SAM
Dobro jutro, bloško društvo od sinoć kod done. Jutrom, prvo da se ispričam za sinoćnji odlazak bez pozdrava, ali nekako mi se više uopće neda družiti s ljudima s kojima imam posve drugačije razmišljanje, svjetonazor, glazbu, politička uvjerenja etc etc. Ne želim nikog uvjeravati u svoje mišljenje niti mislim da ikoga u ovim godinama mogu promijeniti! Naime, kak veli đusi, neda mi se ništa niti započinjati s ljudima koji npr slušaju klape, narodnjake, halida, zatucane vjernike, svjetonazorski isključive ljude is l…osobito ne na blogu gdje se u biti niti vidimo, niti znamo već jedino kaj sučeljavamo (ili pak komuniciramo i lajkamo) su riječi! Tak je jaro, ko sam ja da im to branim! I ne branim im, samo ne dolazim na njihov blog i o tome pišem na mom blogu! Ljudi u stvari ne znaju razgovarati već su vrlo isključivi. A reći nekome što misliš nije isključivost. To se zove tolerancija i njegovanje različitosti! Ponekad je dovoljno samo doć nekom (na blog) i reć: čuj, ja mislim drugačije! Ja mislim ovako. Zašto na ovom mjestu često ljudi burno, da ne kažem vrijeđanjem reagiraju na nekog tko samo drugačije misli ili ne misli kao autor zapisa? Došla sam do toga da mi se više neda(kak veli M. Streep:
“Nemam strpljenja za cinizam, pretjeranu kritičnost ili prohtjeve bilo kakvog oblika. Izgubila sam volju udovoljavati onima kojima se ne sviđam, voljeti one koje mene ne vole i nasmješiti se onima koji mi ne uzvraćaju osmjeh.
Više niti jednu minutu ne trošim na one koji lažu ili žele manipulirati. Više ne želim biti u blizini pretenzioznosti, dvoličja, neiskrenosti i samohvale. Ne toleriram selektivno erudiciju ili akademsku aroganciju. Niti se prilagođavam trendovskim tračevima. Mrzim sukobe i usporedbe. Vjerujem u svijet suprotnosti i zato izbjegavam osobe sa rigidnom i krutom osobnošću…”
Sami smo! Ugavnom ili posve. U toj svojoj samoći svi mi (neki više neki manje) želimo društvo, prijatelje, istomišljenike…naprosto imamo potrebu za drugim ljudima. Većina vas (nas) nikamo niti neide, već im je ovaj prozor sav svijet. Vremena su takva da na ovom brdovitom balkanu nemamo baš pretjerane mogućnosti. Nemamo novca, djeca su daleko ili ne haju, roditelji su uglavnom pokojni ili su nam teret. Sve u svemu, ne baš sjajna niti sadašnjost a kamoli budućnost? I u takvoj nekoj stvarnosti dođemo na blog i očekujemo neku dobru spiku? Ali, ono što je dobro meni, nije jari. Ono što bi wasy ne bi dona. Ono što bi arapo ne bi krelec etc etc….ali svi smo tu! Tolerancija bez isključivosti. Mislim da svatko od nas ponekad zaslužuje neku lijepu riječ i pohvalu a bome i pogrdu! svi smo krvavi ispod kože i nitko ne može samo tako podnijeti kad ga društvo, grupa, prijateji...odbaci i prezre. Iako bih rekla, svakome prema zaslugama. Jedino je pitanje tko određuje te zasluge za pljesak ili palac dolje? Normalno, i u tome se razlikujemo. Ali ta naša različitost ne bi trebala biti barijera, pače…barikada na cesti nikom ne trebaju. A uglavnom jest upravo tako. Eto, sinoćnji donin zapis tako lijepo ilustrira kako se ljudi različitih mišljenja mogu sučelit I pri tome lijepo družit! Ali, da opet spomenem Đusi, nemam što radit s tim nekim ljudima, a njih je uglavnom više no ovih drugih s kojima imam. Kaj da radim onda ovdje na blogu? Pa uglavnom soliram. Nije da meni nije do price, trkeljanja, šale…volim se jako zezat. Ali ko kakve okoštale posudice mi uporno stojimo jedni kraj drugih sa svojim tekućinama I jedino kaj znamo jest trkavat se i prolijevat svoju tekućinu! Normalno, pri tome se uopće ne dodirujući. Nema empatije (barem ne one iskrene osim ponekad), nema istinske komunikacije jer većina ljudi ima potrebu pokazat se I prikazat drugačijim do li onih kaj jesu? Svi smo haj naj sretni I veseli. Moš mislit! Što je s katarzom? Onom osobnom, koju većina nas proživljava svaki dan. Zašto ne prolit I žuč ovdje javno? Zašto ne zaplakat javno? Opsovat? Obljubit? Sve što je ljudski nije mi strano! Ja nisam sama protiv svih, ja bih bila sama s vama?! ali vas takvih gotovo da nema?
