TU!

večeras sam tu! i ne bih niti sam htjela biti bilo gdje drugdje! dobro je kad možeš biti što želiš. nije dobro kad moraš biti što ne želiš! a danas sam upravo to bila. sjećam se boljih vremena, dana, godina...kada sam naprosto ušetala i obavila sve uz potpis! ovih dana je sve bilo problem...od lonca koji treba pokrpati do kugli koje treba zamijeniti? no jedan ppoziv je sve promijenio. dobro je imati svoje ljude, iako to nije moj stil. moj stil je bio cijeli život osloni se nase i uzdaj se use! nakon 35 godina vozačkog staža jebu me kugle i lonci! ha ha dobro da nisu i poklopci? iako njih ne nedostaje ovdje! baš sam se danas onak mimohodno pitala kak je to živjeti jadan i petparački život u stvarnosti a ovdje sveudilj glumatati kako si dobro, pače, najbolje i kako ti život ne silazi s naslovnica? kako se svi smiju, zezaju, oduševljeni drugima i sobom? valjda ljudi zaborave na svoj jad i bijedu rugajući se drugima? ili naslađujući se tuđom nevoljom? ili skrivajući svoju ko zmija noge?otkuda ta izreka, kad zmija nema noge? ili je to ona guja iz šume striborove? a u ovoj šumi od države, grada nigdje ne sretoh iole građanina? koji si može npr od 5000 kn penzije priuštit normalan život? jer, kako živjeti ispod dostojanstva? kako vi koji tezgarite uz penziju ili plaću od 2 tisuće ...ili tri...al sveudilj osmjeh od uha do uha? kako romane? i još neki...znaju koji? kako to da vam usta nisu puna jada, čemera i svega što vas prati u životu? i kako je zmija dobila noge? i zašto? zar samo zato da ih skrije? odjebala sam danas i...kugle (krajnici su dobro)...i majstore...i tehničke i ginekološke preglede. ne volim da me gledaju. osobito ne stari auto koji nemre biti stariji no što jest? pa ipak, služi upravo tome čemu treba! kao i ova cura. svršila sam ovih dana mnoge priče...čak i one gotovo nemoguće! i tu sam, iako fakat ne bih bila. ali jesam. i tu gdje ne bih bila, jesam, al ne bih bila drugdje, pa tako niti nisam! a vi? tko ste vi? koji uredno glumite dvorske lude. iako jest vrijeme karnevala, maski...no, sumnjam da ste stigli do samobora? nemate niti za benzin a kamoli za auto? ali imate uvijek podsmijeh za druge, pamet za druge. zašto zmija krije noge? i kada ih je dobila? ili još bolje pitanje koje ima smisla u odgovoru: kada ih je izgubila? što kažete da malo pričamo o vašim praznim noćima, tužnim večerima, ispraznim danima. ta vas više niti ljubav ne može ispuniti? na pamet mi pada jedino pur pjena! ona zatvara sve rupe, sve što zjapi, sve što ne dihta, sve što je prazno i valja napuniti? ili ste i vi puni sve te praznine? kad ćete pisati ili pričati...ili makar razmišljati o punini svoje praznine? znam, kad radio stavite na najjače i nađete pravi link na tubu sve će biti iza vas iako ništa ispred! tako i treba....moj horacije! valja biti spreman! pričajući o vama, pričam o sebi? pričajući o sebi, pričam o vama!

25.02.2019. u 21:26   |   Editirano: 25.02.2019. u 21:30   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

je, to i ja velim, ako nemaš para niš si...

Autor: slova   |   25.02.2019. u 21:31   |   opcije


ljubav traje koliko i povlaštena tarifa! ili viber? ili watsup? što imaš, jer sve što imaš u stvari nemaš! hoćeš li ti k meni? ili ja k tebi? a benzin? imaš li auto? imaš li za tram? hm...a što imaš? kraći je popis od toga nego li što nemaš! sviđa mi se tvoj naslov bloga, slova! iskrica for dummies! a na tv nekom kanalu bore se pederi! i to je pase, jer shean penn ima jedva dvadesetikoju, a danas je valjda i šest banki ili tu negdje? sve je pase, osim glume! i danas tj jučer bila dodjela oskara! roma je pobijedila...dva od nominiranih i nagrađenih već sam odgledala, još tu romu!

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 21:46   |   opcije


kad ste zadnji put bili u kinu?

