©© - A ovo je meni smiješno

Dođe zeko do mede:
- Medo, imaš li jagoda?
- Nemam, Zeko.
- Medo, imaš li jagoda?
- Nemam, Zeko.
- Medo, imaš li jagoda?
- Nemam, Zeko.
- Medo, imaš li jagoda?
- Ako me još jedanput pitaš, zakucat ću te za zid.
- Medo, imaš li čavle?
- Nemam.
- A jagoda?

Uredi zapis

23.02.2013. u 10:27   |   Komentari: 12   |   Dodaj komentar

©© - Ruža vjetrova



Za one koji ne znaju, ovaj znak zove se ruža vjetrova.

Nekad davno prije skoro 30 godina učila sam jedriti. Jer je moj tadašnji dragi, i prvi muž, strastveni jedriličar od djetinjstva. More i voda meni su dotad puno više značili onako iz daljine, s obale. Skitala sam brdima, bila puno u prirodi, no vodi se nisam nešto približavala.. A vjetar je za mene značio - kad puše jak vjetar, umiru dobri ljudi. Nemam pojma utkud mi to. Ali potvrdilo se je kad je 84. puhao jaki vjetar i razbijao po Jesenicama u kojima sam baš tada bila, i za tog vjetra umrla mi je teta.

Nije da sam luda za vjetrom. Vele da se strah od vjetra zove - ancraophobia. I kome će jedrenje u život nego nekome tko se baš ne veseli vjetru, vodi i grmljavini (astrapophobia).

Nakon teoretskih uvoda u jedrenje - koji nisu mali, puno fizike, slijedila je praksa. Uz svu teoriju kojom me je moj bivši zasuo nije bilo teško pohvatati praktično jedrenje. I treba puno snage, fizičke, a pogotovo psihičke. On se fakat kuži u to. Znate ono kad je netko nekakav, ali kad radi neki određeni posao, tada je on netko drugi. Točnije, tada je on - ON. E, taj moj bivši je bio ON pri jedrenju. Bilo ga je gušt gledati i pratiti. On i sve oko njega bili su jedno. Plus ja.

Ali nešto naizgled jako jednostavno bilo mi je prilično komplicirano. A to je - odrediti smjer vjetra. Ono s podignutim polizanim prstom ne pali. Zima je za cijeli prst podjednako, barem meni. (A na prvoj jedrilici nismo imali vjetrokaz). No, može se odrediti smjer vjetra okretanjem glave i kad se čuje jednaki zvuk u oba uha, onda gledamo u vjetar. Ili se promatra kamo nečija kosa vijori, ili nekakve trakice. Gleda se površina mora. Ima puno načina, ali tek kad ih upoznamo i spoznamo.

Kad sam konačno naučila odrediti smjer vjetra stavili smo vunice na pripone. To je osim smjera vjetra jako korisno i pri utvrđivanju jesu li jedra dobro napeta. Ako vunice stoje horizontalno, onda je dobro, jedrimo najefikasnije. Ako lelujaju, onda nije. Tih vunica smo posvuda polijepili, i po jedru.

Nakon godina iskustva naučila sam gledati otkud vjetar puše i na udaljenostima dokle oko seže. Sjećam se jedne regate u Zadru, bila je praktički bonaca. Jedva je nešto popuhivalo. I kod takvih regata onaj tko prvi uoči vjetar taj pobjeđuje. I ja tad uočila da podno Ugljana ima vjetra, a prema Zadru ne (tad me je vid jako dobro služio). I mi zakrenuli prema Ugljanu i bome nas guralo prema cilju dok su drugi kloparali kod Borika..

Naučila sam: Za dobro naviganje (životom) nužno je znati otkud vjetar puše, a korisno je i strateški postaviti pomoćne vunice - kada napeti jedra, a kada popustiti.

Uredi zapis

23.02.2013. u 8:18   |   Komentari: 23   |   Dodaj komentar

©© - Oblogatorni blig

Čitajući vas danas, i obzirom koliko emocija ovdje ulažete, koliko pravice dijelite, pa savjeta, i koliko ste u stanju osuđivati, stječem dojam da vi MORATE biti ovdje, na blogu. Da nemate alternativu. A bome nemate ni većih briga od toga tko je komu što rekao, a pogotovo tko je vama nešto rekao. Ajme. Ne razumijem, ako vam je tu tako grozno, koji vas vrag tjera da se tu patite? Kaj ste osuđeni biti ovdje?

I koji klanovi? Meni je to smiješno! Ajd, tu nekakva grupica od tri dokoličarke nešto pokušava sebi nabiti rejting, eh i one su našle mjesto gdje će biti glavne, i kaj bi ja sad trebala njima povjerovati? Po onomu kako su mene blatile vidim da sve to nema smisla. I da se zbog toga uzrujavam? Pa ionako ih većina blogera izbjegava, zajedno sa mnom. I vidim da je većina ovdje nepristrana, i da ih je baš briga za klanove.

Tu sam jednako vrijedna kao i svi, čak imam i privilegije jer plaćam premium :). Ne znam kako je s vama, ali ja sam tu dobrovoljno. A ako sam dobrovoljno, onda kao i u svakoj grupi ima raznih. A o meni ovisi kako će se oni prema meni ponašati, i potovo o meni ovisi koliko će me to dodirnuti.

Gledajući ekipu na blogu ima jedna stvar koja me jako zabavlja, i u čemu nema pomaka. A to je - kako je teško prešutjeti. Nevjerojatno! Moji klinci već znaju kako biti mudar, i kad se isplati zašutjeti. Ne ono - biti ušutkan, nego elegantno i mudro izbjeći raspravu bez kraja i konca. Da vam zadajem ciljeve za sljedeću godinu, to bi bilo: naučiti prešutjeti. Naučiti ne reagirati. No, vjerujem da ste vi kojima jezik toliko bježi zapravo upravo iz tog razloga ovdje, jer si vjerojatno jedino tu možete dopustii toliko (nekažnjenog) lajanja. Doma, ili u reali općenito, već bi odavno svi popizdili na vas. Možda si neki na taj način spašavaju svoje veze. Jer doma ne smiju pisnuti.

A opet ako zaključim da su ovo ovdje zapravo prava lica, onda je za zabrinuti se što ljudi u sebi potiskuju u reali, i ne znaju to izhendlati nego dođu na mjesto poput ovog i tu propište. Pa tu izbace ono kaj ih muči. Uh, bome u nekih je to povelika hrpa.

Ja si dođem sim proluftati mozak i srediti misli. Odmaknuti se. E-dnevnik. Raditi nešto suprotno onomu što radim ostatak tjedna, ili dana. I uglavnom se nađe netko za izmijeniti par ugodnih riječi. Zna se tu naći izvrsnih tekstova. I dirljivih priča. Krasnih ljudi! Sve u svemu, dobro mi je. I dok mi je dobro, bit ću tu.

Uredi zapis

21.02.2013. u 16:00   |   Komentari: 16   |   Dodaj komentar

©© - Koliko dati

"...Dat ću jedan sasvim jednostavan primjer: Muškarac voli ženu i ona njega. On dolazi iz obitelji gdje se manje ili više smije uzimati, što važi i za ženu. To se osjeća instinktivno. Kada sam zajedno s nekim, točno znam koliko on smije uzeti, a koliko smije ili može dati. Time se vodim i znam koliko i što mu smijem dati. Dakle, SMIJEM MU DATI SAMO ONOLIKO KOLIKO MI MOŽE I ŽELI VRATITI. Kad netko daje više nego što drugi može primiti, veza je ugrožena. Stoga je davanje u vezi uvijek ograničeno mogućnostima partnera..."

Pogodite koga citiram? Hellingera, naravno.

Ovo se odnosi na sve međuljudske odnose, i ljubavne, i frendovske, i poslovne. I dok je tako, dok nekomu dajemo taman koliko on može i želi uzvratiti, i tako u oba smjera, sve je ok.

Ako nekomu dajem više nego što mi želi i može uzvratiti, nastaje neravnoteža i taj drugi se osjeća ugroženim jer mu ja naturam nešto što njemu nije potrebno. I on se prije ili kasnije pobuni. Isto tako ako mu ja dajem manje nego što bi on želio, opet ne valja.

Za procijeniti je li odnos ravnotežan nije potrebna neka velika mudrost. Ako i razumski ne znamo, znamo po osjećaju u trbuhu (reče H. - instiktivno). Ako nas malo grči, onda nam netko ili uskraćuje, ili nas opterećuje. Kad mene netko opterećuje osjećam to na leđima, bodlje mi iskoče s vremenom na ramenima, imam se potrebu braniti. Osjećam se napadnutom. Moj je prvi korak - razgovor. Ponavljanje, jer stvari treba reći barem tri puta da nas netko čuje. Ako nakon tri puta ne čuje, onda bježim. Jer vrlo često ne razumiju što im želim reći, dapače još se i uvrijede - jer oni bi meni pomogli, evo nude mi, rasprostiru se, a ja bezobraznica ovako. Oni bi me spašavali, a ne razumiju da nisam fizički ugrožena, i nisam ih zamolila za pomoć. Zapravo su naporni, i agresivni. A u jako dobroj namjeri. Uguše me u njihovoj vlastitoj najboljoj namjeri!

Da se ne bih našla u neravnotežnim situacijama, volim pitati - što bi želio, što očekuješ, je li ti ovo smeta, je li ti fali nešto.. Pa s tim odgovorima nadopunim svoje osjećaje. No, ima ljudi koji ne žele odgovoriti. Možda i ne znaju. A možda me time drže na "kratkoj lajni". E, sad oni meni uskraćuju i ja se počinjem osjećati loše. Moja reakcija na to je da i ja počinjem davati manje. I onda se obično takav odnos ugasi. Jer zapravo - ne vrijedi.

Tako je i ovdje. Nemojte od mene tražiti ono što vam ne želim ili ne mogu dati. Jer je to tako. I nemojte mi nuditi što ne trebam. Jer ne trebam. A odrasli ste ljudi pa valjda znate procijeniti. I bez ljutnje.

Uredi zapis

20.02.2013. u 16:21   |   Editirano: 20.02.2013. u 16:23   |   Komentari: 45   |   Dodaj komentar

©© - Travnjak ispod mojeg balkona

Je li vama ovo lijepo?

Uredi zapis

17.02.2013. u 15:38   |   Komentari: 24   |   Dodaj komentar

©© - Nepisana pravila

Čula sam da u susjednom kvartu ima dobra pekarnica. Često prolazim onuda, ali ne stajem. I tak odlučim stati i kupiti kruh. Gledam gdje bih stala, ispred pekarnice nekakvo proširenje pločnika, ali ne liči na parking. No, nigdje nikog i stanem se da na brzinu kupim kruh, pekarnica prazna. Sveukupno 3 minute.

Ali, dok sam bila te 3 minute u pekarnici dođu još dva auta na isto to proširenje. Stala sam se poprek da mogu što lakše van. No, ovo dvoje se jako uzrujalo, pogotovo jedan mladić, podsjetio me je na ispade ovdje na blogu. Viče on na mene da kak sam se mogla stati preko tri parkirna mjesta, da kak sam bezobrazna, i krene prema meni da će me napasti, ali se zadnji čas povuče.

Ja ga mirno gledam i mislim si: otkud da ja znam da je to parking s tri mjesta? Nema crta, nema oznaka, samo je nekakvo jedva prepoznaltjivo proširenje pločnika. Ne uzrujavam se jer mi se takvo što nije prvi put dogodilo. Postoje ta nepisana kvartovska pravila, nenacrtani kvartovski parkinzi, koje ljudi iz kvarta dobro poznaju. A mi dojdeki naravno griješimo. I iznenadim se s koliko žara oni vjeruju da ja trebam znati to nepisano pravilo. U stanju su me razapeti.

Na ovo me podsjetio Medin blog. On je promatrao i pobunio se na nekog kako se parkira preko 3 parkirna mjesta. I to je život.

Uredi zapis

17.02.2013. u 9:01   |   Komentari: 121   |   Dodaj komentar

©© - Upozoravajući log

Na prošlom mojem zapisu Audrey mi je dala misliti kad je rekla - pišem li taj zapis kao upozorenje drugima? Zanimljivo viđenje.

Naime, shvatila sam prema reakcijama blogerica tu na blogu da je većina sklona braniti ženska prava, žensku slobodu i sve to nekaj žensko. I kažu, feministički pokret nam je puno toga dao. Ok. Nisam živjela u drukčijem sistemu pa ne znam. Iako mislim da i u današnje vrijeme to varira od obitelji do obitelji. U mojoj familiji žene su cijenjene i poštovane. Tak da zapravo ne znam kak je to kad nisu.

Premo tomu, mi ŽENE smo slobodne, imamo prava, možemo što god želimo. I sad se ja pitam, a u skladu s Audrey-nim pitanjem - koliko se trebamo držati zajedno i pomagati jedna drugoj? A koliko si trebamo podmetati klipove pod noge? I vrijedi li ženska solidarnost samo dotle dok nije neko isto muško u fokusu? Podrazumijeva li feminizam uopće tu žensku solidarnost?

Nadalje: Ako imamo posla s bedakom, recimo tu na blogu, a znamo da će i druge žene imati posla s njim, trebamo li upozoriti te žene? Ili šutjeti? Trebamo li im pokušati 'otvoriti oči'? Ili misliti - ako meni nije dobar ne znači da će i njima biti loš. Pa ih pustiti nek same stječu iskustvo?

Spomenula sam bedaka. A možda je psihopat. Ili samo sociopat. I, gdje je točno granica, koja njegova ponašanja su za upozoriti druge, a koja nisu?

Gdje počinje moja odgovornost, a gdje prestaje, što se upozoravanja tiče? Ili me se uopće ne tiče?

Ili, da okrenem priču: kako biste reagirale da vam netko kaže za nekog tko vam se tu sviđa, možda ste se već i uplele s njim u nešto, da je potencijalno opasan (opasan mentalno, emocionalno, ili prenositelj neke bolesti)? Bi li vam bilo drago što to čujete, ili bi se naljutile? Biste li uopće povjerovale?

Ili - treća strana priče: koje ponašanje (osim tjelesnog zlostavljanja) nikako ne biste htjele doživjeti od nekog potencijalnog partnera kojeg ovdje upoznate? Točnije, za što biste željele biti upozorene?

Uredi zapis

16.02.2013. u 4:01   |   Editirano: 16.02.2013. u 4:05   |   Komentari: 144   |   Dodaj komentar

©© - Usputni log

Gledala sam neki dan seriju 'Kako sam upoznao vašu majku'. Tamo se jedan par svađa oko toga treba li srušiti neki stari hotel jer na tom mjestu se izgrađuje nešto novo i lijepo za koje ON radi projekt, ili treba ostaviti taj hotel kao spomenik - za što se ONA bori.

Nerješiva petlja. Ali onda ulijeće njihova prijateljica hladne glave i predlaže genijalno rješenje. Naime, argument za spas tog ruševnog hotela je lavlja glava koja krasi pročelje hotela. I zapravo ta glava je u pitanju, a ne cijeli hotel (izvrstan primjer jasnog definiranja problema). I tako su oni skinuli lavlju glavu s hotela i spasili je, a hotel je srušen. Svi zadovoljni. Win-win.

E sad, što napraviti kad vam se neki tip svidi i tvrdi da je slobodan, ali još uvijek živi s bivšom, i spava u istom krevetu. I - presmiješno - tvrdi da su samo cimeri. Možemo mi trkeljati do prekosutra, on drži svoju priču u koju možda niti sam ne vjeruje. A možda i vjeruje. Znači, riječi ne pomažu. Kako onda saznati pravo stanje stvari? Jer moć samozavaravanja je beskonačna.