sam brawn
Link
14.10.2022. u 9:25 | Editirano: 14.10.2022. u 12:04 | Dodaj komentar
Jutro...
Autor: wasyxde | 14.10.2022. u 9:33 | opcije
Dobro jutro,
Netolerantni ljudi nemaju strpljenja za druge ljude,
tolerantni imaju,
Netolerantni ljudi nemaju strpljenja ni za samog sebe i zato su najcesce u svadji i sa samim sobom i cilin sviton
Autor: Jarac999 | 14.10.2022. u 9:48 | opcije
A vridnost covika ni niti u imanji ni u znanju ni glazbi koju slusa ni u obrazovanju nego u dusi, ili je dobra osoba ili nije iako nitko nije idealno dobar
Autor: Jarac999 | 14.10.2022. u 9:50 | opcije
Zato gospodja Sara nebudite iskljucivi prema samoj sebi, a za nas ostale cemo lako e
Autor: Jarac999 | 14.10.2022. u 9:53 | opcije
I upamtite i vi i ostali, svijet je samo jedno veliko globalno selo i svi smo mi seljaci e, al nemojmo bit seljacine e.
Autor: Jarac999 | 14.10.2022. u 9:54 | opcije
Opet isprika idem a plac pa se vratim i čitam i pišem... S vama
Autor: sara_tera | 14.10.2022. u 9:55 | opcije
A sad cu ja na ignor :))) e
Autor: Jarac999 | 14.10.2022. u 9:55 | opcije
Kupi kapulu to uvik triba e :)))
Autor: Jarac999 | 14.10.2022. u 9:56 | opcije
Karo otvorio si jako zanimljivu temu pa kad se vratim... A kapulu ne trebam... Riba blitva da adio
Autor: sara_tera | 14.10.2022. u 10:03 | opcije
Ha ha moram se glasno nasmijat... Jel to podsvijest ili kaj kad sam jaru pretvorila u karu? Mislim da je ipak samo glupi mob u pitanju? Kaj ti misliš, jarče?
Autor: sara_tera | 14.10.2022. u 11:33 | opcije
nakon fratra, blitve i ćimule (za koji dan) eto me natrag! još si volim priuštit malo fine papice...pa sam osim fine ribice kupila na placu i lososa...malo sa širokim rezancima. i vrganje suhe za juhicu. gotovo da je jedino kaj mi je od gušta u životu preostalo je spiza! normalno, poslije ručka fini čiz! sexa sam se odrekla, izlasci su mi se sveli na minimum pa je zato i moja veza na aparatima! daljinski kao glavni događaj dana, tjedna, mjeseca nije moj đir. zato se valjda i razilazim od svog "partnera" koji je to prestao biti. e sad, po jari...ja sam netolerantna? a ja mislim baš suprotno pa ću to pokušat i elaborirat!
Autor: sara_tera | 14.10.2022. u 11:38 | opcije
dakle, jaro...po tebi ljudi koji nemaju strpljenja za druge ljude i ne žele se bakćat više u životu s onim što im smeta, što im nije zanimljivo, što nije njihov interes...je netolerancija? ja pače mislim da ljudi kojima se sve sviđa, koji nemaju kriterije, koji mogu sve sa svakim...da u stvari nemaju svoje ja i ne znaju tko su? svaštarenje nije tolerancija i hinjenje interesa nije suživot! još nikad tako puno ljudi nije znalo tako malo o tako puno stvari! u tome se krije suština. danas su svi stručnjaci za sve. mediji su postali dostupni svima, pa i njima...seljačinama! pri tome uopće ne govorim o seljacima koji žive u selu i koje je samo geografski pojam!