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 21:47   |   opcije


kad ste zadnji put bili na nekom ručku a da nije roštilj tj ćevapi?

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 21:47   |   opcije


kad ste zadnji put bili na godišnjem odmoru? osobito na karibima npr?

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 21:47   |   opcije


kad ste se zadnji put pojebali al onak za istač?

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 21:48   |   opcije


meni promiču jedino karibi! iako nisam niti sigurna da bih tako daleko putovala za tako malo nečega?

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 21:48   |   opcije


i da, kad ste zadnji put voljeli? a da nisu djeca, roditelji ili kućni ljubimac?

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 21:49   |   opcije


nema toga više

Autor: slova   |   25.02.2019. u 21:49   |   opcije


nema nas slova...a svega ima možda i više nego prije!

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 21:50   |   opcije


nema niti bloga, iako ima bloga al nema nas!

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 21:51   |   opcije


da, nismo više u tom filmu, to je za mlade

Autor: slova   |   25.02.2019. u 21:51   |   opcije


Sara...ja imam osmjeh na licu i uz 1849,00 kn mirovine...i nešto malo od fuša.Vjeruj...sve što su mi u životu mogli uzeti osim mog sina i osmjeha...uzeli su mi.....sretno im bilo.No...nisu sretni jer...žive neke trule živote bazirane na materijalnom i ja ih žalim.
To što ima stari auto kojeg valjda i mora nešto mučiti kao i nas...to ćeš ti riješiti jer...mi smo sposobne sve...ono što ne možemo...to je samo maska da ne bi povrijedile nase drage muškarce...!!!

Autor: arapo   |   25.02.2019. u 21:54   |   opcije


nije to za mlade slova, prošli vikend sam bila do 3 ure na čagici, 80.g. YU rock, plesali smo mi starkelje više neg mladi...a pun BBF mladeži...nisam dugo vidjela toliko ljudi na nekom događaju...i znaš kaj, svi su pjevali i plesali našu mjuzu! istina, ujutro sam bila ko krepana, i nije bitno kaj smo stari, mi mislimo da više nismo živi i zato i nismo! al jesmo...to sam opet shvatila ovaj vikend, prošli...glede čage, sexa.....ima me i ak me nikad više nebu, bilo me!

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 21:54   |   opcije


vrijeme je da uživamo u svojim moćima koje smo skupili tokom života, ako smo što skupili

Autor: slova   |   25.02.2019. u 21:55   |   opcije


,,,,,,kada ste zadnji put bili u g r u p n o j ,,,,,,exskurziji,,,

Autor: schlik   |   25.02.2019. u 21:56   |   opcije


hm...nemam već dugo drage muškarce, osim prijatelja...i nešto prolaznih dječaka koji se obično zadrže par mjeseci tek toliko da ne moraju mijenjati adresu? alica više ne stanuje ovdje...što ne znači da se ne može...doseliti /ha ha/!

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 21:57   |   opcije


šlik, kad si ti zadnji put bio u ičemu, pa makar i u ekskurziji? znaš, obično govoreći o drugima, govorimo o sebi? moš nabrojat i izviđače. jedino kaj ne volim zaštitare

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 21:58   |   opcije


a mene riječ grupno, odmah asocira na grupni sex! ja sam ti generacija kada se to počelo prakticirati! a ovdje je neko vrijeme (kak se ono veli, pokoj mu duši) bil jedan bloger koji je upao ovdje na blog kao svinger! no, brzo se otkrilo da je to bila samo poza! dakle, nisam od grupnjaka a niti od svinganja. meni uvijek bilo draže jedan na jedan! iako moram priznati da je za mene ljubav sve...i on i ona, i on i on i ona i ona, ostalo mi je ipak perverzija pa i svingeraj! a i kako nisam vjernica ne prakticiram grupnjak no to ne znači da drugi nemreju? jedino kaj bih ipak te popove kaj jebu tu dječicu, e njih bih kastrirala! pa kad već pričaju da nejebu, nek ne jebu!