Najbrži je način suočiti nekog s njegovim riječima, tj. u ovom slučaju organizirati situaciju da nas bivša zatekne u akciji. I tu sve postaje jasno. Ako je fakat bivša to će se vidjeti po reakcijama. A pogotovo će se vidjeti ako nije. Istina oslobađa, kakva god bila. No tu riječi općenito slabo pomažu jer ljudi kao da imaju zastore preko očiju. Jedino konkretna emotivna situacija razmiče zastore i daje pravu istinu. I to je također win-win, iako se ne čini na prvu loptu.

Možda netko zaključi da ga ne zanima pravo stanje stvari. Možda je taj čas prebolno. I to je ok.

A kad saznamo istinu, stvari se same poslože. Ono što vrijedi ostaje.

Uredi zapis

10.02.2013. u 9:52   |   Editirano: 10.02.2013. u 9:53   |   Komentari: 62   |   Dodaj komentar

©© - Krono-log

(crvenkrpica=ja)

TRI SCENARIJA

Upoznali smo se na iskrici, ja rastavljena, on rastavljen. Nekoliko zajedničkih interesa, i polagano upoznavanje. No, on zapravo još uvijek živi sa svojom ženom, ali nemaju više ništa. Samo su cimeri. On će odseliti svaki čas, pitanje je trenutka. I tako me pozove k sebi, prvi put, samo čavrljamo. Drugi put isto samo čavrljamo, padne i prvi poljubac. Treći put kod njega, već oboje zagrijani, desi se. No, u jednom od ljepših trenutaka upada neplanirano bivša žena i - poludi. Napravi scenu.

Scenarij 1. Ja se skrivam u kupaonici i oblačim, slušam njezinu paljbu na njega, on dolazi po mene i po skrivečki me odvodi i veli - čekaj me u autu. Nakon nekog vremena dolazi i odlazimo na piće, smiriti se. On me uvjerava kako nas dvoje postupamo ispravno, a ona griješi...

Scenarij 2. Ja se povlačim u kupaonicu i oblačeći se slušam njezinu paljbu. On dolazi po mene, pogleda me jesam li sređena, i odvodi me u dnevni boravak. Predstavi me bivšoj. Ona ne vjeruje, ali šuti. Nas dvoje odlazimo zajedno, idemo na piće, provedemo ostatak večeri zajedno. Romantično je...

Scenarij 3. Povlačim se u kupaonicu, oblačim i slušam njezinu paljbu. Oboje glasno raspravljaju. Čekam. Čekam. Dolazi on, ali ubrzo za njim i ona. Želi vidjeti koja je ta koje je oskvrnula njezino ljubavno gnijezdo. Prilazi mi, gleda me u oči i kaže: "Nadam se da će se i tebi desiti isto, jer sam i ja s njim tako počela!" On šuti i gleda u pod. Ja uzimam torbu i odlazim... sama...

Drage moje, da ste bile u mojoj koži, kojeg biste muškarca poželjele iz ova tri scenarija? A vi, muškarci, prema kojem scenariju biste se vi ponijeli?

08.10.2009. 14:51:11
Prijavi nepoćudni BLOG
Dodaj komentar


Komentari:

la-donna-ines:
oooo živote!!! a kaj reč...drži se...:)
09.10.2009. 02:05:33

iskricarka:
ako je ovo istinita prica, tip je definitvno kreten bez obzira na scenarije. bez od toga...
08.10.2009. 18:16:34

PAMELA_007:
i onda digne kredit da plati jumbo plakat sa : oprosti..volim te! ahahha upućen svojoj NE-ženi! LOL! Mene jedino zanima curke...ne to kako li se nađete u takvoj situaciji...nego iz kojeg fucking razloga reagirate tako kako reagirate??? Nemaš tu kaj diskutirati..ovo je tema za sprdanje sa situacijom...u trenutku događanja...netko je rekao..opališ ga poštenski koljenom u jajca a ženici se nasmiješ u facu što se uzrujava zbog luzera!
08.10.2009. 17:12:25

Nicholl:
Drage moje...mene ovdje puca depra...ma baš svi, skoro svi muškarci us gadovi!!! Ili s menom nekaj nije u redu?
08.10.2009. 17:08:59

iskricarka:
on je seronja od pocetka. jer ak je rastavljen, onda se maknes.. nemas kaj zivit dalje s njom.. iznajmis fucking stan, odes.. samo je pitanje ciji je stan ?
08.10.2009. 16:58:10

rakovaobratnica:
u sva tri scenarija on je seronja. samo je modificirao ulogu prema povlačenju konaca ženskih igračica.
08.10.2009. 16:56:00

iskricarka:
i mene zanima po kojem je scenariju postupio on.. vjerojatno po trecem ?
08.10.2009. 16:49:13

Nicholl:
Ne znam...možda griješim...ali mislim da bi skoro svaki "muškarac" postupio po trečem scenariju...Mene zanima po kojem je postupio ON?
08.10.2009. 16:45:54

bez_duse:
isti tako djevojčice..imate ovdje jednog kojeg znam iz iz stvarnog života koji navodi da ima i brod (ima, na lizing), inženjer..čovjek u godinama..kao veliki hedonist.. a ne radi, isključena mu doma i struja i voda i živi od žicanja sa strane..i pokušava se uvaliti nekoj ženi..i jop se postavlja s visoka..
08.10.2009. 16:41:13

juicy-mama:
crvena krpice, meni se cini da si ti nesto pobrkala...ne mozes takvu 'ozbiljnu' vezu, graditi s covjekom, koji je jos uvijek u ozbiljnoj vezi s nekim drugim (ne zbog moralnih razloga, ne navaljujete na mene), zato jer nije prirodno...sta bi ti napravila da ti je otvoreno na pocetku rekao, cuj, ja zivim sa zenom u kuci, mi smo jos uvijek bracni par, nije mi na kraj pameti se rastajati, spavamo u istom kreveti i imamo sex skoro svake noci...bi li onda pristala na tu vezu...ako i bi, znaci da si pristala na posljedice svjesno, postavila si vasu vezu u odredjene okvire i to je ok, ako ti je slagao ilo sta od ovoga gore....nisi bila u stanju donijeti smislenu odluku na osnovu laznih premisa...eto
08.10.2009. 16:40:00

bez_duse:
unatoć čak i mojim predrasudama o muškarcima s iskrice.. u svakom kukolju ima i žita. Neke ovdje znam iz privatnog života prije, za neke sam saznala da su na iskrici iz poslovnog svijeta..i tako to..i ima divnih muškaraca. Jedino što, kad i sami imaju stvarnu želju nekog naći bez neke računice, ispadaju malo suhoparni i dosadni. Oni koji imaju interese..ti su slatkorječivi pjesnici i skidači zvijezda.
08.10.2009. 16:38:35

iskricarka:
da, rakova, zanimljivo.. kolko je takvih prica.. uglavnom su zene psihicki bolesnici.. oni su super..
08.10.2009. 16:37:53

iskricarka:
a kolko dugo on to nakon rastave zivi s njom ? ima li uopce papir ? da nesto nije stimalo, otisli bi davno jedan od drugoga.. prvo odes .. a onda se potezu papiri.. raskrstis sve obaveze.. ovo je sranje.. bolje ozenjeni koji laze nego rastavljen pod istim krovom
08.10.2009. 16:36:32

rakovaobratnica:
moja prijateljica se našla u sličnoj situaciji-u ulozi žene čiji muž ima ljubavnicu. puno kasnije se doznalo kako je došlo do toga, mužić je pričao da živi s bivšom zbog odgoja djeteta jer je ona psihički bolesnik. i svašta je još napričao ljubavnici. fala bogu na ženskoj pameti i muškim lažima pa su ga uhvatile.
08.10.2009. 16:35:42

crvenkrpica:
A eto, tri mjeseca sam njušila, i nije ispalo dobro, bit će drugi put bolje :)) Hvala svima, sad mi je možda lakše, a možda mi se sve nekako diglo... moram po klince :)) pozz
08.10.2009. 16:34:40

Damona:
crvena krpice, scenarij 4.: Otkantaj to odmah ako već nisi - Pa ako nisi prijavi se za emisiju Trenutak istine ne znam na kojem programu.
08.10.2009. 16:32:43

nicci:
Vegu za preCjednicu!
08.10.2009. 16:32:42

nicci:
Joooj...oštra crta.
08.10.2009. 16:32:04

vegavega8:
Crvenkrpice, ti si pametna žena. Ovo je zgodna tema, viš koliko smo se raspričale, ali uzdaj se ti u se i u svoje procjene. Istinabog, na Iskrici je iznenađujuće velik postotak rastavljenih ili onih koji ne žive sa suprugama, i zato valja biti oprezna. S Iskričarima treba skinuti emocije zajedno s krpicama, rekla bih, i onda ševa više ili manje ne boli nikoga. A odjeću se uvijek može ponovo navući. Pa i osjećaje.
08.10.2009. 16:31:57

nicci:
:)
08.10.2009. 16:31:27

rakovaobratnica:
curke moje, da podvučemo crtu? tu smo jer nam treba ljubavi, a muški koji su tu su sitne duše. luzeri. bez para, srca i muškosti. čak ne vjerujem da su dobri ljubavnici, to sad teoretiziram, iz pročitanih postova.
08.10.2009. 16:31:10

MyWay-:
joj a ja si mislim ak se do druge kave ne odlučim da bude kasno :))))
08.10.2009. 16:31:01

crvenkrpica:
Pa da, nisam htjela žuriti, da bude onak kak nikad nisam...
08.10.2009. 16:29:42

nicci:
Tri mjeseca pripreme?mišamu...ti se na olimpijadu spremaš?
08.10.2009. 16:28:38

crvenkrpica:
Da, i mislila sam da tu ima dubine, da bi se nekako sve rasplinulo u 5 minuta...
08.10.2009. 16:28:31

crvenkrpica:
Gradili mi jedan fini odnos tri mjeseca, dobro je to išlo, i kad smo se napokon prasnuli, ispala frka... a fakat je bilo dobro to tog časa...
08.10.2009. 16:27:27

nicci:
Ali i ujaci, stričevi, braća, susjedi, kućni prijatelji...
08.10.2009. 16:27:24

MyWay-:
pa i roditelji se ševe u istom stanu gdje odgajaju djecu, nije to nešto za osudu, onaj tko se zgraža je zaista licemjeran, samo, postoji KLJUČ, jer koliko god obazrivi bili, moguće je da u nekom trenu zaboravimo na sex i upadnemo, a ipak je manje neugodno samo naletiti na vrata
08.10.2009. 16:26:58

nicci:
Zlostavljači u velikom postotku budu majčini partneri.
08.10.2009. 16:26:39

vegavega8:
Pa ček malo, koliko je uopće ozbiljan taj tvoj odnos, Crvenkrpice? Jabagaled, mi čovjeka već preselile i raselile, kastrirale i označile kao nemuško, a meni se čini da se njih dvoje našli par puta i kresnuli jednom. Ja se za to ne bih selila. Jock. Ni mukte, ni za nofce.
08.10.2009. 16:25:59

nicci:
A ovo s curicama u kući i stričekima koji im nisu očevi?Kajaznam...
08.10.2009. 16:25:11

crvenkrpica:
E, Vega, u toj kući ima puno pozitivne energije onda :))
08.10.2009. 16:25:00

nicci:
HEHEHE...jadna majčica:D
08.10.2009. 16:24:10

vegavega8:
(prećerah s godinama - mislim da taj grupnjak traje cca 30 godina, ne 40, nisu svi tak stari)
08.10.2009. 16:23:37

bez_duse:
Nije normalno..i nije logično.. da se pravi muškarac iz stambenog prostora od jedne žene..samo mukte preseli u stambeni prostor druge žene. Ne smatram to muškarcem, nego priljepkom. Idem dalje u radne akcije.. dok me ne popljujete da sam materijalista i nemam pojma što je to ljubav :)))
08.10.2009. 16:22:50

iskricarka:
pa svaka veza , normalna veza, vodi nekakvom suzivotu ? tako bi trebalo biti..
08.10.2009. 16:22:33

crvenkrpica:
Imam sina i kći. Rekle mi iskusne starije žene - da mi koje imamo kćeri nikako ne puštamo muškarce u kuću - da živimo s njima, jer će kad-tad taj navaliti na kćerku... kako vam se to čini? Mene je ozbiljno zabrinulo, i morala bih jako biti sigurna u tipa s kojim bih htjela živjeti..
08.10.2009. 16:21:49

vegavega8:
Komentarom o svojoj mami nisam htjela ilustrirati stambenu problematiku, nego brzopletost (licemjerstvo?) ljudi koji druge upozoravaju na "pravila", ali ih ne primjenjuju na sebe. Ponavljam: moja frendica se zgraža što se ja, zrela žena koja snosi sav financijski teret svoje obitelji, ševim u istom stanu u kojem mi je i majka, elem da bi se 1. sama 40 godina ševila u istoj kući s majkom svojeg muža i 2. ševila u istoj kući sa svojom djecom i 3. smatrala da je OK da se njeni sinovi ševe u istoj kući u kojoj su i ona, i njen muž (koji su se ševili u istoj kući s njegovom majkom) i ta prastara majka pred kojom se ševe apslolutno svi, njih bar 6.
08.10.2009. 16:21:43

bez_duse:
cure.. kad ste već prevalile četrdesetu, kad već imate neki svoj stambeni prostor.. nije li vam logično da bi i muškarac tih godina trebao imati neki svoj stambeni prostor..ma kako mali bio???? Zar se stvarno iskričanke pretvaraju centar za zbrinjavanje životnih gubitnika?? I još ih ti isti zajebaju..
08.10.2009. 16:19:23

nicci:
ZAŠTO JE SUŽIVOT JEDINO ŠTO SVIMA PADA NA PAMET?!
08.10.2009. 16:18:38

crvenkrpica:
Da, izgleda da je svatko igrao svoju igru... lakše je igrati s pozicije kad nisi sam..
08.10.2009. 16:18:05

juicy-mama:
kak ne kuzis, raspalo bi se ovako ili onako, a vegoslava, nema nista lose se poseviti pokraj mame, naravno da nije prisutna, pa nisi balavica, a valjda se i ona sjeca kak joj je bilo, pa ste valjda slicne po tom pitanju, jer ti je mama
08.10.2009. 16:17:50

iskricarka:
hm.. pitanje trenutka kad ce on otic od bivse zene, svaki cas. ma mozes si mislit. ako je rastavljen, nema kaj s njom zivjeti.. svaki dajte po hiljadu kuna i iznajmite stan, ak vam je stalo jedno do drugog.. ili nek se doseli k tebi ak si useljiva, bolje da je s tobom ak mu je stalo nego sa bivsom, kaj nije tak ...
08.10.2009. 16:17:13

bez_duse:
nije nicci.. često puta popizdim zato što sam bila u pravu. Na žalost.. svi mi imamo obrazac ponašanja.. i svi smo predvidljivi do detalja.. čak nas privlači ista kategorija ljudi..i kako god u startu mislimo da su drugačiji..vidimo da su vrlo slični.. i kako god mi mislimo da se mijenjamo..na kraju vozimo po istom :)).
08.10.2009. 16:16:05

vegavega8:
Crvenkrpice, za ovakav zaključak bi trebale biti ispunjene neke pretpostavke: a) da ste se igrali; b) da ste igrali istu igru i c) da ste oboje znali koju igru igrate. Onda postoje i pravila i rezultati. Inače ne. Inače je to samo jedan korak u upoznavanju.
08.10.2009. 16:13:59

crvenkrpica:
Hahaha, bez_duse, to je bio jedan od mogucih scenarija... no, na takvo što ipak ne bih pristala.. pristala bih da iznajmimo moj, i da zajedno unajmimo veći.
08.10.2009. 16:13:42

nicci:
Bezdu, ti si turbo ziheraš.Nije ti to ponekad dosadno?
08.10.2009. 16:13:30

