | 22.11.2015. u 11:35 | opcije
ne podržavam skromnost! To je za mene, nepotreban čin potcjenjivanja sebe, a da bi se druge bolje osjećali! bzvz.
Autor: PAMELA_007 | 22.11.2015. u 11:37 | opcije
Da, to je moje subjektivno mišljenje. Medo me nije opovrgnuo.
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 11:39 | opcije
Sve što ti radiš je direktno i vrijedno divljenja. Svaki naš razgovor mene udalji od opasnosti, približi mene mini, jer uočim opsanost. Tvoja dobronamjernost je postala poslovična, pogotovo kad se rješiš zamke od nepotrebnih pvisnosti ( čovjeka u krevetu ). Moja opijenost postaje....oh, bože, kako da to nazovem....
Autor: MedoDebeli | 22.11.2015. u 11:40 | opcije
I napisala sam što nosi dugotrajno ogorčenje. Ne vidim što je tu loše za Medu.
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 11:40 | opcije
a zašto bi morao? da bi ti imala materijala za kopanje i dokazivanje koliko si bezgrešno u pravu? ..čuj, ako želiš nekoga za nešto okriviti, onda valjda to trebaš i debelo dokazati! U međuvremenu - nevin je, dok mu se ne dokaže krivnja! Napominjem da DOKAZ nije tvoje subjektivno mišljenje!
Autor: PAMELA_007 | 22.11.2015. u 11:41 | opcije
Ne razumijemo se.
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 11:42 | opcije
točno bi bilo da ti ne razumiješ! zato se i ovako ponašaš!
Autor: PAMELA_007 | 22.11.2015. u 11:43 | opcije
Kako mogu kad te volim svakim svojim dijelom koji je ostao zdrav i nije ozračen. Volim te ( imam te rad ) svakom svojom neozračenenom i neogorčenom živom stanicom...
Autor: MedoDebeli | 22.11.2015. u 11:44 | opcije
kad napokon počneš razumijevati , uvidjet ćeš da ljude napadaš, otpisuješ i vrijeđaš ako ne odgovaraju tvom isključavimo sustavu vrijednosti. Ono što je najžalosnije, vrlo malo obraćaš pažnju na to što svojim riječima činiš drugima! Gnjusno. po mom subjektivnom mišljenju.
Autor: PAMELA_007 | 22.11.2015. u 11:45 | opcije
Da, ne razumijem zašto ovoliko drame oko toga što sam napisala da ogorčenje može izazvati rak.
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 11:46 | opcije
Pam, voziš li ti auto?
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 11:47 | opcije
Ajmo o spuštenoj rampi, i glupim propisima... otud je počelo.
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 11:48 | opcije
osim toga, pokazuješ i veliko nepoštovanje prema svojoj prjateljici sari, koristeći njen blog za svoju samopromociju i uopće se ne držiš teme! Nekompetentna si do zla boga, za išta!
Autor: PAMELA_007 | 22.11.2015. u 11:48 | opcije
Boli te kiki, vozim li ili ne! Donesi svoje subjektivno mišljenje o tome!
Autor: PAMELA_007 | 22.11.2015. u 11:49 | opcije
Znači, ne voziš. To sam i mislila.
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 11:53 | opcije
heheh...ne znači! U tome i je tvoj problem! Što donosiš isključive zaključke na osnovu nečega o čemu nemaš stvarnih saznanja...a imaš samo svoje, uglavnom negativističko subjektivno mišljenje! daj bože da uvidiš koliko si mala!
Autor: PAMELA_007 | 22.11.2015. u 11:58 | opcije
došle fiskalne blagajne-u lokalnoj birtiji veće društvance-kažem ja gazdarici-naplati 1 kavu preko b-a stvarno reci koliko košta-ajde molim te - pa ne radim ja od juče-dakle tko će me uvrijediti učiniti će to kulturno.