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 22:02   |   opcije


slovko, bojim se da uživamo sve više u svojim nemoćima! moćnike uredno plaćamo kroz daće, poreze, prireze i ostale namete! da me netko pita ne bih! ali, kao lojalni građanin sve plaćam...i policiju koju bih pendrecima, i vojsku koju bih raspustila da idu brisat guzice dječici i mijenjat pelene, bandića i njegov holding da idu kopat kanale i skupljat i razvrstavat smeće, liječnike da rade mjesec dana posao medicinskih sestara etc etc

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 22:05   |   opcije


koliiko pitanja a odgovor je jedan jedini........kad hoću..
čemu toliki bijes?
da li te mućči nešto ili netko?
i zar bi ovdje trebali pisati kad smo se po...i za istač.Oprosti meni koji to ne dajem na sva zvona.
I za kraj jedino od napisanog što prihvaćam je .--kad ste voljeli?--..a voljeti je umjetnost pa te pitam:"kad si ti zadnji put voljela?"
-prije nego ogrebeš samo još ovo--volim i ja tebe!

Autor: hodocasnik   |   25.02.2019. u 22:07   |   opcije


.....gđa,,,sara tera ,,,moje poštovanje, ,,,
,,,,,,,nosim zadovoljstvo i bogastvo ,,zivota i to od srca zelim u nasim godinama svima,,
,,, ,,,ali, to iskustvo se moze samo u osobnom kontaktu , ,,,razmijeniti,,pozzz

Autor: schlik   |   25.02.2019. u 22:11   |   opcije


eh, arapo...ukrali su nam osmjeh i dali bijedne mirovine! bijedne plaće, svijetle i krcate trgovine i šoping centre u kojima možemo samo gledati! i sveli nas na pravu mjeru...služinčadi! iako je nekoć i služinčad imala slobodan dan, džeparac uz stan i hranu i slobodan dan! većina radnika danas to nemaju. rade za stan i hranu i nemaju za džeparac. u stvari, ljudski život je postao džeparac značajnim beznačajnicima kojima smo mi dali pravo da nas jebu bez kurca! a priznajem, nema gore jebačine! no, prosim fino...na jebačkom smo sajtu i nije pristojno govorit o suštini i smislu. hajdmo radije o vrtlarenju! nećete vjerovat da sam jučer na glavici vidjela šafrane! ajme...šafrani u proljeće? pa gdje ima toga? sad će nam roman spjevati baladu iz predgrađa civilizacije o imanju, bivanju i ostalim stvaranjima! sve za sedam dana!

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 22:13   |   opcije


ti šlik me baš...zarezuješ? iza svake riječi zarez...pa sam pomalo u nedoumici? jel si mi htio morti ukazat na zarez (bile su to jako dobre novine) kao informativno glasilo ili me ne zarezuješ niti pol posto? osim u osobnom kontaktu? al nemam ti ja boksačke rukavice, samo one gumene koje me podsjećaju na kondome koje nikad nisam voljela navlačit. pa zato i perem suđe bez...kako ne bih pomislila da se sexam?

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 22:15   |   opcije


hodočasniče! o čijem to bijesu pričaš...svom? nisam bijesna, samo ogorčena! ha ha...postoji razlika znaš? ali, tko si ti da sudiš o mom bijesu? ja bih radije da ti meni ostaviš moj, a ja tebi tvoj neću niti dirati? u stvari uopće me ne zanima imaš li ga? kao niti tvoj bicikl, u stvari mogla bih se povesti za špišićem i reći...goni se u vražju mater ti i tvoj bicikl! i ne kužim zakaj ljudi ovdje imaju običaj otimati meni moj bijes i silom ga hoće zbrinjavati kao da je glomazni otpad?

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 22:19   |   opcije


btw meni je voljeti i jebati jedno te isto! a tebi hodočasniče? zakaj tebi to nije isto? jer, ti mene pitaš zašto je meni isto pa onda ja tebe pitam isto!

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 22:20   |   opcije


a samo sam došla malo na svoj blog pričati i pisati! a vi možete samo čitati, ne morate ništa pisati? iako bih ja voljela malo čitati a ne pisati! no nekako nejde. ali neću više....22,22 pristojno vrijeme za poći...jer, tako je kasno da bi moglo biti rano...reče on njoj i odjaše u sumrak!

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 22:23   |   opcije


penn je u međuvremenu opet proslavio rođendan i ima veliku tortu...i pederi se baš zabavljaju! zašto se mi straight ne znamo tako dobro zabavljati? mislim vi straight...jer ja nisam baš uvijek prava oliti ispravna! osim kad plaćam porez.