MyWay-:
lako je dijeliti savjete, međutim, Crvenkapica će napraviti kako ona želi, ako je to scenarij 1, tip je samo malo smotan, ali ona ima veliko srce pa će ga zadržati :))))
08.10.2009. 16:13:13

crvenkrpica:
Da, meija, razum dolazi poslije... tip je bio vredan toga, ali sve se raspalo na žalost... loše smo oboje odigrali na kraju...
08.10.2009. 16:12:05

bez_duse:
(krpice, ako ga nemaš kuda smjestiti.. najvjerojatnije će ti doći sa idejom da prodate tvoj stan i kupite veći..on će naravno dodati :)))))
08.10.2009. 16:11:23

bez_duse:
vega, niti ja nisam u braku, pa smo pod istim krovom sa sinom i tatom. Ne vidim razloga zašto ti ne bi bila sa mamom?? Pa niste u istoj sobi :))
08.10.2009. 16:07:30

meija:
ma ne kužim dileme da li je ili nije...u onom trenutku dok razmišlja kako bude reagirala "bivša" očito je da balansira. a kad smo zaljubljene ili da ne kažem tople za krevet, razum ode pa-pa :)
08.10.2009. 16:07:18

nicci:
Ehm...u sličnoj situaciji...ja sam ostala.Nije mi padalo na pamet pokupiti krpice.Popušila par cigica, naspavala se i ujutro otišla kući.Nije da mi nije bilo bed...ali mi fakat nije palo na pamet otići.Tko se prvi skine..ostaje.Zaboravih napomenuti-OSTALA SAMA.
08.10.2009. 16:06:49

vegavega8:
Zatim, ovdje većina iznosi pravila za koja sam 98% sigurna da ne bi primijenile na sebe, jerbo bi si lijepo objasnile da su za njih neprimjenjiva. Tak se i meni jedna zgražala što se "ševim pod istim krovom sa svojom majkom", a to što je ona napravila 3 sina pod krovom svoje svekrve nju (niti njenog muža) uopće ne tangira; kao ni činjenica da su joj sad 2 od 3 sina doveli svoje žene pod njen krov. A snahe stalno trudne. Od heklanja, bit će.
08.10.2009. 16:05:32

juicy-mama:
treba mu nabiti guzicnjak, i reci, ako me jos jednom pokusas kontaktirati, tuzit cu te zeni, sacuvati njegove sms poruke, pozive i slicno...ali oni su strasljivci, obicno im je guzicnjak dovoljan
08.10.2009. 16:05:21

bez_duse:
vega :)))))))))) moje veliko dijete je očito bilo pametnije.. dok nije imao svoj prostor za slobodne aktivnosti.. onda je imao mali šator..i a osamu. Malo je bilo teže kad je zahladilo..ali su i dekice bile u upotrebi :))))
08.10.2009. 16:04:55

crvenkrpica:
Što jest, jest! Falila nam je logistika, ništa drugo nismo znali ni mogli smisliti..
08.10.2009. 16:04:31

nicci:
Tip iz priče je baš sladak:)
08.10.2009. 16:04:13

meija:
krpica..i? nije gad, nego je malo šeprtljav? ma da, treba ga utješiti, dati mu pusu u čelo, pomaziti i reći da će drugi put biti bolje!
08.10.2009. 16:02:59

vegavega8:
Glede i u svezi logistike imam štošta za dodati. Prvo i prvo, ovdje grakćete kao da su ovo holivudski scenariji, pa će onda naša bajna Crvenkrpica i njezin izabranik najviše problema imati oko odabira poprišta svoje seksualne ekstaze, te neće znati hoće li u Hilton ili u Sheraton, ili da avionom malo skoknu na Havaje, jel'...
08.10.2009. 16:02:15

crvenkrpica:
Srećom imam mali stan i nisam useljiva, jer kak sam bedasta vjerojatno bi tip već bio kod mene :)
08.10.2009. 16:02:12

juicy-mama:
nisam ja puritanka, ali sam imala takvu jednu vezu, i razvlacilo se to godinama...ali pri svakom susretu njegove zene samnom, nikad me nije zastitio...trebala sam otici prvi put, i nikada se ne vratiti, ali ko za vraga, stalno sam si zeljela nesto dokazati...sada ozenjene i slicne zaobilazim u velikom krugu, ne zbog moralnih razloga, jebes moral u takvom slucaju, ne, zbog sebe, ne zelim to malo samopouzdanja, koje mi je preostalo, da mi neka kurvetina (on) totalno unisti
08.10.2009. 16:01:15

crvenkrpica:
Točan je scenarij 1. Nije mi se poslije ispričao nego je tvrdio da je ona ta koja ne zna što radi. Da je ona ta koja ne razumije da je on 'otišao'... Kad sam mu rekla da bi meni bio više ok scenarij 2, zgrozio se i rekao da bi to nju sigurno povrijedilo!!
08.10.2009. 16:00:39

nicci:
Neee...srela sam poznanika koji ima šljivu:)I ženu.Pa pomislih...mogao bi svijet biti malen..
08.10.2009. 16:00:32

vegavega8:
Ljudi nisu vlasništvo. Eto, to je sve što imam reći glede i u svezi "nečistih" veza.
08.10.2009. 16:00:27

08.10.2009. 16:00:27

bez_duse:
aj krpice ne paradiraj.. frajer se mora iseliti od svoje bivše.. uzet će kofere i preselit se pod izgovorom velike ljubavi ravno k tebi.. ponašat se ko kućni ljubimac ..i za koju godinu ćeš ti bacati komade iz svog kreveta. Opet će skajka reći da se radim pametna.. ali žena je očito bila u pravu.. na taj način se ona udala za njega.. tako ćeš se ti udati za njega..i ona sljedeća.. njegov obrazac ponašanja.
08.10.2009. 16:00:08

meija:
juicy, ja bih ga gađala s nečim konkretnijim ili barem nekom enciklopedijom, već ako želim biti na nivou...mislim knjiga :)))
08.10.2009. 15:59:21

bez_duse:
jel kod toga bitan i naslov knjige?? :))
08.10.2009. 15:58:06

nicci:
Hm...knjiga ga pogodila u glavu?
08.10.2009. 15:57:28

juicy-mama:
tako ugrozena bas nisam bila, da bi pristala biti treca...a to su i potencionalno opasne situacije...dobro, ti poznas sebe, a poznajes li ti tu njegovu zenu? sta ti znas sta ti ova moze napraviti...i tu na Iskrici ima takvih, s kojima se bas ne mi bilo zgodno naci s njezinim muzem u istoj sobi nakon sexa, brrr
08.10.2009. 15:57:23

crvenkrpica:
Ja kao i Vega razvlačim mjesecima, naprijed - natrag, možda to i nema smisla, ali isto tako teško kidam veze, jer se valjda prejako vežem.. I ne mislim da je gad, ali ne vidim kako bih s njim dalje...
08.10.2009. 15:57:19

nicci:
bla, bla..
08.10.2009. 15:56:13

meija:
ajde pretpostavka da nije gad :) ne znam da li se ispričao nakon cirkusa, polizao rane i sve ostalo kaj je trebao polizati u znak isprike ;-) ovak je sve ostalo na sceni u kupaonici :)
08.10.2009. 15:56:03

GroficaSky1:
Iako nerado to priznajem, slažem se s Vegom
08.10.2009. 15:55:55

bez_duse:
vega, za razliku od mene.. uvijek kad je bilo rečeno da je gotovo.. bilo je i gotovo.. nema raskidanja mjesecima. Hoćeš, nećeš..odjebi. Nedam se psihički natezati..
08.10.2009. 15:55:00

nicci:
Ona voli načitane tipove:)
08.10.2009. 15:54:18

juicy-mama:
kad se vratio doma, zena ga je gadjala s knjigom...ocigledno je imala razloga, fuj, mrzim lazljivce, a ti ne mrzis?
08.10.2009. 15:53:33

meija:
bingo...ključ :))))
08.10.2009. 15:52:57

crvenkrpica:
Juicy, to i ja sumnjam da je došla njuškati... joj, fuj.. u kaj sam se ja uplela..
08.10.2009. 15:52:47

vegavega8:
Jooooj, ljudi, kaj vi zbilja imate tak kristalno jasne odnose? Pa ja raskidam svoje veze mjesecima, mjesecima uopće ni ne znam jesam li još u vezi ili sam raskinula... Pa dajte ne popujte toliko! Zbilja ne branim frajera, možda je gad, ali: je li ikome ovdje zamislivo da možda i NIJE?
08.10.2009. 15:52:42

nicci:
A sad malo babinjaka:)Bivša zgodna?
08.10.2009. 15:52:14

MyWay-:
ljudi dragi šta od vas nitko ne koristi KLJUČ?????? :))))
08.10.2009. 15:52:07

crvenkrpica:
Da, valjda smo zato bili kod njega da nam moji klinci ne upadaju :)
08.10.2009. 15:50:58

nicci:
Samo...kud siromah...
08.10.2009. 15:50:55

juicy-mama:
meni se ovdje postavlja neminovno pitanje: a zasto se ona vratila, je li bila sumnjicava, uhodila ga ili bilo sta slicno, jer ako jeste, samo to je dovoljan razlog za sumnju da je i sve ostalo lagao, ako jeste, sve ostalo lagao, odjebi ga po brzom postupku, ma kako bogat bio, jer bi u buducnosti i tebi radio ista sranja...jel me cujes?
08.10.2009. 15:50:43

nicci:
Blesavo je tražiti krivca ili žrtvu.Mišamu...svi smo odrasli ljudi.
08.10.2009. 15:50:28

nicci:
Baš htjedoh reći da je jedino kaj bi me jako zbrejkalo upadanje klinaca ili roditelja;)
08.10.2009. 15:49:35

nicci:
Hehehehe...jadna mama.
08.10.2009. 15:48:28

bez_duse:
grofice.. zato je moj točno duplo teži od mene..i za jedno pola metra viši.. kad počnem mahati šapicama onda me samo primi i nosi ... preventive radi.. :))
08.10.2009. 15:48:18

vegavega8:
A dogodilo mi se i da mi majka ušeta u MOJU sobu, dok pušim (ne cigaretu). Tek za pola sata sam se pribrala dovoljno da odem do nje i izvičem se tako da se to nikad više nije ponovilo.
08.10.2009. 15:48:00

crvenkrpica:
Epilog: kad se vratio doma, bivša ga je gađala knjigom...
08.10.2009. 15:47:54

nicci:
Jesam rekla:D
08.10.2009. 15:47:04

vegavega8:
Pa, meni se dogodilo ovo, i to s tipom koji je fakat muljao i mene i tu drugu curu. U prvi mah sam pristala pritajiti se u sobi, ali kad mi je postalo dosadno, izašla sam van, pripalila, popila rakiju s njima (zabezeknutima), objasnila curi da meni nije tak napet da bih si ovo ponovno priuštila, i onda sam lijepo otišla. Poslije su me pitali da im budem kuma. Nisam htjela.
08.10.2009. 15:46:31

GroficaSky1:
BD je supermenka. Čisto me strah za tvog muža. Mora da je sav u modricama. Čim te krivo pogleda ti ga fljasneš po nosu.
08.10.2009. 15:46:16

nicci:
:)
08.10.2009. 15:46:11

crvenkrpica:
Ok, možda se taj čas nije snašao, nisam ni ja..
08.10.2009. 15:45:51

nicci:
Hebatga...najbolja je ona moja "spremačica" ideja.
08.10.2009. 15:45:31

meija:
nicci...što dalje od priča koje bi mi mogle izazvati žgaravicu kao posljedicu grižnje savjesti, a s obzirom da nema trenutne postkoitalne amnezije, onda barem olakašati trenutnu situaciju :))
08.10.2009. 15:45:26

bez_duse:
vega, ljudska reakcija je da brani ono za što je u pravu. Ukoliko je u pravu da ima pravo dovesti drugu ženu.. onda tako i nastupi..u sekundi.
08.10.2009. 15:44:41

nicci:
Vega bi se ogrnula i zapalila cigicu.Da razmisli malo:)
08.10.2009. 15:44:28

vegavega8:
Pa, čuj, bezdušnice, stvarno ti zavidim što poznaješ isključivo ljude s tako brzim refleksima. Za mene vele da sam brza, ali ne mogu jamčiti da bih se baš u roku odmah snašla da me snađe neki bivši dok sam in coitu s nekim novim :-((
08.10.2009. 15:43:10

bez_duse:
uputkao=ušutkao.
08.10.2009. 15:42:21

meija:
tip može biti šeprtlja, ali i seronja kojeg je baš briga kaj dalje ....mali mu se digao, odradio svoje...i nastavak priče može biti bilo koji od ove tri. (sorry krpica)
08.10.2009. 15:42:19

bez_duse:
Jedini scenarij koji joj se ovdje mogao dogoditi je da on šuti.. a krpica uzima torbu i odlazi sama.. drugog scenarija u ovakvoj priči nema..ako bivšu nije uputkao odmah i pokazao joj vrata.
08.10.2009. 15:41:34

nicci:
Mei, koje su to granice?
08.10.2009. 15:40:56

GroficaSky1:
ja sam bila u vezi s oženjenim čovjekom tri godine, bila je to jedna prelijepa veza, nikada mu žena vidjela nisam, niti se osjetila na bilo koji način zakinuta jer je on u braku. Ok, imao je para i para. Bio je stvarno jako bogat. Ali da me pitate da li bih to ponovila, rekla bih NE, nikada više.
08.10.2009. 15:39:47

vegavega8:
Crvenkrpica je ovdje predočila TRI moguća scenarija. U svakom od njih je muškarac u vezi koja nije aktivna. Mi ne znamo je li on išta muljao, samo znamo da je nabasala osoba koja tu nije trebala biti. Je li ona digla galamu s pravom ili ne, to ne znamo. Iz svega ovoga možemo samo zaključiti da je tip šeprtlja. Ja takve ne tučem, nego podučim. Ako mi se da; ako mislim da se isplati.
08.10.2009. 15:39:21

meija:
nicci...ako se seksam s nekim sa strane, ne želim biti uvučena ni u kakve priče koje me se ne tiču...a biti u nečijem, tuđem krevetu i istovremeno gledati fotke s vjenčanja i klinaca na noćnom ormariću mi je malo previše. ok licemjerno, ali i svjesno postavljanje nekih granica.
08.10.2009. 15:38:47

bez_duse:
vega, ako netko kaže da je u braku.. moje je da ga takvog prihvatim ili ne, onda sam i spremna na ..ako treba i galamu od žene..i odlaženje. Ali ako netko kaže da je slobodan.. onda je to druga priča. Onda je muljao u korjenu, a baš ne volim kad me ljudi muljaju u takvim temeljnim stvarima za neki odnos. Noge bi mu porgala.. bez zajebancije.. i to mislim najozbiljnije. Kad..tad..bi hodao šepav..i držao se za jaja.
08.10.2009. 15:36:32