Autor: sara_tera | 14.10.2022. u 11:41 | opcije
mogu imat empatiju povremeno, mogu podivanit sa svakim...ali ne mogu si tražit partnera i para onako kako to već ne mogu dobrih 30 godina! u mladosti možeš svašta...lutat, tražit se...i ne naći. većina niti ne pokušava, pače....bauljaju sim pa tam...pa gdje svi živi tud i ja...i misle da je to mišljenje! i stav. i veš mašina ima programe (a ne samo neka partija), i moja pesa sara je znala tolike trikove...ali nije bila ništa više od psa. možda ja tražim previše od čovjeka...da ne bude pas? poslušnost mi je strana, ali eto već dvije godine tako poslušno živim svoj život. odrekla sam se gotovo svega i svela u okvire sukladno mojim godinama...pazim što jedem, pazim da hodam, pazim s kim se družim....uglavnom sam postala programirana sredovječna žena koja još ima neke interese, želje...ali koje uglavnom nema s kim prakticirat! dobro je neki dan netko rekao u jednom filmu (par koji se razišao)....lijepo je biti sam i raditi neke stvari koje želiš. ali onda poželiš to nekome reći, s nekim podijeliti...i vidiš da nemaš s kim? to sam ja uočila i prije dvije godine pomisila kako sam srela osobu s kojom mogu...puno! pa je to puno bilo prvu godinu od prvotnog puno...dosta! pa je potom od dosta postalo nedovoljno, pa se pretvorilo (nevjerojatno koliko se čovjek, poglavito muškarac može promijeniti u ciglih godinu dana) u suvišno i neželjeno. zašto ljudii glumataju da su nešto drugo što nisu? normalno, kad tad izađe pravi karakter na vidjelo i pravi interesi.
Autor: sara_tera | 14.10.2022. u 11:46 | opcije
a ja sam i dalje ista (kak veli đusi, unatoč sedam banki nadomak), i dalje želim počagati, prošetati svaki dan, otići na sljeme, otići na izlet nekamo dalje, al ne dalje od 300 km, i dalje volim finu klopicu i nije mi teško skuhat kaj god...speći kolač koji god...došla sam u fazu da volim sebi udovoljavati. konačno to ne činim više za druge već za sebe. iako sam do jučer (a i danas) činila za druge, ali drugi ne čine dugo već za mene. i kaj onda očekivati? suživot? ljepotu? brus...odeš ne okrećući se! valjda sam zato cijeli život i odlazila...zato što sam ja davala, a oni primali? ili su oni davali kaj ja ne trebam? a to nije samo u partnerskim odnosima već i u ovim, društvenim! prosipala sam desetljećima biserje pred ljude...na poslu, djeci, prijateljima...a kad tamo....gotovo da si imao posla sa svinjama! hereza reć za djecu (ponekad mi rudanica kaže golu istinu glede djece) ali iako su moja, reći ću onako kako jest! znam, ljudi nisu navikli na iskrenost, kršćanski mentalitet je da se ne govori istina, da se ne živi istina...zato valjda i postoji ispovijed. da griješiš i to opereš! onak, ko veš mašina...osušiš i pobereš sa štrika i ponovo nosiš. a čovjek nije roba. stojiš iza svojih djela i nedjela i kusaš...kažu da je teško živjeti nama koji nismo vjernici...jer moramo sve svoje grijehe kusat i preživjet!