Autor: 000011 | 22.11.2015. u 11:59 | opcije
jack, ako si primijetio (možda stvarno nisi) naglasak i poanta je na internet kaznenim djelima? čitam vas...koke...medo...al sam off
Autor: sara_tera | 22.11.2015. u 12:00 | opcije
nisi ti sara nikad OFF
Autor: budvar | 22.11.2015. u 12:05 | opcije
hm...pam...ja ne vidim ništa sporno u kokinom obraćanju medi? po meni njih dvoje komuniciraju...istina, možda baš ne razumiju jedno drugo i ne cijene no to je sve u granicama dopuštenog? ta ne trebamo svi isto misliti i cijeniti sve ljudde, njihove dosege etc. pače, imam dojam da si se ti obrušia na koku svom žestinom? no i žestina je posve ak se ljudi ne vrijeđaju! tak da...ja sam do tada suvišna. no, akoo netko prekardaši te granice prisstojnosti (žaoke su uvijek dobro došle pa nek se svak čupaa argumentima) onda ću reagirat..i zamolit da ne piše na mom blogu. za sada ne vidim razloga osim da se...maknem!
Autor: sara_tera | 22.11.2015. u 12:06 | opcije
011, svijet je pun kulturnih ljudi, samo se kulture razlikuju. Po meni je kulturnije odsjeći čovjeku glavu, ( brza smrt ) nego pustiti u njega slabu istosmjernu struji. Primjer je drastičan. Evo manje drame: 35 godina sam radio sa strankama, imao knjigu žalbi, a svaki dan su se iživljavali na nama koji nismo odredili cijene. Cestarina, mostarina, splavarina je čak išla pod domenu Vlade a ljudi urliču na mene: "Banda pljačkaška!" Ni komplimenti nisu bili meni upućeni. Znači sav obzir i sva nepravda nije došla na pravu adresu.
Autor: MedoDebeli | 22.11.2015. u 12:09 | opcije
i još ovo pam, pa idem (bad)...nema objektivnog mišljenja...sve je subjektivno!
Autor: sara_tera | 22.11.2015. u 12:10 | opcije
a sad nešto OBJEKTIVO iz stvarnih saznanja: kad sam te zadnji put vidjela, popila si dvije pive i odvezla se svojim autom, dakle pod utjecajem alkohola! Dok sam ja tu večer, zbog mogućnosti da ću popiti alkohol došla taksijem! ... Prema mom laičkom mišljenju, sklona si projekcijama (grana psihologije, koja se bavi niskim samopštovanjem i samopouzdanjem), koja označava mržnju i kritičnost prema onim osobinama, koje ne volimo vidjeti kod sebe! I najzad, subjektivno mišljenje: Potraži pomoć! Stalno si umorna, nezadovoljna, rastresena, frustrirana i agresivna! C ya! P.s. sara, taj zakon je na vlasti od 1.1. prošle goine i po istom, imala sam pravo tužiti hornija, da sam se odlučila na privatnu tužbu!
Autor: PAMELA_007 | 22.11.2015. u 12:10 | opcije
Mai, pa to je samo jedan od oblika kvalificiranog počinjenja djela. Obično je kad ti nekome kažeš "Jack je ovakav - onakav", on to meni prenese, ja te tužim s njim kao svjedokom... Kvalificirano je kad si to učinila pred većom skupinom ljudi. Preko radia, televizije, INTERNETA.., jednako kao da si skupila desetetak ljudi u Armaniu i pred njima pričala to isto. Jedino što na netu ostaju materijalni dokazi.