nicci:
Udavačo:)
08.10.2009. 15:36:05

crvenkrpica:
Da, Vega, ma zapravo nije meni bitno u kakvom je on odnosu s bivšom, ipak je ona više-manje bivša, ali ono što zahtijevam je moj prostor, makar i mali, ali da znam da je moj, i da mogu na to računat...
08.10.2009. 15:34:58

nicci:
A još ako je udobniji od mog doma:)Ihaa..
08.10.2009. 15:34:04

nicci:
Big deal.Licemjerno je moći ševiti nekog tko je "tuđi" i gnušati se istovremeno uvlačenja u tuđi krevet.
08.10.2009. 15:33:07

vegavega8:
Bivša žena, pa čak ni prevarena žena, ne može biti i NIJE tvoj problem: odluku donosi muškarac. Odluku uvijek donosi onaj tko ima više izbora. Ali, i ti imaš izbora, i to ne samo ili-ili kako tvrde ovdje prisutne čistunke (sorry, cure, ja živim malo prljavijim životom, i niš mi ne smeta, od toga raste otpornost).
08.10.2009. 15:32:41

crvenkrpica:
Da, postoji krevet, Krevet i THE KREVET. Kako znati koji je?
08.10.2009. 15:32:30

meija:
nici, mogla bi se uvaliti u tuđi krevet, a znati da ga dijeli još s nekom?
08.10.2009. 15:31:17

nicci:
Zašto:)
08.10.2009. 15:31:15

nicci:
A jednako ne kužim tašto očekivati da će netko prestat biti jebežljiv.
08.10.2009. 15:30:26

crvenkrpica:
Tak sam i ja mislila, ona je njegov problem, ja je samo ne želim sresti, ali eto vraga... postala je i moj problem... zapravo ne ona, nego njegova reakcija na sve..
08.10.2009. 15:29:59

vegavega8:
(Ali volim svratiti u NJIHOV - tek toliko da provjerim raspored.)
08.10.2009. 15:29:58

vegavega8:
(Hm, da, ja imam SVOJ prostor.)
08.10.2009. 15:29:12

nicci:
Ma sve te spike o privatnosti, ormarima i krevetima su pizdarija.Hebeni krevet je samo stvar.Bio on bračni ili ne.
08.10.2009. 15:29:11

bez_duse:
vegavega, moja frendica.. žena četrdesetih godina ..udala se za frajera koji se "radi nje" rastao..ustvari, čekao ženu kuda će se odseliti.. evo..pred par mjeseci se rastala..radi njegovog kurvanja. O njenom financijskom gubitku dok je kao "uhodavao posao", a nije ga nikad uhodao..nebih.. riješila ga se policijom.
08.10.2009. 15:29:11

vegavega8:
Pa, kad se ja spetljam s nekim takvim, kažem da se ne namjeravam udati za njegovu ženu - dakle, ona je NJEGOV problem, i ne dao mu bog da postane moj.
08.10.2009. 15:28:35

GroficaSky1:
BD čovječe ja se tebe bojim, ti nisi ljudsko biće. Ti si definitivno neš od onoga o čemu Kolafjaka piše, jedna od onih vanzemaljaca.
08.10.2009. 15:28:34

meija:
ako je tako, vega...onda se postave pravila i poštuje (fizički) tuđa privatnost. a sve ostalo je priča koja nije dovršena, a treći u toj priči je suvišan :)
08.10.2009. 15:27:35

nicci:
Što bi život bio bez ovakvih pričica?Dosada živa.
08.10.2009. 15:27:31

crvenkrpica:
Da, Vega, i kaj onda s takvima? Jel ih izbjegavat?
08.10.2009. 15:27:27

nicci:
Ma kakva budala?Ne mislim da je itko iz priče budala.
08.10.2009. 15:26:44

crvenkrpica:
Bez_duse, pun pogodak!
08.10.2009. 15:26:18

vegavega8:
A jebga kad smo mi siromašna zemlja! Mislim, ovo je realna situacija, znam masu ljudi koji su se zbilja i sudski razveli, a ne mogu se razdvojiti jer a) nemaju love za podstanarstvo i/ili b) ako prodaju postojeći stan, niti jedan od njih neće imati dovoljno za drugi.
08.10.2009. 15:26:17

nicci:
Pa je bolje uvatit sirotana?I još si ga oko noge svezat?Ccc...
08.10.2009. 15:26:01

bez_duse:
zato što se žene poklope ušima i otiđu posramljene, zato takvi muškarci i rade budale i od njih i onih doma.
08.10.2009. 15:25:25

crvenkrpica:
Slažem se s Vegom.. Lovaši se ne puštaju sam tak :)) Najlakše uloviš intelektualca nesposobnog za zaradit, takve nitko neće :))
08.10.2009. 15:24:53

nicci:
Šteta.
08.10.2009. 15:24:18

meija:
juicy..nema problema sve dok se ljudi ne prave grbavi..i ono: ups, zaboravio sam ti reći... :)
08.10.2009. 15:23:57

nicci:
Jooj Vegaa...
08.10.2009. 15:23:27

kolafjaka-zen:
crvena je dobro prošla. zamisli da je u portapku rastiza.
08.10.2009. 15:22:40

bez_duse:
cure, kad ste na hrpi, što da napravim od dunji???.. da nije komplicirano.. za prijednoge zahvaljujem..na pvt (ove godine rodile..grane do poda)
08.10.2009. 15:22:38

crvenkrpica:
Nicci, nisam stigla... ni ormare ni išta drugo, otišla sam i gladna...
08.10.2009. 15:22:24

nicci:
Hehehe...sad ga sljedeći put natjeraj da čavrljaš obučena u njezinu haljinu;)
08.10.2009. 15:22:16

vegavega8:
Meni su lovaši po defaultu sumnjivi. Takvome je žena sigurno naoružana i vična korištenju naoružanja.
08.10.2009. 15:22:07

budem-dobra:
.mene samo zanima tko bi platio taxi i moje izgubljeno vrijeme sa ljudima koji nemaju vremena za sami sebe pa im ja kriva?!
08.10.2009. 15:21:47

juicy-mama:
prosla sve to jednom i - nikad vise, taman da je Brad Pitt, a bivsa Angelina... zato ja tu vama kazem cure, bjez od ozenjenih, rastavljenih sirotana, koji jos zive s zenom, brakova bez ljubavi tzv. nesretnih brakovi i ostalih vise ili manje uspjesnih brakova, bjezte, kao brag o tamjana....pokazao je svoje pravo lice i ja bi tocno napravila to, kao sto je tu vec receno...imala bi razgovor sa gospodjom suprugom i pitala ju tocno odredjena pitanja i ispricala se, jer sam joj banula nenadano u njenu kucu i posevila se u njenom krevetu...ali nisi znala...ali on je znao...i nemojte za obje zatuci, jer i on je samo jadni muskarac
08.10.2009. 15:21:46

nicci:
Crvenkrpo...jesi joj bar malo prekopala ormare?
08.10.2009. 15:21:02

crvenkrpica:
Pa lovu mu je uzela bivša, naravno!
08.10.2009. 15:20:48

pa_huljica:
da je pravi frajer odveo bi te u wellness na dva dana...
08.10.2009. 15:20:42

bez_duse:
nicci, na iskrici je ipak najvažnija ljubav, fučkaš lovu :)))))))
08.10.2009. 15:20:40

meija:
nicci...ali oni imaju.....dušu :))))
08.10.2009. 15:20:33

nicci:
E.Raskomotila se malo jer je vruće;)
08.10.2009. 15:20:14

vegavega8:
Kaj ste sad napavalili na Crvenkrpicu? Otkud je ona mogla znati da tipu ne ide logistika?
08.10.2009. 15:20:10

crazy_forever1:
jedini "logičan" je ovaj treći...ona dva ispred su likovi iz bajke...
08.10.2009. 15:19:31

crvenkrpica:
Hm, više raspremačica :))
08.10.2009. 15:19:26

kolafjaka-zen:
hahaha, nicci riba školjku..ono ka, nisu njena posla.
08.10.2009. 15:19:20

bez_duse:
kud sve nađete te oženjene i bez love.. evo meni se na pvt nudi frajer za sponzora.. oće koja??? :)) (ima ih koji ozbljno shvate da tražim sponzora):-PPPP
08.10.2009. 15:19:10

nicci:
Mislim da sam ja s greškom.Mišamu...kaj će vam tipovi bez love?Takve bi svaka zrela žena davno trebala prerasti:)
08.10.2009. 15:18:52

meija:
onda za rukicu i šetnja po friškom zraku ;-) (niš ne košta, osim ak ne naletiš na nekoga tko zna njega i njegovu "bivšu" ) :)))
08.10.2009. 15:18:42

nicci:
Mogla si se pravit' da si spremačica.Tako sam se ja u jednom snu izvukla.
08.10.2009. 15:17:42

crvenkrpica:
Joj, pa tip nema ni love, zaboravila sam :)) A da ja plaćam motel, to ipak ne ide...
08.10.2009. 15:17:22

nicci:
Želudac nema pretjeranu ulogu:)
08.10.2009. 15:16:47

crvenkrpica:
Nicci, dobar scenarij, ali nemam želudac za to (ili već kaj :))
08.10.2009. 15:16:12

nicci:
Cimeri...hehehe...
08.10.2009. 15:16:12

meija:
krpica...a hotel, motel? komotnije i nitko ne može upasti ;-)
08.10.2009. 15:15:50

kolafjaka-zen:
b-d..isp:)
08.10.2009. 15:15:31

crvenkrpica:
nevr, vidiš da neke ni ne možeš iskoristiti jer i za to treba bar malo mira :) a za povlačenje po autima sam prestara..
08.10.2009. 15:14:49

nicci:
Zatim bih ih oboje ostavila jer mi je sve skupa naporno za pokopčat'.
08.10.2009. 15:14:45

kolafjaka-zen:
ja bi Bese stavija za načelnika glavnog stožera..odma bi se Nato moga slikat.
08.10.2009. 15:14:39

nicci:
Tad se više nemre znati tko koga...Pa se nitko nemre ljutiti.
08.10.2009. 15:14:09

nicci:
A onda...hbg..
08.10.2009. 15:13:28

nicci:
Pa bih next time složila tako da nas ON "uhvati":)
08.10.2009. 15:12:46

bez_duse:
Skaj, nisam robot.. ali u životu napravim sve da izbjegnem pizdarije. Ne kažem da mi se ne događaju, ali sigurno- ne bježim.
08.10.2009. 15:12:40

meija:
bez...:))) (isto...malo kasnim, baterije mi pri kraju)
08.10.2009. 15:11:49

nicci:
Ja bih s njom na cugu;)
08.10.2009. 15:11:44

GroficaSky1:
BEz Duše jebote ti kao da si robot! Svima pametuješ, sve ti uspjeva, po tim tvojima pričama ti si superiorna. JEl to fakat ili samo dobra maska?
08.10.2009. 15:10:45

nevr_mor:
...ma krpica ga je htela samo iskoristiti za seksualno općenje i znogirati ga... :))
08.10.2009. 15:09:48

meija:
bez, odrasli smo, pravila se trebaju znati. nismo mutavi da ne pitamo i ne odgovaramo. pravila se itekako postavljaju, ali ne kroz ucjene i ultimatume nego kao način da se zna što i kako ako netko nekoga žbocne pod rebra ili popikne u prolazu :)
08.10.2009. 15:09:14

crvenkrpica:
E, bez_duse, imaš pravo, ali je bilo navodno nemoguće da bivša dođe jer vikendom odlazi negdje...
08.10.2009. 15:08:34

bez_duse:
Djevojčice, očito grišiš..jer unaprijed ne postaviš pravila igre.. i što u slučaju prljave igre. Rijetko mi se događala prljava igra jer je svaki znao i posljedice svoje prljave igre- unaprijed. Ako si znala kuda ideš.. onda si trebala i postaviti pravila što ako sretnete i "bivšu"
08.10.2009. 15:06:28

crvenkrpica:
Da, istima, možda je to bio potajni plan :)
08.10.2009. 15:05:50

istima:
Jab predložio u troje.... popit kavicu :)
08.10.2009. 15:05:10

crvenkrpica:
To sad znam.
08.10.2009. 15:04:38

bez_duse:
ajd krpice što se problemiraš.. srest ćeš ga već u životu..i imati šansu za- nogom u jaja.. Svijet je mali :))
08.10.2009. 15:03:37

kolafjaka-zen:
dobro si prošla. mogla te nasikirat.
08.10.2009. 15:03:16

meija:
čekaj, to si znala i ipak došla? ma, da sam na njenom mjestu, izacila bih vas oboje :)))
08.10.2009. 15:03:02

crvenkrpica:
Da, meija, to sam i ja zaključila...
08.10.2009. 15:02:24

crvenkrpica:
Da, bez_duse, tako sam trebala, ali se nisam snašla... kao, kuća je više njena nego njegova, on treba odseliti...
08.10.2009. 15:01:47

meija:
nije bitno da li si vjerovala ili ne...ne poštuje ni "bivšu" ni tebe :-(
08.10.2009. 15:00:27

kolafjaka-zen:
triba te je odma odvest u kupatilo i zakjučat vrata. za svaki slučaj.
08.10.2009. 15:00:07

bez_duse:
Da se i nađem u sličnoj situaciji, nema povlačenja niti bježanja.. pjevaj odmah golube pred ženom.. s koje osnove ona diže paljbu, jesi li ili nisi oženjen.. i oprostite gospođo, stvarno nisam znala.. (i njega nogom u jaja za doviđenja:))
08.10.2009. 14:59:33

crvenkrpica:
Jga, vjerovala sam mu da mu je bivša..
08.10.2009. 14:59:15

shpitva:
Razveden, žena cimerica... I onda je svizac...
08.10.2009. 14:58:26

kolafjaka-zen:
s gnušanjem odbacujen sve scenarije.
08.10.2009. 14:58:08

crvenkrpica:
Je, to sve i mene muči...
08.10.2009. 14:57:16

meija:
ni jednog jer ne bi bila u toj situaciji: rastavljen, a žive zajedno? aha...ma moš mislit. i nema šanse da se zavučem u tuđi krevet, a taj krevet dijeli sa ženom....(spava u dnevnom boravku, ziher ;-)
08.10.2009. 14:55:25

bez_duse:
Kakva je to rastava ako mu bivša upada u njegov životni prostor?? I kakvu scenu može napraviti bivša, ako je stvarno bivša.. da je on u sekundi ne otjera... što se ti trebaš povlačiti u kupaonicu????
08.10.2009. 14:55:05

crvenkrpica:
Hi, hi :)), razvedeni nije prikladna riječ jer podrazumijeva brak...
08.10.2009. 14:54:04

dobro_je:
nijednog dokle god živi snjom...
08.10.2009. 14:53:46

Imam_Velikog:
Upoznali smo se na iskrici, ja rastavljena, on rastavljen...kaj ste vi roboti?
08.10.2009. 14:51:57

Uredi zapis

09.02.2013. u 8:17   |   Editirano: 09.02.2013. u 8:20   |   Komentari: 95   |   Dodaj komentar

©© - Bjesnimo, umjesto da djelujemo

Intervju s Bertom Hellingerom:

Razlikovanje osjećaja

Novinar: U Vašem radu uvijek iznova govorite o ljubavi koja izlazi na
vidjelo. Što je s osjećajima poput bijesa, mržnje, zavisti? U
Vašem terapeutskom radu, koliko vidim, bijes ne igra nikakvu
ulogu. Zašto?