Autor: sara_tera | 14.10.2022. u 11:52 | opcije
da se vratim na jarin izričaj da ljudi koji su ala ja, ne mogu bit tolerantni jer u suštini nisu to prema drugima a niti prema sebi? priznajem, nisam tolerantna prema sebi. iskrena sam prema sebi. ali volim sebe. tko će me voljeti ako neću ja? većina ljudi ima problem još iz djetinjstva jer nas roditelji nisu voljeli dovoljo ili onako kako smo mi htjeli i mislili. pa onda niti sami ne volimo sebe. dugo, predugo. ja to priznajem...i imala sam problem s tim do pol stoljeća. onda se zbereš, propitaš sebe i sve svoje...i prihvatiš se. mnogi uopće ne pretresaju niti preispituju...ne prihvaćaju sebe jer si ne opraštaju sve svoje činjenje. najteže je oprostit sebi. dugo je trebalo, ali jesam! a kad to učiniš, sve je čišće...jer to suočenje sa sobom ti omogućuje da se suočiš i sa drugima. i prihvatiš ih onakvima kakvi jesu...ne prispodoba tebi, već svoji. kad dođeš do toga, ne možeš sve prihvaćati...ta nisi bog? samo si čovjek koji ima svoje mogućnosti i onda počneš odvajati...ono što želiš i možeš svaki dan činiš a ono što ne možeš, izbjegavaš...pustiš...makneš se (ja npr nikad nisam jela žgance, poriluk i sl, pila mlijeko), nikad nisam bila u crkvi, ne volim narodnjake...pa kaj bi sad, po jarinom...trebala jest ono kaj ne podnosim, slušat cajke, ić u crkvu (za mene je svaka ista, isključiva)...i tad bi bila tolerantna? zašto sebi pribavljati patnju kao sadržaj života? zato što crkva to nameće stoljećima...da je čovjek nedostojan i da mora patit? a bog je svemoguć? ja ga nisam upoznala niti spoznala, pa iako sada crkva mlati da je podne, ja mislim i dalje da je to glupost...mlatit zvonima u 21. stoljeću! mislim da je čovjek centar ovog našeg svijeta i svemir u svemiru!
Autor: sara_tera | 14.10.2022. u 12:01 | opcije
a sad kuhanje naše svagdašnje!
Autor: sara_tera | 14.10.2022. u 12:10 | opcije
I još da zaključim o kakvoj ti to toleranciji govoriš, jaro? Onoj koju propovijeda crkva i kaže... Ljubi bližnjeg svog, a onda ognjem i mačem pokrsti tolike, ne priznaje različite i drugačije (svaka čast novom papi) već ljubav i empatiju ima samo za iste i sebi slične ali čim se pojavi neki crnac, arapin ili ne daj bože homić...kamenje i pogrde su jedino od tolerance! Ja otvoreno kažem da nisam tolerantna na drugačije od sebe ali na način da ih naprosto zaobilaznim i ne pokušavam promijenit nego nek oni žive svoj a ja ću svoj život!
Autor: sara_tera | 14.10.2022. u 12:35 | opcije
O misa ti velikoga kud si ti zalutala?
Ma sad ti smeta i podne kad zvoni :)
Ma lipo upalis onu od TBFa "nista mi nece ovi dan pokvarit" i uzivas e :))
Autor: Jarac999 | 14.10.2022. u 12:55 | opcije
Jednostavno toleriraj nesavrsenost ovoga svita pa i svoju.
Autor: Jarac999 | 14.10.2022. u 12:57 | opcije
A ono karo ti oprastan, jer nevirujen da ti si mislila na karu ili Jaru bice prije da napravila mali lapsus lingve jer tila napisat na talijanski, caro mio e :))
Samo van je uletija veliki K umisto malo cu pod prst na tipovnici e :))))
Autor: Jarac999 | 14.10.2022. u 13:00 | opcije
Pardon, malo c
Autor: Jarac999 | 14.10.2022. u 13:07 | opcije
Ne bih se uplitala u tekuću raspravu između tebe i sare, Jarče:)
Autor: Lana48 | 14.10.2022. u 13:16 | opcije
Slažem se sa gore navedenim stavom Meryl Streep.
Ne mogu tolerirati da me ljudi uzimaju zdravo za gotovo.
Niti da ja drugima samo dajem, a ne uzvraća mi se ni približno jednako.
Imam svoj stav, kriterije i dostojanstvo.