Autor: jack_frost | 22.11.2015. u 12:10 | opcije
sad te malo ččitam pam....pa si mislim...kak možeš za nekog reć da je nekompetentan? jer, da bi to mgao reć moraš bit...kompetentniji. dakle, prosudit o nečijoj sposobnosti i kompetenciji može samo netko tko je viši...bolji...pri tome se taj izraz ipak rabi za neki posao i doseg? dakle, ne može netko o nekom tko je npr znanstvenik i ima vss sudit netko tko je....šegrt? a glede spoznaje kakvi smo ljudi, kakav je tko čovjek..ne kaže se zabadav da treba pojest barem tanjur pure s nekim da bi ga mogao prosuđivat? ovak...hm...svi smo mi samo ljudi i imamo pravo na pogrešku! a znate onu o kamenu i tko ga prvi baci? pitate me zašto se miješam? pa možda zato što osobno poznajem koku...a znamm i pam (nedovoljno i posve površno). i eto moje subjektivne prosudbe...o kompetenciji. ja koja sam nekompetentna, al ono malo što znam (pam) dovoljno mi da se smatram kompetentnom reć da je koka posve ok osoba i da o njoj teško ti možeš sudit? thats it...off
Autor: sara_tera | 22.11.2015. u 12:16 | opcije
mai, tolko lijepih , prihvatljivi, slkikovitih i nježnih riječi nisam u jednom dahu godinama izustio. I badava. Ogorčen i ogorčen. Tako je kod nje i s alkoholom. a za kraj; uvijek dramim, iako drama i ja nemamo ništo zajedničko. Da je rekla da sam karcinomaški poetičan,pa hajede, žena je u tom alternativno svijetu netko i nešto, ali da dramim...? Brani me, Sara, ti ju bolje poznaš!
Autor: MedoDebeli | 22.11.2015. u 12:17 | opcije
Kaj je to pura...pile od Purice?
Autor: MedoDebeli | 22.11.2015. u 12:18 | opcije
vrag ga dal i blog...spremala sam stan, pa najprije jedna frendica, pa ddruga (s ovom drugom sam se i posvadila iako je to nasstavaak od neki dan) i svratih jer me mučila jedna misao..pa sam dužna sebi (i pam i koko)...pa ću onda reć i tebi medo! dakle, kompetencija (stručna) je ok, al ona druga...glede života je opet pam šegrt spram koke (ili mene) a o tome sam već pisala. ne mislim da smo mi stariji popili su pamet svijeta, but...netko sa 4 banke sigurno nema toliko životnog iskustva i mudroti i ne može "svoj aršin" uzet ko da je prealio pol stoljeća. dakle, sve ranije civiilzacije su uvažavale sstare i mudre ljude (nekoć su stari billi oni od 30)...jer ne kaže se zabadav mllad i zelen. dakle, glede života pam je još zelena....iako je žana puno toga prošla i stavovi i prosudbe su joj vrlo ok. s njima se često ne slažem, al uvažavam. toliko o životnoj kompetenciji. tu si i ti medo u toj skupini kompetentnih...i ako si primijetio nikad te baš previše ne napadam (osim one epizde sa sexom koja je bila više u funkciji da prestaneš bit mejin odvjetnik). poštujem te u svoj našoj razlličitosti no žao mi zbog tih različitosti koje su eskalirale upravo poradi meije. ljudi se moraju naučit čut i ono što ne žele..pa tako ti (od koke) ili koka od pam...i ja od mnogih! a to teško učimo...a bedasto mi da te ja branim, jer koka te u biti ne napada...ona samo prosuđuje o tvom životu, mišljenju...što je njezino pravo! ko i ti o njenom...i rekla bih da u svemu tome ima ponešto istine. možda ja imam olakotnu okolnost za koku zato što ju vidim kad nije tak kruta (znansstvenici jesu malo takvi jer da nissu ne bi bili ti)...kad se razbaca i raščaga tam na plesnjaku! i prava je to cura...no da ima nee probleme koje ima sa sobom (ja bih joj npr razbarušila svu tu njenu kosu i te okove koje je dobila i odgojem i tak...nešto si i sama nametnula)...ali tko nema svje okove? tko sam ja da namećem svoj stil života i misao drugom? medo, iskreno...tebe možda najviše treba branit od tebe samog...no to opet ne mogu ja! a sad...močo u ruke i na posao!