Bert: Razlikujem izvorne osjećaje od onih koji služe kao zamjena
za izvorne osjećaje. Izvorni osjećaji potiču na akciju,
dok sekundarni osjećaji služe kao zamjena za akciju. Zato
rad sa sekundarnim osjećajima ne daje rezultate, jer se
time samo utvrđuje poricanje potrebe za akcijom.

Pokazat ću ovu razliku na primjeru zavisti. Što je zavist?
To je potreba da se nešto ima, a da se za to ne plati odgovarajuća
cijena. Umjesto da radim sa zavisti, klijenta usmjeravam
ka spremnosti da za željenu dobit i uspjeh
plati punu cijenu.

Slično je i sa ljutnjom. Ona je jedno od elementarnih stanja
našeg postojanja, koje u trenutku kad nas netko napadne
pokreće naše obrambene mehanizme i u presudnim
trenucima daje snagu za samoobranu i, u krajnjoj
liniji, omogućava preživljavanje. To je, dakle, pozitivna,
dobra energija, koja nas osposobljava za akciju.
U većini se slučajeva, međutim ljutnja javlja bez stvarne
opasnosti, već samo na temelju predodžbe, i onda
bijesnimo umjesto da djelujemo. Tako sam, na primjer,
kod sebe primijetio da, ako se u mislima naljutim na nekog
i pomislim: Kako samo mogu biti takvi! Što li mi samo
spremaju? znam da se na ovaj osjećaj i pretpostavke obično
ne mogu osloniti. Jer svaki put kad sam ih provjerio,
uspostavilo se da je sve drukčije nego što sam pretpostavljao.
Moj bijes je bio izazvan mojom maštom. Ova
vrsta bijesa nije potkrijepljena informacijama, već počiva
na projekciji i sumnji i samim tim je i neosnovana.

Novinar: Bijes je često osjećaj koji je potisnut. Rijetko se događa da se
ljudi zaista razbjesne. Često se taj potisnuti bijes uopće i ne
pokazuje, već se ugnijezdi u sasvim pogrešne dijelove duše.

Bert: Bijes nastaje kad se ne zahtijeva ono na što se ima
pravo. Dakle, ako ništa ne učinim kako bih ostvario i dobio
ono što mi inače pripada, to me dovodi do bijesa.
Ovaj bijes je također samo zamjena za akciju.

Novinar: Rekli ste da uopće ne držite do toga da se bijes iživi u procesu
terapije Međutim, u procesu terapije česte su situacije pri kojima
klijenti upravo preko bijesa uče kako osjetiti samog sebe.
Jer bijes je izvor ogromne energije.

Bert: Ta snaga je često samo prividna. Presudni osjećaji su
bol i ljubav. Umjesto da se suočim s boli, lakše mi je razbjesniti
se.

Uzmimo da se klijent tijekom terapije sjeti da je npr.
kao dijete bio istučen, i razbjesni se na počinioca. U tom
stanju bijesa on izbjegava osjećaj boli. Ali ako kaže: Ovo
jako boli, on dospijeva na jednu sasvim drugu razinu,
postaje pribraniji i puno snažniji. Suočiti se s boli je puno
dublje nego ako se kaže vratit ću ti za to.

Novinar: Ima ljudi koji razbiju čašu kako bi izrazili osjećaj Kako si mi
mogao to napraviti! Ne razumijem što se tu može prigovoriti.
To, svakako, ne oslobađa od boli, ali izravno izražava trenutno
emotivno stanje.

Bert: Takav bijes se može vidjeti kao izraz boli. Ali njime se
dospijeva blizu opasne granice. Ukoliko se ona samo
malo prekorači, sve je izgubljeno. Bijes je, doduše, iskazan,
ali iz toga ništa ne proizlazi.

Razlika koju ovdje želim naglasiti je ona između trijumfa
i uspjeha. Ako se povedemo za osjećajima koji vode k pobjedi
i trijumfu, prokockali smo svoju šansu za uspjehom.

Novinar: Znači onda osjećamo da smo plemenitiji.

Bert: Ja sam sama plemenitost, a ti si gad. Ja sam vjerna
supruga, a ti me varaš. Cijena trijumfa je gubitak partnera.
Do uspjeha se, naprotiv, dolazi odricanjem od trijumfa.
U azijskoj kulturi se nikada ne smije dopustiti da netko
izgubi obraz. Time je osiguran uspjeh u budućnosti.
Ako svojim ponašanjem omogućim drugome sačuvati
obraz, čak i ako je učinio nešto loše, pridobio sam ga za
sebe. On će onda učiniti sve što je u njegovoj moći da
svoje nedjelo ispravi. Ako ga, naprotiv, ponižavani pred
drugima, ja sam ga izgubio. I još gore: stekao sam u njemu
neprijatelja. Time, dakle, ništa ne dobivam. Naprotiv, čak i
neutralni promatrači će se okrenuti protiv mene i solidarizirati
s poniženim, iz potrebe za ravnotežom.

Trijumf je odricanje od uspjeha. Tko trijumfira, gubi
prijatelje. Oni se radije okreću onome koji je izgubio. To
je potreba kojoj se ne može odoljeti.

Mnogi osjećaji su samo naličje ljubavi i boli. Mržnja je
npr. samo druga strana ljubavi. Ona nastaje kad je netko
povrijeđen u svojoj ljubavi. Onaj tko mrzi, zagrađuje
sebi pristup ljubavi. Ali ako kaže: Jako sam te volio i to me
strašno boli, onda tu više nema mjesta mržnji. Poslije jedne
ovakve rečenice moguće je pomirenje, poslije mržnje,
međutim, pomirenje više nije moguće. Mržnjom čovjek
upravo gubi ono što bi, ustvari, zaista želio imati.

Novinar: Neki ljudi kažu da je tjeskoba suprotnost ljubavi.

Bert: Ne, suprotnost ljubavi je ravnodušnost. Kad mi dođe
par i kažu mi da više ne mogu živjeti zajedno, ja samo
pogledam koliko su još angažirani. Ako ih to jako boli,
znači još uvijek su dosta angažirani, što znači da su i
šanse za pomirenje dobre. Ali ako ih više ne boli, zavladala
je ravnodušnost i ta veza je završena.

Uredi zapis

31.01.2013. u 17:04   |   Komentari: 0   |   Dodaj komentar

©© - Tužna sam..

Donna, Meija, Pogni, Una... Što god sad rekla, bit će još gore.. Ako ste sigurne da ste točno uhvatile ono što sam željela reći, onda sam stvarno tužna.

No, lijepo je da ste vi puni empatije za te jadnice, i da im želite pomoći. I nadam se da ta vaša pomoć neće ostati na citatima iz wikipedie, nego da ćete poduzeti konkretne korake.

Ja se ne osjećam dovoljno jakom da nešto konkretno poduzmem. To mi je toliko teška tema jer imam kćer, da jedva o njoj govorim. Ali je vaše tumačenje drukčije. Naravno, imate pravo tumačiti po svom. Una je jučer navalila (na zajebantskom zapisu) pa sam preko volje spominjala tu temu. Pokušavala sam skrenuti misli s grozote, ali Uni treba grozota. A vidim, ni vama nije teško pisati o tome.

Kao što rekoh, ne mogu, nemam snage, a i ne znam kako bih konkretno pomogla tim jadnicama. Nisam tip koji će pokrenuti udrugu, okupiti ljude, skupljati pomoć, pokrenuti medije, ići na teren. Nisam. Ako se vi smatrate sposobnima za mijenjati takve stvari na svijetu, imate moju punu podršku.

Evo, nadam se da ćete ići dalje od bloga, da ovo sad neće ostati samo na tome.

Osjećam se kao da ste me kamenovale. Možda bih kamenje lakše podnijela...

Uredi zapis

28.01.2013. u 16:54   |   Editirano: 28.01.2013. u 17:19   |   Komentari: 0

©© - I ja sam se nedavno pitala čemu služi ženski orgazam

Malo kasnim, no fakat nijedna ovdje nije odgovorila na to pitanje. Znamo mi što je to, kakav je to osjećaj, kako doći do njega, ali čemu služi u prirodi osim zadovoljstva? I ima li uopće kakvu dodatnu ulogu? Zatrudnjivanju sigurno ne, jer onda ne bi bilo baš djece puno, a i silovatelji bložemiprosti ne bi ostavljali potomke. Priroda ne griješi, jedino je mi ne razumijemo.

Evo mojih zapažanja iz jednog prijašnjeg zapisa:

"Da dodam još nešto što mi se čini važnim. Nešto o orgazmima. Orgazmi sami po sebi velika su mi zagonetka. Ok, muški orgazam izgleda da je jasna stvar, služi u svrhu reprodukcije, iako samo izbacivanje sjemena je samo jedan dio cijele priče. A što je sa ženskim orgazmom, ima li taj nekakvu ulogu u reprodukciji ili bilo čemu? Velike su tu energije i nije to bez veze. I žene prosječno teže postižu orgazam, neke nikad, kažu.

E, sad, skužila sam tu nešto. Recimo, neki tip i ja sviđamo se jedno drugome, pa maženje, seksić jedan, drugi, i ne doživim orgazam na počecima, jednostavno mi treba vremena da se nekome približim. I onda mi se znalo dogoditi da s prvim doživljenim orgazmom s nekim - čarolija isti čas prestane. Seks bude uh, ono super skroz, i ostalo bude ok, ali kako prvi put svršim tip mi postane bez veze. Nakon nekoliko takvih događaja zamislila sam se. Zar ženski orgazam služi za odbacivanje mužjaka jer više nije potreban? Pak su mi pale na pamet bogomoljke i paučice. Imam dojam da sa svojim orgazmom kao da odgurnem mužjaka kilometrima od sebe. Kao nuklearni udar. I onda mi dođe žao. Ne znam događa li se to drugim ženama? Nisam o tome nikad razgovarala s nekom.

Pa onda kad dođem blizu orgazma, počnem misliti na kiseljenje zimnice, pospremanje podruma, i tak... i ok, malo odglumim samo za njega, i svi sretni."

I jedina komentatorica koja mi je odgovorila barem nešto je Ane:

"u životinjskom svijetu, kod nekih vrsta (mačke), orgazam ženke je okidač za pucanje većeg boja grafovih folikula i koncepcija je zagarantirana, tako da je kod njih orgazam ženke u funkciji koncepcije kao i kod mužjaka..uostalom..i u ostalih vrsta..uključujući i primate, orgazam ženki pomaže oplodnju, jer je peristaltika maternice i jajovoda učestalija, jača i usmjerenija..zna se koliki put jadni spermići moraju proć da bi došli do jajovoda..pa ih treba pogurati..ljenčine..:))

dakle, orgazam i u žena ima reproduktivnu funkciju posrednim djelovanjem..:)

ženski orgazam je valjda rudimentirani ostatak..:))..
znaš li da u nekim zemljama djevojčicama režu klitoris?
negdje i male usne..pa orgazam izostaje..
dakle..čista reprodukcija..

klitoris je po tebi ko i slijepo crijevo..nekima dela problem, a nekima ne..:))
kaj će ti to?
reprodukciju si obavila i više ti ne treba..:PPP..
i lepo živiš s muškim bez orgazma..čistu kontroliranu ljubav..:D

Autor: ANERAK | 28.07.2012. u 17:33 | opcije"

Bez njega se dakle može. Hm, ovo - rudimentarni ostatak - mi je malo... Trtica, slijepo crijevo i orgazam.

Da rezimiram, moj je dojam da orgazam služi za energetsko odvajanje od partnera, i muški i ženski, a ne vezivanje.

Uredi zapis

27.01.2013. u 17:43   |   Komentari: 110   |   Dodaj komentar

©© - Antiteza, argument

Koliko se ja kužim, tu na blogu većina se služi antitezama, a maše njima kao argumentima. Rečenica - to što govoriš ne stoji, ili - nisi u pravu - i sl. nije argument. To je samo antiteza. Ili u upitnom obliku - je li ti to kažeš da... ?. i ponovi ono što sam rekla, uz hrpu čuđenja. Koji je to sad oblik? Osim emocionalnog ispada ne vidim nikakvu formu. (Možda - emocionalna parafraza :).

Argument je kad na neku moju tezu vi ponudite drugu tezu, neko vaše iskustvo i rezultat razmišljanja i onda zajedno napravimo sintezu iz tog dvoga. Jer ako meni vrijedi moje, vama vaše, onda je i jedno i drugo jednako vrijedno, ne isključuje jedno drugo. Vaša teza obogati moje viđenje, a moja teza obogati vaše.

Recimo, ja nešto promatram i uočavam posljedicu nekog svojeg ponašanja. I to se svaki put ponovi s velikom preciznošću. Ne ulazim zašto je to tako jer bih se zaplela, a i moje znanje je sigurno preskučeno za objasniti takav fenomen. Možda i ne samo moje znanje, nego sveukupno znanje dosad na Zemlji. (To je fenomenološki pristup.)

No, ako sam već uočila tu pravilnost uzrok-posljedica, ne postoji prepreka da koristim to kao pravilo iako ga ne znam objasniti. A nije mi niti važno objašnjenje. Primjerice, svi znamo da postoje magneti. Isto tako znamo da magnetizam dosad nije objašnjen. Ali koristimo magnetizam vrlo ekstenzivno jer smo uočili pravilnosti. Znači, znanosti uvijek prethodi fenomen. Objašnjenja stižu tek kasnije, i ako.

E, pa kad iznesem neko takvo svoje zapažanje, promatrano fenomenološki, ima li tu antitezi uopće mjesta? Nekim svojeim opažanjem možete pridonijeti mojem opažanju, i to je to. Antiteza ne pridonosi napretku. Jer ako smatrate da je takvo nešto nemoguće (antiteza bez argumenta), zašto bi mene uvjaravali u to kad sam se ja već uvjerila da je moguće?

Osim ako vam nije stalo jedino do prepucavanja... Samo se pitam, kako s takvom spikom funkcionirate u svakodnevnom životu?

Uredi zapis

27.01.2013. u 8:32   |   Editirano: 27.01.2013. u 8:37   |   Komentari: 24   |   Dodaj komentar

©© - Pro-log

Prilažem c/p jednog simpatičnog Veginog zapisa od prije 3 i pol godine, s komentarima. Svi smo komentatori iz tog zapisa još aktivni na iskrici, većina i na blogu, ali pod drugim nickovima. U to vrijeme smo se lijepo družili. I lijepo se toga prisjetiti :) Davanje sadašnjih nickova bi zadiralo u dosjee. Crvenkrpica = ja.

NAPOMENA: Komentari idu obrnutim redoslijedom, prvi komentar je na dnu. Čita se odozdo prema gore.

---------------------------------

KULTURNA RAZMJENA

Nakon dugo vremena, evo meni jedne uistinu pristojno, štoviše i pravopisno točno (ako zanemarimo izostanak velikih početnih slova) sročene poruke.

Kaže on:
"bilo bi zadovoljstvo ako si sklona poraditi na upoznavanju s kulturnim i zgodnim sportskim tipom i tako stići do obostrano lijepog odnosa i uzbudljivog druženja. naravno ako nije problem što sam u braku..."

Jesemti! A? Naprosto se raspomamih, pa odgovorih:
"Tko mari za sitnice!"

Na što će kulturni i zgodni sportski tip:
"baš mi je drago radi toga pa je za vjerovati da ćemo stići do obostrano lijepog odnosa i druženja."
(Je, pa of skroz, ne bi bilo fer da je jednostrano, jel' tak?)