I ne mogu nikom dozvoliti da se na mene istresa zbog toga što je netko ustao na lijevu nogu ili je mrzovoljan.
Nisam ja ničiji otirač za noge.
Autor: Lana48 | 14.10.2022. u 13:21 | opcije
Meni je losos, ali dimljeni, na raženom kruhu nešto najukusnije što sam ikad jela:)
Autor: Lana48 | 14.10.2022. u 14:16 | opcije
sara :)
ne zamaraj se, taman se kuži ko želi skužiti, ko se kači za svaku riječ ili s njom ide do ibera
pretjeruje :)
Autor: ladonna2 | 14.10.2022. u 16:03 | opcije
a i ta crkvena
ljubi bližnjeg svoga
stvar interpretacije
jer su se prije krljali međusobno svi sa svakim, klanovi, plemena, itd
pa bi ja to ljubi, shvatila..ono podnosite se, tolerirajte se
al to je polit. poruka
a ne uputstvo da baš svaku budaalaštinu se mora otrpjeti
i ok jednom otrpiš, jer te tak nečiji izbor nečega ono fkt iznenadi..
al dalje ne trpim jer ne moram i nije mi sila, i baš biti bez kriterija si ono ughhh
Autor: ladonna2 | 14.10.2022. u 16:06 | opcije
bo ga, pa zato biramo
biramo prijatelje, biramo partnere, biramo sve kaj možemo birati
biramo boju kuhinje, namještaja, zidova sve je izbor prema osobnim preferancijama
s kime smo si dobri,
naravno da i više toga toleriramo, al ne toleriramo zato kaj smo se naglo promijenili, ili ono navijamo za tu osobu pa kaj god da napravi mi smo na njegovoj strani
nego toleriramo zato kaj
nam izabrana osoba, frend, partner, koju gotivimo neće prirediti neke extra šokove. već mala otkliznuća
pa to i nije problem istolerirarti
i kak se veli, događa se i najboljima :)))
desničare nemrem tolerirati
čuvarice patrijarhata, majko moja
one kaj kleče tam na trgu ne zgledaju mi pitomo da ga boguješ
toleriram ga utoliko kaj mu toleriram performans vjere tam na trgu
iako je to isto mogal obaviti na kaptolu
no tamo na trgu, s njima, sva moja tolerancija započinje i prestaje, jer ajd demokracija...
dalje nema teorije da prozborim sa tom osobom ni riječ
ili se mogu čuditi
ili se mogu zgražati
ili se mogu rugati
ne znam kakav dijalog se tam može opće uspostaviti
ili im je opran mozak, pa ajd to mogu skontati i tolerirati ak se baš hoće preobratiti na natrag normalne :)))
Autor: ladonna2 | 14.10.2022. u 16:18 | opcije
e i tam prema njima je primjenjiva...ljubi bližnjeg svoga ili bi se reklo toleriraj budalu, makar je totalna budala :))
nemoj ga satrat, nemoj ga ići šutat, nemoj mu braniti,nemoj ga zatvarati
neka pokaže
ionak priča o sebi
problem je kaj bi on nas sve prizival pameti
čudoređe, pristojna po njia obleka
nema sexa prije braka
a i braku znamo zakaj se sexamo
dakle oni bi iran tu kod nas, teokraciju
oni bi sluškinjinu priču
u živo
e pa nemere, nemeže nikako i ne
i eto ja tu prestajem sa tolerancijom ikakvom
i samo ona ljubi...ili još meni bolje...-.moralni zakon u meni, zvjezdano nebo nada mnom - me spriječava da ga ne izmlatim onim križinama koje vucaraju sa sobom :))
tolko o toleranciji, mojoj
:)))
Autor: ladonna2 | 14.10.2022. u 16:26 | opcije
Bok, Ladonna, nemoj se molim te toliko uzrujavati.
Nema nitko ništa protiv tebe, a ako i ima, pusti, nije bitno.
Lijep je dan i jednostavno uživaj.