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 22:25   |   opcije


smiri se malo..počela si vrijeđati a ja tebe ne vrijeđam niti sam ikada već napisah svoje mišljenje..uostalom možda ali doista samo možda imaš pravo jer tvoje izljevanje žuči je samo tvvoje.Nije vrijedno reagiranja već naprotiv,tvoj izričaj je pun otrova pa je bolje ostati po strani.
i za kraj-volim i ja tebe!!!!!!!

Autor: hodocasnik   |   25.02.2019. u 22:25   |   opcije


hodočasniče, ajde mi pliz citiraj gdje sam i kako ja tebe uvrijedila?

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 22:26   |   opcije


a ti kažeš: čemu toliki bijes? (oprosti kojim pravom ti mene karakteriziraš bijesnom?) i tvoja opaska da ti jedino kaj prihvaćaš sa mog bloga...pa tko si ti da nekaj prihvaćaš što ja napišem ili ne? cenzura? lektura? kaj? admin? kaj moram tebe pitati kaj ću pisati? ak se meni jebe i to objavim javno na mom blogu, moja stvar! zakaj misliš da je tvoje pisanje neki dan na tvom blogu o tvojoj djeci i obitelji na nedjeljnom ručku i druženju zanimljivije nego li npr moje jebanje? dapače, meni je ono bio vrh kretenizma...no nisam našla za shodno doći ti u kuću i blebetati? kome se to što pišem ne sviđa? tebi? meni? kužiš koliko je irelevantno što misliš o meni i mom pisanju? možeš izreći svoj sud i to je sve...ali vrijednosne sudove o sebi donosim samo ja, dear!

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 22:30   |   opcije


ha ha smiri se...izljevaš žuč...moja pesa je smirena...a žuč me ne muči niti kada je! a tebe? kaj tebe muči?

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 22:32   |   opcije


sara tera--blog si napisala da bi bio pročitan i da damo komentar koji ga pročitamo.Ogorčenje kako kažeš razumijem jer i ja sam ogorčen što Zagreb ima duplo veće plaće nego Slavonija i što mogu,tako je kako je.
.Rekla si " znaš li" i to zvuči podcjenjivački ali ok....Mogu razumjeti i podržavam borbu osoba naših godina da se ne umrtve već da nastave akivno živjeti ali uvreda je za mene kad pitaš da li ljubav i seks nisu jedno te isto jer time ljepotu ljubavi.
Kad nekoga voliš s njim vodiš ljubav a j,,,t se može usput i to je razlika.
Ne želim se svađati već sam samo reagirao na sam kraj bloga na pitanje koje je upućeno svima nama.Ništa drugo i jišta osobno.......PS volim i ja tebe!!!! i to nije provokacija već moja filozofija koja je nadam se pozitivna.

Autor: hodocasnik   |   25.02.2019. u 22:37   |   opcije


ovo me podsjeća na priču kad dođeš susjedu u kući i kažeš mu da je bolestan, da ne kuha dobro, da mu krevet nije na dobroj strani etc etc...a dotični uopće ne haje ne samo na to što ti kažeš već njega uopće ne muči to kaj tebi škripe vrata i prokišnjava krov, kaj ti je pes gladan, kad ti se žena kurva etc etc...i nema namjeru uređivati ničiji život niti dom! svak nek u svom domu prakticira svoj život...čak i pederluk, svingeraj, kupleraj.....a moj dom je moja glava, moje tijelo.....moj blog....

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 22:37   |   opcije


hodočasniče, to što se ti jebeš usput...tvoja stvar! ja se ne jebem usput i nikad nisam...tak da je meni ljubav i jebanje jedno te isto! no, ja ne propisujem nikome pilule niti dijelim savjete...svak nek živi svoje...jebanje! usput ili do srži...reko bi moj šeki, kako vam drago!

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 22:39   |   opcije


u kontekstu čega "znaš li" zvuči podcjenjivački? pojasni mi molim te...jer pitati nekog da li nešto zna vrlo je pristojno! dapače, ako nekog podcjenjuješ, reći ćeš mu: ne znaš!

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 22:40   |   opcije


zar ti nisi na mom blogu došla u moju kuću i tamo bila u sukobu sa drugima..Sječaš li se...Sve što ti napisah je moje mišljenje o blogu a blog je odraz tebe.
A moj kretenski blog o mojoj djeci i ručku -kako ti kažeš-je opis mog dana jer ne mora sve na blogu biti ravolucionarno.A ako su za tebe djeca i zajednički ručkovi kretenski ja te žalim.
Volim i ja tebe.