I nemojte vi sad meni, "Vega nema inspiracije", "Već viđeno" i "Kaj se čudiš?"
Čudim se, jebiga!!! Zar je brak uistinu takva SITNICA?

05.07.2009. 15:26:25
Prijavi nepoćudni BLOG
Dodaj komentar

----

Komentari:

dickhead:
Eto, samo im spomeneš brak i odmah se razbježe...
05.07.2009. 17:45:32

dickhead:
Što, ništa više o sitnici zvanoj brak?
05.07.2009. 17:38:07

dickhead:
To je već bliže incestu...
05.07.2009. 17:34:18

vegavega8:
(Srećom, imam majku da mi skuha. I sad mi je baš dobar tek!)
05.07.2009. 17:33:21

Jane_Austen:
mrmlj, a nisi ni nick proslijedila :S
05.07.2009. 17:32:48

dickhead:
There is more where that came from :)
05.07.2009. 17:32:46

crvenkrpica:
pa tu sam svašta naučila!
05.07.2009. 17:31:13

dickhead:
Tko tio je kriv što si otjerala Kuhara. Sad si mogla sjesti za postavljen stol, uživati u biranim jelima, a poslije... No, koga se tiče a.
05.07.2009. 17:30:27

dickhead:
Da odglumim učeno dijete: svojta je tvoja rodbina (krvni srodnici u svim koljenima). Tazbina su rođaci tvojeg supruga.
05.07.2009. 17:29:21

vegavega8:
Ti vrapca, mi već dva sata ovdje brbljetamo, a... Kaj vas briga za moje "a"! Odoh ja... Nepoševljena, nezadovoljena, nezadovoljna i gladna po svim mogućim pitanjima. Sramota!
05.07.2009. 17:29:20

dickhead:
Očito si nesposobna i za kulinarske.
05.07.2009. 17:27:55

crvenkrpica:
vegili, a što s izrekom da ste 'kao jedno'? ne kužim ni kaj je svojta ni kaj je tazbina, a kamoli razliku među njima... moram pitati decu
05.07.2009. 17:27:51

vegavega8:
(Možda sam baš zato nesposobna za bračne ushite?)
05.07.2009. 17:26:47

dickhead:
Pa da, to Crvenkapica vjeruje da joj incest nudi upravo koji od bivših muževa. Moj guess bio je potomak.
05.07.2009. 17:26:47

vegavega8:
Jesemti, hvala ti, o hvala ti, dragi bože u kojeg ne vjerujem, što nikada, ali baš nikada, apsolutno nikada, nisam muškarca koji mi daruje orgazme doživjela kao srodnika!!!!
05.07.2009. 17:25:42

dickhead:
Čak, kao Čak Noris. Elem, sumnjam da bih ponovno pristao na vjenčanje.
05.07.2009. 17:25:18

Jane_Austen:
čak?
05.07.2009. 17:23:40

crvenkrpica:
Ma sam pojam udaje mi se sviđa, a vjenčanje je gnjavaža, točno, samo treba organizirati tako da drugima bude gnjavaža, a ne glavnim likovima
05.07.2009. 17:23:28

dickhead:
Crvenkapice, dođi k razumu. Muž ti nije krvni srodnik. A svojta se razlikuje od tazbine :)
05.07.2009. 17:22:57

dickhead:
Haha, mrak je bio tipfeler - što ćeš, čak se i meni događaju
05.07.2009. 17:22:00

crvenkrpica:
ne znam koji, ali statistički je vjerojatno da je jedan od njih :)
05.07.2009. 17:21:31

dickhead:
To ti nije politički korektno prema slabovidnim osobama.
05.07.2009. 17:21:19

Jane_Austen:
ne bih se složila da je brak mrak...on može bit odličan odnos - ako se ljudi slože u očekivanjima (iako to malo miriši na poslovni odnos)
05.07.2009. 17:21:03

dickhead:
A vjenčanja su inače gnavaža. Na to sam pristao samo jedanput. (Mlad pa naivan.)
05.07.2009. 17:20:41

vegavega8:
"Život je lijep, lalala, kad nisi slijep, lalala..."
05.07.2009. 17:20:37

dickhead:
@Crvenkapica: A kako onda znaš koji ti bivši muž nudi incest?
05.07.2009. 17:19:54

dickhead:
Zabludo, nikad ti kraja. Na divljaka ili zakonjaka, brak ostaje mrak.
05.07.2009. 17:18:58

crvenkrpica:
meni je lijepo udavati se, pa bih i treći put :)
05.07.2009. 17:18:40

vegavega8:
Iliti: kopulacija mimo ovulacija = gratifikacija.
05.07.2009. 17:18:07

Jane_Austen:
vidi crvenkapice :) informatičarka :)
05.07.2009. 17:17:31

vegavega8:
Ja sam za povratak prirodi: brak na divljaka! (Može i bez pacanja.)
05.07.2009. 17:16:52

dickhead:
Yebeš project managera :)
05.07.2009. 17:16:48

crvenkrpica:
... uz project team, naravno
05.07.2009. 17:16:34

dickhead:
To sam si mogao misliti, naime da brak iz ženske perspektive ima toliko addendi da ih živ muškarac ne može poloviti.
05.07.2009. 17:15:53

crvenkrpica:
treba postavit mile-stones i na project meetinzima project manager treba checkirati
05.07.2009. 17:15:48

vegavega8:
Austenice, stariji je od tebe 10-ak godina, ali ako je sportaš, a veli da jest... :-))
05.07.2009. 17:15:06

vegavega8:
Addendum 1 za @nicci: ili seksualne usluge za njegov surogat, uz adekvatnu surogatsku kompenzaciju, of skroz.
05.07.2009. 17:14:11

Jane_Austen:
kolko ima godina? ..daj,muž mi spava, baš mi je dosadno.
05.07.2009. 17:14:08

dickhead:
@Nicci: Ako ne voliš brak kao koncept, to je naravno prihvatljivo. Ali ako ti je taj koncept blizak, a ne funkcionira, onda možeš završiti nudeći kulinarske usluge u zamjenu za njegov surogat.
05.07.2009. 17:12:49

meija:
brak je ugovorni odnos gdje s vremenom dolazi do promjene kondicija poslovanja, a aneksi na osnovni ugovor puno puta su jednosmjerno doneseni
05.07.2009. 17:12:04

dickhead:
Hm, zanimljivo. Brak kao ugovorni odnos. Kako bi se mjerilo ispunjavanje ugovornih obveza?
05.07.2009. 17:10:49

vegavega8:
Jane, pošaljem ti nick na pvt, pa vi razradite.
05.07.2009. 17:10:21

dickhead:
Upravo si dala oglas, Jane :)
05.07.2009. 17:09:40

vegavega8:
Brak je ugovor, pa ne vidim zašto se onda ne bi preciziralo u koji tip odnosa stupamo, npr. po veličini: veliki, srednji, mali, sitnica?
05.07.2009. 17:09:33

Jane_Austen:
ja ne vidim gdje je čovjek napisao da je njegov brak sitnica. i ne znam što ima loše u tome da želi lijep odnos i druženje. mhmm ...bez veze. dakle, ja bi da me klikne neki zanimljiv lik kome je do lijepog odnosa i druženja... eto. il da dam oglas?
05.07.2009. 17:09:01

nicci:
Plitko-Zato kaj mislim da sam fulala kad je bilo vrijeme za početak.Duboko-jednostavno...ne paše mi takav način života.
05.07.2009. 17:08:52

dickhead:
A ti Vega znaj da su haremi samo za muške. I nema iznimaka.
05.07.2009. 17:08:50

dickhead:
Loza je bolja. Od nje se pravi vino. I loza. Mene se brak također dojmio, oba puta. Možda sam bedast, ali pokušao bih još jedanput.
05.07.2009. 17:07:50

nicci:
Onda čuvanje loze:)
05.07.2009. 17:06:34

dickhead:
Hehe Crvenkapice, i ja sam mislio na vlastiti :)
05.07.2009. 17:06:33

dickhead:
Dobro, zašto te se brak nije dojmio?
05.07.2009. 17:05:55

vegavega8:
Pristajem na harem, striktno po Kuranu!
05.07.2009. 17:05:36

crvenkrpica:
Dick, mislila sam u SVOJEM braku
05.07.2009. 17:05:31

dickhead:
Obrnuto. Genetski razlozi idu u prilog poligamiji.
05.07.2009. 17:05:11

nicci:
Mene se brak nije dojmio:)I nije sitnica.
05.07.2009. 17:05:04

dickhead:
I ja bih bio u takvom. Ali dosad se nisam uspio ugurati.
05.07.2009. 17:04:28

nicci:
Jeje...žene su krive.Daj, molim te.Monogamija je strana ljudima...vjerujem.A sami su je sebi nametnuli zbog...kajaznam...čuvanja gena?Love?
05.07.2009. 17:04:24

crvenkrpica:
Pa ja bi rado bila u braku, takvom da nije sitnica
05.07.2009. 17:03:22

dickhead:
Bila si zahvalna učenica, Vegetice.
05.07.2009. 17:03:21

nicci:
Razvratnice.
05.07.2009. 17:02:48

dickhead:
A čija je zasluga to što im je dosadno? I zašto onda ne idu u lunapark?
05.07.2009. 17:02:26

vegavega8:
Dicky, mene su učili da su dickovi odgovorni za moj užitak, inače je to čisti klit-klit, ohne Mann mit... Ili tak nekak.
05.07.2009. 17:01:54

dickhead:
Yebate, taj je kuhar na kvadrat. Udaj se za njega.
05.07.2009. 17:01:47

nicci:
Jednostavno-dosadno im je.
05.07.2009. 17:01:11

dickhead:
Ecce homo :)
05.07.2009. 17:01:09

crvenkrpica:
a kaj tu nema baš niti jedan slobodan, šmrc?
05.07.2009. 17:00:13

vegavega8:
(Nije kuhar, ali je sličan: ... Možda tražiš nekad razonodu vikendom, nekog da ti kuha, da te služi kao istinsku kraljicu. Ako voliš gospodariti, imati muškarca pod svojim nogama, ako voliš svoje zadovoljstvo, tražiš ponekad muškarca da ti bude pokoran i da te služi javi se slobodno!)
05.07.2009. 17:00:13

dickhead:
A zašto se onda ne jebežljiviju sa svojim ženema, nego nude čak i besplatne obroke za malo pažnje?
05.07.2009. 17:00:00

dickhead:
Moj nick je dick. Dick pak nije moj nick, nego moj prick. Sad bi se rimovao Moby Dick, ali to bi ipak bilo preuzetno, zar ne.
05.07.2009. 16:59:16

nicci:
Ma kakve veze imaju supruge s tim?Jebežljiv jesi ili nisi, mišamu.
05.07.2009. 16:58:39

crvenkrpica:
Bravo, Dick! Žene su vjerojatno na iskrici :)
05.07.2009. 16:58:29

vegavega8:
Pa eto, ja bijah udana, i nije mi se to činilo nešto veliko. Ali me ipak spasilo velikog utroška vremena za odgovaranje na bolno pitanje "Zašto se nisi udala?", ili, još gore, "Kad ćeš se udati?"
05.07.2009. 16:58:21

dickhead:
Ili su im žene bezosjećajne? Hm?
05.07.2009. 16:58:00

nicci:
A i tvoj nick...hehehe...
05.07.2009. 16:57:35

dickhead:
Dobrodošla među ljude, Nicci :)
05.07.2009. 16:57:33

crvenkrpica:
Dick, neeee! To samo dokazuje kako su muški ipak u ofenzivi, lovci su :)
05.07.2009. 16:57:12

dickhead:
Samo malo. Ti su muškarci očito nesretni u svojim brakićima. Kakvo to onda svjetlo baca na njihove supruge?
05.07.2009. 16:56:51

nicci:
Ma...ne ismijavamo.Zapravo...mene rastužile ove poruke.Hrpa besmisla.
05.07.2009. 16:56:33

vegavega8:
Joj, moram još ovog! Revivalist: Re: bok sta da te ljubim od pete do glave da ti zagrijavam polako dijelove tijela
05.07.2009. 16:56:11

dickhead:
Jesam li to ostao sam u sobi punoj žena? Brrrr...
05.07.2009. 16:55:53

nicci:
Kad ga gledaš iz tuđeg kreveta...biće da izgleda sitno:)
05.07.2009. 16:55:33




dickhead:
Ako išta, onda nas današnje popodne uči: žene nisu zainteresirane za razglabanje o o braku. Umjesto toga žele se zabavljati, te pritom najviše uživaju u ismijavanju suprotnog spola.
05.07.2009. 16:55:14

nicci:
Brak?Uh...ovisi o kutu gledanja:)
05.07.2009. 16:54:49

dickhead:
Fokusiran sam na pisanu riječ. Valjda profesionalna deformacija.
05.07.2009. 16:53:50

crvenkrpica:
Od montera sam nekaj naučila: da riječ 'prost' i 'oprosti' idu skupa
05.07.2009. 16:53:37

nicci:
... koliko često vodiš ljubav?
05.07.2009. 16:53:28

vegavega8:
Joj, i ja... A nikak nać kuhara. No dobro, ajmo mi o braku. Zašto je to SITNICA?
05.07.2009. 16:53:20

vegavega8:
Površni ljubopitljivac: ljepu facu a imaš a,niže.
05.07.2009. 16:52:26

nicci:
Ajme...umorila sam se:(
05.07.2009. 16:52:13

crvenkrpica:
dick: štreber - tako, tako, ali si fokusiran
05.07.2009. 16:52:08

nicci:
ciao Dobar dan ! Ja sam xxxx i ustvari me zanima dali si zainteresirani mozda za jedno savjetovanje o zdravlju ? cisto da unaprijed kazem savjetovanje je besplatno a ima i prigodnih poklona tak da u svakom slucaju dobitak :) ak si za javi se :)
05.07.2009. 16:51:42

dickhead:
Ovaj monter je sjajan, ne bi ga on odma stavio. Briljantno.
05.07.2009. 16:51:03

vegavega8:
Proširenje tržišta: :) dobar dan, duhovit profil. Malo sam se zasitila muške perfekcije pa sam prošvrljala ženskim profilima i..... oduševila se-znala sam da smo duhovitije i prizemljenije od njih 1000 puta.Baš sam se zabavila. Ako ti bude dosadno,javi se. bok.
05.07.2009. 16:49:51

dickhead:
Ali opet: samo je Crvenkapica reagirala na temu. Što, zar nijedna od vas drugih dama nije ili nije bila u mraku?
05.07.2009. 16:49:14

nicci:
9 tražim damu tvojih godina za intimno druženje, ako si zainteresirana volio bi da se javiš iz zg-a sam, imam 48g, mlađeg sam izgleda i soliodnog ako misliš da sam prost , oprosti, samo sam iskren da odmah na početku kažem ne mislim da ga odmah stavim, treba ipak dopadanje prije toga, malo upoznavanja u živo
05.07.2009. 16:49:06

vegavega8:
Semantičar: k zanima me što u tvom slučaju podrazumjeva avantura širok je to pojam, naravno nama primitivcima odmah pada sex na pamet, ako je to to, onda pretpostavljam da nisi , ajmo, ima sve svoj put i način možda sam te malo zadavio, ja bi želio upoznati osobu za posvečivanje nježnosti, pažnje ako je to ok, javi mi se, ako nije ne ljuti se
05.07.2009. 16:48:29

dickhead:
Prepoznajem se u opisu štrebera
05.07.2009. 16:48:21

dickhead:
Tko nije u glavi, ima ga među nogama. Ili: tko rano rani, sam u nju upada.
05.07.2009. 16:47:34

vegavega8:
U kojoj sam ti sad glavi, dicky?
05.07.2009. 16:46:39

crvenkrpica:
takvim tragačima savjetujem nek prvo doma pretraže svoj šlafcimer
05.07.2009. 16:46:23