Autor: sara_tera | 22.11.2015. u 13:00 | opcije
eh da ostah dužna, pura je u dalmaciji...palenta!
Autor: sara_tera | 22.11.2015. u 13:02 | opcije
saro, što je za tebe dokaz kompetencije? Starosna dob? Posao, kojim se netko bavi? Diploma?...Ako su to isključivi argumenti, onda i ti, kao i kokoš živiš opterećena okvirima! S time da je naglasak na kokoš, koja je ortodoksno uokvirena. Što je prilično neobično za znanstvenika! Srećom, imam čast poznavati ih par, koji su mi priznali : znaš, najprije sam se morao osloboditi svih uvjerenja, znanja i okvira, da bih uspio pronaći pa potom i dopustiti potvrdu svojih otkrića! Što se tiče sociološke sfere ponašanja, kokoš zbilja ima problem. Vidljiv je svakome tko imalo poznaje osobna prava i prava drugih. Istina je..i slažem se s time da sam zauzela oštar stav prema koko, što znači da sam prvo promislila hoću li reagirati neasertivno, asertivno ili agresivno! Odlučila sam se za agresivniji pristup, s ciljem pokazivanja kako svatko može biti zadojen u nametanju svog mišljenja. Nadalje, koko je sama upala u svoju vlastitu stupicu, onda kad je donijela isključiv zaključak o tome vozim li auto. Općenito, kao čovjek, žalim njeno ponašanje, koje se već neko vrijeme ovdje uočava i zbog kojeg su već mnogi bivali pogođeni, što potvrđuje da s time nekaj ne štima. Pogotovo što je očito da joj izazvane kritike jako smetaju. (što potvrđuje njeno brisanje komentara i protjerivanje s bloga, kad se ne zna nositi s istima). Što se tiče razlike u godinama i stečenoj mudrosti, slobodna sam zaključiti da sam vrlo napredna, tim više što jedna gospođa u tim godinama, nije uspjela osvijestiti tko je...a što želi biti. Kompetencija u znanosti? Sorry, analitički i logičan duh mi ne dozvoljava priznanje kompetencije nekome tko kad naiđe na problem u svom znanstvenom radu, zavjetuje se bogu i pridonosu žrtvu (u obliku - neći doći na blog dva mjeseca da bi kao nagradu (od boga valjda) ) dobila prosvjetljenje! Opet, ponavljam, ne shvaćajući da se znanost ne koristi sakramentima, prinosima žrtava i praznovjerjem...već otvorenošću razmišljanja i odriješenjem svih okvira!! Sama je najbolje prikazala kako se problem, kao i shvaćanje drugih ljudi može najbolje iskusiti kada zakoračiš njihovim cipelama (kad je trebala shvatiti kako je njenom sinu što muca). No za to treba imati poštovanja, volje i interesa! Lakše je osuditi ga, donošenjem subjektivnog mišljenja. Kao što neki dan nije nikako mogla iznaći način da suvislo i asertivno komunicira s percem i slovkanom , nakon kaj je saznala da oni povremeno puše joint! To je bila strašna prepreka njenoj percepciji poimanja drugih, kao i sebe unutar društva. Vjeruj mi, po istom principu potcjenjuje i tebe i mene i sve ostale, koji se ne uklapaju u fiktivnu sliku savršenosti, kojoj i sama teži. Ne shvaćajući da je takve ideale vrlo...nesretno pokušavati doseći! Možda je baš zato toliko frustrirana. I najzad, da mi više ne keljite tu etiketi sss kompetencije...predlažem da mi platite fakultet koji god želite, a ja ću ga završiti u roku i s odličnim ocjenama! Toliko sam u to sigurna, da pristajem na povrat novca plus kamatu, ako ne bude tako! Dobro?