Pozdrav i pusa:*
Autor: Lana48 | 14.10.2022. u 16:36 | opcije
lana, krivo me čitaš
ne uzrujavam se :)
komentiram
na meni primjeren način
Autor: ladonna2 | 14.10.2022. u 16:44 | opcije
Ok, Ladonna, nemam ništa protiv:)
Autor: Lana48 | 14.10.2022. u 16:48 | opcije
sara, kome s ti zapravo ispričavaš?
Autor: BugaVuga | 14.10.2022. u 17:03 | opcije
Da krenem od kraja? Bugo, ljudima s kojima sam pričala sinoć na blogu, koji su mi postavili pitanje a ja ošla bez pozdrava!
Autor: sara_tera | 14.10.2022. u 17:07 | opcije
ljudi ne mogu SVAK sa SVAKIM, ali ti to tako brutalno izbanaliziraš da mi je fakat teško polovit u kojem ti svijetu živiš, a trudim se biti s tobom normalna, ne baš kao s najboljom frendicom, ali ono, podnošljivo snishodljiva
Autor: BugaVuga | 14.10.2022. u 17:08 | opcije
Btw zosam i napisala u uvodnoj rečenici svog današnjeg bloga... Tak da lijepo molim čitat kaj piše a ne med redovima?
Autor: sara_tera | 14.10.2022. u 17:08 | opcije
važi, imaš pravo
Autor: BugaVuga | 14.10.2022. u 17:09 | opcije
Pliz, ne vidim razlog bugo za bilo čiju snishodljivost? A isti a (moja npr) je često okrutna... I priznajem ne znam u rukavicama. Nikad nisam niti ću naučit je*at ga
Autor: sara_tera | 14.10.2022. u 17:10 | opcije
Ajoj, kaj se ja slažem i potpisujem to kaj si napisala Dono! I znaš kaj... Sve sam svjesnoj da bih više u životu se mogla slafat npr s tobom koju sam jedva vidla u životu nego li npr sa većinom mojih bivših partnera?
Autor: sara_tera | 14.10.2022. u 17:14 | opcije
Jebeš mobitel kad pišem na njemu polupismeni sam... No nadam se da sam razumljiva? Kako sam starija shvaćam da je svjetonazor, odrastanje, odgoj i samo odgoj važniji npr od toga da li nam se netko sviđa na prvu, ima zeleno plave oči ili ne daj bože ha ga... Dobar ku*rac! Za suživot i trajanje potrebna je sličnost karaktera, iste moralne i i e vrijednosti!
Autor: sara_tera | 14.10.2022. u 17:18 | opcije
Eto npr sad bih se mogla zaljubi u nekog tko uredno odvaja komunalni u plave vrećice!
Autor: sara_tera | 14.10.2022. u 17:18 | opcije
jel znamo fkt kaj znači riječ snishodljiv?
mislim da je ovdje u krivom kontekstu upotrijebljena
naime Šta znači snishodljivost?
snishodljiv, -a, -o a. uslužan, ponizan: ~ čovek. b. koji odaje poniznost:
Snishodljiva osoba je nenormalno ljubazna, dobra, ponaša se kao ulizica, patološki dobra prema svima.
tak da mislim da neeeeee ta riječ Nikako
biti
trpljiv, strpljiv, tolerantan, pristojan koliko to društvene konvencije nalažu
Autor: ladonna2 | 14.10.2022. u 17:20 | opcije
ovaj zadnji dio je ok..:))
Autor: ladonna2 | 14.10.2022. u 17:21 | opcije
Jer je to stvar kulture, držanja do reda...bez obzira što mislim o ovoj lopovskoj državi, lopovskom i muljatorskom narodu koji će uzet ono što mu ne pripada al neće pritom platit porez npr. A imam dojam da su se u ovoj lijepoj našoj skupili i ujedinili, ne svi proleteri (proleteri su inače ljudi koji nemaju ništa osim svog rada i nemaju kaj izgubit) već svi muljatori i lezilebovići ovog svijeta?
Autor: sara_tera | 14.10.2022. u 17:22 | opcije
Oprosti lana kaj sam tebe preskočila ali sam pročitala tvoj koment i nemam kaj dodat... Pače, dimljeni losoj je mljac. Istina rjeđe ga kupujem više jer više ne radim doma bakanalije. Nekoć sam mislila da i time (finim kuhanjem, lijepom oblekom) trebam za služit ljubav? Znam da više ne trebam jer volim sebe takvom kakva sam, makar i bez ljubavi.