Leah_:
nasmijala sam se pravo na ove tvoje komentare, a raduje me što vidim i da imaš zanimljive obožavatelje... nego, mala nadopuna za klasifikaciju, jel vam poznata kategorija Štreber? taj svaki post piše uredno, savršeno gramatički točno, ukočeno i nezanimljivo čak i kad je evidentno da je tip inteligentan..ali zvuči beznadežno štreberski, jadno... taj tvoj prvi "sportski tip sa stinicom od braka" mi zvuči ko jedna podvarijanta Štrebera...:)))
05.07.2009. 16:46:02

dickhead:
Ovaj je jak. Doma je mrtav mir, jer mu žena ne smije ni zucnuti.
05.07.2009. 16:45:39

vegavega8:
Tekstolog: tekst nezelis djecu?
05.07.2009. 16:45:30

nicci:
Mišamu...nitko od njih više nije član.
05.07.2009. 16:45:24

nicci:
Hehehe...BOK ! I VRIJEME TI JE DA POTRAŽIŠ STARIJU OSOBU....BOLJE ZA TEBE...VIDJET ČEŠ...NEĆE TI BITI ŽAO ZNAM TI BI SADA ODMAH HTJELA VIDJETI KAKO JA IZGLEDAM.....JESAM POGODIO ? MOJE GODINE NEMAJU VEZE SAMNOM...TO JE NEKA GREŠKA A DA SE ČUJEMO ?PA ONDA NA KAVU? BAŠ ME ZANIMA KAJ TI VELIŠ NA SVE TO
05.07.2009. 16:44:53

dickhead:
Recepte? Koje recepte? Nema recepta za sreću, a kamo li za blaženstvo.
05.07.2009. 16:44:13

vegavega8:
Vezani tragač: d Lijepi pozdrav ! Ima li ovdje osoba kojoj je bitna duša, emocije.... Ima li osoba kojoj nije bitno biti s nekim 24 sata, jer i onako to ne garantira sreću.. Ima li osoba kojoj ne smeta moj bračni status i koja cijeni ono što ljudi mogu osjećati u srcu i duši i koja je spremna davati i primati ono što nam nedostaje oboma... Ima li ?? bilo bi mi drago ako se nalaziš u toj poruci i ako se javiš..... ...ako se ne nalaziš i ne želiš, ne trebaš nešto takvoga...molim te, nemoj pisati i trošiti i svoje i moje vrijeme na uvjeravanja kako je baš ono što ti misliš ipsravno :))
05.07.2009. 16:43:40

vegavega8:
Dicky, a kak bi mene ubacio u svoje recepte?
05.07.2009. 16:42:41

crvenkrpica:
Koji put je brak takva sitnica da ne znaš jel ga imaš ili nemaš
05.07.2009. 16:42:13

nicci:
Hahahahahhaha!Oprašivanje!Hahahahah!
05.07.2009. 16:42:10

vegavega8:
Kleptoman: ukraden zabranjeni pojubac je kao i ukradeno zabranjeno voce... uvijek sladji i strastveniji ;))
05.07.2009. 16:41:59

dickhead:
Haha, zgodna interpretacija. Ali ne shvaćam sebe tako ozbiljno da bih time razbijao glave.
05.07.2009. 16:41:29

crvenkrpica:
da, dick, nisi ti dickhead. prije bi bio dick&head
05.07.2009. 16:40:23

dickhead:
Vegetice, među ostalim sam i majstor multitaskinga.
05.07.2009. 16:40:17

vegavega8:
Botaničar: jedva čekam vidio sam ti na profilu nešto šo me sexualno uzbudilo.. zanima me da li si spremna za proljetno oprašivanje?
05.07.2009. 16:40:03

dickhead:
Ali sve je ovo mimo teme. Smijete se tuđoj nevolji, umjesto da se koncentrirate na postavljeno pitanje: Je li brak uistinu takva sitnica?
05.07.2009. 16:39:36

nicci:
molba imam jednu molbu, pa ako mi ju mozes ispuniti :) vidis ovu nagradnu igru za harddisk :) kliknes na to i dolje u prazno polje upises moje ime \"xxxxxxxx\" posaljes mi disk :) tebi to vjerojatno ne znaci nesto, a meni puno znaci :) hvala ti unaprijed
05.07.2009. 16:39:29

crvenkrpica:
dick: galantni (zglancani) majstor! e, to je skoro kao kuhar!
05.07.2009. 16:39:04

vegavega8:
Dicky, reci ti nama radije, koja glava ti radi bolje, i mogu li obje istovremeno?
05.07.2009. 16:39:02

dickhead:
Možda taj sa skuterom ima mehaničarskih vještina koje se protežu i na vešmašine?
05.07.2009. 16:38:28

vegavega8:
Vjerojatno kratkovidan pa loše cilja tipkovnicu: večer a jel bi htjel mi radti društvo?
05.07.2009. 16:38:15

crvenkrpica:
površan mi je ok.. da bar su svi malo površniji...
05.07.2009. 16:37:52

nicci:
BRM_BRRRM!Ljepotice,za sutra su najavili veliku vručini a ja imam jedan krasan srebrni skuter na kojem ima mjesta za tebe.Naravno i kaciga te čeka. Hočemo li zajedno u lagano razgledavanje grada. Tvojom ljepotom bilo bi nas prekrasno za vidjeti
05.07.2009. 16:36:59

dickhead:
Pa da. Mene u najboljem slučaju pitaju jesam li galantan, dok vi krepavate. Toliko o ravnopravnosti spolova. Inače: popravljam i vešmašine.
05.07.2009. 16:36:38

vegavega8:
Površan: haj lijepa si
05.07.2009. 16:36:26

crvenkrpica:
bez_duse, što mi zapravo želiš reći?
05.07.2009. 16:35:48

vegavega8:
Je, taj se još javlja, jučer sam otvorila novi profil da namamim humoriste, i eto njega, uvijek među prvima!
05.07.2009. 16:35:21

crvenkrpica:
dick, baš mi je žal kaj te izostavljaju s mailing lista!
05.07.2009. 16:34:37

bez_duse:
crvenkrpica, nema majstora na isrkici. Svi su duhovnjaci, kulturnjaci i sportaši..
05.07.2009. 16:34:28

bez_duse:
a onaj koji stalno nudi da bi bio slatka tajna???
05.07.2009. 16:32:58

vegavega8:
Imam toga još 250 stranica u arhivi...
05.07.2009. 16:32:33

crvenkrpica:
jel se nekome javio netko tko zna popravljati vešmašine, prosim lepo?
05.07.2009. 16:32:24

dickhead:
Kuhar ostaje neprežaljen i nedokučen...
05.07.2009. 16:32:04

vegavega8:
Obziran: kuc kuc dobro vece ljepotice...jel slobodno?
05.07.2009. 16:31:59

crvenkrpica:
statističaru samo fali cijena..
05.07.2009. 16:31:30

bez_duse:
ovaj maser se i meni javio :))) sve sam zadovoljavala osim što nisam diskretna.
05.07.2009. 16:31:18

nicci:
hi gdje voliš ići u zg? koji si kvart? smeta ti ako je dečko mlađi?
05.07.2009. 16:31:13

crvenkrpica:
još samo fali hausmajstor..
05.07.2009. 16:30:39

dickhead:
Zapravo to nije fer. Zašto samo žene dobivaju takve da-crkneš-poruke.
05.07.2009. 16:30:25

vegavega8:
Statističar: druženje Dobar dan! Ja sam muškarac 42/176/80,smeđa kosa,smeđe oči,maštovit,nježan,maser, iskusan,potentan,izdržljiv,ljubitelj sex-a. Imam puno mašte i volio bi s vama puno toga doživjeti. Volim duže predigre s puno oralnog. Kao predigra može poslužiti masaža za lakše opuštanje. Mobilan.Diskrecija,zdravlje i higijena zagarantirani. Želio bi s vama uživati u diskretnim susretima. Kontakt email: xxxx@gmail.com ili 098/xxxxxxx. Pozdrav
05.07.2009. 16:30:00

nicci:
Ali ovaj je:D:doar dan Voliš nositi suknje i hulahopke ?
05.07.2009. 16:29:32

nicci:
Nije više član:(
05.07.2009. 16:29:00

dickhead:
Potonji je inkarnacija Marlona Branda.
05.07.2009. 16:28:44

vegavega8:
Povratak otpisanih: oprosti,.. ali samo sam provjerio da li me još ignoriraš! i gle čuda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pa,hvala ti,..valjda sam odslužio svoju kaznu. a što je bilo s tobom u međuvremenu?
05.07.2009. 16:28:41

bez_duse:
nicci, zadrži veterinara u rezervi, nikad ne znaš kad će nam zatrebati :)
05.07.2009. 16:28:15

vegavega8:
Attention span of a bird: Re: Ljubav je nešto što se dogodi... imaš li volje i želje da se nađemo u ćivo i da se puno mazimo i ljubimo? sada ! :)
05.07.2009. 16:27:39

dickhead:
Da poljubcima. To nisam vidio još otkad sam čitao prva Zagorkina izdanja :)
05.07.2009. 16:27:33

nicci:
bok pusu šalje jedan simpa veterinar
05.07.2009. 16:26:55

bez_duse:
olasničar napominje da je zdrav, znači da bi ševio :)))
05.07.2009. 16:26:30

dickhead:
Kuhar želi incest! To je onaj isti koji se javlja Crvenkapici, samo pod drugim imenom! Prijavimo ga odmah.
05.07.2009. 16:26:19

vegavega8:
Meteoropat: Re: bok u ovo zimsko jutro poželjet ćeš da netko te poljubcima grije,u ovo zimsko jutro poželjet ćeš da se smiješ.u ovo zimsko jutro poželjet ćeš mene. zovem se xxxx iz bj sam.
05.07.2009. 16:26:06

crvenkrpica:
uh, ovaj oglasničar je ozbiljan tip. taj bi se sigurno ženil
05.07.2009. 16:25:17

dickhead:
Popuniti - na primjer slamom, tskom, kamenom vunom, stiroporom... Pazi, taj je građevinar, možda uređuje i potkrovlja
05.07.2009. 16:25:17

bez_duse:
ja ga odmah usvojim.. samo neka kuha :)))
05.07.2009. 16:24:39

nicci:
salata Bok! Jel vam pase sutra da isporucim salatu oko 10h;)....nemogu ranije,unaprijed hvala:))))
05.07.2009. 16:24:21

vegavega8:
Rekao je da neće seks, da ga sve to podsjeća na majku. Valjda bi htio da ga usvojim?
05.07.2009. 16:23:55

dickhead:
Mislim pazi, kuham i ja; ali to se ne može uvijek i pojesti. Baca li to novo svjetlo na kuhara?
05.07.2009. 16:23:51

crvenkrpica:
možda je kuhar htio na moj-posao, a zalutao vamo
05.07.2009. 16:23:15

vegavega8:
Vjerojatno radi u Oglasniku: Bok, javi se Živim i radim u Zagrebu 40-tih god.170/80, kestenjasto-plave kose sa medenim ocima. Uredan,šarmantan,simpatican,duhovit, nepušać i potpuno zdrav. Inače sam zadovoljan svojim životom ali mi u posljednje vrijeme fali malo nježnosti,uzbuđenja, pomalo sam usamljen. Zato se nadam da ću te uspjeti zainteresirati kako bi si mogli uljepšati vrijeme i popuniti si ga necim zanimljivim što oboje volimo. xxxx@net.hr 092/xxxxxx
05.07.2009. 16:23:12

dickhead:
Dobro, smazala si kuhara; a što je još htio, osim da pojedeš to što skuha?
05.07.2009. 16:23:03

bez_duse:
stvarno si sebična. Mogao je jedan dan u tjednu kuhati kod tebe, jedan kod mene, jedan kod nicci... :))
05.07.2009. 16:22:20

dickhead:
Je, i ja sam prvo pomislio da se zabunila u izboru riječi. Ali onda su me stale izjedati sumnje...
05.07.2009. 16:21:55

crvenkrpica:
i ja glasam za kuhara... se može pretražiti profile nekak da se dobije kuhara?
05.07.2009. 16:21:43

vegavega8:
Ma, nemrem naći kuhara da ga skuhaš na tvrdo! Možda mi je bio u onoj rundi prije brisanja? Ako je tako, forget it, a trebala sam to spremiti! Dopisivali smo se tjedan dana i ugovarali detalje.
05.07.2009. 16:21:24

bez_duse:
nisi valjda kuhara olako pustila?? što ga ne pošalje k meni??? :))
05.07.2009. 16:20:40

vegavega8:
Taj bi i mene čuvao, samo ga još nisam našla :-))
05.07.2009. 16:20:18

crvenkrpica:
možda je mislila - zglancan..
05.07.2009. 16:20:09

dickhead:
Daj elaboriraj onog kuhara, taj je bio najintrigantniji
05.07.2009. 16:19:54

vegavega8:
Tipična: vega bok
05.07.2009. 16:19:40

bez_duse:
fali ti samo cuvar sa mog pvt: tko tebe čuva?? ja bih te čuvao.
05.07.2009. 16:19:21

dickhead:
Zato si i pocrvenila...
05.07.2009. 16:19:07

dickhead:
A mene je jedna dama pitala jesam li galantan. Što to znači?
05.07.2009. 16:18:39

crvenkrpica:
postajem ljubomorna..
05.07.2009. 16:18:30

vegavega8:
Poznavatelj prilika: pastimacku :)))...
05.07.2009. 16:17:04

vegavega8:
Zabrinut za zdravlje: jedno ozbiljno pitanje dali još nešto voliš osim čitanja i pisanja? jako je zdravo za fizičko i mentalno zdravlje i uživaš!
05.07.2009. 16:15:46

nicci:
hej, tražim dobru frendicu za dobar otvoren strastven socan fuckbuddy odnos! ;) sto kazes? jesi li za?! ;)
05.07.2009. 16:15:14

crvenkrpica:
ovaj spportaš se i meni javlja jednaput tjedno barem, jer valjda zaboravi... a već sam ga otkantala više puta.. a slovenac je ipak prilika za ući u EU
05.07.2009. 16:15:03

vegavega8:
Precizni mladac (da mu ne uvalim nekaj kaj neće): : : : : : : Re:: : : : Cao! Kako si? Volis li mlađe decke za sex?
05.07.2009. 16:15:00

dickhead:
A i volio bih te vidjeti na rolama :)))))
05.07.2009. 16:14:59

dickhead:
Yebote. Aktivni sportaš razvija neslućenu retoriku. Da sam kojom nesrećom žena, shvatio bih ga barem donekle ozbiljno.
05.07.2009. 16:14:23

vegavega8:
Spasilac: a mogu ti dati umjetno disanje !
05.07.2009. 16:13:46

nicci:
Hahahahahahahhaaaaaaa!Prestani!
05.07.2009. 16:13:16

zunzi:
Mora da sad jako trijumfiras nad onim "tijos". Ipak si ti jedina pismena blogerica na Iskrici. I k tomu si jos i lijepa.
05.07.2009. 16:12:32

vegavega8:
Aktivni sportaš: Bok, Tražim si društvo za sport., bicikl, role, ... ,........mogli bismo si izmijeniti slikice za početak ak ti odgovara na: xxx@inet.hr, kasnije me zvrcneš na +385 (99) xxxx da vidim s kakvim vragom imam posla:)) Molim u popodnevnim satima, prijepodbneva su mi okupirana, snom. Zainteresirana? Možda uskladimo termine, predveče? Nisam neugodan, kava će ti pasati, ako si brbljivica?:)) Samo mi je do prijateljstva i druženja...sve ostalo je ...... kemija:)))? Lp
05.07.2009. 16:12:03

dickhead:
Slovenac je očito dobio šrapnel u glavu. Ili dva.
05.07.2009. 16:11:58

nicci:
hehehehehe...kako si zla!
05.07.2009. 16:11:20

nicci:
Sluga pokoran i te spike.Dugo ga nema.Biće našao posao:)
05.07.2009. 16:10:30

vegavega8:
Evo i jednog zaslužnog: teško bjo sam teško ranjen gubijo pančenje sporo se o poravlja drugo sam pa Slovenac imam dvojno drževljanstvo vojnoj mirovini što još pitaj
05.07.2009. 16:10:25

zunzi:
Jel' tijos u profilu ona opaka slika? Kladio bih se da je sportas vidio i zaljubio se. Nije receno da je bas tako malo duhovitih ljudi. Pa cak i medju sportasima.
05.07.2009. 16:10:13

nicci:
Nego... onaj rob ti se nije javljao?
05.07.2009. 16:09:48

dickhead:
Političar je dosad najprihvatljiviji. Barem znaš da ne misli ništa od onoga što kaže.
05.07.2009. 16:08:58

nicci:
Micica...da je brak nekaj tak moćno...bi ga imale, ne?;
05.07.2009. 16:08:46

vegavega8:
Eeee, Magdal, to je tajni sastojak u receptu! ;-))
05.07.2009. 16:08:17

dickhead:
Nemoj po glavi, drugarice... @Crvenkapica: Onda nije ni čudo što je bivši; nije htio sudjelovati u incestu.
05.07.2009. 16:08:13