Autor: hodocasnik   |   25.02.2019. u 22:42   |   opcije


i moram te opet malo osporiti...(sad će opet zvučati podcjenjivački je li), jer, ne znam da li znaš, moj prethodni blog nosio je ime "bez komentara, molim" i tamo sam pisala skoro 10 godina. poznato je ovdje na blogu da ja ne pišem radi komentara iako je moj blog jednoć davno imao najveći broj komentara čini mi se u povijesti bloganja...dakle, pišem radi sebe i svog gušta i rijetko kad imam priliku raspravljati s ljudima da mi je zanimljivo? ali, zahvalna sam svaki put kad jest tako. volim raspravljati s ljudima...ali ljudi ne vole rasprave s ljudima koji su elokventni da ne kažem pismeni! ti si novi bloger pa ti svaka čast na "hrabrosti"...a možda je u pitanju naprosto malonoćno ćaskanje...oliti kako bi rekli moji dalmoši...pripetavanje? poštujem svakog sugovornika ali to ne znači da ću mu se ulizivati, pričati ono što ne mislim...no nastojat ću biti kulturna i ne vrijeđati. stoga, molila sam te da mi citiraš gdje i kako sam te vrijeđala, kako bih se mogla ispričati (ako je to tako)?

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 22:47   |   opcije


došla sam na tvoj blog i komentirala tvoj zapis (možeš ga citirati da vidimo što je to bilo uvreda? ta ne valjda spominjanje wagnera i mozarta? potom su neki drugi došli na tvoj blog i vrijeđali mene, a ja samo upitah teba zašto to dopuštaš? jesi li ti gledao rašomona? mene ovaj naš razgovor sve više podsjeća na taj film!

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 22:48   |   opcije


a komentirajući tvoj zapis i okvalificiravši ga "kretenskim" nisam nimalo uvrijedila tebe jer nisam govorila o tebi već o sadržaju tvog zapisa...a to je bitna razlika koju nažalost ljudi ovdje često u nedostatku obrazvoanja brkaju! jedno je razgovor o temi i rasprava i mišljenje o nečem, a drugo je uvreda (to je mišljenje o nekom)! ali i to mišljenje ne mora biti uvreda, ako je metafora...dakle, ti si meni npr na eteovo "gospođa tikva" trebao meni odgovoriti da to nije uvreda, jer je to metafora...naime, ja i da hoću ne mogu biti tikva! no ti ne reče ništa...odšutio si kako jesi...i zato meni više nema mjesta tamo na tvom mjestu oliti kući!

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 22:51   |   opcije


i zašto stalno kretenski ponavljaš rečenicu: volim i ja tebe, kad to nije istina? zar doista toliko uživaj u toj laži? a meni jest kretenski kad netko laže...jer, u laži su kratke noge! ha ha

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 22:53   |   opcije


no, vrijeme je da večerašnja kazališna predstava završi...glavna glumica će se nakloniti i zastor pada! laku noć, publicum!

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 22:54   |   opcije


Sara -ono što sam ti napisao da mi zvuči kao uvreda to smatram uvredom / po mom osobnom uvjerenju / tako da ja to vidim na jedan način a ti na drugi i uvažavam to ali sam reagirao.
Ne sumnja da su bili čitani tvoji blogovi a i volim razmjenjivati mišljenja iako pokušavam to na neki ljepši način,bez tenzija.Ja sam shvatio pisanje kao bijes a ti kažeš da je ogorčenost-i nitko nije stradao hvala Bogu / vjernik sam /.
Kako ti možeš pisati što želiš mogu i ja jer na iskrici su svi ravnopravni,zar ne?
Rekoh s dijelom napisanog se mogu složiti a s dijelom ne.Pričamo,samo pričamo ne ratujemo ili možda da?
volim i ja tebe

Autor: hodocasnik   |   25.02.2019. u 22:55   |   opcije


laku noć i tebi, hodočasniče! drago mi je da si u svom hodočašćenju zalutao i na ovaj moj put...nadam se da nije bilo mračno ko u rogu i da sam ti bar malo luči upalila? ako pak ne, sretan ti put...uz tvoje svjetlo koje nije i moje!