Autor: PAMELA_007 | 22.11.2015. u 14:13 | opcije
eto i mog skromnog doprinosa ovom čavrljanju. Na primjer, mene neka optuži, a bome to i čine, d ne mogu radi poodmaklih godina činiti one stvari, a svi mi jako dobro znamo koje su to stvari jelte, i mene to snažno pogodi posred duše. kako će teći dokazni postupak na eventualnom suđenju zbog duševnih boli mojih? Dali ću ja onda moći demonstrirati svoju moć na drugarci optuženoj?
Autor: krelec | 22.11.2015. u 14:38 | opcije
Kako bi se ti obračala šupcima koji ti znaju dići novac, a ne daju ono što si platio? To je pljačka! Stepenica više od "govora mržnje"!
Autor: Hero_of_the_day | 22.11.2015. u 14:51 | opcije
Eh, a kaj reći na sve Pamine optužbe.. zapravo, otkud tolika fiksacija na mene? Vidim, Pam prati što pišem. Danas se niti nisam obratila Pam osim u vezi s vožnjom. A ona na mene odron..
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 15:12 | opcije
A što se moje krutosti tiče, vidim da se to ponavlja.. To je kao da ja vas proglasim krutima zato što odbijate jesti recimo.. masno meso? I nekom drugomu kažete - nemoj jesti masno jer vidite da ima problema s debljonom, kolesterolom, bla.. pa mu ne želite povlađivati. Iako vama ni iz džepa ni u džep. Ok, ne očekujem da razumijete paralelu..
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 15:14 | opcije
Što se trave tiče, pa pročitajte prije nego me napadnete, koje su posljedice uzimanja trave.. a jedna od njih su mračne misli depresija.... Slovko je mračan da ne može biti mračniji, katastrofičan, i još veli da puši travu. Njemu trava ne čini dobro. E, pa ja mu ne mogu onda povlađivati, i ne želim. Ako je to kruto, je. Ako vi niste kruti, još bolje.
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 15:16 | opcije
A što se tiče znanosti i duhovnosti, poznajem puno znanstvenika koji idu i duhovnim putem. O tomu mogu pričati s takvim znanstvenicima, ali ne mogu s nekim tko niti je znanstvenik niti je duhovan. Da, ok, on pozna znanstvenike pa je kompetentan.. kao što ja poznam meteorologa pa sve znam o meteorologiji.
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 15:18 | opcije
Pam, ali kad si već na mene odron, pa onda da i ja tebi velim što mislim o tebi. Ja tebi ne vjerujem niti riječ. Sve ove tvoje priče doživljavam kao izmišljotinu. Jer imam osjećaj da je tvoj svijet negdje u mašti, a u reali da je vrlo skučen. Drugim riječima, imam osjećaj da pročitaš neku knjigu, ili pogledaš neki film, ili čuješ nečiju priču i onda sebe metneš u glavnu ulogu i tu napišeš post, kao u prvom licu.. Tak da sve ovo tvoje komentiranje mene ti meni isto tako dođe.. nešto te piknulo u vezi sa mnom, pa sad drviš po meni. Iz neke tvoje mašte..
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 15:23 | opcije
Umara me ovo, to što dođem i jedanput tjedno na blog je izgleda previše.. koliko netrpeljivosti prema meni, a da mi je znati zbog čega..
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 15:28 | opcije
coco .. jesi ti probala travu. Ako ne znas sto je to imas moju sliku u dzbunu na mojem zapisu o legalizaciji. Znanstvenica si i znas kako se dolazi do znanstvenih rezultata pogotovo kada su istrazivanja narucena od ..........
Slovka radi izjave da tu i tamo popusi joint (koja ne mora biti istinita) okarakterizirati kao mracnjaka i katastroficara???? je isto kao sto si ti mene okarakterizirala da mrzim djecu i zaposlene zene.