Autor: sara_tera | 14.10.2022. u 17:27 | opcije
hmmm Sara, Sara wow, intrigantno
a i znaš kak se veli..nikad ne reci nikad :**
pa nek svisnu škicaši :DDD hahha
Autor: ladonna2 | 14.10.2022. u 17:29 | opcije
Opet suglasna (al nisam ulizica ha ha) sa tobom Dono glede snishodljivosti! Btw tipkam na mobu u parku na klupici (pravo penzionerski) i tipfeleri su obavezni... Škužajte
Autor: sara_tera | 14.10.2022. u 17:30 | opcije
Jel ti to reagiraš na moju, gotovo pa, ljubavnu izjavu o boljem suživotu žene sa ženom nego li muškarcem? Mogu ti reć da ovih dana skidam sa neta obrasce za molbu za dom... Skinula sam jedno 4 i poslat ću, za jedno 10 let bu to aktualno, nadam se ne prije? ... U dogovoru sa frendicom s kojom se znam 40 let... Ali sama u sobi. Nemam više niti volje niti živaca biti s bilo kim (često niti sa sobom)
Autor: sara_tera | 14.10.2022. u 17:33 | opcije
Jedino će mi dildo pravit društvo... Dakle prednost ima dom koji u blizini ima DM.
Autor: sara_tera | 14.10.2022. u 17:35 | opcije
Ovim zadnjom koment om (za publikom) završit ću ovo javljanje uživo iz prirode jer su komarci krenuli u lov! Ja još nisam... Čekam 1.11.
Autor: sara_tera | 14.10.2022. u 17:36 | opcije
:) :*
Autor: ladonna2 | 14.10.2022. u 17:36 | opcije
nekak sam sigurna da će krelec obrisati moj koment kod njega, pa neka ga i ovdje...nek stoji!
Krelče, jel ti netko reko da su intelektualci i ljudi od formata u svijetu prestali devedesetih nosit odijela i kravate (s. Jobs i ostala škvadra pa i naša intelektualna elita po svijetu ala dr Mihaljević?)! Ako nije ja ti kažem... A imam i osobno iskustvo, naime moj pok.suprug je bil i prije i nakon 90.tih velka direktorska faca u velikoj firmi pa je za razliku od novokomponirane "gospode" istrčale iz šoferije i ostalih gospodskih zanimanja, prestao nosit odijelo i kravatu... Baš zato kako bi ostali gospon! Čista seljačija na HR način! Al tko voli nek izvoli!
Autor: sara_tera | 14.10.2022. u 22:45 | opcije
Jutro,saro, nisam čitala kod Krelca, a vidim da bloga i nema , al' pročitala sam tu ovaj tvoj zadnji komentar ,o odjelima, i moje osobno iskustvo nije takvo.
Kroz posao putovalo se puno i svukud, sve do pandemije, išli smo od Europe uzduž i poprijeko,do Hong-Konga i Kine..i na gotovo svim sastancima muškarci su , uglavnom, bili u odijelima , kravata je bila po volji i izboru
dress code je ( prešutno ) postojao.
I žene se bile u odijelima, bilo s hlačama ili suknjom , decentno, ništa usko, ništa kratko i slično...