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 22:58   |   opcije


hvala Bogu da nije.....a kad kažem -voli i ja tebe-to znači da te volim onoliko koliko volim svakog nepoznatog i da mu želim samo dobro.zato doista u tvojoj mrklini treba tračak svjetlosti onih koji ne žele zlo,pa i onima koji su kao ti.
volim i ja tebe---kretenski ili ne

Autor: hodocasnik   |   25.02.2019. u 23:03   |   opcije


".....u tvojoj mrklini treba tračak svjetlosti onih koji ne žele zlo,pa i onima koji su kao ti...." pa bih ja silno voljela i željela znati kako si ti spoznao i vidio (a ne samo prokazao) moju "mrklinu"...i kako ti znaš da ja trebam "tračak svjetlosti" tvoje koja "ne želi zlo"...i koji su to i kakvi "oni koji su kao ti..."? ha ha..vjerniče hodočasniče, voljela bih da mi odgovoriš, iako bih radije da sebi odgovoriš koji smo to mi? i koji si to ti? sva sreća da ja svoju "mrklinu" ne namećem ognjem i mačem ko što to činite vi "koji ne želite zlo" ali ste zato popaliti i poubijali milione ljudi u ime iste te "svjetlosti". sva sreća da nisam kao ti, jer mi takvi ne želimo pokrštavati niti prekrštavati nikoga...mi samo ne vjerujemo i ne tražimo od tebe da ti budeš "naš". budi svoj, ko što sam ja svoja! svakom njegovo (ali kako odoljeti izvesti čovjeka na pravi put, kaže jedan hodočasnik od silne svjetlosti, završi u bačvi u kojoj je jedan drugi čovjek tražio dotičnog)! što tražih ne nađoh, što nađoh ne tražih!

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 23:24   |   opcije


nadam se da je jasno da je bačva metafora za crkveni mrak, a ne nikako bačva za vino npr ili kiselo zelje..no....zlu ne trebalo, a sve poradi spaljivanja...mislim fašnik je i tak!

Autor: sara_tera   |   25.02.2019. u 23:28   |   opcije


-Ja ne pokrštavam, Bog je jedan sa više imena i Bog je svjetlost za vijeke vijekova amen.Oni koji činjahu ono što si navevela nisu svjetlonoše već suprotno,mrak,mrklina i zlo.Mene optuživati za to je smiješno ali smiren kakv sam inače u rečenom vidim nemoć.Palio!!Palili!!!!.....Ja gradim,stvaram iz zadovoljstva ia rušenje i paljenje prezirem jer Gospod nas stvori na sliku svoju a Gospod je dobrota.
Mislio sam da si otišla kako si rekla ali ti u stilu glavne glimice/ tvoje riječi / vračaš se na bis.
Potpuno si promašila metu iako i za tebe ću se pomoliti kao i za druge .
Volim i ja tebe!!!!!

Autor: hodocasnik   |   25.02.2019. u 23:43   |   opcije


dobro jutro hodočasniče! tebi se niti jednom nisam obratila sa "vi" tak da tvoje poimanje mog navođenja "vi" bje za crkvu i to što je crkva i njezini vjernici radila kroz stoljeća (spaljivala ljude etc)...dakle, ne pada mi napamet tebe optuživati za bilo što...ne znam niti tko si, ali znam da tj pretpostavljam da si vjernik katoličke crkve pa bi bilo zgodno da preispitaš sebe glede vjere u kontekstu povijesne istine? to što ti pišeš, citiram: "...Mene optuživati za to je smiješno..." da to činim, bilo bi stvarno smiješno, jer ti si ipak samo baštinik takve crkve ali ne i sudionik! to ti je glupo jednako kao optuživati današnje ljude koji su se rodili nakon 2. svj rata da su ustaše ili partizani? a nisu se nit rodili...ali ako pronose ono što su dotični radili, ako su sljedbenici...onda se može reći da oni baštine i onaj "mrak" i "zlo" koje su činili, kak veliš...iako je zlo i mrak imanentan raznim ljudima...i onima bez vjere i sa...pače, zlo od ljudi je dio samo njih a nikakav alibi vjere, svjetonazora, nacije, boje ili bilo čega!