Glupi:
Vega, stjecati doujmove o napisanom je isključivo moguće analizom dotičnog štiva uz primjenjivanje psiholoških "rašeta" koja nam pomažu da donesemo svoj stav o temi koja je predmet "obrade". Pronaći slutnju i skriveno u nukleusu smisaonih cjelina je oduvjek bilo umjeće u kojemu su rijetki mogi uživati. Očito si prešutjela dobar dio informacija i zadržala ih (iz tebi znanih razloga) u katakombama tvojih riznica na čijim policama nižež svoja sjećanja.
05.07.2009. 16:07:44

crvenkrpica:
paaa, ta vrsta perverzije je čak i prihvatljiva..
05.07.2009. 16:07:14

vegavega8:
Evo i jednog političara: Haj ... prijavljujem se kao kandidat za tvoju naklonost vidio tvoj profil jesi li za upoznavanje ?
05.07.2009. 16:06:48

vegavega8:
Kunem se Dickyjevom glavom da je kuhar živa istina!
05.07.2009. 16:06:33

crvenkrpica:
ali bivši i ja smo vezani krvlju - preko djece... on mi je najbliži rod, otac moje djece
05.07.2009. 16:05:47

dickhead:
Tu je nešto sumnjivo s tim kuharom... Tip je očito perverzan.
05.07.2009. 16:05:39

magdal:
evo, popila kavu i sad bih se tukla. kako to da vega dobije, "zgodan, sportski", a ja samo "aaaaa..."
05.07.2009. 16:04:33

crvenkrpica:
Vegi, ovo si zmislila za kuhara, ali ti je za oprostiti..
05.07.2009. 16:04:29

dickhead:
A tko bi oprao suđe?
05.07.2009. 16:04:15

vegavega8:
Nemrem nać kuhara, morate mi vjerovati na riječ, a bilo je ovako: on bi 1x tjedno došao k meni i u mojoj kuhinji skuhao nešto super. Aha, i cvijeće bi mi donio. Ja ne moram ništa osim nabaviti namirnice, pojesti i reći "Hvala".
05.07.2009. 16:03:06

dickhead:
Ne, bivši muž nije ti rod. On je naprosto bivši, prebiva u perfektu.
05.07.2009. 16:03:01

dickhead:
Taj je pak robot.
05.07.2009. 16:02:30

crvenkrpica:
jel mi je bivši muž - rod?
05.07.2009. 16:02:20

vegavega8:
Evo i tehnokrata: hi Vega Lady V ima webcam & yahoo messinger kao i ja ? Ako je odgovor YES i raspolozena si za chat ..ostavi mi ovde tvoju adresu na yahoo-u. Zbog jednog neprijatnog iskustva preferiram da vidim sagovornika. Pozdrav from Big Apple
05.07.2009. 16:01:55

dickhead:
Gogo radi za lovu. Mislim.
05.07.2009. 16:01:01

crvenkrpica:
kuhar? netko je rekao kuhar? wow
05.07.2009. 16:00:46

dickhead:
Ako ti netko nudi incest, onda MORA biti u srodstvu s tobom. Pročešljaj obiteljsko stablo.
05.07.2009. 16:00:39

vegavega8:
E, evo i kreativca: bok Zanimaju te možda znatiželjni i zaigrani 30-godišnjaci? Voliš erotske igrice, diskretne susrete, erotska fotkanja? Gogo
05.07.2009. 15:59:46

dickhead:
@Crvenkapia: Haha, njih dvojica bi se baš dobro složili
05.07.2009. 15:59:34

vegavega8:
Crvenkrpice, šišaš me u ovoj rundi! Ali, čekaj samo da ja nađem svojeg kuhara, kako li se ono zvao...
05.07.2009. 15:58:52

crvenkrpica:
pa koliko zanm, nemam vanbračne djece...
05.07.2009. 15:58:42

vegavega8:
Evo još jednog izbrisanog, a isto je precizan i jezgrovit: bok.. je si za sex??'
05.07.2009. 15:58:10

crvenkrpica:
mislim da bi 'glupi' bil dobra kompa ovom tvojem kavaliru
05.07.2009. 15:58:08

dickhead:
Da nije tvoj potomak, Crvenkapice?
05.07.2009. 15:57:23

vegavega8:
Glupi, ne gluparaj, fale ti informacije ;-))
05.07.2009. 15:57:17

crvenkrpica:
a mene jedan upravo pita jesam li za incest? hm, kaj bi to značilo?
05.07.2009. 15:56:52

vegavega8:
Gle, sad tek vidjeh, menadžera obrisalo, ti vrapca! Baš šteta, bio je to dečko koji obećava... :-((
05.07.2009. 15:56:33

vegavega8:
Ima još, čekajte...
05.07.2009. 15:55:51

Glupi:
Miriše na izazov biti svjedokom "nadri moralista" koji budnom zjenicom ispod oklopa svog poliranog ega promatraju (zlo)djelo nevjere, glumeći imunost na ponuđeni izazov sročen u rječito nadahnuće.Znatiželja je pokretač i suradnik avangardnim i buntovnim duhovima koji se usude otisnuti u odiseju njenog zadovoljavanja.Osjeti se počašćenom da si upravo ti uprta prstom izabranosti i naklonosti koju ti dotični lik nudi, svjesna si da je to iznimka koja obitava izvan ograničene skromnosti sve-prisutne prosječnosti.
05.07.2009. 15:55:40

vegavega8:
Evo jednog menadžera, super kuži poslovnu komunikaciju: jasno i učinkovito: bok jesi za sex chat?
05.07.2009. 15:55:34

dickhead:
Da! Catfight!
05.07.2009. 15:54:13

vegavega8:
Hajde, zabavite se vi dok ja ne nađem ove s manje kulture... :-)))))))))
05.07.2009. 15:54:05

vegavega8:
Magdal, oš se ti tući, a? Imam ja cijeli arsenal u inboxu, nemoj misliti daš samo tako proć u tom boju! ;-))
05.07.2009. 15:53:11

dickhead:
Marlonci su tramvaju zvanom žudnja...
05.07.2009. 15:52:33

vegavega8:
Moj broj je Willem Dafoe, a on je Light Sleeper :-))
05.07.2009. 15:52:20

dickhead:
Kulturno? »Oprostite, ja bih sada penetrirao - naravno, samo ako se bili zadovoljni predigrom.«
05.07.2009. 15:51:59

crvenkrpica:
a gdi su ti Marlon-like?
05.07.2009. 15:51:47

dickhead:
E, pa ako te Marlon tvoj broj, onda više voliš da te zgrabe, nego da pristojno pokucaju :)
05.07.2009. 15:49:54

magdal:
ti se pocela hvalisat, vega. ja se razalostila. moj napisao samo: aaaaa..., a mogao je napisati: aaaaa...sto mislis, sto mislim?
05.07.2009. 15:49:49

vegavega8:
Valjda je njemu uzbudljivo dok sređuje svoje sitnice doma.
05.07.2009. 15:49:31

bez_duse:
s "kulturom" mu nešto ne štima, čim je posebno naglašava. :)
05.07.2009. 15:49:11

dickhead:
Zvuči kao da bi s njim moglo biti mirno i dostojanstveno. (A pogrešan prilog je "radi".)
05.07.2009. 15:49:05

vegavega8:
Trick question, Dicky! Rock mi je zgodniji, ali Marlon je neupitan, jel' tak? (Osim za šaputanja na jastuku.)
05.07.2009. 15:48:49

vegavega8:
Hm. Kulturni ribič. Znači - samo riba iz uzgoja, masna i s okusom na mulj. Bljak!
05.07.2009. 15:47:57

crvenkrpica:
samo ne znam otkud mu riječ 'uzbudljivo', ta mi nikak ne paše..
05.07.2009. 15:47:42

dickhead:
Ti si prilog, nema spora. Tzv. side dish :)
05.07.2009. 15:47:32

vegavega8:
Gdje ti vidiš priloge, ti vrapca? I TKO je u ovoj priči prilog: ja ili gđa?
05.07.2009. 15:46:52

dickhead:
Draga Vegeta. Voliš li više Marlona Branda ili Rocka Hudsona?
05.07.2009. 15:46:45

bez_duse:
Ribičija ostavlja najviše prostora za lov u mutnom :)
05.07.2009. 15:46:42

dickhead:
Ribičija!!! Da. To je zapravo stanje duha.
05.07.2009. 15:45:40

vegavega8:
Iz fotelje...? Nije nezamislivo, jedan mi je nudio jahanje u fotelji. A sebe smatra pastuhom.
05.07.2009. 15:45:17

bez_duse:
možda ribičija??
05.07.2009. 15:45:15

crvenkrpica:
Naravno! a tip je ipak pošten, odmah je priznal, ajd, nije tak loš..
05.07.2009. 15:45:07

dickhead:
Ne štimaju mu ni prilozi. Nije čudo što mu je brak u qurcu.
05.07.2009. 15:44:41

vegavega8:
Kaj, da ga pitam kojim sportom se bavi, crvenkrpice, prije neg se zaletim...?
05.07.2009. 15:43:45

dickhead:
Možda voli sport iz fotelje?
05.07.2009. 15:43:35

vegavega8:
Dicky, tebi ta glavica čist dobro zapaža, svaka čast! ;-))
05.07.2009. 15:43:19

crvenkrpica:
pazi, i šah spada u sport...
05.07.2009. 15:42:27

bez_duse:
bolje da je sportski tip nego da ima "kulturu u pijenju vina" (oće reči, pijanac) ;)
05.07.2009. 15:42:07

dickhead:
Osim toga je neprecizan. Fali mu jedna zamjenica i najmanje jaedan zarez. I tko zna što još?
05.07.2009. 15:41:49

vegavega8:
Magdal, ti bi se sad tu hvalisala, jel'da? ;-))
05.07.2009. 15:41:48

vegavega8:
Je, kultura zna biti malo naporna... Ali, on je i sportski tip, ha, tu se ja nadam uzbuđenjima! Obostranima, pače!
05.07.2009. 15:41:05

magdal:
ja dobila poruku: "aaaaaaa..."
05.07.2009. 15:40:36

crvenkrpica:
tip je dosadan! ak tak melje i u krevetu... joj! Žena ga više nemre slušat! vjerojatno ima takav teorijski uvod prije svakog seksanja
05.07.2009. 15:38:24

magdal:
on razmislja sto napisati, ako 50 puta posalje istu poruku.
05.07.2009. 15:35:48

vegavega8:
Pa stil i izbor riječi su me načisto patosirali, Magdal, zaista rijetko obzirno i uljudno sročena poruka! :-)))
05.07.2009. 15:32:58

vegavega8:
Zezam se, meija!
05.07.2009. 15:32:21

magdal:
kako ti je to lipo srocio o obostranom lijepom odnosu i druzenju. nije napisao: volio bih se s tobom par puta poseksati. i jednom ne bi bilo lose.
05.07.2009. 15:31:47

meija:
njegov c/p ;-)
05.07.2009. 15:30:36

vegavega8:
Jel mogu ja tak i svoje kredite pretvoriti u sitnice?
05.07.2009. 15:30:14

vegavega8:
Nije c/p, ručno sam prepisala ;-))
05.07.2009. 15:29:10

ljubavi-ritam:
Napravis ga sitnicom kad znas koliko kosta rastava;-)
05.07.2009. 15:29:05

meija:
ups...c/p ;-)
05.07.2009. 15:27:40

Uredi zapis

26.01.2013. u 9:40   |   Komentari: 33   |   Dodaj komentar

©© - Nisam ni ja uvijek sretna s feminizmom

Tu je nekaj pobrkano. Jedno je feminizam, s kojim ni ja baš nisam uvijek presretna. Povijest mi nije nikad išla, ali kladim se da su feminizam pokrenuli muški, da se rasterete. Jer, kome paše feminizam? Muškima

Drugo je što je obitelj u krizi. Ma, nemojte mi sad o tome kakvih sve muških ima i kakvog sve nasilja ima, to znamo. Ne govorim ja o raspadnutim obiteljima u kojima su alkohol i krv tekli.. Govorim o brakovima koji se raspadaju iz obijesti. Iz obilja, i nedostatka zajedničkih problema. Iz dosade. Gdje ljudi ni ne znaju zašto su se rastali.

Dijelom je to posljedica toga da se žene danas više ne daju zajebavati. Znaju što neće, ali sirote ne znaju još što hoće. Aha. Ali - gdje je tomu kraj? I kaj smo onda dobili? Hrpe samaca. Super!! Jer su svi toliko samostalni i toliko individualni da boli.. Baš sam danas na poslu razgovarala s jednim kolegom. Danas se od svakog pojedinca traži da bude brand.

Obitelj ima sve manju ulogu, pobrkane su muške i ženske uloge, i to po meni nije dobro. A žene i muškarci mogu se profilirati samo unutar obitelji, izvan obitelji ako si individualac, tak svejedno jesi muško ili žensko. Pa mi potječemo iz socijalizma gdje smo fakat bili jednaki.

Prema tomu, ja bih uvela obiteljski odgoj. Kako biti obitelj i kako funkcionirati unutar obitelji. Kako komunicirati unutar obitelji, kako spašavati kad dođe kriza.. Jer smo svi na taj dio izgleda zaboravili. Kako da ja odgojim svojeg sina kao muškarca unutar obitelji kad nemamo obitelj? U koga se on mora ugledati?

Uredi zapis

25.01.2013. u 17:22   |   Komentari: 89   |   Dodaj komentar