Slovko nas na fini nacin dokumentirano (ne iz svoje napusene glave) samo podsijeca da ne zaboravimo u kakvom svijetu zivimo i kako se neodgovorno ponasamo prema svojoj majci Zemlji.
Autor: budvar | 22.11.2015. u 15:29 | opcije
A kad pogledam sebe i oko sebe, moj svijet kakav god da je, funkcionira. I nitko ne stradava zbog mojeg načina života. Na nekim poljima sam uspješnija, na nekima manje uspješna, no ide to.. a kod vas je drukčije? Vi ste uspješni u svim područjima?
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 15:31 | opcije
Ajde, Bud, sad i ti.. pucaj!
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 15:32 | opcije
Nisam pušila travu i ne zanima me. To mora da je stvarno grozno i za svaku osudu.. Slovku sam direktno rekla što mislim i ne znam zašto se svi uplićete. Njegovi zapisi su mračni i katastrofičlni, to je moje mišljenje. Ako se vama sviđa što on piše, a vi ga hvalite.
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 15:33 | opcije
Krelac odivrit, baš sam se nasmijala))))))))))))))))))))))))))
Autor: Vinslet_ | 22.11.2015. u 15:33 | opcije
u konačnici koka, razlika između tebe i mene je u tome što se ja mogu prilagoditi...čak i tvom mišljenju o meni, onom subjektivnom..i ostaviti te u tom uvjerenju. Kao i što mogu za svako svoje mišljenje ukazati i na relevantan dokaz o tome. Zbog čega možemo zaključiti ono što se čitavim ovim postom provlači: da slike o ljudima stvaraš na osnovu svog subjektivnog, a ne kompetentnog mišljenja, a ja na osnovu objektivnog i objašnjivog mišljenja! I na kraju, potpuno ljudski mogu razumjeti mali kapacitet tvojih širina u shvaćanju i prihvaćanju mog, vrlo osebujnog, ultimativnog i avanturističkog života! Svjesna da nećeš doživjeti ni trećinu mojih iskustava, a zadovoljna što me ista obogaćuju toliko da mogu izaći iz svih okvira!
Autor: PAMELA_007 | 22.11.2015. u 15:36 | opcije
A ovo 'kao sto si ti mene okarakterizirala da mrzim djecu i zaposlene zene' ... opet misinterpretacija. Ne koristim riječ 'mržnja'..
Mislila sam da smo to raspravili. Ti si meni rekao da budući da imam djecu i zaposlena sam, da 'nisam poželjna' ili tako nešto.. Jer nemam vremena. I ja sam na to reagirala kako već jesam, i još uvijek sam pod dojmom toga da se sve svodi na to dvoje, a nije bitno kakav sam čovjek, koje kvalitete imam, je li vrijeme provedeno sa mnom kvalitetno..
Drugim riječima, ti si sretan čovjek! Jer ako imaš samo ta dva filtera tada ti paše jako puno žena.. Koje imaju puno vremena....
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 15:37 | opcije
A tvoje mišljenje o meni je kompetentno, i nije nimalo subjektivno, Pam?
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 15:39 | opcije
Ima li smisla da ti odgovorim, kad obje znamo da ne uvažavaš tuđa mišljenja :)
Autor: PAMELA_007 | 22.11.2015. u 15:41 | opcije
Bud, recimo ti pušiš. A mene ti muški koji puše ne zanimaju. Ako možda razmišljaš u tom smjeru... Zato jer je pušenje način života.. kao i pušenje trave. To nije samo pušenje, to za sobom povlači puno toga.. Evo, to je moje subjektivno mišljenje..
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 15:42 | opcije
Pam, dođeš i napadneš me, i želiš da uvažim to? Gle, ako hoćeš razgovarati, možemo. Reci mi mirno što mi želiš reći, bez agresije. Ali se obvezuješ da ćeš uvažiti i ti moj odgovor.