Autor: sara_tera   |   26.02.2019. u 9:10   |   opcije


ne moram preispitivati svoju vjeru jer je čista s moje strane.Da je sve i da smo svi po nauku Božjem bilo bi svima dobro ali eto,nismo.Svakog dana pronađem čovjeka i kada ga ne tražim jer sve je stvar mog gledanja.Ima ljudi i nije sve propalo.I vjernik i ne-vjernik mogu biti čovjek....Ogorčena si na crkvu a crkva i svećenici i ini pri njoj nisu i ne mogu biti moja vodilja,zvijezda Danica jer ako mi je vjera čista ljubav ne treba mi pastir ljudski.
Volim i ja tebe---nisam ciničan već tom mantrom i sebe podsjećam da svakoj osobi tream prići s potovanjem i ispruženom rukom.A tek da znaš,On voli i tebe i men jednako.

Autor: hodocasnik   |   26.02.2019. u 10:28   |   opcije


hodočasniče! hajdmo nas dvoje jednom za svagda završit taj naš razgovor gluhog i slijepog? jer, razgovor podrazumijeva da dvije osobe barem čuju i slušaju jedna drugu dok razgovaraju, ne nužno i poslušaju ili promijene mišljenje! kao što si imao prilike vidjeti u mojim komentarima ja sam tebe i te kako čula pa sam te čak i pitala o nekim tvojim "opaskama" glede mene..mraka, zla, vrijeđanja...etc. no, ako si primijetio niti na jedno moje pitanje da mi objasniš, citiraš ili što slično nisi našao za potrebno odgovoriti. već si se uporno bavio mojom osobom..a to nije razgovor barem ne razgovor silom argumenta. eto, moja sila argumenta je da ti nemaš pojma o pisanju, ali uporno pišeš! pa to je tvoje pravo ali mi koji to čitamo i znamo pisati komentiramo tvoj zapis npr kretenskim! dakle, nije događaj kretenski već način kako si ga napisao! no, u ovoj državi svatko ima pravo reći (barem što se mene tiče nisam za verbalni delikt) što želi, ali jednako tako ja mogu reći da je to što je netko napisao...glupo, loše, kretenski etc etc. ja npr pišem javno i znam da je moje pisanje podložno drugačijem mišljenju, kritici...ali o sadržaju a ne ad hominem! a skromni ljudi ne znaju nego baš tako...pa kad ja pitam i ukažem na to, ajme...još više drvlja i kamenja, ali ne i argumenata? tak da bi bilo dobro da više ne dolaziš na moj blog (nemoj me silit da te stavljam u ignore grupi jer je prazna i bit će ti ružno tamo), jer nas dvoje smo kao nebo i zemlja....između veliki zrakoprazni prostor koji nikako ne možemo ispuniti jer da bismo to mogli, trebao bi naučiti slušati što ljudi pričaju i odgovoriti na pitanje? razgovor je osnova ljudske komunikacije, ali uopće nije nužno da se nas dvoje sporazumijevamo...niti rukama i nogama a još manje riječima! stay well

Autor: sara_tera   |   26.02.2019. u 12:20   |   opcije


imaš pravo a za kraj reći ću ti da je poja poezija izvođena i u HNK, rado slušana i štampana pa čak u nekim školama bila tema.Ostani mi dobro.

Autor: hodocasnik   |   26.02.2019. u 14:52   |   opcije


bravo za tvoju poeziju, ali proza ti je koma! moja proza je jako dobra, ali poezija zaništa! tak je to...u nečem si dobar, a u nečem ne. bitno da je čovjek zadovoljan i da piše za svoju dušu a ne isključivo za publiku!

Autor: sara_tera   |   26.02.2019. u 18:36   |   opcije


na kraju dana (bje to izvrstan film) čitam moj zapis od jučer! i perfektan je...napisan onah namah iz glave ali bez greške! upravo takav kakav sam htjela da bude...odraz mene i mojih misli! uživala sam danas čitajući ga onak hladne i friške glave! a i komentari su mi baš onak...pismeni, jasni i..ubojiti! mozak mi još nenadjebivo radi! nemam ja ovdje para dugo već! a niti vani. tu i tamo poneki bljesak u tami ljudskog uma i thats all!

Autor: sara_tera   |   26.02.2019. u 23:04   |   opcije


I danas nitko nije nit zucnuo o sudskoj presudi trećem čovjeku (a nije Hari Lajm) crkve tjedan Vatikana? Kako to? Napokon da je osuđen za pedofiliju...to će valjda biti dovoljan strah za ubuduće da ne jebu tuđu djecu! Licemjerni vjernici ..glavno da nisu vaša djeca u pitanju?

Autor: sara_tera   |   26.02.2019. u 23:19   |   opcije


Dodaj komentar