takav je u 90-ima i u 2000-ima bio poslovni svijet kojeg ja poznajem
Autor: alis123 | 15.10.2022. u 8:01 | opcije
dobro ti jutro, alis! posve suglasna s tobom o gotovo pa obveznom dress codu u poslovnom svijetu kao i onom državničkom ili na nekom sličnom nivou! kao i obično, krelec je obrisao svoj blog pa eto mog komentara tu! ako pažljivije pročitaš moj komentar vidjet ćeš da sam ja govorila "....da su intelektualci i ljudi od formata u svijetu...." a tu prvenstveno mislim na intelektualnu elitu svijeta (razni književnici, znanstvenici, glumci i ostali viđeniji ljudi) koju nisi mogal dugo već vidjet (u tv medijima pa i po tisku) u odijelima? početkom 21. stoljeća drugačije se ljudi oblače i u kazalištima, koncertima...ode se u trapericama a rijetko tko je u odijelu (osim dirigenata i onih koji sviraju u filharmoniji i sl). moram reći da se meni taj stil puno više i osobno sviđa i uvijek mi je draže vidjeti muškarca u nekoj dobroj dolči ili polo majci nego li u odijelu! normalno, moj pokojni suprug i ja smo na koncert bečkih filharmoničara otišli...on u odijelu i kravati a ja u maloj crnoj haljini, kak ima biti! malo mi bude smiješno kad se šoferčina napirlita u odijelo i tak pozira tu na iskrici? ja sam se jednom poslikala za doček nove u dugačkoj srebrnoj haljini, al to mi nekak bilo onak...ko novogodišnje drvce da se malo pokažem i zasvijetlim! no, kak obično dovla kaže, o ukusima se ne raspravlja...pa tako se ne moramo složit s mojim mišljenjem o krelčevu ukazanju u odijelu! to bi možda mogla i biti neka tema...da li odijielo čini čovjeka (osobito na ovom brdovitom balkanu i osobito zadnjih 30 godina)?
Autor: sara_tera | 15.10.2022. u 10:51 | opcije
evo još jedan mali prilog o tome...tko što voli ili pak ne tj. o ukusima! eto, meni jutros (i ne samo jutros) ova cura baš onak...moj dress code
https://www.youtube.com/watch?v=wMsazR6Tnf8
uvijek je postojala rasprava da li solidni beatlesi ili stonsi? uvijek sam bila pomalo divlja i neprilagođena pa je normalno da biram...stonse!
Autor: sara_tera | 15.10.2022. u 11:02 | opcije
Slažem se i ja s tobom , stil odjevanja se izmijenio, ležernije je, casual, i meni se to isto puno više sviđa, a i
ugodnije je.
U izboru odijelo/kravata - polo majica/trapke ,ne vidim baš neku tako blisku povezanost sa nečijim obrazovanjem, ili vokacijom,više s prigodom (opisala kako ste bili odjeveni suprug i ti za filharmoniju )
ok, tebe zasmetao Krelec naslikavan, u odijelu( valjda taj animozitet ima neku podlogu od ranije , ne tiče me se to)
pa si to i napisala ,
ono što je mene "ubolo u oko" u tvom komentaru jučer , a i sada je-šoferčina.
jedna od tri moje najdraže,najbliže prijateljice udana je za čovjeka koji vozi šleper..počeo je kao vozač u jednoj firmi, nakon nekoliko godina otkupio taj šleper i osamostalio se, danas ima 3 šlepera i 2 zaposlena vozača i radi puno, puno..na cesti od jutra do sutra, nije to baš posao snova..
da li je B. šoferčina?
zvuči mi pogrdno, u mojim očima on je izuzetno dobar, ljudina, veliki prijatelj ..
(i kad je u odijelu i kad je u kratkim hlačama)
p.s. i ja biram Micka & društvo
ako je ručku vrijeme,dobar tek !
Autor: alis123 | 15.10.2022. u 13:19 | opcije
Alis, s namjerom sam upotrijebila izraz "šoferčina" jer sam pri tome imala na umu... LJ, Ćesića Rojsa, L. Rajića, Čermaka i slične koji su se obogatili u ratu a bili su šoferi! Sramotno je kako su se obogatili dok su drugi sve zagubili u ratu? Zašto krelec? I ja ga znam osobno i reklo bi se naoko ok čovjek, ali...kad je netko šofer i onda ide u rat i tamo ratuje par godina, profesionalizira se i sa 50.g ode u mirovinu koja mu danas npr iznosi cca 8 tisuća kuna a da je ostao radit kao šofer imao bi penziju (sa 65.g bi tek sada mogao u penziju) cca 2000 kn... Sic!! Ja takve zovem plaćenicima i šoferčinama ili ratnim profiterima jer su se okoristili u ratu na našu štetu!
Autor: sara_tera | 15.10.2022. u 20:05 | opcije