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 15:44 | opcije
Ti još uvijek nemaš uvid..i ne shvaćaš, zar ne koka? ... Radiš isto ono za što npr. optužuješ buda. Upravo si popljuvala njegove kriterije 8koji to uopće i nisu, ali recimo da jesu)..koji se svode na samo..DVIJE opcije?? Koliko je opcija uključeno u tvojoj procjeni drugih ljudi? Pušenje? Joint? Špek? Alkohol?...S time da ti je ovoljan samo jedan kriterij kako bi kompletnu osobu otpisala. Da bar samo otpisla, onako za sebe, već napala, optužila, sprdala se s njom..i još štošta! Shvaćaš li da ti je čisti humani pristup ljudima, vrlo oskudan i loš?
Autor: PAMELA_007 | 22.11.2015. u 15:47 | opcije
Pam, na ovaj način ništa ne rješavamo. Je li tebi do sukoba samo, ili želiš razvgovarati?
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 15:48 | opcije
coco .. ma razumijem ja tebe, ali ako neko pusi a ti ne podnosis dim i miris (smrad) cigarete da li to objektivno znaci da je los kao covijek?
subjektivno za tebe mozda da, ali objektivno? (mam vidim Churchilla s cigarom)
Autor: budvar | 22.11.2015. u 15:50 | opcije
Slažeš li se da je teško razgovarati s nekime tko je u startu naoružan predrasudom od koje nema namjeru odustati? .. Meni je svejedno hoćemo li dalje razgovarati, donijeti rješenje ili se sukobiti! Na svakoj razini mogu parirati!
Autor: PAMELA_007 | 22.11.2015. u 15:51 | opcije
Da, Bud, mislim da je loš čovjek, ali prema sebi. A nemam snage za tuđe autodestrukcije.. Imam jedan tekst o pušenju pa ću ga reprizirati da ti oslika što želim time reći..
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 15:52 | opcije
Pam, meni se s tobom uopće ne razgovara, no ti mi stalno i agresivno ulijećeš u kadar. A zašto to radiš?
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 15:54 | opcije
hahah...ovaj kadar nije tvoj! Ako me nešto pitaš i ja ti odgovorim - to onda sigurno nije ni nametanje ni ulijetavanje! Ženo..imaš veći problem nego li sam mislila! Mislim da mu je korjen u kontroli, koju konstantno imaš potrebu sprovoditi. Kakva je tebi, bokte potrebna snaga ako netko puši? Zaista, potraži psihološku pomoć, to ti je moj najtopliji savjet! Ili još bolje, ako ćeš se osjećati važnije i snažnije, ostavljam ti ovaj, i svaki drugi..kadar, da svim svojim znanjem i vještinama popljuješ i mene i moj život! Pod uvjetom da ćeš se zbog toga zaista osjećati bolje! neće mi smetati, zaista! ... ciao
Autor: PAMELA_007 | 22.11.2015. u 15:59 | opcije
A joj..
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 16:02 | opcije
coco .. ne moras kopirati sve se zna.
bitno je to sto si napisala da nije covijek los, nego da je los prema sebi u cemu se slazem. E sad treba samo preispitati nacin kako mu na to ukazati i takticki izvesti da u njemu ne izazoves revolt ili suprotan efekt sto mislim da je razlog sadasnjg prepucavanja.
Najgore je kad nekome mislis dobro, a to se krivo protumaci radi nespretnosti u pisanju. Mislim da bi u reali ovo rascistili za pet minuta kako sara kaze, jer je tesko na blogu ispravljati krive Drine i dojmove.
Autor: budvar | 22.11.2015. u 16:02 | opcije
Evo, mećem post o pušenju..
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 16:02 | opcije
Bud, slobodno i ti budi taktičan..
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 16:09 | opcije
Pokažite mi kako vi znate biti taktični..
Autor: Cococh-Anel | 22.11.2015. u 16:10 | opcije